Wel iets eten hoor, die ass moet er niet vanafquote:Op zondag 15 januari 2012 14:42 schreef Juminelle het volgende:
Kippensoep kan ik echt niet binnenhouden nuDie crackers zijn wel een goed idee ja!
Dat wil je niet, believe mequote:Op zondag 15 januari 2012 14:43 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
Ally moet ik je even komen verzorgen?
Daar was ik inmiddels allang mee begonnen, maar het mag niet baten tot nu toequote:Op zondag 15 januari 2012 14:44 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Wel iets eten hoor, die ass moet er niet vanaf.
quote:Op zondag 15 januari 2012 15:03 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Daar was ik inmiddels allang mee begonnen, maar het mag niet baten tot nu toe
Nee, ik kots wel netjes in een emmertjequote:Op zondag 15 januari 2012 15:00 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Allure_ ligt met de klonten kots in d'r haar vastgekoekt en het groene slijm aan d'r neus opgedroogd in bed.
Iewl, nee.quote:Op zondag 15 januari 2012 15:12 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Nee, ik kots wel netjes in een emmertje. Wil je het zien?
Wat is er gebeurd?quote:
Aw, gecondoleerd Krioquote:
Verschil moet er wezenquote:Op zondag 15 januari 2012 18:40 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Gecondoleerd man, 101 is wel een taaie. 1 Srananmang-njang voor jou
.
[ afbeelding ]
Rijst met pom, pastei, snijbonen en kip (en natuurlijk jus).
quote:Op zondag 15 januari 2012 18:56 schreef Juminelle het volgende:
Meer dan dit krijg ik niet weg nuKutleven.
[ afbeelding ]
Wow ja, het ziet er ook wel heel spannend uit zoquote:Op zondag 15 januari 2012 18:59 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Stiekem beentjes erop om de nigga te teasen, jaja..
Komt goed.quote:Op zondag 15 januari 2012 18:54 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik heb het al gezegd maar houd je taai
I sab fa. dWc, voor al uw feesten en pasteien.quote:Op zondag 15 januari 2012 19:02 schreef krioro het volgende:
[..]
Komt goed.
Moet toch alweer lachen om dWc.
En weer.quote:Op zondag 15 januari 2012 19:04 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
I sab fa. dWc, voor al uw feesten en pasteien. [ afbeelding ]
I don't want to live on this planet anymore.quote:Op zondag 15 januari 2012 19:12 schreef Juminelle het volgende:
Een jongetje van 14 die zijn 15-jarige ex en haar vader neersteekt. Hoe dan!?
Pics van je kotsemmer.quote:
Laat die op een echt bord drukken met mooier uiterlijk enzo, iets bewerken (want copyright), promoot hem en verkoop hem. Zie het geld binnenstromen.quote:Op zondag 15 januari 2012 19:56 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Anyway, bazendrankspel.
[ afbeelding ]
Hoe fucking wasted ben je als je daarmee klaar bentquote:Op zondag 15 januari 2012 19:56 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Anyway, bazendrankspel.
[ afbeelding ]
De leukste manier om in coma te komen.quote:Op zondag 15 januari 2012 19:56 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Anyway, bazendrankspel.
[ afbeelding ]
Hij heeft zo'n mooi hoofdquote:Op zondag 15 januari 2012 20:18 schreef tliciouz het volgende:
Mag ik even showen, kitteh
[ afbeelding ]
Gecondoleerdquote:Op zondag 15 januari 2012 18:50 schreef krioro het volgende:
Thanks beiden. Ze was nog net geen 101. En gelukkig gewoon rustig gegaan.
Goed voer dWc!
Wat een dikzakquote:Op zondag 15 januari 2012 20:18 schreef tliciouz het volgende:
[ afbeelding ]
Het is echt een huge beest gewoon!quote:Op zondag 15 januari 2012 20:22 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Hij heeft zo'n mooi hoofd
Heb je al een naam?
Lijkt zo, maar dat is zijn bouw. Bijna 9 kilo schoon aan de haakquote:
Ik hou niet van katten, maar deze is wel echt mooiquote:Op zondag 15 januari 2012 20:18 schreef tliciouz het volgende:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.
Dat is toch veel? Maar ik geloof wel dat het zijn bouw is, lijkt denk ik vooral zo door zijn vacht.quote:Op zondag 15 januari 2012 20:26 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Lijkt zo, maar dat is zijn bouw. Bijna 9 kilo schoon aan de haak
Dat klinkt net alsof je opgepakt was hehe.quote:Op zondag 15 januari 2012 20:26 schreef Vaseline_ het volgende:
Ennnnn ik ben weer vrijjjjj!
Leuke kat Titi!En 9 kilo ja? De mijne 5
![]()
Thanks Mais.quote:
Aw, cute.quote:Op zondag 15 januari 2012 20:18 schreef tliciouz het volgende:
[ afbeelding ]
Soort van.quote:Op zondag 15 januari 2012 20:29 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dat klinkt net alsof je opgepakt was hehe.
quote:Op zondag 15 januari 2012 20:28 schreef Juminelle het volgende:
Verrek, gewoon niet gespot. Thanks for noticingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Ja toen ik hem zag dacht ik wat een vetzakquote:Op zondag 15 januari 2012 20:28 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat is toch veel? Maar ik geloof wel dat het zijn bouw is, lijkt denk ik vooral zo door zijn vacht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |