Die serie is echt niet bedoeld voor kinderen lijkt het wel.quote:
Ik geef d'r nog een jaar of 10quote:
Aight, even doormailen naar m'n moeder, kan dit wel waarderen denk ikquote:Op vrijdag 13 januari 2012 14:34 schreef Juminelle het volgende:
Ik word echt te vrolijk van dit nummer. Zomergevoel
Ik las ik geef haar over een jaar of 10.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 14:35 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik geef d'r nog een jaar of 10.
Aight, dit is zo'n track voor onderweg in de tram ofzo als je in gedachtes verzonken bent. Thanksquote:
Een jaar of 10 voordat...? Ik vraag het maar even voordat ik je op kom zoeken en vermoorden.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 14:35 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik geef d'r nog een jaar of 10.
[..]
Aight, even doormailen naar m'n moeder, kan dit wel waarderen denk ik.
Jij post die foto, logisch dat je deze reacties krijgt. Desalniettemin begrijp ik jou, een mattie van me probeerde laatste mijn nichtje te versieren..........quote:Op vrijdag 13 januari 2012 15:15 schreef Jajong het volgende:
[..]
Een jaar of 10 voordat...? Ik vraag het maar even voordat ik je op kom zoeken en vermoorden.
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 15:19 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Jij post die foto, logisch dat je deze reacties krijgt. Desalniettemin begrijp ik jou, een mattie van me probeerde laatste mijn nichtje te versieren..........![]()
HELL TO DA FUCKING NEEEUUUUUUWWWWWWWW. Gelijk boos op hem geworden en hem een contactverbod op mijn nichtje gegven. Van MIJ
Hij is is al binnen geweest.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 15:19 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Jij post die foto, logisch dat je deze reacties krijgt. Desalniettemin begrijp ik jou, een mattie van me probeerde laatste mijn nichtje te versieren..........![]()
HELL TO DA FUCKING NEEEUUUUUUWWWWWWWW. Gelijk boos op hem geworden en hem een contactverbod op mijn nichtje gegven. Van MIJ
He Jum.quote:
Wil je wat genetisch materiaal? 100 euro per mm.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 15:32 schreef tliciouz het volgende:
[..]
He Jum.Mijn eierstokken begin te rammelen van al die baby foto's
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |