SPOILER: YoutubeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: FOK!CRAFTOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: FOK!CRAFT Ticket SysteemOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: FOK!CRAFT Chat SysteemOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• www.minecraft.net Hier kan je het spel aanschaffen. Of de gratis classic mode spelen in je browser.
• www.minecraftwiki.net Dé Minecraft wiki. Handig om te kijken hoe je voorwerpen moet craften. Hier staat alles over Minecraft.
• www.pcgamer.com Hier kan je de demo downloaden van minecraft!
• www.minecraftforums.net Forum waar heel veel te lezen/zien is. Van screenshots tot filmpjes en tutorials.
• www.crafthub.net Blog over Minecraft.
• www.twitter.com/notch Twitter van de ontwikkelaar van Minecraft.
• www.notch.tumblr.com Blog van de ontwikkelaar van Minecraft.
Fok - In-game
MineraalWater - Plexcon
gogosweden - Vbownswow
Dnbrainwash - Dnbrainwash
Mender - MenderV
TJV - TomVNL
Tuut-chips - Powerkiwi
SuperKaasNacho - Epicosaurus
JaimyLee - JaimyLee
maurisioo - maurisioo
vogelkooi- remlof
Hatsekiedee - Groentetaart
MissionPhailed - Weerfenomeen84
SuperHarregarre - Harregarre
Sosuacafe - sosua
Jesse_van_Laar-Jesse_van_Laar
psvunited - psvunited
Berend. - Pixiio
Verbodsbord - aron7120
Timwonnacott - Looniar
Ten_minste_houdbaar_tot - robjes
rockxas - rockxas1
Dagoduck - Larshei
jebentzelfeenfiets. - Wubdor
Sitethief - Sitethief
pletvandepettenflet - l2emy
Burnaboy - Torchedini
Drebbelman - Drebbelman
DeHovenier - WalkingSlow
-Datdus- - Datdus
drumstickNL - Piekartz
einschtein - einschtein
Mordecai - xMordecai
replay11nl - replay11nl
Parvus : aSe38
Ceees2 - Keees2
KaasManiak : KaasManiak
AwesomeSauce : Fried__Chicken
DutchSpike : DutchSpike
Bobbernaut - Bobbernaut
Maanvis - Maanvis
Flodder450-Flodder450
AlchemistOfSorrows - Goost
TGMB1-TGMB1
Euribob - Euribob
Lorrelies - Lorrelies
Snorrenbaard - Joostmakaay
vaagjunior - vaagjunior
Alstead - Alstead
Ame_thyst - Huibster
Asy - OmgItsAsy
Mschol - mschol
Zenato - Bereton
Delano.888 - Delano888
Audreyoot - Chaoot
Rensie23 - Rens23
BELASTING - basserbas
AlDieWillenteKaaprenVaren - Bestemmingsplan
LordMagic - Great_hellupquote:Minecraft kopen of niet?
Denk niet ''wat een kut graphics, koop ik niet'' Maar speel eerst eventjes de demo, en geniet van het spel! Klik hier voor de gratis demo!
[ Bericht 0% gewijzigd door tuut-chips op 14-01-2012 23:33:40 ]![]()
gaat het eiland Armadillo heten? >.<Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.![]()
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
Pff, een zombie spawner gevonden onder mijn sheepfarm
Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Jump daarentegen, is wáy minder braaf en lief dan hij lijkt
«shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump![]()
Waarom kan ik niet aanmelden, krijg de foutmelding:
Disconnected by server
Outdated server!
Groetjes Great_hellup, voeg me bij deze ook ff toe aan OP[quote]Op vrijdag 31 oktober 2008 14:46 schreef timmmmm het volgende:
Yay *O*
Lordmagic reageert op mijn topic, dan weet ik zeker dat hij geslaagd is :+![]()
Je hebt versie 1.1, je moet 1.0 hebben.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 23:25 schreef Lordmagic het volgende:
Waarom kan ik niet aanmelden, krijg de foutmelding:
Disconnected by server
Outdated server!
Groetjes Great_hellup, voeg me bij deze ook ff toe aan OPIt's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
Aan het bouwen met deze muziek op de achtergrond, lekkere deuntjes![]()
![]()
Red Dead Redemption PlzUnlimited, my future is unlimited. And i've just had a vison almost like a prophecy! I know, it sounds truly crazy. And true the vison's hazy. But i swear, someday there'll be a celebration troughout Oz. That's all to do with me!![]()
Adminnetjes zet creative eens aan voor ome Loon.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
Er staat een chest op de spawn om te doneren. Er is voor Armadillo nog een paar stacks sandstone en een oneindige hoeveelheid hout nodig. Als je wil komen kijken: de portal is in mijn metrostation op x 217 z 522 (geloof ik)
Als je de portal uit komt: rechtdoor rennen dan zie je aan je linkerhand een open vlakte met een sandstone pad. Dat is alles wat we tot nu toe hebben. Er is echt veel hout nodig voor de gebouwen, dus alle hout is welkom!
![]()
Kids, een armadillo is een gordeldier. En in tegenstelling tot wat de cartoons je leerden, leven die oorspronkelijk niet in het wilde westen. Ze waren er pas vanaf 1880, toen cowboys alweer bijna passé waren.
Chop chop, andere naam verzinnen.
Ik ben bereid om ENORM veel hout te doneren, onder voorwaarde dat er twee monumenten in het stadscentrum komen voor Henry Fonda en Angel Eyes (Lee vanCleef)![]()
Armadillo is een stad in Red Dead Redemption.quote:Op zondag 15 januari 2012 01:49 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Kids, een armadillo is een gordeldier. En in tegenstelling tot wat de cartoons je leerden, leven die oorspronkelijk niet in het wilde westen. Ze waren er pas vanaf 1880, toen cowboys alweer bijna passé waren.
Chop chop, andere naam verzinnen.
Ik ben bereid om ENORM veel hout te doneren, onder voorwaarde dat er twee monumenten in het stadscentrum komen voor Henry Fonda en Angel Eyes (Lee vanCleef)
En toen ik in Florida was zaten die beesten steeds in de bosjes bij het zwembad. Ze knorren![]()
![]()
Ja doe dan een echte stad van toen. En gaan die monumenten er komen?
[ Bericht 47% gewijzigd door AlDieWillenteKaaprenVaren op 15-01-2012 02:21:03 ]![]()
Die monumenten komen er, MAAR ik wil wel zo lief mogelijk een "authentieke" spaghettiwesternstijl houden. Geen standbeelden dus.quote:Op zondag 15 januari 2012 02:01 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ja doe dan een echte stad van toen. En gaan die monumenten er komen?
[ afbeelding ]
En je plaatje doet'nie!![]()
Bij mij doet hij het, maar google maar Lee van Cleef en Henry Fonda. Standbeelden zij niet nodig, zolang het maar groot is.![]()
bij jou doetie et omdat hij in je cache zit....quote:Op zondag 15 januari 2012 02:15 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Bij mij doet hij het, maar google maar Lee van Cleef en Henry Fonda. Standbeelden zij niet nodig, zolang het maar groot is.![]()
wie is dat? doe eens een plaatje?quote:Op zondag 15 januari 2012 02:21 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Nouja, iedereen kent Fonda wel, afbeeldingen zijn niet nodig.![]()
twilight heb ik al gezien jahquote:Op zondag 15 januari 2012 02:30 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ga twilight kijken, miet. Ken je Fonda echt niet?
en is redelijk bagger...
en nee ken die persoon echt niet..
[ Bericht 0% gewijzigd door mschol op 15-01-2012 02:51:15 ]![]()
westerns zijn helemaal niet intressant...quote:Op zondag 15 januari 2012 02:53 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Bweueuergh
Hop, download eens meer westerns, jij. Zegt Angel Eyes je wel iets dan?
en nee (niet verwonderlijk met die IMDB rating en die actrice..)
Band of Brothers, zegt jou dat wat?![]()
![]()
God nee, niet de film Angel Eyes, het filmpersonage Angel Eyes.
Uit deze film, die heeft een iets betere rating![]()
Band of Brothers is ook leuk inderdaad, daar niet van.![]()
Zeg heeft iemand er problemen mee als ik de rails die bij Citproject in de mijn lag recycle voor het Legit Metrostation project? Ik heb ze er alvast uitgeropt en in een beveiligde kist gestopt mocht iemand hetzelfde idee hebben. Sowieso, als Cityproject dood verklaard kan worden dan kan het overgebleven materiaal en alles wat er nu nog los en vast zit voor andere projecten gebruikt worden, bijv. Legit Metrostation, Notre Dame, Armadillo, etc.
Vriendelijk verzoek om wel de portal te laten staan, anders kan ik mijn hele basis gaan verplaatsen.
Stroek: Sitethief, die is heel groot en sterk :Y.
Faat: *zucht* zoals gewoonlijk hoor Sitethief weer in de bocht >:)![]()
DIBS OP HOUT VOOR ARMADILLOquote:Op zondag 15 januari 2012 03:51 schreef Sitethief het volgende:
Zeg heeft iemand er problemen mee als ik de rails die bij Citproject in de mijn lag recycle voor het Legit Metrostation project? Ik heb ze er alvast uitgeropt en in een beveiligde kist gestopt mocht iemand hetzelfde idee hebben. Sowieso, als Cityproject dood verklaard kan worden dan kan het overgebleven materiaal en alles wat er nu nog los en vast zit voor andere projecten gebruikt worden, bijv. Legit Metrostation, Notre Dame, Armadillo, etc.
Vriendelijk verzoek om wel de portal te laten staan, anders kan ik mijn hele basis gaan verplaatsen.
![]()
Ik kom zo wel online met paar stack hout!quote:Op zondag 15 januari 2012 10:35 schreef tuut-chips het volgende:
http://imgur.com/a/TKFDa
Sheriff en saloon in aanbouw
Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.![]()
Ik heb 193 logs in de chest gepompt, Maak er zelf maar wood van bespaart je ruimtequote:Op zondag 15 januari 2012 10:35 schreef tuut-chips het volgende:
http://imgur.com/a/TKFDa
Sheriff en saloon in aanbouw![]()
![]()
Thanks!quote:Op zondag 15 januari 2012 10:56 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Ik heb 193 logs in de chest gepompt, Maak er zelf maar wood van bespaart je ruimte
Zijn er nog mensen die willen helpen bouwen?![]()
ik!quote:Op zondag 15 januari 2012 11:28 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
Thanks!
Zijn er nog mensen die willen helpen bouwen?
Inderdaadquote:Op zondag 15 januari 2012 12:33 schreef mschol het volgende:
[..]
beetje jammer dat die iron bars + deur echt te lelijk zijnmaar er is niks anders
Zou iron door beter werken?![]()
nope :\quote:Op zondag 15 januari 2012 12:57 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
Inderdaadmaar er is niks anders
Zou iron door beter werken?Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
En een [Gate] bordje dan?quote:Op zondag 15 januari 2012 12:57 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
Inderdaadmaar er is niks anders
Zou iron door beter werken?Stroek: Sitethief, die is heel groot en sterk :Y.
http://tsmusicbox.com/music/ts2/Mexican%20Mission.mp3
luister deze flodder!Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”![]()
Btw iemand een 1.0 jar ZONDER keylogger ?http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”![]()
Ik zit nu jaren 90 muziek te luisteren op fresh-fm (draaien ze dit weekend jaren 90 muziek)
http://www.nederland.fm/r(...)about-the-music.html![]()
Dnb doet gevaarlijk...quote:Op zondag 15 januari 2012 14:49 schreef MineraalWater het volgende:
In 't wilde westen.
[ afbeelding ]
(ノ◕ヮ◕)ノ*:・゚✧![]()
Enderdragon verslagenhacks enzo
AAAAALL MY EXES LIVE IN TEXAAAAAASquote:![]()
die is geniaalquote:Op zondag 15 januari 2012 15:51 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
AAAAALL MY EXES LIVE IN TEXAAAAAAS
Winnaar KLB verkiezingen 2012.![]()
neequote:Op zondag 15 januari 2012 16:23 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Hebben mensen zin in PVP event in de grote arena?![]()
En hoe krijg ik 1.0 weer terug? ik dacht dat de server al draaide op 1.1?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 23:32 schreef TJV het volgende:
[..]
Je hebt versie 1.1, je moet 1.0 hebben.[quote]Op vrijdag 31 oktober 2008 14:46 schreef timmmmm het volgende:
Yay *O*
Lordmagic reageert op mijn topic, dan weet ik zeker dat hij geslaagd is :+![]()
Die mapquote:Op zondag 15 januari 2012 14:39 schreef bobbernaut het volgende:
http://tsmusicbox.com/music/ts2/Mexican%20Mission.mp3
luister deze flodder!
Tering wat was die vet ;D
Disco en Nightclub waren ook gaaf ;D![]()
Volgens mij hebben Jeb en Notch relatie problemen.
# Notch stopt voor een (jaar) door persoonlijke redenen
# Jebt stopt ook door persoonlijke shit
# = relatieproblemen!!![]()
Mexican mission FTW <3quote:Op zondag 15 januari 2012 17:29 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
Die map
Tering wat was die vet ;D
Disco en Nightclub waren ook gaaf ;DOp woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Dat was een hoax.quote:Op zondag 15 januari 2012 17:32 schreef Berend. het volgende:
Volgens mij hebben Jeb en Notch relatie problemen.
# Notch stopt voor een (jaar) door persoonlijke redenen
# Jebt stopt ook door persoonlijke shit
# = relatieproblemen!!If not now, then when.![]()
En het is weer goed door de goedmaakseks.quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(ノ◕ヮ◕)ノ*:・゚✧![]()
komt er event of noh?Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Hmm, ik wil nu een piston deur maken maar het de plaats is maar 2 blokken breed (redstone + looppad)
Edit: al oplossing gevonden, andere kant van de kamer is meer plaats
Damnit ik moet nog zoveel lerenHeb wel weer zin om te niksen op de server
Maar helaaschchchchchch....(ノ◕ヮ◕)ノ*:・゚✧![]()
Bukkit is down :\Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
hey joostquote:Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
bedoel je F3?quote:Op zondag 15 januari 2012 20:57 schreef Snorrenbaard het volgende:
Hoe zie je die reeks statistieken?Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
N.m.v.t.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(ノ◕ヮ◕)ノ*:・゚✧![]()
Begint er al wel geinig uit te zienAlleen jammer dat er maar één houtsoort is in Minecraft eigenlijk (of nou ja, één soort planken bedoel ik dan) want het ziet er best eentonig uit zo
Lol, met die pistons rechts
Woolfarm voor 95% afEnkel nog toegang tot de 'technische ruimtes' nog doen.
Gelijkvloers:
Eerste verdiep:
Schapen scheren door de half slabs, daarna op de pressure plate gaan staan. De twee glowstone stenen achteraan zakken en het water brengt de wol naar jou
Idee van docm77 trouwens.Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
True, maar met logs wordt het ook niet mooi...quote:Op zondag 15 januari 2012 23:05 schreef Lorrelies het volgende:
Begint er al wel geinig uit te zienAlleen jammer dat er maar één houtsoort is in Minecraft eigenlijk (of nou ja, één soort planken bedoel ik dan) want het ziet er best eentonig uit zo
Lol, met die pistons rechts![]()
Ziet er mooi uit! Maar ander vraagje, wie ben je eigenlijk ingame?quote:Op zondag 15 januari 2012 23:11 schreef Jump het volgende:
Woolfarm voor 95% afEnkel nog toegang tot de 'technische ruimtes' nog doen.
Gelijkvloers:
[ afbeelding ]
Eerste verdiep:
[ afbeelding ]
Schapen scheren door de half slabs, daarna op de pressure plate gaan staan. De twee glowstone stenen achteraan zakken en het water brengt de wol naar jou
[ afbeelding ]
Idee van docm77 trouwens.je staat niet in de OP.
![]()
Vanwege een bug waardoor mensen in survival creative mode kregen dat niet meer weg kon worden gehaald zonder de rechten compleet te verwijderen.quote:Op zondag 15 januari 2012 23:37 schreef Berik1985 het volgende:
Waarom is server weer gedowngrade eigenlijk?![]()
Ok, dan moet ik morgen minecraft ook maar downgraden:Pquote:Op zondag 15 januari 2012 23:41 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Vanwege een bug waardoor mensen in survival creative mode kregen dat niet meer weg kon worden gehaald zonder de rechten compleet te verwijderen.Cheers!![]()
JumpV in mijn ingame naam, maar speel liever de single playerquote:Op zondag 15 januari 2012 23:35 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Ziet er mooi uit! Maar ander vraagje, wie ben je eigenlijk ingame?je staat niet in de OP.
Christus op een kapstok, FdrX heeft Mushrooms gevonden bij zijn nieuwe vestigingsplaats - op 15.000,63.![]()
singleplayer lijkt mij op een manier ook wel heel tof, omdat je gewoon lekker kan survivallen, waar je wilt.quote:Op zondag 15 januari 2012 23:43 schreef Jump het volgende:
[..]
JumpV in mijn ingame naam, maar speel liever de single player
maar aan de andere kant is het kut met dat je die world elke keer op een usb stick van pc naar pc moet meenemen (ik heb 2 pc's)
+ dat ik het modden op fokcraft ook wel weer heel leuk vind. maar als ik dat ooit kwijt raak denk ik dat ik weer gewoon singleplayer ga spelen
hoe komt hij zo ver? ik heb op 10K gestaan en dat heeft me 2 nachten (in real life) gekost met een boot (gaat sneller dan lopen)quote:Op maandag 16 januari 2012 00:03 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Kijk de post boven jeWinnaar KLB verkiezingen 2012.![]()
Vijf uur non stop lopen. En nu moet hij terug om zijn zooi te halen
Maar goed, de eerste legit Mooshrooms op de server, toch?![]()
ja kloptquote:Op maandag 16 januari 2012 00:08 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Maar goed, de eerste legit Mooshrooms op de server, toch?
Volgens mij had iemand ze eerder al gevonden.quote:Op maandag 16 januari 2012 00:08 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Maar goed, de eerste legit Mooshrooms op de server, toch?
If not now, then when.![]()
Wie offert zich op om ze naar de stad te lokkenquote:Op maandag 16 januari 2012 00:08 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Maar goed, de eerste legit Mooshrooms op de server, toch??
![]()
Hij zei 'Hey, ik heb Mooshrooms gevonden'. Dus ik vroeg meteen naar de coordinaten. Nee, laat maar zitten.![]()
![]()
Oh, dat had ik na een tijdje echt niet meer toen ik op een server ging spelenquote:Op zondag 15 januari 2012 23:43 schreef Jump het volgende:
[..]
JumpV in mijn ingame naam, maar speel liever de single playerSingleplayer was voor mij vooral kijken hoe het spel werkt, maar ik vind het spelen met meerdere mensen toch leuker
multiplayer is inderdaad een heel erg sterk punt van minecraftquote:Op maandag 16 januari 2012 00:42 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Oh, dat had ik na een tijdje echt niet meer toen ik op een server ging spelenSingleplayer was voor mij vooral kijken hoe het spel werkt, maar ik vind het spelen met meerdere mensen toch leuker
![]()
![]()
Ik ben al bijna een maand niet meer bezig met singleplayer. Laatste filmpje was net voor kerst en ging over de kingdom mod.
Nee multiplayer, custom map, en op Skype of TS is veel leuker.Op dinsdag 27 augustus 2013 15:07 schreef KomtTijd... het volgende:
"ik zoek een autootje om boodschappen mee te doen in het dorp, is een bugatti veyron snel genoeg?"![]()
^^ dit idd!
Met leuke mensen op skype is leuk.Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
krijgen we nu niet veel lag als de ontdekte wereld zo groot gemaakt wordt ( FdrX).....Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen![]()
nee, alleen bij het worldgeneraten misschien een beetje. zodra er niemand is staan die chunks niet in de memory geladen.quote:Op maandag 16 januari 2012 09:44 schreef Ame_thyst het volgende:
krijgen we nu niet veel lag als de ontdekte wereld zo groot gemaakt wordt ( FdrX).....Winnaar KLB verkiezingen 2012.![]()
Wat wel zo is dat de render nu wat langer gaat duren.
lees je pm mangquote:Op maandag 16 januari 2012 09:49 schreef Sitethief het volgende:
Wat wel zo is dat de render nu wat langer gaat duren.
In dit draadje zijn volgens mijn linkjes geplaatst, dat bestand downloaden en minecraft.jar ermee vervangen![]()
Aaaaah pindakaasquote:Op maandag 16 januari 2012 11:07 schreef Pindakaaspot het volgende:
Is de server down? Kom er niet meer in namelijkDat ga ik op mijn brood nemen
Nom nom nom...
OT: ik moet ook nog downgraden, maar dat doe ik ergens volgende week wel
Vorig deel en dan pagina 6 ofzoquote:Op maandag 16 januari 2012 13:04 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
In dit draadje zijn volgens mijn linkjes geplaatst, dat bestand downloaden en minecraft.jar ermee vervangen![]()
EN trouwens
VUILE KELDER GRIEFERS
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Admins al een idee wanneer 1.1 weer gaat werken? Neem aan dat ze moeten wachten op een plugin update
Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen![]()
@Audreyoot
Nu woon je direct boven het centrale metro station!
Dat dan weer welquote:Op maandag 16 januari 2012 13:40 schreef Sitethief het volgende:
@Audreyoot
Nu woon je direct boven het centrale metro station!
![]()
![]()
Al wil ik best een keertje creatieve rechten hebben hoorquote:Op maandag 16 januari 2012 13:35 schreef Ame_thyst het volgende:
Admins al een idee wanneer 1.1 weer gaat werken? Neem aan dat ze moeten wachten op een plugin update![]()
quote:Op maandag 16 januari 2012 13:29 schreef Audreyoot het volgende:
EN trouwens
VUILE KELDER GRIEFERS
Komt ook nog een lavazwembad, hé. Als we iets doen, doen we het goed!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ohja dat dan weer welquote:Op maandag 16 januari 2012 13:45 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Komt ook nog een lavazwembad, hé. Als we iets doen, doen we het goed!![]()
![]()
Ga Minecraftenquote:Op maandag 16 januari 2012 14:02 schreef Lorrelies het volgende:
Hee dit is topicnummer 123
Wat grappig
Ja ok ik verveel me?
Unlimited, my future is unlimited. And i've just had a vison almost like a prophecy! I know, it sounds truly crazy. And true the vison's hazy. But i swear, someday there'll be a celebration troughout Oz. That's all to do with me!![]()
Was bij mij binnen 30 seconden gepiept dus dan maak je maar zinquote:Op maandag 16 januari 2012 14:28 schreef Berik1985 het volgende:
Ik moet hem nog downgraden maar geen zin![]()
![]()
Mag ik in jullie server kijken?
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.![]()
Welke IP adres moet ik invoeren?
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.![]()
Tom, je stond al een uurtje of drie, vier te farmen dus ik heb het er even van genomen met een potion.![]()
Outdated server of zo
Groetjes, Ezio.![]()
Je moet even de vorige versie zien te krijgen (link zit in het vorige draadje, pagina zes naar verluidt) en erop zetten.quote:![]()
quote:Op maandag 16 januari 2012 15:08 schreef MineraalWater het volgende:
Looniar wat heb je toch een romantisch huis.
[ afbeelding ]nice!
![]()
Welke texturepack is dat Lekker rustig zo!quote:Op maandag 16 januari 2012 15:08 schreef MineraalWater het volgende:
Looniar wat heb je toch een romantisch huis.
[ afbeelding ]![]()
Sphax PureBD 64xquote:Op maandag 16 januari 2012 16:02 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Welke texturepack is dat Lekker rustig zo!![]()
quote:Op maandag 16 januari 2012 15:19 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Tom, je stond al een uurtje of drie, vier te farmen dus ik heb het er even van genomen met een potion.
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
http://www.youtube.com/user/ProjectMinecraftia?feature=watch
Dit is best grappig! Hebben een survival video's etc waar ze dingen moeten doen zonder dood te gaan haha.Cheers!![]()
Ik voel me er automatisch ongemakkelijk door.quote:Op maandag 16 januari 2012 16:21 schreef Berik1985 het volgende:
http://www.youtube.com/user/ProjectMinecraftia?feature=watch
Dit is best grappig! Hebben een survival video's etc waar ze dingen moeten doen zonder dood te gaan haha.![]()
Lol Ik wist niet hoe ze uitzagen:P Hehe.quote:Op maandag 16 januari 2012 16:38 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Ik voel me er automatisch ongemakkelijk door.Cheers!![]()
Ja dat vind je wel leuk voor mij, maar je wil het nog even niet toegeven.quote:
Geeft niets mijn zoon, de gedachte aan mijn pikhouweel verzoet de smarten weldra.![]()
hihiquote:Op maandag 16 januari 2012 16:43 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
de gedachte aan mijn pik.
Ik ga op hun server spelen en ps3's scoren.quote:Op maandag 16 januari 2012 16:38 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Ik voel me er automatisch ongemakkelijk door.![]()
Doe mij er dan ook maar 1quote:Op maandag 16 januari 2012 16:53 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Ik ga op hun server spelen en ps3's scoren..
![]()
Oh my goodness inderdaad... Die linkergast staat daar zo van: oh sigh I don't wanna be here with himquote:Op maandag 16 januari 2012 16:38 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Ik voel me er automatisch ongemakkelijk door.
@Bobber
Asy's kont is veel leuker![]()
.
Na 4 sec afgezet. Larpers. Blegh.quote:Op maandag 16 januari 2012 16:38 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Ik voel me er automatisch ongemakkelijk door.http://www.syfy.com/tinman/oz/
Dát zijn nou larpers jaquote:Op maandag 16 januari 2012 17:04 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
Na 4 sec afgezet. Larpers. Blegh.Vooral die rechter dan
Ow, Dus je kent ze?quote:Op maandag 16 januari 2012 17:06 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Dát zijn nou larpers jaVooral die rechter dan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
.... O.oquote:Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
quote:Op maandag 16 januari 2012 17:07 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Ow, Dus je kent ze?Ik ken er één via viaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alleen heeft die geen überlang haar en staat ie ook geen rare armbewegingen te maken als hij praat...
Misschien wil ik vanavond een event houden als er genoeg mensen mee willen doen
Lang niet meer gedaan namelijk![]()
![]()
"Free-to-play" Nou dat valt wel meequote:Op maandag 16 januari 2012 18:15 schreef vogelkooi het volgende:
Minecraft doorbreekt grens 20 miljoen geregistreerde gebruikersIk heb eigenlijk geen idee hoe de gratis versie eruit ziet
Volgens mij kan je er bagger weinig mee...
Hij lijkt een beetje op Lorrelies.quote:Op maandag 16 januari 2012 16:38 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Ik voel me er automatisch ongemakkelijk door.If not now, then when.![]()
Oh inderdaad, ik heb ook lang haar... maar ik ben veeeeeel knapper en leuker natuurlijk hè (en ik heb geen piem0l)quote:Op maandag 16 januari 2012 18:50 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Hij lijkt een beetje op Lorrelies.![]()
Trouwens, dit is quite epic (timelapse filmpje over bouwen van ancient egyptian city):
http://knowyourmeme.com/videos/27840-minecraft(ノ◕ヮ◕)ノ*:・゚✧![]()
Wanneer ga je leren?quote:Op maandag 16 januari 2012 18:51 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Oh inderdaad, ik heb ook lang haar... maar ik ben veeeeeel knapper en leuker natuurlijk hè (en ik heb geen piem0l)![]()
Trouwens, dit is quite epic (timelapse filmpje over bouwen van ancient egyptian city):
http://knowyourmeme.com/videos/27840-minecraftIf not now, then when.![]()
Ik wil meedoenquote:Op maandag 16 januari 2012 18:26 schreef maurisioo het volgende:
Misschien wil ik vanavond een event houden als er genoeg mensen mee willen doen
Lang niet meer gedaan namelijk![]()
En het lukt hier nog niet eens om een (in verhouding) klein kasteeltje te bouwen.quote:Op maandag 16 januari 2012 19:01 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Die shizz moeten wij ook bouwen.
(heb zelf toen al helemaal niks gedaan)
![]()
Dat moeten wij NIET bouwen imho. Niet alleen kopieëren we dan gewoon iets, ten tweede maken zij het niet in survival.quote:Op maandag 16 januari 2012 19:01 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Die shizz moeten wij ook bouwen.
Een groot project zou ontzettend leuk zijn, maar voor iets als dit hebben wij niet genoeg spelers en bij de spelers die er zijn zitten te weinig autisten.
Komt nog bij, we kunnen, als we iets groots maken, beter eerst Flodders' Notre Dame afkrijgen en voorts iets origineels zoeken in plaats van iets na te bouwen.
Mijn mening natuurlijk maar.
Kleinschaliger moet lukken, maar iets als noooooooit.![]()
Dat van Mender? ;o Die zou ik ook graag willen zienquote:Op maandag 16 januari 2012 19:09 schreef Timwonnacott het volgende:
En daarnaast moeten wij eerst nog de timelapse van de huidige server krijgen!Weet er het fijne niet van, maar heb 'm wel af en toe op de server zien 'filmen'
Ik impliceerde er ook niet perse mee dat we het moeten nabouwen en ook niet op survival. Zulke grote projecten zijn alleen leuk op creative.quote:Op maandag 16 januari 2012 19:05 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Dat moeten wij NIET bouwen imho. Niet alleen kopieëren we dan gewoon iets, ten tweede maken zij het niet in survival.
Een groot project zou ontzettend leuk zijn, maar voor iets als dit hebben wij niet genoeg spelers en bij de spelers die er zijn zitten te weinig autisten.
Komt nog bij, we kunnen, als we iets groots maken, beter eerst Flodders' Notre Dame afkrijgen en voorts iets origineels zoeken in plaats van iets na te bouwen.
Mijn mening natuurlijk maar.
Kleinschaliger moet lukken, maar iets als noooooooit.
En daarnaast hebben we wel degelijk genoeg mensen om te bouwen, alleen moet zoiets op 1 dag gedaan worden en van te voren "gepromoot" worden zodat mensen weten wanneer en hoelaat.If not now, then when.![]()
Ik wil vanavond mijn zélfgemaakte () map als event houden!
Het gaat om zombiemap #3123 (ook wel 'The Factory' genoemd)
Het is dus een zombie survival map, waar je tegen zombies moet vechten, om zo rotten flesh te krijgen en daarmee items te kopen en deuren te unlocken.
Iedereen is welkom!
Het begint om 20.15 uur vanavond.
IP: 109.72.41.16
Graag even aangeven als je mee wilt doen
En klein filmpje van de map om te zien hoe hij eruit ziet
link van de map:
http://www.minecraftforum(...)urvival-smp-700-dls/
[ Bericht 6% gewijzigd door maurisioo op 16-01-2012 19:55:05 ]![]()
Ik ken dat lettertype geloof ik...
Lol maar goed, ik ben er iig niet bij (vanwege 1.1, hertentamen overmorgen en ik ben heel slecht met zwaarden)
Enjoy !
Met paint 2 x die tekst op elkaar gezetquote:Op maandag 16 januari 2012 19:29 schreef Lorrelies het volgende:
Ik ken dat lettertype geloof ik...
Lol maar goed, ik ben er iig niet bij (vanwege 1.1, hertentamen overmorgen en ik ben heel slecht met zwaarden)
Enjoy !Dus dat grijze staat los van dat rode.
Iig jammer dat je niet mee doetVeel plezier met leren
![]()
![]()
O lol xD Creatiefquote:Op maandag 16 januari 2012 19:32 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Met paint 2 x die tekst op elkaar gezetDus dat grijze staat los van dat rode.
Iig jammer dat je niet mee doetVeel plezier met leren
En thanks(was leren maar leuk
)
Ik denk dat zo'n groot project leuker is op survival, ikzelf zou er in crea niet aan meewerken.quote:Op maandag 16 januari 2012 19:15 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik impliceerde er ook niet perse mee dat we het moeten nabouwen en ook niet op survival. Zulke grote projecten zijn alleen leuk op creative.
En daarnaast hebben we wel degelijk genoeg mensen om te bouwen, alleen moet zoiets op 1 dag gedaan worden en van te voren "gepromoot" worden zodat mensen weten wanneer en hoelaat.
Als het op crea is, zijn er inderdaad genoeg spelers, dat punt was gebaseerd op het idee dat dat dan survival zou zijn. Dan zouden we, door de enorme berg werk, gewoon te weinig spelers hebben.
Dus inderdaad, op crea zou het kunnen. Op survival niet.![]()
edit: Server werkt btw met 1.1quote:Op maandag 16 januari 2012 19:28 schreef maurisioo het volgende:
Ik wil vanavond mijn zélfgemaakte () map als event houden!
[ link | afbeelding ]
Het gaat om zombiemap #3123 (ook wel 'The Factory' genoemd)
Het is dus een zombie survival map, waar je tegen zombies moet vechten, om zo rotten flesh te krijgen en daarmee items te kopen en deuren te unlocken.
Iedereen is welkom!
Het begint om 20.15 uur vanavond.
IP: 109.72.41.16
Graag even aangeven als je mee wilt doen
En klein filmpje van de map om te zien hoe hij eruit ziet
Link van de map:
http://www.minecraftforum(...)urvival-smp-700-dls/![]()
Je kan zo'n event beter ruim van te voren aankondigen, denk niet dat er veel mensen zullen zijn zo.quote:![]()
Was een beetje laat ja maar toch als er een paar mensen komenquote:Op maandag 16 januari 2012 19:56 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Je kan zo'n event beter ruim van te voren aankondigen, denk niet dat er veel mensen zullen zijn zo.![]()
![]()
Maak gewoon even een backupquote:Op maandag 16 januari 2012 20:02 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ja ik wil wel, maar ik wil nog niet upgraden![]()
![]()
Ja mau, ik wil wel enzo, maar niet nu..
Je moet echt nu aangeven om in het weekend te spelen!
Nu komen er niet veel mensen D;Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
We zijn al weer klaarquote:Op maandag 16 januari 2012 21:30 schreef bobbernaut het volgende:
Ja mau, ik wil wel enzo, maar niet nu..
Je moet echt nu aangeven om in het weekend te spelen!
Nu komen er niet veel mensen D;
Ga nog wel een keer vaker een event houden wss![]()
![]()
Kak event gemist T.Tquote:Op maandag 16 januari 2012 21:32 schreef maurisioo het volgende:
[..]
We zijn al weer klaar
Ga nog wel een keer vaker een event houden wssOp woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Misschien leuk om een keer op een flatmap een event te houden. Gewoon een paar teams richting noord, oost, zuid en west. En dan zoeken naar villages en met die spullen (misschien nog wat bomen planten ergens) de andere team(s) vermoorden en hun spullen+villages afpakken.
Leek me wel grappig, als het wat beter uitgewerkt is![]()
![]()
Capture the diamond lijkt mij ook wel vet om eens te doenquote:Op maandag 16 januari 2012 21:35 schreef maurisioo het volgende:
Misschien leuk om een keer op een flatmap een event te houden. Gewoon een paar teams richting noord, oost, zuid en west. En dan zoeken naar villages en met die spullen (misschien nog wat bomen planten ergens) de andere team(s) vermoorden en hun spullen+villages afpakken.
Leek me wel grappig, als het wat beter uitgewerkt is![]()
![]()
Zou ook kunnen op zo'n map denk ikquote:Op maandag 16 januari 2012 21:36 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
Capture the diamond lijkt mij ook wel vet om eens te doen![]()
![]()
Maar dan met 2 basissen en allemaal versperrend terrein ;Dquote:Op maandag 16 januari 2012 21:37 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Zou ook kunnen op zo'n map denk ik![]()
Maar meestal is CTF best moeilijk speelbaar, je moet dan echt de perfecte map hebben en een groot genoeg aantal spelers.quote:Op maandag 16 januari 2012 21:39 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
Maar dan met 2 basissen en allemaal versperrend terrein ;D![]()
GTAAAAquote:
Ik heb III en SA, en I ook ooit gespeeld(woohoo, een vrouwelijke GTA speelster
)
Ik heb 1,2,3,4, Episodes from liberty city, San andreas en Vice city. HOOPPPAAAAAAAAAAAquote:Op maandag 16 januari 2012 21:48 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
GTAAAA
Ik heb III en SA, en I ook ooit gespeeld(woohoo, een vrouwelijke GTA speelster
)
![]()
ik heb ze ook allemaal en deel 2 + 4 dubbelquote:Op maandag 16 januari 2012 21:50 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Ik heb 1,2,3,4, Episodes from liberty city, San andreas en Vice city. HOOPPPAAAAAAAAAAA![]()
![]()
![]()
Ik vond GTA 3 altijd wel leuk (kende op een gegeven moment alle auto'squote:Op maandag 16 januari 2012 21:50 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Ik heb 1,2,3,4, Episodes from liberty city, San andreas en Vice city. HOOPPPAAAAAAAAAAA) maar toen kwam SA en dat speelde gewoon wel beter
Mor heeft ze ook allemaal, behalve 1 geloof ik
quote:Op maandag 16 januari 2012 21:51 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb ze ook allemaal en deel 2 + 4 dubbel![]()
, Alleen deeltje 4 moet ik nog uitspelen, Alleen wacht al in spanning voor Nummertje 5
![]()
Double the fun!quote:Op maandag 16 januari 2012 21:51 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb ze ook allemaal en deel 2 + 4 dubbel
Wow tering GTA 5 ziet er mooi uit... maar zo echt hoeft het voor mij nou ook weer niet
(daarbij explodeert mijn laptop wss als ik het op zou willen starten)
2fort ftw.quote:Op maandag 16 januari 2012 21:40 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Maar meestal is CTF best moeilijk speelbaar, je moet dan echt de perfecte map hebben en een groot genoeg aantal spelers.
En voor de die hard veteranen onder ons, waar het allemaal begon. Uuuuuren quake 1 deathmatch. Waar ctf ook ontstaan is.
Dm6![]()
GTA Vice CIty had het beste sfeertjequote:Op maandag 16 januari 2012 21:52 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Ik vond GTA 3 altijd wel leuk (kende op een gegeven moment alle auto's) maar toen kwam SA en dat speelde gewoon wel beter
Mor heeft ze ook allemaal, behalve 1 geloof ik
![]()
![]()
uitspelen, om de een of andere reden kom ik nooit an het verhaal toe...quote:Op maandag 16 januari 2012 21:52 schreef MineraalWater het volgende:
[..], Alleen deeltje 4 moet ik nog uitspelen, Alleen wacht al in spanning voor Nummertje 5
![]()
![]()
Begin niet aan skyrim.quote:Op maandag 16 januari 2012 22:06 schreef mschol het volgende:
[..]
uitspelen, om de een of andere reden kom ik nooit an het verhaal toe...
Zag het ook op Reddit net, vind het maar een slecht idee... Mushrooms ernaast zetten om te koken? Bitch please... Zet hem dan op een furnace ofzo!quote:![]()
Ik had het idee om misschien een keer een soort ctf te doen in zo'n soort map:
Aan beide kanten is een dorp, een per team. En in de verte is een neutraal dorp dat overgenomen kan worden. Dan wilde ik alleen nog een paar bomen planten en wat ores in de (3 meter diepe) grond stoppen.
Zou dat wat kunnen worden?![]()
![]()
Vieze vuile na-aper.quote:Op maandag 16 januari 2012 22:25 schreef maurisioo het volgende:
[ link | afbeelding ]
Aan beide kanten is een dorp, een per team. En in de verte is een neutraal dorp dat overgenomen kan worden. Dan wilde ik alleen nog een paar bomen planten en wat ores in de (3 meter diepe) grond stoppen.
Zou dat wat kunnen worden?If not now, then when.![]()
Dan kun je beter hetzelfde doen, maar dan op y64quote:Op maandag 16 januari 2012 22:25 schreef maurisioo het volgende:
[ link | afbeelding ]
Zou dat wat kunnen worden?
Er zijn 3 dorpen per team, er zijn 3 teams, 1 is rood 2 is blauw 3 is grijs (neutraal)
1 en 2 moeten 3 overnemen, ieder team heeft 30 min de tijd om resources te zoeken, fortificaties te bowuen e.d.
het grijze team heeft een aantal diamonds, zij moeten deze beschermen, als het grijze team al zijn diamonds kwijt is, moeten rood of bluw alle diamonds hebben om het spel te winnen
Grijs kan ook de diamonds terugpakken![]()
Ga nou niet ontkennen he.quote:Op maandag 16 januari 2012 22:32 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Wat?
Hoe bedoel je? Ik heb dit nog niet eerder gezien?
He ik heb echt geen idee wat je bedoeld. Bedoel je nou dat je een CTF event wil gaan doen (want dat was ik deze week nog echt niet van plan) of iets anders?quote:![]()
Haha geintje man, ik ouwehoer maar wat.quote:Op maandag 16 januari 2012 22:49 schreef maurisioo het volgende:
[..]
He ik heb echt geen idee wat je bedoeld. Bedoel je nou dat je een CTF event wil gaan doen (want dat was ik deze week nog echt niet van plan) of iets anders?
Ahquote:Op maandag 16 januari 2012 22:51 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Haha geintje man, ik ouwehoer maar wat.Ik dacht echt dat je het al eerder over zo'n flatmap event gehad had, ik had het laatste topic niet echt gelezen namelijk.
![]()
![]()
je kan alleen niet bouwen...quote:Op maandag 16 januari 2012 23:32 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Is er niet, gewoon verbinden.![]()
Yup!quote:Op maandag 16 januari 2012 23:35 schreef Rockiejj het volgende:
Outdated server, moet ik m downgraden zeker?(ノ◕ヮ◕)ノ*:・゚✧![]()
Goedenachtquote:Op maandag 16 januari 2012 23:51 schreef Flodder450 het volgende:
Goedennacht het was me een genoegen.
drumpie, lang niet gesprokenquote:Op dinsdag 17 januari 2012 00:05 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Jij hebt eeeeecht niks te doen he?
gr grWinnaar KLB verkiezingen 2012.![]()
probleem opgelostquote:Op dinsdag 17 januari 2012 00:08 schreef gogosweden het volgende:
[..]
drumpie, lang niet gesproken
gr gr
gr grWinnaar KLB verkiezingen 2012.![]()
Je loopt de hele dag te zaniken dat je moe bent en dan ga je niet slapen. Wat ben jij toch een rare gozer.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
was in slaap gevallen tussen 17.45 en 19.20quote:Op dinsdag 17 januari 2012 00:14 schreef TJV het volgende:
Je loopt de hele dag te zaniken dat je moe bent en dan ga je niet slapen. Wat ben jij toch een rare gozer.
kutzooi en ik had nog zo een wekker gezet om 18.15Winnaar KLB verkiezingen 2012.![]()
Haal een nachtje door en ga morgen om 21:30 slapen, dan is je ritme weer in orde.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 00:15 schreef gogosweden het volgende:
[..]
was in slaap gevallen tussen 17.45 en 19.20
kutzooi en ik had nog zo een wekker gezet om 18.15It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
maar dan word ik alsnog enorm moe,quote:Op dinsdag 17 januari 2012 00:17 schreef TJV het volgende:
[..]
Haal een nachtje door en ga morgen om 21:30 slapen, dan is je ritme weer in orde.
als ik nu naar bed ga, in slaap val heb ik iig 5 uurtjes slaap te pakken. Anders val ik morgen weer om 18.00 in slaap met gevolg dat ik daarna niet meerr kan slapen
fight the pow sleep!!quote:Op dinsdag 17 januari 2012 00:19 schreef gogosweden het volgende:
[..]
maar dan word ik alsnog enorm moe,
als ik nu naar bed ga, in slaap val heb ik iig 5 uurtjes slaap te pakken. Anders val ik morgen weer om 18.00 in slaap met gevolg dat ik daarna niet meerr kan slapen![]()
![]()
Beetje doorzetten meissie, koffie doet wonderen.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 00:19 schreef gogosweden het volgende:
[..]
als ik nu naar bed ga, in slaap val heb ik iig 5 uurtjes slaap te pakken. Anders val ik morgen weer om 18.00 in slaap met gevolg dat ik daarna niet meerr kan slapenIt's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
Meer geheugen toewijzen. Hoe? Google.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 00:23 schreef Rockiejj het volgende:
En opnieuw out of memory, kan ik daar niet iets aan doen?It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
Koffiequote:Op dinsdag 17 januari 2012 00:23 schreef TJV het volgende:
[..]
Beetje doorzetten meissie, koffie doet wonderen.
meer memory aan minecraft /java toekennen...quote:Op dinsdag 17 januari 2012 00:23 schreef Rockiejj het volgende:
En opnieuw out of memory, kan ik daar niet iets aan doen?![]()
Beebie.quote:It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
Ik heb 2048 en hij tript hele tijd..quote:Op dinsdag 17 januari 2012 00:52 schreef gogosweden het volgende:
[..]
ik heb 1024Mb en dat werkt vlekkeloosDiep inspirerende quote
- "bekend" persoon![]()
weet je zeker dat je 64bit java hebt?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 00:57 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Ik heb 2048 en hij tript hele tijd..Winnaar KLB verkiezingen 2012.![]()
Kun je ook aanpassen via de mcpatcherOp dinsdag 27 augustus 2013 15:07 schreef KomtTijd... het volgende:
"ik zoek een autootje om boodschappen mee te doen in het dorp, is een bugatti veyron snel genoeg?"![]()
MoggeOp woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Tram gemist -.-Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
quote:Stroek: Sitethief, die is heel groot en sterk :Y.
![]()
*gniffel*
HOiii pfeiffer!quote:Op dinsdag 17 januari 2012 00:19 schreef gogosweden het volgende:
[..]
als ik nu naar bed ga, in slaap val heb ik iig 5 uurtjes slaap te pakken. Anders val ik morgen weer om 18.00 in slaap met gevolg dat ik daarna niet meerr kan slapen
![]()
![]()
quote:!!
Wist je dat dat bullshit is? En dat minecraft het beste loopt als je maar 512mb toe kent? Aangezien 1024mb of 2048mb meer geswapt wordt, en daardoor een mindere performance geeft.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 00:26 schreef mschol het volgende:
[..]
meer memory aan minecraft /java toekennen...Op maandag 20 december 2010 03:32 schreef MYV het volgende:
vergeleken met KeFFuR1208 ben jij een god :6![]()
Hoe ken je maar 512 toe dan? Bij mijn pc is blijkbaar het devies "Pakken wat je pakken kan, want anders heeft een ander programma straks meer geheugen in gebruik!!" Vooral Windows heeft er een handje van, je drukt er geheugen bij, en voila, Windows heeft opeens bijna 3 keer zovele geheugen nodig....
Ook windows kent een swap partitie toe. Ook dat kun je veranderen, google er even opquote:Op dinsdag 17 januari 2012 09:54 schreef Sitethief het volgende:
Hoe ken je maar 512 toe dan? Bij mijn pc is blijkbaar het devies "Pakken wat je pakken kan, want anders heeft een ander programma straks meer geheugen in gebruik!!" Vooral Windows heeft er een handje van, je drukt er geheugen bij, en voila, Windows heeft opeens bijna 3 keer zovele geheugen nodig....
verder kun je voor het toekennen van een bepaalde aantal ram ook even hoogleraar.
Op maandag 20 december 2010 03:32 schreef MYV het volgende:
windows 7/vista? dan is er geen probleem: die gebruikt leeg ram als cache en geeft het vrij zodra er meer wordt gevraagd..quote:Op dinsdag 17 januari 2012 09:54 schreef Sitethief het volgende:
![]()
TestOp woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Oh, je bedoelt swap, die weet ik wel te vinden. Ik bedoelde, hoe kan ik Minecraft limiteren maar andere programma's niet?
En Excentric zit op z'n smartphone, met klote autocorrect.... *gniffel*Hoogleraar
Tis trouwens goold old XP wat ik nog draai, maar bij mij ziet ie er uit als Windows 2000, lekker grijs!Stroek: Sitethief, die is heel groot en sterk :Y.
Inspiratie.
?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 10:21 schreef rubbels het volgende:
Hoe verzinnen jullie in godsnaam dingen om te bouwen?
Kijk om je heen, inspiratie genoeg lijkt me![]()
![]()
je hebt een idee in je hoofd en werkt het verder en verder en verder uitquote:Op dinsdag 17 januari 2012 10:21 schreef rubbels het volgende:
Hoe verzinnen jullie in godsnaam dingen om te bouwen?
en dan heb je zoiets als mijn klooster![]()
![]()
Ah, is dat klooster van jouw, waarom heb je niet meer plantnamen verzonnen![]()
.
een programma blokkeren meer ram te gebruiken kan crashes tot gevolg hebben...quote:Op dinsdag 17 januari 2012 10:15 schreef Sitethief het volgende:
Oh, je bedoelt swap, die weet ik wel te vinden. Ik bedoelde, hoe kan ik Minecraft limiteren maar andere programma's niet?
En Excentric zit op z'n smartphone, met klote autocorrect.... *gniffel*Hoogleraar
![]()
Haha iddquote:Op dinsdag 17 januari 2012 10:15 schreef Sitethief het volgende:
maar alleen de swap aan passen heeft niet veel zin. Dus ook even minder mb toe kennen
Op maandag 20 december 2010 03:32 schreef MYV het volgende:
Dat klooster met al die gebouwen om een binnenplaats heen dan hequote:Op dinsdag 17 januari 2012 10:29 schreef Sitethief het volgende:
Ah, is dat klooster van jouw, waarom heb je niet meer plantnamen verzonnen![]()
.
![]()
![]()
ik wil een auto AFK kick na 2 uur op minecraft. nu heeft bestemmingsplan ondanks mijn waarschuwing de hele nacht staan afk'en, en hetzelfde gebeurde als toen ik mijn xpfarm killde. hele server lagged als de tyfus.
tot zover de mededelingWinnaar KLB verkiezingen 2012.![]()
iemand die zit te AFK'en hoor een server niet te laten laggenquote:Op dinsdag 17 januari 2012 10:32 schreef gogosweden het volgende:
ik wil een auto AFK kick na 2 uur op minecraft. nu heeft bestemmingsplan ondanks mijn waarschuwing de hele nacht staan afk'en, en hetzelfde gebeurde als toen ik mijn xpfarm killde. hele server lagged als de tyfus.
tot zover de mededeling
probleem ligt ergens anders...![]()
daaaarom lagd de server nuquote:Op dinsdag 17 januari 2012 10:32 schreef gogosweden het volgende:
tot zover de mededeling![]()
![]()
iets met xpfarms afken enzoquote:Op dinsdag 17 januari 2012 10:34 schreef mschol het volgende:
[..]
iemand die zit te AFK'en hoor een server niet te laten laggen
probleem ligt ergens anders...Winnaar KLB verkiezingen 2012.![]()
Klopt maar minecraft gebruikt maar 512mbquote:Op dinsdag 17 januari 2012 10:29 schreef mschol het volgende:
[..]
een programma blokkeren meer ram te gebruiken kan crashes tot gevolg hebben...Op maandag 20 december 2010 03:32 schreef MYV het volgende:
javaw.exe loopt anders wel vaak op tot tot +/- 1024....., maar das natuurlijk geen swap...Stroek: Sitethief, die is heel groot en sterk :Y.
Ja daarbij zijn mensen nu de client van MC aan het vergelijken met de Server softwarequote:Op dinsdag 17 januari 2012 10:45 schreef Sitethief het volgende:
javaw.exe loopt anders wel vaak op tot tot +/- 1024....., maar das natuurlijk geen swap...
Als een server de positie van 2000 mobs in 1 chunk moet doorgeven aan de spelers op de server, dan krijg je lag ja. Geen rocket science.Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen
Forum Opties Forumhop: Hop naar: