quote:Op maandag 16 januari 2012 21:51 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb ze ook allemaal en deel 2 + 4 dubbel![]()
Double the fun!quote:Op maandag 16 januari 2012 21:51 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb ze ook allemaal en deel 2 + 4 dubbel![]()
2fort ftw.quote:Op maandag 16 januari 2012 21:40 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Maar meestal is CTF best moeilijk speelbaar, je moet dan echt de perfecte map hebben en een groot genoeg aantal spelers.
GTA Vice CIty had het beste sfeertjequote:Op maandag 16 januari 2012 21:52 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Ik vond GTA 3 altijd wel leuk (kende op een gegeven moment alle auto's) maar toen kwam SA en dat speelde gewoon wel beter
Mor heeft ze ook allemaal, behalve 1 geloof ik
uitspelen, om de een of andere reden kom ik nooit an het verhaal toe...quote:Op maandag 16 januari 2012 21:52 schreef MineraalWater het volgende:
[..], Alleen deeltje 4 moet ik nog uitspelen, Alleen wacht al in spanning voor Nummertje 5
Begin niet aan skyrim.quote:Op maandag 16 januari 2012 22:06 schreef mschol het volgende:
[..]
uitspelen, om de een of andere reden kom ik nooit an het verhaal toe...
Zag het ook op Reddit net, vind het maar een slecht idee... Mushrooms ernaast zetten om te koken? Bitch please... Zet hem dan op een furnace ofzo!quote:
Vieze vuile na-aper.quote:Op maandag 16 januari 2012 22:25 schreef maurisioo het volgende:
Ik had het idee om misschien een keer een soort ctf te doen in zo'n soort map:
[ link | afbeelding ]
Aan beide kanten is een dorp, een per team. En in de verte is een neutraal dorp dat overgenomen kan worden. Dan wilde ik alleen nog een paar bomen planten en wat ores in de (3 meter diepe) grond stoppen.
Zou dat wat kunnen worden?
Dan kun je beter hetzelfde doen, maar dan op y64quote:Op maandag 16 januari 2012 22:25 schreef maurisioo het volgende:
Ik had het idee om misschien een keer een soort ctf te doen in zo'n soort map:
[ link | afbeelding ]
Aan beide kanten is een dorp, een per team. En in de verte is een neutraal dorp dat overgenomen kan worden. Dan wilde ik alleen nog een paar bomen planten en wat ores in de (3 meter diepe) grond stoppen.
Zou dat wat kunnen worden?
Ga nou niet ontkennen he.quote:Op maandag 16 januari 2012 22:32 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Wat?
Hoe bedoel je? Ik heb dit nog niet eerder gezien?
He ik heb echt geen idee wat je bedoeld. Bedoel je nou dat je een CTF event wil gaan doen (want dat was ik deze week nog echt niet van plan) of iets anders?quote:
Haha geintje man, ik ouwehoer maar wat.quote:Op maandag 16 januari 2012 22:49 schreef maurisioo het volgende:
[..]
He ik heb echt geen idee wat je bedoeld. Bedoel je nou dat je een CTF event wil gaan doen (want dat was ik deze week nog echt niet van plan) of iets anders?
Ahquote:Op maandag 16 januari 2012 22:51 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Haha geintje man, ik ouwehoer maar wat.
je kan alleen niet bouwen...quote:Op maandag 16 januari 2012 23:32 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Is er niet, gewoon verbinden.
Yup!quote:Op maandag 16 januari 2012 23:35 schreef Rockiejj het volgende:
Outdated server, moet ik m downgraden zeker?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |