Ik niet. Op mij kan men bouwenquote:
Ja dat is toch een verbetering vind je niet? Maar soms kan ik nog wel bitchy uit de hoek komen hoorquote:Op donderdag 19 januari 2012 14:41 schreef grrrbeer het volgende:
[..]
Ik niet. Op mij kan men bouwen
Waarom veranderd? Waarom niet gewoon resoluut verbeterd?
Voordeel van de twijfel dezequote:Op donderdag 19 januari 2012 14:44 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Ja dat is toch een verbetering vind je niet? Maar soms kan ik nog wel bitchy uit de hoek komen hoor
Ik heb ook wel eens eens seks gehad met een Britse dame..quote:Op donderdag 19 januari 2012 21:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Nederlands
Duits
Turks
Frans
Brits
Opperhoofd Grote Leuning, heeft het er nog vaak over.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:02 schreef Sinosappel het volgende:
Ik heb een keer gezoend met een Indiaan in de Peruaanse jungle, nog altijd spijt van dat ik er geen seks mee heb gehad. Was wel mooi verhaal geweest denk ik.
Monegaskischequote:Op vrijdag 20 januari 2012 00:13 schreef StevenTerpstra het volgende:
Nederlands, Fries, Duits, Belgisch, Frans, Monacaans(?), Italiaans, Oostenrijks, Zwitsers en VS.
Ik vind Amerikanen absoluut niet lui in bed, eerder freaks die alles uitproberen. Hou ik van.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:35 schreef NanaVonB het volgende:
oostblokkers zijn trouwens kut in bed, amerikanen zijn lui...geen aanraders....beste seks was met een jongen die was half frans, kwart duits en kwart italiaans..
En bij welke nationaliteit heb je je username opgelopen?quote:Op donderdag 26 januari 2012 00:40 schreef Chlamydia het volgende:
Surinaams, Antiliaans, Afrikaans, Irakees, Hindoestaans,Marokkaans, Nederlands,
quote:Op donderdag 26 januari 2012 00:55 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
En van welke nationaliteit heb je je username opgelopen?
Wat voor dingen dan?quote:Op woensdag 25 januari 2012 07:37 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ik vind Amerikanen absoluut niet lui in bed, eerder freaks die alles uitproberen. Hou ik van.
Franse en Turkse wil ik ook nog een keer meemaken...hoe heb je dat geregeld? :pquote:Op donderdag 19 januari 2012 21:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Nederlands
Duits
Turks
Frans
Brits
Die Francaise woonde in de buurt en was al gek op me, die Turkse heb ik via-via leren kennen, ben er een keer de stad mee in geweest en daarna bij mij thuis flink zitten chillen, toen kreeg ik zin en hoppaquote:Op donderdag 26 januari 2012 21:09 schreef Nemo86 het volgende:
[..]
Franse en Turkse wil ik ook nog een keer meemaken...hoe heb je dat geregeld? :p
Surinamer hahahaquote:Op donderdag 26 januari 2012 00:55 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
En bij welke nationaliteit heb je je username opgelopen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |