SPOILER: AlgemeenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrainingsmethodenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: OefeningenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een goed trainingsschema bestaat voor een groot gedeelte uit de grote compound oefeningen zoals squats, deadlifts, bench press, overhead presses, bent over rows etc. De rest van je trainingsschema kan je opvullen met andere (zoals isolatie) oefeningen.SPOILER: VoedingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: RustOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SupplementatieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Vitamines en mineralenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SteroidenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Handige en informatieve linkjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Speciale Newb GuideOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: FAQOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ter afsluiting nog een aantal foto's van de top 3 van de Mr. Olympia 2011Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Deze openingspost is ooit gestart door Mr.J op GoT. Na 2 jaar in deze vorm te zijn gebruikt heeft LedZep deze uitgebreid en waar nodig verbeterd., na nog eens 2 jaar heeft CarbonC een kleine revisie/uitbreiding/update doorgevoerd. In 2011 heeft Yuri_Boyka de OP onderverdeeld in spoilers.
![]()
![]()
Deze quote van Arnie was helaas te groot "You have to remember something: Everybody pities the weak. Jealousy you have to earn." #staatsloterij![]()
quote:Op zondag 15 januari 2012 12:53 schreef seto het volgende:
Deze quote van Arnie was helaas te groot "You have to remember something: Everybody pities the weak. Jealousy you have to earn." #staatsloterij![]()
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-![]()
Oke, klein misverstand. Die tricep kickback (denk ik) doe ik om mijn schouders te trainen (hoop ik). Daarbij doe ik 1 been op het bankje, voor de rest train ik volgens mij mijn schouders niet echt.quote:Op zondag 15 januari 2012 12:40 schreef seto het volgende:
Waarom doe je trouwens één been op een bankje?
Tevens ben ik volgens mij meso en geen ecto maar gewoon redelijk lenig, zo kon ik ook altijd mijn been in mijn nek leggen.![]()
Dus je traint je benen ook niet ?quote:Op zondag 15 januari 2012 13:07 schreef Drommeldaris het volgende:
Tevens ben ik volgens mij meso en geen ecto maar gewoon redelijk lenig, zo kon ik ook altijd mijn been in mijn nek leggen.![]()
![]()
Je doet geen military press en bankdrukken?quote:Op zondag 15 januari 2012 13:07 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Oke, klein misverstand. Die tricep kickback (denk ik) doe ik om mijn schouders te trainen (hoop ik). Daarbij doe ik 1 been op het bankje, voor de rest train ik volgens mij mijn schouders niet echt.
Na de push presses vanochtend nog pendlay's gedaan, nooit op gemaxt, deed wat setjes assistance met 70 - 80 - 90 al naar gelang hoe ik me voelde. Vanochtend dus maar maxen, 1 x 125 gehaald. Tot de 115 was de vorm nog echt goed ook nog. Net lekker gevreten en nu ff plat op de pank.
t0i t0i liev dagboek!hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels![]()
Daarom zeg ik konquote:
Ik train nu vanaf september en ong 10 kilo erbij
Besef wel dat ik maar 80 kilo was op 1,94 dus dat wel redelijk aan de magere kant was![]()
![]()
De meeste schouderpijntjes door gewichtheffen los je op met een minuutje of twee shoulder dislocations voor en na de oefening, tenminste, dat merkte ik.![]()
Ja, daar is die bezemsteel voor die altijd ergens in een hoekje staat.I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!![]()
quote:Op zondag 15 januari 2012 14:30 schreef Zith het volgende:
De meeste schouderpijntjes door gewichtheffen los je op met een minuutje of twee shoulder dislocations voor en na de oefening, tenminste, dat merkte ik.![]()
Ja, daar is die bezemsteel voor die altijd ergens in een hoekje staat.ga ik doen de volgende keer
![]()
Iemand hier wel eens bestelling geplaatst op myprotein / bulkpowders? Vraag me af wat de verzending is maar de prijzen van de unflavoured zijn superr![]()
Dat zijn one arm dumbbell rows (link), geen triceps kickbacks of bankdrukken, en die doe je voornamelijk voor je rug, hoewel je ook wel een beetje je rear deltoids pakt (achterkant schouders). Om je schouders fatsoenlijk te trainen kan je echter niet van deze oefening afhankelijk zijn.quote:Op zondag 15 januari 2012 12:27 schreef Drommeldaris het volgende:
Ik heb soms bij het bankdrukken een beetje last van mijn schouder, doe ik iets verkeerd of train in mijn schouders niet op de goede manier? (1 been op een bankje en dan een gewicht omhoogtrekken met je arm tot je arm een hoek van 90 graden heeft)
(als ik je goed heb begrepen in ieder geval)Of toch du vader?![]()
Hoe pak je de posterior deltoids beter dan? Bent-over lateral raises?quote:Op zondag 15 januari 2012 15:06 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Dat zijn one arm dumbbell rows (link), geen triceps kickbacks of bankdrukken, en die doe je voornamelijk voor je rug, hoewel je ook wel een beetje je rear deltoids pakt (achterkant schouders). Om je schouders fatsoenlijk te trainen kan je echter niet van deze oefening afhankelijk zijn.
(als ik je goed heb begrepen in ieder geval)This isn't even my final form.![]()
Wat een moeilijk gedoe allemaal zeg.Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo![]()
Bijvoorbeeld, ja. Of reverse cable flies. Kijk hier anders even onder 'Posterior'.quote:Op zondag 15 januari 2012 15:21 schreef Levolution het volgende:
[..]
Hoe pak je de posterior deltoids beter dan? Bent-over lateral raises?![]()
Zelf ben ik niet zo enorm van posterior deltoids (proberen te) isoleren, je kan ze bijvoorbeeld met lats meepakken zoals bij die rows en dat is m.i. goed genoeg.Of toch du vader?![]()
Bedankt. Klopt ook wat je zegt, maar zo nu en dan iets specifieker trainen kan vast geen kwaad.quote:Op zondag 15 januari 2012 16:16 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld, ja. Of reverse cable flies. Kijk hier anders even onder 'Posterior'.![]()
Zelf ben ik niet zo enorm van posterior deltoids (proberen te) isoleren, je kan ze bijvoorbeeld met lats meepakken zoals bij die rows en dat is m.i. goed genoeg.This isn't even my final form.![]()
Nee, zeker niet. En het is ook wel lekker om af en toe wat te sleutelen in je schema, voorkomt ook weer 'gewenning' etc.
Sowieso zijn rear lateral raises wel een chille oefening, pak je ook lekker je rug mee.Of toch du vader?![]()
Best wel grappig wanneer je de krachtstats van Jay Cutler opzoekt, stelt eigenlijk geen fluit voor vergeleken met bijvoorbeeld Coleman, Arnold enzo.![]()
![]()
Arnold was net als Coleman een powerlifter voor het BB. Daarom maar begonnen met SLquote:Op zondag 15 januari 2012 21:59 schreef Panzermaus het volgende:
Best wel grappig wanneer je de krachtstats van Jay Cutler opzoekt, stelt eigenlijk geen fluit voor vergeleken met bijvoorbeeld Coleman, Arnold enzo.
BEASTMODE![]()
post ff de stats dan van de 3 gastenquote:Op zondag 15 januari 2012 21:59 schreef Panzermaus het volgende:
Best wel grappig wanneer je de krachtstats van Jay Cutler opzoekt, stelt eigenlijk geen fluit voor vergeleken met bijvoorbeeld Coleman, Arnold enzo.![]()
ben wel benieuwd.![]()
Heb ze niet zo bij de hand.
Kwam er trouwens bij na aanleiding van het lezen van dat StrongLifts 5x5 boek, ben al een poosje aan het lezen en vind het een erg tof ding. Ook voor mensen die helemaal nieuw zijn is het een goede ontnuchterende intro in het hele wereldje van krachttraining. En het leest ook nog eens lekker weg, inclusief rants op broscience en falende personal trainers.
Gratis te downloaden hier: http://stronglifts.com/secret-5x5-report/ (hier word je ook heengelinkt wanneer je je naam en email invult) Sowieso is die hele website een handige bron van informatie over de correcte uitvoering van de grote oefeningen etc.Zou deze PDF zeker aanraden aan een aantal mensen die ik ken, gewoon om ze wat meer leeswerk te geven om ze op het juiste pad te krijgen.
Dat zijn dan die mensen die je dan ineens weer in de gym ziet met een shakebeker en een random machine splitschema uit een blad of van internet.Ze doen dus wel enige research, maar ik weet zeker dat ze 10x beter af zouden zijn met die PDF.
![]()
![]()
Vandaag ook uitgelezen en is inderdaad een fijn boekje. Jij deed deze methode toch al langer, Panzer? Ervaringen?quote:Op zondag 15 januari 2012 23:33 schreef Panzermaus het volgende:
Kwam er trouwens bij na aanleiding van het lezen van dat StrongLifts 5x5 boek, ben al een poosje aan het lezen en vind het een erg tof ding. Ook voor mensen die helemaal nieuw zijn is het een goede ontnuchterende intro in het hele wereldje van krachttraining. En het leest ook nog eens lekker weg, inclusief rants op broscience en falende personal trainers.
Gratis te downloaden hier: http://stronglifts.com/secret-5x5-report/ (hier word je ook heengelinkt wanneer je je naam en email invult) Sowieso is die hele website een handige bron van informatie over de correcte uitvoering van de grote oefeningen etc.Zou deze PDF zeker aanraden aan een aantal mensen die ik ken, gewoon om ze wat meer leeswerk te geven om ze op het juiste pad te krijgen.
BEASTMODE![]()
Ik krijg zeer veel vragen dan wel DM/PM/mails van FOKers of van mijn youtube accounts met de vraag waar ze nou Prohormonen kunnen kopen.
Raar aangezien ik geen Roids of aanverwanten gebruik.
Ik adviseer vandaag : http://www.hardcore-shop.co.uk
Nu kwam ik vandaag deze site tegen: http://prohormonen.nl
Deze zal wel snel onderuit geschopt worden, haha.![]()
quote:Op maandag 16 januari 2012 01:17 schreef ZetaOS het volgende:
Deze zal wel snel onderuit geschopt worden, haha.quote:Neveneffecten: acne, waterretentie (vasthouden van water), hoge bloeddruk, gynaecomastia (bitch tits), leververgiftiging, versnelde hartslag.
This isn't even my final form.![]()
Mooie schema's hebben ze ook:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Super Droge Spiermassa kuur 2
3 x Generic Supplements Boldenone
2 x Generic Supplements Winstrol
1 x Generic Supplements Proviron
1 x Generic Supplements Nolvadex
week 1 t/m 10 : 600mg Boldenone per week (3ml)
week 3 t/m 10 : 50mg winstrol per dag
week 5 t/m 10 : 50mg proviron per dag
week 11 t/m 12 : NIKS
week 13 t/m 16 : 20mg nolvadex voor het slapen per dag
totaal prijs: 295 euro incl. verzenden Nederland - 300 euro incl. verzenden Belgie
Bitchtits, nee jonguuh:
[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 16-01-2012 01:28:31 ]![]()
Ik `ga voor de "Super, niet na kuur kuur, voor je extra grote tetten"quote:Op maandag 16 januari 2012 01:28 schreef Levolution het volgende:
'Superdroog' is me te droog hoor, ik ga toch voor de 'droge' kuur.![]()
Winstrol (Stanozolol)quote:Op maandag 16 januari 2012 02:07 schreef stoeltafel het volgende:
Wat een site, winstrol klinkt wél heel positief.
http://www.eigenkracht.nl(...)oencontraprohormonen
Winstrol is de bekende benaming van het populaire anabole steroid Stanozolol, voor het eerst uitgebracht in de Duitsland in 1939.
Het bestandsdeel zelf is een afstammeling (aanverwante) van dihydrotestosterone, alhoewel de activiteit een stuk milder is dan dat van het androgene dihydrotestosterone.
Winstrol is een anabool steroid dat een beetje meer bijdraagt aan spiergroei dan aan androgene activiteiten.
Terwijl dihydrotestosterone alleen maar zorgt voor androgene activiteiten, zorgt Stanozolol voor kwaltatieve spiergroei.
De anabole effecten van Winstrol zijn erg mild als we ze gaan vergelijken met de sterkere produkten, maar het is nog steeds een betrouwbare massabouwer.
De efficientie van het anabole effect van Winstrol kan zelfs vergeleken worden met dat van Dianabol, alleen heeft Winstrol niet de hoge gevoeligheid voor vochtretentie.
Stanozolol bevat net als dianabol ook de 17-gealkhyleerde eigenschap, waardoor het oraal gebruik van deze produkten mogelijk is.
Ook zijn er veel injecteerbare versies van Winstrol beschikbaar.
Structureel gezien is stanozolol niet capabel om om te zetten in oestrogeen.
Aangezien oestrogenen ook verantwoordelijk zijn voor vochtretentie, is Winstrol dus niet geschikt als bulksteroid. Winstrol levert een kleine, droge spiermassawinst zonder vochtretentie.
Dit maakt winstrol zeer geschikt tijdens een cutkuur, waarbij vochtretentie en vetophoping niet gewenst zijn.
Winstrol is ook populair bij de athletieksporten, omdat het ook effectief is bij kracht-snelheids-sporten. Bij deze sporten wil men natuurlijk niet extra watergewicht meedragen, dus prefereert men liever naar kleine droge spiermassawinst zonder vocht en vet, zoals bij winstrol het geval is.
Zoals al gezegd, is Winstrol beschikbaar in een injecteerbare en een orale vorm.
Hoewel ze chemisch gezien identiek zijn, heeft de injecteerbare versie het voordeel dat je hiermee een veel hogere dosis kan nemen dan met orals, omdat dit veel goedkoper is. (Tenzij je geld genoeg hebt uiteraard)
Je kunt wel veel verschil zien in de verschijning van een injecteerbaar winstrol ten opzichte van een ander injecteerbaar winstrol.
Het Europese Zambon gebruikt bijv een fijn poeder, wat het geschikt maakt om geinjecteerd te worden via een kleinere naald.
De Mexicaanse dierenindustrie maakt een winstrolprodukt (Stanazolic) dat zelfs nog beter is waardoor het door nog een kleinere naald geinjecteerd kan worden.
Tevens worden in Mexico en bijv Australie ook winstrols geproduceerd die veel grover van aard zijn en dus geinjecteerd moeten worden met een behoorlijk dikke naald. (Dit is verre van comfortabel)
Die grove winstrols hebben ook een voordeel. Door de grove aard van het produkt, heeft het lichaam meer moeite met het meteen opnemen van de werkzame stof, waardoor er een depot wordt aangelegd. Dit is weer positief omdat je dan maar om de 3 a 4 dagen hoeft te injecteren.
Maar over het algemeen maken wij gebruik van de dunne-oplossings-winstrol, maar moeten we dit ook iedere dag of zeker om de dag injecteren, omdat die fijne substantie niet capabel is om een depot aan te leggen.
Maar dit maakt het wel comfortabeler met injecteren, waardoor er meer injecteerplaatsen beschikbaar komen. Stukken beter dan dat je zo'n oliepijpmaat-naald in je schouder moet duwen.
De gebruikelijke dosis voor mannen is 15-25mg per dag met tabletten en 25-50mg per dag met de injects. Vaak wordt het gestacked met andere anabole steroiden, afhankelijk van het gewenste doel.
Om te bulken wordt vaker winstrol gecombineerd met dianabol, anadrol of testosteron. Hierdoor maakt de winstrol de kuur iets stabieler doordat het zorg voor een licht anabolisch effect, maar ook de oestrogeenwaarden onder controlle houd.
Het resultaat zal een aanzienlijke vergroting van de spiermassa zijn, met minder vochtretentie en vetophoping.
Voor wedstrijdvoorbereiding kunnen we winstrol beter combineren met een niet aromatiserend produkt, zoals trenbolone en halostatin. Dit zorgt voor de keiharde look.
Oudere mensen die meer gevoelig zijn, kunnen winstrol combineren met primobolan, deca of equipose. Ook hier zal het resultaat goed zijn.
Omdat Winstrol 17-gealkhyleerd is, plaatsen de winstroltabs veel meer stress op de lever dan de injecteerbare versie, omdat de injects de lever maar alleen de eerste keer passeren.
Bij langdurig gebruik moeten de leverwaardes dus regelmatig gecontroleerd worden dmv bloedprikken.
Hoewel de injecteerbare vorm niet via de lever naar binnenkomt, wordt het produkt wel nog steeds afgebroken door de lever. Het plaatst daarom veel minder stress dan de orals die ook via de lever naar binnenkomen en ook nog eens afgebroken worden.
Het wordt dan ook al meer risicovol als je winstrol gaat stacken met andere 17-gealkhyleerde middelen.
Ook wordt winstrol verantwoordelijk gehouden voor behoorlijke cholesterolveranderingen. Ook hier moet op gelet worden.
De orale vorm heeft een grotere effectiviteit op het cholesterol en is daarom de minder aanbevolen variant van de 2.
Ook kan het gebruik van winstrol een positief effect hebben op de SHBG waarden. Winstrol zorgt voor meer vrije anabole hormonen on het lichaam. Dit maakt winstrol ook geschikt als een versterker van bijv testosteron.
Dit effect kunnen we nog versterken door er proviron aan toe te voegen.
Conclusie:
Als je alleen Winstrol gebruikt, dan heb je meestal geen anti-oestrogeen nodig. Ook heb je bij gebruik van alleen winstrol geen last van Gyno.
We kunnen dan ook niet anders concluderen dat je wel gek moet zijn als je niet aan de Winstrol zit.
Helaas zijn er ook veel fakes op de markt van winstrol, dus wees gewaarschuwd!
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 16-01-2012 02:31:19 ]![]()
Erg vermakelijk boek inderdaad. Zou het zo nog 5x kunnen lezen.quote:Op zondag 15 januari 2012 23:33 schreef Panzermaus het volgende:
Dat zijn dan die mensen die je dan ineens weer in de gym ziet met een shakebeker en een random machine splitschema uit een blad of van internet.Ze doen dus wel enige research, maar ik weet zeker dat ze 10x beter af zouden zijn met die PDF.
If not now, then when.![]()
Heeft er iemand in dit topic positieve ervaringen met stackers/fatburners?
Heb er vorig jaar wel eens 1 gehad maar kon moeilijk zeggen of het werkte. Viel wel af maar dat kwam ook door de cardio.![]()
Clenbuterol met een ECA stack wil nog wel eens helpen bij jullie Morbide dikzakken.quote:Op maandag 16 januari 2012 02:35 schreef stoeltafel het volgende:
Heb er vorig jaar wel eens 1 gehad maar kon moeilijk zeggen of het werkte. Viel wel af maar dat kwam ook door de cardio.
Waarom ga je en niet gewoon voor trainen en netjes je eetschema volgen?
Want heel eerlijk helpt toch niks bij jullie dikkerdjes behalve goede training en perfecte voeding.
Maarja, eten is jullie meer lief dan je eigen kinderen, dus ga maar voor Stacker nummer 7of zo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Legale cutting-agents doen geen reet, en de illegale heb jij niet nodig.quote:Op maandag 16 januari 2012 02:35 schreef stoeltafel het volgende:
Heb er vorig jaar wel eens 1 gehad maar kon moeilijk zeggen of het werkte. Viel wel af maar dat kwam ook door de cardio.![]()
quote:Op maandag 16 januari 2012 02:42 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Clenbuterol met een ECA stack wil nog wel eens helpen bij jullie Morbide dikzakken.
Want heel eerlijk helpt toch niks bij jullie dikkerdjes behalve goede training en perfecte voeding.
Maarja, eten is jullie meer lief dan je eigen kinderen, dus ga maar voor Stacker nummer 7of zo.Hahaha, ben niet dik hoor. Er kan misschien 2/3 kilo af. Verder eet ik nu vrij goed en train hard. Vanaf februari vier keer in de week. Zal over een maand of twee is een update geven. Nu even het e-book downloaden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eten/maken jullie wel eens indische eierkoeken? Had de vorige week gemaakt, echt lekker en weinig carb. Dit is een goede site wat misschien handig is voor sommige mensen
http://www.lowcarbrecepten.nl/about/![]()
Ik doe nog steeds een variatie op Rippetoe's SS.quote:Op zondag 15 januari 2012 23:38 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Vandaag ook uitgelezen en is inderdaad een fijn boekje. Jij deed deze methode toch al langer, Panzer? Ervaringen?Daarnaast ook standing calf raises op een step in de smith, 1 of 2x per week afhankelijk van hoe ik me voel. Ook zijn er soms 's avonden waarop bench press station de hele tijd bezet wordt gehouden en er dus weinig te squatten valt, dan wijk ik uit naar leg press. Verder doe ik aan het eind nog wel eens extra sets of extra oefeningen zoals BB/DB BOR etc, heb dan gewoon energie over. Zeker op die squatdagen, het is eigenlijk de bedoeling dat een groot deel van je energie opgaat aan 3x squatten per week, maar zonder rack is het geen fijne bedoening om boven de 100 kg te gaan dus dat doe ik voorlopig nog niet.quote:A:
squat 3x5
bench press 3x5
deadlift 1x5
+ dips + pushup variaties
B:
squat 3x5
overhead press 3x5
pendlay row 3x5
+ chinups, widegrip pullups, cable row, lat pulldown (5 - 10 reps)
Goede resultaten gehad, loop alleen een beetje te plateau'en met overhead press, ga ik waarschijnlijk vervangen met push press. Leuke oefening en die explosiviteit is wel een leuke aanvulling. Zou graag powerclean willen doen zoals in het originele SS schema, maar geen bumperplates of matten hier. Dus om dan die bar zo te laten vallen, nee, dat is hier een brug te ver. Zodra ik klaar ben met mijn stage kan ik naar een andere gym.
Haha.quote:Op maandag 16 januari 2012 02:28 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Erg vermakelijk boek inderdaad. Zou het zo nog 5x kunnen lezen.Hoeveelste week van SL 5x5 zit jij nu, en welke gewichten?
![]()
quote:Op maandag 16 januari 2012 02:42 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Clenbuterol met een ECA stack wil nog wel eens helpen bij jullie Morbide dikzakken.
Maarja, eten is jullie meer lief dan je eigen kinderen, dus ga maar voor Stacker nummer 7of zo.endo's: 3x p.w. full body + op de overige dagen veel cardio + gecontroleerd, schoon etenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Da's een goede site: er staat tenslotte een foto van Arnie op.quote:[b]Op maandag 16 januari 2012 01:17
Deze zal wel snel onderuit geschopt worden, haha.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nou gek zijn als je het niet gebruikt.. ik ben niet erg bekend met dit soort middelen (en dat was ik ook niet van plan tbh) maar in hoeverre tast dit je lever aan? vooral of dit omkeerbare schade is of permanente, dat je straks niet op je 50e met een kapotte lever zit of niet meer mag drinken.quote:Op maandag 16 januari 2012 02:27 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Winstrol (Stanozolol)
-winstrol verhaal-
Conclusie:
Als je alleen Winstrol gebruikt, dan heb je meestal geen anti-oestrogeen nodig. Ook heb je bij gebruik van alleen winstrol geen last van Gyno.
We kunnen dan ook niet anders concluderen dat je wel gek moet zijn als je niet aan de Winstrol zit.
Helaas zijn er ook veel fakes op de markt van winstrol, dus wees gewaarschuwd!
Je doet na BOR en chinups nog 3 andere oefeningen voor je rug Panzer?Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.![]()
Vergeet het krimpende piemeltje nietquote:Op maandag 16 januari 2012 09:58 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Nou gek zijn als je het niet gebruikt.. ik ben niet erg bekend met dit soort middelen (en dat was ik ook niet van plan tbh) maar in hoeverre tast dit je lever aan? vooral of dit omkeerbare schade is of permanente, dat je straks niet op je 50e met een kapotte lever zit of niet meer mag drinken..
Behulpzaam als een waterkraan.
Volgens Yuri_Boyka krijg je van NoxiPro al een klein geslachtsdeel dus dan is het al te laat.quote:Op maandag 16 januari 2012 10:00 schreef fathank het volgende:
[..]
Vergeet het krimpende piemeltje niet.
stop trollin' me dammit-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-![]()
Kleine snikkels door AAS zijn toch tijdelijk?
(afgezien van dat ze klein lijken doordat de rest van het lichaam zo groot is/wordt).![]()
Wat moet je nou met van die low carb troepquote:Op maandag 16 januari 2012 08:33 schreef stoeltafel het volgende:
[..]
Eten/maken jullie wel eens indische eierkoeken? Had de vorige week gemaakt, echt lekker en weinig carb. Dit is een goede site wat misschien handig is voor sommige mensen
http://www.lowcarbrecepten.nl/about/Carbs zijn de geprefereerde brandstof voor je spieren
![]()
Reduced sexual function and temporary infertility can also occur in males.[48][49][50] Another male-specific side-effect that can occur is testicular atrophy, caused by the suppression of natural testosterone levels, which inhibits production of sperm (most of the mass of the testes is developing sperm). This side-effect is temporary: The size of the testicles usually returns to normal within a few weeks of discontinuing anabolic steroid use as normal production of sperm resumes.[51]quote:Op maandag 16 januari 2012 10:05 schreef CarbonC het volgende:
Kleine snikkels door AAS zijn toch tijdelijk?
(afgezien van dat ze klein lijken doordat de rest van het lichaam zo groot is/wordt).
Bron lijkt me duidelijk.
Cutten?quote:Op maandag 16 januari 2012 10:14 schreef Autobandje het volgende:
[..]
Wat moet je nou met van die low carb troepCarbs zijn de geprefereerde brandstof voor je spieren
Cutten is gewoon inname caloriën < verbruik.quote:
Te weinig carbs ga je van in ketosis, en om je bloedsuikerspiegel op peil te houden met er aan gluconeogenesis worden gedaan, wat basically het omzetten van eiwitten in glucose is.![]()
Ja prima, maar als je gaat cutten zul je over de hele linie wat moeten besparen, dus ook wat minder carbs naar binnen werken. Of meer op de crosstrainer gaan staan.Behulpzaam als een waterkraan.
Sure, ik zeg ook niet dat je 50-60% carbs moet eten (al is dat op zich helemaal geen slecht streven), maar je moet wel genoeg eten om je glycogeen op peil te kunnen houden en je hersenen van glucose te voorzien. Anders gaat je trainingsintensiteit echt naar de klote hoorquote:Op maandag 16 januari 2012 10:28 schreef fathank het volgende:
Ja prima, maar als je gaat cutten zul je over de hele linie wat moeten besparen, dus ook wat minder carbs naar binnen werken. Of meer op de crosstrainer gaan staan.![]()
![]()
Gewoon in ketose gaan en 45 min voor het sporten naast je whey ook 50gr carbs innemen, vul je je spieren weer met glycogeen en ben je 's avonds weer in ketose.
* Zith is heel vroeger 20 kilo afgevallen met ketose dieet, 3 jaar op gewicht gebleven totdat ik ging samenwonen, the endo lyfe - jwtz![]()
Ben het nu net weer aan het toepassen, ik kan echt niet krachttrainen op carbs zonder veel aan te komen.I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!![]()
Ja man, voelt gewoon zonde om dat niet te doen, ben steeds sterker geworden, vind het superleuk om te doen en ga altijd helemaal opgepomptquote:Op maandag 16 januari 2012 09:59 schreef Chuck_Norris het volgende:
Je doet na BOR en chinups nog 3 andere oefeningen voor je rug Panzer?naar huis. Gewoon feelsgoodman om met blod is running into your mussles, pumped baiceps en uitgezette lats te gaan douchen. Best fehling in deh world als je het mij vraagt.
![]()
http://stronglifts.com/ho(...)h-correct-technique/quote:Op maandag 16 januari 2012 13:17 schreef borstmelk het volgende:
Iemand nog goede links voor de overhead press?
http://fitnessblackbook.c(...)a-shoulder-exercise/
![]()
@Panzer: Nu je niet hoger gaat dan 100kg met de squat doordat er geen squartrek is, ga je dan niet over van 3*5 naar 4*5 of 5*5?![]()
http://startingstrength.com/articles/learning_press_rippetoe.pdfquote:Op maandag 16 januari 2012 13:17 schreef borstmelk het volgende:
Iemand nog goede links voor de overhead press?I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!![]()
Je hebt gelijk, welke schouderoefening raad je aan? Ik heb vrijwel geen verstand van bodybuilding. Ben nu vanaf eind september bezig volgens mij alleen volgens mij ben ik de hele tijd mijn schouders vergetenquote:Op zondag 15 januari 2012 15:06 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Dat zijn one arm dumbbell rows (link), geen triceps kickbacks of bankdrukken, en die doe je voornamelijk voor je rug, hoewel je ook wel een beetje je rear deltoids pakt (achterkant schouders). Om je schouders fatsoenlijk te trainen kan je echter niet van deze oefening afhankelijk zijn.
(als ik je goed heb begrepen in ieder geval)![]()
![]()
Push press, pak je meteen je traps & Upper back mee.
zorg altijd voor voldoende controle welke oefening je ook doet, je schouder gewricht is erg kwetsbaar en een blessure daar duurt vaak lang om van te herstellenIm a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers![]()
Technisch gezien voor een beginner zou ik beginnen met Barbell/Dumbbell Military presses en eerst daar goed in worden, de rest is allemaal een variatie eropIm a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers![]()
Doe hem maar staand, dan hoef je de barbell niet in een bocht omhoog langs je gezicht te duwen (ok, kan ook zonder, maar die video laat een bocht zien, wmb is dat fout) en ben je ook lekker je rug en abz aan het recruiteren. Maar zittend kan je meer tillen.quote:Op maandag 16 januari 2012 14:44 schreef Drommeldaris het volgende:
Maakt het nog uit of ik hem zittend of staand doe?I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!![]()
Staand maak je er (nog) meer een compound van, zittend is het iets meer isolatie.quote:Op maandag 16 januari 2012 14:44 schreef Drommeldaris het volgende:
Maakt het nog uit of ik hem zittend of staand doe?![]()
Dat is dan 23 Euro, ex BTW.quote:Op maandag 16 januari 2012 15:11 schreef Drommeldaris het volgende:
Ik ga hem staand doen, bedankt voor de adviezen![]()
Tuurlijk, je mag functioneren als extra gewicht; door te hangen aan de barbell terwijl ik curls doe.![]()
Barbell shoulder press (zie net boven jouw posts, zijn een aantal linkjes gepost), dumbbell lateral raises en front raises, mag je zelf weten of je die laatste DB of BB pakt.quote:Op maandag 16 januari 2012 14:22 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, welke schouderoefening raad je aan? Ik heb vrijwel geen verstand van bodybuilding. Ben nu vanaf eind september bezig volgens mij alleen volgens mij ben ik de hele tijd mijn schouders vergetenOf toch du vader?![]()
Hoe eten jullie meestal je koolvis? Heb net 200 gram klaar gemaakt met alleen wat zout en peper, best prima.![]()
In visstickies met mosterd. Al weet ik niet precies of het nou koolvis of kabeljauw is...quote:Op maandag 16 januari 2012 16:02 schreef stoeltafel het volgende:
Hoe eten jullie meestal je koolvis? Heb net 200 gram klaar gemaakt met alleen wat zout en peper, best prima.hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels![]()
Zonder shirt? Wat meten ze?quote:Op maandag 16 januari 2012 16:26 schreef Snakey het volgende:
Kut, best moeilijk om een beetje acceptabele foto te maken.![]()
Ik wilde dus zeggen, het begint ergens op te lijken, in een t-shirt, maar tis een beetje een vage foto.![]()
[ afbeelding ]Deathlift or Die.![]()
Hai dachbouque,
Doe nu een tijdje:
ma armen + zijkant schouders
di benen + achterkant schouders
wo rust
do borst + buik + voorkant schouders
vr rug
armpjes beginnen eindelijk een beetje bij te trekken![]()
![]()
Iemand ooit ephedrine gebruikt?
60mh ephedrine hcl
200mg caffeine
30mg asprin
Vanmorgen boterham gegeten, wat gedronken, daarna 1 capsule erin gegooid. Duizelig,misselijk gevoel? Gaat dit over als je een aantal dagen achter elkaar gebruikt?Paardelul !!!![]()
Die bijwerkingen heb ik ook. Maar dat hoort erbij volgens mij.quote:Op maandag 16 januari 2012 17:24 schreef 16meter het volgende:
Duizelig klinkt niet goed, en heb ik nooit ervaren. Opgefokt, gejaagd, zweten, warm etc.. wel.
Morgen maar eens proberen inhoud capsule te halveren, 60mg is redelijk veel lees ikPaardelul !!!![]()
wat is je leeftijd Snake?quote:Op maandag 16 januari 2012 16:26 schreef Snakey het volgende:
Kut, best moeilijk om een beetje acceptabele foto te maken.![]()
Ik wilde dus zeggen, het begint ergens op te lijken, in een t-shirt, maar tis een beetje een vage foto.![]()
[ afbeelding ]
Dacht dat je 50+ was, maar deze foto lijkt stuk jonger.
:-)![]()
Nope, want echt goed voor mijn rug kan het niet zijn. Squat 3 pijnloze sets en goed diep, alleen het terugracken op het te lage bench press rack laat me altijd met rugpijn achter. Wil ik niet te veel doen, legpress vind ik dan verantwoorder. En sets van 20x230 kg maken op een oude piepende legpress is ook gewoon leuk. Ik squat nu gewoon nog omdat ik het leuk vind en om de form er in te houden, als ik eenmaal beschikking heb over een nieuwe gym met rack gaat het gewicht weer omhoog.quote:Op maandag 16 januari 2012 13:22 schreef Johnny.D het volgende:
@Panzer: Nu je niet hoger gaat dan 100kg met de squat doordat er geen squartrek is, ga je dan niet over van 3*5 naar 4*5 of 5*5?Zit er ook aan te denken om dan te resetten en eens SL 5x5 te volgen, want qua kracht kan er nog flink wat bij. Ik merk eigenlijk dat ik daar vaak meer voldoening uithaal dan aesthetics.
Waar ik nu train hebben ze trouwens alleen 10 kg barbells, zonder rotating sleeves. Heb in de gym van mijn chick een keer met een Oly bar kunnen squatten in een rack, en dat voelt een stuk fijner. Zo'n dikkere stang ligt ook lekkerder op je rug.Hardcore hoor, jij was 1.94 ofzo right? Wat meten je bovenarmen?quote:Op maandag 16 januari 2012 17:15 schreef 16meter het volgende:
Hai dachbouque,
Doe nu een tijdje:
ma armen + zijkant schouders
di benen + achterkant schouders
wo rust
do borst + buik + voorkant schouders
vr rug
armpjes beginnen eindelijk een beetje bij te trekken![]()
Ik ben 46.quote:Op maandag 16 januari 2012 17:31 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
wat is je leeftijd Snake?
Dacht dat je 50+ was, maar deze foto lijkt stuk jonger.
:-)![]()
Geen hartkloppingen? Dat is de enige bijwerking die ik er van ken.quote:Op maandag 16 januari 2012 17:18 schreef Anno2012 het volgende:
Iemand ooit ephedrine gebruikt?
60mh ephedrine hcl
200mg caffeine
30mg asprin
Vanmorgen boterham gegeten, wat gedronken, daarna 1 capsule erin gegooid. Duizelig,misselijk gevoel? Gaat dit over als je een aantal dagen achter elkaar gebruikt?
Sterker nog van een goede stack voel je je perfect, zeer wakker.
Maargoed dit helpt 2% de rest moet je toch zelf doen.
Ik raad het af.![]()
Deze foto's zijn uit 2009. Fotoboek van Userquote:Op maandag 16 januari 2012 18:02 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
lol geloof het niet![]()
Marja misschien zie je het wel in je gezicht.
Je kon mn vader zijn
En tja, je bent niet de enige op FOK! waarvan ik zijn/haar vader zou kunnen zijn.![]()
![]()
Nee, hartkloppingen geen last van tot nu toe.quote:Op maandag 16 januari 2012 17:55 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Geen hartkloppingen? Dat is de enige bijwerking die ik er van ken.
Sterker nog van een goede stack voel je je perfect, zeer wakker.
Maargoed dit helpt 2% de rest moet je toch zelf doen.
Ik raad het af.
Klopt wel, gebruik het ook alleen ter ondersteuning.Paardelul !!!![]()
ah ok, nu zie ik het welquote:Op maandag 16 januari 2012 18:04 schreef Snakey het volgende:
[..]
Deze foto's zijn uit 2009. Fotoboek van User
En tja, je bent niet de enige op FOK! waarvan ik zijn/haar vader zou kunnen zijn.![]()
Ik geloof je![]()
Maar hoelang ben je al bezig met bodybuilding dan?
Sigaret kan natuurlijk niet he![]()
![]()
Ik ben nu weer in september/begin oktober begonnen. Daarvoor al jaaaren, maar af en aan. Ik heb 2011 dus alleen vanaf oktober getraind. 2010 en daarvoor ook wel getrained, maar nog nooit zo serieus als nu.quote:Op maandag 16 januari 2012 18:14 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
ah ok, nu zie ik het wel![]()
Ik geloof je![]()
Maar hoelang ben je al bezig met bodybuilding dan?
Sigaret kan natuurlijk niet he![]()
Sigaretten moeten nog verdwijnen inderdaad. Das m'n laatste slechte gewoonte.![]()
![]()
Badass dat je nog zo hard bezig bent Snakey, ik heb zelf het idee dat dit voor mij ook een life-long hobby / lifestyle blijft.![]()
Het houdt me jong.quote:Op maandag 16 januari 2012 18:25 schreef Panzermaus het volgende:
Badass dat je nog zo hard bezig bent Snakey, ik heb zelf het idee dat dit voor mij ook een life-long hobby / lifestyle blijft.![]()
Dat is niet echt een geintje, ik voel me er echt goed bij. Ik kan de hele wereld aan. En ik merk het aan andere dingen dat het me goed doet. M'n concentratie vermogen is stukken vooruit gegaan, en ik heb geen leesbril meer nodig.![]()
![]()
Ik zit nu op 13 weken - 3 weken winterslaap.quote:Op maandag 16 januari 2012 08:54 schreef Panzermaus het volgende:
Haha.Hoeveelste week van SL 5x5 zit jij nu, en welke gewichten?
Van de zomer post ik alle stats en pics enzo. kan niet wachten op de zomer trouwens, lekker zwemmen als cardio.If not now, then when.![]()
Hee allemaal,
Ik ben 1.90m en weeg 87kg. M'n stats zijn BP:60kg SQ:80kg DL:60kg (ik squat en DL nog niet zo heel lang)
Mijn trainingschema ziet er als volgt uit:
Ma: Borst, rug
Di: Schouders, armen
Wo: Benen
Do: Borst Rug
Vr: schouders armen
Weekend: rust
Net getraind, komt er een jongen die in de sportschool werkt naar me toe met de vraag: wat train je vandaag? Ik antwoord met: Borst en rug. Waarop hij antwoord: wat een rare combinatie, meeste mensen doen borst schouders triceps bijv. Maar zo raar is dit toch helemaal niet?
Ik zit er aan te denken om met creatine te beginnen, is dit aan te raden aangezien ik nu een halfjaar train?190CM, 90.5KG, SQ:150KGx2 BP:100KGx2 DL:190KGx3
My end goal is not to be some massed up freak, but rather to have a physique that can be looked as art; streamlined, tapered, and universally appealing.![]()
swaar hartkoor mang, 42cm, 1.91quote:Op maandag 16 januari 2012 17:32 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Hardcore hoor, jij was 1.94 ofzo right? Wat meten je bovenarmen?![]()
Topless shinen op de festivalsquote:Op maandag 16 januari 2012 18:33 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik zit nu op 13 weken - 3 weken winterslaap.
Van de zomer post ik alle stats en pics enzo. kan niet wachten op de zomer trouwens, lekker zwemmen als cardio.
YEAAAAA BUDDY, FISTPUMPquote:Op maandag 16 januari 2012 18:36 schreef 16meter het volgende:
sws deze zomer hard shinen, richting die 10% en goeie tan krijgenIf not now, then when.![]()
Het zijn twee grote spiergroepen, meeste mensen doen een grote spiergroep + een kleinere. Rug moet je echt zwaar pakken en daarom is het niet echt slim om het samen met borst te doen imo.quote:Op maandag 16 januari 2012 18:34 schreef jeurse04 het volgende:
Net getraind, komt er een jongen die in de sportschool werkt naar me toe met de vraag: wat train je vandaag? Ik antwoord met: Borst en rug. Waarop hij antwoord: wat een rare combinatie, meeste mensen doen borst schouders triceps bijv. Maar zo raar is dit toch helemaal niet?![]()
Ging met vrienden in een bar fist pumpen voor de grap haha geniaalquote:![]()
![]()
Werd maar weinig gedanst en wij helemaal los haha![]()
![]()
![]()
![]()
goed bezigquote:Op maandag 16 januari 2012 18:20 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik ben nu weer in september/begin oktober begonnen. Daarvoor al jaaaren, maar af en aan. Ik heb 2011 dus alleen vanaf oktober getraind. 2010 en daarvoor ook wel getrained, maar nog nooit zo serieus als nu.
Sigaretten moeten nog verdwijnen inderdaad. Das m'n laatste slechte gewoonte.![]()
Je zal zien dat wanneer de sigaretten verdwijnen nog meer resultaat behaalt.![]()
Mijn ouders zijn jonger dan Snakey![]()
VRAAG:
BOR, t-bar row, dumbell rows. Welke doen en waarom ? En welke spiergroepen pak je met welke oefening ?
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 16-01-2012 19:14:44 ]![]()
Met BOR pak je wat meer stabilisators mee dan met dumbbell rows (erector spinae, hamstrings. glutes). Verder hoef je het dan niet aan beide kanten te doen wat beter voor symmetrie is.
T-bar rows zijn dacht ik iets beter als je bestaande rugproblemen hebt omdat ze je onderrug wat ontzien.![]()
Iedereen kent hier waarschijnlijk pendlay row wel (rowen vanaf een dood punt vanaf de grond), maar wat vinden jullie er van? Onder andere strength coach Glenn Pendlay, Mehdi (StrongLifts) etc beweren dat hij zwaar superieur is aan BOR / Dorian Yates row wat betreft kracht en spiermassa gains, ook omdat het een volledige beweging is. Persoonlijk vind ik het geweldig, maar wie doet ze hier ook op structurele basis?
http://stronglifts.com/ho(...)h-correct-technique/![]()
Ik heb vorige week dinsdag met dead liften wat te hard aan de bar 'gerukt'. Denk dat ik een klein spiertje bij m'n ellenboog heb beschadigd daarmee. Ik heb vorige week vrijdag expres niks gedaan (donderdag schouders was pijnlijk) zodat ik m'n arm 3 dagen rust kon geven, maar ik heb er nu nog een beetje last van.
Vandaag borst gedaan dus er geen last van gehad. Morgen rug dus de trekbeweging zal niet echt goed zijn. Wat zal ik doen? Toch rug doen en het wat rustiger aan doen? Of deze week nog even met rust laten zodat het goed kan genezen?![]()
Beter 2 dagen teveel rust dan 1 te weinig. Ga je te vroeg weer aan de slag zal je herstel alleen maar langer duren.Behulpzaam als een waterkraan.
Dat is waarschijnlijk het verstandigste. Klote want ik zit lekker in me ritme en ga goed vooruit op het moment. Maar het is op zeker, hoewel een kleine, beschadiging. Hoort erbij natuurlijk. Het is al een stuk beter dan vorige week though. Maar goed, ik wil het niet erger maken dan het nu is dus dan maar even wat meer rust.quote:Op maandag 16 januari 2012 19:35 schreef Weissman het volgende:
Deze week laten rusten als het volgende week nog steeds pijn doet naar een specialist.
Op het moment dat je het doet zie je het gebeuren maar denk je er verder niet over na. Pas als het zeer gaat doen bedenk je je hoe stom en onnodig die beweging was.![]()
![]()
Das waar. Ik moet er niet aan denken om een paar weken stil te zitten....quote:Op maandag 16 januari 2012 19:36 schreef fathank het volgende:
Beter 2 dagen teveel rust dan 1 te weinig. Ga je te vroeg weer aan de slag zal je herstel alleen maar langer duren.![]()
4 weken geen benen kunnen doen vanwege zwaar gekneusde enkelquote:Op maandag 16 januari 2012 19:41 schreef Snakey het volgende:
[..]
Das waar. Ik moet er niet aan denken om een paar weken stil te zitten....Da's kut.
![]()
Jawel joh; gew curlen, door de zwaartekracht train je je benen dan ook. WIN - WINquote:Op maandag 16 januari 2012 19:43 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
4 weken geen benen kunnen doen vanwege zwaar gekneusde enkelDa's kut.
![]()
![]()
Ik doe ze nu een tijdje. In het begin vond ik het een lastige oefening mbt dequote:Op maandag 16 januari 2012 19:29 schreef Panzermaus het volgende:
Iedereen kent hier waarschijnlijk pendlay row wel (rowen vanaf een dood punt vanaf de grond), maar wat vinden jullie er van? Onder andere strength coach Glenn Pendlay, Mehdi (StrongLifts) etc beweren dat hij zwaar superieur is aan BOR / Dorian Yates row wat betreft kracht en spiermassa gains, ook omdat het een volledige beweging is. Persoonlijk vind ik het geweldig, maar wie doet ze hier ook op structurele basis?
http://stronglifts.com/ho(...)h-correct-technique/
techniek. Heb toch doorgezet en pak m nu standaard mee. Goede maar vooral zware oefening waarbij je echt het uiterste uit je rugtraining haalt (voor mijn gevoel).![]()
Ik ga ze ook doen ipv standaard barbell rows.quote:Op maandag 16 januari 2012 19:29 schreef Panzermaus het volgende:
![]()
0:45, Steven gaat hard jonges!I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!![]()
Ik kende dit niet en doe normaal idd de barbell row. Dit ziet er wel wat zwaarder uit, zal het eens proberen.quote:Op maandag 16 januari 2012 19:29 schreef Panzermaus het volgende:
![]()
Chuck doet wel even voor hoe het echt moetquote:
![]()
Vrouwelijke atleet van XXL.
http://www.gisafitness.nl/
Al die ALPHA"S IN DIE ZAAL helemaal leip WOEF WOEFIf not now, then when.![]()
Add: Goed voornemen in 2012;quote:Op maandag 16 januari 2012 22:09 schreef Fanta-stick het volgende:
Add: Goed voornemen in 2012;
Weer gaan sporten en elke dag buikspieren trainen# staatsloterij.
Fanta-Stick (di(ho)ss(ell)en) #miljoenenbiljonairloterijIf not now, then when.![]()
Die Gisa is wel spang maar ze heeft al een boy.quote:Op maandag 16 januari 2012 22:12 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Add: Goed voornemen in 2012;
Fanta-Stick (di(ho)ss(ell)en) #miljoenenbiljonairloterij![]()
Ik dig ze niet.quote:Op maandag 16 januari 2012 22:14 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Die Gisa is wel spang maar ze heeft al een boy.If not now, then when.![]()
Laatst pumping iron gezien, zit weer bordevol motivatie. Vandaag lekker mijn benen getraind. 50kg 15x 80kg 15x en 100kg 12x-Er valt elke dag wel wat te klagen. :)![]()
Wel motiverende spotters, ik wou dat ze bij mij zo hard schreeuwden.quote:Op maandag 16 januari 2012 21:18 schreef 16meter het volgende:
[..]
Chuck doet wel even voor hoe het echt moet
Waarom zoveel herhalingen? En welke oefening(en) heb je gedaan?quote:Op maandag 16 januari 2012 22:41 schreef spierbal het volgende:
Laatst pumping iron gezien, zit weer bordevol motivatie. Vandaag lekker mijn benen getraind. 50kg 15x 80kg 15x en 100kg 12x![]()
Altijd zo gedaan, lekker over je pijngrens heen. Sqauts waarbij je zit, mijn voeten naar buiten. Daarna leg curls. En mijn kuiten even aangepakt.quote:Op maandag 16 januari 2012 23:03 schreef H1N1 het volgende:
[..]
Waarom zoveel herhalingen? En welke oefening(en) heb je gedaan?-Er valt elke dag wel wat te klagen. :)![]()
Gewoon tanden op elkaar en squatten.quote:Op maandag 16 januari 2012 19:43 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
4 weken geen benen kunnen doen vanwege zwaar gekneusde enkelDa's kut.
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.![]()
Bedoel je niet gewoon een legpress? Misschien zou je eens kunnen overwegen om wat minder herhalingen te maken. Als je 12 keer 100 haalt dan kan je ook 8 keer 120 proberen, die 'pijn' ga je dan ook zeker wel voelen.quote:Op maandag 16 januari 2012 23:14 schreef spierbal het volgende:
[..]
Altijd zo gedaan, lekker over je pijngrens heen. Sqauts waarbij je zit, mijn voeten naar buiten. Daarna leg curls. En mijn kuiten even aangepakt.![]()
Ach nu gelukkig weer voorbij en volhard knallen weer.quote:Op maandag 16 januari 2012 23:19 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Gewoon tanden op elkaar en squatten.![]()
http://www.dumpert.nl/med(...)hoe_het_ook_kan.html
Heb filmpje gemaakt en gepost, is het beetje goede techniek zo?![]()
En dat zal tot meer kracht en massa leiden.quote:Op maandag 16 januari 2012 23:24 schreef H1N1 het volgende:
[..]
Bedoel je niet gewoon een legpress? Misschien zou je eens kunnen overwegen om wat minder herhalingen te maken. Als je 12 keer 100 haalt dan kan je ook 8 keer 120 proberen, die 'pijn' ga je dan ook zeker wel voelen.I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!![]()
Dat is gewoon een goeie form hoor, ik snap niet waarom je zo loopt te haten.quote:Op maandag 16 januari 2012 23:34 schreef DeRakker. het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)hoe_het_ook_kan.html
Heb filmpje gemaakt en gepost, is het beetje goede techniek zo?If not now, then when.![]()
Zou kunnen ik weet niet hoe alle oefeningen heten, ik doe altijd 15x de lichte gewichten en daarna de zware 2x tot over mijn verzurings punt ik haal er goede resultaten uit. Is dit geen goede methode dan ?quote:Op maandag 16 januari 2012 23:24 schreef H1N1 het volgende:
[..]
Bedoel je niet gewoon een legpress? Misschien zou je eens kunnen overwegen om wat minder herhalingen te maken. Als je 12 keer 100 haalt dan kan je ook 8 keer 120 proberen, die 'pijn' ga je dan ook zeker wel voelen.-Er valt elke dag wel wat te klagen. :)![]()
Lijkt me dat hij de powerlift BP ooit heeft gezien en denkt hem na te kunnen doenquote:Op maandag 16 januari 2012 23:34 schreef Zith het volgende:
[..]
En dat zal tot meer kracht en massa leiden.![]()
Begin lijkt op die van hem.I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!![]()
Extra zwaar ook nog door die brede grip.quote:Op maandag 16 januari 2012 23:37 schreef Zith het volgende:
[..]
Lijkt me dat hij de powerlift BP ooit heeft gezien en denkt hem na te kunnen doen![]()
Begin lijkt op die van hem.If not now, then when.![]()
ik snap het ook niet broquote:Op maandag 16 januari 2012 23:36 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Dat is gewoon een goeie form hoor, ik snap niet waarom je zo loopt te haten.![]()
gotver.. hoe wil je je rug verklotenquote:Op maandag 16 januari 2012 23:37 schreef Zith het volgende:
[..]
Lijkt me dat hij de powerlift BP ooit heeft gezien en denkt hem na te kunnen doen![]()
Begin lijkt op die van hem.![]()
Heeft niks met de vorige filmpjes te maken.quote:Op maandag 16 januari 2012 23:42 schreef Tinos85 het volgende:
Betere form zo?
Gelukkig hebben wij wel decline bankjes.![]()
Rug ziet er goed uit en het is lekker compound/corequote:Op maandag 16 januari 2012 23:42 schreef Tinos85 het volgende:
Betere form zo?
Gelukkig hebben wij wel decline bankjes.Maar goed, meeste eckte BBers willen chest zo veel mogelijk isoleren itt powerlifters, dan lijkt het me minder handig.
*en is idd niet wat de vorige probeerde nee
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!![]()
Zoals alle powerlifters hem tillen? Je rug is helemaal aangespannen, die spieren kunnen het wel aan hoor.quote:Op maandag 16 januari 2012 23:41 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
gotver.. hoe wil je je rug verkloten
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!![]()
Die bovenste proberen deze oefening toch? Lijkt mij tenminste.quote:Op maandag 16 januari 2012 23:50 schreef seto het volgende:
[..]
Heeft niks met de vorige filmpjes te maken.![]()
Ik bankdrukker enkel voor groteren pecs
[ Bericht 71% gewijzigd door 16meter op 17-01-2012 00:21:09 ]![]()
Waarom gebruiken BB'ers 't standaard dan niet? Minder isolatie?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 00:02 schreef Yuri_Boyka het volgende:
De powerlifter manier is speciaal, zodat je meer kilo's de lucht in krijgt.-|||---ᕙ(⇀‸↼‶)ᕗ---|||-
Op woensdag 28 juli 2010 23:05 schreef Dromenvangertje het volgende:
het zou mij een eer zijn om alles voor u te doen wat uw hartje begeert.![]()
Ik snap het echt niet... het is een borst oefening en wat ze gaan doen is vol met de benen en rug drukken...quote:Op maandag 16 januari 2012 23:51 schreef Zith het volgende:
[..]
Zoals alle powerlifters hem tillen? Je rug is helemaal aangespannen, die spieren kunnen het wel aan hoor.
Tuurlijk is het belangrijk om stevig te staan met je benen maar het bankje gebruiken lijkt me alleen maar positief voor de stabiliteit.
Je hele rug wordt hol, zit spanning aan de onderkant en bovenkant...
Kan me niet voorstellen dat het goed is voor je rug, zon rare houding.
Dit lijkt me toch vele malen beter.
Hier zie je gasten ook wel de voeten beetje meer naar zich doen maar de rug blijft alsnog op de bank liggen en hangt niet ergens boven het bankje gedrukt door het gewicht en de benen hol.![]()
Een klein vraagje voordat ik naar mijn werkk ga. Over proteine shakes, welk merk kunnen jullie mij aanraden?
Als het goed is gaat het om wey shakes? (ben een beginner).. was in use.![]()
HAHAHAHHAHAHAHAHAquote:Op dinsdag 17 januari 2012 08:08 schreef Snowfish het volgende:
Een klein vraagje voordat ik naar mijn werkk ga. Over proteine shakes, welk merk kunnen jullie mij aanraden?
Als het goed is gaat het om wey shakes? (ben een beginner)![]()
Niet nemen als je beginner bent.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 08:08 schreef Snowfish het volgende:
Voor straf de hele OP 100x lezen, en de topic pointer 1000x.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 08:08 schreef Snowfish het volgende:
RTFM schijnt een goed merk te zijn.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 08:08 schreef Snowfish het volgende:
I don’t know what went wrongquote:Op dinsdag 17 januari 2012 08:30 schreef Snakey het volgende:
[..]
Voor straf de hele OP 100x lezen, en de topic pointer 1000x.
If I did, wouldn't matter ’cause
It just wasn’t enough![]()
is dat ook een geoden merk crenartine???/ grquote:Op dinsdag 17 januari 2012 08:31 schreef Diabox het volgende:
[..]
RTFM schijnt een goed merk te zijn.Of toch du vader?![]()
Wel nice, mijn broer loopt stage bij zo'n groothandel bedrijf en moet de hele dag slepen met allemaal spul. Krijgt hij ook van die handschoenen voor, van die rubberen dingen met grip nopjes. Was hij ze kwijt, kreeg hij nieuwe. Lag dus gewoon thuis nog, heb nu zijn oude paar gekregen. Wel erg fijn bij deads en chinups, ga ze wel vaker gebruiken denk ik.Gewoon voor de laatste set enzo.
Trouwens, op welk bf% krijg je echt detail in je quads en hams te zien? Is dat te bereiken met gewoon cutten, protein in orde houden en blijven slepen met het ijzer? Of moet je dan echt naar zo'n podiumpercentage? Vind dat er altijd erg bruut uit zien. Voor zover ik weet is alleen Mr.J zo laag gegaan, van wat ik van de foto's kon zien.Zeta misschien?
![]()
Powerlift Bench press is een compound waarbij je o.a. je chest, schouders, traps/upper back, lower back, glutes en quats voor gebruikt.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 07:35 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Ik snap het echt niet... het is een borst oefening en wat ze gaan doen is vol met de benen en rug drukken...Het is niet alleen voor stabiliteit, het is om meer spieren te recruiteren en om een scherpere hoek te krijgen. Hoe meer spieren je aanspant in je lichaam hoe meer je kan tillen. Benen en core aanspannen = meer kracht in pecs. Er is een term voor die ik ben vergeten maar denk dat stereotomy die wel weetquote:Tuurlijk is het belangrijk om stevig te staan met je benen maar het bankje gebruiken lijkt me alleen maar positief voor de stabiliteit.Voor het effect van de scherpere hoek, zie Ripster:
Je BP is het sterkst met maximale leg drive. Ook die videos die je laat zien is met maximale rugspanning en leg drive. Het lijkt alsof ze (alleen) een grote buik hebben, maar die zetten ze juist uit. Bij je eerste filmpje heeft de man zelfs zn billen in de lucht hangen, bij het tweede filmpje wisselt de techniek maar en alle tijden enorme kromming in de rug en leg drive. Zie ook het volgende filmje, wat vanaf de zijkant is zodat je ook echt de rug kan zien..
http://exrx.net/forum/vie(...)ffa306dc5a00e28d278a
[ Bericht 2% gewijzigd door Zith op 17-01-2012 12:00:19 ]I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!![]()
Ook interressant voor bij het ontbijt. Voor wie het nog niet gelezen had dan...
http://www.exrx.net/WeightTraining/LowVolumeTraining.html![]()
Mijn benen zijn destroyed na gisteren. Weet nu al dat me BB klasgenoot me gaat uitlachen om hoe ik loop. Maar dat doe ik ook bij hem.If not now, then when.![]()
BBers willen puur isolatie, vaak doen ze daarom ook hun benen in de lucht (trekken hun knieen in).quote:Op dinsdag 17 januari 2012 03:24 schreef VASND het volgende:
[..]
Waarom gebruiken BB'ers 't standaard dan niet? Minder isolatie?I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!![]()
Ik ging als een speer op RTFMquote:Op dinsdag 17 januari 2012 08:31 schreef Diabox het volgende:
[..]
RTFM schijnt een goed merk te zijn.Onder de 10%quote:Trouwens, op welk bf% krijg je echt detail in je quads en hams te zien?
[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 17-01-2012 09:29:49 ]![]()
Gister voor het eerst weer 100 kg deadlift na m'n rugklachten.
Gaat weer de goeie kant op. Trouwens wat te doen met creatine. Gewoon 's ochtends bij m'n whey gooien?Behulpzaam als een waterkraan.
Nou die buik hebben ze ook.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 09:09 schreef Zith het volgende:
[..]
Ook die videos die je laat zien is met maximale rugspanning en leg drive. Het lijkt alsof ze (alleen) een grote buik hebben, maar die zetten ze juist uit.
http://exrx.net/forum/vie(...)ffa306dc5a00e28d278a
De man is denk ik erg sterk, maar een vetzak is het ook.
Veel van dit soort jongens zijn gefaald met bodybuilder/fitness look, dus gaat ze maar bankdrukken zonder zich op hun voeding te consenteren.
Sterk worden is voor de meeste niet moeilijk, droog en sterk zijn is een heel ander verhaal.![]()
Ja. Geen probleem.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 09:37 schreef fathank het volgende:
Gaat weer de goeie kant op. Trouwens wat te doen met creatine. Gewoon 's ochtends bij m'n whey gooien?
Iets anders deze site: http://www.staleytraining(...)k-sissy-to-press.htm
Graag jullie inzicht/reactie hierop.
Ik distantieer mij er alvast van
Ook leuk
[ Bericht 14% gewijzigd door #ANONIEM op 17-01-2012 09:56:55 ]![]()
Ik denk het niet, deze mensen hebben hun passie in het krijgen van kracht, dus dan zitten ze 100% van de tijd in bulk, looks geven ze niet om, cutten = krachtverlies of minder progressie, dus laat dan maar.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 09:40 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Nou die buik hebben ze ook.
De man is denk ik erg sterk, maar een vetzak is het ook.
Veel van dit soort jongens zijn gefaald met bodybuilder/fitness look, dus gaat ze maar bankdrukken zonder zich op hun voeding te consenteren.
Sterk worden is voor de meeste niet moeilijk, droog en sterk zijn is een heel ander verhaal.
David Tate (van de so you think you can bench) heeft het trouwens een keer gedaan, van super chubby (dit is 18% BF)
http://www.johnberardi.com/articles/nutrition/dave_tate_2.htm
Naar <7% BF
http://articles.elitefts.(...)ormation-chronicles/
Die gast in de Smithquote:Op dinsdag 17 januari 2012 09:42 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Ja. Geen probleem.
Iets anders deze site: http://www.staleytraining(...)k-sissy-to-press.htm
Graag jullie inzicht/reactie hierop.
Ik distantieer mij er alvast van
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ook leuk
[ afbeelding ].
Die onderste is wel koning. Ik zie mezelf al liggen in de gym
Beste massa, de beste man.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 09:58 schreef Zith het volgende:
[..]
Ik denk het niet, deze mensen hebben hun passie in het krijgen van kracht, dus dan zitten ze 100% van de tijd in bulk, looks geven ze niet om, cutten = krachtverlies of minder progressie, dus laat dan maar.
David Tate (van de so you think you can bench) heeft het trouwens een keer gedaan, van super chubby (dit is 18% BF)
http://www.johnberardi.com/articles/nutrition/dave_tate_2.htm
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Naar <7% BF
http://articles.elitefts.(...)ormation-chronicles/
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]Deathlift or Die.![]()
Mensen doen alles om maar niet te hoeven squaten.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 10:00 schreef fathank het volgende:
[..]
Die gast in de Smith.
Die onderste is wel koning. Ik zie mezelf al liggen in de gym
Homo's trouwens ook.![]()
![]()
Afschuwelijk zegquote:Op dinsdag 17 januari 2012 10:04 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Mensen doen alles om maar niet te hoeven squaten.
Homo's trouwens ook.
[ afbeelding ]
BEASTMODE![]()
Wat is je punt.. zie 2 powerlifting filmpjes, in beide filmpjes drukken ze met een arch van de rug. Of denk je dat Magnusson & co BB style drukken?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 07:35 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Ik snap het echt niet... het is een borst oefening en wat ze gaan doen is vol met de benen en rug drukken...
Tuurlijk is het belangrijk om stevig te staan met je benen maar het bankje gebruiken lijkt me alleen maar positief voor de stabiliteit.
Je hele rug wordt hol, zit spanning aan de onderkant en bovenkant...
Kan me niet voorstellen dat het goed is voor je rug, zon rare houding.
Dit lijkt me toch vele malen beter.
Hier zie je gasten ook wel de voeten beetje meer naar zich doen maar de rug blijft alsnog op de bank liggen en hangt niet ergens boven het bankje gedrukt door het gewicht en de benen hol.![]()
![]()
Zoiets zit dus achter het vet van die bolle powerlifters, ik blijf me erover verbazenquote:
Mijn klasgenoot gebruikt nu Dextrose, hij beweert dat als je je post workout shake neemt in combinatie met dextrose/druivensuike dat de dextrose ervoor zorgt dat de proteïne sneller bij je spiercellen aankomt, omdat de dextrose je insuline level verhoogt en daardoor de voedingsstoffen sneller bij je spiercellen aankomen.
Klopt dit of is dit gewoon complete onzin, hij heeft dit van iemand die aardig buffed is en die zweert erbij.
Kan iemand dit onderbouwen?If not now, then when.![]()
Dextrose vult je Glycogeen in je spieren aan.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 12:07 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Mijn klasgenoot gebruikt nu Dextrose, hij beweert dat als je je post workout shake neemt in combinatie met dextrose/druivensuike dat de dextrose ervoor zorgt dat de proteïne sneller bij je spiercellen aankomt, omdat de dextrose je insuline level verhoogt en daardoor de voedingsstoffen sneller bij je spiercellen aankomen.
Klopt dit of is dit gewoon complete onzin, hij heeft dit van iemand die aardig buffed is en die zweert erbij.
Kan iemand dit onderbouwen?
Of het het waard is? Ik heb het gebruikt maar geen merkbaar betere resultaten mee behaald.Deathlift or Die.![]()
Ik hoef geen zuivere dextrose te kopen, gewoon whey/creatine/chocolademelkpoeder ('met druivensuiker', bedankt Konijn) in je PWO shake met melk. Doe dit nu al een paar maand en ga als een malle.![]()
En ik ga zo ziekelijk hard op de crenartines en eiwit shakies, dat ze die zooi zouden moeten verbieden.![]()
Dextrose is een van de snelste koolhydraten en itt fructose prefereert het spierglycogeenaanvulling (1 woord huehue) boven leverglycogeen. Verder verhoogt het dus heel snel en kort je insuline waardoor je lichaam sneller bouwstoffen kunnen opslaan. Het snelle en korte effect is handig omdat je spieren het na een training snel nodig hebben, en zodat als je na 2 uur je normale maaltijd gaat nemen het niet je dan ingenomen vet ook nog eens snel gaat opslaan.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 12:07 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Kan iemand dit onderbouwen?
Echt merkbaar is het ook weer niet, het is meer een 'studies hebben laten zien dat...' Het verschil tussen direct een whey shake of een normale maaltijd 2 uur na je training zul je ook niet gelijk merken, maar het is aangetoond beter.I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!![]()
Ik ga altijd kneiter hard van alcohol.. maarja om 2/3x per week je adje van het padje te zuipen en dan de sportschool in gaan........quote:Op dinsdag 17 januari 2012 12:24 schreef 16meter het volgende:
En ik ga zo ziekelijk hard op de crenartines en eiwit shakies, dat ze die zooi zouden moeten verbieden.![]()
![]()
Dextrose is gewoon glucose, dus ja het zorgt voor een insulinespike waardoor proteine iets sneller opgenomen kan worden. Maar spierherstel duurt uren als niet dagen, die eiwitten komen er wel als je ze maar inneemt.
Het zal dus echt amper verschil maken, die 'buffed' gast zou net zo buffed zijn als ie het niet deed.![]()
nee man van pep en pilleuh ga je hard, alcohol jiust nietquote:Op dinsdag 17 januari 2012 12:25 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik ga altijd kneiter hard van alcohol.. maarja om 2/3x per week je adje van het padje te zuipen en dan de sportschool in gaan........![]()
hard gaan van alcoholquote:Op dinsdag 17 januari 2012 12:25 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik ga altijd kneiter hard van alcohol.. maarja om 2/3x per week je adje van het padje te zuipen en dan de sportschool in gaan........
Paardelul !!!![]()
ok man jy gebruikt gwoon annabollen dus jy mag nits zeggen.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 12:24 schreef 16meter het volgende:
En ik ga zo ziekelijk hard op de crenartines en eiwit shakies, dat ze die zooi zouden moeten verbieden.Deathlift or Die.![]()
Even een update, ik ben bezig met een flinke bulkdenk dat ik misschien de 133 kg wel aantik, daarna weer even cutten, gaat heerlijk, train nog steeds 4 keer in de week, en daarnaast nog 2 keer american football en 3 keer mma, lichaam heeft nog geen last van stress, doe wel elke middag bijna een dutje
Minds are like parachutes. They only function when open.![]()
Haha zij werkt bij FPA in Amersfoort, daar train ik, super aardig!quote:Op maandag 16 januari 2012 21:37 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Vrouwelijke atleet van XXL.
http://www.gisafitness.nl/
Al die ALPHA"S IN DIE ZAAL helemaal leip WOEF WOEFMinds are like parachutes. They only function when open.![]()
130kg+ BW.. kijk, dat zijn respectabele cijfers.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 12:41 schreef Demon_Hunter het volgende:
Even een update, ik ben bezig met een flinke bulkdenk dat ik misschien de 133 kg wel aantik, daarna weer even cutten, gaat heerlijk, train nog steeds 4 keer in de week, en daarnaast nog 2 keer american football en 3 keer mma, lichaam heeft nog geen last van stress, doe wel elke middag bijna een dutje
![]()
![]()
stats stats stats!quote:Op dinsdag 17 januari 2012 12:41 schreef Demon_Hunter het volgende:
hij is ook 2 meter ofzoquote:Op dinsdag 17 januari 2012 12:49 schreef 16meter het volgende:
[..]
130kg+ BW.. kijk, dat zijn respectabele cijfers.Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.![]()
Wie is ook alweer die man die (elke zondagavond 't vlees etc, nee) die powercages (na)maakt voor bijna nop?hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels![]()
Fucking get at me fattie.quote:Henk van DBB.com.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 13:18 schreef mister_popcorn het volgende:
Wie is ook alweer die man die (elke zondagavond 't vlees etc, nee) die powercages (na)maakt voor bijna nop?
http://www.powercage.nl/![]()
thanks!quote:Op dinsdag 17 januari 2012 13:22 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Fucking get at me fattie.
[..]
Henk van DBB.com.
http://www.powercage.nl/hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels![]()
FUAAAAAAARK!!!!!!!quote:![]()
Dat is vrij simpel inderdaad. Dahkanikook.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 13:18 schreef mister_popcorn het volgende:
Wie is ook alweer die man die (elke zondagavond 't vlees etc, nee) die powercages (na)maakt voor bijna nop?![]()
![]()
Uiteraard kennen we diequote:Op dinsdag 17 januari 2012 18:16 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik weet niet of jullie deze site al kennen maar het is een aardig goede site.
www.simplyshredded.com![]()
![]()
Kijk er met regelmaat op.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 18:16 schreef Yuri_Boyka het volgende:
www.simplyshredded.comDeathlift or Die.![]()
Yep, daar haal ik een groot deel van m´n (Arnold) workouts vandaan.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 18:16 schreef Yuri_Boyka het volgende:
www.simplyshredded.com![]()
![]()
Hoe komt het eigenlijk dat de meeste mensen meer kunnen deadliften dan sqauten ? beenspieren lijken mij juist sterker dan rugspieren.-Er valt elke dag wel wat te klagen. :)![]()
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 19:09 schreef spierbal het volgende:
Hoe komt het eigenlijk dat de meeste mensen meer kunnen deadliften dan sqauten ? beenspieren lijken mij juist sterker dan rugspieren.
Deathlift or Die.![]()
Jij gebruikt geen beenspieren bij deadlift?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 19:09 schreef spierbal het volgende:
Hoe komt het eigenlijk dat de meeste mensen meer kunnen deadliften dan sqauten ? beenspieren lijken mij juist sterker dan rugspieren.![]()
Dat wel maar zodra ik zwaarder probeer te pakken, dan merk ik dat mijn onderrug het gewicht niet kan houden, nu is dit natuurlijk wel een kwestie van opbouwen. Vandaar dat ik me dit afvroeg.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 19:34 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Jij gebruikt geen beenspieren bij deadlift?-Er valt elke dag wel wat te klagen. :)![]()
Denk dat het te maken heeft met dat je met squat het gewicht omhoog drukt en bij de deadlift het gewicht omhoog trekt.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 19:34 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Jij gebruikt geen beenspieren bij deadlift?If not now, then when.![]()
Dan zou je eerder zeggen dat de beperking in je grip zit, of niet?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 19:52 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Denk dat het te maken heeft met dat je met squat het gewicht omhoog drukt en bij de deadlift het gewicht omhoog trekt.![]()
Kan, of je bent niet sterk genoeg. Mixed grip werkt wel beter als je geen goede grip hebt.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 19:57 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Dan zou je eerder zeggen dat de beperking in je grip zit, of niet?
En anders dat witte goedje halen, ben even de naam kwijt. Maar beste is de grip verbeteren.If not now, then when.![]()
Dat is natuurlijk voor veel mensen ook zo (ik heb er zelf ook last van dat me grip eigenlijk net te zwak is).quote:Op dinsdag 17 januari 2012 19:57 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Dan zou je eerder zeggen dat de beperking in je grip zit, of niet?
Bij een deadlift recruteer je meer spieren én het is een natuurlijkere beweging wat mechanisch gewoon een voordeel geeft (zo voelt het iig).![]()
Hee, dat is bij mij in de gym!!quote:Op dinsdag 17 januari 2012 19:56 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
Net heerlijk de borst geïsoleerd.
Was wel druk zeg. Normaal ga ik 's ochtends/'s middags, dit was de eerste keer in het nieuwe jaar dat ik 's avonds ging. Je raadt het al.
M'n eerste wtf momentje in de sportschool.
Gastje vraagt aan een andere gast wat ie ging doen vandaag. Benen. Waarop ie negatief reageert. Ik train m'n benen nooit want ik voel niks. Begint ie over allerlei machines te praten en dat ie niks voelt, pas bij X kg. Toen gastje-ik-train-mn-benen-niet de kleedkamer verlaten had begonnen er 2-3 man (incl moi) toch wel een beetje hard te lachen en de praten over het nut van het trainen vd benen.
Ik heb dus vandaag ook de benen onder handen genomen en ze voelen nu zwaar en moeilijk en geheid morgen spierpijn. Heerlijk getrained dus!
/liefdagboekIn theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
My god, those females look HOTquote:Op dinsdag 17 januari 2012 19:56 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Vandaag een hangover. Eerst werken, dat ging voor geen meter. Daarna naar de gym. Dat ging al wat beter, maar zeker geen topdag.![]()
Wat doe jij in de mannen kleedkamer? Of ben je ook al zo'n dude posing as chick hier op fok?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 20:32 schreef slacker_nl het volgende:
M'n eerste wtf momentje in de sportschool.
Gastje vraagt aan een andere gast wat ie ging doen vandaag. Benen. Waarop ie negatief reageert. Ik train m'n benen nooit want ik voel niks. Begint ie over allerlei machines te praten en dat ie niks voelt, pas bij X kg. Toen gastje-ik-train-mn-benen-niet de kleedkamer verlaten had begonnen er 2-3 man (incl moi) toch wel een beetje hard te lachen en de praten over het nut van het trainen vd benen.
Ik heb dus vandaag ook de benen onder handen genomen en ze voelen nu zwaar en moeilijk en geheid morgen spierpijn. Heerlijk getrained dus!
/liefdagboek![]()
Obviously.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 20:35 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Wat doe jij in de mannen kleedkamer? Of ben je ook al zo'n dude posing as chick hier op fok?Deathlift or Die.![]()
Ik ben al jaren een transsexueel. What gives?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 20:35 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Wat doe jij in de mannen kleedkamer? Of ben je ook al zo'n dude posing as chick hier op fok?In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Chickswithdicksquote:Op dinsdag 17 januari 2012 20:37 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Ik ben al jaren een transsexueel. What gives?![]()
![]()
Misschien is het daaronder al verbouwd. Zo'n uit de kluiten gewassen clitoris.quote:This isn't even my final form.![]()
He, kunnen wij even in het squatrek aan de gang? He wat; nee ik begin net.
Ja met curlen kuttekop wat hier overal kan. Opgeflikkerd.![]()
Brotip:
Tzatziki van magere kwark. Mik wat fijngehakte komkommer, knoflook(poeder), olijfolie, wat zout en eventueel kruiden naar smaak bij je kwark. Even roeren.
Heerlijk als eiwitrijke saus bij je vleesgerechten.This isn't even my final form.![]()
Gespierde / atletische meisjesquote:Op dinsdag 17 januari 2012 19:56 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
Tering bij mij ook druk. Eerste keer avond van 't nieuwe jaar en ook gelijk de laatste. Tenminste totdat de goede voornemens verdwenen zijn bij de meesten.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 20:21 schreef Levolution het volgende:
Net heerlijk de borst geïsoleerd.
Was wel druk zeg. Normaal ga ik 's ochtends/'s middags, dit was de eerste keer in het nieuwe jaar dat ik 's avonds ging. Je raadt het al.![]()
Ik zou wensen dat dit ook mijn laatste was, maar binnenkort zit ik 3 weken lang, elke dag tot 17:00 op de faculteit. Dat wordt 's avonds wachten voor de squatrek.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:45 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Tering bij mij ook druk. Eerste keer avond van 't nieuwe jaar en ook gelijk de laatste. Tenminste totdat de goede voornemens verdwenen zijn bij de meesten.
Vandaag ipv 60mg ephedrine, 30mg genomen. Relaxt gevoel de hele dag. Werkte wel.
Oefeningen gingen zeer goed/makkelijk. Moest mezelf kalmeren om meer rust te nemen mbt de oefeningen. Toen kwam de cardio.
Heb bijna niet kunnen rennen (waar ik normaal half uur gewoon kan rennen), na afloop druk/pijn op de borst en aan de achterkant van mijn rug.
Kun je ephedrine ook wisselend gebruiken? Niet-trainingsdagen wel,en op trainingsdagen niet.
Kan ook aan mijn nachtrust of aangepast eten liggen misschien.
Probeer het nog 1x deze week, anders stop ik ermee.Paardelul !!!![]()
Klinkt best wel goed brahquote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:17 schreef Levolution het volgende:
Brotip:
Tzatziki van magere kwark. Mik wat fijngehakte komkommer, knoflook(poeder), olijfolie, wat zout en eventueel kruiden naar smaak bij je kwark. Even roeren.
Heerlijk als eiwitrijke saus bij je vleesgerechten.![]()
Shit brah, waarom gebruik je die troep dan. Ik lees dat je er eigenlijk alleen maar gekut mee hebt.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 22:38 schreef Anno2012 het volgende:
Vandaag ipv 60mg ephedrine, 30mg genomen. Relaxt gevoel de hele dag. Werkte wel.
Oefeningen gingen zeer goed/makkelijk. Moest mezelf kalmeren om meer rust te nemen mbt de oefeningen. Toen kwam de cardio.
Heb bijna niet kunnen rennen (waar ik normaal half uur gewoon kan rennen), na afloop druk/pijn op de borst en aan de achterkant van mijn rug.
Kun je ephedrine ook wisselend gebruiken? Niet-trainingsdagen wel,en op trainingsdagen niet.
Probeer het nog 1x deze week, anders stop ik ermee.![]()
Ik nam het sowieso alleen op trainingsdagen. Je kan er waarschijnlijk niet heel goed tegen.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 22:38 schreef Anno2012 het volgende:
Probeer het nog 1x deze week, anders stop ik ermee.Deathlift or Die.![]()
Net heerlijk borst en triceps gepaktis 12 kg toename in een jaar veel ?
-Er valt elke dag wel wat te klagen. :)![]()
Ken het alleen van naam, maar lees hier alleen maar over nasty bijwerkingen etc.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 22:47 schreef 16meter het volgende:
Troep![]()
Panzertje, je bent zo vol van geranamine en andere stimulanten zijn opeens troep?Nee, dan blijf ik liever naturel.
![]()
![]()
jatog blijf weg van die shitquote:Op dinsdag 17 januari 2012 22:50 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ken het alleen van naam, maar lees hier alleen maar over nasty bijwerkingen etc.Nee, dan blijf ik liever naturel.
![]()
k wil oowk naturel blyve, geen crenartines, cafferines of noxiprorides.![]()
Ik gebruik overigens helemaal geen supplementen momenteel. Over naturel gesproken. Of is dat dom? Moet ik dingen gebruiken?
Vroeger creatine gebruikt, maar vond het niet echt significant.This isn't even my final form.![]()
Ondersteuning bij het vet wegkrijgen.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 22:46 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Shit brah, waarom gebruik je die troep dan. Ik lees dat je er eigenlijk alleen maar gekut mee hebt.
Van de week nog eens proberen icm cardio. Wellicht dat het dan met voldoende nachtrust wel goed gaat.Paardelul !!!![]()
Curlers @ Squatrekquote:Op dinsdag 17 januari 2012 20:56 schreef BeamofLight het volgende:
He, kunnen wij even in het squatrek aan de gang? He wat; nee ik begin net.
Ja met curlen kuttekop wat hier overal kan. Opgeflikkerd.
Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
bij mij ging iemand eens in het enige squatrek eerst 5x20 (20, 100, weet ik het, hij zat gewoon te slingeren met zn rug), dus denk ok klaar.. gaat hij ook nog met een lege stang zn triceps trainenachterlangs zn hoofd/nek... zucht
Ik ben blij dat het squatrek bij ons aan de andere kant van de zaal staan dan de dumbells. Heb er ook nog nooit iemand zien curlen.![]()
Mja, de keren dat zoiets gebeurt zeg ik er maar wat van. In de zin dat ik dan zeg dat ik het rek ga gebruiken waar het voor bedoeld is en hij makkelijk zijn ¨monkey business¨ ergens anders kan doen.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 23:25 schreef Zith het volgende:
bij mij ging iemand eens in het enige squatrek eerst 5x20 (20, 100, weet ik het, hij zat gewoon te slingeren met zn rug), dus denk ok klaar.. gaat hij ook nog met een lege stang zn triceps trainenachterlangs zn hoofd/nek... zucht
Maar ik heb het bijna nooit. Thuis ben ik om een uur of 8 - 9 ´s morgens in de gym, dan zijn er een paar man maar die zijn serieus aan het werk. Hier (in Spanje) tussen 1 en 2 ´s middags wanneer het rustig is. Daarbij zijn er hier bijna geen beach boys, 90% is (gelukkig) serieus bezig. De newbies lopen allemaal netjes met een velletje papier rond met hun workout voor die dag.![]()
Lijkt wel verplicht, kweet het niet zeker though...![]()
Ephedrine gebruiken is gewoon naturelquote:Op dinsdag 17 januari 2012 22:50 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ken het alleen van naam, maar lees hier alleen maar over nasty bijwerkingen etc.Nee, dan blijf ik liever naturel.
![]()
![]()
Ik ga op zeker deze gym eens checken als ik weer in NL ben.
http://www.classicgymrotterdam.com
Het is een stukje rijden voor me, maar volgens mij wel de moeite waard om in ieder geval een paar keer per maand daar te trainen. Dus wie in Rotterdam woont en wil joinen, be welcome.![]()
![]()
De FDA denkt daar anders over. http://www.medicinenet.com/ephedrine-oral/article.htmquote:Op dinsdag 17 januari 2012 23:42 schreef Physics het volgende:
[..]
Ephedrine gebruiken is gewoon naturel![]()
Tja.. de FDAYanks vinden alles uit den boze behalve alle zooi die de farmaceutische industrie ze toestopt.
![]()
Ik neem aan dat je de FDA bedoelt. E werd jarenlang verkocht en op dag X besluit de FDA dat het gevaarlijk is, en dan moeten wij opeens allemaal vinden dat het niet in lijn is met naturel zijn? DMAA/Geranamine staat bvb op de dopinglijst, eigenlijk is dan opeens 90% van de mensen nu hier een gebruker/niet naturel?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 23:45 schreef Snakey het volgende:
[..]
De FDE denkt daar anders over. http://www.medicinenet.com/ephedrine-oral/article.htm
Ik zie niet naturel toch gewoon als "kuren".![]()
Yep, verbeterd.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 23:48 schreef Physics het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je de FDA bedoelt. E werd jarenlang verkocht en op dag X besluit de FDA dat het gevaarlijk is, en dan moeten wij opeens allemaal vinden dat het niet in lijn is met naturel zijn?
En zie m´n PI.![]()
Sorry, ik zal de op lezen op punt van voeding
Toch nog een klein vraagje tussendoor. Ik lees al dat Whey een product is gewonnen uit koemelk. maar wat als je nou lactose intolerant bent?.. was in use.![]()
Het is een bijproduct van kaas(productie), ja. Als je lactose intolerant bent zal whey daar dus op "inspelen".quote:Op woensdag 18 januari 2012 00:54 schreef Snowfish het volgende:
Sorry, ik zal de op lezen op punt van voeding
Toch nog een klein vraagje tussendoor. Ik lees al dat Whey een product is gewonnen uit koemelk. maar wat als je nou lactose intolerant bent?Of toch du vader?![]()
quote:Op woensdag 18 januari 2012 00:56 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Het is een bijproduct van kaas(productie), ja. Als je lactose intolerant bent zal whey daar dus op "inspelen".
verder: ik heb het idee dat ik tijdens de military press afgelopen vrijdag een spier in m'n schouder (of aan de achterkant van mijn linkerlong) heb verrekt o.i.d. Ik heb er al sinds vrijdag last van dat ik het bij iedere ademhaling voel, heel erg vervelend. Ik dacht vanavond, ik zwem het er wel uit, alleen kwam tot de conclusie dat dat helemaal niet zo lekker ging helaas.
[ Bericht 23% gewijzigd door r3gi3boy op 18-01-2012 02:01:01 ]![]()
Persoonlijk 2 dagen on, 1 dag off, weekend niet.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 22:38 schreef Anno2012 het volgende:
Probeer het nog 1x deze week, anders stop ik ermee.
(Dan zit je dus netto op 4 dagen)
30mg is een normale doses. 2x 30mg is voor mij ook verspreid te veel.
Een goed merk is diamond labs 30+, aanrader voor als je het toch wilt proberen.
Sommige het met stacken met animal cuts of USP Labs OxyElite Pro, maar ik vind dat te veel van het goede.Klopt helemaal. Allen maar omdat 1 bekende gek het hele potje opat.quote:Ik neem aan dat je de FDA bedoelt. E werd jarenlang verkocht en op dag X besluit de FDA dat het gevaarlijk is, en dan moeten wij opeens allemaal vinden dat het niet in lijn is met naturel zijn? DMAA/Geranamine staat bvb op de dopinglijst, eigenlijk is dan opeens 90% van de mensen nu hier een gebruker/niet naturel?
Ik zie niet naturel toch gewoon als "kuren".
En gebannen om dat het een grondstof voor die Meth is.
Had nooit verboden moeten worden, ze gingen echt snel hiernee en Nederland doet exact wat de FDA wil.
In de UK is het volgens mij gewoon legaal, dit concludeer ik aan de 10tallen shops die het vanuit de UK gewoon verkopen.
http://www.maximumsportsn(...)-labs-eca-30-60-caps
http://www.t5fatburners.c(...)2b-Diamond-Labs.html
http://www.newimagesupple(...)/cat38780_29601.aspx
[ Bericht 21% gewijzigd door #ANONIEM op 18-01-2012 03:38:33 ]![]()
De vraag alleen is al dom.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 22:54 schreef Levolution het volgende:
Ik gebruik overigens helemaal geen supplementen momenteel. Over naturel gesproken. Of is dat dom? Moet ik dingen gebruiken?
Vroeger creatine gebruikt, maar vond het niet echt significant.
Geen supplementen = geen spiergroei.
Hoe meer je leert te gebruiken hoe groter het resultaat, het is een groeiproces zowel financieel al spiergroeimatig.
Ik raad nieuwkomers aan al een week of 6 voor ze gaan trainen jacked aan de creatine en andere supplementen te gaan, zodat het al in hun systeem zit als ze beginnen met trainen.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ Bericht 63% gewijzigd door #ANONIEM op 18-01-2012 03:44:49 ]![]()
Is ephedrine net als Ephedra?
Dat is toch in NL jaren geleden verboden omdat er meer in de partyscene werd gebruikt dan voor goede bedoelingen bij het sporten.![]()
Damn, ben je serieus?quote:Op woensdag 18 januari 2012 03:22 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
De vraag alleen is al dom.
Hoe meer je leert te gebruiken hoe groter het resultaat, het is een groeiproces zowel financieel al spiergroeimatig.
Ik raad nieuwkomers aan al een week of 6 voor ze gaan trainen jacked aan de creatine en andere supplementen te gaan, zodat het al in hun systeem zit als ze beginnen met trainen.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja het is legaal in de UK, zelfs Amazon.co.uk verkoopt het.quote:Op woensdag 18 januari 2012 03:17 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Persoonlijk 2 dagen on, 1 dag off, weekend niet.
(Dan zit je dus netto op 4 dagen)
30mg is een normale doses. 2x 30mg is voor mij ook verspreid te veel.
Een goed merk is diamond labs 30+, aanrader voor als je het toch wilt proberen.
Sommige het met stacken met animal cuts of USP Labs OxyElite Pro, maar ik vind dat te veel van het goede.
[..]
Klopt helemaal. Allen maar omdat 1 bekende gek het hele potje opat.
En gebannen om dat het een grondstof voor die Meth is.
Had nooit verboden moeten worden, ze gingen echt snel hiernee en Nederland doet exact wat de FDA wil.
In de UK is het volgens mij gewoon legaal, dit concludeer ik aan de 10tallen shops die het vanuit de UK gewoon verkopen.
http://www.maximumsportsn(...)-labs-eca-30-60-caps
http://www.t5fatburners.c(...)2b-Diamond-Labs.html
http://www.newimagesupple(...)/cat38780_29601.aspxEphedrine HCL is de synthetische variant van de effectieve alkaloïden uit Ephedraquote:Op woensdag 18 januari 2012 08:18 schreef MrNiles het volgende:
Dat is toch in NL jaren geleden verboden omdat er meer in de partyscene werd gebruikt dan voor goede bedoelingen bij het sporten.![]()
Ik weet dat veel mensen deze whey-discussie zat zijn; maar bestaat er een lactose,suiker, vet - vrije variant ?![]()
Waarom wil je dat perse?quote:Op woensdag 18 januari 2012 11:13 schreef Weissman het volgende:
Ik weet dat veel mensen deze whey-discussie zat zijn; maar bestaat er een lactose,suiker, vet - vrije variant ?If not now, then when.![]()
Lees net pas dat Zyzz overleden is, is dit echt waar?
Ziek zo jong, weet iemand ook hoe ? Las iets over een ongeluk in Thailand![]()
In een sauna en zijn hart stopte er ineens mee. Anaboluhh he.quote:Op woensdag 18 januari 2012 11:16 schreef stoeltafel het volgende:
Ziek zo jong, weet iemand ook hoe ? Las iets over een ongeluk in ThailandIf not now, then when.![]()
quote:Op woensdag 18 januari 2012 11:16 schreef stoeltafel het volgende:
![]()
![]()
Onder welke steen heb jij gezeten ?quote:Op woensdag 18 januari 2012 11:16 schreef stoeltafel het volgende:
Augustus 2011 idd, hartfalen.Waarom zou je zoveel lactose, onnodige vet en suiker in je lichaam willen ?quote:![]()
Lactosevrij is wel mogelijk, suiker/vetvrij (dus 100% vrij) is naar mijn weten niet mogelijk. Sterker nog, er is volgens mij geen enkel voedingsproduct dat alléén uit eiwit bestaat. Slechts voor suiker of vet is mij dit bekend.quote:Op woensdag 18 januari 2012 11:13 schreef Weissman het volgende:
Ik weet dat veel mensen deze whey-discussie zat zijn; maar bestaat er een lactose,suiker, vet - vrije variant ?![]()
Wat is gevaarlijk ? Hij had een hartafwijkingquote:Op woensdag 18 januari 2012 11:26 schreef stoeltafel het volgende:
Was er even uit geweestZieke shit, geeft wel weer aan hoe gevaarlijk het is.
![]()
![]()
Wellicht had hij wel langer geleefd als hij niet aan de zware cutting agents e.d. had gezeten. Het zou het kunnen hebben versneld of getriggered. Anderzijds zou het net zo goed kunnen zijn gebeurd als dit niet het geval was, moeilijk te zeggen.quote:Op woensdag 18 januari 2012 11:27 schreef Weissman het volgende:
[..]
Wat is gevaarlijk ? Hij had een hartafwijkingOf toch du vader?![]()
ja hartafwijking is idd gevaarlijk, kanker ook.quote:Op woensdag 18 januari 2012 11:26 schreef stoeltafel het volgende:
![]()
Huh, dus je bedoelingen zijn opeens minder goed als je een stimulant gebruikt in het uitgaansleven?quote:Op woensdag 18 januari 2012 08:18 schreef MrNiles het volgende:
Dat is toch in NL jaren geleden verboden omdat er meer in de partyscene werd gebruikt dan voor goede bedoelingen bij het sporten.Geeft aan dat wat gevaarlijk is?quote:Op woensdag 18 januari 2012 11:26 schreef stoeltafel het volgende:
![]()
Dit. Het is natuurlijk nooit te zeggen maar hij zat toch best veel aan de aas?quote:Op woensdag 18 januari 2012 11:30 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Wellicht had hij wel langer geleefd als hij niet aan de zware cutting agents e.d. had gezeten. Het zou het kunnen hebben versneld of getriggered. Anderzijds zou het net zo goed kunnen zijn gebeurd als dit niet het geval was, moeilijk te zeggen.
Zijn er eigenlijk mensen uit dit topic die aas hebben geprobeerd?![]()
Vrij simpel: ja. Hoeveel hij langer had geleefd is natuurlijk niet te zeggen, maar een lekker kuurtje en hartslag verhogende middelen zullen er zonder twijfel voor zorgen dat hij sneller naar zijn dood is gegaan.quote:Op woensdag 18 januari 2012 12:17 schreef stoeltafel het volgende:
[..]
Dit. Het is natuurlijk nooit te zeggen maar hij zat toch best veel aan de aas?
Zijn er eigenlijk mensen uit dit topic die aas hebben geprobeerd?![]()
Kun je wel sarcastisch doen, natuurlijk kun je zonder supplementen.quote:Op woensdag 18 januari 2012 03:22 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
De vraag alleen is al dom.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
De vraag is alleen of ik daardoor veel mis. Er zijn genoeg supplementen die wel wát doen. Maar hoeveel het gaat schelen, heb ik nooit ergens gelezen.This isn't even my final form.![]()
Ik vind ze vaak dubbel zo duur als de gemiddelde webshop, het zijn nu dus een beetje normale prijzenquote:Op woensdag 18 januari 2012 13:11 schreef zwartemarktplaats het volgende:
De tuinen heeft 50% korting op alle sport supplementen. Misschien handig als je wat nodig hebt.![]()
Bedankt. Scheelt wel weer, want supplementen zijn niet goedkoop. Goed eten is al duur genoeg.quote:
Verschilt voor bv creatine per persoon. Als ik creatine gebruik merk ik wel degelijk verschil. Omdat ik met creatine simpelweg sterker ben en langer op volle kracht kan trainen.quote:
Maar de ene creatine is de andere niet.'Cos boys don't cry.![]()
Voor zover ik lees op verschillende sites zijn degenen die zich met BB bezig houden icm clean eten niet tegen supplementen, maar er ook niet wild over. Met goed eten krijg je in principe alles al binnen wat je binnen zou moeten krijgen.quote:Op woensdag 18 januari 2012 13:23 schreef Levolution het volgende:
[..]
Bedankt. Scheelt wel weer, want supplementen zijn niet goedkoop. Goed eten is al duur genoeg.![]()
Inmiddels begonnen met 'cutten', ik vroeg me alleen af of 4 p/w (30min. loopband) cardio voldoende is na 1 uur KT. Eerst 1 uur KT dus, dan 30min. cardio en dat 4x per week? Is dat te weinig?Failure is success if we learn from it.![]()
lijkt me eerder zelfs iets teveel, het zou je resultaten uit je eerdere KT kunnen hinderen. Beter doe je de cardio op de dagen dat je geen KT doet. Voor theoretische onderbouwing moet je even bij andere users zijn maar veel cardio na de KT is niet de juiste combo.quote:Op woensdag 18 januari 2012 14:18 schreef VeniVidiViciV het volgende:
Inmiddels begonnen met 'cutten', ik vroeg me alleen af of 4 p/w (30min. loopband) cardio voldoende is na 1 uur KT. Eerst 1 uur KT dus, dan 30min. cardio en dat 4x per week? Is dat te weinig?
Ook zou ik de focus leggen op het aanpassen van je voeding, minder vetten, meer eiwitten en carbs (voor de energie bij cardio).![]()
Wow. ik kom nu, sinds vorige, week net aan de 8 x 30.quote:Op woensdag 18 januari 2012 14:57 schreef CarbonC het volgende:
PR dumbbell press: 10x34, 10x38, 10x42kg
/dagboek
Forum Opties Forumhop: Hop naar: