Taco's?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 17:18 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
MT50....
ik ga koken. eet mexicaans vandaag
Wervelgewrichtenquote:Op zaterdag 14 januari 2012 18:05 schreef Pino112 het volgende:
Uit het Tenenkrommende fouten-topic:
[..]![]()
.
Volgens mij is dit live vanuit de 3OnStage-zweetcontainer.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 18:25 schreef CindieY het volgende:
GBTTZ. Is dit van gisteravond Grote Markt? Hoorde dat 't rockte.
nja, in mijn geval tacotubs, dat zijn een soort bakjes van tacospul. die breken minder snel, eten makkelijker en smaken hetzelfdequote:
quote:Op zaterdag 14 januari 2012 19:29 schreef CindieY het volgende:
Dit moet em maar zijn dan, de random top 20 van de Zeroes!Orson wat is er met die band gebeurdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stonden ooit in het voorprogramma van Robbie Williams
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 11 oktober 2010 @ 19:31 zei Hans: Sersjee heeft gelijk. Punt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 14 januari 2012 20:23 schreef Cee het volgende:
Klaar!NiceSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hahah ik had Gotye en Elbow wel al verwacht bij jou
Paolo
Ik heb ook Breakeven
know'm sayin?
word? word.
Ik ben ook maar 23 hèquote:Op zaterdag 14 januari 2012 19:36 schreef Pino112 het volgende:
Merk dat je meer van mijn leeftijd bent, ken een best aantal nummers. Nice
Ik word er godvergeten vrolijk van. En ik heb best wel een zwak voor schaamteloze bubblegumpop.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 20:25 schreef Cee het volgende:
Godverdomme Sersj, ik ben Unintended vergeten. En ik vind je helemaal geen Alphabeat-gast.
Tof, had ik niet gedachtquote:Op zaterdag 14 januari 2012 20:33 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ik word er godvergeten vrolijk van. En ik heb best wel een zwak voor schaamteloze bubblegumpop.
Dat klinkt epic!quote:Op zaterdag 14 januari 2012 20:42 schreef Evertjan het volgende:
Ray Cokes blijft een held. Hij heeft ook een show op de Belg waarin hij allemaal bieren proeft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |