Zie deze Quote van Wikipedia:quote:Op vrijdag 20 januari 2012 08:24 schreef Dr_Flash het volgende:
• Brackwede Süd is blijkbaar hernoemd naar Bielefeld-Senne (mogelijk ook verplaatst?)
En dan nog een antwoord op een vraag van je:quote:Mit dem Fahrplanwechsel am 11. Dezember 2011 wurde der Haltepunkt Brackwede Süd aufgegeben. Gleichzeitig wurde der behindertengerchte Haltepunkt Bielefeld Senne in Betrieb genommen, der ab September 2011 errichtet wurde.
Zie ook: Eröffnung der neuen Station Coesfeld Schulzentrumquote:• Coesfeld heeft er een nieuw station bij: Coesfeld-Schulzentr. (misschien een s vergeten, dat het Schulzenstrasse moet zijn?)
Dat was op de oude kaarten ook niet zoquote:Op vrijdag 20 januari 2012 08:44 schreef greavy het volgende:
Bij die nieuwe kaart staat niet elk station van de S-bahn meer genoteerd
quote:Op woensdag 18 januari 2012 22:29 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
[..]
O jee... wordt het zo'n uitje? Wie heeft de grootste*?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*Binnenvalt met Canon450D +50mm f/1,8 / 70-200 f/2,8 ;D
Ja! Waarom ga je niet mee zondag?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 08:55 schreef Crientj het volgende:
[..]*Binnenvalt met Canon450D +50mm f/1,8 / 70-200 f/2,8 ;D
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 09:32 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
[..]
Ja! Waarom ga je niet mee zondag?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het standaardformulier voor het oplossen van storingen! Gouwe ouwe!quote:Op vrijdag 20 januari 2012 16:04 schreef Peterselieman het volgende:
altijd leuk dat Duitsland: http://nl-nl.facebook.com(...)11982&type=1&theater
Hij voer zelfs achterwaarts door de rivier, dan kunnen ze toch nooit goed zienquote:
Sarcasmus jongquote:Op vrijdag 20 januari 2012 21:38 schreef Peterselieman het volgende:
tuurlijk wel. Vergeet niet dat er verschillende sleepboten meehelpen om het schip door alle nauwtes te krijgen.
Is gebeurd bij de overweg Helmhorstweg. Gebeurt om 22:06.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 22:24 schreef Pino112 het volgende:
Noord-Nederland afgesloten van de rest, springer vlak bij de splitsing Meppel/Dalfsen.
Volgens de site geen treinen naar Groningen/Leeuwarden, en volgens de Twitter ook niet richting Emmen.
Edit: Ah, site bijgewerkt, inderdaad niks richting Emmen.
Lijkt me niet. Iig niet vanaf Zwolle.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 22:51 schreef MaxMark het volgende:
Als je op de Actuele spoorkaart kijkt, zie je dat de ritten naar Emmen en Leeuwarden vandaag niet meer plaats vinden, maar die naar Groningen wel?
de mensen naar Groningen moeten met een handlorrie de afstand afleggen. De mensen naar Emmen en Leeuwarden mogen een stukje per bus.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 22:51 schreef MaxMark het volgende:
Als je op de Actuele spoorkaart kijkt, zie je dat de ritten naar Emmen en Leeuwarden vandaag niet meer plaats vinden, maar die naar Groningen wel?
Die ene die in Apeldoorn staat zit alweer stijf onder de vingerverfquote:Op vrijdag 20 januari 2012 22:34 schreef greavy het volgende:
[ afbeelding ]
Shunter Waalhaven. Moet nog ontdaan worden van NSR-bestickering. Komt daarna bij LOCON als 9904 te rijden
Nee, lijkt mij ook niet. Maar het staat wel zo op ns.nl.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 22:52 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Lijkt me niet. Iig niet vanaf Zwolle.
ik denk het wel. Treinen rijden over het vanuit Zwolle gezien meest linkerspoor. Daarmee kun je een halfuursdienst tussen Zwolle en Meppel onderhouden, omdat onderweg nog wissels liggen.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 23:05 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Nee, lijkt mij ook niet. Maar het staat wel zo op ns.nl.
Wat is eigenlijk het nut om dat iedere keer zo precies weer te melden? Ramptoeristen weten via p2000 de plek wel te vinden (waar jij de info ook weg hebt), de rest heeft er weinig tot niets aan.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 22:41 schreef greavy het volgende:
[..]
Is gebeurd bij de overweg Helmhorstweg. Gebeurt om 22:06.
Verder was er bij Putten nog een aanrijding, die vlak hiervoor opgelost was.
Was bij de overweg Beekweg, Putten. Dat gebeurde om 19:18.
Weet jij toevallig hoe dat nu zit met wel/geen verkeer tussen Zwolle en Groningen nu?quote:Op zaterdag 21 januari 2012 00:00 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Wat is eigenlijk het nut om dat iedere keer zo precies weer te melden? Ramptoeristen weten via p2000 de plek wel te vinden (waar jij de info ook weg hebt), de rest heeft er weinig tot niets aan.
Helaas, ben niet op het werk nu.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 00:07 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Weet jij toevallig hoe dat nu zit met wel/geen verkeer tussen Zwolle en Groningen nu?
Okeuj.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 00:09 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Helaas, ben niet op het werk nu.
twitter:NS_online twitterde op vrijdag 20-01-2012 om 23:53:24Zwolle-Dalfsen: de beperkingen als gevolg van een aanrijding met een persoon zijn voorbij. Treinverkeer hervat. reageer retweet
twitter:NS_online twitterde op zaterdag 21-01-2012 om 00:01:27Zwolle-Meppel: de beperkingen als gevolg van een aanrijding met een persoon zijn voorbij. Treinverkeer wordt geleidelijk hervat. reageer retweet
Net stond er op de treinkaart van ovplaza.nl bij Meppel dat er een extra trein reed. Die melding is echter weg.quote:
Je hebt een week OV? Als je dan in het weekend een papieren kaartje koopt, hoef je toch niet in te checken?quote:Op zaterdag 21 januari 2012 17:47 schreef Crientj het volgende:
Veel plezier
Oh en blijkbaar moet ik ook als ik in het weekend reis met mn s-ov inchecken. Terwijl ik n kaartje heb. Conducteur kon niet vertellen waarom: alleen dat het moest en dat ik daarom geld op mn s-ov moet zetten.
Nee, dat wil ik niet. Waarom koop ik anders n kaartje. 'Ja, t moet.'
Logisch? Nee.
Nee, natuurlijk niet, want dan betaal je dubbel. Wat een mongool dus, die conducteur.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 17:51 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Je hebt een week OV? Als je dan in het weekend een papieren kaartje koopt, hoef je toch niet in te checken?
jawel want met s-ov kaart dien je in te checken, een los kaartje halen is eigenlijk gewoon zonder korting reizen..quote:Op zaterdag 21 januari 2012 17:47 schreef Crientj het volgende:
Veel plezier
Oh en blijkbaar moet ik ook als ik in het weekend reis met mn s-ov inchecken. Terwijl ik n kaartje heb. Conducteur kon niet vertellen waarom: alleen dat het moest en dat ik daarom geld op mn s-ov moet zetten.
Nee, dat wil ik niet. Waarom koop ik anders n kaartje. 'Ja, t moet.'
Logisch? Nee.
Als je met een week s-OV in het weekend reist, mag je gewoon met een papieren kaartje reizen. Dan is de s-OV namelijk gewoon een kortingskaartquote:Op zaterdag 21 januari 2012 17:58 schreef mschol het volgende:
[..]
jawel want met s-ov kaart dien je in te checken, een los kaartje halen is eigenlijk gewoon zonder korting reizen..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |