Oh, ja, weet ik veel.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 18:17 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dat is wii fit gek. Je kan toch niet op zo'n plaat dansen als je de halve kamer door moetHierbij heb je een riem om waar je de controller in doet.
Ontzettend kut wel, ze moet echt af gaan vallen dit is zonde.quote:
Een dvd met lessen ofzo? Dat wil ik ook!quote:Op vrijdag 13 januari 2012 18:15 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Ohwacht, ik heb gewoon een dvd gedownload, geen spel. Maar heb wel een Wii, echter vind ik het ozin om een Zumba spel te kopen als ik het ook gewoon in de sportschool kan doen.Wel een idee voor mijn zus misscien maar ik denk dat dat ding waar je op moet staan stukgaat als zij er op gaat.
Hij ziet er goed uitquote:Op vrijdag 13 januari 2012 18:19 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[ afbeelding ]
Straf tot 2038, ben je mooi klaar mee.
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 18:21 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Hij ziet er goed uit
Voor iemand die na 3 maanden lang crystal meth en een week niet geslapen te hebben z'n gezicht door een grindbak gesleurd heeft
Onder zumba?quote:Op vrijdag 13 januari 2012 18:19 schreef Maisnon het volgende:
Maar ga je als je het leuk vind uiteindelijk onder Zumba ook?
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 18:21 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Hij ziet er goed uit
Voor iemand die na 3 maanden lang crystal meth en een week niet geslapen te hebben z'n gezicht door een grindbak gesleurd heeft
Ja zo noemen we dat hier in ieder gevalquote:Op vrijdag 13 januari 2012 18:21 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Onder zumba?
En nee. Ik heb dit gewoon voor naast thaiboksen genomen en ga binnenkort weer paardrijden dus dat vind ik wel genoeg
Wat slecht Nederlands zegquote:Op vrijdag 13 januari 2012 18:23 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ja zo noemen we dat hier in ieder gevalMoet het op Zumba les zijn?
nouja
Ja dat zei ik al, het is iets Brabantsquote:Op vrijdag 13 januari 2012 18:25 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wat slecht Nederlands zeg"Ik ga onder zumba les." Zal wel iets brabo's zijn
Jullie zeggen toch ook 'langs' in een hele andere context? En eh, er was nog zo'n rare zinsconstructie. Een zin begint dan met 'al', (al ben je..), maar dan loopt hij niet soepel in het ABNquote:Op vrijdag 13 januari 2012 18:27 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ja dat zei ik al, het is iets Brabants
Krijg je in Nederland langer dan 28 jaar voor 1 moord?quote:Op vrijdag 13 januari 2012 18:29 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Best kort juist. Vooral daar in peru of welk land het nou ook was
Brabantquote:Op vrijdag 13 januari 2012 18:31 schreef Maisnon het volgende:
Ik zit langs hem, zeggen we wel eens. In plaats van naast.
Die met al weet ik niet, maar wat wel een goeie is:
Aangereden
Ik ben om half 7 al aangereden
Nee maar hij word toch niet hier berecht? Ik heb het niet gevolgd eigenlijkquote:Op vrijdag 13 januari 2012 18:30 schreef aight1 het volgende:
[..]
Krijg je in Nederland langer dan 28 jaar voor 1 moord?
Gijle hebt rare dialectquote:Op vrijdag 13 januari 2012 18:31 schreef Maisnon het volgende:
Ik zit langs hem, zeggen we wel eens. In plaats van naast.
Aangereden
Ik ben om half 7 al aangereden
Kun je nu nog downloaden, wordt binnnkort iets moeilijker.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 18:20 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Een dvd met lessen ofzo? Dat wil ik ook!
En whehe, aww
Ik zal je eerlijk toegeven dat ik zo'n 2 jaar geleden nog best wel een jointje met hem had willen roken. Nu wil ik dat ook wel, maar dan achter veilig glas en hem ontiegelijk sadistisch aanstarende.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 18:28 schreef Juminelle het volgende:
Die vrouwen die hem liefdesbrieven sturen
15 Jaar - 1/3 bij goed gedrag = 10 jaarquote:Op vrijdag 13 januari 2012 18:30 schreef aight1 het volgende:
[..]
Krijg je in Nederland langer dan 28 jaar voor 1 moord?
Waarom verbaast me dit nieteens meerquote:Op vrijdag 13 januari 2012 18:37 schreef Phantomesse het volgende:
Ik zal je eerlijk toegeven dat ik zo'n 2 jaar geleden nog best wel een jointje met hem had willen roken. Nu wil ik dat ook wel, maar dan achter veilig glas en hem ontiegelijk sadistisch aanstarende.
Dan praat ik nog normaal jaquote:Op vrijdag 13 januari 2012 18:34 schreef Maisnon het volgende:
Tevens iedereen die 'ik kon hem' zegt als ze bedoelen: 'ik kende hem' , daar is Brabants echt niks bij
Volgens mij was het iets als:quote:Op vrijdag 13 januari 2012 18:31 schreef Maisnon het volgende:
Hij woonde destijds bij mij in de buurt en iedereen wilde hem keihardquote:Op vrijdag 13 januari 2012 18:37 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Ik zal je eerlijk toegeven dat ik zo'n 2 jaar geleden nog best wel een jointje met hem had willen roken. Nu wil ik dat ook wel, maar dan achter veilig glas en hem ontiegelijk sadistisch aanstarende.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 18:45 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Hij woonde destijds bij mij in de buurt en iedereen wilde hem keihard
Ah, ik vind deze piercing zo mooi dat ik hierdoor een helix wil laten zetten
Haha, ergens begrijp ik wel dat ze hem wilden, het schijnt toch een vieze fantasie te zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het verbaast me enigzins dat je nog geen helix hebt.![]()
Iedereen heeft zo'n ding toch? :p Ik in groep 6 al![]()
Hehe, ik heb van een vriendin zó vaak moeten aanhoren dat het pijn deed waardoor ik het nooit heb gedurfdquote:Op vrijdag 13 januari 2012 18:47 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Haha, ergens begrijp ik wel dat ze hem wilden, het schijnt toch een vieze fantasie te zijn.
Het verbaast me enigzins dat je nog geen helix hebt.![]()
Iedereen heeft zo'n ding toch? :p Ik in groep 6 al
Leg even uit voor de kijkers thuis aub?quote:Op vrijdag 13 januari 2012 18:47 schreef Phantomesse het volgende:
Haha, ergens begrijp ik wel dat ze hem wilden, het schijnt toch een vieze fantasie te zijn.
Het doet heul geen pijnquote:Op vrijdag 13 januari 2012 18:50 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Hehe, ik heb van een vriendin zó vaak moeten aanhoren dat het pijn deed waardoor ik het nooit heb gedurfd
In dat geval ga ik het binnenkort gewoon doenquote:
Ja, het kan nooit erger zijn dan door je edele delenquote:Op vrijdag 13 januari 2012 18:54 schreef Juminelle het volgende:
[..]
In dat geval ga ik het binnenkort gewon doen
Neuj, het kraakbeen daar heet helix dus de piercing ook gewoon. Piercing in je tragus noemen we ook gewoon 'tragus'.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 18:55 schreef Maisnon het volgende:
Het gaat vast om dat ringetje boven in d'r oor, maar is daar nog iets extras speciaals aan? Dat ze het helix noemen
Ik kan er ook de vinger niet op leggen. Gewoon dat hij in staat is om zoiets te doen en er geen enkele berouw over te hebben, iets ontastbaars dus. Misschien ook het verlangen om dan juist van zo een gevoelloos persoon enigzins wat affectie te ontvangen. Denk ik.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 18:53 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Leg even uit voor de kijkers thuis aub?
Het is wat gevoelig, en je slaapt even kut maar echt 'pijn' heb ik niet ervaren maar dat heb ik met geen enkele piercing gehad. Alhoewel, navelpiercing was wel even doorbijten.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 18:50 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Hehe, ik heb van een vriendin zó vaak moeten aanhoren dat het pijn deed waardoor ik het nooit heb gedurfd
Zuchtquote:Op vrijdag 13 januari 2012 19:00 schreef Maisnon het volgende:
dus je zou ook een tussenwervelschijf kunnen hebben. Dan ben je echt bikkel
Navelpiercing heb ik ook gehad maar daar voelde ik echt niets van juist. Tongpiercing vond ik dan wel weer vervelend, maar dat kwam vooral omdat ik alles een paar cm voor m'n gezicht zag gebeuren.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 19:03 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Het is wat gevoelig, en je slaapt even kut maar echt 'pijn' heb ik niet ervaren maar dat heb ik met geen enkele piercing gehad. Alhoewel, navelpiercing was wel even doorbijten.
Daarom, dan is 28 jaar best lang vind ikquote:Op vrijdag 13 januari 2012 18:38 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
15 Jaar - 1/3 bij goed gedrag = 10 jaar. Volkert v/d G (Pim Fortuyn, 2002) komt ook dit jaar vrij geloof ik.
[..]
Waarom verbaast me dit nieteens meer.
Okeoke, maar niet voor Peruquote:Op vrijdag 13 januari 2012 19:08 schreef aight1 het volgende:
[..]
Daarom, dan is 28 jaar best lang vind ik
Achja, ik zou de spange docentes die hun leerlingen 'bijles' gaven in de VS dan weer geven.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 19:03 schreef Phantomesse het volgende:
Ik kan er ook de vinger niet op leggen. Gewoon dat hij in staat is om zoiets te doen en er geen enkele berouw over te hebben, iets ontastbaars dus. Misschien ook het verlangen om dan juist van zo een gevoelloos persoon enigzins wat affectie te ontvangen. Denk ik.
niiiicccccccccccccccceequote:Op vrijdag 13 januari 2012 19:12 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Achja, ik zou de spange docentes die hun leerlingen 'bijles' gaven in de VS dan weer geven.
Okay, okay. Meh dan kun je die helix ook wel hebben joh! Ik wil zelf een anti helix en een anti tragus, maar gezien ik 6 ongebruikte pierce gaatjes in mijn oren heb zitten ga ik dat maar niet doen want zodra ze uit mogen blijven ze waarschijnlijk ook uit.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 19:05 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Navelpiercing heb ik ook gehad maar daar voelde ik echt niets van juist. Tongpiercing vond ik dan wel weer vervelend, maar dat kwam vooral omdat ik alles een paar cm voor m'n gezicht zag gebeuren.
Snap ik.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 19:12 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Achja, ik zou de spange docentes die hun leerlingen 'bijles' gaven in de VS dan weer geven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |