SPOILER: UsersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Most recent eyecandies:SPOILER: VrouwenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: MannenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.GAME ON!![]()
![]()
Circlejerk.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 15:36 schreef Sala-adin het volgende:
Nog 19 delen en dan is het fuckin 100! Wat gaan we dan doen[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!![]()
Dat klinkt echt nastyquote:Op vrijdag 13 januari 2012 15:32 schreef tliciouz het volgende:
[..]
He Jum.Mijn eierstokken begin te rammelen van al die baby foto's
. Stelletje latente tienermoeders hier ook
.
![]()
Whehe die van mij ook toen ik maandag in Rotterdam was. Er was een winkel met merkkleding/schoenen voor baby's en kleine kinderen en ik werd gek daarquote:Op vrijdag 13 januari 2012 15:32 schreef tliciouz het volgende:
[..]
He Jum.Mijn eierstokken begin te rammelen van al die baby foto's
Die mini schoentjes
There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
Merkkleding voor baby's. Dat is echt het domste ooit. Mijn kinderen krijgen gewoon afdankertjes van m'n broertjes en zusjes en shit van de Wibra
.
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Dat verklaart meteen je swagloze skinnyjeans.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 15:42 schreef Jajong het volgende:
Merkkleding voor baby's. Dat is echt het domste ooit. Mijn kinderen krijgen gewoon afdankertjes van m'n broertjes en zusjes en shit van de Wibra
.
![]()
Gister toen ik voor een stoplicht wachtte stond er een auto voor me met een klein meisje achterin. die bleef mij maar aaaaanstaren. Ik moest echt moeite doen om niet in de lach te schieten
Kinderen/baby's zijn wel cute tho. Tenzij ze ADHD hebben.![]()
Right..quote:Op vrijdag 13 januari 2012 15:44 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dat verklaart meteen je skinnyjeans.[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
En jij woont op de zolder van je mama, denk niet dat jij moet praten over een gebrek aan swag bro.
Kledingewijs minder bedeeld qua smaak.quote:Zolder? Anyway:quote:Op vrijdag 13 januari 2012 15:46 schreef Jajong het volgende:
En jij woont op de zolder van je mama, denk niet dat jij moet praten over een gebrek aan swag bro.
Alleen echte bazen blijven in het ouderlijk huis terwijl de moeder juist weggaat.
![]()
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 15:46 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Kledingewijs minder bedeeld qua smaak.
[..]
Zolder? Anyway:
[ afbeelding ]. Nitpicken over de daadwerkelijke locatie in het huis van je moeder omdat je anders geen comeback weet. En dat onderstrepen door een generic meme te posten.
Niet boos zijn, je moeder komt zo wel thuis met wat lollies om je te troosten.[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Klopt wel ja. 200 euro voor schoenen uitgeven die dat kind binnen een paar maanden niet meer pastquote:Op vrijdag 13 januari 2012 15:42 schreef Jajong het volgende:
.
![]()
Wel echt schattig tho
Jajong, dWc. In de ring!
En de winaaaarrrr issss...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik denk dat Jajong überhaupt nieteens voor nageslacht kan zorgen met z'n kankerstrakke skinnyjeans.
![]()
Ja babyschoentjes zijn superdupercute. Maar ergens vanbinnen scheld ik de ouders helemaal uit als ik een kind van 1 met uggs ziequote:Op vrijdag 13 januari 2012 15:49 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Klopt wel ja. 200 euro voor schoenen uitgeven die dat kind binnen een paar maanden niet meer past![]()
[ afbeelding ]
Wel echt schattig tho![]()
![]()
Jij hebt niet eens iemand om je DNA in te lozen.. Last time i checked zijn dudes van 20+ die nog bij hun moeder wonen niet echt populair bij de chicks.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 15:50 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ik denk dat Jajong überhaupt nieteens voor nageslacht kan zorgen met z'n kankerstrakke skinnyjeans.
Zo'n nichtje heb ik. Ze is inmiddels drie en de vrouw van mijn neef gaat overal met dat kind naartoe om veel te dure spullen voor haar te kopenquote:Op vrijdag 13 januari 2012 15:51 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja babyschoentjes zijn superdupercute. Maar ergens vanbinnen scheld ik de ouders helemaal uit als ik een kind van 1 met uggs zieHaar kledingkast is echt ziek.
Kutleven heb ik iddquote:Op vrijdag 13 januari 2012 15:52 schreef Jajong het volgende:
[..]
Jij hebt niet eens iemand om je DNA in te lozen.. Last time i checked zijn dudes van 20+ die nog bij hun moeder wonen niet echt populair bij de chicks..
![]()
Echt hequote:. Moet er het hele jaar voor sparen.
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: