Nice, dat zie ik nog niet gebeuren op Pinkpop of Lowlands, terwijl iedereen daar altijd zo belangrijk over doet. Voor Huize Maas stond donderdag ook al een vrachtwagen van de WDR dus die zullen er ook wel zijn.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 13:57 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Gast van BBC Radio 1, die komen ook live van Eurosonic
DEUTSCHLAND!quote:Op zaterdag 14 januari 2012 14:03 schreef alors het volgende:
[..]
Nice, dat zie ik nog niet gebeuren op Pinkpop of Lowlands, terwijl iedereen daar altijd zo belangrijk over doet. Voor Huize Maas stond donderdag ook al een vrachtwagen van de WDR dus die zullen er ook wel zijn.
Eurosonic is ook een belangrijk Europees festival.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 14:03 schreef alors het volgende:
[..]
Nice, dat zie ik nog niet gebeuren op Pinkpop of Lowlands, terwijl iedereen daar altijd zo belangrijk over doet. Voor Huize Maas stond donderdag ook al een vrachtwagen van de WDR dus die zullen er ook wel zijn.
Vooral omdat al het nieuwe spul zich daar presenteert. Kom je dan eindelijk in het festivalseizoen, dan kun je praktisch alle bands in heel Europa wel zien en zijn het al wat meer 'gevestigde' namen. Waarom zou je dan als buitenlandse radiozender nog naar bijv. Lowlands komen?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 14:05 schreef borisz het volgende:
[..]
Eurosonic is ook een belangrijk Europees festival..
quote:
Jup uit heel Europa kan je 'lichting' 2012 zien. Maakt het zeker een uniek festival, daarbij ook een muziekcongres etc.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 14:06 schreef CindieY het volgende:
[..]
Vooral omdat al het nieuwe spul zich daar presenteert. Kom je dan eindelijk in het festivalseizoen, dan kun je praktisch alle bands in heel Europa wel zien en zijn het al wat meer 'gevestigde' namen. Waarom zou je dan als buitenlandse radiozender nog naar bijv. Lowlands komen?
dat heb je ook wel eens geiler gezegdquote:
quote:Op zaterdag 14 januari 2012 14:25 schreef Cee het volgende:
[..]
Als m'n hamster kon zingen klonk ie zo.
Aparte hamster heb je dan.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 14:25 schreef Cee het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 14 januari 2012 14:25 schreef Cee het volgende:
[..]
de domste quiz van de radioquote:
jaquote:Op zaterdag 14 januari 2012 14:46 schreef tochweerhenk het volgende:
Werd zonet The Killers - SPACEMAN gedraaid?![]()
![]()
Ik wist niet dat mensen in Nederland dat nummer kenden, en dan wordt het gewoon op 3FM gedraaid.quote:
Not sure if trolling.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 14:49 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Ik wist niet dat mensen in Nederland dat nummer kenden, en dan wordt het gewoon op 3FM gedraaid.
3FM.
Tentamensquote:Op zaterdag 14 januari 2012 14:51 schreef minthy het volgende:
Wat een rust hier... Ik had het idee dat het hier na een knallende Timur tijdens SR wel drukker zou worden tijdens zijn uitzendingen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |