SPOILER: AlgemeenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrainingsmethodenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: OefeningenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een goed trainingsschema bestaat voor een groot gedeelte uit de grote compound oefeningen zoals squats, deadlifts, bench press, overhead presses, bent over rows etc. De rest van je trainingsschema kan je opvullen met andere (zoals isolatie) oefeningen.SPOILER: VoedingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: RustOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SupplementatieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Vitamines en mineralenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SteroidenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Handige en informatieve linkjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Speciale Newb GuideOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: FAQOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ter afsluiting nog een aantal foto's van de top 3 van de Mr. Olympia 2011Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Deze openingspost is ooit gestart door Mr.J op GoT. Na 2 jaar in deze vorm te zijn gebruikt heeft LedZep deze uitgebreid en waar nodig verbeterd., na nog eens 2 jaar heeft CarbonC een kleine revisie/uitbreiding/update doorgevoerd. In 2011 heeft Yuri_Boyka de OP onderverdeeld in spoilers.
Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.![]()
DO YOU WANT TO BE A BODYBUILDAHHHOp woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.![]()
gewoon lekker afgetraind niets bijzondersquote:Op woensdag 11 januari 2012 23:56 schreef Chuck_Norris het volgende:
DO YOU WANT TO BE A BODYBUILDAHHH
vanmiddag lekker getraind mensen![]()
Ja een leuke TT heeft ook zoveel meerwaarde.Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Vandaag in de gym gezien: een spotter voor een gast die in de Smith aan het bench pressen was![]()
Verder erg goeie training gehad, weer 5 kg erbij voor squat, OHP en chest fly.
/dagboekConfidence through competence![]()
sommige gastenquote:Op donderdag 12 januari 2012 00:11 schreef Stereotomy het volgende:
Vandaag in de gym gezien: een spotter voor een gast die in de Smith aan het bench pressen was![]()
en dan met 2 schijfjes van 10 eraan zeker
![]()
![]()
THAT BBC
Black genetics crew
Zie ik regelmatig in de gym. Net als een guy die shoulder presses doet in de Smith met halve ROM, en achter z'n hoofd langs.quote:Op donderdag 12 januari 2012 00:11 schreef Stereotomy het volgende:
Verder erg goeie training gehad, weer 5 kg erbij voor squat, OHP en chest fly.
/dagboek
Of toch du vader?![]()
Dat doen echt veel mensen. MIND = BLOWN hoe ze daarop komen.quote:Op donderdag 12 januari 2012 00:27 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Zie ik regelmatig in de gym. Net als een guy die shoulder presses doet in de Smith met halve ROM, en achter z'n hoofd langs.Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Hahaha, dit ja.quote:Op donderdag 12 januari 2012 00:27 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Zie ik regelmatig in de gym. Net als een guy die shoulder presses doet in de Smith met halve ROM, en achter z'n hoofd langs.
achterlangs schouder drukke jonngeuhhhh op stang met vaste baan
En dan kwart ROM met fucking veel gewicht + spotter.![]()
![]()
D'r is ook zo'n neger in mijn gym die mentaal niet helemaal in orde schijnt te zijn en dat zie je ook wel terug in zijn trainings methoden.
Hij pakt ALLES full stack / met zoveel mogelijk platters, het liefst in de smith, en dan echt extreem korte ROM en slechte form. Als je denkt mensen te hebben gezien die oefeningen met korte ROM deden, dat is echt niks vergeleken met deze kerel. Doet dan een paar reps met serieus 2-3 cm ROM en loopt vervolgens weg. Ruimt ook nooit z'n platters op, die laat 'ie altijd aan de Smith hangen.
Dat je inefficient traint moet je zelf weten, maar doe er in ieder geval niet aso bij.
Of toch du vader?![]()
Fuck yeah. Ik heb Brinta
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.![]()
Sinds kort train ik ook in het studentensportcentrum in Eindhoven, mocht ik niet kunnen kiezen tussen gyms.
Vrienden van mij moeten allemaal verplicht een cursusje volgen en worden daar geïndoctrineerd door de instructeur dat apparaten 40% effectiever zijn dan los(bron?) en moeten op die dingen hun 1RM bepalen(eerste les).
Vandaag, allemaal thuis ivm spierpijn -.-'BEASTMODE![]()
Handdoek om de bar met Deadlifts, betere grip + schenen blijven heel!
Win-win
Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!![]()
Ja, dat doe ik ook, voor betere grip en om de enorme pijn in mijn handpalmen te voorkomen.quote:Op donderdag 12 januari 2012 08:30 schreef robuust89 het volgende:
Win-win
Maar schenen heb ik nooit last van, ik denk ook niet dat je daar last van zou moeten hebben, dus niet de bar langs je schenen laten glijden.This isn't even my final form.![]()
Deadliften jullie in een korte broek ofzo? Ik rol hem ook over mijn schenen, maar gewoon lange broek aan en nergens last van. Handen gaan wel pijn doen na een tijdje, maar daar bijt ik me gewoon doorheen en minimaliseer het zoveel mogelijk door de bar zo ver mogelijk van mijn handpalmen vast te houden.
Handdoek om de bar durf ik niet, wel een paar keer geprobeerd maar ben echt bang dat dat ding er dan afrolt en de bar op mijn knieën valt.Er omheen knopen ofzo?
![]()
Je moet hem niet over je schenen rollen, het is de bedoeling dat je het gewicht tilt en beheerst. Je kan hem dus prima in de buurt van je schenen houden, zonder dat het gewicht op je schenen leunt en je daar - met of zonder korte broek - bezeert. Overigens draag ik een lange broek.quote:Op donderdag 12 januari 2012 08:56 schreef Panzermaus het volgende:
Deadliften jullie in een korte broek ofzo? Ik rol hem ook over mijn schenen, maar gewoon lange broek aan en nergens last van. Handen gaan wel pijn doen na een tijdje, maar daar bijt ik me gewoon doorheen en minimaliseer het zoveel mogelijk door de bar zo ver mogelijk van mijn handpalmen vast te houden.
Handdoek om de bar durf ik niet, wel een paar keer geprobeerd maar ben echt bang dat dat ding er dan afrolt en de bar op mijn knieën valt.Er omheen knopen ofzo?
![]()
Ver van de handpalmen afhouden helpt tegen het pijnlijke eelt, maar dan heb ik weer dat de bar van mijn handen lijkt te glijden omdat ik hem alleen nog houd met mijn vingers. De handdoek leg ik gewoon over de bar en dan goed knijpen met de volle hand.This isn't even my final form.![]()
quote:Op donderdag 12 januari 2012 09:09 schreef Levolution het volgende:
[..]
Je moet hem niet over je schenen rollen, het is de bedoeling dat je het gewicht tilt en beheerst. Je kan hem dus prima in de buurt van je schenen houden, zonder dat het gewicht op je schenen leunt en je daar - met of zonder korte broek - bezeert. Overigens draag ik een lange broek.![]()
Ver van de handpalmen afhouden helpt tegen het pijnlijke eelt, maar dan heb ik weer dat de bar van mijn handen lijkt te glijden omdat ik hem alleen nog houd met mijn vingers. De handdoek leg ik gewoon over de bar en dan goed knijpen met de volle hand.http://stronglifts.com/de(...)in-injury-technique/quote:5. The Bar Is Away From Your Body. What's the easiest way to shovel snow? With the blade close to your body? Or with the blade away from you? Obviously keeping the blade close to you is way easier because it gives you much better leverages. Well this same principle applies to Deadlifts: the closer the bar to you, the better the leverage, and thus the lesser the strain on your lower back.
That's why the bar should remain in contact with your legs from start to finish on the way up of Deadlifts. Start with the bar against your shins, roll it upwards, over your knees and thighs, until you've reached the lockout. Wear long pants to protect your shins and legs so you don't keep the bar from you.
Hij heeft zeker een punt hier.Succes man.quote:Op donderdag 12 januari 2012 09:11 schreef Levolution het volgende:
Ik ga maar eens trainen, heerlijk vroeg in de ochtend.![]()
![]()
Hoe dichter de bar bij je lichaam, hoe meer kracht en hoe minder kans op blessure (maar wel schaafwondjesquote:Op donderdag 12 januari 2012 09:09 schreef Levolution het volgende:
[..]
Je moet hem niet over je schenen rollen, het is de bedoeling dat je het gewicht tilt en beheerst. Je kan hem dus prima in de buurt van je schenen houden, zonder dat het gewicht op je schenen leunt en je daar - met of zonder korte broek - bezeert. Overigens draag ik een lange broek.![]()
Ver van de handpalmen afhouden helpt tegen het pijnlijke eelt, maar dan heb ik weer dat de bar van mijn handen lijkt te glijden omdat ik hem alleen nog houd met mijn vingers. De handdoek leg ik gewoon over de bar en dan goed knijpen met de volle hand.) Op je laagste punt moeten je schenen de bar raken, terwijl je omhoog gaat dirrigeer je de bar tegen je knieen en quads. Hoe verder van je lichaam, hoe meer je naar voren wordt getrokken door het gewicht.
"I want it in contact with your skin, the whole trip, from the floor to lock-out"
Ripster has spoken.
[ Bericht 1% gewijzigd door Zith op 12-01-2012 09:32:43 ]I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!![]()
Heb wel bij de teruggaande beweging dat ik licht mijn knieën aantik, dat is vast niet de bedoeling
Zowel Rippetoad als cultheld Mehdi, can't be wrong.quote:Op donderdag 12 januari 2012 09:23 schreef Zith het volgende:
[..]
Hoe dichter de bar bij je lichaam, hoe meer kracht en hoe minder kans op blessure (maar wel schaafwondjes) Op je laagste punt moeten je schenen de bar raken, terwijl je omhoog gaat dirrigeer je de bar tegen je knieen en quads. Hoe verder van je lichaam, hoe meer je naar voren wordt getrokken door het gewicht.
"I want it in contact with your skin, the whole trip, from the floor to lock-out"
Ripster has spoken.Haha ik post wel vaker in dat Dieettopic, verbaas me er vaak echt over hoe stom sommige mensen daar kunnen zijn. Dan verbaast het me ook niet dat ze dik zijn zeg maar.quote:Op woensdag 11 januari 2012 14:21 schreef 16meter het volgende:
[..]
Lees die topics toch niet man, pure zelfkwelling. Al die dikke kuthoeren die denken dat ze 'gezond slank' worden van 'lekker veel fruit en alleen maar Light producten'.En elkaar vooral ondersteunen in al die bullshit. Sterf.
Ook altijd leuk: posten over anabolen daar.
Of
quote:jíj begint over dat we niet moeten letten op "gezond/ongezond" maar naar micronutriënten moeten kijken... dan denk ik aan preparaten en whey-shakes enzo.![]()
![]()
![]()
Misschien buig je je knieen te snel, maar zolang je het niet te hard doen moet dat geen probleem zijnquote:Op donderdag 12 januari 2012 09:46 schreef robuust89 het volgende:
Heb wel bij de teruggaande beweging dat ik licht mijn knieën aantik, dat is vast niet de bedoeling
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!![]()
Leuke studie gelezen, wil ff delen:
http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/15615615
of in begrijpelijke taal:
http://muscleevo.com/getting-ripped/
Studie focust zich op het feit dat dikke mensen met veel vet erg makkelijk vet kwijt raken zonder lean body mass aan te spreken (en soms zelfs spieren kunnen bij maken). En dat mensen met een laag bf% erg moeilijk dat laatste beetje vet weg krijgen zonder spierafbraak.
De auteur van de studie geeft aan dat je lichaam maximaal 290 (+/- 25) kJ per kg lichaamsvet per dag, ofwel 69 (+/- 6) kcal per kg lichaamsvet per dag kan verbranden, zonder dat de lean body mass aangesproken hoeft te worden.
Dus: hoe minder vet je aan je lichaam hebt, hoe kleiner de energiedeficientie per dag mag zijn als je je lean body mass wil behouden.
Interessant.
[ Bericht 5% gewijzigd door Stereotomy op 12-01-2012 10:27:50 ]Confidence through competence![]()
Trapbar for the ultimate victory, zeker icm magnesiumquote:Op donderdag 12 januari 2012 08:30 schreef robuust89 het volgende:
Win-win
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers![]()
Dat maakt het ineens logisch. Ik heb het ook, ben in de eerste paar maanden in redelijk tempo gewicht en FM kwijt geraakt, dat laatste beetje gaat nu tergend langzaam. Ik maak me er verder niet al te druk over, ik heb geen haast en ik zie nog steeds wekelijks verschil. Maar toch werkt het een beetje frustrerend, en inderdaad denk je dat je iets fout doet.quote:Op donderdag 12 januari 2012 10:18 schreef Stereotomy het volgende:
Leuke studie gelezen, wil ff delen:
http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/15615615
of in begrijpelijke taal:
http://muscleevo.com/getting-ripped/
Studie focust zich op het feit dat dikke mensen met veel vet erg makkelijk vet kwijt raken zonder lean body mass aan te spreken (en soms zelfs spieren kunnen bij maken). En dat mensen met een laag bf% erg moeilijk dat laatste beetje vet weg krijgen zonder spierafbraak.
De auteur van de studie geeft aan dat je lichaam maximaal 290 (+/- 25) kJ per kg lichaamsvet per dag, ofwel 69 (+/- 6) kcal per kg lichaamsvet per dag kan verbranden, zonder dat de lean body mass aangesproken hoeft te worden.
Dus: hoe minder vet je aan je lichaam hebt, hoe kleiner de energiedeficientie per dag mag zijn als je je lean body mass wil behouden.
Interessant.![]()
Voor mijn gevoel plateau ik al een tijdje op 12% bf, maar het gaat gewoon wat langzamer nu. Probeer elke dag 300-500 kcal onder behoefte te zitten, maar 't gaat wel traag.Confidence through competence![]()
Helaas is die in maar weinig sportscholen te vinden.quote:Op donderdag 12 januari 2012 10:26 schreef kidkash19 het volgende:
[..]
Trapbar for the ultimate victory, zeker icm magnesium![]()
Fout.quote:Op donderdag 12 januari 2012 08:36 schreef Levolution het volgende:
[..]
ik denk ook niet dat je daar last van zou moeten hebben, dus niet de bar langs je schenen laten glijden.![]()
Klopt, ik heb specifiek deze sportschool gekozen ook al moet ik 20 min rijden omdat ze dingen als een trapbar hebbenquote:Op donderdag 12 januari 2012 10:53 schreef DjMark het volgende:
[..]
Helaas is die in maar weinig sportscholen te vinden.
Luck is for losers![]()
Da's idd jammer. Een trap bar kost 200-300 EUR. Een nieuwe machine vaak het tienvoudige, en dan komen ze weer met de zoveelste ab cruncherquote:Op donderdag 12 januari 2012 10:53 schreef DjMark het volgende:
[..]
Helaas is die in maar weinig sportscholen te vinden.
Confidence through competence![]()
Magnesium mag niet in de gym hierquote:Op donderdag 12 januari 2012 10:26 schreef kidkash19 het volgende:
[..]
Trapbar for the ultimate victory, zeker icm magnesium
Ik doe op het moment ook totaal geen cardio. De crosstrainers die ze hier hebben zijn helemaal kut. Hoewel, ik bedenk me nu dat ik een roeimachine zag benenden. Misschien dat die wat beter is dan die klote cross trainers. Hoewel ik denk dat het verschil vrij klein zal blijven tussen wel en geen cardio doen.quote:Op donderdag 12 januari 2012 10:48 schreef Stereotomy het volgende:
Voor mijn gevoel plateau ik al een tijdje op 12% bf, maar het gaat gewoon wat langzamer nu. Probeer elke dag 300-500 kcal onder behoefte te zitten, maar 't gaat wel traag.![]()
Waarom wil je lager dan 12%, zoveel massa had jij toch nog niet?quote:Op donderdag 12 januari 2012 10:48 schreef Stereotomy het volgende:
Voor mijn gevoel plateau ik al een tijdje op 12% bf, maar het gaat gewoon wat langzamer nu. Probeer elke dag 300-500 kcal onder behoefte te zitten, maar 't gaat wel traag.![]()
Naar 10% daarna slow bulken met minimale vetafzetting.quote:Op donderdag 12 januari 2012 11:12 schreef 16meter het volgende:
[..]
Waarom wil je lager dan 12%, zoveel massa had jij toch nog niet?
Ik heb 88% vetvrije massa momenteel
Het is heel simpel: je moet voor jezelf een maximum vetpercentage afspreken waaronder je wil blijven, en een minimale vetpercentage waarboven je wil blijven. In dat werkgebied probeer je zoveel mogelijk lean mass te gainen. De grenzen die iedereen stelt is subjectief.Confidence through competence![]()
Als je altijd endo bent geweest is het best bevrijdend om een keer te kunnen zeggen dat je 10% BF hebt, of dat je nou heel veel massa hebt of nietquote:Op donderdag 12 januari 2012 11:12 schreef 16meter het volgende:
[..]
Waarom wil je lager dan 12%, zoveel massa had jij toch nog niet?![]()
![]()
Ja, het is ook deels psychologisch. Het feit dat ik voor het eerst m'n abzzz kan zien is zoiets als een concentratiekamp ecto (panzermausquote:Op donderdag 12 januari 2012 11:24 schreef Autobandje het volgende:
[..]
Als je altijd endo bent geweest is het best bevrijdend om een keer te kunnen zeggen dat je 10% BF hebt, of dat je nou heel veel massa hebt of niet) die voor het eerst in z'n leven z'n ribben niet meer kan tellen.
Confidence through competence![]()
gew beetjuh fit tog :$quote:Op donderdag 12 januari 2012 11:12 schreef 16meter het volgende:
[..]
Waarom wil je lager dan 12%, zoveel massa had jij toch nog niet?![]()
circuitje / complexje werkt volgens mij stukken beter dan een roeimasjien voor vetverlies, tenzij je echt compleet los gaat erop, elke x.quote:Op donderdag 12 januari 2012 11:11 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik doe op het moment ook totaal geen cardio. De crosstrainers die ze hier hebben zijn helemaal kut. Hoewel, ik bedenk me nu dat ik een roeimachine zag benenden. Misschien dat die wat beter is dan die klote cross trainers. Hoewel ik denk dat het verschil vrij klein zal blijven tussen wel en geen cardio doen.hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels![]()
True that.quote:Op donderdag 12 januari 2012 11:39 schreef mister_popcorn het volgende:
circuitje / complexje werkt volgens mij stukken beter dan een roeimasjien voor vetverlies, tenzij je echt compleet los gaat erop, elke x.![]()
Ben ik het mee eens
doe eens een circuitje barbell complex, begin eens met 5 KG aan elke kant van een Olympische stang en doe elke oefening 8 reps
- Rows
- Cleans
- Front Squat
- Military Press
- Back Squat
- Goodmornings
Alles vloeit mooi over in elkaar en je bent echt kapot na 3 a 4 setjes, ik doe nu 4 setjes met 40 KG (incl stang) en moet echt ff zitten erna hahaIm a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers![]()
Heeft het eigenlijk nut om naast visolie ook flaxseed oil te nemen? En if so, wat is het verschil tussen die twee?![]()
I know, maar ik ben beperkt in cardio. Ik kan bijvoorbeeld niet hardlopen.quote:Op donderdag 12 januari 2012 11:39 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
circuitje / complexje werkt volgens mij stukken beter dan een roeimasjien voor vetverlies, tenzij je echt compleet los gaat erop, elke x.
En ja, zo hard mogelijk gaan uiteraard op de roejmagine.![]()
Het gaat om de DHA en EPA die erin zit. Visolie heeft een betere verhouding. Als je daaraan komt, hoef je niks extra's uit flaxseed oil meer te nemen.quote:Op donderdag 12 januari 2012 11:42 schreef Snakey het volgende:
Heeft het eigenlijk nut om naast visolie ook flaxseed oil te nemen? En if so, wat is het verschil tussen die twee?Confidence through competence![]()
Ah so. Dat kan ik wel eens proberen ja.quote:Op donderdag 12 januari 2012 11:41 schreef kidkash19 het volgende:
Ben ik het mee eens
doe eens een circuitje barbell complex, begin eens met 5 KG aan elke kant van een Olympische stang en doe elke oefening 8 reps
- Rows
- Cleans
- Front Squat
- Military Press
- Back Squat
- Goodmornings
Alles vloeit mooi over in elkaar en je bent echt kapot na 3 a 4 setjes, ik doe nu 4 setjes met 40 KG (incl stang) en moet echt ff zitten erna haha![]()
![]()
Okee, thanks.quote:Op donderdag 12 januari 2012 11:44 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Het gaat om de DHA en EPA die erin zit. Visolie heeft een betere verhouding. Als je daaraan komt, hoef je niks extra's uit flaxseed oil meer te nemen.![]()
geen idee.quote:Op donderdag 12 januari 2012 11:42 schreef Snakey het volgende:
Heeft het eigenlijk nut om naast visolie ook flaxseed oil te nemen? En if so, wat is het verschil tussen die twee?Eckte bazen doen sprinten op hun handenquote:Op donderdag 12 januari 2012 11:43 schreef Snakey het volgende:
I know, maar ik ben beperkt in cardio. Ik kan bijvoorbeeld niet hardlopen.![]()
![]()
Alles achter elkaar doorgaan neem ik aan, met minime rustpauze?quote:Op donderdag 12 januari 2012 11:41 schreef kidkash19 het volgende:
Ben ik het mee eens
- Rows
- Cleans
- Front Squat
- Military Press
- Back Squat
- Goodmornings
Alles vloeit mooi over in elkaar en je bent echt kapot na 3 a 4 setjes, ik doe nu 4 setjes met 40 KG (incl stang) en moet echt ff zitten erna haha![]()
Ik doe dat op 4 vingers.quote:Op donderdag 12 januari 2012 11:46 schreef Weissman het volgende:
Eckte bazen doen sprinten op hun handen![]()
![]()
![]()
Geen rustpauze, de bar mag de grond niet raken vanaf het begin tot eind. Je kan alles in 1x door doenquote:Op donderdag 12 januari 2012 11:47 schreef Snakey het volgende:
[..]
Alles achter elkaar doorgaan neem ik aan, met minime rustpauze?Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers![]()
je moet het zien als een grote set indd. Niet loslaten die bar.quote:Op donderdag 12 januari 2012 11:47 schreef Snakey het volgende:
[..]
Alles achter elkaar doorgaan neem ik aan, met minime rustpauze?
Je kan ook eventueel meer kijken naar circuits, voor iemand met een handicap misschien iets beter. Bijv bw squats, optrekken, rdls', push up, en dan alles achter elkaar, ook zonder stoppen. De nadruk ligt iets minder op benen bij een circuitje (tenminste als je ze daarop inricht).hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels![]()
Je kan het zo gek maken als je wilt zolang het maar logisch op elkaar volgt dus niet van Hang Cleans bv meteen doorgaan naar back squatsIm a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers![]()
Het gaat juist steeds beter met m'n benen op het moment, dus dit ziet er goed uit.quote:Op donderdag 12 januari 2012 11:49 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
je moet het zien als een grote set indd. Niet loslaten die bar.
Je kan ook eventueel meer kijken naar circuits, voor iemand met een handicap misschien iets beter. Bijv bw squats, optrekken, rdls', push up, en dan alles achter elkaar, ook zonder stoppen. De nadruk ligt iets minder op benen bij een circuitje (tenminste als je ze daarop inricht).
Ik zal vandaag eindelijk eens m'n prothesemaker bellen in NL om te vragen hoe zwaar ik m'n been kan belasten. Ik zit nu op 130 kilo leg press, maar kan makkelijk een kilo of 20 omhoog. De angst dat er wat gebeurt houdt me echter tegen. Niet zo'n zin om uit het niks ineens 150 kilo op 1 been tegen te moeten houden om niet opgevouwen te worden.![]()
![]()
Fuck, eergister kwam ik met squats iets te explosief omhoog waardoor ik een klein sprongetje maakte en nu heb ik echt dikke pijn in mijn linkervoet, kan er nog net heel moeizaam op lopen. Weet niet zeker of het daardoor kwam maar dat is de enige verklaring die ik kan bedenken![]()
![]()
quote:Op donderdag 12 januari 2012 09:21 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
[..]
http://stronglifts.com/de(...)in-injury-technique/
Hij heeft zeker een punt hier.
[..]
Succes man.quote:Op donderdag 12 januari 2012 09:23 schreef Zith het volgende:
[..]
Hoe dichter de bar bij je lichaam, hoe meer kracht en hoe minder kans op blessure (maar wel schaafwondjes) Op je laagste punt moeten je schenen de bar raken, terwijl je omhoog gaat dirrigeer je de bar tegen je knieen en quads. Hoe verder van je lichaam, hoe meer je naar voren wordt getrokken door het gewicht.
Ripster has spoken.Ik bedoelde ook niet dat je de bar van je af moet houden (lijkt me zelfs onmogelijk met veel gewicht), ik verwoordde het alleen een beetje verkeerd met 'glijden'. Ik bedoelde 'schuren'.quote:
Dus wel de bar langs je benen houden, maar het lijkt me sterk dat het de bedoeling is dat je met de bar je schenen openschuurt. De bar moet weliswaar zo dicht mogelijk tegen je schenen aan, maar ze moeten er niet op leunen. Je tilt immers met je rug, niet met je schenen. Ik zie niet in waarom een correcte uitvoering dus pijn zou moeten doen aan de schenen.
[ Bericht 0% gewijzigd door Levolution op 12-01-2012 12:10:37 ]This isn't even my final form.![]()
Dat had ik ook een keer, mijn rug jeukte dus ik deed zonder er bij na te denken zo'n klein sprongetje.quote:Op donderdag 12 januari 2012 11:58 schreef seto het volgende:
Fuck, eergister kwam ik met squats iets te explosief omhoog waardoor ik een klein sprongetje maakte en nu heb ik echt dikke pijn in mijn linkervoet, kan er nog net heel moeizaam op lopen. Weet niet zeker of het daardoor kwam maar dat is de enige verklaring die ik kan bedenkenOok een poosje last van gehad.
![]()
![]()
Het hangt er mi vanaf hoe je trekt, meer vanuit je rug of meer vanuit je benen / heupen. Juist met je rug zou je wat meer last van je schenen moeten hebben, omdat de bar als t ware naar achteren omhoog getrokken wordt via de scheenbenen, van de zijkant bezien. Maar goed, dit ook nog in combinatie met de lengte en flexibiliteit van je limbs.quote:Op donderdag 12 januari 2012 12:00 schreef Levolution het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik bedoelde ook niet dat je de bar van je af moet houden (lijkt me zelfs onmogelijk met veel gewicht), ik verwoordde het alleen een beetje verkeerd met 'glijden'. Ik bedoelde 'schuren'.
Dus wel de bar langs je benen houden, maar het lijkt me sterk dat het de bedoeling is dat je met de bar je schenen openschuurt. De bar moet weliswaar zo dicht mogelijk tegen je schenen aan, maar ze moeten er niet op leunen. Je tilt immers met je rug, niet met je schenen. Ik zie niet in waarom een correctie uitvoering dus pijn zou moeten doen aan de schenen.
Daarnaast speelt ook mee hoe je scheenbenen erbij staan. Bij mij zelf zit links onder littekens, en die gaat regelmatig open zonder hoge sokken / plijsters erop. Met mij vele anderen btw, dus deadlift sokken zijn er niet voor niets.hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels![]()
Ik voel het wel aan m'n schenen, door m'n trainingsbroek heen. Bij m'n iets dikkere joggingbroek voel ik het uiteraard minder.
Het idee is ook dat je niet naar boven trekt, maar een beetje schuin naar achter (nee, niet door je schenen heen), dus geen wonder dat de bar een beetje over je schenen heen schuurt.
Zou me meer zorgen maken over je form als je dat niet doet, volgens mij plaats je dan teveel spanning op de erector ipv dat je naar boven gaat met je quads.Confidence through competence![]()
Als je geen deadlift kan uitvoeren zonder je onderrug te krommen/overbelasten, zonder dat je de stang langs je benen schuurt, moet je dan niet minder gewicht pakken?
Ik bedoel, de bar gaat bij mij echt wel langs mijn benen, mijn form is dus niet veel anders dan die van jullie (ik hou de bar echt niet centimeters van mijn scheen af). Punt is dat ik spierkracht (bovenrug, armen?) gebruik om de bar ook echt te tillen en op zijn plek te houden en dus niet alleen maar omhoog til terwijl dat ding langs mijn schenen schuurt, omdat ik geen moeite doe om de bar te balanceren.
Is het niet juist van belang dat oefeningen gebalanceerd uitgevoerd worden? Dat betekent dat je het gewicht dus moet tillen en niet alleen 'trekken'.This isn't even my final form.![]()
wordt een beetje vermoeiend. Je zit er gewoon naast. Er zijn veel mensen die hun schenen voelen / openhalen. Dat je het zelf nog niet helemaal begrijpt is absoluut niet erg, maar dat je blijft volharden wordt wel een beetje vervelend.quote:Op donderdag 12 januari 2012 12:18 schreef Levolution het volgende:
Als je geen deadlift kan uitvoeren zonder je onderrug te krommen/overbelasten, zonder dat je de stang langs je benen schuurt, moet je dan niet minder gewicht pakken?
Ik bedoel, de bar gaat bij mij echt wel langs mijn benen, mijn form is dus niet veel anders dan die van jullie. Punt is dat ik spierkracht (bovenrug, armen?) gebruik om de bar ook echt te tillen en op zijn plek te houden en dus niet alleen maar omhoog til terwijl dat ding langs mijn schenen schuurt, omdat ik geen moeite doe om de bar te balanceren.
Is het niet juist van belang dat oefeningen gebalanceerd uitgevoerd worden? Dat betekent dat je het gewicht dus moet tillen en niet alleen 'trekken'.hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels![]()
Wat een reactie.quote:Op donderdag 12 januari 2012 12:22 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
wordt een beetje vermoeiend. Je zit er gewoon naast. Er zijn veel mensen die hun schenen voelen / openhalen. Dat je het zelf nog niet helemaal begrijpt is absoluut niet erg, maar dat je blijft volharden wordt wel een beetje vervelend.
Dus het is de bedoeling dat je je schenen opentrekt. Bedankt voor deze tip.This isn't even my final form.![]()
Het is de bedoeling dat je met de bar licht over je schenen schuurt. Het is een optimale compromis.quote:Op donderdag 12 januari 2012 12:28 schreef Levolution het volgende:
[..]
Wat een reactie.
Dus het is de bedoeling dat je je schenen opentrekt. Bedankt voor deze tip.
Het is een limitatie van een straight bar gebruiken. Met een trap bar heb je én anatomisch de beste beweging én geen schuurbeweging over je schenen.Confidence through competence![]()
Oh, dus je houdt wel degelijk controle over de bar, zodat de bar niet met al het gewicht tegen je schenen aankomt?quote:Op donderdag 12 januari 2012 12:29 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Het is de bedoeling dat je met de bar licht over je schenen schuurt.
Waar heb ik ongelijk dan?This isn't even my final form.![]()
Nou, ik duw absoluut niet met mijn armen de bar loodrecht van mijn schenen weg nee, als je dat met controle bedoelt.quote:Op donderdag 12 januari 2012 12:30 schreef Levolution het volgende:
[..]
Oh, dus je houdt wel degelijk controle over de bar, zodat de bar niet met al het gewicht tegen je schenen aankomt?Confidence through competence![]()
Ik ook niet en dat heb ik voor jouw post over dat ik ernaast zat al duidelijk gemaakt.quote:Op donderdag 12 januari 2012 12:33 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nou, ik duw absoluut niet met mijn armen de bar van mijn schenen weg nee, als je dat met controle bedoelt.
Knappe jongen die de bar van zich afhoudt zonder zich te bezeren.This isn't even my final form.![]()
We hebben het hier niet over 'centimeters erlangs', het hebben het hier over 100% contact met je lichaam, dat is een vereiste. Dit heeft niets met kromme rug te maken (ik weet niet waarom je dit noemt terwijl het nergens anders ter sprake wordt gebracht).quote:Op donderdag 12 januari 2012 12:18 schreef Levolution het volgende:
Ik bedoel, de bar gaat bij mij echt wel langs mijn benen, mijn form is dus niet veel anders dan die van jullie (ik hou de bar echt niet centimeters van mijn scheen af). Punt is dat ik spierkracht (bovenrug, armen?) gebruik om de bar ook echt te tillen en op zijn plek te houden en dus niet alleen maar omhoog til terwijl dat ding langs mijn schenen schuurt, omdat ik geen moeite doe om de bar te balanceren.
Is het niet juist van belang dat oefeningen gebalanceerd uitgevoerd worden? Dat betekent dat je het gewicht dus moet tillen en niet alleen 'trekken'.
Het is niet de bedoeling dat je de bar tilt met je armen. Je trekt de bar omhoog met je quads, billen en onderrug (billen is target). Je armen worden vooral gebruikt om de bar tegen je lichaam te drukken (en dan bedoel ik niet super hard, maar wel zodat het altijd in contact is met je lichaam), dit doe je overigens met je rug (zie hier, armspieren zijn geen synergists, geen stabilizers, etc). Je houdt de bar op zn plek door het tegen je lichaam te houden, punt. Als je dit niet zo doet is je vorm fout. Als je je armen/schouders gebruikt om de bar iets van je af te tillen (heb het niet over centimeters), dan doe je het fout. Bij de deadlift trek je je lichaam licht naar achteren, waardoor de bar recht omhoog gaat. Als je je lichaam niet naar achteren brengt moet de bar wel een iets naar voren-gaande beweging maken en dit is fout.
Dat is het, echt. En bloed is niet het doel, 95% van de keren gaat het er lekker netjes tegenaan omhoog, maar soms ga je iets te snel of had je er al een beschadigde huid en dan komen er snel wondjes.I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!![]()
Vorige keer geen reactie gehad dus ik probeer het opnieuw:
citrus vruchten en andere zure troep maakt dat uit icm met creatine?![]()
quote:Op donderdag 12 januari 2012 12:39 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Vorige keer geen reactie gehad dus ik probeer het opnieuw:
citrus vruchten en andere zure troep maakt dat uit icm met creatine?quote:De pH van maagzuur varieert tussen 1,35 en 3,50Confidence through competence![]()
Geloof me, mijn vorm is precies zoals jij het beschrijft. Echter corrigeer je (on)bewust ervoor dat de bar niet je schenen kapotschuurt of zelfs wegtikt zodat je struikelt. Denk na, als je dat niet zou doen, zou de bar dwars door je gebogen knie moeten. Zie ook het filmpje eerder in dit topic van Rippetoe. Het meisje glijdt over haar quads, waarbij de bar wel degelijk iets naar voren komt.quote:Op donderdag 12 januari 2012 12:36 schreef Zith het volgende:
[..]
We hebben het hier niet over 'centimeters erlangs', het hebben het hier over 100% contact met je lichaam, dat is een vereiste. Dit heeft niets met kromme rug te maken (ik weet niet waarom je dit noemt terwijl het nergens anders ter sprake wordt gebracht).
Het is niet de bedoeling dat je de bar tilt met je armen. Je trekt de bar omhoog met je quads, billen en onderrug (billen is target). Je armen worden vooral gebruikt om de bar tegen je lichaam te drukken, dit doe je overigens met je lats en rug (zie [url=http://www.exrx.net/WeightExercises/GluteusMaximus/BBDeadlift.htmlhier[/url], armspieren zijn geen synergists, geen stabilizers, etc). Je houdt de bar op zn plek door het tegen je lichaam te houden, punt. Als je dit niet zo doet is je vorm fout. Als je je armen/schouders gebruikt om de bar iets van je af te tillen (heb het niet over centimeters), dan doe je het fout. Bij de deadlift trek je je lichaam licht naar achteren, waardoor de bar recht omhoog gaat. Als je je lichaam niet naar achteren brengt moet de bar wel een iets naar voren-gaande beweging maken en dit is fout.
Dat is het, echt. En bloed is niet het doel, 95% van de keren gaat het er lekker netjes tegenaan omhoog, maar soms ga je iets te snel of had je er al een beschadigde huid en dan komen er snel wondjes.
Mijn punt is dat iedereen hier doet alsof je het gewicht zo hard langs je schenen moet schuren dat het kapot moet gaan. Als je schenen niet kapot gaan (ik neem aan dat dit het geval is bij jullie, op enkele schrammen na), dan ben je dus al aan het corrigeren. Ik weet wat je bedoelt, de bar moet recht omhoog. Maar hoe je het ook wendt, het is niet de bedoeling dat je elke keer opzettelijk gaat bloeden.
edit: ik heb je post nog een keer doorgelezen en alles wat je zegt klopt. Deze post is dus geen tegenreactie op jou. Ik moet toegeven dat ik het een beetje verkeerd verwoord, maar mijn punt is dus dat ik vind dat het niet de bedoeling is dat je je schenen opentrekt.
[ Bericht 3% gewijzigd door Levolution op 12-01-2012 12:47:52 ]This isn't even my final form.![]()
Ik hoor ook vaak de bro-science dat je creatine echt moet oplossen voordat je het drinkt. Ik denk daarij vaak 'mja, als ik suikerkristallen opeet zonder dit op de lossen komt dit ook gewoon in mn bloed'. Wat denk jij ervan?quote:I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!![]()
Oh fuck, daarom pis ik altijd bloed.quote:Op donderdag 12 januari 2012 12:42 schreef Zith het volgende:
[..]
Ik hoor ook vaak de bro-science dat je creatine echt moet oplossen voordat je het drinkt. Ik denk daarij vaak 'mja, als ik suikerkristallen opeet zonder dit op de lossen komt dit ook gewoon in mn bloed'. Wat denk jij ervan?Confidence through competence![]()
Nee, want je strekt je benen bij het omhoog gaan waardoor de bar recht omhoog kan gaan en je schenen naar achteren bewegen om ruimte te maken, als je niet een genetische afwijking hebt hoort dit precies zo te gaan. Je hoort echt niet te corrigeren door het licht naar voren te duwen/trekken (of je nog steeds contact hebt bij het naar voren duwen is irrelevant, die spieren -schouders- moet je niet in werking zetten, zie nogmaals de exrx link), je hoort het te corrigeren door het tegen je aan te houden terwijl je omhoog gaat.quote:Op donderdag 12 januari 2012 12:41 schreef Levolution het volgende:
[..]
Geloof me, mijn vorm is precies zoals jij het beschrijft. Echter corrigeer je (on)bewust ervoor dat de bar niet je schenen kapotschuurt of zelfs wegtikt zodat je struikelt. Denk na, als je dat niet zou doen, zou de bar dwars door je gebogen knie moeten.Is dat het punt waarop rippetoe zegt 'the bar must be against your body 100% of the trip'? Ook bij het terugleggen moet je niet de bar naar voren brengen, met zwaardere gewichten zal het dan keihard op je knieen/schenen stuiteren.quote:Zie ook het filmpje eerder in dit topic van Rippetoe. Het meisje glijdt over haar quads, waarbij de bar wel degelijk iets naar voren komt.Wat ik begreep is dat mensen hier last van hebben soms. Bloed is geen doel, maar af en toe ga je te hard of is je huid al beschadigd, dan kan het gebeuren.quote:Mijn punt is dat iedereen hier doet alsof je het gewicht zo hard langs je schenen moet schuren dat het kapot moet gaan. Als je schenen niet kapot gaan (ik neem aan dat dit het geval is bij jullie, op enkele schrammen na), dan ben je dus al aan het corrigeren.I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!![]()
draaien en zeiken net zolang totdat je denkt gelijk te hebben = geen gelijk hebben.quote:Op donderdag 12 januari 2012 12:41 schreef Levolution het volgende:
[..]
Geloof me, mijn vorm is precies zoals jij het beschrijft. Echter corrigeer je (on)bewust ervoor dat de bar niet je schenen kapotschuurt of zelfs wegtikt zodat je struikelt. Denk na, als je dat niet zou doen, zou de bar dwars door je gebogen knie moeten. Zie ook het filmpje eerder in dit topic van Rippetoe. Het meisje glijdt over haar quads, waarbij de bar wel degelijk iets naar voren komt.
Mijn punt is dat iedereen hier doet alsof je het gewicht zo hard langs je schenen moet schuren dat het kapot moet gaan. Als je schenen niet kapot gaan (ik neem aan dat dit het geval is bij jullie, op enkele schrammen na), dan ben je dus al aan het corrigeren. Ik weet wat je bedoelt, de bar moet recht omhoog. Maar hoe je het ook wendt, het is niet de bedoeling dat je elke keer opzettelijk gaat bloeden.
Niemand hier heeft beweerd dat het de bedoeling is om te bloeden, echter, in veel gevallen is het onvermijdelijk. Jij beweert continu dat dat komt omdat de rest iets doet dat niet correct is, of lichter moet trekken. Jij zit er naast. Hou nou je kop knurft.hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels![]()
heb ooit op internet een (denk ik) core oefening gezien maar ben de naam kwijt
lege stang in een hoek op de grond zetten met 1 uiteinde, andere uiteinde op borsthoogte,
met gewicht, en dan dat gewicht links en rechts van je lichaam bewegen.
Is dat trouwens ongeveer het zelfde als je een cable dicht bij de grond pakt met 2 handen
en deze dan diagonaal naar boven beweegt?
deze gedaan gister....was wel lekker...![]()
Hou zelf gewoon je bek en reageer zoals Zith dat ook kan. We zijn hier toch om van elkaar te leren? Ik heb wel degelijk geleerd van Zith's post, maar van jouw geouwehoer word ik niet wijzer.quote:Op donderdag 12 januari 2012 12:48 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
draaien en zeiken net zolang totdat je denkt gelijk te hebben = geen gelijk hebben.
Niemand hier heeft beweerd dat het de bedoeling is om te bloeden, echter, in veel gevallen is het onvermijdelijk. Jij beweert continu dat dat komt omdat de rest iets doet dat niet correct is, of lichter moet trekken. Jij zit er naast. Hou nou je kop knurft.
Overigens zegt Zith dat slechts in 5% van de gevallen gebloed wordt (is een hyperbool natuurlijk) en jij zegt dat het in veel gevallen onvermijdelijk is. Dus wat is het nou?This isn't even my final form.![]()
In de rippetoe video zegt hij ook specifiek:quote:Zie ook het filmpje eerder in dit topic van Rippetoe.
-drag it up your legs (trek het tegen je benen omhoog)
-slide it down your legs (laat het via je benen naar beneden glijden)en dan geeft hij het voorbeeld dat je niet eerst je knieen moet buigen omdat de bar dan bij terugkomst via je quads naar voren beweegt (en hij maakt een beweging die laat zien dat de bar dan hard op je schenen terugknalt).quote:Het meisje glijdt over haar quads, waarbij de bar wel degelijk iets naar voren komt.I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!![]()
Inderdaad maatje.quote:Op donderdag 12 januari 2012 12:56 schreef Zith het volgende:
[..]
In de rippetoe video zegt hij ook specifiek:
-drag it up your legs (trek het tegen je benen omhoog)
-slide it down your legs (laat het via je benen naar beneden glijden)
[..]
en dan geeft hij het voorbeeld dat je niet eerst je knieen moet buigen omdat de bar dan bij terugkomst via je quads naar voren beweegt (en hij maakt een beweging die laat zien dat de bar dan hard op je schenen terugknalt).™![]()
Jij wordt niet wijzer van mensen, jij wil dat mensen wijzer van jou worden. Gaat je niet lukken met je ontbrekende kennis. Misschien dat je het haantje kan spelen in je commerciele kutgym met je 100 kg deadlift, hier lukt dat niet. Daarnaast heb ik je niets in de mond gelegd, eerder andersom.quote:Op donderdag 12 januari 2012 12:50 schreef Levolution het volgende:
[..]
Hou zelf gewoon je bek en reageer zoals Zith dat ook kan. We zijn hier toch om van elkaar te leren? Ik heb wel degelijk geleerd van Zith's post, maar van jouw geouwehoer word ik niet wijzer.
Overigens zegt Zith dat slechts in 5% van de gevallen gebloed wordt (is een hyperbool natuurlijk) en jij zegt dat het in veel gevallen onvermijdelijk is. Dus wat is het nou?
Mbt tot de 95%, in 5 van de 100 gevallen dus wel, of 1 op 20. Laten veel mensen met deads nou net een 8*3 schema hebben, wat dus in de praktijk zou beteken dat de laatste paar herhalingen, wanneer het echt zwaar wordt, er bloed kan vloeien.
Verder nog iets, pubertje?hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels![]()
Inderdaad. Verder gebeurt het wel vaker dat je gaat bloeden. Zal bij mij niet de eerste keer zijn dat ik een klemblaar krijg.quote:Op donderdag 12 januari 2012 12:58 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
Jij wordt niet wijzer van mensen, jij wil dat mensen wijzer van jou worden. Gaat je niet lukken met je ontbrekende kennis. Misschien dat je het haantje kan spelen in je commerciele kutgym met je 100 kg deadlift, hier lukt dat niet. Daarnaast heb ik je niets in de mond gelegd, eerder andersom.
Mbt tot de 95%, in 5 van de 100 gevallen dus wel, of 1 op 20. Laten veel mensen met deads nou net een 8*3 schema hebben, wat dus in de praktijk zou beteken dat de laatste paar herhalingen, wanneer het echt zwaar wordt, er bloed kan vloeien.
Verder nog iets, pubertje?™![]()
Wat ben jij een stakker. Ik ga in discussie omdat ik ergens een mening over heb. Moet ik bij alles wat ik hoor gelijk zeggen dat de ander gelijk heeft? Pas als de ander mij kan overtuigen, geef ik toe. Zo werkt een discussie, pubertje. Leer je gewoon op de middelbare school.quote:Op donderdag 12 januari 2012 12:58 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
Jij wordt niet wijzer van mensen, jij wil dat mensen wijzer van jou worden. Gaat je niet lukken met je ontbrekende kennis. Misschien dat je het haantje kan spelen in je commerciele kutgym met je 100 kg deadlift, hier lukt dat niet. Daarnaast heb ik je niets in de mond gelegd, eerder andersom.
Verder nog iets, pubertje?
Nu was Zith in staat om het te beargumenteren en om bronnen te leveren. Zith wist mij wel te overtuigen. Waardoor ik bij dezen toegeef dat ik het verkeerd zei, hoewel ik de oefening voor zover ik weet wel goed uitvoer (ik zal er de volgende keer extra op letten).
Maar jij kan alleen leuke koosnaampjes bedenken en verder niet inhoudelijk reageren. Ik zeg niet dat je ongelijk hebt, maar wel dat je geen fatsoenlijk gesprek kan aanknopen. Dus over pubers gesproken.
Als je overigens zegt dat er bloed kan ontstaan doordat de laatste reps zwaar worden, geef je min of meer toe dat je dan een slechtere form hebt dan initieel. Dus je bent in staat om je enkels niet te laten bloeden maar doet dat bij vermoeiing toch.This isn't even my final form.![]()
Inderdaad.quote:Op donderdag 12 januari 2012 13:05 schreef seto het volgende:
Laten we het even beschaafd houden mensen.™![]()
Tja, ik heb zelden zulke arrogante BB'ers gezien als in dit topic. Mijn ervaring irl is dat ze graag helpen, dat ze je te woord staan en dat je lange gesprekken met ze over het onderwerp kan hebben. Maar ik krijg soms het vermoeden dat hier gewoon gefrusteerde ecto's zitten die zich 'breder' voordoen dan ze zijn.quote:Op donderdag 12 januari 2012 13:05 schreef seto het volgende:
Laten we het even beschaafd houden mensen.This isn't even my final form.![]()
Dude, dat de bar langs quads en schenen glijdt heeft niets te maken met slechte form PUNTquote:Op donderdag 12 januari 2012 13:05 schreef Levolution het volgende:
[..]
Als je overigens zegt dat er bloed kan ontstaan doordat de laatste reps zwaar worden, geef je min of meer toe dat je dan een slechtere form hebt dan initieel. Dus je bent in staat om je enkels niet te laten bloeden maar doet dat bij vermoeiing toch.
Post van Zith leek me overtuigend genoeg om dat punt te bewijzen.![]()
![]()
Dat heb ik reeds aangenomen, maar hij maakte zelf de bewering dat het door de laatste zware reps kwam.quote:Op donderdag 12 januari 2012 13:07 schreef 16meter het volgende:
[..]
Dat de bar langs quads en schenen glijdt heeft niets te maken met slechte form PUNTThis isn't even my final form.![]()
je hebt gelijk.quote:Op donderdag 12 januari 2012 13:05 schreef Levolution het volgende:
[..]
Wat ben jij een stakker. Ik ga in discussie omdat ik ergens een mening over heb. Moet ik bij alles wat ik hoor gelijk zeggen dat de ander gelijk heeft? Pas als de ander mij kan overtuigen, geef ik toe. Zo werkt een discussie, pubertje. Leer je gewoon op de middelbare school.
Nu was Zith in staat om het te beargumenteren en om bronnen te leveren. Zith wist mij wel te overtuigen. Waardoor ik bij dezen toegeef dat ik het verkeerd zei, hoewel ik de oefening voor zover ik weet wel goed uitvoer (ik zal er de volgende keer extra op letten).
Maar jij kan alleen leuke koosnaampjes bedenken en verder niet inhoudelijk reageren. Ik zeg niet dat je ongelijk hebt, maar wel dat je geen fatsoenlijk gesprek kan aanknopen. Dus over pubers gesproken.
Als je overigens zegt dat er bloed kan ontstaan doordat de laatste reps zwaar worden, geef je min of meer toe dat je dan een slechtere form hebt dan initieel. Dus je bent in staat om je enkels niet te laten bloeden maar doet dat bij vermoeiing toch.
-x-je, mr p.hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels![]()
Ik geef mijn ongelijk toe, waarop je besluit zelf de puber uit te hangen?quote:Op donderdag 12 januari 2012 13:10 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
je hebt gelijk.
-x-je, mr p.
Is dat een manier om te verwerken dat je onfatsoenlijk bent?This isn't even my final form.![]()
Wanneer komen er pics van jou? Ben echt benieuwd naar hoe je gevordert bent aangezien ik ook van de endo kant af kom.quote:Op donderdag 12 januari 2012 10:48 schreef Stereotomy het volgende:
Voor mijn gevoel plateau ik al een tijdje op 12% bf, maar het gaat gewoon wat langzamer nu. Probeer elke dag 300-500 kcal onder behoefte te zitten, maar 't gaat wel traag.If not now, then when.![]()
nog een keer...omdat ie misschien verloren is gegaan in de cat-fight
lege stang in een hoek op de grond zetten met 1 uiteinde, andere uiteinde op borsthoogte,
Is dat trouwens ongeveer het zelfde als je een cable dicht bij de grond pakt met 2 handen
Heb juist dit weekend pics gemaakt en probeer dat nu elke maand te doen. Maar ik post rond de zomer wel een tijdslijn als ik wat meer massa heb opgedaan.quote:Op donderdag 12 januari 2012 13:14 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Wanneer komen er pics van jou? Ben echt benieuwd naar hoe je gevordert bent aangezien ik ook van de endo kant af kom.
Ik kom nog steeds mensen tegen die me van 'vroeger' kennen, en de verbaasde reacties zijn altijd wel lekkere veren in m'n reet.Confidence through competence![]()
denk dat je landmines bedoelt.quote:Op donderdag 12 januari 2012 13:18 schreef MrNiles het volgende:
deze gedaan gister....was wel lekker...hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels![]()
Oke ik ben erg benieuwd. Hopen dat ik tegen de zomer soortgelijke pics kan posten, maar denk niet dat ik zo bol als jou was.quote:Op donderdag 12 januari 2012 13:18 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Heb juist dit weekend pics gemaakt en probeer dat nu elke maand te doen. Maar ik post rond de zomer wel een tijdslijn als ik wat meer massa heb opgedaan.
Ik kom nog steeds mensen tegen die me van 'vroeger' kennen, en de verbaasde reacties zijn altijd wel lekkere veren in m'n reet.If not now, then when.![]()
quote:Train als Mr. Olympia!
Myo-Blitz is de hardcore pre-workout booster goedgekeurd door Ronnie Coleman. Ontwikkeld om maximale spiermassa op te bouwen tijdens iedere trainingssessie. Kom jij naar de spotschool om gezellig te doen en rond te hangen; dan is Myo-Blitz niet voor jou. Myo-Blitz is alleen voor diegene die naar de sportschool gaan met maar 1 reden; maximale spiermassa opbouwen!quote:Myo-Blitz bevat alles om optimaal te groeien van iedere training. Trainen zonder Myo-Blitz is onmogelijk voor mij geworden. Iedere training gaat namelijk steeds beter; light weight baby! Ronnie Coleman![]()
Ik wist dat dat een beetje pro een aardig inkomen heeft, maar Heath die voor de Mr. O al een Bentley Continental rijdt?quote:![]()
![]()
Die auto's zijn niet zo heel duur hoor.quote:Op donderdag 12 januari 2012 13:32 schreef 16meter het volgende:
[..]
Ik wist dat dat een beetje pro een aardig inkomen heeft, maar Heath die voor de Mr. O al een Bentley Continental rijdt?If not now, then when.![]()
Hij had in 1 wedstrijd al 100k gewonnen dus..quote:Op donderdag 12 januari 2012 13:35 schreef 16meter het volgende:
Bijna 2 ton in dollars, geen geld idd.If not now, then when.![]()
Is ook zo. Als top bodybuildah maak je goede doekoes, blijkt maar weer. Maarja, ze zetten ook alles op het spel met die zieke crenartines.![]()
Ik ga er vanuit dat veel pro's toch wel een eigen kleding lijn, webshop en eigen merk van supplementen beginnen.. Daarnaast vele photoshoots en interviews leveren ook flink geld op.quote:Op donderdag 12 januari 2012 13:32 schreef 16meter het volgende:
[..]
Ik wist dat dat een beetje pro een aardig inkomen heeft, maar Heath die voor de Mr. O al een Bentley Continental rijdt?![]()
Vergeet dit niet:quote:Op donderdag 12 januari 2012 13:45 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik ga er vanuit dat veel pro's toch wel een eigen kleding lijn, webshop en eigen merk van supplementen beginnen.. Daarnaast vele photoshoots en interviews leveren ook flink geld op.
![]()
kk mister popcorn w8 marquote:Op donderdag 12 januari 2012 12:58 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
Verder nog iets, pubertje?Pendlay rows en zo hard mogelijk je rug samentrekken bij lockout.quote:Op donderdag 12 januari 2012 13:32 schreef Levolution het volgende:
Welk type rows prefereren jullie?![]()
Wil je ekt breed worden mang sluit dan de electriciteitskabel op je pik aan.quote:Op donderdag 12 januari 2012 13:51 schreef 16meter het volgende:
[..]
Ziek.Acupunctuur, elektroshocks, alles.
Trouwens, wat een discussie om deadlifts.
If not now, then when.![]()
één of andere mongool in de plaatselijke gym. Op zo een chest machine waar je zelf gewichten op moet doen, zoiets:
Zat een jongen op, legt 5kg aan beide kanten, en begon als een gek, om en om ze armen omhoog te bewegen, minimaal 30 reps... I was like:![]()
Verder, ik train nu vanaf begin september, is het een goed idee om rond deze tijd creatine te gaan proberen? Of zou ik dit pas later moeten doen?190CM, 90.5KG, SQ:150KGx2 BP:100KGx2 DL:190KGx3
My end goal is not to be some massed up freak, but rather to have a physique that can be looked as art; streamlined, tapered, and universally appealing.![]()
ZIEKE BEAT VANAF 0.40quote:![]()
O_
Die voiceoverYOU ARE KILLINGG IT
2 gram per kilogram is de norm, maar er is nooit concreet onderzoek gedaan naar hoeveel eiwitten je nodig hebt, althans ik ken er geen. Meer dan 2 gram per kilogram is overbodig imo.quote:Op donderdag 12 januari 2012 14:10 schreef obsama het volgende:
Hoeveel eiwitten is aan te bevelen per kilogram tijdens bulken ? 2 ?![]()
Landmines, ook die hebben wij in de gym, heerlijk. Kan je zelf ook doen door een barbell in de hoek te duwen en te bewegen. Die kabels zijn niet te vergelijken ermeequote:Op donderdag 12 januari 2012 12:49 schreef MrNiles het volgende:
deze gedaan gister....was wel lekker...
Luck is for losers![]()
De Spotschool, waar je leert te spotten!quote:I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!![]()
Bruut meisje.quote:Op donderdag 12 januari 2012 13:55 schreef Panzermaus het volgende:
Pendlay rows en zo hard mogelijk je rug samentrekken bij lockout.
Daar zou ik wel eens mee willen eh, trainen!![]()
![]()
Doe sinds kort ook lateral raises op de machine (1x machine en 1x dumbbell wekelijks). Zolang je de juiste houding aanneemt en maar 1 kant per set doet is dat best een fijne oefening. Ik voel ze iig beter dan dumbbell lateral raises, al zegt dat geen fuck natuurlijk.
Leuk voor de afwisseling.
Streef (no homo):
100% natural naar eigen zeggenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 12 januari 2012 17:20 schreef 16meter het volgende:
Doe sinds kort ook lateral raises op de machine (1x machine en 1x dumbbell wekelijks). Zolang je de juiste houding aanneemt en maar 1 kant per set doet is dat best een fijne oefening. Ik voel ze iig beter dan dumbbell lateral raises, al zegt dat geen fuck natuurlijk.
Leuk voor de afwisseling.
Streef (no homo):
[ afbeelding ]
100% natural naar eigen zeggenNasoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als ik zo'n fysiek heb kan ik gelukkig sterven.
Sterffysiek dus
Ziet er mooi uit. Maar wel onrealistische verwachtingen van mensen die niet aan de roids zitten, en daar geen weet van hebben...
[ Bericht 38% gewijzigd door Stereotomy op 12-01-2012 17:36:37 ]Confidence through competence![]()
Niet gek toch, je hebt immers dezelfde volledige belasting over de hele ROM. Als je db raises doet, heb je pas volledige belasting als je armen een hoek van 90 graden maken met je torso.quote:Op donderdag 12 januari 2012 17:20 schreef 16meter het volgende:
Ik voel ze iig beter dan dumbbell lateral raises, al zegt dat geen fuck natuurlijk.
Perfect voorbeeld van waar machines een plaats hebben ten opzichte van vrije gewichten die alleen naar beneden, richting zwaartekracht, gaan.Confidence through competence![]()
weghalen zo kun je bij mijn facebook komen, mirror hem dan op imgur ofzoLegpress en cable row.quote:Op donderdag 12 januari 2012 17:31 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Niet gek toch, je hebt immers dezelfde volledige belasting over de hele ROM. Als je db raises doet, heb je pas volledige belasting als je armen een hoek van 90 graden maken met je torso.
Perfect voorbeeld van waar machines een plaats hebben ten opzichte van vrije gewichten die alleen naar beneden, richting zwaartekracht, gaan.![]()
![]()
Klinkt logisch.quote:Op donderdag 12 januari 2012 17:31 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Niet gek toch, je hebt immers dezelfde volledige belasting over de hele ROM. Als je db raises doet, heb je pas volledige belasting als je armen een hoek van 90 graden maken met je torso.
Perfect voorbeeld van waar machines een plaats hebben ten opzichte van vrije gewichten die alleen naar beneden, richting zwaartekracht, gaan.Na anderhalf jaar trainen dan de spuit erin brah, net als de rest van de aesthetics crew.quote:Op donderdag 12 januari 2012 17:29 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
NasoAls ik zo'n fysiek heb kan ik gelukkig sterven.
Supahturk wordt trouwens ook echt een huge mofo.![]()
Aesthetics Crew![]()
Maar er zitten daar ook wel echte falers bij. Supahturk wordt al veel te groot imo.
Babolimp is wel bruut. Met hem kan ik me ook meer identificeren aangezien Zyzz veel groter is dan ik
Die foto's van supahturk op Misc inderdaad, echt monsterlijk wordt hij.Als je zijn voor roids en on roids foto's ziet.
![]()
Babolimp is ook de enige van dat stel die nog beweert natty te zijn, schuift het af op zijn genen.Zieke V en delts heeft hij wel, alles eigenlijk. En die Chestbrah traint al 7 jaar ofzo, vind het erg marginaal dan.
![]()
Overstappen naar de BBC Crew > Panzers banner.quote:Op donderdag 12 januari 2012 17:39 schreef seto het volgende:
Zag laatst een recente foto van ze, ze zien er echt uit als een stel mongolen zonder Zyzz.Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Heb net vier weken in een sportschool rondgehangen waarvan ik zeker weet dat men hier loopt te kwijlen over de basicness. Geen high tech apparaten, veel low tech en oud spul. Na een oefening zat je onder de roest. Heerlijk trainen gewoon. Zal binnenkort eens wat pics ervan uppen
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Geen van allen zijn ze natty man.quote:Op donderdag 12 januari 2012 17:39 schreef Panzermaus het volgende:
Die foto's van supahturk op Misc inderdaad, echt monsterlijk wordt hij.Als je zijn voor roids en on roids foto's ziet.
![]()
Babolimp is ook de enige van dat stel die nog beweert natty te zijn, schuift het af op zijn genen.Zieke V en delts heeft hij wel, alles eigenlijk. En die Chestbrah traint al 7 jaar ofzo, vind het erg marginaal dan.
![]()
Zoiets ?quote:Op donderdag 12 januari 2012 13:18 schreef MrNiles het volgende:
![]()
Ik denk wel dat ik weet wat MrNiles bedoeld maar geen idee hoe het heet
Deze?
[ Bericht 41% gewijzigd door #ANONIEM op 12-01-2012 18:41:30 ]![]()
Dat valt me mee. M'n bovenbenen eens gemeten, rechts is nu 60 cm en links 56. Dat trekt aardig bij.![]()
Bovenarmen 41 cm aangespannen dan.![]()
![]()
Stereo ooit linkte jij zo'n artikel waarin je bodyfat kon schatten aan de hand van je waist - neck, heb je daar toevallig nog een linkje van?![]()
![]()
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!![]()
Staat daar in het lijstje: Tape Measurement Methodquote:Op donderdag 12 januari 2012 18:58 schreef Autobandje het volgende:
Nee das met een vetplooimeter, ik bedoelde met een meetlintje, maar thanks!I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!![]()
Rippetoe is zo'n held he![]()
http://startingstrength.c(...)d.php?t=25194&page=1quote:So, your lower back is FINE. STOP WORRYING ABOUT BUTT-WINK AND START WORRYING ABOUT BEING A PUSSY.quote:What are you babbling about here? Of course lumbar extension must be maintained, you fool. Where have I said otherwise? Have you ever read anything I've written about the fucking deadlift, or any pull from the floor?I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!![]()
Ah niet gezien, maar komt uit dat ik 4% bf heb, klopt niet helemaal denk ikquote:Op donderdag 12 januari 2012 19:01 schreef Zith het volgende:
[..]
Staat daar in het lijstje: Tape Measurement Method![]()
![]()
Verderop in die thread:quote:Op donderdag 12 januari 2012 19:02 schreef Zith het volgende:
Rippetoe is zo'n held he![]()
http://startingstrength.c(...)d.php?t=25194&page=1
[..]
[..]quote:Yes, it's irritating, designed just to piss me off. Some guy on this board has a user name like "Ifuckdogs" or something like that, and I just delete his (her?) posts.![]()
![]()
Ik zou maar wat graag in die gym van hem willen trainen, compleet afgebrand worden en er beter en sterker van worden. Hij heeft ook echt alles daar en is echt een go hard or go home gast. Ecostreken leer je daar snel af lijkt me, kan wel goed voor me zijn.![]()
![]()
quote:Op donderdag 12 januari 2012 19:36 schreef Panzermaus het volgende:
Hij heeft ook echt alles daar en is echt een go hard or go home gast.quote:Originally Posted by MikeC1
Does WFAC have a leg extension machine?
Mark Rippetoe
No.I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!![]()
Mja, voor mij ook wel. Ik train hard, harder dan 99% in de gym, maar af en toe zie je gasten die er toch net wat extra reps uit kunnen persen. Puur op karakter...quote:Op donderdag 12 januari 2012 19:36 schreef Panzermaus het volgende:
Ik zou maar wat graag in die gym van hem willen trainen, compleet afgebrand worden en er beter en sterker van worden. Hij heeft ook echt alles daar en is echt een go hard or go home gast. Ecostreken leer je daar snel af lijkt me, kan wel goed voor me zijn.![]()
quote:fauzool
Junior Member
Do you agree with this Modified SS?
This question is mainly for mark. This program is also known as Babylovers SS
BB.com link deleted
Last edited by Mark Rippetoe; 01-06-2012 at 03:31 PM.quote:Mark Rippetoe
TMPHBITEU
If I replied to every bb.com douchebag with an irrelevant opinion about a program that has worked successfully for tens of thousands of people for 20 years, I'd be wasting a lot of time. Why do you ask? Really?
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo![]()
http://startingstrength.com/articles/active_hip_2_rippetoe.pdf
Rippletoe over als je niet diep genoeg kan squatten (zoals ik, ik sta op plankjes), hoeft niet per se je hamstrings te zijn.
The Military Method.quote:Op donderdag 12 januari 2012 18:58 schreef Autobandje het volgende:
Nee das met een vetplooimeter, ik bedoelde met een meetlintje, maar thanks!BEASTMODE![]()
Je moet niet luisteren naar rippetoe, ik luister liever naar gasten die zelf ook groot en sterk zijn.![]()
Ik ook, groetjes gregquote:Op donderdag 12 januari 2012 22:37 schreef Jahr00n het volgende:
Je moet niet luisteren naar rippetoe, ik luister liever naar gasten die zelf ook groot en sterk zijn.
(not sure if srs)quote:Op donderdag 12 januari 2012 22:37 schreef Jahr00n het volgende:
Je moet niet luisteren naar rippetoe, ik luister liever naar gasten die zelf ook groot en sterk zijn.
Rip was (en is) behoorlijk sterk.![]()
Lieve Kitty. Zo, lekker geknald. Veel werk op overhead press gedaan, dit omdat ik nu echt een (grotendeels mentaal) plateau heb op 3x5x48 kg.Moet niet. Veel single reps gedaan met meer gewicht, ook pushpressen, gewoon om met een zwaarder gewicht bezig te zijn. Erg fijn, heb er wel vertrouwen in dat het gaat helpen. Moet toch zeggen dat ik pushpress echt heel leuk vind, juist dat explosieve trainen mis ik nu een beetje.
Heb ook powercleans lopen oefenen en veel supersetjes gedaan met van alles door elkaar, kwam er zo'n instructeurvrouwtje aan die zich al een paar avonden afvroeg of ik aan turnen doe.'ja want jongens doen dit soort dingen meestal niet en je hebt echt de bouw van een turner'.
Feelsbadman, ben je helemaal aan het rammen op deze track op repeat
jij fucking cool, kots in de hoek, bloed aan de muur, jij helemaal hardcore, en dan staat er ineens iemand achter je die toch echt eens wilde weten of je aan turnen doet.
Lats ook hard gepakt, blijft een beetje tricky om die echt goed aan het werk te zetten aangezien je bij alle pull dingen snel geneigd bent om je biceps het meeste werk te laten doen. Dan is het fijn wanneer je op de lat pulldown gaat, en je schouderbladen tegen elkaar aan perst zoals bij bench press. Dan kun je echt primair met je lats trekken.Werkt ook wel bij BOR.
Nou, allemaal de knalkusjes en veel eiwitsynthese toegewenst.![]()
![]()
quote:Op donderdag 12 januari 2012 23:15 schreef BeamofLight het volgende:
PANTERMAUZER MAG IK JOU AANRAKEN??![]()
Kies kilograms en centimeters.quote:Op donderdag 12 januari 2012 19:06 schreef Autobandje het volgende:
[..]
Ah niet gezien, maar komt uit dat ik 4% bf heb, klopt niet helemaal denk ik
Wat vul je voor lengte, nek en buikomtrek (op de navel, 's ochtends) in?Confidence through competence![]()
En een klein strak kontje.quote:Op donderdag 12 januari 2012 23:16 schreef Weissman het volgende:
Dat iemand vraagt of je aan turnen doet betekend maar 1 ding: skinny legs. Punt.![]()
Ik hield me buik in, blijkbaar moet dat niet. Ik meet het morgenochtend wel nog een keer.quote:Op donderdag 12 januari 2012 23:24 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Kies kilograms en centimeters.
Wat vul je voor lengte, nek en buikomtrek (op de navel, 's ochtends) in?![]()
Tell me about it, ik voelde nooit m'n lats zo erg en ik heb afgelopen maandag bij ál m'n oefeningen waar lats involved waren, geprobeerd de focus zo veel mogelijk op lats te leggen (ook precies dat gedaan op de lat pulldown idd). Ik heb nog steeds super erge spierpijn.quote:Op donderdag 12 januari 2012 23:13 schreef Panzermaus het volgende:
Lats ook hard gepakt, blijft een beetje tricky om die echt goed aan het werk te zetten aangezien je bij alle pull dingen snel geneigd bent om je biceps het meeste werk te laten doen. Dan is het fijn wanneer je op de lat pulldown gaat, en je schouderbladen tegen elkaar aan perst zoals bij bench press. Dan kun je echt primair met je lats trekken.Werkt ook wel bij BOR.
Nou, allemaal de knalkusjes en veel eiwitsynthese toegewenst.
Of toch du vader?![]()
Gast, als ik m'n buik inhou heb ik 2% body fatquote:Op donderdag 12 januari 2012 23:29 schreef Autobandje het volgende:
[..]
Ik hield me buik in, blijkbaar moet dat niet.
Deze ochtend kwam ik op 12.5% uit, klopt wel ongeveer.Confidence through competence![]()
Torsonatorquote:Op donderdag 12 januari 2012 12:49 schreef MrNiles het volgende:
deze gedaan gister....was wel lekker...
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.![]()
Ja niet echt ingehouden obviously, maar beetje plat maken door te flexen zeg maar.quote:Op donderdag 12 januari 2012 23:31 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Gast, als ik m'n buik inhou heb ik 2% body fat
Deze ochtend kwam ik op 12.5% uit, klopt wel ongeveer.![]()
Uitademen, ontspannen, meetlint over de huid rond je navel laten lopen.quote:Op donderdag 12 januari 2012 23:46 schreef Autobandje het volgende:
[..]
Ja niet echt ingehouden obviously, maar beetje plat maken door te flexen zeg maar.
Idem voor nek, je hoeft jezelf niet te wurgen.Confidence through competence![]()
Ik zit er toch aan te denken om DB shrugs toe te gaan voegen aan mijn Rippetoe. Ik merk gewoon dat mijn traps eigenlijk helemaal niet ontwikkelen en aangezien ik genetisch niet echt goeie traps heb, win ik er denk ik wel wat mee om te gaan shruggen."End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
you diss son?quote:Op vrijdag 13 januari 2012 00:08 schreef star_gazer het volgende:
Ik zit er toch aan te denken om DB shrugs toe te gaan voegen aan mijn Rippetoe. Ik merk gewoon dat mijn traps eigenlijk helemaal niet ontwikkelen en aangezien ik genetisch niet echt goeie traps heb, win ik er denk ik wel wat mee om te gaan shruggen.
USC sportcentrum uilenstede.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 08:57 schreef Johnny.D het volgende:
Kan iemand hier een sportschool in de buurt van Amstelveen aanraden?Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!![]()
Maak je de shrugbeweging wel bji overhead press?quote:Op vrijdag 13 januari 2012 00:08 schreef star_gazer het volgende:
Ik zit er toch aan te denken om DB shrugs toe te gaan voegen aan mijn Rippetoe. Ik merk gewoon dat mijn traps eigenlijk helemaal niet ontwikkelen en aangezien ik genetisch niet echt goeie traps heb, win ik er denk ik wel wat mee om te gaan shruggen.I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!![]()
Ik had het laatst eens geprobeerd en ik verloor er juist veel kracht door vond ik.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 09:53 schreef Zith het volgende:
[..]
Maak je de shrugbeweging wel bji overhead press?![]()
Deadliften is het beste medicijnquote:Op vrijdag 13 januari 2012 00:08 schreef star_gazer het volgende:
Ik zit er toch aan te denken om DB shrugs toe te gaan voegen aan mijn Rippetoe. Ik merk gewoon dat mijn traps eigenlijk helemaal niet ontwikkelen en aangezien ik genetisch niet echt goeie traps heb, win ik er denk ik wel wat mee om te gaan shruggen.Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers![]()
Op lock out is het toch juist de bedoeling dat je alles, inclusief traps aanspant?quote:Op vrijdag 13 januari 2012 09:58 schreef seto het volgende:
[..]
Ik had het laatst eens geprobeerd en ik verloor er juist veel kracht door vond ik.![]()
Op welk punt verlies je kracht dan? Je traps zijn enorm sterke spieren (sterker dan je schouders iig) dus als je die erbij recruiteert moet je wel vooruitgang maken. Maar over waarom rippetoe het als must vind voor de form:quote:Op vrijdag 13 januari 2012 09:58 schreef seto het volgende:
[..]
Ik had het laatst eens geprobeerd en ik verloor er juist veel kracht door vond ik.Snap er niet al te veel vanquote:The term “active shoulder” has been used to describe what happens when the muscles of the
shoulder girdle are used to support weight overhead in a way that protects the joint from impingement and places the load in balance over the scapulas. It involves the active contraction of the trapezius muscles, in recognition of the fact that the scapulas articulate with and therefore support the arms in the overhead lockout position, and that the traps thus ultimately hold up the weight of the bar if it is in balance directly over the glenoid fossa, the “socket” of the ball-and-socket joint of the shoulder. The active concentric contraction of the traps at the top of the scapula combined with the tension at the bottom of the scapula from the serratus anterior combine to tilt the top of the bone in the medial direction, away from the humerus in its position of lockout overhead, thus preventing any possible impingement of the soft tissue between the acromion process and the humerus. In effect, the triceps and deltoids bring the arm bones into alignment and hold them that way, but the traps hold the load up overhead by holding up the scapulas, the bones over which the bar is balanced and supported.![]()
Wat makkelijker:http://library.crossfit.com/free/pdf/67_08_Overhead_Lifting.pdf (mooie uitleg hier)quote:in this overhead position is best provided when the trapezius is actively contracted, producing a “shrug” of the shoulders as the load is locked out by the elbows. This active trapezius contraction results in support of the load by all the component musculature, and it also serves to better place the scapulae directly under the load in the correct vertical relationship. It is for this reason that the instructions for performing overhead pressing should include the cue to “shrug your shoulders at the top,” or to “shrug up into the load,” or any other cue that will elicit this active trapezius contractionI am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!![]()
Dat is volgens rippetoe correct vorm, maar het is eigenlijk net zoals de low-bar high-bar discussie. In beide gevallen zou ik zeggen dat rippetoe voldoende biomechanische uitleg geeft over waarom overhead-shrug / low bar beter is voor je lichaam en kracht.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 10:09 schreef Snakey het volgende:
[..]
Op lock out is het toch juist de bedoeling dat je alles, inclusief traps aanspant?I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!![]()
Och och, die artikelen van rippetoeWat een pareltjes: Deze over hoe hij in elkaar geslagen werd omdat hij een ecto was die soccer speelde:
http://startingstrength.com/articles/squat_rippetoe.pdfI am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!![]()
Nog nooit gelezen. Waar ik eigenlijk op let bij overhead press: ellebogen voor je, chest omhoog, zo snel mogelijk onder de bar, en jezelf in de grond proberen te drukken en je abs keihard aanspannen. Maar Rip zegt dus dat je ook je traps moet shruggen net voor lockout? Maar eens wat meer op letten dan.
Hardcore PDF trouwens.Aan het einde over iemand die een Steinborn lift deed met 550 lbs. (~ 250 kg, bodyweight: 89 kg)
[ Bericht 14% gewijzigd door Panzermaus op 13-01-2012 11:02:18 ]![]()
[Pantermuis-modus]
Ik keek vanochtend in de spiegel en vroeg mezelf af of ik aan de anaboluh zat
[/Pantermuis-modus]![]()
Deze heb je toch vast wel eens gezien? 2:20quote:
nice, sterke gasten.quote:![]()
Vraagje aan de kenners, ik weet dat ik geen bodybuiling doe maar in dit topic zit wel de juiste kennis mbt voeding
Crosspost
Sinds een maandje of 3/4 ben ik begonnen met bootcamp in Apeldoorn. Dit is een fullbody workout waar je dus alles traint en tegelijk een goede conditie opbouwt. Vanaf februari is het mogelijk om vier keer per week te bootcampen wat ik ga doen.
Maandag 20.00-21.15
Woensdag 20.00-21.15
Vrijdag 7.00-8.15
Zaterdag 10.30-11.45
Nu let ik redelijk op mijn voeding en ik eet steeds schoner. Me ontbijt is nu perfect om de dag mee te beginnen. Begin altijd met magere kwark, ongebrande noten en musli. Qua extra voeding pak ik alleen een whey direct na de training voor herstel en spieren behoud. Nu vraag ik het me af of ik ook extra aminozuren moet pakken?
Doel is iets strakker voor de zomer en een goede conditie. Fitness ben ik mee gestopt, vond het zo saai worden en dit past beter bij me. Voordeel van bootcamp is dat het lekker in de buitenlucht is, we gaan altijd door en je hebt groepsdruk wat positief is.
Dus raden jullie wat extra amonizuren aan? Bijvoorbeeld voor sneller herstel? snellere groei? sneller vetverlies? of gewoon zo door gaan en dan komt alles goed?![]()
Strakker worden zal gebeuren door vetverlies, je spieren zullen niet extra groeien (omdat je hiervoor al krachttraining deed wat effectiever is).
Als je whey neemt hoef je geen extra animozuren te nemen, ik zou voorstellen dat als je maar 1x een shake neemt dat je dit voor de training doet, optimaal zou voor en na zijn, natuurlijk met de nuance dat je met gewoon goed eten vaak evenveel kan bereiken.I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!![]()
Ik vraag me af of er ruimte is voor nog een supplementenmerk.quote:Train als Mr. Olympia!
Myo-Blitz is de hardcore pre-workout booster goedgekeurd door Ronnie Coleman. Ontwikkeld om maximale spiermassa op te bouwen tijdens iedere trainingssessie. Kom jij naar de spotschool om gezellig te doen en rond te hangen; dan is Myo-Blitz niet voor jou. Myo-Blitz is alleen voor diegene die naar de sportschool gaan met maar 1 reden; maximale spiermassa opbouwen!
Myo-Blitz bevat alles om optimaal te groeien van iedere training. Trainen zonder Myo-Blitz is onmogelijk voor mij geworden. Iedere training gaat namelijk steeds beter; light weight baby! Ronnie Coleman
Is die markt niet verzadigd zo langzamerhand?
Coleman is een goede naam natuurlijk, maar gaat het niet meer om (prijs/)kwaliteit?Eens.quote:Op donderdag 12 januari 2012 16:59 schreef Snakey het volgende:
[..]
Bruut meisje.
Daar zou ik wel eens mee willen eh, trainen!
+1 voor alle meisjes/vrouwen die fatsoenlijk aan KT doen.![]()
Prijs is altijd hoog kwaliteit is meestal laag, veel van die producten op de markt doen echt weinig behalve een placebo zijnquote:Op vrijdag 13 januari 2012 13:03 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Ik vraag me af of er ruimte is voor nog een supplementenmerk.
Coleman is een goede naam natuurlijk, maar gaat het niet meer om (prijs/)kwaliteit?Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers![]()
Heel veel van die merken zijn gewoon onder 1 producent, die pompen gewoon veel merken uit ontevreden klanten (ik bedoel de consument) of mensen die gewoon wat anders willen proberen, die overstappen nog steeds hun klant zijn.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 13:03 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Ik vraag me af of er ruimte is voor nog een supplementenmerk.
Coleman is een goede naam natuurlijk, maar gaat het niet meer om (prijs/)kwaliteit?
[..]
Eens.
+1 voor alle meisjes/vrouwen die fatsoenlijk aan KT doen.
Black genetics20jaar oud chineesje doet 300 kg squat
Fit4Free voor 16 euro. Of 1 van de 2 grote, voor 80/90 per maand.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 08:57 schreef Johnny.D het volgende:
Kan iemand hier een sportschool in de buurt van Amstelveen aanraden?![]()
First Class in Diemen. Beuving sport in Mijdrecht.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 08:57 schreef Johnny.D het volgende:
Kan iemand hier een sportschool in de buurt van Amstelveen aanraden?
Goede 'echte' gyms.
Godfather Bodybuilding topic reeks![]()
Bootcamp, wat goed zeg, die shit is vet zwaar!quote:Op vrijdag 13 januari 2012 12:48 schreef stoeltafel het volgende:
Vraagje aan de kenners, ik weet dat ik geen bodybuiling doe maar in dit topic zit wel de juiste kennis mbt voeding
Crosspost
Sinds een maandje of 3/4 ben ik begonnen met bootcamp in Apeldoorn. Dit is een fullbody workout waar je dus alles traint en tegelijk een goede conditie opbouwt. Vanaf februari is het mogelijk om vier keer per week te bootcampen wat ik ga doen.
Maandag 20.00-21.15
Woensdag 20.00-21.15
Vrijdag 7.00-8.15
Zaterdag 10.30-11.45
Nu let ik redelijk op mijn voeding en ik eet steeds schoner. Me ontbijt is nu perfect om de dag mee te beginnen. Begin altijd met magere kwark, ongebrande noten en musli. Qua extra voeding pak ik alleen een whey direct na de training voor herstel en spieren behoud. Nu vraag ik het me af of ik ook extra aminozuren moet pakken?
Doel is iets strakker voor de zomer en een goede conditie. Fitness ben ik mee gestopt, vond het zo saai worden en dit past beter bij me. Voordeel van bootcamp is dat het lekker in de buitenlucht is, we gaan altijd door en je hebt groepsdruk wat positief is.
Dus raden jullie wat extra amonizuren aan? Bijvoorbeeld voor sneller herstel? snellere groei? sneller vetverlies? of gewoon zo door gaan en dan komt alles goed?
Ik zeg doen!![]()
Moet natuurlijk niet te breed worden idd :$quote:Op vrijdag 13 januari 2012 14:10 schreef Weissman het volgende:
Mss hoeft ie geen echte gyms. Mss wil ie gew een beetjuh fit sijn :$Fit4Free schijnt niet eens een squatrek te hebben.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 13:51 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Fit4Free voor 16 euro. Of 1 van de 2 grote, voor 80/90 per maand.Dat klinkt goed, thanks! Ik vraag het overigens niet voor mijzelf maar voor een vriend, ik verwacht dat hij voor USC of één van deze twee zal gaan.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 14:08 schreef Mr.J het volgende:
[..]
First Class in Diemen. Beuving sport in Mijdrecht.
Goede 'echte' gyms.![]()
Thnx! Neem nu altijd een shake erna en soms de volgende ochtend nog maar ervoor dus ook? Dan neem ok voortaan twee shakes. Waarom er voor? Betere opname?quote:Op vrijdag 13 januari 2012 12:53 schreef Zith het volgende:
Strakker worden zal gebeuren door vetverlies, je spieren zullen niet extra groeien (omdat je hiervoor al krachttraining deed wat effectiever is).
Als je whey neemt hoef je geen extra animozuren te nemen, ik zou voorstellen dat als je maar 1x een shake neemt dat je dit voor de training doet, optimaal zou voor en na zijn, natuurlijk met de nuance dat je met gewoon goed eten vaak evenveel kan bereiken.![]()
amino's is weggegooid geld, geef dat geld dan gewoon aan mij.
Whey is ook weggegooid geld als je voeding verder een kwestie van 'een beetje schoon eten' is.![]()
Beetje een bummer vandaag. Mijn prothese mag ik niet hoger belasten dan 125 kilo. Daar zit je al snel aan natuurlijk. Hij raade me ook af te squaten of dead lift te doen. Niet om het gewicht (als je het over beide benen berekend kom ik niet boven 125 kilo per been) maar het risico dat als iets misgaat en ik alle gewicht op m'n prothese zet het makkelijk fout kan gaan. En met squaten moet ik natuurlijk 2 of 3 stappen achteruit doen, dan staat er even een kilo of 170 op m'n been. (Incl. lichaamsgewicht uiteraard).
Ik hou het voor nu dan maar bij de leg press en ga onderzoeken of ik een aangepaste prothese kan krijgen. Eventueel betaal ik het zelf wel als de verzekering niet mee wil werken.![]()
/dagboek![]()
gjdm. Bij ons weigeren ze nog systematisch.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 15:41 schreef SunTzu het volgende:
Squatrek is eindelijk binnen bij onze gym, duurde een eeuwigheid (3 maanden ofzo)
Of toch du vader?![]()
Kut man.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 18:18 schreef Snakey het volgende:
Beetje een bummer vandaag. Mijn prothese mag ik niet hoger belasten dan 125 kilo. Daar zit je al snel aan natuurlijk. Hij raade me ook af te squaten of dead lift te doen. Niet om het gewicht (als je het over beide benen berekend kom ik niet boven 125 kilo per been) maar het risico dat als iets misgaat en ik alle gewicht op m'n prothese zet het makkelijk fout kan gaan. En met squaten moet ik natuurlijk 2 of 3 stappen achteruit doen, dan staat er even een kilo of 170 op m'n been. (Incl. lichaamsgewicht uiteraard).
Ik hou het voor nu dan maar bij de leg press en ga onderzoeken of ik een aangepaste prothese kan krijgen. Eventueel betaal ik het zelf wel als de verzekering niet mee wil werken.![]()
/dagboekHoop voor je dat je iets kan fixen.
Of toch du vader?![]()
Balen manquote:Op vrijdag 13 januari 2012 18:18 schreef Snakey het volgende:
/dagboek![]()
Klopt, geen Squatrek.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 14:42 schreef Johnny.D het volgende:
[..]
Fit4Free schijnt niet eens een squatrek te hebben.
Had je dat gezien op Youtube?![]()
Tijdens de barbell row heb ik de neiging om snel mijn benen te strekken wanneer ik hem naar boven haal en mijn borst naar beneden zodat de afstand korter is.
Is dit erg slecht en zou ik hier een oplossing voor moeten zoeken? Minder gewicht of plates eronder? Of is het vrij normaal?
Ik zie mensen wel hun borst naar beneden drukken maar strekken niet de benen![]()
Nee degene waar ik het voor vroeg was al bij F4F langs gegaan om te kijken wat ze er aan materiaal hebben, vandaar.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 18:48 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Klopt, geen Squatrek.
Had je dat gezien op Youtube?![]()
![]()
Gewoon diamanten protheses kopen, die kunnen het wel aan.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 18:18 schreef Snakey het volgende:
/dagboek
Is niet zo sterk hoor diamantquote:Op vrijdag 13 januari 2012 20:00 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Gewoon diamanten protheses kopen, die kunnen het wel aan.![]()
![]()
Zijn er geen protheses speciaal voor deze doeleinden, die wellicht niet praktisch zijn voor normaal dagelijks gebruik maar wel zodanig sterk zijn dat gebruik onder een grote belasting nog steeds veilig is?quote:Op vrijdag 13 januari 2012 18:18 schreef Snakey het volgende:
/dagboek![]()
Daar ben ik naar op zoek, maar op internet is er bar weinig te vinden. Sowieso heb ik nog niks kunnen vinden over BB en een prothese, het dichtste bij komt fitness...quote:Op vrijdag 13 januari 2012 20:27 schreef Johnny.D het volgende:
[..]
Zijn er geen protheses speciaal voor deze doeleinden, die wellicht niet praktisch zijn voor normaal dagelijks gebruik maar wel zodanig sterk zijn dat gebruik onder een grote belasting nog steeds veilig is?
Maar goed, ik heb wel ideeen over waar een goede prothese aan zou moeten voldoen, en met de knakker die ik nu als prothese maker heb komen we er vast wel uit. Het hoeft niet mooi te zijn, alleen maar praktisch en beresterk. Dan nog heb ik een bovengrens, m´n stomp kan ook maar een bepaalde druk aan. Maar als ik 130 kilo kan leg pressen en voel dat ik meer aankan dan ligt die grens volgens mij redelijk hoog.
En het is ook een kwestie van gezond nadenken, ik zou mezelf tot het uiterste douwen als de prothese sterk genoeg is, wat goed is als BB´er, maar ik moet mezelf natuurlijk niet zover douwen dat ik m´n mindervaliditeit in een invaliditeit verander....
/dagboek2, sorry.![]()
![]()
Momenteel squat ik 72,5 kg 5x5, parallel of iets lager.
Wie kan me een nuttig advies geven mbt stronglifts waarmee ik vlg week ga beginnen? Vind t lastig tebepalen of ik alleen met stang begin of toch met wat gewicht. Alleen de stang lijkt me zo drastisch.
2e vraag; iemand hier die last kreeg van zijn polsen tijdens het squatten en dit heeft op weten te lossen? Krijg t niet goed naar mijn zin.Facet!![]()
Als het goed is heb je de low-bar squat techniek, zo niet; inlezen.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 21:40 schreef JanKort het volgende:
2e vraag; iemand hier die last kreeg van zijn polsen tijdens het squatten en dit heeft op weten te lossen? Krijg t niet goed naar mijn zin.
Dan verhelp je het puur door je ellebogen naar achteren en naar boven te doen, het gewicht moet NIET op je handen leunen, maar op je rug. Je handen houden het alleen op zn plaats. De bar moet dus in principe zonder kracht in je handen op je rug blijven liggen: geen zware spanning om handen dus.I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!![]()
Squaten is onderdeel van SL. Waarom zou je met een lege stang squaten?quote:Op vrijdag 13 januari 2012 21:40 schreef JanKort het volgende:
Wie kan me een nuttig advies geven mbt stronglifts waarmee ik vlg week ga beginnen? Vind t lastig tebepalen of ik alleen met stang begin of toch met wat gewicht. Alleen de stang lijkt me zo drastisch.Je drukt waarschijnlijk je polsen te ver naar voren. Die bar blijft wel liggen waar die ligt, daar hoef je niet extra op te drukken met je handen/polsen. Gewoon goed vastknijpen.quote:2e vraag; iemand hier die last kreeg van zijn polsen tijdens het squatten en dit heeft op weten te lossen? Krijg t niet goed naar mijn zin.![]()
Hij squat nu al, maar doet nog geen SL, daar wil hij volgende week mee beginnen, en volgens SL begin je dan met een lege barbell.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 21:51 schreef Snakey het volgende:
[..]
Squaten is onderdeel van SL. Waarom zou je met een lege stang squaten?
[..]
Je drukt waarschijnlijk je polsen te ver naar voren. Die bar blijft wel liggen waar die ligt, daar hoef je niet extra op te drukken met je handen/polsen. Gewoon goed vastknijpen.
@Jankort: Als je nog geen low-bar squats doet is dit stuk van Rippletoe erg nuttig om te lezen:
http://startingstrength.com/articles/squat_rippetoe.pdf![]()
Ik doe dus low bar squat voor de duidelijkheid.
Zie via google veel pols-problemen hierbij dus ben niet de enige
Volgende keer even goed de focus op mn ellebogen, naar achteren. Heb t niet elke keer maar de laatste 2 keer lijkt t ineens lastig.Facet!![]()
http://ajpendo.physiology.org/content/281/2/E197.fullquote:Op vrijdag 13 januari 2012 14:44 schreef stoeltafel het volgende:
[..]
Thnx! Neem nu altijd een shake erna en soms de volgende ochtend nog maar ervoor dus ook? Dan neem ok voortaan twee shakes. Waarom er voor? Betere opname?
ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/11440894I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!![]()
Vooral de ellebogen naar boven, bij de low-bar hoef je niet recht op te staan.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 22:27 schreef JanKort het volgende:
Ik doe dus low bar squat voor de duidelijkheid.
Zie via google veel pols-problemen hierbij dus ben niet de enige
Volgende keer even goed de focus op mn ellebogen, naar achteren. Heb t niet elke keer maar de laatste 2 keer lijkt t ineens lastig.
Je ziet dat hij de bar niet eens vasthoudt.
[ Bericht 22% gewijzigd door Zith op 13-01-2012 22:37:21 ]I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!![]()
Idd, ik neem vast wel aan dat er iets voor te regelen valt. Misschien is er wel een buitenlands bedrijf die zich erin specialiseert. Hebben ze bij de paralympics ook geen gewichtheffers ofzo?quote:Op vrijdag 13 januari 2012 20:39 schreef Snakey het volgende:
[..]
Daar ben ik naar op zoek, maar op internet is er bar weinig te vinden. Sowieso heb ik nog niks kunnen vinden over BB en een prothese, het dichtste bij komt fitness...
Maar goed, ik heb wel ideeen over waar een goede prothese aan zou moeten voldoen, en met de knakker die ik nu als prothese maker heb komen we er vast wel uit. Het hoeft niet mooi te zijn, alleen maar praktisch en beresterk. Dan nog heb ik een bovengrens, m´n stomp kan ook maar een bepaalde druk aan. Maar als ik 130 kilo kan leg pressen en voel dat ik meer aankan dan ligt die grens volgens mij redelijk hoog.
En het is ook een kwestie van gezond nadenken, ik zou mezelf tot het uiterste douwen als de prothese sterk genoeg is, wat goed is als BB´er, maar ik moet mezelf natuurlijk niet zover douwen dat ik m´n mindervaliditeit in een invaliditeit verander....
/dagboek2, sorry.If not now, then when.![]()
Daar ben ik nu naar aan het kijken inderdaad. In de US zijn ze met dit soort dingen vaak ver vooruit op ons. Veel militairen bv die een lichaamsdeel verliezen, en toch nog doen wat ze voorheen deden.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 22:53 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Idd, ik neem vast wel aan dat er iets voor te regelen valt. Misschien is er wel een buitenlands bedrijf die zich erin specialiseert. Hebben ze bij de paralympics ook geen gewichtheffers ofzo?![]()
Ik zit sinds kort dus ook op een sportschooltje, het is immers best fris om buiten te trainen.
Elke keer dat ik daar tot nu toe ben geweest is mij gevraagd of ik aan de roids zit.
Vandaag weer een kleine kut Marokkaan:
is er ook iets dat beter werkt dan die shakes
Hoe bedoel je?
Anabole...gebruikt jij Anabole?
Zucht... kut Marokkaan![]()
![]()
haha, anaboleboyquote:Op vrijdag 13 januari 2012 23:00 schreef ZetaOS het volgende:
Ik zit sinds kort dus ook op een sportschooltje, het is immers best fris om buiten te trainen.
Elke keer dat ik daar tot nu toe ben geweest is mij gevraagd of ik aan de roids zit.
Hoe bedoel je?
Zucht... kut MarokkaanPaardelul !!!![]()
lekker low barquote:Op vrijdag 13 januari 2012 21:49 schreef Zith het volgende:
[..]
Als het goed is heb je de low-bar squat techniek, zo niet; inlezen.
Dan verhelp je het puur door je ellebogen naar achteren en naar boven te doen, het gewicht moet NIET op je handen leunen, maar op je rug. Je handen houden het alleen op zn plaats. De bar moet dus in principe zonder kracht in je handen op je rug blijven liggen: geen zware spanning om handen dus.![]()
![]()
![]()
Hmmm pak door de Whey toch de eiwitten, die voor herstel zorgen en spieren afbraak tegen gaan.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 15:24 schreef 16meter het volgende:
amino's is weggegooid geld, geef dat geld dan gewoon aan mij.
Whey is ook weggegooid geld als je voeding verder een kwestie van 'een beetje schoon eten' is.![]()
Alleen t ding is dat je nu best ver naar voren gaat en je dit weer in je onderrug kan voelen.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 22:30 schreef Zith het volgende:
[..]
Vooral de ellebogen naar boven, bij de low-bar hoef je niet recht op te staan.
Het heeft beide voor en nadelen.
Ik zelf doe m wat hoger, zodat je iets meer naar achter kan leunen wanneer je naar beneden gaat.![]()
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 21:10 schreef Snakey het volgende:
http://forum.bodybuilding.com/showthread.php?t=118080811
quote:"get him cell tech for massive limb growth"![]()
![]()
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 23:00 schreef ZetaOS het volgende:
Hoe bedoel je?
Zucht... kut Marokkaan![]()
Mensen die denken dat anaboluh alles voor je doen![]()
![]()
Als je fatsoenlijk traint, helpt het wel.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 23:19 schreef Weissman het volgende:
[..]![]()
Mensen die denken dat anaboluh alles voor je doen![]()
Als je onfatsoenlijk traint ook.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 23:58 schreef Halcon het volgende:
[..]
Als je fatsoenlijk traint, helpt het wel.™![]()
Ik ben nu een tijdje bezig met fitness alleen wil de squat nog niet echt vlotten. Heb hem een keer goed uitgelegd gekregen en met de houding zit het goed heb ik het idee, hij voelt ook erg goed de oefening. Alleen kom ik niet echt verder dan 22.5/25 per kant. De reden weet ik zelf denk ik wel, ik sla hem vaak over omdat dat domme squatrek bezet is en ik de oefening niet zo leuk vind, slechte reden, ik weet het.
Maar ik zit met nog een klein puntje, ik heb namelijk x benen (idiopathisch). Ik heb niet in erge mate, ben er nog nooit op aangepsroken. Staand en wanneer knieen in extensie zijn is het bijna niet te zien. Echter wanneer is zit en mijn been en knie naar voren buig (dus van flexie naar extensie) dan is is het voor mijn gevoel wel erg scheef, alhoewel het in de spiegel bijna niet te zien is. Een groot gedeelte is ook optisch bedrog vanwegede natuurlijke krommingen in het boven- en onderbeen. Alleen nu is mijn vraag, weet iemand of je ook extra op moet letten bij de squat ivm (lichte) x benen? Het voelt voor mij iets prettiger als ik mijn voeten iets naar buiten wijs bijvoorbeeld.
Ik zit er over na te denken om even naar de fysio te gaan en deze vraag daar ook te droppen. Ben sowieso wel benieuwd alhoewel ik er niet zoveel van verwacht eigenlijk. Maar ik dacht misschien weet iemand er hier meer over.
En weet iemand ook of x benen invloed hebben op slijtage in de knie? In de boeken (ortopedie, verhaar) is er niks over te vinden. Tuurlijk, de erge vormen hebben wel een verhoogde kans. Maar what about de lichte vorm die je bij veel mensen ziet als je goed op let? Zelf denk ik dat je door goed te trainen (niet alleen kracht!) namelijk heel veel problemen kunt voorkomen.
Dank bij voorbaat.![]()
Naar binnen buigende knieen tijdens het squaten is erg. Zoals iedereen moet doen bij het squaten: knieen zo ver mogelijk naar buiten (of iig precies over je voeten). Knieen die naar binnen trekken bij de squat kunnen leiden tot gescheurde meniscus (schijf kraakbeen in je knie), en dat wil je niet scheuren want dat repareert niet zonder operatie.
Anyhoo, billen naar achteren (hip-drive, google 'hip-drive rippetoe'), knieen naar de zijkanten. Dat is je enige beweging, dus niet knien naar varen, of met je billen naar beneden. Tot je op paralel zit. Als dit echt onmogelijk is door je knieen (en niet omdat je niet flexibel genoeg bent) dan zou ik wat verder googlen over of het wel kan met je situatie. Maar eerst dus alle normale fixes proberen voordat je de schuld bij je x-benen zet.
Ik zelf had knieen die naar binnen trokken bij het squatten omdat de spieren en pezen daar niet sterk genoeg waren. Na een geirriteerde meniscus (niet gescheurd gelukkig) kon ik 2 weken niet goed lopen. Dit genas daarna best goed en toen mn knieen getraind door paar keer per dag zittend mijn voeten op te tillen en 30sec zo te houden. Nu ik goed squat zijn mijn knieen merkbaar sterker en soepeler dan ooit, maak me er dus geen zorgen meer over.
Bij gescheurde meniscus:
[ Bericht 16% gewijzigd door Zith op 14-01-2012 02:46:55 ]I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!![]()
Tnx. Ik denk dat ik de laatste paar keren wat kleine puntjes heb laten versloffen.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 22:30 schreef Zith het volgende:
[..]
Vooral de ellebogen naar boven, bij de low-bar hoef je niet recht op te staan.
Ben benieuwd hoe het volgende week gaat.Facet!![]()
1) Des te lager je begint, des te langer je progressie duurt.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 21:40 schreef JanKort het volgende:
Wie kan me een nuttig advies geven mbt stronglifts waarmee ik vlg week ga beginnen? Vind t lastig tebepalen of ik alleen met stang begin of toch met wat gewicht. Alleen de stang lijkt me zo drastisch.
2e vraag; iemand hier die last kreeg van zijn polsen tijdens het squatten en dit heeft op weten te lossen? Krijg t niet goed naar mijn zin.
2) met een 72,5 squat denk ik dat je rond de 30 moet beginnen, maar dat is meer een educated guess dan iets anders.
3) Vergeet niet dat je bij SL elke keer wanneer je squat, dus DRIE KEER per week, het gewicht verhoogt met 2,5 kg.
4) Concluderend: begin lekker met de bar, of je nou met 20 (alleen stang), 30, of 40 begint, is een verschil van enkele weken trainen (max 8 trainingen). Zie punt 1. Begin met bar.hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels![]()
Ik denk dat ik dat ook maar ga doen, verhogen gaat snel zat idd.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 09:30 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
1) Des te lager je begint, des te langer je progressie duurt.
2) met een 72,5 squat denk ik dat je rond de 30 moet beginnen, maar dat is meer een educated guess dan iets anders.
3) Vergeet niet dat je bij SL elke keer wanneer je squat, dus DRIE KEER per week, het gewicht verhoogt met 2,5 kg.
4) Concluderend: begin lekker met de bar, of je nou met 20 (alleen stang), 30, of 40 begint, is een verschil van enkele weken trainen (max 8 trainingen). Zie punt 1. Begin met bar.
Tis alleen die psychologische stap he :p
Ik zag afgelopen week zowaar iemand powercleanen(of hoe heet t....?)
Bar op de grond, dan omhoog trekken, ellebogen eronder, half naar beneden squatten, omhoog komen en boven je hoofd uit stoten. Vond t er erg bruut uit zien zo tussen de borst en arm-puristen.Facet!![]()
Push press; of anders clean & jerk.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 10:35 schreef JanKort het volgende:
[..]
Ik denk dat ik dat ook maar ga doen, verhogen gaat snel zat idd.
Tis alleen die psychologische stap he :p
Ik zag afgelopen week zowaar iemand powercleanen(of hoe heet t....?)
Bar op de grond, dan omhoog trekken, ellebogen eronder, half naar beneden squatten, omhoog komen en boven je hoofd uit stoten. Vond t er erg bruut uit zien zo tussen de borst en arm-puristen.
Idd een bazenoefening; je laat al die bicepboi's mirin' achter![]()
![]()
Haha dat muziekje is de intro muziek van een Japanese MMA organisatie. Good inspiration bro. En zoals al gezegd is, tis ene Japquote:Op vrijdag 13 januari 2012 13:10 schreef Zith het volgende:
[..]
Heel veel van die merken zijn gewoon onder 1 producent, die pompen gewoon veel merken uit ontevreden klanten (ik bedoel de consument) of mensen die gewoon wat anders willen proberen, die overstappen nog steeds hun klant zijn.
Black genetics20jaar oud chineesje doet 300 kg squat
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!![]()
wat is deze verschilquote:Op zaterdag 14 januari 2012 12:22 schreef Jajong het volgende:
[..]
Haha dat muziekje is de intro muziek van een Japanese MMA organisatie. Good inspiration bro. En zoals al gezegd is, tis ene Jap
EDIT: ok, het verschil is waarschijnlijk dat als de squat niet lukte hij suppuku moest plegen.I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!![]()
Nu 2 maanden actief bezig, gaat lekker moet ik zeggen (kan ook noobgains zijn natuurlijk).
Alleen mijn buik gaat niet echt lekker, heb niet het gevoel dat ik tot faillure train.
Doen jullie nog specifieke buik oefeningen of neem je het mee met planks en dead ?
Zag zelf op internet cable crunch langskomen, misschien is dat wat ?![]()
Doe gewoon compound oefeningen dan pak je je buik ook genoeg mee.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 15:09 schreef obsama het volgende:
Nu 2 maanden actief bezig, gaat lekker moet ik zeggen (kan ook noobgains zijn natuurlijk).
Alleen mijn buik gaat niet echt lekker, heb niet het gevoel dat ik tot faillure train.
Doen jullie nog specifieke buik oefeningen of neem je het mee met planks en dead ?
Zag zelf op internet cable crunch langskomen, misschien is dat wat ?![]()
Krijg je dan niet snel een blok buik ? Zal graag wat meer definitie willen. Of krijg je dat vanzelf d.m.v. compound oefeningen ?![]()
Ligt aan je diëetquote:Op zaterdag 14 januari 2012 15:23 schreef obsama het volgende:
Krijg je dan niet snel een blok buik ? Zal graag wat meer definitie willen. Of krijg je dat vanzelf d.m.v. compound oefeningen ?
Facet!![]()
lol'd om some of the replies were truly moronic "get him cell tech for massive limb growth", hahaha.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 21:10 schreef Snakey het volgende:
http://forum.bodybuilding.com/showthread.php?t=118080811
Of toch du vader?![]()
must be trollingquote:Op zaterdag 14 januari 2012 16:34 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
lol'd om some of the replies were truly moronic "get him cell tech for massive limb growth", hahaha.-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-![]()
Je hoeft echt niet tot failure te trainen voor resultaat. Hoe dieper je gaat hoe langer je rustperiode moet zijn.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 15:09 schreef obsama het volgende:
Zag zelf op internet cable crunch langskomen, misschien is dat wat ?
Ik doe overigens ook nog specifieke oefeningen voor m'n buikspieren. Bicycles, decline reverse crunch, dumbbell crunch, barbell rollout, cable crunch, etc.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Hanging leg raise zijn ook wel lekker. Eventueel zwaarder maken door een dumbel te klemmen tussen je benen.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 16:46 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Je hoeft echt niet tot failure te trainen voor resultaat. Hoe dieper je gaat hoe langer je rustperiode moet zijn.
Ik doe overigens ook nog specifieke oefeningen voor m'n buikspieren. Bicycles, decline reverse crunch, dumbbell crunch, barbell rollout, cable crunch, etc.![]()
Zeker voor NoxiPro gaan maar niet tevaak gebruiken.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 16:47 schreef Awesome_ het volgende:
Twijfel tussen noxipro of hard! van B&F; iemand ervaring?-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-![]()
Vervelende bijwerkingen?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 16:49 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Zeker voor NoxiPro gaan maar niet tevaak gebruiken.BEASTMODE![]()
Dat spul zit stampvol met cafeïne en andere rotzooi. Kan niet zo veel kwaad verder lijkt me.quote:![]()
neuh maar de workout erop voel je je iets minder (wel dóh) en op de pot staat dat je 't niet zo vaak moet gebruiken.quote:-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-![]()
Neuh, vooral gewenning na verloop van tijd volgens mij. Dan heeft het dus niet meer het gewenste effect.quote:![]()
Ik wel eens iets gelezen over erectiestoornissen bij oudere mannen door dat spulquote:![]()
Zelf nooit last van gehad natuurlijk als 19jarig testosteron kanon. Merkte er eerlijk gezegd over het algemeen weinig van. Heb nog steeds 3/4 over omdat ik het nooit gebruik.
Ik ga trouwens binnenkort trouwens weer beginnen met bbing maar nou vroeg ik me af. Ik heb wel eens iets gelezen over iets als "spiergeheugen", waardoor je je verloren spieren sneller terug krijgt dan iemand die ze nooit heeft gehad. Klopt dit of is dit een mythe?![]()
Ik ga keihard op 1.5 scoop NoxiPro, enige vervelende bijwerking die ik heb is dat ik wat moeilijker in slaap kom. (train 's avonds)
Positief: je voelt je chiller, wil nog grager trainen en nog langer doorgaan, gewichten voelen lichter aan, meer focus. Je staat eigenlijk de hele training 'strak' en bent superscherp. Oh, en je durft ook meer risico's te nemen.![]()
Pfff klinkt alsof je aan de coke zit.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 17:34 schreef Panzermaus het volgende:
Ik ga keihard op 1.5 scoop NoxiPro, enige vervelende bijwerking die ik heb is dat ik wat moeilijker in slaap kom. (train 's avonds)
Positief: je voelt je chiller, wil nog grager trainen en nog langer doorgaan, gewichten voelen lichter aan, meer focus. Je staat eigenlijk de hele training 'strak' en bent superscherp. Oh, en je durft ook meer risico's te nemen.![]()
Heb ik wel eens gedaan. Ik vind het niet lekker trainen.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 17:37 schreef Agentperry het volgende:
[..]
Pfff klinkt alsof je aan de coke zit.![]()
![]()
Is ook zo duur.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 17:40 schreef Snakey het volgende:
[..]
Heb ik wel eens gedaan. Ik vind het niet lekker trainen.![]()
Ik dacht dat je vorige maand al weer zou beginnenquote:Op zaterdag 14 januari 2012 17:31 schreef Agentperry het volgende:
[..]
Ik wel eens iets gelezen over erectiestoornissen bij oudere mannen door dat spul![]()
Zelf nooit last van gehad natuurlijk als 19jarig testosteron kanon. Merkte er eerlijk gezegd over het algemeen weinig van. Heb nog steeds 3/4 over omdat ik het nooit gebruik.
Ik ga trouwens binnenkort trouwens weer beginnen met bbing maar nou vroeg ik me af. Ik heb wel eens iets gelezen over iets als "spiergeheugen", waardoor je je verloren spieren sneller terug krijgt dan iemand die ze nooit heeft gehad. Klopt dit of is dit een mythe?
Nee zit komende twee weken alleen maar in de bieb. Loop veel te ver achter en binnenkort zijn er tentamens.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 17:51 schreef Zith het volgende:
[..]
Ik dacht dat je vorige maand al weer zou beginnen![]()
Al met al een placebo effect dus want dat gebeurt niet door Caffeine en de zooi die er in zit (ja er zit zelfs een stofje in die voor de "Tinteling" zorgt want dan denk je dat het iets doet)quote:Op zaterdag 14 januari 2012 17:34 schreef Panzermaus het volgende:
Positief: je voelt je chiller, wil nog grager trainen en nog langer doorgaan, gewichten voelen lichter aan, meer focus. Je staat eigenlijk de hele training 'strak' en bent superscherp. Oh, en je durft ook meer risico's te nemen.Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers![]()
quote:Op zaterdag 14 januari 2012 17:34 schreef Panzermaus het volgende:
![]()
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 14-01-2012 19:53:13 ]![]()
Weismann kan je niet een andere avatar nemen? Ik word echt kriebelig van dat phantom of the opera wijf![]()
![]()
Geranamine doet datquote:Op zaterdag 14 januari 2012 19:33 schreef kidkash19 het volgende:
[..]
Al met al een placebo effect dus want dat gebeurt niet door Caffeine en de zooi die er in zit (ja er zit zelfs een stofje in die voor de "Tinteling" zorgt want dan denk je dat het iets doet)
Een ongelofelijk feel-good-gevoel, onmetelijke energie, brute krachttoename en massieve vetvrije spiergroei.Facet!![]()
B&F omschrijvingquote:Op zaterdag 14 januari 2012 21:10 schreef JanKort het volgende:
[..]
Geranamine doet dat
Een ongelofelijk feel-good-gevoel, onmetelijke energie, brute krachttoename en massieve vetvrije spiergroei.
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.![]()
Goed dat je het netjes vraagt. Maar zolang je mijn username verkeerd schrijft kan ik het niet echt serieus nemen.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 20:51 schreef Geo4kant het volgende:
Weismann kan je niet een andere avatar nemen? Ik word echt kriebelig van dat phantom of the opera wijf![]()
Kan je niet beter een bulletje pre training & Rotterdam Terror Corps tijdens training opzetten?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 17:34 schreef Panzermaus het volgende:
Positief: je voelt je chiller, wil nog grager trainen en nog langer doorgaan, gewichten voelen lichter aan, meer focus. Je staat eigenlijk de hele training 'strak' en bent superscherp. Oh, en je durft ook meer risico's te nemen.
Lijkt me zeker lange termijn gesproken niet gehaal hendig om te gebruiken, of is het maar eens in de zoveel trainingen? En ben je niet een beetje bezorgd dat je over de grenzen gaat die je lichaam aangeeft?hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels![]()
Volgens mij wel. Nog nergens een echte studie gevonden (ook niet naar gezocht), maar het anekdotaal bewijs is wat mij betreft overweldigend genoeg.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 17:31 schreef Agentperry het volgende:
[..]
Ik ga trouwens binnenkort trouwens weer beginnen met bbing maar nou vroeg ik me af. Ik heb wel eens iets gelezen over iets als "spiergeheugen", waardoor je je verloren spieren sneller terug krijgt dan iemand die ze nooit heeft gehad. Klopt dit of is dit een mythe?hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels![]()
http://www.pnas.org/content/early/2010/08/02/0913935107quote:Op zaterdag 14 januari 2012 23:15 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
Volgens mij wel. Nog nergens een echte studie gevonden (ook niet naar gezocht), maar het anekdotaal bewijs is wat mij betreft overweldigend genoeg.
Is ook wel wetenschappelijk onderbouwd. Basically worden er meer special celkernen gemaakt als je meer spierweefsel aanzet. Als je spieren dan weer afbreken blijven die speciale celkernen wel bestaan. Hierdoor kan je veel gemakkelijker weer naar je oude niveau terug. Het is niet bekend hoe lang dit effect blijft, maar waarschijnlijk heel je leven lang in zekere mate.![]()
Naar altijd maar 4 of 5 daagse splits te hebben gedaan; ga ik maandag beginnen met strongliftsene kant vind ik het eng omdat ik bv geen biceps/triceps dag meer heb en denk massa te gaan verliezen.
Andere kant leg ik wel ff een dikke basis en schiet ik hopelijk omhoog met de kg's op bv. m'n benchpress.BEASTMODE![]()
the horrorquote:Op zaterdag 14 januari 2012 23:53 schreef Awesome_ het volgende:
ene kant vind ik het eng omdat ik bv geen biceps/triceps dag meer heb en denk massa te gaan verliezen.![]()
![]()
Ja want stel dat je biceps een halve cm krimptquote:Op zaterdag 14 januari 2012 23:57 schreef Awesome_ het volgende:
Verschrikkelijk lijkt het me eerlijk gezegd![]()
![]()
Met alleen de bench press zal je binnen een week je triceps verliezen inderdaad!quote:Op zaterdag 14 januari 2012 23:53 schreef Awesome_ het volgende:
Naar altijd maar 4 of 5 daagse splits te hebben gedaan; ga ik maandag beginnen met strongliftsene kant vind ik het eng omdat ik bv geen biceps/triceps dag meer heb en denk massa te gaan verliezen.
Andere kant leg ik wel ff een dikke basis en schiet ik hopelijk omhoog met de kg's op bv. m'n benchpress.![]()
Hij doet ook zo'n buikspearmagine. niet alleen borstquote:Op zondag 15 januari 2012 00:03 schreef Snakey het volgende:
Met alleen de bench press zal je binnen een week je triceps verliezen inderdaad!![]()
Nog iemand wakker?
Deze neger Tyrone Jackson gaat helemaal los in de supplementen
Wel sterk benchpress 150 kg
[ Bericht 57% gewijzigd door #ANONIEM op 15-01-2012 08:09:49 ]![]()
Ik heb soms bij het bankdrukken een beetje last van mijn schouder, doe ik iets verkeerd of train in mijn schouders niet op de goede manier? (1 been op een bankje en dan een gewicht omhoogtrekken met je arm tot je arm een hoek van 90 graden heeft)![]()
Ecto revealedquote:Op zondag 15 januari 2012 12:35 schreef Drommeldaris het volgende:
Is dit wat? De handoek heb ik niet nodig ik kan gewoon mn handen pakken achterlangs![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: