Nice, dat zie ik nog niet gebeuren op Pinkpop of Lowlands, terwijl iedereen daar altijd zo belangrijk over doet. Voor Huize Maas stond donderdag ook al een vrachtwagen van de WDR dus die zullen er ook wel zijn.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 13:57 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Gast van BBC Radio 1, die komen ook live van Eurosonic
DEUTSCHLAND!quote:Op zaterdag 14 januari 2012 14:03 schreef alors het volgende:
[..]
Nice, dat zie ik nog niet gebeuren op Pinkpop of Lowlands, terwijl iedereen daar altijd zo belangrijk over doet. Voor Huize Maas stond donderdag ook al een vrachtwagen van de WDR dus die zullen er ook wel zijn.
Eurosonic is ook een belangrijk Europees festival.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 14:03 schreef alors het volgende:
[..]
Nice, dat zie ik nog niet gebeuren op Pinkpop of Lowlands, terwijl iedereen daar altijd zo belangrijk over doet. Voor Huize Maas stond donderdag ook al een vrachtwagen van de WDR dus die zullen er ook wel zijn.
Vooral omdat al het nieuwe spul zich daar presenteert. Kom je dan eindelijk in het festivalseizoen, dan kun je praktisch alle bands in heel Europa wel zien en zijn het al wat meer 'gevestigde' namen. Waarom zou je dan als buitenlandse radiozender nog naar bijv. Lowlands komen?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 14:05 schreef borisz het volgende:
[..]
Eurosonic is ook een belangrijk Europees festival..
quote:
Jup uit heel Europa kan je 'lichting' 2012 zien. Maakt het zeker een uniek festival, daarbij ook een muziekcongres etc.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 14:06 schreef CindieY het volgende:
[..]
Vooral omdat al het nieuwe spul zich daar presenteert. Kom je dan eindelijk in het festivalseizoen, dan kun je praktisch alle bands in heel Europa wel zien en zijn het al wat meer 'gevestigde' namen. Waarom zou je dan als buitenlandse radiozender nog naar bijv. Lowlands komen?
dat heb je ook wel eens geiler gezegdquote:
quote:Op zaterdag 14 januari 2012 14:25 schreef Cee het volgende:
[..]
Als m'n hamster kon zingen klonk ie zo.
Aparte hamster heb je dan.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 14:25 schreef Cee het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 14 januari 2012 14:25 schreef Cee het volgende:
[..]
de domste quiz van de radioquote:
jaquote:Op zaterdag 14 januari 2012 14:46 schreef tochweerhenk het volgende:
Werd zonet The Killers - SPACEMAN gedraaid?![]()
![]()
Ik wist niet dat mensen in Nederland dat nummer kenden, en dan wordt het gewoon op 3FM gedraaid.quote:
Not sure if trolling.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 14:49 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Ik wist niet dat mensen in Nederland dat nummer kenden, en dan wordt het gewoon op 3FM gedraaid.
3FM.
Tentamensquote:Op zaterdag 14 januari 2012 14:51 schreef minthy het volgende:
Wat een rust hier... Ik had het idee dat het hier na een knallende Timur tijdens SR wel drukker zou worden tijdens zijn uitzendingen
quote:
ehm..je hebt het over Nederland he! niet over Djibouti.....quote:Op zaterdag 14 januari 2012 14:49 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Ik wist niet dat mensen in Nederland dat nummer kenden, en dan wordt het gewoon op 3FM gedraaid.
3FM.
Ik ook, plus dinsdag alle shit inleveren.quote:
http://www.3fmfan.nl/page/muziekstats/trackinfo/6011, zou zelfs durven zweren dat ik de clip wel eens op tmf danwel mtv voorbij heb zien komen.quote:
Klopt, maar ik dacht dat het een beetje onderschat werd.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 14:55 schreef CindieY het volgende:
[..]
http://www.3fmfan.nl/page/muziekstats/trackinfo/6011, zou zelfs durven zweren dat ik de clip wel eens op tmf danwel mtv voorbij heb zien komen.
Joequote:Op zaterdag 14 januari 2012 15:03 schreef 3rdRock het volgende:
ik ga afwassen en daarna andere, leukere dingen doen. waarschijnlijk tot morgen!
En uitzending vanaf Noorderslag van 10 tot half2 vanavond. Nice.quote:
Mijn oom bedankt je weer voor zijn loonquote:Op zaterdag 14 januari 2012 14:55 schreef borisz het volgende:
Aandelen van Roel in de G&G zijn weer gestegen. Heb een Spaans proefpakket meegenomen. Wel nog met vier knalkurken
Blijf het een rare naam vinden, Gall&Gallquote:Op zaterdag 14 januari 2012 15:21 schreef themauster het volgende:
[..]
Mijn oom bedankt je weer voor zijn loon
MT50....quote:
Taco's?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 17:18 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
MT50....
ik ga koken. eet mexicaans vandaag
Wervelgewrichtenquote:Op zaterdag 14 januari 2012 18:05 schreef Pino112 het volgende:
Uit het Tenenkrommende fouten-topic:
[..]![]()
.
Volgens mij is dit live vanuit de 3OnStage-zweetcontainer.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 18:25 schreef CindieY het volgende:
GBTTZ. Is dit van gisteravond Grote Markt? Hoorde dat 't rockte.
nja, in mijn geval tacotubs, dat zijn een soort bakjes van tacospul. die breken minder snel, eten makkelijker en smaken hetzelfdequote:
quote:Op zaterdag 14 januari 2012 19:29 schreef CindieY het volgende:
Dit moet em maar zijn dan, de random top 20 van de Zeroes!Orson wat is er met die band gebeurdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stonden ooit in het voorprogramma van Robbie Williams
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 11 oktober 2010 @ 19:31 zei Hans: Sersjee heeft gelijk. Punt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 14 januari 2012 20:23 schreef Cee het volgende:
Klaar!NiceSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hahah ik had Gotye en Elbow wel al verwacht bij jou
Paolo
Ik heb ook Breakeven
know'm sayin?
word? word.
Ik ben ook maar 23 hèquote:Op zaterdag 14 januari 2012 19:36 schreef Pino112 het volgende:
Merk dat je meer van mijn leeftijd bent, ken een best aantal nummers. Nice
Ik word er godvergeten vrolijk van. En ik heb best wel een zwak voor schaamteloze bubblegumpop.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 20:25 schreef Cee het volgende:
Godverdomme Sersj, ik ben Unintended vergeten. En ik vind je helemaal geen Alphabeat-gast.
Tof, had ik niet gedachtquote:Op zaterdag 14 januari 2012 20:33 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ik word er godvergeten vrolijk van. En ik heb best wel een zwak voor schaamteloze bubblegumpop.
Dat klinkt epic!quote:Op zaterdag 14 januari 2012 20:42 schreef Evertjan het volgende:
Ray Cokes blijft een held. Hij heeft ook een show op de Belg waarin hij allemaal bieren proeft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |