Mongolië?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 15:13 schreef picardmike het volgende:
Indonesisch, Peruaans, Surinaams en zwakzinnige(iq80)
Ja, loser.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 23:10 schreef FreckleSs het volgende:
Ben ik de enige die binnen 1 nationaliteit is gebleven?
Vandaar dat iedereen opeens gaat backpackenquote:Op zaterdag 14 januari 2012 23:16 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ja, loser.
Een beetje vrouw heeft minstens van elk continent wel iemand gehad.
Hier geloof ik trouwens geen zak van hequote:Op zaterdag 14 januari 2012 22:45 schreef Seraphine het volgende:
nederlands, turks, marrokaans, antilliaans, italiaans, spaans, surinaams, amerikaans, braziliaans en mexicaans.
Waarom niet..quote:Op zondag 15 januari 2012 12:45 schreef FreckleSs het volgende:
[..]
Hier geloof ik trouwens geen zak van he
Jij was met haar mee?quote:Op zondag 15 januari 2012 12:52 schreef Bombshell het volgende:
[..]
Waarom niet..
In Nederland met de nederlander, turk, marrokaan en antiliaan
Toen de eerste vakantie zonder ouders in spanje met de spanjaard
En op de backpackreis in zuid-amerika met de surinamer, amerikaan, braziliaan en mexicaan
Het is misshien wat veel maar zou best kunnen
Nee maar zo stel ik het me voor als ik dat lees hahaquote:Op zondag 15 januari 2012 12:54 schreef FreckleSs het volgende:
[..]
Jij was met haar mee?
Het kan, maar lijkt dan wel alsof je echt selecteert op afkomst
Dat kan, misschien kon ze anders niet aan een slaapplek komenquote:Op zondag 15 januari 2012 13:01 schreef Bombshell het volgende:
[..]
Nee maar zo stel ik het me voor als ik dat lees haha
Misschien dat ze pas het idee heeft dat ze het land echt heeft meegemaakt als ze daadwerkelijk sex heeft gehad met een inwoner ervan?
Onmogelijk. Dat lukt geen enkele vrouw (geen enkele man ook trouwens).quote:Op zaterdag 14 januari 2012 23:16 schreef Weissman het volgende:
Hoezo is dat onmogelijk? Volgens de west-Europese definitie bestaan er maar 7 continenten.quote:Op zondag 15 januari 2012 13:12 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Onmogelijk. Dat lukt geen enkele vrouw (geen enkele man ook trouwens).
Noem jij ze eens?quote:Op zondag 15 januari 2012 13:16 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Hoezo is dat onmogelijk? Volgens de west-Europese definitie bestaan er maar 7 continenten.
Lijkt me prima te doen.
Van Antarctica neuk je gewoon een pinguin, of een zeehond.quote:
Lastig, die pinguïns blijken opeens nog verdomde hard weg te waggelenquote:Op zondag 15 januari 2012 13:24 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Van Antarctica neuk je gewoon een pinguin, of een zeehond.
en daar moet ik mee zitten omdat...?quote:Op zondag 15 januari 2012 12:45 schreef FreckleSs het volgende:
[..]
Hier geloof ik trouwens geen zak van he
ik val inderdaad voornamelijk op "getinte" mannenquote:Op zondag 15 januari 2012 12:54 schreef FreckleSs het volgende:
[..]
Jij was met haar mee?
Het kan, maar lijkt dan wel alsof je echt selecteert op afkomst
Klinkt alsof jij vaak op De Wallen te vinden bent!quote:Op zondag 15 januari 2012 14:33 schreef AntiChrist het volgende:
chinees, thais, hongaars, bulgaars, pools, russisch, turks, marrokaans, surinaams, colombiaans, braziliaans
ja want je kan alleen maar met Nederlandse meisjes een relatie hebben uiteraard..quote:Op zondag 15 januari 2012 14:35 schreef Dven het volgende:
[..]
Klinkt alsof jij vaak op De Wallen te vinden bent!
Wat betekend ONS eigenlijk?quote:Op zondag 15 januari 2012 14:42 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
ja want je kan alleen maar met Nederlandse meisjes een relatie hebben uiteraard..
niet dat het allemaal relaties waren hoorzitten ook wat scharrels en ONS tussen.
Nee, maar het zijn bijna allemaal de nationaliteiten die je in de seksbranche tegenkomt!quote:Op zondag 15 januari 2012 14:42 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
ja want je kan alleen maar met Nederlandse meisjes een relatie hebben uiteraard..
niet dat het allemaal relaties waren hoorzitten ook wat scharrels en ONS tussen.
multi-culti nederland, veel is gewoon in nl zelf te vindenquote:Op zondag 15 januari 2012 14:47 schreef Bombshell het volgende:
[..]
Hoe kom je aan zoveel nationaliteiten? Reis je veel ofzoiets..
Ja dat sws maar om ze dan allemaal het bed in te krijgen - zonder ervoor te betalen - is weer wat anders. Voor een man dan iig.quote:Op zondag 15 januari 2012 14:48 schreef Seraphine het volgende:
[..]
multi-culti nederland, veel is gewoon in nl zelf te vinden
En draagt veel dan niet al stiekem eigenlijk de Nederlandse nationaliteit?quote:Op zondag 15 januari 2012 14:48 schreef Seraphine het volgende:
[..]
in dat geval wil ik mijn lijstje corrigeren naar:quote:Op zondag 15 januari 2012 14:49 schreef Dven het volgende:
[..]
En draagt veel dan niet al stiekem eigenlijk de Nederlandse nationaliteit?
ben 31..... ik heb alleen maar op multiculti scholen gezeten (woon in de schilderswijk den haag)quote:Op zondag 15 januari 2012 14:49 schreef Bombshell het volgende:
[..]
Ja dat sws maar om ze dan allemaal het bed in te krijgen - zonder ervoor te betalen - is weer wat anders. Voor een man dan iig.
Als mensen Nederlandse x mee gaan rekenen is het hele principe van dit topic weg.quote:Op zondag 15 januari 2012 14:48 schreef Seraphine het volgende:
[..]
Daar moet je helemaal niet mee zitten hr schatquote:Op zondag 15 januari 2012 14:29 schreef Seraphine het volgende:
[..]
en daar moet ik mee zitten omdat...?
alleen liefde hier..quote:Op zondag 15 januari 2012 16:38 schreef FreckleSs het volgende:
[..]
Daar moet je helemaal niet mee zitten hr schat
ok, post gewijzigdquote:Op zondag 15 januari 2012 15:43 schreef PH-KCD het volgende:
[..]
Als mensen Nederlandse x mee gaan rekenen is het hele principe van dit topic weg.
Bombshell houdt van tietneuken.quote:
quote:Op zondag 15 januari 2012 18:31 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Bombshell houdt van tietneuken.
Wereldreisje gemaakt?quote:Op zondag 15 januari 2012 18:52 schreef Voorschrift het volgende:
- Amerikaans
- Iers
- Engels
- Duits
- Nederlands
- Turks
- Indiaans
- Frans
- Grieks
- Zuid-Afrikaans
- Australisch
- Filipijns
- Pools
- Zwitsers
- Oostenrijks
- Noors
- Roemeens
- Chileens
- Mexicaans
- Braziliaans
- Peruaans
- Ecuadoriaans
Nee lange tijd in 't buitenland gewoond, in Zuid-Afrika en Australie en veel reizen.quote:Op zondag 15 januari 2012 22:22 schreef Godshand het volgende:
[..]
Wereldreisje gemaakt?Of allemaal hier in NL geregeld?
Homos nemen het vaak ook niet zo heel nauw met sex natuurlijkquote:Op zondag 15 januari 2012 22:41 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee lange tijd in 't buitenland gewoond, in Zuid-Afrika en Australie en veel reizen.
Ja daar kon je op wachten natuurlijk, nog meer leuke stereotypes die je kwijt wil?quote:Op zondag 15 januari 2012 23:28 schreef Bombshell het volgende:
[..]
Homos nemen het vaak ook niet zo heel nauw met sex natuurlijk
Is niet echt een stereotype wat ik altijd zo er over hoor..quote:Op zondag 15 januari 2012 23:29 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja daar kon je op wachten natuurlijk, nog meer leuke stereotypes die je kwijt wil?
In een beetje kosmopolitische stad heb je al snel zo'n lijst, maar goed. Maakt mij verder ook niet uit, alleen dat "nemen het niet nauw" is gewoon niet waar, dat is maar een klein percentage.quote:Op zondag 15 januari 2012 23:38 schreef Bombshell het volgende:
[..]
Is niet echt een stereotype wat ik altijd zo er over hoor..
En je hebt met afstand ook het langste lijstje
Verder moet je doen waar je zin in hebt
Ik zou het knap van mezelf vinden als ik uberhaupt al die nationaliteiten kan onthoudenquote:Op zondag 15 januari 2012 23:38 schreef Bombshell het volgende:
[..]
Is niet echt een stereotype wat ik altijd zo er over hoor..
En je hebt met afstand ook het langste lijstje
Verder moet je doen waar je zin in hebt
Ik heb Iraans Nederlands nog op mijn verlanglijstje staan!quote:Op maandag 16 januari 2012 07:51 schreef esperanza93 het volgende:
Turkse Nederlanderen een Nederlander.
De lijst van Voorschrift is juist zo beperkt omdat hij bijzonder kieskeurig is.quote:Op zondag 15 januari 2012 23:28 schreef Bombshell het volgende:
[..]
Homos nemen het vaak ook niet zo heel nauw met sex natuurlijk
Misschien wel een dame of heer met bijzonder veel nationaliteitenquote:Op maandag 16 januari 2012 11:59 schreef Reya het volgende:
[..]
De lijst van Voorschrift is juist zo beperkt omdat hij bijzonder kieskeurig is.
Kost je iig een kratje bier. Neuken met een Duitserquote:Op maandag 16 januari 2012 12:35 schreef Nightwulf het volgende:
Telt een Duitse Turkse voor 1 of voor 2?
In de oorlog zijn wij ook door hen geneukt dus we mogen ze best terugpakken.quote:Op maandag 16 januari 2012 12:56 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Kost je iig een kratje bier. Neuken met een Duitser
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door Seven. op 17-01-2012 00:29:20 ]Resistance is futile.
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 00:17 schreef Seven. het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nice.POL-lintjes: Stef Bloktrofee - Meest arrogante user 2011, Hans Wiegeltrofee - Meest rechtse user 2012, 2013 & 2014
Ek vir jou, Suid-Afrika.
Leuke combiquote:Op dinsdag 17 januari 2012 00:20 schreef o.us het volgende:
Half Nederlandse, half Italiaanse was ze.
Ben nog altijd benieuwd naar Marokkaans en Italiaans, maar toch maar laatstgenoemde eerst proberen dan afgaande van je lijstje.quote:
Marokkanen willen graag doggy en vrezen elke vorm van intimiteit, indien hetero contact. Dat is mijn ervaring. Ze blijven niet gezellig slapen of zo, en ze maken er gewoon geen bijzondere ervaring van. Leuk voor een vluggertje op straat of zoquote:Op dinsdag 17 januari 2012 00:29 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ben nog altijd benieuwd naar Marokkaans en Italiaans, maar toch maar laatstgenoemde eerst proberen dan afgaande van je lijstje.
Achter deur 1 zit dus quick shag and fuck off en achter deur 2 wat meer fun, hm dan maar deur 2 inderdaad.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 00:30 schreef Seven. het volgende:
[..]
Marokkanen willen graag doggy en vrezen elke vorm van intimiteit, indien hetero contact. Dat is mijn ervaring. Ze blijven niet gezellig slapen of zo.
Italiaans: mijn ervaring was erg open minded.
Ik denk dat het homoseksueel niet anders zal zijn.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 00:30 schreef Seven. het volgende:
[..]
Marokkanen willen graag doggy en vrezen elke vorm van intimiteit, indien hetero contact. Dat is mijn ervaring. Ze blijven niet gezellig slapen of zo, en ze maken er gewoon geen bijzondere ervaring van. Leuk voor een vluggertje op straat of zo.
U gaat door voor de wasmachine!! Klinker kopen of nog een keer draaien?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 00:31 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Achter deur 1 zit dus quick shag and fuck off en achter deur 2 wat meer fun, hm dan maar deur 2 inderdaad.
Doe maar een klinker, maar ik ga niet door voor de sub-Sahara Afrikanen.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 00:32 schreef Seven. het volgende:
[..]
U gaat door voor de wasmachine!! Klinker kopen of nog een keer draaien?
Ja, dit topic is wel heel erg generaliserendquote:Op dinsdag 17 januari 2012 00:32 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik denk dat het homoseksueel niet anders zal zijn.
Dan zit de frustratie, generaliserend zoals de aard van dit topic is, alleen maar dieper.
Wat Marokkkanen betreft, wat jij zegt klopt totaal niet. Ik ben wel degelijk intiem tijdens de seks. Dat vind ik zelfs het belangrijkste dan de daad zelf.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 00:30 schreef Seven. het volgende:
[..]
Marokkanen willen graag doggy en vrezen elke vorm van intimiteit, indien hetero contact. Dat is mijn ervaring. Ze blijven niet gezellig slapen of zo, en ze maken er gewoon geen bijzondere ervaring van. Leuk voor een vluggertje op straat of zo.
Mijn ervaring is dat elke passie, gevoel en fantasie ontbreekt, jij hebt blijkbaar andere ervaringen met jezelf.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 00:36 schreef o.us het volgende:
[..]
Wat Marokkkanen betreft, wat jij zegt klopt totaal niet. Ik ben wel degelijk intiem tijdens de seks. Dat vind ik zelfs het belangrijkste dan de daad zelf.
Redelijk logisch ook, de vrouwen (en soms ook de mannen) kunnen 9 van de 10 keer ook niet blijven slapen (iets met ouders, cultuur).quote:Op dinsdag 17 januari 2012 00:30 schreef Seven. het volgende:
[..]
Marokkanen willen graag doggy en vrezen elke vorm van intimiteit, indien hetero contact. Dat is mijn ervaring. Ze blijven niet gezellig slapen of zo, en ze maken er gewoon geen bijzondere ervaring van.
Passie, gevoel en fantasie tijdens de seksquote:Op dinsdag 17 januari 2012 00:40 schreef Seven. het volgende:
[..]
Mijn ervaring is dat elke passie, gevoel en fantasie ontbreekt, jij hebt blijkbaar andere ervaringen met jezelf.
Hoezo schijnheilig? Je kan mij gay of wat dan ook noemen maar als het niet prettig aanvoelt doe ik het gewoon niet. Anders had ik er wel een paar andere nationaliteiten erbij kunnen voegen.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 00:47 schreef Voorschrift het volgende:
Je wil toch niet zeggen dat jullie hetero mannen braaf zijn?Wat schijnheilig.
Ik weet niet of je gay bent of niet, daar ging 't me ook niet om, en dat laatste sowieso. Maar heb zo 't idee dat wanneer vrouwen een ietwat langer lijstje hebben hier mensen schuins kijken.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 00:50 schreef o.us het volgende:
[..]
Hoezo schijnheilig? Je kan mij gay of wat dan ook noemen maar als het niet prettig aanvoelt doe ik het gewoon niet. Anders had ik er wel een paar andere nationaliteiten erbij kunnen voegen.
Oh, trouwens, hoe ligt de verhouding man/vrouw? Of zijn het alleen mannen die je noemde?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 00:46 schreef Seven. het volgende:
[..]
Niet trots op of zo, maar schaam me er ook niet voor. Er zijn er een paar die qua ervaring niets hebben toegevoegd of aan wie ik een bittere nasmaak heb overgehouden, die zou ik wel overslaan als ik het over moest doen.
Niemand die er last van heeft. Mijn vriendje weet het trouwens en hij kent mij goed genoeg om te weten dat het niets zegt over hoe ik in relaties sta. En verder heb ik er vooral van genoten, veel gelachen, veel geleerd over wat ik leuk vind in anderen en wat niet.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 00:52 schreef o.us het volgende:
[..]
Wow. Wel erg jong moet ik zeggen. Maarja, wie ben ik?
Tussen 5-10 vrouwen, allerhande nationaliteiten.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 00:54 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oh, trouwens, hoe ligt de verhouding man/vrouw? Of zijn het alleen mannen die je noemde?
Ja, is belachelijk. Voor een homo is het blijkbaar doodnormaal, voor een vrouw abnormaal. Je moet maar zo denken, de meeste hetero mannen kunnen er alleen maar van dromen om zo makkelijk toegang te hebben tot een basisbehoefte als seks.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 00:52 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik weet niet of je gay bent of niet, daar ging 't me ook niet om, en dat laatste sowieso. Maar heb zo 't idee dat wanneer vrouwen een ietwat langer lijstje hebben hier mensen schuins kijken.
Vrouwen doen sowieso meer dan zij vertellen aan jequote:Op dinsdag 17 januari 2012 00:52 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik weet niet of je gay bent of niet, daar ging 't me ook niet om, en dat laatste sowieso. Maar heb zo 't idee dat wanneer vrouwen een ietwat langer lijstje hebben hier mensen schuins kijken.
Je klinkt volwassen dus jij hebt mijn zege.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 00:55 schreef Seven. het volgende:
[..]
Niemand die er last van heeft. Mijn vriendje weet het trouwens en hij kent mij goed genoeg om te weten dat het niets zegt over hoe ik in relaties sta. En verder heb ik er vooral van genoten, veel gelachen, veel geleerd over wat ik leuk vind in anderen en wat niet.
Ga er maar vanuit dat ik niets bewust achterhou hier (waarom zou ik ook, het is maar fok), denk dat je daarom misschien ook wel geschockeerd bent. Op Fok kun je zulke verdraaiingen misschien nog volhouden maar in het echte leven achterhaalt zoiets je wel.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 00:57 schreef o.us het volgende:
[..]
Vrouwen doen sowieso meer dan zij vertellen aan je
Dat zal best, maar heb er geen ervaring mee dus ook niet echt m'n zorg.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 00:57 schreef o.us het volgende:
[..]
Vrouwen doen sowieso meer dan zij vertellen aan je
Neuh, na mijn lijst was 't ook "ach homo's nemen 't niet nauw" dus wat dat betreft begrijp ik je.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 00:57 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ja, is belachelijk. Voor een homo is het blijkbaar doodnormaal, voor een vrouw abnormaal. Je moet maar zo denken, de meeste hetero mannen kunnen er alleen maar van dromen om zo makkelijk toegang te hebben tot een basisbehoefte als seks.
Vind ik trouwens leuk aan homo's, er is wel een taboevrij sfeertje: homo's hebben gewoon het lef en de drive om seks te hebben met wie ze willen en hoe vaak ze willen. En ze schamen zich niet om dat te bespreken. Hetero's kunnen daar nog een voorbeeld aan nemen.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 01:00 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat zal best, maar heb er geen ervaring mee dus ook niet echt m'n zorg.
Ben er ook redelijk vrij in inderdaad, kan mij dat schelen, zolang 't verantwoord is zie ik 't probleem ook niet. Maar zo hoort het toch ook, zolang 't maar niet de spuigaten uitloopt, dat is weer een ander uiterste.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 01:02 schreef Seven. het volgende:
[..]
Vind ik trouwens leuk aan homo's, er is wel een taboevrij sfeertje: homo's hebben gewoon het lef en de drive om seks te hebben met wie ze willen en hoe vaak ze willen. En ze schamen zich niet om dat te bespreken. Hetero's kunnen daar nog een voorbeeld aan nemen.
Doe je goed.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 00:56 schreef Seven. het volgende:
[..]
Tussen 5-10 vrouwen, allerhande nationaliteiten.
Och ik ken het, heb ooit geslapen met een gozer en even daarna meegegaan met een andere gozer en dat bleek z'n huisgenoot dus eindigde aan dezelfde ontbijttafel, awkward. Maar ach, boeien.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 02:38 schreef Picchia het volgende:
Ik had wel een voorgevoel, dus ik zei al dat ik ze niet wilde ontmoeten. Maar vrouwen luisteren niet hè.
Beginnersfout, je had Italiaans moeten lullen.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 02:43 schreef Picchia het volgende:
Bij Nederlandse vrouwen doe ik het overigens op vakantie goed, maar thuis niet zo goed. Eerst ook, beginnen twee mij in Spanje te sandwiches en over mij te praten tegen elkaar. Zeg ik dat ik ze wel versta. Oh oh oh. Denk ik: had ik maar mijn kop gehouden.
Kan ik niet. Ik versta een klein beetje omdat mijn broer het weleens spreekt, maar meer niet.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 02:45 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Beginnersfout, je had Italiaans moeten lullen.
Oh dear, iets anders? Accentloos Duits? Engels?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 02:46 schreef Picchia het volgende:
[..]
Kan ik niet. Ik versta een klein beetje omdat mijn broer het weleens spreekt, maar meer niet.
Met je armen zwaaien en een beetje ti amo, amore mio, etc. roepenquote:Op dinsdag 17 januari 2012 02:46 schreef Picchia het volgende:
[..]
Kan ik niet. Ik versta een klein beetje omdat mijn broer het weleens spreekt, maar meer niet.
Mama Mia!quote:Op dinsdag 17 januari 2012 02:49 schreef Dven het volgende:
[..]
Met je armen zwaaien en een beetje ti amo, amore mio, etc. roepen
Slet!quote:Op donderdag 19 januari 2012 12:22 schreef KwadeAfdronk het volgende:
nederlands, pools, brits, sri lankaans, frans
Ik ben veranderdquote:Op donderdag 19 januari 2012 14:29 schreef grrrbeer het volgende:
[..]
Vroeger was je anders... Deed je nog eens bitchy.
Ik niet. Op mij kan men bouwenquote:
Ja dat is toch een verbetering vind je niet? Maar soms kan ik nog wel bitchy uit de hoek komen hoorquote:Op donderdag 19 januari 2012 14:41 schreef grrrbeer het volgende:
[..]
Ik niet. Op mij kan men bouwen
Waarom veranderd? Waarom niet gewoon resoluut verbeterd?
Voordeel van de twijfel dezequote:Op donderdag 19 januari 2012 14:44 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Ja dat is toch een verbetering vind je niet? Maar soms kan ik nog wel bitchy uit de hoek komen hoor
Ik heb ook wel eens eens seks gehad met een Britse dame..quote:Op donderdag 19 januari 2012 21:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Nederlands
Duits
Turks
Frans
Brits
Opperhoofd Grote Leuning, heeft het er nog vaak over.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:02 schreef Sinosappel het volgende:
Ik heb een keer gezoend met een Indiaan in de Peruaanse jungle, nog altijd spijt van dat ik er geen seks mee heb gehad. Was wel mooi verhaal geweest denk ik.
Monegaskischequote:Op vrijdag 20 januari 2012 00:13 schreef StevenTerpstra het volgende:
Nederlands, Fries, Duits, Belgisch, Frans, Monacaans(?), Italiaans, Oostenrijks, Zwitsers en VS.
Ik vind Amerikanen absoluut niet lui in bed, eerder freaks die alles uitproberen. Hou ik van.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:35 schreef NanaVonB het volgende:
oostblokkers zijn trouwens kut in bed, amerikanen zijn lui...geen aanraders....beste seks was met een jongen die was half frans, kwart duits en kwart italiaans..
En bij welke nationaliteit heb je je username opgelopen?quote:Op donderdag 26 januari 2012 00:40 schreef Chlamydia het volgende:
Surinaams, Antiliaans, Afrikaans, Irakees, Hindoestaans,Marokkaans, Nederlands,
quote:Op donderdag 26 januari 2012 00:55 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
En van welke nationaliteit heb je je username opgelopen?
Wat voor dingen dan?quote:Op woensdag 25 januari 2012 07:37 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ik vind Amerikanen absoluut niet lui in bed, eerder freaks die alles uitproberen. Hou ik van.
Franse en Turkse wil ik ook nog een keer meemaken...hoe heb je dat geregeld? :pquote:Op donderdag 19 januari 2012 21:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Nederlands
Duits
Turks
Frans
Brits
Die Francaise woonde in de buurt en was al gek op me, die Turkse heb ik via-via leren kennen, ben er een keer de stad mee in geweest en daarna bij mij thuis flink zitten chillen, toen kreeg ik zin en hoppaquote:Op donderdag 26 januari 2012 21:09 schreef Nemo86 het volgende:
[..]
Franse en Turkse wil ik ook nog een keer meemaken...hoe heb je dat geregeld? :p
Surinamer hahahaquote:Op donderdag 26 januari 2012 00:55 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
En bij welke nationaliteit heb je je username opgelopen?
Op zoek naar de beste genen ?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 21:38 schreef Bombshell het volgende:
Valt op dat de vrouwen wel de meeste nationaliteiten verslijten.
je bedoeld een bimbo, een vrouw is naar mijn weten niet zo makkelijkquote:Op zaterdag 14 januari 2012 23:16 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ja, loser.
+1quote:Op zondag 15 januari 2012 13:24 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Van Antarctica neuk je gewoon een pinguin, of een zeehond.
Net als mijn vriendinquote:Op dinsdag 17 januari 2012 00:20 schreef o.us het volgende:
Half Nederlandse, half Italiaanse was ze.
Was niks mis mee, niet de beste (Aussiesquote:Op zaterdag 4 februari 2012 13:29 schreef regularjoeback het volgende:
[..]
Tell me about the Brit
Ik heb goede ervaringen gehad met Britse dames
quote:Op donderdag 2 februari 2012 02:09 schreef Nederturk het volgende:
Turkse Nederlander 90%
Nederlander 6%
Hongaar 1%
Iranees 1%
Australisch 1%
Armeens 1%
Ongeveer in percentages
Hoe doen jullie die turkse regelen??quote:Op dinsdag 7 februari 2012 01:26 schreef amenth het volgende:
turkse
nederlands
duits
indonesisch
negerin
franse
spaanse
Vakantiesletjesquote:Op dinsdag 31 januari 2012 21:38 schreef Bombshell het volgende:
Valt op dat de vrouwen wel de meeste nationaliteiten verslijten.
'regelen'quote:Op dinsdag 7 februari 2012 10:11 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
[..]
Hoe doen jullie die turkse regelen??
Oja ik ben nog, Somalie, en Guinee, Senegal, Togo, Kameroen en Ghana, Congo vergetenquote:Op donderdag 26 januari 2012 00:40 schreef Chlamydia het volgende:
Surinaams, Antiliaans, Afrikaans, Irakees, Hindoestaans,Marokkaans, Nederlands,
Hahahaha 'To Do List'quote:Op dinsdag 7 februari 2012 01:31 schreef T-zooi het volgende:
Japans, Indonesisch, Fillipijns, Zuid Koreaans, Taiwanees, Singaporees, Vietnamees, Thais en Nederlands.
Nog een zooi halfbloedjes maar die zijn allemaal gewoon nederlands.
To do list; Maleisisch, Chinees, Noord Koreaans, Mongools, en gewoon nog veel meer van wat ik al heb gehad.
Ous, pak je kansquote:Op donderdag 9 februari 2012 12:47 schreef lovelesley het volgende:
marokkanen - beste sex die ik gehad heb in me leven .
nederlanders - italiaanse - frans - mijn voorkeur is marokkanen .
Je hebt tevens een account aangemaakt puur om dit met ons te delenquote:Op donderdag 9 februari 2012 12:47 schreef lovelesley het volgende:
marokkanen - beste sex die ik gehad heb in me leven .
nederlanders - italiaanse - frans - mijn voorkeur is marokkanen .
Dat verklaart denk ik wel je usernamequote:Op woensdag 8 februari 2012 00:29 schreef Chlamydia het volgende:
[..]
Oja ik ben nog, Somalie, en Guinee, Senegal, Togo, Kameroen en Ghana, Congo vergeten![]()
Volgens mij zijn Israëlische dames best geilquote:Op woensdag 8 februari 2012 11:34 schreef Gangbanger het volgende:
Nederlands
Duits
Bulgaars (hoertje)
Oekraïens(hoertje)
Pools (hoertje)
Thais
Spaans
Israëlisch
Russisch
Belgisch
Engels
Surinaams (Hindostaanse)
Surinaams (Negerin)
Er komen inderdaad genoeg mensen bij de Fokkers op zolder.quote:Op donderdag 9 februari 2012 13:32 schreef GlenSpey het volgende:
Mensen die hele waslijsten aan nationaliteiten opnoemenvraag me af in hoeverre het serieus te nemen is.
Als het geloofwaardig moest zijn, dan faalde het in dat streven toen je 'Zuid-Georgië en de Zuidelijke Sandwicheilanden' noemdequote:Op donderdag 9 februari 2012 17:12 schreef dynamiet het volgende:
Ik hoop dat ik geen één vergeet:
Afghanistan
Albanië
Amerikaans-Samoa
Amerikaanse Maagdeneilanden
Andorra
Angola
Anguilla
Antarctica
Antigua en Barbuda
Argentinië
Armenië
Aruba
Ascension Island
Australië
Azerbeidzjan
Azië
Bahamas
Bahrein
Bangladesh
Barbados
België
Belize
Bermuda
Bhutan
Bolivië
Bosnië en Herzegovina
Botswana
Brazilië
Brits Territorium in de Indische Oceaan
Britse Maagdeneilanden
Brunei
Bulgarije
Burkina Faso
Burundi
Business
Cambodja
Canada
Catalan
Chili
China
Cocoseilanden
Colombia
Commercieel
Congo - Brazzaville
Congo - Kinshasa
Cookeilanden
Cooperative
Costa Rica
Cuba
Cyprus
Denemarken
Djibouti
Dominicaanse Republiek
Duitsland
Ecuador
Education
Egypte
El Salvador
Equatoriaal-Guinea
Estland
Ethiopië
Faeröer
Fiji
Filipijnen
Finland
Frankrijk
Frans Polynesië
Frans-Guyana
Gabon
Gambia
Georgië
Ghana
Gibraltar
Government
Griekenland
Groenland
Guadeloupe
Guam
Guatemala
Guernsey
Guinee
Guyana
Heard en McDonaldeilanden
Honduras
Hong Kong
Hongarije
Ierland
Ijsland
India
Indonesië
Informatie
Internationaal
Iran
Israël
Italië
Ivoorkust
Jamaica
Japan
Jemen
Jersey
Jobs
Jordanië
Kameroen
Kazachstan
Kenia
Kersteiland
Kirgizië
Kiribati
Koeweit
Kroatië
Laos
Lesotho
Letland
Libanon
Liberia
Libië
Liechtenstein
Litouwen
Luchtvaart
Luxemburg
Macau
Macedonië
Madagaskar
Malawi
Maleisië
Malta
Man Eiland
Marokko
Mauritius
Mexico
Micronesia
Mobiel
Moldavië
Monaco
Mongolië
Montenegro
Montserrat
Mozambique
Museum
Myanmar
Naam
Namibië
Nauru
Nederland
Nederlandse Antillen
Nepal
Netwerk
Nicaragua
Nieuw Zeeland
Nieuw-Caledonië
Nigeria
Niue
Noordelijke Marianen
Noorwegen
Norfolk
Oeganda
Oekraïne
Oezbekistan
Oman
Oost Timor
Oostenrijk
Organisatie
Palau
Palestijnse Gebieden
Panama
Papoea-Nieuw-Guinea
Paraguay
Peru
Pitcairn
Polen
Portugal
Professionals
Puerto Rico
Qatar
Reizen
Reunion
Roemenië
Rusland
Rwanda
Saint Kitts en Nevis
Saint Lucia
Salomonseilanden
Samoa
San Marino
Sao Tomé en Principe
Saoedi-Arabië
Senegal
Servië
Seychellen
Sierra Leone
Singapore
Sint Helena
Slovenië
Slowakije
Soedan
Somalië
Spanje
Sri-Lanka
Suriname
Swaziland
Syrië
Tadzjikistan
Taiwan
Tanzania
Tel
Thailand
Togo
Tokelau
Tonga
Trinidad en Tobago
Tsjaad
Tsjechië
Tunesië
Turkije
Turkmenistan
Turks- en Caicoseilanden
Tuvalu
Uruguay
Vanuatu
Venezuela
Verenigd Koninkrijk
Verenigde Arabische Emiraten
Verenigde Staten van Amerika
Vietnam
Wit-Rusland
Zambia
Zuid Korea
Zuid-Afrika
Zuid-Georgië en de Zuidelijke Sandwicheilanden
Zweden
Zwitserland
zijn maar liefst 30 inwoners in zuid-Georgië hoor;)quote:Op donderdag 9 februari 2012 19:02 schreef regularjoeback het volgende:
[..]
Als het geloofwaardig moest zijn, dan faalde het in dat streven toen je 'Zuid-Georgië en de Zuidelijke Sandwicheilanden' noemde
Dat, plus het feit dat er een aantal landen tussenstaan die simpelweg helemaal niet bestaan. Ik noem een 'Commercieel', een 'Naam', een 'Reizen' en nog wat van dat zulksquote:Op donderdag 9 februari 2012 19:02 schreef regularjoeback het volgende:
[..]
Als het geloofwaardig moest zijn, dan faalde het in dat streven toen je 'Zuid-Georgië en de Zuidelijke Sandwicheilanden' noemde
Owwh dat waren oude aantekeningen in mijn lijstje, die ben ik gewoon vergeten weg te halen! (zonet even alles netjes onder elkaar en op alfabetische volgorde gezet.quote:Op donderdag 9 februari 2012 20:25 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Dat, plus het feit dat er een aantal landen tussenstaan die simpelweg helemaal niet bestaan. Ik noem een 'Commercieel', een 'Naam', een 'Reizen' en nog wat van dat zulks
Falen met trollen
Toen pas? Ik vond de Heard en McDonaldeilanden al lichtelijk onwaarschijnlijk. Die zijn namelijk onbewoond. Op wat zeekoeien na.quote:Op donderdag 9 februari 2012 19:02 schreef regularjoeback het volgende:
[..]
In Europa komen idd geen Soa's voor.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 00:59 schreef remcorkkennykingkong het volgende:
nederlands, duits, frans, belgisch, deens, engels, zweeds, tunesisch, thais, vietnamees, laotiaans, indonesisch, surinaams, fillipijns, australische en een nieuw zeelandse.
Veel gereisd en barman in wintersportoord geweest(oh en zeker buiten europa alles veilig
)
Waarom? Die chicks waren van vóór jullie iets hadden (toch?)quote:Op dinsdag 14 februari 2012 01:00 schreef remcorkkennykingkong het volgende:
en ik hoop dat mn meisje nooit hier voorbij komt surfen... word dan vast een lange avond
Adblocker uitzetten op Fokquote:Op dinsdag 14 februari 2012 14:04 schreef remcorkkennykingkong het volgende:
@ bombshell: Zeker wel Soa`s in europa.. maar ik stel ook niet dat dat niet zo is... Tis buiten europa in ieder geval nooit vergeten t veilig te doen.
@Drizzt: haha ja klopt zeker wel, maar denk dat ze t niet zo in een lijstje wil lezen... Maar ze is ook geen fokker dus wat dat betreft... Verder heb ik haar ontmoet in het wintersport gebied waar ik werkte dus ze weet prima hoe het zat voor ik met r ging.
p.s. iemand een idee waarom ik de quote knop niet kan gebruiken? gebeurd niks..
haha lijkt wel een begin van een mopquote:Op woensdag 15 februari 2012 10:22 schreef Rens_Wilders het volgende:
Nederlanders, een Belg en twee Brazilianen
Makkelijkquote:Op dinsdag 7 februari 2012 10:11 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
[..]
Hoe doen jullie die turkse regelen??
Zelfs als je Nederlandse jongen bent?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:14 schreef Nederturk het volgende:
[..]
Makkelijk
De Turkse meiden zijn zelfs makkelijker dan de Nederlandse meiden waarin seks een normaal gebeuren is. Nederlandse meiden(Die ik ken tenminste) hebben vaak zelfrespect en neuken niet alles wat ze tegenkomen.
1. Zoek een Domme(!) Turkse meid op
2. Praat vol lof over Turkije en alles wat Turks is
3. Doe alsof je gevoelig bent en LUISTER(wat heel moeilijk is)
4. Binnen notime neuken
Intellectuele Turkse meiden gaan liever voor niet-Turken.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:15 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Zelfs als je Nederlandse jongen bent?
De turkse meiden die ik tegenkom zien er nou niet echt gewillig uit.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:14 schreef Nederturk het volgende:
[..]
Makkelijk
De Turkse meiden zijn zelfs makkelijker dan de Nederlandse meiden waarin seks een normaal gebeuren is. Nederlandse meiden(Die ik ken tenminste) hebben vaak zelfrespect en neuken niet alles wat ze tegenkomen.
1. Zoek een Domme(!) Turkse meid op
2. Praat vol lof over Turkije en alles wat Turks is
3. Doe alsof je gevoelig bent en LUISTER(wat heel moeilijk is)
4. Binnen notime neuken
Turkse Nederlander= in Nederland(en 1tje in Turkije op vakantie)quote:Op zaterdag 18 februari 2012 11:41 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
De turkse meiden die ik tegenkom zien er nou niet echt gewillig uit.
Ook vind ik ze vaak arrogant overkomen.
Hoe hebben jullie zoveel seks met buitenlanders? Op vakantie in de discotheek geregeld?
Ik ben turks.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 13:40 schreef Nederturk het volgende:
[..]
Turkse Nederlander= in Nederland(en 1tje in Turkije op vakantie)
Nederlander= in Nederland.
Hongaar = in Nederland(was een getrouwde milf)
Iranees = in Nederland
Australisch = in Nederland
Armeens = in Nederland
Ik heb dus 1 x buiten Nederland sex gehad.
Turkse meiden zijn arrogant over het algemeen ja. Je moet de minderheid zien te vinden die niet arrogant is en openstaat voor iets wat niet-Turks is.
Mannen neuken op jonge leeftijd denk ik alles wat los en vast zit terwijl vrouwen wat meer van vastigheid zijn enzo.quote:Op maandag 27 februari 2012 00:44 schreef Juminelle het volgende:
Apart dat de vrouwen hier met hele korte lijstjes aankomen terwijl de mannen een hele waslijst posten.
Vrouwen houden zich volgens mij ook vaak in omdat ze anders als slet worden gezien.quote:Op maandag 27 februari 2012 00:45 schreef Chadi het volgende:
[..]
Mannen neuken op jonge leeftijd denk ik alles wat los en vast zit terwijl vrouwen wat meer van vastigheid zijn enzo.
Sociale druk zal ook wel een rol spelen.quote:Op maandag 27 februari 2012 00:47 schreef Fascination het volgende:
[..]
Vrouwen houden zich volgens mij ook vaak in omdat ze anders als slet worden gezien.
Laat me raden... Dat meisje waaraan je je usb had gegeven?quote:Op zondag 4 maart 2012 12:46 schreef o.us het volgende:
Eerst was 't alleen Italiaanse. Turks mag er nu ook wel bij.
quote:Op zondag 4 maart 2012 12:59 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Laat me raden... Dat meisje waaraan je je usb had gegeven?
Minder nationaliteiten wil natuurlijk niet automatisch zeggen minder personen. Je kunt wel 100 nederlanders gehad hebben. Dan heb je het toch maar met 1 nationaliteit gedaan, maar heb je niet stilgezeten.quote:Op maandag 27 februari 2012 00:44 schreef Juminelle het volgende:
Apart dat de vrouwen hier met hele korte lijstjes aankomen terwijl de mannen een hele waslijst posten.
We wachten nog op jouw lijstje, Jumi.quote:Op maandag 27 februari 2012 00:44 schreef Juminelle het volgende:
Geloof je jezelf?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 00:39 schreef ia het volgende:
Nederlands, Duits, Frans, Iers, Engels, Schots, Pools, Japans, Thais, Surinaams, Colombiaans, Cambodiaans, Vietnamees, Italiaans, Australisch, Zwitsers, Spaans, Amerikaans, Canadees.. Damn, ik schrik er zelf van..
Hebben wij ooit seks gehad?quote:
quote:Op zondag 15 januari 2012 23:29 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja daar kon je op wachten natuurlijk, nog meer leuke stereotypes die je kwijt wil?
Het verschil zit 'em in de temperament, dunkt me...quote:Op woensdag 7 maart 2012 17:12 schreef therealmaster007 het volgende:
[..]
zou het wel een keer met een turkse willen doen...ben benieuwd hoe dat zal zijn :-)
quote:Op woensdag 7 maart 2012 17:31 schreef Eierdop het volgende:
[..]
Het verschil zit 'em in de temperament, dunkt me...
Je maakt meer kans in Turkije dan hier. Turkse vrouwen en hun families in Turkije staan veel meer open voor buitenlanders dan de Turken hier, zonder al dat gedoe erom heen.quote:Op woensdag 7 maart 2012 17:37 schreef therealmaster007 het volgende:
dat zal het wel kunnen zijn, kom ik pas achter als ik het echt heb beleefd
[..]
quote:Op woensdag 7 maart 2012 17:46 schreef Eierdop het volgende:
[..]
Je maakt meer kans in Turkije dan hier. Turkse vrouwen en hun families in Turkije staan veel meer open voor buitenlanders dan de Turken hier, zonder al dat gedoe erom heen.
Misschien weekendje Istanbul boeken?
Zo apart is dat niet.quote:Op maandag 27 februari 2012 00:44 schreef Juminelle het volgende:
Ja, want jouw ene neukpartij is representatief voor de hele groepquote:Op dinsdag 17 januari 2012 00:30 schreef Seven. het volgende:
[..]
quote:
Ook vervelend als je ook nog eens over de rest van de familie moet als je alleen maar een turkse vrouw wil pakken.quote:Op woensdag 7 maart 2012 17:46 schreef Eierdop het volgende:
Turkse vrouwen en hun families in Turkije staan veel meer open voor buitenlanders
Ik kan er niet opgewonden van worden.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 11:28 schreef Playtime het volgende:
Blijkbaar is er veel interesse in Turken.
Nee ik ook niet.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 11:34 schreef Haarklip het volgende:
[..]
Ik kan er niet opgewonden van worden.
Doe mij maar gewoon Nederlands, alhoewel ik het met sommige Zweedse of Noorse ook nog wel zou kunnen.quote:
Ja ik hou ook van Nederlands. Sommige halfbloedjes, Indo's en Molukkers vind ik ook wel leuk.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 11:41 schreef Haarklip het volgende:
[..]
Doe mij maar gewoon Nederlands, alhoewel ik het met sommige Zweedse of Noorse ook nog wel zou kunnen.
BackBangenquote:Op zondag 15 januari 2012 12:43 schreef FreckleSs het volgende:
[..]
Vandaar dat iedereen opeens gaat backpacken
tijd voor een eskimo danquote:Op zaterdag 10 maart 2012 22:48 schreef 1boefje het volgende:
Goh, wat een lijsten. Mijne is vrij kort:
Nederlander(s)
Ijslander
Schot
Ik ben van de Noordelijke mannen. Hoe Noordelijker, hoe lekkerder
Nederlandsquote:Op vrijdag 13 januari 2012 22:14 schreef Bombshell het volgende:
Vertel!!
Zelf:
- Nederlands
- Australisch
- Russisch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |