Leo de Baas, de man achter Blik op de Weg wordt gewoon het programma uitgeknikkerd en moet plaats maken voor één of andere nicht die waarschijnlijk in een Ford Ka rond rijdt.quote:AMSTERDAM - Leo de Haas moet na ruim twintig jaar het veld ruimen voor Frits Sissing als presentator van het verkeersprogramma Blik op de Weg.
De AVRO wil het programma vernieuwen en daar hoort een nieuw gezicht bij, schrijft het AD zaterdag.
"Het programma kreeg sowieso een restyling en ik vind Frits gewoon meer een AVRO-gezicht", licht AVRO-mediadirecteur Peter Lubbers toe in de krant. "Dus zei ik tegen Leo dat ik wel door wilde met Blik op de Weg op voorwaarde dat Frits het voortaan zou presenteren."
De 52-jarige De Haas moet nu genoegen nemen met een plek achter de schermen. Hij bedacht het programma begin jaren negentig en is sindsdien het gezicht van Blik op de Weg.
Als hij het bedacht heeft hoe is dit mogelijk? Je kan toch niet de eigenaar uitzetten?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 12:38 schreef tralalala het volgende:
[..]
Leo de Baas, de man achter Blik op de Weg wordt gewoon het programma uitgeknikkerd en moet plaats maken voor één of andere nicht die waarschijnlijk in een Ford Ka rond rijdt.
[ afbeelding ]
En met restyling wordt natuurlijk gewoon bedoeld dat er voortaan alleen maar beelden van Mocro's en Anita's worden uitgezonden die schreeuwen dat de camera uit moet.
Verkapte Wegmisbruikers dus en dat terwijl Blik op de weg zo'n mooi concept was.
RIP Blik op de weg![]()
Ik zou het gezicht van Peter Lubbers wel willen zien nadat hij elke week weer de kijkcijfers ziet dalen.
Blik op de weg = Leo de Haas
Tof om Axel Foley nog gewoon als NLse verkeersagent aan het werk te zien, voor zijn doorbraak in Hollywood.quote:
Dreigen: "Dus zei ik tegen Leo dat ik wel door wilde met Blik op de Weg op voorwaarde dat Frits het voortaan zou presenteren."quote:Op zaterdag 14 januari 2012 12:43 schreef dikkebroekzak het volgende:
[..]
Als hij het bedacht heeft hoe is dit mogelijk? Je kan toch niet de eigenaar uitzetten?
Dan maar die lul van een Peter Lubbers uitzetten als eigenaar.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 12:47 schreef tralalala het volgende:
[..]
Dreigen: "Dus zei ik tegen Leo dat ik wel door wilde met Blik op de Weg op voorwaarde dat Frits het voortaan zou presenteren."
Dat moet dan een spreekwoord zijn uit de tijd dat Engeland nog bij Nederland hoordequote:Op zaterdag 14 januari 2012 12:53 schreef dikkebroekzak het volgende:
Er is een oud Engels spreekwoord:
De eervolle kapitein verlaat als laatstse een zinkend schip.
Dus als ik Leo was zou ik de hele boel laten opdoeken met mn vertrek.
Die saaie stem is bedoeld ons rustig te houden tijdens spannende momrntenquote:Op zaterdag 14 januari 2012 13:00 schreef 9611Niels het volgende:
Zelden zo'n saaie man gezien als Leo de Haas, maar Frits Sissing doet ook zijn best
Yep, het zal nu wel weer vervallen in een sensatie zoek format met het bekende wijzende vingertje...quote:Op zaterdag 14 januari 2012 13:02 schreef Queque het volgende:
Leo maakte het programma. Het is een oerdegelijk programma dat na 20 jaar nogsteeds prima acceptabel is om te kijken.
Blik op de weg = Leo de haas.
RIP![]()
Je keek toch geregeld het programma of nietquote:Op zaterdag 14 januari 2012 13:07 schreef Gozert147 het volgende:
Ach die knakker van Wegmisbruikers is helemaal niks, dan is Sissing toch nog geen slecht alternatief
Ik denk dat je te vaak naar wegmisbruikers gekeken hebt, in BodW wordt zelden een achtervolging getoond, meer beelden die "toevallig" opgenomen werden (denk aan overstekende kinderen, bijna ongelukken) of dingen waarbij de actie ver te zoeken was (te zwaar beladen aanhangers, loshangende uitlaten).quote:Op zaterdag 14 januari 2012 13:21 schreef Quisho het volgende:
Hm wel genaaid als hij het programma ook echt bedacht heeft.
Maar eigenlijk is het programma zelf een gevaar voor het verkeer. In plaats van dat de politie het nummerbord opschrijft als ze toch de camerabeelden hebben en een bekeuring te sturen naar de bestuurders, gaan ze erachteraan, waardoor er een achtervolging ontstaat. Want de meesten rijden niet roekeloos, alleen te hard.
Dus eigenlijk zetten ze mensenlevens op het spel voor kijkcijfers.
Het ongeveer vergelijkbare programma wegmisbruikers doet het anders prima. Op zondagavond een echte hit in het TV SC topic.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 13:36 schreef BasEnAad het volgende:
Gaap, kijkt iemand dat nog dan? Elk seizoen is hetzelfde
Oh oke, dan is het in ieder geval zo met wegmisbruikers ja.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 13:25 schreef The_stranger het volgende:
[..]
Ik denk dat je te vaak naar wegmisbruikers gekeken hebt, in BodW wordt zelden een achtervolging getoond, meer beelden die "toevallig" opgenomen werden (denk aan overstekende kinderen, bijna ongelukken) of dingen waarbij de actie ver te zoeken was (te zwaar beladen aanhangers, loshangende uitlaten).
BODW heeft gelukkig helemaal niets te maken met wegmisbruikers.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 13:38 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Het ongeveer vergelijkbare programma wegmisbruikers doet het anders prima. Op zondagavond een echte hit in het TV SC topic.
Ja er zit een moraliserende les in.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 13:39 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
BODW heeft gelukkig helemaal niets te maken met wegmisbruikers.
Dit inderdaad.quote:
AVROquote:Op zaterdag 14 januari 2012 14:50 schreef Doctor_Neo_Cortex het volgende:
Zonde dit. Blijkbaar moet Frits Sissing infiltreren in elk programma, want bijna alles op de VPRO lijkt wel gepresenteerd te worden door Sissing.
quote:
Moest echt hardop lachen, wtf!quote:
Geef me maar een touw.quote:
Ik lig vooral in een deuk om dat opvliegende grasquote:
quote:Op zaterdag 14 januari 2012 16:16 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Ik lig vooral in een deuk om dat opvliegende gras![]()
Ik vond van Opsporing verzocht naar Op zoek naar Jozef een complete schok.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 14:55 schreef BB-King het volgende:
Ik vind de overgang van "Op zoek naar Jozef" naar een programma met roekeloze verkeergangers best wel groot.
Schande!..quote:Op zaterdag 14 januari 2012 12:38 schreef tralalala het volgende:
[..]
Leo de Baas, de man achter Blik op de Weg wordt gewoon het programma uitgeknikkerd en moet plaats maken voor één of andere nicht die waarschijnlijk in een Ford Ka rond rijdt.
Je ziet het ook echt aan hem dat hij een hele aardige jongen is.quote:Leo is een toffe peer, ik ben hem wel eens tegengekomen bij een motorzaak...samen koffie drinken (samen met alle andere aanwezigen
).
Maar qua uiterlijk gaat het om 20 jaarquote:Op zaterdag 14 januari 2012 18:21 schreef Ofyles2 het volgende:
Haha, de AVRO wil Blik Op De Weg verjongen.
Dit terwijl Sissing slechts enkele jaren jonger is dan Leo de Haas.
Debiele zet...
Geloof ik graag...quote:Op zaterdag 14 januari 2012 18:23 schreef dikkebroekzak het volgende:
[..]
Maar qua uiterlijk gaat het om 20 jaar
Die pleeborstelhoofd moet wat anders gaan doen. Leo de Haas is Blik op de weg. Wat goed is moet je niet veranderen.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 12:39 schreef Jahr00n het volgende:
Frits Sissing is gewoon een goede presentator. Leo de Haas moet terecht weg.
quote:Op zaterdag 14 januari 2012 12:42 schreef Luco het volgende:
Leo de Haas = Blik op de Weg. Enige fatsoenlijke programma wat er is over de Nederlandse weg en de gebruikers daarvan.
Sissing zal het ongetwijfeld prima doen maar Blik op de Weg zonder Leo de Haas is als bier zonder alcohol of sex zonder orgasme. Het klopt niet
Jullie snappen het.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 12:42 schreef twi het volgende:
Blik op de Weg zonder Leo is net zo iets als Bananasplit zonder Ralph Inbar. Waar Ralph het voordeel had dat 'ie pas vervangen werd toen 'ie dood ging.
Je hebt geen greintje commercieel inzicht. Als je niet verjongt, trek je geen nieuwe kijkers.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 18:48 schreef cvboer het volgende:
[..]
Die pleeborstelhoofd moet wat anders gaan doen. Leo de Haas is Blik op de weg. Wat goed is moet je niet veranderen.
twitter:paulinthedark twitterde op zaterdag 14-01-2012 om 18:35:29@KooSpee Wat vind u er nou van dat Leo de Haas stop met presenteren van Blik op de Weg? reageer retweet
twitter:KooSpee twitterde op zaterdag 14-01-2012 om 18:45:21@paulinthedark had ik nog niet gelezen, waar stond dat? reageer retweet
Koooooooooooooooooooos haat Leoquote:Op zaterdag 14 januari 2012 19:04 schreef Paul het volgende:
Ik heb Koos ff om een mening erover gevraagdtwitter:paulinthedark twitterde op zaterdag 14-01-2012 om 18:35:29@KooSpee Wat vind u er nou van dat Leo de Haas stop met presenteren van Blik op de Weg? reageer retweet
twitter:KooSpee twitterde op zaterdag 14-01-2012 om 18:45:21@paulinthedark had ik nog niet gelezen, waar stond dat? reageer retweet
Yeah right, hij heeft zelf een format bedacht.quote:De 52-jarige De Haas moet nu genoegen nemen met een plek achter de schermen. Hij bedacht het programma begin jaren negentig en is sindsdien het gezicht van Blik op de Weg.
quote:Op zaterdag 14 januari 2012 19:04 schreef tralalala het volgende:
[..]
Koooooooooooooooooooos haat Leo
Frits=Musicals=vrouwelijke kijkers / homo's=haten op autorijden = geen slimme zet.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 19:03 schreef twaalf het volgende:
[..]
Je hebt geen greintje commercieel inzicht. Als je niet verjongt, trek je geen nieuwe kijkers.
Frits Sissing is een buitengewoon sympathieke en aimabele presentator. Ik krijg ook niet echt het gevoel dat Blik op de Weg autorijden propageert. Als ik zo alles zie waar over gezeurd wordt door de agenten, lijkt het wel of je niets goed kunt doen op de weg.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 19:06 schreef tralalala het volgende:
[..]
Frits=Musicals=vrouwelijke kijkers / homo's=haten op autorijden = geen slimme zet.
twitter:paulinthedark twitterde op zaterdag 14-01-2012 om 19:00:40@KooSpee Overal o.a. hier: http://t.co/mMLRRAh4 reageer retweet
twitter:KooSpee twitterde op zaterdag 14-01-2012 om 19:12:09@paulinthedark Gelezen, ik weet er het fijne niet van maar komt mij vd Avro redelijk bot over, maar misschien is er wel goed overleg geweest reageer retweet
Alsof Sissing een kaskraker is. Leo weet het verdomde goed op de kijker over te brengen.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 19:03 schreef twaalf het volgende:
[..]
Je hebt geen greintje commercieel inzicht. Als je niet verjongt, trek je geen nieuwe kijkers.
Jij hebt geen greintje commercieel inzicht. Als je niet anders bent dan anderen, trek je geen nieuwe kijkers.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 19:03 schreef twaalf het volgende:
[..]
Dat komt door de truienquote:Op zaterdag 14 januari 2012 18:23 schreef dikkebroekzak het volgende:
[..]
Maar qua uiterlijk gaat het om 20 jaar
quote:Op zaterdag 14 januari 2012 19:24 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Jij hebt geen greintje commercieel inzicht. Als je niet anders bent dan anderen, trek je geen nieuwe kijkers.
Precies!quote:Op zaterdag 14 januari 2012 16:16 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Ik lig vooral in een deuk om dat opvliegende gras![]()
Is verplaatst naar TVSC, elke zondagavond een groot SBS6-feest!quote:Op zondag 15 januari 2012 02:16 schreef Bitlord het volgende:
Moet opeens weer terugdenken aan de Wegmisbruikers+Undercover in Nederland reeksen hier op Klaagbaak. Http://forum.fok.nl/topic/1440744
Zoals bovenstaande. Erg grappig en bijzonder druk. Piranhia, kun je nog eens dat topic terugzoeken wat in een recordtijd was volgepost? Ik meen iets van 3 minuten ofzo? Geweldig was dat!
quote:Op zaterdag 14 januari 2012 13:21 schreef Quisho het volgende:
Hm wel genaaid als hij het programma ook echt bedacht heeft.
Maar eigenlijk is het programma zelf een gevaar voor het verkeer. In plaats van dat de politie het nummerbord opschrijft als ze toch de camerabeelden hebben en een bekeuring te sturen naar de bestuurders, gaan ze erachteraan, waardoor er een achtervolging ontstaat. Want de meesten rijden niet roekeloos, alleen te hard.
Dus eigenlijk zetten ze mensenlevens op het spel voor kijkcijfers.
is niet hetzelfde!quote:Op zaterdag 14 januari 2012 14:52 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Jongens, rustig. Leo de Haas is en blijft producent van Blik op de weg.
Uiteraard moet de AVRO weer leernicht Sissing er tussen proppen
blik op de weg in spanje? filmen ze dan alleen nederlandse toeristen ofzo?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 19:04 schreef twaalf het volgende:
[..]
Yeah right, hij heeft zelf een format bedacht.Het format bestond al lang in het buitenland, hij was hooguit de eerste die het in Nederland introduceerde. Maar in het Nederlandse tv-wereldje is dat natuurlijk hetzelfde als iets bedenken.
Kick op de wegquote:
Waar haal jij die wijsheid vandaan?quote:Op woensdag 10 april 2013 00:03 schreef tralalala het volgende:
Oeh, mijn oude topic.
Moet heel eerlijk zeggen dat Frits het wel redelijk doet.![]()
Maar goed, het gaat nu tussen Blik op de Weg en Wegmisbruikers.
Eén van de twee programma's gaat verdwijnen, ik mag toch hopen dat Blik op de Weg op de buis blijft.
Volgens mij heeft Koos Spee ooit zoiets geopperd, maar die heeft al jaren niks meer te zeggen daarover.quote:Op woensdag 10 april 2013 00:49 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Waar haal jij die wijsheid vandaan?
Hij heeft gepoogd BODW de nek om te draaien door de verschillende politiekorpsen niet meer met hen samen te laten werken (geen nieuw materiaal => geen programma). Dat is echter mislukt, gelukkig, en ook alweer wat jaren terug inmiddels.quote:Op woensdag 10 april 2013 00:51 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Koos Spee ooit zoiets geopperd, maar die heeft al jaren niks meer te zeggen daarover.
Heeft niet met Koos Spee te maken maar met de Nationale Politie.quote:Op woensdag 10 april 2013 00:53 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Hij heeft gepoogd BODW de nek om te draaien door de verschillende politiekorpsen niet meer met hen samen te laten werken (geen nieuw materiaal => geen programma). Dat is echter mislukt, gelukkig, en ook alweer wat jaren terug inmiddels.
Dacht ergens gelezen te hebben dat het of/of was, maar dat valt als ik het zo lees toch mee.quote:Politie scherpt mediabeleid aan
7 FEBRUARI 2013
De nationale politie gaat voortaan bepalen aan welke tv-programma’s medewerking wordt verleend. Daarmee komt er een einde aan de situatie waarin de 26 korpsen dat naar eigen inzicht deden. Dit meldt De Volkskrant donderdag.
Rob Luijten, woordvoerder mediazaken van de nationale politie, stelt: “We hebben de afgelopen weken een inventarisatie gemaakt van lopende en nieuwe media-aanvragen: het gaat om maar liefst 41 programma’s, variërend van documentaires, realityshows tot de bekende programma’s als Blik op de Weg en Wegmisbruikers.”
Volgens Luijten krijgt de kijker teveel de indruk dat agenten alleen maar achter snelle auto’s aan jagen. “Dat moet anders. We maken lopende contracten af, maar voor het overgrote deel van de aanvragen betekent het dat we strenger naar de inhoud gaan kijken.”
Voorlopig heeft Blik op de Weg nog een contract tot halverwege dit jaar en kan ook Wegmisbruikers de komende maanden nog gebruik maken van de diensten van de politie. Programma’s die in ieder geval doorgaan zijn Het Politiebureau (Nederland 1) en Unit Luchtvaartpolitie (RTL 4), volgens de politie programma’s met toegevoegde waarde.
De mediacontracten worden bovendien aangescherpt. In alle nieuwe contracten staat dat de beelden nooit langer dan 1 jaar mogen worden uitgezonden. Dus herhalingen van oude beelden zijn daarna niet meer mogelijk. Dit voorkomt problemen zoals vorig jaar met RTL’s Stop Politie!.
Reken maar dat Spee invloed heeft (gehad) op het reilen en zeilen van de politie, zéker op dat gebied.quote:Op woensdag 10 april 2013 00:58 schreef tralalala het volgende:
[..]
Heeft niet met Koos Spee te maken maar met de Nationale Politie.
[..]
Dacht ergens gelezen te hebben dat het of/of was, maar dat valt als ik het zo lees toch mee.
Spinning of een poging om een realistischer beeld te schetsen? Roept u maar.quote:Politie scherpt mediabeleid aan
7 FEBRUARI 2013
De nationale politie gaat voortaan bepalen aan welke tv-programma’s medewerking wordt verleend. Daarmee komt er een einde aan de situatie waarin de 26 korpsen dat naar eigen inzicht deden. Dit meldt De Volkskrant donderdag.
Rob Luijten, woordvoerder mediazaken van de nationale politie, stelt: “We hebben de afgelopen weken een inventarisatie gemaakt van lopende en nieuwe media-aanvragen: het gaat om maar liefst 41 programma’s, variërend van documentaires, realityshows tot de bekende programma’s als Blik op de Weg en Wegmisbruikers.”
Volgens Luijten krijgt de kijker teveel de indruk dat agenten alleen maar achter snelle auto’s aan jagen. “Dat moet anders. We maken lopende contracten af, maar voor het overgrote deel van de aanvragen betekent het dat we strenger naar de inhoud gaan kijken.”Voorlopig heeft Blik op de Weg nog een contract tot halverwege dit jaar en kan ook Wegmisbruikers de komende maanden nog gebruik maken van de diensten van de politie. Programma’s die in ieder geval doorgaan zijn Het Politiebureau (Nederland 1) en Unit Luchtvaartpolitie (RTL 4), volgens de politie programma’s met toegevoegde waarde.
De mediacontracten worden bovendien aangescherpt. In alle nieuwe contracten staat dat de beelden nooit langer dan 1 jaar mogen worden uitgezonden. Dus herhalingen van oude beelden zijn daarna niet meer mogelijk. Dit voorkomt problemen zoals vorig jaar met RTL’s Stop Politie!.
Hoe dan ook, voor mij is en blijft Wegmisbruikers een goedkope kloon van Blik op de Weg. Blik op de Weg was echt een human interest programma met toevallig het verkeers als onderwerp aangezien het zich daar zo lekker voor leent. Wegmisbruikers is vooral op sensatie gericht, dat merk je aan de regie en de commentaar (Snelheid is foei! Ontsnappen aan de politie lukt niet!) maar ook aan bijv. de 'muziek'. Ik keeg graag naar BodW, ik kijk slechts af en toe naar Wegmisbruikers als er niets anders op is wat ik wil zien, ik me verveel en ik zin heb in wat sensatie.quote:Op woensdag 10 april 2013 01:09 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Reken maar dat Spee invloed heeft (gehad) op het reilen en zeilen van de politie, zéker op dat gebied.
Als ik het me goed herinner, is hij kort voor dat gebeuren ook nog afgewezen door BODW, toen hij daar ook een vaste plek in het programma probeerde te krijgen.
Blik op de Weg had ook een compleet ander doel. Meer informerend, met goede tips enzo.quote:Op woensdag 10 april 2013 15:26 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Hoe dan ook, voor mij is en blijft Wegmisbruikers een goedkope kloon van Blik op de Weg. Blik op de Weg was echt een human interest programma met toevallig het verkeers als onderwerp aangezien het zich daar zo lekker voor leent. Wegmisbruikers is vooral op sensatie gericht, dat merk je aan de regie en de commentaar (Snelheid is foei! Ontsnappen aan de politie lukt niet!) maar ook aan bijv. de 'muziek'. Ik keeg graag naar BodW, ik kijk slechts af en toe naar Wegmisbruikers als er niets anders op is wat ik wil zien, ik me verveel en ik zin heb in wat sensatie.
Precies maar de nadruk lag ook heel erg op het begrijpen van het menselijke gedrag, juist dat maakte het programma zo interessant en populair. Dat bleek uit het commentaar, het bleek bijvoorbeeld ook op het opzoeken van de mensen die waren gepakt. Toch leuk om te zien hoe het 'monster' achter het stuur gewoon een beschaafde jongen bleek te zijn.quote:Op woensdag 10 april 2013 15:28 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Blik op de Weg had ook een compleet ander doel. Meer informerend, met goede tips enzo.
Wegmisbruikers is puur sensatie
En bij Blik op de Weg laten ze ook nog een beetje de menselijke kant zien van de Politie. Bij wegmisbruikers lijken ze dat niet interessant te vinden en laten ze alleen maar conflicten zien. Bij blik op de Weg vaak zat beelden waarbij de politie alleen even een praatje maakte of een auto liet gaan omdat een iets hogere snelheid geen gevaar opleverde. Denk dat Blik op de Weg veel heeft betekent voor het aanzien van de politie.quote:Op woensdag 10 april 2013 15:38 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Precies maar de nadruk lag ook heel erg op het begrijpen van het menselijke gedrag, juist dat maakte het programma zo interessant en populair. Dat bleek uit het commentaar, het bleek bijvoorbeeld ook op het opzoeken van de mensen die waren gepakt. Toch leuk om te zien hoe het 'monster' achter het stuur gewoon een beschaafde jongen bleek te zijn.
Bij Wegmisbruikers zijn er geen informatieve filmpjes, geen gesprekken met mensen buiten wat er zich tijdens de overtreding plaatsvindt, geen BN'ers die eens met een vrachtwagen mogen proberen te rijden of die een slipcursus volgen (jammer van die BN'ers maar toch leuk om te zien hoe het is om dat voor het eerst te doen) enz.
De reden laat zich raden: sensatie scoort en het is zo lekker goedkoop: een cameraploeg mee laten rijden, nog wat korte gesprekjes met Spee opnemen en klaar is Kees.
Zoals hier, een walgelijke agente die je haat naar de politie met elke seconde vergroot.quote:Op woensdag 10 april 2013 15:47 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Daar ben ik het sterk mee eens. Blik op de Weg heeft het aanzien van de politie vergroot, Wegmisbruikers schaadt het. Ik denk dat er ook een wat andere cultuur heerst bij die korpsen (die Twentse politieagenten lijken meer relaxed en minder formeel te zijn) maar het zal daarnaast ook wel te maken hebben met wat er wel en niet wordt getoond.
Ik kan het niet méér met je eens zijnquote:Op woensdag 10 april 2013 15:26 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Hoe dan ook, voor mij is en blijft Wegmisbruikers een goedkope kloon van Blik op de Weg. Blik op de Weg was echt een human interest programma met toevallig het verkeers als onderwerp aangezien het zich daar zo lekker voor leent. Wegmisbruikers is vooral op sensatie gericht, dat merk je aan de regie en de commentaar (Snelheid is foei! Ontsnappen aan de politie lukt niet!) maar ook aan bijv. de 'muziek'. Ik keeg graag naar BodW, ik kijk slechts af en toe naar Wegmisbruikers als er niets anders op is wat ik wil zien, ik me verveel en ik zin heb in wat sensatie.
quote:Op woensdag 10 april 2013 15:42 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Wie? Is hij de commentator bij Wegmisbruikers?
Volgens mij moet het eerste aan verkeerspolitie en -tv gelieerde topic, waar dat plaatje niet in gepost is, nog gemaakt worden...quote:
quote:Doek valt na 21 jaar voor Blik op de Weg
Er komt na 21 jaar een eind aan het tv-programma Blik op de Weg. De samenwerking met de politie wordt in juni stopgezet, zegt producent Leo de Haas Producties tegen de Volkskrant.
Er komt wel een 'nieuw, breder programma over het politiewerk' voor in de plaats, zegt commercieel directeur Fup Goudswaard van het productiebedrijf. Dat past in het aangescherpte mediabeleid van de politie, dat begin dit jaar liet weten minder de nadruk te willen leggen op het gejaag op wegpiraten.
Het SBS6-programma Wegmisbruikers gaat voorlopig nog wel door. Blik op de Weg, dat het rijgedrag van Nederlandse automobilisten onder de loep neemt, werd eerst door de NCRV en later door de AVRO uitgezonden. Frits Sissing nam vorig jaar de presentatie over van Leo de Haas.
En op RTL7.quote:Op woensdag 10 april 2013 15:53 schreef tralalala het volgende:
Trouwens, elke werkdag om 19:30 oude afleveringen van Blik op de Weg op Nederland 1.
mijn lievelingsprogramma verdwijntquote:Op donderdag 18 april 2013 15:36 schreef tralalala het volgende:
TT kan worden aangepast naar "Blik op de Weg weg"
[..]
quote:Op donderdag 11 april 2013 00:02 schreef Jan-Slagter het volgende:
[..]
Zoals hier, een walgelijke agente die je haat naar de politie met elke seconde vergroot.
http://www.dumpert.nl/med(...)e_doet_motor_na.html
Ik vind het wel meevallen aangezien ze gemakkelijk 2 boetes had kunnen geven en dit niet deed. Ze had ook niet helemaal ongelijk, er zijn nogal wat goed-weer-motorrijders die niet echt weten wat ze doen.quote:Op donderdag 11 april 2013 00:02 schreef Jan-Slagter het volgende:
[..]
Zoals hier, een walgelijke agente die je haat naar de politie met elke seconde vergroot.
http://www.dumpert.nl/med(...)e_doet_motor_na.html
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |