HOiii pfeiffer!quote:Op dinsdag 17 januari 2012 00:19 schreef gogosweden het volgende:
[..]
maar dan word ik alsnog enorm moe,
als ik nu naar bed ga, in slaap val heb ik iig 5 uurtjes slaap te pakken. Anders val ik morgen weer om 18.00 in slaap met gevolg dat ik daarna niet meerr kan slapen
quote:
Wist je dat dat bullshit is? En dat minecraft het beste loopt als je maar 512mb toe kent? Aangezien 1024mb of 2048mb meer geswapt wordt, en daardoor een mindere performance geeft.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 00:26 schreef mschol het volgende:
[..]
meer memory aan minecraft /java toekennen...
Ook windows kent een swap partitie toe. Ook dat kun je veranderen, google er even opquote:Op dinsdag 17 januari 2012 09:54 schreef Sitethief het volgende:
Hoe ken je maar 512 toe dan? Bij mijn pc is blijkbaar het devies "Pakken wat je pakken kan, want anders heeft een ander programma straks meer geheugen in gebruik!!" Vooral Windows heeft er een handje van, je drukt er geheugen bij, en voila, Windows heeft opeens bijna 3 keer zovele geheugen nodig....
windows 7/vista? dan is er geen probleem: die gebruikt leeg ram als cache en geeft het vrij zodra er meer wordt gevraagd..quote:Op dinsdag 17 januari 2012 09:54 schreef Sitethief het volgende:
Hoe ken je maar 512 toe dan? Bij mijn pc is blijkbaar het devies "Pakken wat je pakken kan, want anders heeft een ander programma straks meer geheugen in gebruik!!" Vooral Windows heeft er een handje van, je drukt er geheugen bij, en voila, Windows heeft opeens bijna 3 keer zovele geheugen nodig....
?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 10:21 schreef rubbels het volgende:
Hoe verzinnen jullie in godsnaam dingen om te bouwen?
je hebt een idee in je hoofd en werkt het verder en verder en verder uitquote:Op dinsdag 17 januari 2012 10:21 schreef rubbels het volgende:
Hoe verzinnen jullie in godsnaam dingen om te bouwen?
een programma blokkeren meer ram te gebruiken kan crashes tot gevolg hebben...quote:Op dinsdag 17 januari 2012 10:15 schreef Sitethief het volgende:
Oh, je bedoelt swap, die weet ik wel te vinden. Ik bedoelde, hoe kan ik Minecraft limiteren maar andere programma's niet?
En Excentric zit op z'n smartphone, met klote autocorrect.... *gniffel*Hoogleraar
Haha iddquote:Op dinsdag 17 januari 2012 10:15 schreef Sitethief het volgende:
Oh, je bedoelt swap, die weet ik wel te vinden. Ik bedoelde, hoe kan ik Minecraft limiteren maar andere programma's niet?
En Excentric zit op z'n smartphone, met klote autocorrect.... *gniffel*Hoogleraar
Dat klooster met al die gebouwen om een binnenplaats heen dan hequote:Op dinsdag 17 januari 2012 10:29 schreef Sitethief het volgende:
Ah, is dat klooster van jouw, waarom heb je niet meer plantnamen verzonnen![]()
.
iemand die zit te AFK'en hoor een server niet te laten laggenquote:Op dinsdag 17 januari 2012 10:32 schreef gogosweden het volgende:
ik wil een auto AFK kick na 2 uur op minecraft. nu heeft bestemmingsplan ondanks mijn waarschuwing de hele nacht staan afk'en, en hetzelfde gebeurde als toen ik mijn xpfarm killde. hele server lagged als de tyfus.
tot zover de mededeling
daaaarom lagd de server nuquote:Op dinsdag 17 januari 2012 10:32 schreef gogosweden het volgende:
ik wil een auto AFK kick na 2 uur op minecraft. nu heeft bestemmingsplan ondanks mijn waarschuwing de hele nacht staan afk'en, en hetzelfde gebeurde als toen ik mijn xpfarm killde. hele server lagged als de tyfus.
tot zover de mededeling
iets met xpfarms afken enzoquote:Op dinsdag 17 januari 2012 10:34 schreef mschol het volgende:
[..]
iemand die zit te AFK'en hoor een server niet te laten laggen
probleem ligt ergens anders...
Klopt maar minecraft gebruikt maar 512mbquote:Op dinsdag 17 januari 2012 10:29 schreef mschol het volgende:
[..]
een programma blokkeren meer ram te gebruiken kan crashes tot gevolg hebben...
Ja daarbij zijn mensen nu de client van MC aan het vergelijken met de Server softwarequote:Op dinsdag 17 januari 2012 10:45 schreef Sitethief het volgende:
javaw.exe loopt anders wel vaak op tot tot +/- 1024....., maar das natuurlijk geen swap...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |