Achter deur 1 zit dus quick shag and fuck off en achter deur 2 wat meer fun, hm dan maar deur 2 inderdaad.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 00:30 schreef Seven. het volgende:
[..]
Marokkanen willen graag doggy en vrezen elke vorm van intimiteit, indien hetero contact. Dat is mijn ervaring. Ze blijven niet gezellig slapen of zo.
Italiaans: mijn ervaring was erg open minded.
Ik denk dat het homoseksueel niet anders zal zijn.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 00:30 schreef Seven. het volgende:
[..]
Marokkanen willen graag doggy en vrezen elke vorm van intimiteit, indien hetero contact. Dat is mijn ervaring. Ze blijven niet gezellig slapen of zo, en ze maken er gewoon geen bijzondere ervaring van. Leuk voor een vluggertje op straat of zo.
U gaat door voor de wasmachine!! Klinker kopen of nog een keer draaien?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 00:31 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Achter deur 1 zit dus quick shag and fuck off en achter deur 2 wat meer fun, hm dan maar deur 2 inderdaad.
Doe maar een klinker, maar ik ga niet door voor de sub-Sahara Afrikanen.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 00:32 schreef Seven. het volgende:
[..]
U gaat door voor de wasmachine!! Klinker kopen of nog een keer draaien?
Ja, dit topic is wel heel erg generaliserendquote:Op dinsdag 17 januari 2012 00:32 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik denk dat het homoseksueel niet anders zal zijn.
Dan zit de frustratie, generaliserend zoals de aard van dit topic is, alleen maar dieper.
Wat Marokkkanen betreft, wat jij zegt klopt totaal niet. Ik ben wel degelijk intiem tijdens de seks. Dat vind ik zelfs het belangrijkste dan de daad zelf.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 00:30 schreef Seven. het volgende:
[..]
Marokkanen willen graag doggy en vrezen elke vorm van intimiteit, indien hetero contact. Dat is mijn ervaring. Ze blijven niet gezellig slapen of zo, en ze maken er gewoon geen bijzondere ervaring van. Leuk voor een vluggertje op straat of zo.
Mijn ervaring is dat elke passie, gevoel en fantasie ontbreekt, jij hebt blijkbaar andere ervaringen met jezelf.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 00:36 schreef o.us het volgende:
[..]
Wat Marokkkanen betreft, wat jij zegt klopt totaal niet. Ik ben wel degelijk intiem tijdens de seks. Dat vind ik zelfs het belangrijkste dan de daad zelf.
Redelijk logisch ook, de vrouwen (en soms ook de mannen) kunnen 9 van de 10 keer ook niet blijven slapen (iets met ouders, cultuur).quote:Op dinsdag 17 januari 2012 00:30 schreef Seven. het volgende:
[..]
Marokkanen willen graag doggy en vrezen elke vorm van intimiteit, indien hetero contact. Dat is mijn ervaring. Ze blijven niet gezellig slapen of zo, en ze maken er gewoon geen bijzondere ervaring van.
Passie, gevoel en fantasie tijdens de seksquote:Op dinsdag 17 januari 2012 00:40 schreef Seven. het volgende:
[..]
Mijn ervaring is dat elke passie, gevoel en fantasie ontbreekt, jij hebt blijkbaar andere ervaringen met jezelf.
Hoezo schijnheilig? Je kan mij gay of wat dan ook noemen maar als het niet prettig aanvoelt doe ik het gewoon niet. Anders had ik er wel een paar andere nationaliteiten erbij kunnen voegen.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 00:47 schreef Voorschrift het volgende:
Je wil toch niet zeggen dat jullie hetero mannen braaf zijn?Wat schijnheilig.
Ik weet niet of je gay bent of niet, daar ging 't me ook niet om, en dat laatste sowieso. Maar heb zo 't idee dat wanneer vrouwen een ietwat langer lijstje hebben hier mensen schuins kijken.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 00:50 schreef o.us het volgende:
[..]
Hoezo schijnheilig? Je kan mij gay of wat dan ook noemen maar als het niet prettig aanvoelt doe ik het gewoon niet. Anders had ik er wel een paar andere nationaliteiten erbij kunnen voegen.
Oh, trouwens, hoe ligt de verhouding man/vrouw? Of zijn het alleen mannen die je noemde?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 00:46 schreef Seven. het volgende:
[..]
Niet trots op of zo, maar schaam me er ook niet voor. Er zijn er een paar die qua ervaring niets hebben toegevoegd of aan wie ik een bittere nasmaak heb overgehouden, die zou ik wel overslaan als ik het over moest doen.
Niemand die er last van heeft. Mijn vriendje weet het trouwens en hij kent mij goed genoeg om te weten dat het niets zegt over hoe ik in relaties sta. En verder heb ik er vooral van genoten, veel gelachen, veel geleerd over wat ik leuk vind in anderen en wat niet.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 00:52 schreef o.us het volgende:
[..]
Wow. Wel erg jong moet ik zeggen. Maarja, wie ben ik?
Tussen 5-10 vrouwen, allerhande nationaliteiten.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 00:54 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oh, trouwens, hoe ligt de verhouding man/vrouw? Of zijn het alleen mannen die je noemde?
Ja, is belachelijk. Voor een homo is het blijkbaar doodnormaal, voor een vrouw abnormaal. Je moet maar zo denken, de meeste hetero mannen kunnen er alleen maar van dromen om zo makkelijk toegang te hebben tot een basisbehoefte als seks.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 00:52 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik weet niet of je gay bent of niet, daar ging 't me ook niet om, en dat laatste sowieso. Maar heb zo 't idee dat wanneer vrouwen een ietwat langer lijstje hebben hier mensen schuins kijken.
Vrouwen doen sowieso meer dan zij vertellen aan jequote:Op dinsdag 17 januari 2012 00:52 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik weet niet of je gay bent of niet, daar ging 't me ook niet om, en dat laatste sowieso. Maar heb zo 't idee dat wanneer vrouwen een ietwat langer lijstje hebben hier mensen schuins kijken.
Je klinkt volwassen dus jij hebt mijn zege.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 00:55 schreef Seven. het volgende:
[..]
Niemand die er last van heeft. Mijn vriendje weet het trouwens en hij kent mij goed genoeg om te weten dat het niets zegt over hoe ik in relaties sta. En verder heb ik er vooral van genoten, veel gelachen, veel geleerd over wat ik leuk vind in anderen en wat niet.
Ga er maar vanuit dat ik niets bewust achterhou hier (waarom zou ik ook, het is maar fok), denk dat je daarom misschien ook wel geschockeerd bent. Op Fok kun je zulke verdraaiingen misschien nog volhouden maar in het echte leven achterhaalt zoiets je wel.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 00:57 schreef o.us het volgende:
[..]
Vrouwen doen sowieso meer dan zij vertellen aan je
Dat zal best, maar heb er geen ervaring mee dus ook niet echt m'n zorg.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 00:57 schreef o.us het volgende:
[..]
Vrouwen doen sowieso meer dan zij vertellen aan je
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |