quote:Op zaterdag 14 januari 2012 14:25 schreef Cee het volgende:
[..]
Als m'n hamster kon zingen klonk ie zo.
de domste quiz van de radioquote:
jaquote:Op zaterdag 14 januari 2012 14:46 schreef tochweerhenk het volgende:
Werd zonet The Killers - SPACEMAN gedraaid?![]()
![]()
Ik wist niet dat mensen in Nederland dat nummer kenden, en dan wordt het gewoon op 3FM gedraaid.quote:
Not sure if trolling.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 14:49 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Ik wist niet dat mensen in Nederland dat nummer kenden, en dan wordt het gewoon op 3FM gedraaid.
3FM.
Tentamensquote:Op zaterdag 14 januari 2012 14:51 schreef minthy het volgende:
Wat een rust hier... Ik had het idee dat het hier na een knallende Timur tijdens SR wel drukker zou worden tijdens zijn uitzendingen
quote:
ehm..je hebt het over Nederland he! niet over Djibouti.....quote:Op zaterdag 14 januari 2012 14:49 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Ik wist niet dat mensen in Nederland dat nummer kenden, en dan wordt het gewoon op 3FM gedraaid.
3FM.
Ik ook, plus dinsdag alle shit inleveren.quote:
http://www.3fmfan.nl/page/muziekstats/trackinfo/6011, zou zelfs durven zweren dat ik de clip wel eens op tmf danwel mtv voorbij heb zien komen.quote:
Klopt, maar ik dacht dat het een beetje onderschat werd.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 14:55 schreef CindieY het volgende:
[..]
http://www.3fmfan.nl/page/muziekstats/trackinfo/6011, zou zelfs durven zweren dat ik de clip wel eens op tmf danwel mtv voorbij heb zien komen.
Joequote:Op zaterdag 14 januari 2012 15:03 schreef 3rdRock het volgende:
ik ga afwassen en daarna andere, leukere dingen doen. waarschijnlijk tot morgen!
En uitzending vanaf Noorderslag van 10 tot half2 vanavond. Nice.quote:
Mijn oom bedankt je weer voor zijn loonquote:Op zaterdag 14 januari 2012 14:55 schreef borisz het volgende:
Aandelen van Roel in de G&G zijn weer gestegen. Heb een Spaans proefpakket meegenomen. Wel nog met vier knalkurken
Blijf het een rare naam vinden, Gall&Gallquote:Op zaterdag 14 januari 2012 15:21 schreef themauster het volgende:
[..]
Mijn oom bedankt je weer voor zijn loon
MT50....quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |