Leo de Baas, de man achter Blik op de Weg wordt gewoon het programma uitgeknikkerd en moet plaats maken voor één of andere nicht die waarschijnlijk in een Ford Ka rond rijdt.quote:AMSTERDAM - Leo de Haas moet na ruim twintig jaar het veld ruimen voor Frits Sissing als presentator van het verkeersprogramma Blik op de Weg.
De AVRO wil het programma vernieuwen en daar hoort een nieuw gezicht bij, schrijft het AD zaterdag.
"Het programma kreeg sowieso een restyling en ik vind Frits gewoon meer een AVRO-gezicht", licht AVRO-mediadirecteur Peter Lubbers toe in de krant. "Dus zei ik tegen Leo dat ik wel door wilde met Blik op de Weg op voorwaarde dat Frits het voortaan zou presenteren."
De 52-jarige De Haas moet nu genoegen nemen met een plek achter de schermen. Hij bedacht het programma begin jaren negentig en is sindsdien het gezicht van Blik op de Weg.
Als hij het bedacht heeft hoe is dit mogelijk? Je kan toch niet de eigenaar uitzetten?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 12:38 schreef tralalala het volgende:
[..]
Leo de Baas, de man achter Blik op de Weg wordt gewoon het programma uitgeknikkerd en moet plaats maken voor één of andere nicht die waarschijnlijk in een Ford Ka rond rijdt.
[ afbeelding ]
En met restyling wordt natuurlijk gewoon bedoeld dat er voortaan alleen maar beelden van Mocro's en Anita's worden uitgezonden die schreeuwen dat de camera uit moet.
Verkapte Wegmisbruikers dus en dat terwijl Blik op de weg zo'n mooi concept was.
RIP Blik op de weg![]()
Ik zou het gezicht van Peter Lubbers wel willen zien nadat hij elke week weer de kijkcijfers ziet dalen.
Blik op de weg = Leo de Haas
Tof om Axel Foley nog gewoon als NLse verkeersagent aan het werk te zien, voor zijn doorbraak in Hollywood.quote:
Dreigen: "Dus zei ik tegen Leo dat ik wel door wilde met Blik op de Weg op voorwaarde dat Frits het voortaan zou presenteren."quote:Op zaterdag 14 januari 2012 12:43 schreef dikkebroekzak het volgende:
[..]
Als hij het bedacht heeft hoe is dit mogelijk? Je kan toch niet de eigenaar uitzetten?
Dan maar die lul van een Peter Lubbers uitzetten als eigenaar.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 12:47 schreef tralalala het volgende:
[..]
Dreigen: "Dus zei ik tegen Leo dat ik wel door wilde met Blik op de Weg op voorwaarde dat Frits het voortaan zou presenteren."
Dat moet dan een spreekwoord zijn uit de tijd dat Engeland nog bij Nederland hoordequote:Op zaterdag 14 januari 2012 12:53 schreef dikkebroekzak het volgende:
Er is een oud Engels spreekwoord:
De eervolle kapitein verlaat als laatstse een zinkend schip.
Dus als ik Leo was zou ik de hele boel laten opdoeken met mn vertrek.
Die saaie stem is bedoeld ons rustig te houden tijdens spannende momrntenquote:Op zaterdag 14 januari 2012 13:00 schreef 9611Niels het volgende:
Zelden zo'n saaie man gezien als Leo de Haas, maar Frits Sissing doet ook zijn best
Yep, het zal nu wel weer vervallen in een sensatie zoek format met het bekende wijzende vingertje...quote:Op zaterdag 14 januari 2012 13:02 schreef Queque het volgende:
Leo maakte het programma. Het is een oerdegelijk programma dat na 20 jaar nogsteeds prima acceptabel is om te kijken.
Blik op de weg = Leo de haas.
RIP![]()
Je keek toch geregeld het programma of nietquote:Op zaterdag 14 januari 2012 13:07 schreef Gozert147 het volgende:
Ach die knakker van Wegmisbruikers is helemaal niks, dan is Sissing toch nog geen slecht alternatief
Ik denk dat je te vaak naar wegmisbruikers gekeken hebt, in BodW wordt zelden een achtervolging getoond, meer beelden die "toevallig" opgenomen werden (denk aan overstekende kinderen, bijna ongelukken) of dingen waarbij de actie ver te zoeken was (te zwaar beladen aanhangers, loshangende uitlaten).quote:Op zaterdag 14 januari 2012 13:21 schreef Quisho het volgende:
Hm wel genaaid als hij het programma ook echt bedacht heeft.
Maar eigenlijk is het programma zelf een gevaar voor het verkeer. In plaats van dat de politie het nummerbord opschrijft als ze toch de camerabeelden hebben en een bekeuring te sturen naar de bestuurders, gaan ze erachteraan, waardoor er een achtervolging ontstaat. Want de meesten rijden niet roekeloos, alleen te hard.
Dus eigenlijk zetten ze mensenlevens op het spel voor kijkcijfers.
Het ongeveer vergelijkbare programma wegmisbruikers doet het anders prima. Op zondagavond een echte hit in het TV SC topic.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 13:36 schreef BasEnAad het volgende:
Gaap, kijkt iemand dat nog dan? Elk seizoen is hetzelfde
Oh oke, dan is het in ieder geval zo met wegmisbruikers ja.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 13:25 schreef The_stranger het volgende:
[..]
Ik denk dat je te vaak naar wegmisbruikers gekeken hebt, in BodW wordt zelden een achtervolging getoond, meer beelden die "toevallig" opgenomen werden (denk aan overstekende kinderen, bijna ongelukken) of dingen waarbij de actie ver te zoeken was (te zwaar beladen aanhangers, loshangende uitlaten).
BODW heeft gelukkig helemaal niets te maken met wegmisbruikers.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 13:38 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Het ongeveer vergelijkbare programma wegmisbruikers doet het anders prima. Op zondagavond een echte hit in het TV SC topic.
Ja er zit een moraliserende les in.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 13:39 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
BODW heeft gelukkig helemaal niets te maken met wegmisbruikers.
Dit inderdaad.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |