Ik voel me er automatisch ongemakkelijk door.quote:Op maandag 16 januari 2012 16:21 schreef Berik1985 het volgende:
http://www.youtube.com/user/ProjectMinecraftia?feature=watch
Dit is best grappig! Hebben een survival video's etc waar ze dingen moeten doen zonder dood te gaan haha.
Lol Ik wist niet hoe ze uitzagen:P Hehe.quote:Op maandag 16 januari 2012 16:38 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Ik voel me er automatisch ongemakkelijk door.
Ja dat vind je wel leuk voor mij, maar je wil het nog even niet toegeven.quote:
hihiquote:Op maandag 16 januari 2012 16:43 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
de gedachte aan mijn pik.
Ik ga op hun server spelen en ps3's scoren.quote:Op maandag 16 januari 2012 16:38 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Doe mij er dan ook maar 1quote:Op maandag 16 januari 2012 16:53 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Ik ga op hun server spelen en ps3's scoren.
Oh my goodness inderdaad... Die linkergast staat daar zo van: oh sigh I don't wanna be here with himquote:Op maandag 16 januari 2012 16:38 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Na 4 sec afgezet. Larpers. Blegh.quote:Op maandag 16 januari 2012 16:38 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Dát zijn nou larpers jaquote:Op maandag 16 januari 2012 17:04 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
Na 4 sec afgezet. Larpers. Blegh.
Ow, Dus je kent ze?quote:Op maandag 16 januari 2012 17:06 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Dát zijn nou larpers jaVooral die rechter dan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
.... O.oquote:
quote:Op maandag 16 januari 2012 17:07 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Ow, Dus je kent ze?Ik ken er één via viaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alleen heeft die geen überlang haar en staat ie ook geen rare armbewegingen te maken als hij praat...
(ノ◕ヮ◕)ノ*:・゚✧
"Free-to-play" Nou dat valt wel meequote:Op maandag 16 januari 2012 18:15 schreef vogelkooi het volgende:
Minecraft doorbreekt grens 20 miljoen geregistreerde gebruikers
Hij lijkt een beetje op Lorrelies.quote:Op maandag 16 januari 2012 16:38 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Oh inderdaad, ik heb ook lang haar... maar ik ben veeeeeel knapper en leuker natuurlijk hè (en ik heb geen piem0l)quote:Op maandag 16 januari 2012 18:50 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Hij lijkt een beetje op Lorrelies.
Wanneer ga je leren?quote:Op maandag 16 januari 2012 18:51 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Oh inderdaad, ik heb ook lang haar... maar ik ben veeeeeel knapper en leuker natuurlijk hè (en ik heb geen piem0l)![]()
Trouwens, dit is quite epic (timelapse filmpje over bouwen van ancient egyptian city):
http://knowyourmeme.com/videos/27840-minecraft
Ik wil meedoenquote:Op maandag 16 januari 2012 18:26 schreef maurisioo het volgende:
Misschien wil ik vanavond een event houden als er genoeg mensen mee willen doen
Lang niet meer gedaan namelijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |