Dnb doet gevaarlijk...quote:Op zondag 15 januari 2012 14:49 schreef MineraalWater het volgende:
In 't wilde westen.
[ afbeelding ]
AAAAALL MY EXES LIVE IN TEXAAAAAASquote:
die is geniaalquote:Op zondag 15 januari 2012 15:51 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
AAAAALL MY EXES LIVE IN TEXAAAAAAS
neequote:Op zondag 15 januari 2012 16:23 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Hebben mensen zin in PVP event in de grote arena?
En hoe krijg ik 1.0 weer terug? ik dacht dat de server al draaide op 1.1?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 23:32 schreef TJV het volgende:
[..]
Je hebt versie 1.1, je moet 1.0 hebben.
Die mapquote:Op zondag 15 januari 2012 14:39 schreef bobbernaut het volgende:
http://tsmusicbox.com/music/ts2/Mexican%20Mission.mp3
luister deze flodder!
Mexican mission FTW <3quote:Op zondag 15 januari 2012 17:29 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
Die map
Tering wat was die vet ;D
Disco en Nightclub waren ook gaaf ;D
Dat was een hoax.quote:Op zondag 15 januari 2012 17:32 schreef Berend. het volgende:
Volgens mij hebben Jeb en Notch relatie problemen.
# Notch stopt voor een (jaar) door persoonlijke redenen
# Jebt stopt ook door persoonlijke shit
# = relatieproblemen!!
En het is weer goed door de goedmaakseks.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(ノ◕ヮ◕)ノ*:・゚✧
hey joostquote:
bedoel je F3?quote:Op zondag 15 januari 2012 20:57 schreef Snorrenbaard het volgende:
Hoe zie je die reeks statistieken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(ノ◕ヮ◕)ノ*:・゚✧
True, maar met logs wordt het ook niet mooi...quote:Op zondag 15 januari 2012 23:05 schreef Lorrelies het volgende:
Begint er al wel geinig uit te zienAlleen jammer dat er maar één houtsoort is in Minecraft eigenlijk (of nou ja, één soort planken bedoel ik dan) want het ziet er best eentonig uit zo
Lol, met die pistons rechts
Ziet er mooi uit! Maar ander vraagje, wie ben je eigenlijk ingame?quote:Op zondag 15 januari 2012 23:11 schreef Jump het volgende:
Woolfarm voor 95% afEnkel nog toegang tot de 'technische ruimtes' nog doen.
Gelijkvloers:
[ afbeelding ]
Eerste verdiep:
[ afbeelding ]
Schapen scheren door de half slabs, daarna op de pressure plate gaan staan. De twee glowstone stenen achteraan zakken en het water brengt de wol naar jou
[ afbeelding ]
Idee van docm77 trouwens.
Vanwege een bug waardoor mensen in survival creative mode kregen dat niet meer weg kon worden gehaald zonder de rechten compleet te verwijderen.quote:Op zondag 15 januari 2012 23:37 schreef Berik1985 het volgende:
Waarom is server weer gedowngrade eigenlijk?
Ok, dan moet ik morgen minecraft ook maar downgraden:Pquote:Op zondag 15 januari 2012 23:41 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Vanwege een bug waardoor mensen in survival creative mode kregen dat niet meer weg kon worden gehaald zonder de rechten compleet te verwijderen.
JumpV in mijn ingame naam, maar speel liever de single playerquote:Op zondag 15 januari 2012 23:35 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Ziet er mooi uit! Maar ander vraagje, wie ben je eigenlijk ingame?je staat niet in de OP.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |