SPOILER: UsersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Most recent eyecandies:SPOILER: VrouwenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: MannenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.GAME ON!![]()
![]()
Circlejerk.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 15:36 schreef Sala-adin het volgende:
Nog 19 delen en dan is het fuckin 100! Wat gaan we dan doen[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!![]()
Dat klinkt echt nastyquote:Op vrijdag 13 januari 2012 15:32 schreef tliciouz het volgende:
[..]
He Jum.Mijn eierstokken begin te rammelen van al die baby foto's
. Stelletje latente tienermoeders hier ook
.
![]()
Whehe die van mij ook toen ik maandag in Rotterdam was. Er was een winkel met merkkleding/schoenen voor baby's en kleine kinderen en ik werd gek daarquote:Op vrijdag 13 januari 2012 15:32 schreef tliciouz het volgende:
[..]
He Jum.Mijn eierstokken begin te rammelen van al die baby foto's
Die mini schoentjes
There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
Merkkleding voor baby's. Dat is echt het domste ooit. Mijn kinderen krijgen gewoon afdankertjes van m'n broertjes en zusjes en shit van de Wibra
.
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Dat verklaart meteen je swagloze skinnyjeans.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 15:42 schreef Jajong het volgende:
Merkkleding voor baby's. Dat is echt het domste ooit. Mijn kinderen krijgen gewoon afdankertjes van m'n broertjes en zusjes en shit van de Wibra
.
![]()
Gister toen ik voor een stoplicht wachtte stond er een auto voor me met een klein meisje achterin. die bleef mij maar aaaaanstaren. Ik moest echt moeite doen om niet in de lach te schieten
Kinderen/baby's zijn wel cute tho. Tenzij ze ADHD hebben.![]()
Right..quote:Op vrijdag 13 januari 2012 15:44 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dat verklaart meteen je skinnyjeans.[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
En jij woont op de zolder van je mama, denk niet dat jij moet praten over een gebrek aan swag bro.
Kledingewijs minder bedeeld qua smaak.quote:Zolder? Anyway:quote:Op vrijdag 13 januari 2012 15:46 schreef Jajong het volgende:
En jij woont op de zolder van je mama, denk niet dat jij moet praten over een gebrek aan swag bro.
Alleen echte bazen blijven in het ouderlijk huis terwijl de moeder juist weggaat.
![]()
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 15:46 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Kledingewijs minder bedeeld qua smaak.
[..]
Zolder? Anyway:
[ afbeelding ]. Nitpicken over de daadwerkelijke locatie in het huis van je moeder omdat je anders geen comeback weet. En dat onderstrepen door een generic meme te posten.
Niet boos zijn, je moeder komt zo wel thuis met wat lollies om je te troosten.[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Klopt wel ja. 200 euro voor schoenen uitgeven die dat kind binnen een paar maanden niet meer pastquote:Op vrijdag 13 januari 2012 15:42 schreef Jajong het volgende:
.
![]()
Wel echt schattig tho
Jajong, dWc. In de ring!
En de winaaaarrrr issss...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja babyschoentjes zijn superdupercute. Maar ergens vanbinnen scheld ik de ouders helemaal uit als ik een kind van 1 met uggs ziequote:Op vrijdag 13 januari 2012 15:49 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Klopt wel ja. 200 euro voor schoenen uitgeven die dat kind binnen een paar maanden niet meer past![]()
[ afbeelding ]
Wel echt schattig tho![]()
![]()
Jij hebt niet eens iemand om je DNA in te lozen.. Last time i checked zijn dudes van 20+ die nog bij hun moeder wonen niet echt populair bij de chicks.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 15:50 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ik denk dat Jajong berhaupt nieteens voor nageslacht kan zorgen met z'n kankerstrakke skinnyjeans.
Zo'n nichtje heb ik. Ze is inmiddels drie en de vrouw van mijn neef gaat overal met dat kind naartoe om veel te dure spullen voor haar te kopenquote:Op vrijdag 13 januari 2012 15:51 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja babyschoentjes zijn superdupercute. Maar ergens vanbinnen scheld ik de ouders helemaal uit als ik een kind van 1 met uggs zieHaar kledingkast is echt ziek.
Kutleven heb ik iddquote:Op vrijdag 13 januari 2012 15:52 schreef Jajong het volgende:
[..]
Jij hebt niet eens iemand om je DNA in te lozen.. Last time i checked zijn dudes van 20+ die nog bij hun moeder wonen niet echt populair bij de chicks..
![]()
Echt hequote:. Moet er het hele jaar voor sparen.
True, maar het is kut.quote:Ja ik dus ookquote:Op vrijdag 13 januari 2012 16:07 schreef Jajong het volgende:
[..]
Echt he. Moet er het hele jaar voor sparen.
Heb net wel een ticket naar Bangkok gevonden voor 540e. Half juni tot half juli. Dat gaat 'm misschien wel worden.
Link?quote:Op vrijdag 13 januari 2012 16:21 schreef Jajong het volgende:
Heb net wel een ticket naar Bangkok gevonden voor 540e. Half juni tot half juli. Dat gaat 'm misschien wel worden.
![]()
![]()
kilroytravels.nl[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 16:45 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Jalekker straks zit ik naast ene Roy.Dan kill je hem gewoon toch.
full stops and exclamation marks![]()
Mooie prijs! Ik wil naar Honduras, maar die tickets zijn echt fucking duurquote:Op vrijdag 13 januari 2012 16:21 schreef Jajong het volgende:
It's friday friday gotta get down on fridayI can't do this all on my own, no I know, I'm no superman.![]()
Ja, gek he als je daarmee begint ben je na een kwartier al dood. Duurt een paar keer voor je een vol uur mee kunt dansen.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 17:11 schreef Vaseline_ het volgende:
Woei, Zumba fitness binnen en nu heb ik het een beetje heel erg heet![]()
Mijn zusje had dit dus een minuut geleden opstaanquote:Op vrijdag 13 januari 2012 17:19 schreef aight1 het volgende:
It's friday friday gotta get down on friday![]()
![]()
Dikke party jwzquote:Op vrijdag 13 januari 2012 17:19 schreef aight1 het volgende:
It's friday friday gotta get down on fridayC'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.![]()
Ik ook, goed nummer.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 17:21 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Mijn zusje had dit dus een minuut geleden opstaanI can't do this all on my own, no I know, I'm no superman.![]()
Ben al een uur bezigquote:Op vrijdag 13 januari 2012 17:20 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Ja, gek he als je daarmee begint ben je na een kwartier al dood. Duurt een paar keer voor je een vol uur mee kunt dansen.![]()
![]()
Mwah, ging er meteen vol tegenaan maargoed ik heb ook wel een redelijke conditie.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 17:28 schreef Maisnon het volgende:
Ja volgens mij is het toch anders omdat het een spel is, dan bouwen ze dat vast anders op![]()
Ik had gisteren fitness, voor school (ja echt) wat een drama was dat.C'est la vie
Details!quote:Op vrijdag 13 januari 2012 17:38 schreef heloef het volgende:
Ik had gisteren fitness, voor school (ja echt) wat een drama was dat.![]()
![]()
Het is zo hinderlijk als je aan het fitnessen bent en er komt een hele schoolklas binnenlopen.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 17:38 schreef heloef het volgende:
Ik had gisteren fitness, voor school (ja echt) wat een drama was dat.Nice. Inmiddels lukt mij dat ook maar toen ik dat spul net gedownload had ging ik helemaal dood gek.quote:![]()
Ik kan me niet opdrukken en ik heb een belabberde conditie.quote:
Het grappigste was dat hij tegen een andere jongen de hele tijd zei "jij moet echt leren opdrukken"
Die man had mij blijkbaar niet gezien.
C'est la vie
Hoe speel jij dat dan? Of heb je ook een Wii?quote:Op vrijdag 13 januari 2012 17:40 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Nice. Inmiddels lukt mij dat ook maar toen ik dat spul net gedownload had ging ik helemaal dood gek.There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
Ohwacht, ik heb gewoon een dvd gedownload, geen spel. Maar heb wel een Wii, echter vind ik het ozin om een Zumba spel te kopen als ik het ook gewoon in de sportschool kan doen.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 18:10 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Hoe speel jij dat dan? Of heb je ook een Wii?Wel een idee voor mijn zus misscien maar ik denk dat dat ding waar je op moet staan stukgaat als zij er op gaat.
![]()
Mijn Godquote:Op vrijdag 13 januari 2012 18:15 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Ohwacht, ik heb gewoon een dvd gedownload, geen spel. Maar heb wel een Wii, echter vind ik het ozin om een Zumba spel te kopen als ik het ook gewoon in de sportschool kan doen.Wel een idee voor mijn zus misscien maar ik denk dat dat ding waar je op moet staan stukgaat als zij er op gaat.
C'est la vie
Dat is wii fit gek. Je kan toch niet op zo'n plaat dansen als je de halve kamer door moetquote:Op vrijdag 13 januari 2012 18:15 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Ohwacht, ik heb gewoon een dvd gedownload, geen spel. Maar heb wel een Wii, echter vind ik het ozin om een Zumba spel te kopen als ik het ook gewoon in de sportschool kan doen.Wel een idee voor mijn zus misscien maar ik denk dat dat ding waar je op moet staan stukgaat als zij er op gaat.
Hierbij heb je een riem om waar je de controller in doet.
![]()
Oh, ja, weet ik veel.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 18:17 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dat is wii fit gek. Je kan toch niet op zo'n plaat dansen als je de halve kamer door moetHierbij heb je een riem om waar je de controller in doet.
Ontzettend kut wel, ze moet echt af gaan vallen dit is zonde.quote:![]()
Een dvd met lessen ofzo? Dat wil ik ook!quote:Op vrijdag 13 januari 2012 18:15 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
En whehe, aww
Hij ziet er goed uitquote:Op vrijdag 13 januari 2012 18:19 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[ afbeelding ]
Straf tot 2038, ben je mooi klaar mee.
Voor iemand die na 3 maanden lang crystal meth en een week niet geslapen te hebben z'n gezicht door een grindbak gesleurd heeft![]()
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 18:21 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Hij ziet er goed uit
Voor iemand die na 3 maanden lang crystal meth en een week niet geslapen te hebben z'n gezicht door een grindbak gesleurd heeft![]()
![]()
![]()
Onder zumba?quote:Op vrijdag 13 januari 2012 18:19 schreef Maisnon het volgende:
Maar ga je als je het leuk vind uiteindelijk onder Zumba ook?
En nee. Ik heb dit gewoon voor naast thaiboksen genomen en ga binnenkort weer paardrijden dus dat vind ik wel genoeg![]()
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 18:21 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Hij ziet er goed uit
Maar dik zijn is bij vrouwen een stuk kutter dan mannen volgens mij. Een vriendin van me is best klein en kwam ooit door medicijnen een boel aan, gingen we samen kleren shoppen, paste bij haar echt niks meer omdat alles uit verhouding was![]()
Ja zo noemen we dat hier in ieder gevalquote:Op vrijdag 13 januari 2012 18:21 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Onder zumba?
En nee. Ik heb dit gewoon voor naast thaiboksen genomen en ga binnenkort weer paardrijden dus dat vind ik wel genoegMoet het op Zumba les zijn?
nouja
![]()
Ik denk die man staat terecht in een statig tribunaal, wordt 'ie gewoon berecht in een zaaltje achteraf.
![]()
![]()
Wat slecht Nederlands zegquote:Op vrijdag 13 januari 2012 18:23 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ja zo noemen we dat hier in ieder gevalMoet het op Zumba les zijn?
nouja
"Ik ga onder zumba les." Zal wel iets brabo's zijn
![]()
![]()
Ik weet niet of ze daar wel statige tribunalen hebben
Gisteren een film gezien die zich in Iran afspeeld, dat rechtsysteem daar is ook al zo![]()
![]()
Ja dat zei ik al, het is iets Brabantsquote:Op vrijdag 13 januari 2012 18:25 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wat slecht Nederlands zeg"Ik ga onder zumba les." Zal wel iets brabo's zijn
![]()
![]()
Die vrouwen die hem liefdesbrieven sturen
Jullie zeggen toch ook 'langs' in een hele andere context? En eh, er was nog zo'n rare zinsconstructie. Een zin begint dan met 'al', (al ben je..), maar dan loopt hij niet soepel in het ABNquote:Op vrijdag 13 januari 2012 18:27 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ja dat zei ik al, het is iets Brabants. Weet even geen goed voorbeeld.
![]()
Krijg je in Nederland langer dan 28 jaar voor 1 moord?quote:Op vrijdag 13 januari 2012 18:29 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Best kort juist. Vooral daar in peru of welk land het nou ook wasI can't do this all on my own, no I know, I'm no superman.![]()
Ik zit langs hem, zeggen we wel eens. In plaats van naast.
Die met al weet ik niet, maar wat wel een goeie is:
Aangereden
Ik ben om half 7 al aangereden![]()
Brabantquote:Op vrijdag 13 januari 2012 18:31 schreef Maisnon het volgende:
Aangereden
Ik ben om half 7 al aangereden
nu etenstijdI can't do this all on my own, no I know, I'm no superman.![]()
Nee maar hij word toch niet hier berecht? Ik heb het niet gevolgd eigenlijkquote:Op vrijdag 13 januari 2012 18:30 schreef aight1 het volgende:
[..]
Krijg je in Nederland langer dan 28 jaar voor 1 moord?Gijle hebt rare dialectquote:Op vrijdag 13 januari 2012 18:31 schreef Maisnon het volgende:
Aangereden
Ik ben om half 7 al aangereden![]()
Tevens iedereen die 'ik kon hem' zegt als ze bedoelen: 'ik kende hem' , daar is Brabants echt niks bij![]()
Kun je nu nog downloaden, wordt binnnkort iets moeilijker.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 18:20 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Een dvd met lessen ofzo? Dat wil ik ook!
En whehe, aww
Zumba Gold en Zumba Sculpt, en die chicksIk zal je eerlijk toegeven dat ik zo'n 2 jaar geleden nog best wel een jointje met hem had willen roken. Nu wil ik dat ook wel, maar dan achter veilig glas en hem ontiegelijk sadistisch aanstarende.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 18:28 schreef Juminelle het volgende:
Die vrouwen die hem liefdesbrieven sturen![]()
15 Jaar - 1/3 bij goed gedrag = 10 jaarquote:Op vrijdag 13 januari 2012 18:30 schreef aight1 het volgende:
[..]
Krijg je in Nederland langer dan 28 jaar voor 1 moord?. Volkert v/d G (Pim Fortuyn, 2002) komt ook dit jaar vrij geloof ik.
Waarom verbaast me dit nieteens meerquote:Op vrijdag 13 januari 2012 18:37 schreef Phantomesse het volgende:
Ik zal je eerlijk toegeven dat ik zo'n 2 jaar geleden nog best wel een jointje met hem had willen roken. Nu wil ik dat ook wel, maar dan achter veilig glas en hem ontiegelijk sadistisch aanstarende..
![]()
Dan praat ik nog normaal jaquote:Op vrijdag 13 januari 2012 18:34 schreef Maisnon het volgende:
Tevens iedereen die 'ik kon hem' zegt als ze bedoelen: 'ik kende hem' , daar is Brabants echt niks bij![]()
![]()
Volgens mij was het iets als:quote:Op vrijdag 13 januari 2012 18:31 schreef Maisnon het volgende:
Al zit je binnen, dan zit je lekker warm.
In plaats van:
Als je binnen zit, dan zit je lekker warm.
En die 1e vorm is dan raar omdat je een tegenstelling (ofzo) verwacht, die er dus niet is.
![]()
Ja binnen Brabant verschilt het zelfs per dorp nog wel eens, dat soort grammaticaal rare dingen. Ik ken dat wat je noemt namelijk helemaal weer nietmaar kan het me goed voorstellen
![]()
Hij woonde destijds bij mij in de buurt en iedereen wilde hem keihardquote:Op vrijdag 13 januari 2012 18:37 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Ik zal je eerlijk toegeven dat ik zo'n 2 jaar geleden nog best wel een jointje met hem had willen roken. Nu wil ik dat ook wel, maar dan achter veilig glas en hem ontiegelijk sadistisch aanstarende.
Ah, ik vind deze piercing zo mooi dat ik hierdoor een helix wil laten zetten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 18:45 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Hij woonde destijds bij mij in de buurt en iedereen wilde hem keihard
Ah, ik vind deze piercing zo mooi dat ik hierdoor een helix wil laten zetten
Haha, ergens begrijp ik wel dat ze hem wilden, het schijnt toch een vieze fantasie te zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het verbaast me enigzins dat je nog geen helix hebt.![]()
Iedereen heeft zo'n ding toch? :p Ik in groep 6 al![]()
![]()
Hehe, ik heb van een vriendin z vaak moeten aanhoren dat het pijn deed waardoor ik het nooit heb gedurfdquote:Op vrijdag 13 januari 2012 18:47 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Haha, ergens begrijp ik wel dat ze hem wilden, het schijnt toch een vieze fantasie te zijn.
Het verbaast me enigzins dat je nog geen helix hebt.![]()
Iedereen heeft zo'n ding toch? :p Ik in groep 6 al
Leg even uit voor de kijkers thuis aub?quote:Op vrijdag 13 januari 2012 18:47 schreef Phantomesse het volgende:
Haha, ergens begrijp ik wel dat ze hem wilden, het schijnt toch een vieze fantasie te zijn.![]()
![]()
Het doet heul geen pijnquote:Op vrijdag 13 januari 2012 18:50 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Hehe, ik heb van een vriendin z vaak moeten aanhoren dat het pijn deed waardoor ik het nooit heb gedurfd![]()
In dat geval ga ik het binnenkort gewoon doenquote:
Ja, het kan nooit erger zijn dan door je edele delenquote:Op vrijdag 13 januari 2012 18:54 schreef Juminelle het volgende:
[..]
In dat geval ga ik het binnenkort gewon doen![]()
![]()
Het gaat vast om dat ringetje boven in d'r oor, maar is daar nog iets extras speciaals aan? Dat ze het helix noemen![]()
Neuj, het kraakbeen daar heet helix dus de piercing ook gewoon. Piercing in je tragus noemen we ook gewoon 'tragus'.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 18:55 schreef Maisnon het volgende:
Het gaat vast om dat ringetje boven in d'r oor, maar is daar nog iets extras speciaals aan? Dat ze het helix noemen![]()
Ik kan er ook de vinger niet op leggen. Gewoon dat hij in staat is om zoiets te doen en er geen enkele berouw over te hebben, iets ontastbaars dus. Misschien ook het verlangen om dan juist van zo een gevoelloos persoon enigzins wat affectie te ontvangen. Denk ik.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 18:53 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Leg even uit voor de kijkers thuis aub?Het is wat gevoelig, en je slaapt even kut maar echt 'pijn' heb ik niet ervaren maar dat heb ik met geen enkele piercing gehad. Alhoewel, navelpiercing was wel even doorbijten.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 18:50 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Hehe, ik heb van een vriendin z vaak moeten aanhoren dat het pijn deed waardoor ik het nooit heb gedurfd![]()
Zuchtquote:Op vrijdag 13 januari 2012 19:00 schreef Maisnon het volgende:
dus je zou ook een tussenwervelschijf kunnen hebben. Dan ben je echt bikkel![]()
![]()
Navelpiercing heb ik ook gehad maar daar voelde ik echt niets van juist. Tongpiercing vond ik dan wel weer vervelend, maar dat kwam vooral omdat ik alles een paar cm voor m'n gezicht zag gebeuren.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 19:03 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Het is wat gevoelig, en je slaapt even kut maar echt 'pijn' heb ik niet ervaren maar dat heb ik met geen enkele piercing gehad. Alhoewel, navelpiercing was wel even doorbijten.There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
Daarom, dan is 28 jaar best lang vind ikquote:Op vrijdag 13 januari 2012 18:38 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
15 Jaar - 1/3 bij goed gedrag = 10 jaar. Volkert v/d G (Pim Fortuyn, 2002) komt ook dit jaar vrij geloof ik.
[..]
Waarom verbaast me dit nieteens meer.
I can't do this all on my own, no I know, I'm no superman.![]()
Okeoke, maar niet voor Peruquote:Op vrijdag 13 januari 2012 19:08 schreef aight1 het volgende:
[..]
Daarom, dan is 28 jaar best lang vind ik![]()
![]()
Achja, ik zou de spange docentes die hun leerlingen 'bijles' gaven in de VS dan weer geven.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 19:03 schreef Phantomesse het volgende:
Ik kan er ook de vinger niet op leggen. Gewoon dat hij in staat is om zoiets te doen en er geen enkele berouw over te hebben, iets ontastbaars dus. Misschien ook het verlangen om dan juist van zo een gevoelloos persoon enigzins wat affectie te ontvangen. Denk ik.![]()
niiiicccccccccccccccceequote:Op vrijdag 13 januari 2012 19:12 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Achja, ik zou de spange docentes die hun leerlingen 'bijles' gaven in de VS dan weer geven.![]()
Okay, okay. Meh dan kun je die helix ook wel hebben joh! Ik wil zelf een anti helix en een anti tragus, maar gezien ik 6 ongebruikte pierce gaatjes in mijn oren heb zitten ga ik dat maar niet doen want zodra ze uit mogen blijven ze waarschijnlijk ook uit.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 19:05 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Navelpiercing heb ik ook gehad maar daar voelde ik echt niets van juist. Tongpiercing vond ik dan wel weer vervelend, maar dat kwam vooral omdat ik alles een paar cm voor m'n gezicht zag gebeuren.Snap ik.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 19:12 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Achja, ik zou de spange docentes die hun leerlingen 'bijles' gaven in de VS dan weer geven.![]()
Kankerquote:Op vrijdag 13 januari 2012 19:15 schreef Maisnon het volgende:
http://blood-art.livejournal.com/
ok wat![]()
![]()
Wait, whut!?quote:Op vrijdag 13 januari 2012 19:15 schreef Maisnon het volgende:
http://blood-art.livejournal.com/
ok watThere are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
Als je DWDD dadelijk kijkt: Valentijn is te gast, omdat ze een Elle Style Award heeft gewonnen van dit jaar http://www.elle.nl/ELLE-S(...)rds-2012-de-winnaars
Maar dat is dus iemand die in hetzelfde schuitje, nouja zat, als ik
Ze hebben haar ook tijdens een hele goeie documentaire gevolgd van haar 8e ofzo tot haar 14e.
Maar daarna is ze dus model geworden enzoben benieuwd
![]()
Ze/hij/whatever is wel goed gelukt. Al was ze mooier geweest als ze niet zo ontiegelijk dun was (foto's van puntige knieeen en ellebogenquote:Op vrijdag 13 januari 2012 19:23 schreef Maisnon het volgende:
Als je DWDD dadelijk kijkt: Valentijn is te gast, omdat ze een Elle Style Award heeft gewonnen van dit jaar http://www.elle.nl/ELLE-S(...)rds-2012-de-winnaars
Maar dat is dus iemand die in hetzelfde schuitje, nouja zat, als ik
Ze hebben haar ook tijdens een hele goeie documentaire gevolgd van haar 8e ofzo tot haar 14e.
Maar daarna is ze dus model geworden enzoben benieuwd
)
![]()
Ja ze is best lang, maarja, dat heb je niet voor het kiezen. Ze is gelukkig voor d'r ook niet echt heel erg breed dus het is voor de rest wel netjes in verhouding![]()
![]()
Aaaah ze hebben zoveel mooie dingen bij ASOS! Niet goed voor mijn portemonnee dit
Schatjes, ik ga nog even wat puntjes op de i zetten en het weekend weer in met op de planning:
Verjaardag Svenno
Daar overnachten
Winterfteling met daaropvolgend weer een verjaardag
Zondag ga ik chillen met een vroegere beste vriendin
Jullie gaan mij dus weinig tot niet zien dit weekend, dan weten jullie dat en hoeven jullie je niet zorgen te maken dat ik dood ben.
Goed weekend allemaal!![]()
Veel plezierquote:Op vrijdag 13 januari 2012 19:43 schreef Phantomesse het volgende:
Schatjes, ik ga nog even wat puntjes op de i zetten en het weekend weer in met op de planning:
Verjaardag Svenno
Daar overnachten
Jullie gaan mij dus weinig tot niet zien dit weekend, dan weten jullie dat en hoeven jullie je niet zorgen te maken dat ik dood ben.
Goed weekend allemaal!!
Ik wil stiekem niet mee omdat ik weet dat ik pas tegen 5 uur ga slapen en er om 8 uur aweer uitmoet terwijl ik waarschijnlijk nog katlam ben.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 19:44 schreef Maisnon het volgende:
Leuk weekendWinterEfteling
dat is hier een kwartier rijden vandaan ofzo
veel plezier!
Daarintegen: WinterEftelingde enige tijd dat ik de Efteling leuk vind.
![]()
En met mate drinken is ook zo moeilijk. Herkenbaar ditquote:Op vrijdag 13 januari 2012 19:46 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Ik wil stiekem niet mee omdat ik weet dat ik pas tegen 5 uur ga slapen en er om 8 uur aweer uitmoet terwijl ik waarschijnlijk nog katlam ben.
Daarintegen: WinterEftelingde enige tijd dat ik de Efteling leuk vind.
Veel plezier!
![]()
Veel plezierrr, maar komt wel goed denkikquote:Op vrijdag 13 januari 2012 19:43 schreef Phantomesse het volgende:
Verjaardag Svenno
Daar overnachten
Goed weekend allemaal!
He jullie daar.
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.![]()
Love Would by Maisnon
Ik heb weer een track gemaakt, 140 bpm langzaam dub achtig ding
Niet mooi afgewerkt, maar ik ben toch wel tevreden![]()
Dat klinkt LEKKERquote:Op vrijdag 13 januari 2012 21:06 schreef Maisnon het volgende:
Love Would by Maisnon
Niet mooi afgewerkt, maar ik ben toch wel tevreden! 8/10
.
![]()
Klinkt goed Mais!quote:Op vrijdag 13 januari 2012 21:06 schreef Maisnon het volgende:
Love Would by Maisnon
Niet mooi afgewerkt, maar ik ben toch wel tevredenThere are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
ahaha fuck ik ben zo dom
inslaap gevallen en 4 oproepen gemist en nu zijn ze maar zonder mij aangereden dus heb ik niks te doen vanavondI can't do this all on my own, no I know, I'm no superman.![]()
Ik dacht aangereden, wtf dude lucky bastard jijquote:Op vrijdag 13 januari 2012 21:13 schreef aight1 het volgende:
ahaha fuck ik ben zo dom
inslaap gevallen en 4 oproepen gemist en nu zijn ze maar zonder mij aangereden dus heb ik niks te doen vanavond. Maar Maisnon had 't al paar posts terug uitgelegd
.
![]()
oh ja oepsquote:Op vrijdag 13 januari 2012 21:14 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik dacht aangereden, wtf dude lucky bastard jij. Maar Maisnon had 't al paar posts terug uitgelegd
.
vertrokken
ookgoedI can't do this all on my own, no I know, I'm no superman.![]()
Herkenbaar ditquote:Op vrijdag 13 januari 2012 21:13 schreef aight1 het volgende:
ahaha fuck ik ben zo dom
inslaap gevallen en 4 oproepen gemist en nu zijn ze maar zonder mij aangereden dus heb ik niks te doen vanavond
OANGEREEJUUUUUUUUUUUH
Dankjulliewel trouwensik had er nog langer aan door kunnen werken maar mijn toewijding is altijd zo laag
![]()
![]()
Ik ga 'm serieus even downloaden en op m'n iPod en BlackBerry gooien, mag wel tochquote:Op vrijdag 13 januari 2012 21:16 schreef Maisnon het volgende:
OANGEREEJUUUUUUUUUUUH
Dankjulliewel trouwensik had er nog langer aan door kunnen werken maar mijn toewijding is altijd zo laag
.
![]()
Klinkt goed Mais.
Wat gaat deze nacht jullie brengen?The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Ik twijfel nog. De stad in, waar het op vrijdagavond niet echt druk is, of thuis chillings met vrienden.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 21:20 schreef Chocolatebear het volgende:
Klinkt goed Mais.
Wat gaat deze nacht jullie brengen?
Jij al plannen?There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
Bier en wiet. Fuck it, heb me koest gehouden sinds 1 januari met 2 jonko's en 2 flesjes Heineken verspreid over de tijd, nu ga ik weer even zondigenquote:Op vrijdag 13 januari 2012 21:20 schreef Chocolatebear het volgende:
Klinkt goed Mais.
Wat gaat deze nacht jullie brengen?. Die space moet wel heerlijk worden nu, door de ontwenning
.
![]()
Heineken, kwalijke zaakquote:Op vrijdag 13 januari 2012 21:25 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Bier en wiet. Fuck it, heb me koest gehouden sinds 1 januari met 2 jonko's en 2 flesjes Heineken verspreid over de tijd, nu ga ik weer even zondigen. Die space moet wel heerlijk worden nu, door de ontwenning
.
Was niks anders manquote:. Is op zich prima te drinken uit fles en koud! Nu ik keus heb gewoon Bavaria natuurlijk!
![]()
Je zou het goed doen hier in Brabantquote:Op vrijdag 13 januari 2012 21:27 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Was niks anders man. Is op zich prima te drinken uit fles en koud! Nu ik keus heb gewoon Bavaria natuurlijk!
![]()
Deze gast"I managed to come home with seven girls tattooed on my bum".
tof! tuurlijk mag datquote:Op vrijdag 13 januari 2012 21:17 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik ga 'm serieus even downloaden en op m'n iPod en BlackBerry gooien, mag wel toch.
Wij drinken met vrinnnnden altijd Grolsch. Maar ik heb echt al lang geen bire meer op![]()
Ik ga zo met een mattie whisky tappen, jonko roken en COD spelen.
Tevens: Heineken
Hertog Jan
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Je hebt nog veel te lerenquote:Op vrijdag 13 januari 2012 21:33 schreef Vaseline_ het volgende:
Heineken
BavariaHomobier, amper smaak
Maar Hertog Jan is idd wel 't beste
Mwoah, als ik moet kiezen tussen heineken en bavaria dan weet ik 't wel. Maar Grolsch, Amstel en Heinkenen vind ik wel 't lekkerst van wat ik al gedronken hebquote:Op vrijdag 13 januari 2012 21:36 schreef aight1 het volgende:
[..]
Je hebt nog veel te leren
Maar Hertog Jan is idd wel 't beste![]()
![]()
Ik weet niet of jullie dit plaatje kunnen zien maar
Showcase is dus wat we bij studie moeten maken, waar een compleet semester op beoordeeld wordt, een soort portfolio. En nu zijn dus de 2 weken waar iedereen daar nonstop mee bezig is, dan leef je echt als een kluizenaar. En veel uitstellen
Post er iemand dat plaatje op de facebook pagina van de studie![]()
![]()
Welke studie doe je eigenlijkquote:Op vrijdag 13 januari 2012 21:46 schreef Maisnon het volgende:
Ik weet niet of jullie dit plaatje kunnen zien maar
[ afbeelding ]
Showcase is dus wat we bij studie moeten maken, waar een compleet semester op beoordeeld wordt, een soort portfolio. En nu zijn dus de 2 weken waar iedereen daar nonstop mee bezig is, dan leef je echt als een kluizenaar. En veel uitstellen
Post er iemand dat plaatje op de facebook pagina van de studie![]()
Nou ik zeg wel mijn studie maar ik doe het op dit moment niet
Industrial Design, dus producten ontwerpen in allerlei vormen en maten. Van iPads tot intelligente feestverlichting, tot producten die mensen met ernstige ziekten helpen met hun familie te communiceren
Het is dus een technische studie, waar je toch veel moet tekenen en naaien en kleien etc, en waar mensen dus, de gebruikers, een grote rol spelen.
Op de TU in Eindhoven
Ik heb inmiddels mn Bsc al, maar moet nog aan de master beginnen![]()
Tof! maar wel moeilijk. Ik heb die creativiteit nietquote:Op vrijdag 13 januari 2012 21:51 schreef Maisnon het volgende:
Nou ik zeg wel mijn studie maar ik doe het op dit moment niet
Industrial Design, dus producten ontwerpen in allerlei vormen en maten. Van iPads tot intelligente feestverlichting, tot producten die mensen met ernstige ziekten helpen met hun familie te communiceren
Het is dus een technische studie, waar je toch veel moet tekenen en naaien en kleien etc, en waar mensen dus, de gebruikers, een grote rol spelen.
Op de TU in Eindhoven
Ik heb inmiddels mn Bsc al, maar moet nog aan de master beginnen![]()
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 21:06 schreef Maisnon het volgende:
Love Would by Maisnon
Niet mooi afgewerkt, maar ik ben toch wel tevreden!
Niet zo veel veranderen steeds jij. Nou ja, ik houd over het algemeen van wat simpeler, rauwer, ongepolijster, lo-fi.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:17 schreef Maisnon het volgende:
Ik heb em nu verbeterd, midner clich kick en snare geluid en toch nog wat hats en crashes
Hallo, ik ben awesome.[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Wow dat is kut.quote:[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Goeiemorgen schatjes.
Kom zoenen?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 14:50 schreef Vaseline_ het volgende:
Turksepizza in my belly and a garlic-smell coming out of my mouth.
![]()
![]()
Okequote:Op zaterdag 14 januari 2012 14:55 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Goeiemorgen schatjes.
[..]
Kom zoenen?![]()
![]()
Straks ruikt het naar kutjes.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 15:11 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Mijn smoelwerk ruikt momenteel naar runderragout.![]()
He jij.quote:
Jullie krijgen allemaal de hartelijke groenten van Phantomesse vanuit de Vogelrock.![]()
Vogel rock!quote:Op zaterdag 14 januari 2012 15:43 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
He jij.
Jullie krijgen allemaal de hartelijke groenten van Phantomesse vanuit de Vogelrock.![]()
Jeugd herinneringen
![]()
Is het raar dat ik nog nooit in de Efteling ben geweest?
Nee je mist niksquote:Op zaterdag 14 januari 2012 15:59 schreef Juminelle het volgende:
Is het raar dat ik nog nooit in de Efteling ben geweest?
![]()
![]()
Ik 2 keer geloof ik, met schoolreisjes ofzo. Fata Morgana was die boottocht toch? Dat was wel mooi
.
![]()
Ja klopt, en de droomvlucht was ook mooi volgens mijI can't do this all on my own, no I know, I'm no superman.![]()
Ik vind Walibi veel toffer denk ik. Die achtbanen
Hardste pretpark vroeger vond ik toch echt wel Drievliet. Daar kon ik wel dagen blijven toen ik klein was
.
![]()
Disneyland.
Rock 'n Rollercoaster.
Space Mountain.
Als een baws met glasses en een peuk op de foto.
Ik heb een hersenschudding overgehouden aan de Space Mountain denk ikquote:Op zaterdag 14 januari 2012 16:47 schreef Chocolatebear het volgende:
Disneyland.
Rock 'n Rollercoaster.
Space Mountain.
Als een baws met glasses en een peuk op de foto.Die hoofdsteun daar zit zo los dat m'n hoofd telkens van links naar rechts sloeg.
Beide wel echt dope ja
Ohh ja! Had net mn helix toen en ik ging er met mn neven 3x achter elkaar in. Hele oor rood en bonkendquote:Op zaterdag 14 januari 2012 17:44 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ik heb een hersenschudding overgehouden aan de Space Mountain denk ikDie hoofdsteun daar zit zo los dat m'n hoofd telkens van links naar rechts sloeg.
Beide wel echt dope jaau. Rock n rollercoaster is ook baws, aerosmith! Sowieso disneyland wauw
![]()
![]()
GoedenavondC'est la vie
Spacemountain is bawwsss, toen ik daar was stonden er bijna geen rijen, 8x achter elkaar erin heuuuI can't do this all on my own, no I know, I'm no superman.![]()
Ik vind het een beetje Rebecca Black-niveau om eerlijk te zijnquote:
Dat dus ja. Fucking slecht ditquote:Op zaterdag 14 januari 2012 21:07 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Klinkt echt precies als die nummers van Kim Kardashian en Paris Hilton, typische kankerpop-sound.
De Efteling moet je niet echt doen voor de attracties qua spanning ofzo (hoewel er wel een paar intensieve bij zitten) maar meer voor de sfeer.
Alles is zo mooi aangekleed en tot in de puntjes uitgewerkt. Dus niet je standaard rollercoaster tycoon kaal park, maar echt een hele wereldzeg maar
![]()
![]()
Ziek worden op zaterdagavond terwijl je een tof feestje op de planning had staan
Hey maar je bent nog wel wakker nu! Of lukt t slapen niet (al helemaal niet als je aan het feest denkt)quote:Op zondag 15 januari 2012 02:19 schreef Juminelle het volgende:
Ziek worden op zaterdagavond terwijl je een tof feestje op de planning had staan![]()
Waaat, da's fucked...quote:Op zondag 15 januari 2012 02:19 schreef Juminelle het volgende:
Ziek worden op zaterdagavond terwijl je een tof feestje op de planning had staanI can't do this all on my own, no I know, I'm no superman.![]()
quote:Op zondag 15 januari 2012 10:19 schreef Reintji het volgende:
[ afbeelding ]
/
Is dit nu een barbaar of een wanhopige fan?![]()
![]()
Hahahaquote:Op zondag 15 januari 2012 10:19 schreef Reintji het volgende:
[ afbeelding ]
/
Is dit nu een barbaar of een wanhopige fan?!
Beterschap dames.
![]()
Dank uquote:Jaloersquote:Op zondag 15 januari 2012 14:32 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Tevens wakker worden met een homemade saoto-soepje is heerlijk.
[ afbeelding ]! Ik krijg sinds gisteravond echt niets naar binnen behalve waterijsjes.
Ik ben al vanaf vrijdag nacht aan het puken en gisteravond heeft m'n papa waterijsjes gehaald. Die heb ik nu al 3 opquote:Op zondag 15 januari 2012 14:33 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Dank u
[..]
Jaloers! Ik krijg sinds gisteravond echt niets naar binnen behalve waterijsjes.
.
Jij hebt me gewoon aangestoken Jumi!
![]()
Gewoon Cup-a-soup kippensoep en soda crackers etenquote:Op zondag 15 januari 2012 14:33 schreef Juminelle het volgende:
Jaloers! Ik krijg sinds gisteravond echt niets naar binnen behalve waterijsjes.
.
![]()
![]()
Andersom juistquote:Op zondag 15 januari 2012 14:37 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik ben al vanaf vrijdag nacht aan het puken en gisteravond heeft m'n papa waterijsjes gehaald. Die heb ik nu al 3 op.
Jij hebt me gewoon aangestoken Jumi!
Vrijdagnacht was ik namelijk nog gewoon aan 't genieten van goed voedsel, wiet en whisky.
Perenijsjes als je ziek bent
Kippensoep kan ik echt niet binnenhouden nuquote:Op zondag 15 januari 2012 14:39 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Gewoon Cup-a-soup kippensoep en soda crackers eten.
[ afbeelding ]Die crackers zijn wel een goed idee ja!
Wel iets eten hoor, die ass moet er niet vanafquote:Op zondag 15 januari 2012 14:42 schreef Juminelle het volgende:
Kippensoep kan ik echt niet binnenhouden nuDie crackers zijn wel een goed idee ja!
.
![]()
Dat wil je niet, believe mequote:Op zondag 15 januari 2012 14:43 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
Ally moet ik je even komen verzorgen?.
![]()
Allure_ ligt met de klonten kots in d'r haar vastgekoekt en het groene slijm aan d'r neus opgedroogd in bed.
![]()
Daar was ik inmiddels allang mee begonnen, maar het mag niet baten tot nu toequote:Op zondag 15 januari 2012 14:44 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Wel iets eten hoor, die ass moet er niet vanaf.
quote:Op zondag 15 januari 2012 15:03 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Daar was ik inmiddels allang mee begonnen, maar het mag niet baten tot nu toe![]()
![]()
![]()
Nee, ik kots wel netjes in een emmertjequote:Op zondag 15 januari 2012 15:00 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Allure_ ligt met de klonten kots in d'r haar vastgekoekt en het groene slijm aan d'r neus opgedroogd in bed.
. Wil je het zien?
![]()
Iewl, nee.quote:Op zondag 15 januari 2012 15:12 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Nee, ik kots wel netjes in een emmertje. Wil je het zien?
![]()
![]()
Haha eentje had helemaal over zichzelf heengekotst gisteren, best wel sneu opzichI can't do this all on my own, no I know, I'm no superman.![]()
Wat is er gebeurd?quote:Aw, gecondoleerd Krioquote:Mooie leeftijd wel!
Gecondoleerd man, 101 is wel een taaie. 1 Srananmang-njang voor jou
.
Rijst met pom, pastei, snijbonen en kip (en natuurlijk jus).
![]()
Thanks beiden. Ze was nog net geen 101. En gelukkig gewoon rustig gegaan.
Goed voer dWc!full stops and exclamation marks![]()
Meer dan dit krijg ik niet weg nuKutleven.
Verschil moet er wezenquote:Op zondag 15 januari 2012 18:40 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Gecondoleerd man, 101 is wel een taaie. 1 Srananmang-njang voor jou
.
[ afbeelding ]
Rijst met pom, pastei, snijbonen en kip (en natuurlijk jus).
quote:Op zondag 15 januari 2012 18:56 schreef Juminelle het volgende:
Meer dan dit krijg ik niet weg nuKutleven.
[ afbeelding ]![]()
![]()
Wow ja, het ziet er ook wel heel spannend uit zoquote:Op zondag 15 januari 2012 18:59 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Stiekem beentjes erop om de nigga te teasen, jaja..
Komt goed.quote:Op zondag 15 januari 2012 18:54 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik heb het al gezegd maar houd je taai
Moet toch alweer lachen om dWc.
I sab fa. dWc, voor al uw feesten en pasteien.quote:Op zondag 15 januari 2012 19:02 schreef krioro het volgende:
[..]
Komt goed.
Moet toch alweer lachen om dWc.![]()
![]()
Een jongetje van 14 die zijn 15-jarige ex en haar vader neersteekt. Hoe dan!?There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
En weer.quote:Op zondag 15 januari 2012 19:04 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
I sab fa. dWc, voor al uw feesten en pasteien. [ afbeelding ]I don't want to live on this planet anymore.quote:Op zondag 15 januari 2012 19:12 schreef Juminelle het volgende:
Een jongetje van 14 die zijn 15-jarige ex en haar vader neersteekt. Hoe dan!?Pics van je kotsemmer.quote:full stops and exclamation marks![]()
Laat die op een echt bord drukken met mooier uiterlijk enzo, iets bewerken (want copyright), promoot hem en verkoop hem. Zie het geld binnenstromen.quote:Op zondag 15 januari 2012 19:56 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Anyway, bazendrankspel.
[ afbeelding ]If not now, then when.![]()
Hoe fucking wasted ben je als je daarmee klaar bentquote:Op zondag 15 januari 2012 19:56 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Anyway, bazendrankspel.
[ afbeelding ]
De leukste manier om in coma te komen.quote:Op zondag 15 januari 2012 19:56 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Anyway, bazendrankspel.
[ afbeelding ]
C'est la vie
Hij heeft zo'n mooi hoofdquote:Op zondag 15 januari 2012 20:18 schreef tliciouz het volgende:
Mag ik even showen, kitteh
[ afbeelding ]
Heb je al een naam?![]()
Gecondoleerdquote:Op zondag 15 januari 2012 18:50 schreef krioro het volgende:
Thanks beiden. Ze was nog net geen 101. En gelukkig gewoon rustig gegaan.
Goed voer dWc!
101 bijna, woah![]()
Wat een dikzakquote:Op zondag 15 januari 2012 20:18 schreef tliciouz het volgende:
[ afbeelding ].
![]()
Het is echt een huge beest gewoon!quote:Op zondag 15 januari 2012 20:22 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Hij heeft zo'n mooi hoofd
Heb je al een naam?
Zijn officile stamboom naam is Reiko, maar denk dat het James of mr snuggles word hehe
All good things are wild and free.![]()
Lijkt zo, maar dat is zijn bouw. Bijna 9 kilo schoon aan de haakquote:
Ik hou niet van katten, maar deze is wel echt mooiquote:Op zondag 15 januari 2012 20:18 schreef tliciouz het volgende:
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
Dat is toch veel? Maar ik geloof wel dat het zijn bouw is, lijkt denk ik vooral zo door zijn vacht.quote:Op zondag 15 januari 2012 20:26 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Lijkt zo, maar dat is zijn bouw. Bijna 9 kilo schoon aan de haak![]()
Dat klinkt net alsof je opgepakt was hehe.quote:Op zondag 15 januari 2012 20:26 schreef Vaseline_ het volgende:
Ennnnn ik ben weer vrijjjjj!
Leuke kat Titi!En 9 kilo ja? De mijne 5
Thanks Mais.quote:Aw, cute.quote:Op zondag 15 januari 2012 20:18 schreef tliciouz het volgende:
[ afbeelding ]full stops and exclamation marks![]()
Soort van.quote:Op zondag 15 januari 2012 20:29 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dat klinkt net alsof je opgepakt was hehe.![]()
quote:Op zondag 15 januari 2012 20:28 schreef Juminelle het volgende:
Verrek, gewoon niet gespot. Thanks for noticingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
![]()
Ja toen ik hem zag dacht ik wat een vetzakquote:Op zondag 15 januari 2012 20:28 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat is toch veel? Maar ik geloof wel dat het zijn bouw is, lijkt denk ik vooral zo door zijn vacht.Maar toen ik hem begon te aaien voelde je dat zijn vacht heel dik is. En het is een kater dus zijn al wat dikker, en hij word gecastreerd daar kunnen ze nog voller van worden
Over katten gesproken, de mijne zijn weer heen en weer aan het racen en dan via mn rug op het bureau, mij suf aankijken en weer wegsprinten. Enzovoooooort.![]()
Mijn been is weer niet goed genoeg?quote:Op zondag 15 januari 2012 20:30 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Verrek, gewoon niet gespot. Thanks for noticing [ afbeelding ].All good things are wild and free.![]()
quote:Op zondag 15 januari 2012 20:28 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ik hou niet van katten, maar deze is wel echt mooiDit, wat een knapperdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
![]()
quote:Op zondag 15 januari 2012 20:32 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Mijn been is weer niet goed genoeg?Jawel verdomme.
![]()
Haha ik schrok al gek!quote:Op zondag 15 januari 2012 20:34 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Whehehe niks ik werkte van 1 tot 8 en dat voelt alsof ik in jail zitAll good things are wild and free.![]()
Ja whiskas? Dat is ook hetzelfde rasquote:Op zondag 15 januari 2012 20:35 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
Hij lijkt op die kat uit die reclame van zo'n kattenvoer product, ook zo'n dikke grijze.
Heb een krabpaal gekocht met een huisje enz. Beest past niet eens door het gat![]()
Onderschat ze niet hequote:Op zondag 15 januari 2012 20:36 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja whiskas? Dat is ook hetzelfde ras
Heb een krabpaal gekocht met een huisje enz. Beest past niet eens door het gat![]()
Die krengen piepen overal tussendoor
![]()
Hehe dat had ik al ondervonden ja. Maar hij moet eerst met zn kont er in wil hij er in passenquote:Op zondag 15 januari 2012 20:41 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Onderschat ze niet heDie krengen piepen overal tussendoor
Met oud&nieuw gedaan deze, gruwelijk spelquote:Op zondag 15 januari 2012 19:56 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Anyway, bazendrankspel.
[ afbeelding ]
Vroeg opgestaan op maandagochtend om te bikkelen in de sportschool. Mijn zelfdiscipline op dit moment
Sta maar eens op voor schoolquote:Op maandag 16 januari 2012 08:03 schreef Juminelle het volgende:
Vroeg opgestaan op maandagochtend om te bikkelen in de sportschool. Mijn zelfdiscipline op dit momentIk heb m'n wekker al 3x laten snoozen
![]()
![]()
Hoeveel squat je, of welk excuus gebruik je om het niet te doen?quote:Op maandag 16 januari 2012 08:03 schreef Juminelle het volgende:
Vroeg opgestaan op maandagochtend om te bikkelen in de sportschool. Mijn zelfdiscipline op dit moment![]()
Ik heb het ergste wat op het internet te vinden is gevonden. Ik wil het posten maar ik ben oprecht bang dat jullie me dit nooit vergeven. Oprecht.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Wat dan?quote:Op maandag 16 januari 2012 11:37 schreef Chocolatebear het volgende:
Ik heb het ergste wat op het internet te vinden is gevonden. Ik wil het posten maar ik ben oprecht bang dat jullie me dit nooit vergeven. Oprecht.
POST NU.[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Ik ben helemaal van slag, het is half januari geweest en nog geen sneeuwvlok bespeurd. Ik wil straks niet eens winter meer.quote:Op maandag 16 januari 2012 09:34 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
Het ruikt naar wintersport buiten.
![]()
![]()
quote:Op maandag 16 januari 2012 08:03 schreef Juminelle het volgende:
Vroeg opgestaan op maandagochtend om te bikkelen in de sportschool. Mijn zelfdiscipline op dit momentDo it, do itquote:Op maandag 16 januari 2012 11:37 schreef Chocolatebear het volgende:
Ik heb het ergste wat op het internet te vinden is gevonden. Ik wil het posten maar ik ben oprecht bang dat jullie me dit nooit vergeven. Oprecht.![]()
Ik heb jullie gewaarschuwd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vergeef het me.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Wat...
De... Fuck....[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Heb 't gepost op m'n Facebook, kijken wat m'n opa er van vindt.[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
hahaquote:Op maandag 16 januari 2012 12:02 schreef Jajong het volgende:
Heb 't gepost op m'n Facebook, kijken wat m'n opa er van vindt.![]()
Skilluminati bitches.[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Ja lekker dan, ons een beetje nieuwschierig maken..vertel het eensquote:Op maandag 16 januari 2012 11:37 schreef Chocolatebear het volgende:
Ik heb het ergste wat op het internet te vinden is gevonden. Ik wil het posten maar ik ben oprecht bang dat jullie me dit nooit vergeven. Oprecht.
Oh nevermind.![]()
![]()
Notorious B.I. Skiquote:The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
quote:Op maandag 16 januari 2012 11:55 schreef Chocolatebear het volgende:
Ik heb jullie gewaarschuwd.Scarred for life.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vergeef het me.
Hier even een leuke vid voor het evenwicht:
Dat leather.quote:Op maandag 16 januari 2012 14:34 schreef krioro het volgende:
[..]
Scarred for life.
Hier even een leuke vid voor het evenwicht:
Ik heb jullie gewaarschuwd.LOL.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vergeef het me.
Lijkt wel een soort van Rihanna/Beyonc bash dit, thefuck is er met deze man is dit serieus een uitgebrachte videoclip?![]()
We gaan zo lekker.[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
![]()
Deze is veel erger.![]()
Als je deze afkijkt ben je sowieso homo, mij lukte het niet.
Zo disturbing dit dat ik even zijn biografie moet checken.Kan niet echt zijn.
Kan niet vinden, laat maar zitten zal wel een reden hebben.
[ Bericht 7% gewijzigd door Phantomesse op 16-01-2012 15:30:18 ]![]()
http://en.wikipedia.org/wiki/Azisquote:Op maandag 16 januari 2012 15:19 schreef Phantomesse het volgende:
een politieke carrire nog wel.
Ik heb jullie gewaarschuwd.Wait, whutSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vergeef het me.![]()
!?
Ik ging niet fitnessen vandaag. Even hardgelopen en daarna meegedaan met een techniektraining.quote:Op maandag 16 januari 2012 09:02 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Hoeveel squat je, of welk excuus gebruik je om het niet te doen?
Is verslavend welIk wil vanavond weer.
Hij word nog net niet gegangbangtquote:Op maandag 16 januari 2012 15:19 schreef Phantomesse het volgende:
Deze is veel erger.![]()
Als je deze afkijkt ben je sowieso homo, mij lukte het niet.
Kan niet vinden, laat maar zitten zal wel een reden hebben.Mainnnnn, dit is echt..Ik kwam maar bij 1min toen ie in bed lag met die andere vent en toen vond ik het welletjes. Te gay dit
Forum Opties Forumhop: Hop naar: