Mannen neuken op jonge leeftijd denk ik alles wat los en vast zit terwijl vrouwen wat meer van vastigheid zijn enzo.quote:Op maandag 27 februari 2012 00:44 schreef Juminelle het volgende:
Apart dat de vrouwen hier met hele korte lijstjes aankomen terwijl de mannen een hele waslijst posten.
Vrouwen houden zich volgens mij ook vaak in omdat ze anders als slet worden gezien.quote:Op maandag 27 februari 2012 00:45 schreef Chadi het volgende:
[..]
Mannen neuken op jonge leeftijd denk ik alles wat los en vast zit terwijl vrouwen wat meer van vastigheid zijn enzo.
Sociale druk zal ook wel een rol spelen.quote:Op maandag 27 februari 2012 00:47 schreef Fascination het volgende:
[..]
Vrouwen houden zich volgens mij ook vaak in omdat ze anders als slet worden gezien.
Laat me raden... Dat meisje waaraan je je usb had gegeven?quote:Op zondag 4 maart 2012 12:46 schreef o.us het volgende:
Eerst was 't alleen Italiaanse. Turks mag er nu ook wel bij.
quote:Op zondag 4 maart 2012 12:59 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Laat me raden... Dat meisje waaraan je je usb had gegeven?
Minder nationaliteiten wil natuurlijk niet automatisch zeggen minder personen. Je kunt wel 100 nederlanders gehad hebben. Dan heb je het toch maar met 1 nationaliteit gedaan, maar heb je niet stilgezeten.quote:Op maandag 27 februari 2012 00:44 schreef Juminelle het volgende:
Apart dat de vrouwen hier met hele korte lijstjes aankomen terwijl de mannen een hele waslijst posten.
We wachten nog op jouw lijstje, Jumi.quote:Op maandag 27 februari 2012 00:44 schreef Juminelle het volgende:
Geloof je jezelf?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 00:39 schreef ia het volgende:
Nederlands, Duits, Frans, Iers, Engels, Schots, Pools, Japans, Thais, Surinaams, Colombiaans, Cambodiaans, Vietnamees, Italiaans, Australisch, Zwitsers, Spaans, Amerikaans, Canadees.. Damn, ik schrik er zelf van..
Hebben wij ooit seks gehad?quote:
quote:Op zondag 15 januari 2012 23:29 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja daar kon je op wachten natuurlijk, nog meer leuke stereotypes die je kwijt wil?
Het verschil zit 'em in de temperament, dunkt me...quote:Op woensdag 7 maart 2012 17:12 schreef therealmaster007 het volgende:
[..]
zou het wel een keer met een turkse willen doen...ben benieuwd hoe dat zal zijn :-)
quote:Op woensdag 7 maart 2012 17:31 schreef Eierdop het volgende:
[..]
Het verschil zit 'em in de temperament, dunkt me...
Je maakt meer kans in Turkije dan hier. Turkse vrouwen en hun families in Turkije staan veel meer open voor buitenlanders dan de Turken hier, zonder al dat gedoe erom heen.quote:Op woensdag 7 maart 2012 17:37 schreef therealmaster007 het volgende:
dat zal het wel kunnen zijn, kom ik pas achter als ik het echt heb beleefd
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |