Ja, ik heb ook een nicht in Haarlem wonen, maar heb er niet echt een band of contact mee. Ze woont al zo lang ik me kan herinneren daar. Ben er wel 1 keer geweest. Toen speelde Haarlem nog eredivisie voetbal. Zijn toen naar Haarlem - PSV geweestquote:Op vrijdag 13 januari 2012 21:34 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Haarlem is leukkkkkkkkkkk
Maar een dog-oh-oh-meet is nog veel leukerEn Maastricht lijkt me erg tof.
tof!quote:Op vrijdag 13 januari 2012 22:01 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, ik heb ook een nicht in Haarlem wonen, maar heb er niet echt een band of contact mee. Ze woont al zo lang ik me kan herinneren daar. Ben er wel 1 keer geweest. Toen speelde Haarlem nog eredivisie voetbal. Zijn toen naar Haarlem - PSV geweest
Maar ik ga dus voor Maastricht, Haarlem komt nog wel een keer...
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 22:02 schreef oh-oh het volgende:
Ik kopieer even een FB grap
Pffffff KLOTEFLIKKEN !! na kom ik uit den delhaize mé men karreke vol boodschappen , kzien die flik daar een boete uitschrijve en ik zeg tege hem , awel paljaske , vinde da plezaant soems die boete schrijven ? die werd kwaad en schreef een boete bij wegens smaad aan politie en stak da tussen de ruitewisser bij kke natuurlijk nog groffer en zei , tis omda ge een blauw kostummeke draagt da ge het zijt zeker die vol coleire een ander boete tussen de ruitewisser dan kreeg ik het zenne ! !! k sloeg zen klakske van zenne kop , en die in razende doen WEER een briefke tussen de ruitenwisser !!!!!! pffffffffffffff ff , toen gaf ik het op en draaide mijn winkel-karreke en liep door , ik vond da dien eigenaar van die wagen al genoeg briefkes tussen zenne ruitewisser had
Leuk Bos, wordt een geslaagde dag!quote:Op vrijdag 13 januari 2012 22:01 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, ik heb ook een nicht in Haarlem wonen, maar heb er niet echt een band of contact mee. Ze woont al zo lang ik me kan herinneren daar. Ben er wel 1 keer geweest. Toen speelde Haarlem nog eredivisie voetbal. Zijn toen naar Haarlem - PSV geweest
Mooie is, ik las hem op FB bij een Belgische vriendin die echt zo praat, een keurige oude dame, dus ik dacht ff echt WTF Anniequote:Op vrijdag 13 januari 2012 22:04 schreef omearos het volgende:
[..]![]()
duurde wel ff voor ik hem kon lezen
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 22:02 schreef oh-oh het volgende:
Pffffff KLOTEFLIKKEN !! na kom ik uit den delhaize mé men karreke vol boodschappen , kzien die flik daar een boete uitschrijve en ik zeg tege hem , awel paljaske , vinde da plezaant soems die boete schrijven ? die werd kwaad en schreef een boete bij wegens smaad aan politie en stak da tussen de ruitewisser bij kke natuurlijk nog groffer en zei , tis omda ge een blauw kostummeke draagt da ge het zijt zeker die vol coleire een ander boete tussen de ruitewisser dan kreeg ik het zenne ! !! k sloeg zen klakske van zenne kop , en die in razende doen WEER een briefke tussen de ruitenwisser !!!!!! pffffffffffffff ff , toen gaf ik het op en draaide mijn winkel-karreke en liep door , ik vond da dien eigenaar van die wagen al genoeg briefkes tussen zenne ruitewisser had
Ik moest hem rustig lezen, maar hijs wel leukquote:Op vrijdag 13 januari 2012 22:02 schreef oh-oh het volgende:
OHHHH nieuwe Zondagquote:
Ik zou bijna weer een gids willenquote:Op vrijdag 13 januari 2012 22:22 schreef oh-oh het volgende:
Oh jaaaa, morgen ff de gids bestuderen en highlighten
Tv gidsquote:
coole gewoontequote:Op vrijdag 13 januari 2012 22:35 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Tv gidsIk streepte vroeger ook aan toen ik nog een gids had, als kind mee begonnen
waar wil je een kamer dan?quote:Op vrijdag 13 januari 2012 22:36 schreef DeZwabber het volgende:
Ik ben wel ingeschreven bij een normale woningbouwvereniging, bij de studentenwoningvereniging staat zo' n lange wachtlijst dat ik al bijna klaar ben met m' n studie tegen de tijd dat ik een kamer heb
Rotterdam, maar als je niet een kamer wilt van 9 m2 of 500 euro dan kan je het bijna vergeten.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 22:38 schreef omearos het volgende:
[..]
coole gewoonte
[..]
waar wil je een kamer dan?
huh?quote:Op vrijdag 13 januari 2012 22:52 schreef DeZwabber het volgende:
Godver, ben met een vriend een rotatiegietmachine aan het knutselen, en gooit hij een foto van me op facebook terwijl ik op de grond zit met een ijzertje in m' n hand
We zijn er eentje aan het mken voor de lol, straks allemaal holle dingen maken en zoquote:Op vrijdag 13 januari 2012 23:07 schreef omearos het volgende:
[..]
huh?
Een rotatiegietmachine knutselen?
Een ijzertje in je hand?
Pics!
Tofquote:Op vrijdag 13 januari 2012 23:23 schreef DeZwabber het volgende:
Dat is de bedoeling, beetje een knutselweekend, hierna staan een 3dprinter, een vacuformer, een smeltkroes voor aluminium en een extrusionblowmolder op het verlanglijstje
Slaap lekkerquote:
Ik ga meer voor de Scandinavische powermetaalquote:
Slaap lekker Bosquote:
Truste Piquote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:23 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Slaap lekker Bos
Ik ga ook richting het mandje.
Doen! En dan lekker meeten en lunsen met Oh-Oh en de hondjes!quote:Op vrijdag 13 januari 2012 22:01 schreef Bos81 het volgende:
[..]
't Is net kinderopvang: eerst je kind inschrijven en het daarna pas verwekken, anders ben je te laat.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 22:41 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Rotterdam, maar als je niet een kamer wilt van 9 m2 of 500 euro dan kan je het bijna vergeten.
Ja ik ben ook behoorlijk gaarquote:Op zaterdag 14 januari 2012 11:34 schreef Pisces29 het volgende:
C_A![]()
Ik ben helemaal gaar van de lange zit van gisterEn Chris ja, en je moet wel kijken
Ik twijfel ook nu, denk dat Paul met groot verschil wint
![]()
En mijn muis doet het weer, wat een toeval dat hij nog aan de laptop hangt, want ik had hem al bijna in de prullenbak gemikt, meevallerScheelt weer een muis kopen in de stad vandaag.
twitter:Mentaltheo twitterde op zaterdag 14-01-2012 om 00:20:06Voordat hij stuk ging !!!! #tvoh http://t.co/d0Tk4zsI reageer retweet
Dan ben je echt triesttwitter:Mentaltheo twitterde op zaterdag 14-01-2012 om 00:17:37#TVOH uit respect voor @Charlyluske , ik ga je helpen met een super single ! hier is mijn kapotte plasma http://t.co/uCzJpu7T reageer retweet
Ik geloof het wel hoorquote:Op zaterdag 14 januari 2012 11:46 schreef Pisces29 het volgende:
Het kan toch haast niet waar wezen van Theo
Het maakt me eigenlijk nog geen eens uit, zolang die Paul maar niet vindquote:Op zaterdag 14 januari 2012 12:11 schreef Bos81 het volgende:
Ik ga voor Iris, vorig jaar waren er 3 vrouwen 1 man en de man won, nu zijn er 3 (lichamelijk dan) mannen en 1 vrouw. Dus 1 + 1 = 2
Ja ij ligt eruitquote:Op zaterdag 14 januari 2012 12:16 schreef oh-oh het volgende:
Ligt Charly eruit?
Ik heb lekker geslapen, lekker vroeg, heb al veel gedaan vandaag
Fijn dat je goed geslapen hebt!quote:Op zaterdag 14 januari 2012 12:16 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb lekker geslapen, lekker vroeg, heb al veel gedaan vandaag
Chris, Iris, Paul en eh... wie was er nog meer door?quote:
Erwin?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 12:23 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Chris, Iris, Paul en eh... wie was er nog meer door?
Oh jaquote:
Ook in de rui?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 12:39 schreef oh-oh het volgende:
Het kon me echt totaal niet meer bommen, die gruwelijke Paul zal wel winnen![]()
Ik ga hondjes scheren, die zien er echt niet meer uit
Toch nog iemand die het snaptquote:Op zaterdag 14 januari 2012 12:39 schreef oh-oh het volgende:
Het kon me echt totaal niet meer bommen, die gruwelijke Paul zal wel winnen![]()
Mij kan het ook aan mijn reet roesten zolang Paul vreselijk irritant overdreven mannetje, maar niet wint nee.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 12:16 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Het maakt me eigenlijk nog geen eens uit, zolang die Paul maar niet vind
quote:Op zaterdag 14 januari 2012 12:53 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Mij kan het ook aan mijn reet roesten zolang Paul vreselijk irritant overdreven mannetje, maar niet wint nee.
Iris is wel leuk met haar harp, maar dan heb ik toch meer op met Erwin of Chris.
Ik zit hier gewoon goed dusquote:
Jij komt maar eens per 2 weken binnenvallenquote:
oh-oh heeft deze hondjes:quote:Op zaterdag 14 januari 2012 12:40 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ook in de rui?
ik word echt gek van mijn hond
Heb een labrador en het is nu 4 weken bezig
Druk, ziek, of ziekenhuis.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 13:16 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jij komt maar eens per 2 weken binnenvallen
Klinkt niet heel goed, denk je ook een beetje aan jezelf?quote:
Druk want je onderhoudt alle sc'squote:
awwwwwwwwwwwwwwwquote:Op zaterdag 14 januari 2012 13:24 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
oh-oh heeft deze hondjes:
[centraal] Honden met foto's #55
Die verharen niet, maar ik moet ze wel af en toe scherenquote:
quote:
Koentjequote:Op zaterdag 14 januari 2012 13:46 schreef Koen66 het volgende:
. Zwaai, ik ga naar kinderfeestje zoonlief
Digitale of echte?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 17:21 schreef Bos81 het volgende:
Honden prachtbeesten. ik doe aan postcrossing en ik heb aangegeven de voorkeur te hebben voor hondenkaarten, heb echt al een paar mooie gehad..
http://s3.amazonaws.com/s(...)adb32dfbcf6fe119.jpg
http://s3.amazonaws.com/s(...)269bb008bfed63dd.jpg
http://s3.amazonaws.com/s(...)36ed425c5cca514a.jpg
http://s3.amazonaws.com/s(...)d582029bffd2e537.jpg
Oeh , nummer 1 en 3 zijn echt mooooooiquote:Op zaterdag 14 januari 2012 17:21 schreef Bos81 het volgende:
Honden prachtbeesten. ik doe aan postcrossing en ik heb aangegeven de voorkeur te hebben voor hondenkaarten, heb echt al een paar mooie gehad..
http://s3.amazonaws.com/s(...)adb32dfbcf6fe119.jpg
http://s3.amazonaws.com/s(...)269bb008bfed63dd.jpg
http://s3.amazonaws.com/s(...)36ed425c5cca514a.jpg
http://s3.amazonaws.com/s(...)d582029bffd2e537.jpg
deze kaarten komen gewoon door de brievenbus.quote:
Ja, dat is zo klote he. Knufquote:Op zaterdag 14 januari 2012 20:01 schreef oh-oh het volgende:
Pfffffffff, ik heb net de foto's van 2011 naar de externe harde schijf gekopieerd.
En dan besef je weer ineens dat er nooit meer nieuwe pics van Karel bijkomen, het blijft zo rot
Doe me je adres anders pm en, koop altijd heel veel hondenkaarten!quote:Op zaterdag 14 januari 2012 19:56 schreef Bos81 het volgende:
[..]
deze kaarten komen gewoon door de brievenbus.
Bij postcrossing verstuur en ontvang je echte ansichtkaarten over de hele wereld. www.postcrossing.com
Ja, ik had gisteren ook al de hele dag de tranen.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 20:01 schreef oh-oh het volgende:
Pfffffffff, ik heb net de foto's van 2011 naar de externe harde schijf gekopieerd.
En dan besef je weer ineens dat er nooit meer nieuwe pics van Karel bijkomen, het blijft zo rot
Komt er aan. Ik heb niet echt een droom, ben gewoon dol op die beesten...quote:Op zaterdag 14 januari 2012 20:16 schreef Strega het volgende:
[..]
Doe me je adres anders pm en, koop altijd heel veel hondenkaarten!
(Komt je droom misschien nog uit!)
Het hakte er echt heel hard in hier ook jaquote:Op zaterdag 14 januari 2012 20:17 schreef Strega het volgende:
[..]
Ja, ik had gisteren ook al de hele dag de tranen.
Bink enzo en ik moest steeds aan Frodo, Bullie en Karel denken
Nee joh, jij had van de week toch gedroomd dat je mijn kaarten gevonden had?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 20:19 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Komt er aan. Ik heb niet echt een droom, ben gewoon dol op die beesten...
En misschien is dit wel mijn manier om mijn liefde te uiten, zie mezelf niet in staat om echt een hond te hebben..
Nee dat was Miniem geloof ikquote:Op zaterdag 14 januari 2012 20:23 schreef Strega het volgende:
[..]
Nee joh, jij had van de week toch gedroomd dat je mijn kaarten gevonden had?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |