SPOILER: UsersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Most recent eyecandies:SPOILER: VrouwenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: MannenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.GAME ON!![]()
![]()
Circlejerk.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 15:36 schreef Sala-adin het volgende:
Nog 19 delen en dan is het fuckin 100! Wat gaan we dan doen[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!![]()
Dat klinkt echt nastyquote:Op vrijdag 13 januari 2012 15:32 schreef tliciouz het volgende:
[..]
He Jum.Mijn eierstokken begin te rammelen van al die baby foto's
. Stelletje latente tienermoeders hier ook
.
![]()
Whehe die van mij ook toen ik maandag in Rotterdam was. Er was een winkel met merkkleding/schoenen voor baby's en kleine kinderen en ik werd gek daarquote:Op vrijdag 13 januari 2012 15:32 schreef tliciouz het volgende:
[..]
He Jum.Mijn eierstokken begin te rammelen van al die baby foto's
Die mini schoentjes
There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
Merkkleding voor baby's. Dat is echt het domste ooit. Mijn kinderen krijgen gewoon afdankertjes van m'n broertjes en zusjes en shit van de Wibra
.
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Dat verklaart meteen je swagloze skinnyjeans.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 15:42 schreef Jajong het volgende:
Merkkleding voor baby's. Dat is echt het domste ooit. Mijn kinderen krijgen gewoon afdankertjes van m'n broertjes en zusjes en shit van de Wibra
.
![]()
Gister toen ik voor een stoplicht wachtte stond er een auto voor me met een klein meisje achterin. die bleef mij maar aaaaanstaren. Ik moest echt moeite doen om niet in de lach te schieten
Kinderen/baby's zijn wel cute tho. Tenzij ze ADHD hebben.![]()
Right..quote:Op vrijdag 13 januari 2012 15:44 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dat verklaart meteen je skinnyjeans.[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
En jij woont op de zolder van je mama, denk niet dat jij moet praten over een gebrek aan swag bro.
Kledingewijs minder bedeeld qua smaak.quote:Zolder? Anyway:quote:Op vrijdag 13 januari 2012 15:46 schreef Jajong het volgende:
En jij woont op de zolder van je mama, denk niet dat jij moet praten over een gebrek aan swag bro.
Alleen echte bazen blijven in het ouderlijk huis terwijl de moeder juist weggaat.
![]()
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 15:46 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Kledingewijs minder bedeeld qua smaak.
[..]
Zolder? Anyway:
[ afbeelding ]. Nitpicken over de daadwerkelijke locatie in het huis van je moeder omdat je anders geen comeback weet. En dat onderstrepen door een generic meme te posten.
Niet boos zijn, je moeder komt zo wel thuis met wat lollies om je te troosten.[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Klopt wel ja. 200 euro voor schoenen uitgeven die dat kind binnen een paar maanden niet meer pastquote:Op vrijdag 13 januari 2012 15:42 schreef Jajong het volgende:
.
![]()
Wel echt schattig tho
Jajong, dWc. In de ring!
En de winaaaarrrr issss...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik denk dat Jajong überhaupt nieteens voor nageslacht kan zorgen met z'n kankerstrakke skinnyjeans.
![]()
Ja babyschoentjes zijn superdupercute. Maar ergens vanbinnen scheld ik de ouders helemaal uit als ik een kind van 1 met uggs ziequote:Op vrijdag 13 januari 2012 15:49 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Klopt wel ja. 200 euro voor schoenen uitgeven die dat kind binnen een paar maanden niet meer past![]()
[ afbeelding ]
Wel echt schattig tho![]()
![]()
Jij hebt niet eens iemand om je DNA in te lozen.. Last time i checked zijn dudes van 20+ die nog bij hun moeder wonen niet echt populair bij de chicks.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 15:50 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ik denk dat Jajong überhaupt nieteens voor nageslacht kan zorgen met z'n kankerstrakke skinnyjeans.
Zo'n nichtje heb ik. Ze is inmiddels drie en de vrouw van mijn neef gaat overal met dat kind naartoe om veel te dure spullen voor haar te kopenquote:Op vrijdag 13 januari 2012 15:51 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja babyschoentjes zijn superdupercute. Maar ergens vanbinnen scheld ik de ouders helemaal uit als ik een kind van 1 met uggs zieHaar kledingkast is echt ziek.
Kutleven heb ik iddquote:Op vrijdag 13 januari 2012 15:52 schreef Jajong het volgende:
[..]
Jij hebt niet eens iemand om je DNA in te lozen.. Last time i checked zijn dudes van 20+ die nog bij hun moeder wonen niet echt populair bij de chicks..
![]()
Echt hequote:. Moet er het hele jaar voor sparen.
True, maar het is kut.quote:Ja ik dus ookquote:Op vrijdag 13 januari 2012 16:07 schreef Jajong het volgende:
[..]
Echt he. Moet er het hele jaar voor sparen.
Heb net wel een ticket naar Bangkok gevonden voor 540e. Half juni tot half juli. Dat gaat 'm misschien wel worden.
Link?quote:Op vrijdag 13 januari 2012 16:21 schreef Jajong het volgende:
Heb net wel een ticket naar Bangkok gevonden voor 540e. Half juni tot half juli. Dat gaat 'm misschien wel worden.
![]()
![]()
kilroytravels.nl[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 16:45 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Jalekker straks zit ik naast ene Roy.Dan kill je hem gewoon toch.
full stops and exclamation marks![]()
Mooie prijs! Ik wil naar Honduras, maar die tickets zijn echt fucking duurquote:Op vrijdag 13 januari 2012 16:21 schreef Jajong het volgende:
It's friday friday gotta get down on fridayI can't do this all on my own, no I know, I'm no superman.![]()
Ja, gek he als je daarmee begint ben je na een kwartier al dood. Duurt een paar keer voor je een vol uur mee kunt dansen.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 17:11 schreef Vaseline_ het volgende:
Woei, Zumba fitness binnen en nu heb ik het een beetje heel erg heet![]()
Mijn zusje had dit dus een minuut geleden opstaanquote:Op vrijdag 13 januari 2012 17:19 schreef aight1 het volgende:
It's friday friday gotta get down on friday![]()
![]()
Dikke party jwzquote:Op vrijdag 13 januari 2012 17:19 schreef aight1 het volgende:
It's friday friday gotta get down on fridayC'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.![]()
Ik ook, goed nummer.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 17:21 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Mijn zusje had dit dus een minuut geleden opstaanI can't do this all on my own, no I know, I'm no superman.![]()
Ben al een uur bezigquote:Op vrijdag 13 januari 2012 17:20 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Ja, gek he als je daarmee begint ben je na een kwartier al dood. Duurt een paar keer voor je een vol uur mee kunt dansen.![]()
![]()
Mwah, ging er meteen vol tegenaan maargoed ik heb ook wel een redelijke conditie.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 17:28 schreef Maisnon het volgende:
Ja volgens mij is het toch anders omdat het een spel is, dan bouwen ze dat vast anders op![]()
Ik had gisteren fitness, voor school (ja echt) wat een drama was dat.C'est la vie
Details!quote:Op vrijdag 13 januari 2012 17:38 schreef heloef het volgende:
Ik had gisteren fitness, voor school (ja echt) wat een drama was dat.![]()
![]()
Het is zo hinderlijk als je aan het fitnessen bent en er komt een hele schoolklas binnenlopen.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 17:38 schreef heloef het volgende:
Ik had gisteren fitness, voor school (ja echt) wat een drama was dat.Nice. Inmiddels lukt mij dat ook maar toen ik dat spul net gedownload had ging ik helemaal dood gek.quote:![]()
Ik kan me niet opdrukken en ik heb een belabberde conditie.quote:
Het grappigste was dat hij tegen een andere jongen de hele tijd zei "jij moet echt leren opdrukken"
Die man had mij blijkbaar niet gezien.
C'est la vie
Hoe speel jij dat dan? Of heb je ook een Wii?quote:Op vrijdag 13 januari 2012 17:40 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Nice. Inmiddels lukt mij dat ook maar toen ik dat spul net gedownload had ging ik helemaal dood gek.There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
Ohwacht, ik heb gewoon een dvd gedownload, geen spel. Maar heb wel een Wii, echter vind ik het ozin om een Zumba spel te kopen als ik het ook gewoon in de sportschool kan doen.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 18:10 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Hoe speel jij dat dan? Of heb je ook een Wii?Wel een idee voor mijn zus misscien maar ik denk dat dat ding waar je op moet staan stukgaat als zij er op gaat.
![]()
Mijn Godquote:Op vrijdag 13 januari 2012 18:15 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Ohwacht, ik heb gewoon een dvd gedownload, geen spel. Maar heb wel een Wii, echter vind ik het ozin om een Zumba spel te kopen als ik het ook gewoon in de sportschool kan doen.Wel een idee voor mijn zus misscien maar ik denk dat dat ding waar je op moet staan stukgaat als zij er op gaat.
C'est la vie
Dat is wii fit gek. Je kan toch niet op zo'n plaat dansen als je de halve kamer door moetquote:Op vrijdag 13 januari 2012 18:15 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Ohwacht, ik heb gewoon een dvd gedownload, geen spel. Maar heb wel een Wii, echter vind ik het ozin om een Zumba spel te kopen als ik het ook gewoon in de sportschool kan doen.Wel een idee voor mijn zus misscien maar ik denk dat dat ding waar je op moet staan stukgaat als zij er op gaat.
Hierbij heb je een riem om waar je de controller in doet.
![]()
Oh, ja, weet ik veel.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 18:17 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dat is wii fit gek. Je kan toch niet op zo'n plaat dansen als je de halve kamer door moetHierbij heb je een riem om waar je de controller in doet.
Ontzettend kut wel, ze moet echt af gaan vallen dit is zonde.quote:![]()
Een dvd met lessen ofzo? Dat wil ik ook!quote:Op vrijdag 13 januari 2012 18:15 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
En whehe, aww
Hij ziet er goed uitquote:Op vrijdag 13 januari 2012 18:19 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[ afbeelding ]
Straf tot 2038, ben je mooi klaar mee.
Voor iemand die na 3 maanden lang crystal meth en een week niet geslapen te hebben z'n gezicht door een grindbak gesleurd heeft![]()
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 18:21 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Hij ziet er goed uit
Voor iemand die na 3 maanden lang crystal meth en een week niet geslapen te hebben z'n gezicht door een grindbak gesleurd heeft![]()
![]()
![]()
Onder zumba?quote:Op vrijdag 13 januari 2012 18:19 schreef Maisnon het volgende:
Maar ga je als je het leuk vind uiteindelijk onder Zumba ook?
En nee. Ik heb dit gewoon voor naast thaiboksen genomen en ga binnenkort weer paardrijden dus dat vind ik wel genoeg![]()
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 18:21 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Hij ziet er goed uit
Maar dik zijn is bij vrouwen een stuk kutter dan mannen volgens mij. Een vriendin van me is best klein en kwam ooit door medicijnen een boel aan, gingen we samen kleren shoppen, paste bij haar echt niks meer omdat alles uit verhouding was![]()
Ja zo noemen we dat hier in ieder gevalquote:Op vrijdag 13 januari 2012 18:21 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Onder zumba?
En nee. Ik heb dit gewoon voor naast thaiboksen genomen en ga binnenkort weer paardrijden dus dat vind ik wel genoegMoet het op Zumba les zijn?
nouja
![]()
Ik denk die man staat terecht in een statig tribunaal, wordt 'ie gewoon berecht in een zaaltje achteraf.
![]()
![]()
Wat slecht Nederlands zegquote:Op vrijdag 13 januari 2012 18:23 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ja zo noemen we dat hier in ieder gevalMoet het op Zumba les zijn?
nouja
"Ik ga onder zumba les." Zal wel iets brabo's zijn
![]()
![]()
Ik weet niet of ze daar wel statige tribunalen hebben
Gisteren een film gezien die zich in Iran afspeeld, dat rechtsysteem daar is ook al zo![]()
![]()
Ja dat zei ik al, het is iets Brabantsquote:Op vrijdag 13 januari 2012 18:25 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wat slecht Nederlands zeg"Ik ga onder zumba les." Zal wel iets brabo's zijn
![]()
![]()
Die vrouwen die hem liefdesbrieven sturen
Jullie zeggen toch ook 'langs' in een hele andere context? En eh, er was nog zo'n rare zinsconstructie. Een zin begint dan met 'al', (al ben je..), maar dan loopt hij niet soepel in het ABNquote:Op vrijdag 13 januari 2012 18:27 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ja dat zei ik al, het is iets Brabants. Weet even geen goed voorbeeld.
![]()
Krijg je in Nederland langer dan 28 jaar voor 1 moord?quote:Op vrijdag 13 januari 2012 18:29 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Best kort juist. Vooral daar in peru of welk land het nou ook wasI can't do this all on my own, no I know, I'm no superman.![]()
Ik zit langs hem, zeggen we wel eens. In plaats van naast.
Die met al weet ik niet, maar wat wel een goeie is:
Aangereden
Ik ben om half 7 al aangereden![]()
Brabantquote:Op vrijdag 13 januari 2012 18:31 schreef Maisnon het volgende:
Aangereden
Ik ben om half 7 al aangereden
nu etenstijdI can't do this all on my own, no I know, I'm no superman.![]()
Nee maar hij word toch niet hier berecht? Ik heb het niet gevolgd eigenlijkquote:Op vrijdag 13 januari 2012 18:30 schreef aight1 het volgende:
[..]
Krijg je in Nederland langer dan 28 jaar voor 1 moord?Gijle hebt rare dialectquote:Op vrijdag 13 januari 2012 18:31 schreef Maisnon het volgende:
Aangereden
Ik ben om half 7 al aangereden![]()
Tevens iedereen die 'ik kon hem' zegt als ze bedoelen: 'ik kende hem' , daar is Brabants echt niks bij![]()
Kun je nu nog downloaden, wordt binnnkort iets moeilijker.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 18:20 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Een dvd met lessen ofzo? Dat wil ik ook!
En whehe, aww
Zumba Gold en Zumba Sculpt, en die chicksIk zal je eerlijk toegeven dat ik zo'n 2 jaar geleden nog best wel een jointje met hem had willen roken. Nu wil ik dat ook wel, maar dan achter veilig glas en hem ontiegelijk sadistisch aanstarende.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 18:28 schreef Juminelle het volgende:
Die vrouwen die hem liefdesbrieven sturen![]()
15 Jaar - 1/3 bij goed gedrag = 10 jaarquote:Op vrijdag 13 januari 2012 18:30 schreef aight1 het volgende:
[..]
Krijg je in Nederland langer dan 28 jaar voor 1 moord?. Volkert v/d G (Pim Fortuyn, 2002) komt ook dit jaar vrij geloof ik.
Waarom verbaast me dit nieteens meerquote:Op vrijdag 13 januari 2012 18:37 schreef Phantomesse het volgende:
Ik zal je eerlijk toegeven dat ik zo'n 2 jaar geleden nog best wel een jointje met hem had willen roken. Nu wil ik dat ook wel, maar dan achter veilig glas en hem ontiegelijk sadistisch aanstarende..
![]()
Dan praat ik nog normaal jaquote:Op vrijdag 13 januari 2012 18:34 schreef Maisnon het volgende:
Tevens iedereen die 'ik kon hem' zegt als ze bedoelen: 'ik kende hem' , daar is Brabants echt niks bij![]()
![]()
Volgens mij was het iets als:quote:Op vrijdag 13 januari 2012 18:31 schreef Maisnon het volgende:
Al zit je binnen, dan zit je lekker warm.
In plaats van:
Als je binnen zit, dan zit je lekker warm.
En die 1e vorm is dan raar omdat je een tegenstelling (ofzo) verwacht, die er dus niet is.
![]()
Ja binnen Brabant verschilt het zelfs per dorp nog wel eens, dat soort grammaticaal rare dingen. Ik ken dat wat je noemt namelijk helemaal weer nietmaar kan het me goed voorstellen
![]()
Hij woonde destijds bij mij in de buurt en iedereen wilde hem keihardquote:Op vrijdag 13 januari 2012 18:37 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Ik zal je eerlijk toegeven dat ik zo'n 2 jaar geleden nog best wel een jointje met hem had willen roken. Nu wil ik dat ook wel, maar dan achter veilig glas en hem ontiegelijk sadistisch aanstarende.
Ah, ik vind deze piercing zo mooi dat ik hierdoor een helix wil laten zetten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 18:45 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Hij woonde destijds bij mij in de buurt en iedereen wilde hem keihard
Ah, ik vind deze piercing zo mooi dat ik hierdoor een helix wil laten zetten
Haha, ergens begrijp ik wel dat ze hem wilden, het schijnt toch een vieze fantasie te zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het verbaast me enigzins dat je nog geen helix hebt.![]()
Iedereen heeft zo'n ding toch? :p Ik in groep 6 al![]()
![]()
Hehe, ik heb van een vriendin zó vaak moeten aanhoren dat het pijn deed waardoor ik het nooit heb gedurfdquote:Op vrijdag 13 januari 2012 18:47 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Haha, ergens begrijp ik wel dat ze hem wilden, het schijnt toch een vieze fantasie te zijn.
Het verbaast me enigzins dat je nog geen helix hebt.![]()
Iedereen heeft zo'n ding toch? :p Ik in groep 6 al
Leg even uit voor de kijkers thuis aub?quote:Op vrijdag 13 januari 2012 18:47 schreef Phantomesse het volgende:
Haha, ergens begrijp ik wel dat ze hem wilden, het schijnt toch een vieze fantasie te zijn.![]()
![]()
Het doet heul geen pijnquote:Op vrijdag 13 januari 2012 18:50 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Hehe, ik heb van een vriendin zó vaak moeten aanhoren dat het pijn deed waardoor ik het nooit heb gedurfd![]()
In dat geval ga ik het binnenkort gewoon doenquote:
Ja, het kan nooit erger zijn dan door je edele delenquote:Op vrijdag 13 januari 2012 18:54 schreef Juminelle het volgende:
[..]
In dat geval ga ik het binnenkort gewon doen![]()
![]()
Het gaat vast om dat ringetje boven in d'r oor, maar is daar nog iets extras speciaals aan? Dat ze het helix noemen![]()
Neuj, het kraakbeen daar heet helix dus de piercing ook gewoon. Piercing in je tragus noemen we ook gewoon 'tragus'.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 18:55 schreef Maisnon het volgende:
Het gaat vast om dat ringetje boven in d'r oor, maar is daar nog iets extras speciaals aan? Dat ze het helix noemen![]()
Ik kan er ook de vinger niet op leggen. Gewoon dat hij in staat is om zoiets te doen en er geen enkele berouw over te hebben, iets ontastbaars dus. Misschien ook het verlangen om dan juist van zo een gevoelloos persoon enigzins wat affectie te ontvangen. Denk ik.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 18:53 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Leg even uit voor de kijkers thuis aub?Het is wat gevoelig, en je slaapt even kut maar echt 'pijn' heb ik niet ervaren maar dat heb ik met geen enkele piercing gehad. Alhoewel, navelpiercing was wel even doorbijten.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 18:50 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Hehe, ik heb van een vriendin zó vaak moeten aanhoren dat het pijn deed waardoor ik het nooit heb gedurfd![]()
Zuchtquote:Op vrijdag 13 januari 2012 19:00 schreef Maisnon het volgende:
dus je zou ook een tussenwervelschijf kunnen hebben. Dan ben je echt bikkel![]()
![]()
Navelpiercing heb ik ook gehad maar daar voelde ik echt niets van juist. Tongpiercing vond ik dan wel weer vervelend, maar dat kwam vooral omdat ik alles een paar cm voor m'n gezicht zag gebeuren.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 19:03 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Het is wat gevoelig, en je slaapt even kut maar echt 'pijn' heb ik niet ervaren maar dat heb ik met geen enkele piercing gehad. Alhoewel, navelpiercing was wel even doorbijten.There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
Daarom, dan is 28 jaar best lang vind ikquote:Op vrijdag 13 januari 2012 18:38 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
15 Jaar - 1/3 bij goed gedrag = 10 jaar. Volkert v/d G (Pim Fortuyn, 2002) komt ook dit jaar vrij geloof ik.
[..]
Waarom verbaast me dit nieteens meer.
I can't do this all on my own, no I know, I'm no superman.![]()
Okeoke, maar niet voor Peruquote:Op vrijdag 13 januari 2012 19:08 schreef aight1 het volgende:
[..]
Daarom, dan is 28 jaar best lang vind ik![]()
![]()
Achja, ik zou de spange docentes die hun leerlingen 'bijles' gaven in de VS dan weer geven.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 19:03 schreef Phantomesse het volgende:
Ik kan er ook de vinger niet op leggen. Gewoon dat hij in staat is om zoiets te doen en er geen enkele berouw over te hebben, iets ontastbaars dus. Misschien ook het verlangen om dan juist van zo een gevoelloos persoon enigzins wat affectie te ontvangen. Denk ik.![]()
niiiicccccccccccccccceequote:Op vrijdag 13 januari 2012 19:12 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Achja, ik zou de spange docentes die hun leerlingen 'bijles' gaven in de VS dan weer geven.![]()
Okay, okay. Meh dan kun je die helix ook wel hebben joh! Ik wil zelf een anti helix en een anti tragus, maar gezien ik 6 ongebruikte pierce gaatjes in mijn oren heb zitten ga ik dat maar niet doen want zodra ze uit mogen blijven ze waarschijnlijk ook uit.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 19:05 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Navelpiercing heb ik ook gehad maar daar voelde ik echt niets van juist. Tongpiercing vond ik dan wel weer vervelend, maar dat kwam vooral omdat ik alles een paar cm voor m'n gezicht zag gebeuren.Snap ik.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 19:12 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Achja, ik zou de spange docentes die hun leerlingen 'bijles' gaven in de VS dan weer geven.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: