In Europa komen idd geen Soa's voor.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 00:59 schreef remcorkkennykingkong het volgende:
nederlands, duits, frans, belgisch, deens, engels, zweeds, tunesisch, thais, vietnamees, laotiaans, indonesisch, surinaams, fillipijns, australische en een nieuw zeelandse.
Veel gereisd en barman in wintersportoord geweest(oh en zeker buiten europa alles veilig
)
Waarom? Die chicks waren van vóór jullie iets hadden (toch?)quote:Op dinsdag 14 februari 2012 01:00 schreef remcorkkennykingkong het volgende:
en ik hoop dat mn meisje nooit hier voorbij komt surfen... word dan vast een lange avond
Adblocker uitzetten op Fokquote:Op dinsdag 14 februari 2012 14:04 schreef remcorkkennykingkong het volgende:
@ bombshell: Zeker wel Soa`s in europa.. maar ik stel ook niet dat dat niet zo is... Tis buiten europa in ieder geval nooit vergeten t veilig te doen.
@Drizzt: haha ja klopt zeker wel, maar denk dat ze t niet zo in een lijstje wil lezen... Maar ze is ook geen fokker dus wat dat betreft... Verder heb ik haar ontmoet in het wintersport gebied waar ik werkte dus ze weet prima hoe het zat voor ik met r ging.
p.s. iemand een idee waarom ik de quote knop niet kan gebruiken? gebeurd niks..
haha lijkt wel een begin van een mopquote:Op woensdag 15 februari 2012 10:22 schreef Rens_Wilders het volgende:
Nederlanders, een Belg en twee Brazilianen
Makkelijkquote:Op dinsdag 7 februari 2012 10:11 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
[..]
Hoe doen jullie die turkse regelen??
Zelfs als je Nederlandse jongen bent?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:14 schreef Nederturk het volgende:
[..]
Makkelijk
De Turkse meiden zijn zelfs makkelijker dan de Nederlandse meiden waarin seks een normaal gebeuren is. Nederlandse meiden(Die ik ken tenminste) hebben vaak zelfrespect en neuken niet alles wat ze tegenkomen.
1. Zoek een Domme(!) Turkse meid op
2. Praat vol lof over Turkije en alles wat Turks is
3. Doe alsof je gevoelig bent en LUISTER(wat heel moeilijk is)
4. Binnen notime neuken
Intellectuele Turkse meiden gaan liever voor niet-Turken.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:15 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Zelfs als je Nederlandse jongen bent?
De turkse meiden die ik tegenkom zien er nou niet echt gewillig uit.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:14 schreef Nederturk het volgende:
[..]
Makkelijk
De Turkse meiden zijn zelfs makkelijker dan de Nederlandse meiden waarin seks een normaal gebeuren is. Nederlandse meiden(Die ik ken tenminste) hebben vaak zelfrespect en neuken niet alles wat ze tegenkomen.
1. Zoek een Domme(!) Turkse meid op
2. Praat vol lof over Turkije en alles wat Turks is
3. Doe alsof je gevoelig bent en LUISTER(wat heel moeilijk is)
4. Binnen notime neuken
Turkse Nederlander= in Nederland(en 1tje in Turkije op vakantie)quote:Op zaterdag 18 februari 2012 11:41 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
De turkse meiden die ik tegenkom zien er nou niet echt gewillig uit.
Ook vind ik ze vaak arrogant overkomen.
Hoe hebben jullie zoveel seks met buitenlanders? Op vakantie in de discotheek geregeld?
Ik ben turks.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 13:40 schreef Nederturk het volgende:
[..]
Turkse Nederlander= in Nederland(en 1tje in Turkije op vakantie)
Nederlander= in Nederland.
Hongaar = in Nederland(was een getrouwde milf)
Iranees = in Nederland
Australisch = in Nederland
Armeens = in Nederland
Ik heb dus 1 x buiten Nederland sex gehad.
Turkse meiden zijn arrogant over het algemeen ja. Je moet de minderheid zien te vinden die niet arrogant is en openstaat voor iets wat niet-Turks is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |