Kankerquote:Op vrijdag 13 januari 2012 19:15 schreef Maisnon het volgende:
http://blood-art.livejournal.com/
ok wat
Wait, whut!?quote:Op vrijdag 13 januari 2012 19:15 schreef Maisnon het volgende:
http://blood-art.livejournal.com/
ok wat
Ze/hij/whatever is wel goed gelukt. Al was ze mooier geweest als ze niet zo ontiegelijk dun was (foto's van puntige knieeen en ellebogenquote:Op vrijdag 13 januari 2012 19:23 schreef Maisnon het volgende:
Als je DWDD dadelijk kijkt: Valentijn is te gast, omdat ze een Elle Style Award heeft gewonnen van dit jaar http://www.elle.nl/ELLE-S(...)rds-2012-de-winnaars
Maar dat is dus iemand die in hetzelfde schuitje, nouja zat, als ik
Ze hebben haar ook tijdens een hele goeie documentaire gevolgd van haar 8e ofzo tot haar 14e.
Maar daarna is ze dus model geworden enzoben benieuwd
Veel plezierquote:Op vrijdag 13 januari 2012 19:43 schreef Phantomesse het volgende:
Schatjes, ik ga nog even wat puntjes op de i zetten en het weekend weer in met op de planning:
Verjaardag Svenno
Daar overnachten
Winterfteling met daaropvolgend weer een verjaardag
Zondag ga ik chillen met een vroegere beste vriendin
Jullie gaan mij dus weinig tot niet zien dit weekend, dan weten jullie dat en hoeven jullie je niet zorgen te maken dat ik dood ben.
Goed weekend allemaal!
Ik wil stiekem niet mee omdat ik weet dat ik pas tegen 5 uur ga slapen en er om 8 uur aweer uitmoet terwijl ik waarschijnlijk nog katlam ben.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 19:44 schreef Maisnon het volgende:
Leuk weekendWinterEfteling
dat is hier een kwartier rijden vandaan ofzo
veel plezier!
En met mate drinken is ook zo moeilijk. Herkenbaar ditquote:Op vrijdag 13 januari 2012 19:46 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Ik wil stiekem niet mee omdat ik weet dat ik pas tegen 5 uur ga slapen en er om 8 uur aweer uitmoet terwijl ik waarschijnlijk nog katlam ben.
Daarintegen: WinterEftelingde enige tijd dat ik de Efteling leuk vind.
Veel plezierrr, maar komt wel goed denkikquote:Op vrijdag 13 januari 2012 19:43 schreef Phantomesse het volgende:
Schatjes, ik ga nog even wat puntjes op de i zetten en het weekend weer in met op de planning:
Verjaardag Svenno
Daar overnachten
Winterfteling met daaropvolgend weer een verjaardag
Zondag ga ik chillen met een vroegere beste vriendin
Jullie gaan mij dus weinig tot niet zien dit weekend, dan weten jullie dat en hoeven jullie je niet zorgen te maken dat ik dood ben.
Goed weekend allemaal!
Dat klinkt LEKKERquote:Op vrijdag 13 januari 2012 21:06 schreef Maisnon het volgende:
Love Would by Maisnon
Ik heb weer een track gemaakt, 140 bpm langzaam dub achtig ding
Niet mooi afgewerkt, maar ik ben toch wel tevreden
Klinkt goed Mais!quote:Op vrijdag 13 januari 2012 21:06 schreef Maisnon het volgende:
Love Would by Maisnon
Ik dacht aangereden, wtf dude lucky bastard jijquote:Op vrijdag 13 januari 2012 21:13 schreef aight1 het volgende:
ahaha fuck ik ben zo dom
inslaap gevallen en 4 oproepen gemist en nu zijn ze maar zonder mij aangereden dus heb ik niks te doen vanavond
oh ja oepsquote:Op vrijdag 13 januari 2012 21:14 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik dacht aangereden, wtf dude lucky bastard jij. Maar Maisnon had 't al paar posts terug uitgelegd
.
Herkenbaar ditquote:Op vrijdag 13 januari 2012 21:13 schreef aight1 het volgende:
ahaha fuck ik ben zo dom
inslaap gevallen en 4 oproepen gemist en nu zijn ze maar zonder mij aangereden dus heb ik niks te doen vanavond
Ik ga 'm serieus even downloaden en op m'n iPod en BlackBerry gooien, mag wel tochquote:Op vrijdag 13 januari 2012 21:16 schreef Maisnon het volgende:
OANGEREEJUUUUUUUUUUUH
Dankjulliewel trouwensik had er nog langer aan door kunnen werken maar mijn toewijding is altijd zo laag
Ik twijfel nog. De stad in, waar het op vrijdagavond niet echt druk is, of thuis chillings met vrienden.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 21:20 schreef Chocolatebear het volgende:
Klinkt goed Mais.
Wat gaat deze nacht jullie brengen?
Bier en wiet. Fuck it, heb me koest gehouden sinds 1 januari met 2 jonko's en 2 flesjes Heineken verspreid over de tijd, nu ga ik weer even zondigenquote:Op vrijdag 13 januari 2012 21:20 schreef Chocolatebear het volgende:
Klinkt goed Mais.
Wat gaat deze nacht jullie brengen?
Heineken, kwalijke zaakquote:Op vrijdag 13 januari 2012 21:25 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Bier en wiet. Fuck it, heb me koest gehouden sinds 1 januari met 2 jonko's en 2 flesjes Heineken verspreid over de tijd, nu ga ik weer even zondigen. Die space moet wel heerlijk worden nu, door de ontwenning
.
Was niks anders manquote:
Je zou het goed doen hier in Brabantquote:Op vrijdag 13 januari 2012 21:27 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Was niks anders man. Is op zich prima te drinken uit fles en koud! Nu ik keus heb gewoon Bavaria natuurlijk!
tof! tuurlijk mag datquote:Op vrijdag 13 januari 2012 21:17 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik ga 'm serieus even downloaden en op m'n iPod en BlackBerry gooien, mag wel toch.
Je hebt nog veel te lerenquote:Op vrijdag 13 januari 2012 21:33 schreef Vaseline_ het volgende:
Heineken
BavariaHomobier, amper smaak
Mwoah, als ik moet kiezen tussen heineken en bavaria dan weet ik 't wel. Maar Grolsch, Amstel en Heinkenen vind ik wel 't lekkerst van wat ik al gedronken hebquote:Op vrijdag 13 januari 2012 21:36 schreef aight1 het volgende:
[..]
Je hebt nog veel te leren
Maar Hertog Jan is idd wel 't beste
Welke studie doe je eigenlijkquote:Op vrijdag 13 januari 2012 21:46 schreef Maisnon het volgende:
Ik weet niet of jullie dit plaatje kunnen zien maar
[ afbeelding ]
Showcase is dus wat we bij studie moeten maken, waar een compleet semester op beoordeeld wordt, een soort portfolio. En nu zijn dus de 2 weken waar iedereen daar nonstop mee bezig is, dan leef je echt als een kluizenaar. En veel uitstellen
Post er iemand dat plaatje op de facebook pagina van de studie
Tof! maar wel moeilijk. Ik heb die creativiteit nietquote:Op vrijdag 13 januari 2012 21:51 schreef Maisnon het volgende:
Nou ik zeg wel mijn studie maar ik doe het op dit moment niet
Industrial Design, dus producten ontwerpen in allerlei vormen en maten. Van iPads tot intelligente feestverlichting, tot producten die mensen met ernstige ziekten helpen met hun familie te communiceren
Het is dus een technische studie, waar je toch veel moet tekenen en naaien en kleien etc, en waar mensen dus, de gebruikers, een grote rol spelen.
Op de TU in Eindhoven
Ik heb inmiddels mn Bsc al, maar moet nog aan de master beginnen
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 21:06 schreef Maisnon het volgende:
Love Would by Maisnon
Niet zo veel veranderen steeds jij. Nou ja, ik houd over het algemeen van wat simpeler, rauwer, ongepolijster, lo-fi.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:17 schreef Maisnon het volgende:
Ik heb em nu verbeterd, midner cliché kick en snare geluid en toch nog wat hats en crashes
Wow dat is kut.quote:
Kom zoenen?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 14:50 schreef Vaseline_ het volgende:
Turksepizza in my belly and a garlic-smell coming out of my mouth.
Okequote:Op zaterdag 14 januari 2012 14:55 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Goeiemorgen schatjes.
[..]
Kom zoenen?
Straks ruikt het naar kutjes.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 15:11 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Mijn smoelwerk ruikt momenteel naar runderragout.
He jij.quote:
Vogel rock!quote:Op zaterdag 14 januari 2012 15:43 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
He jij.
Jullie krijgen allemaal de hartelijke groenten van Phantomesse vanuit de Vogelrock.![]()
Nee je mist niksquote:Op zaterdag 14 januari 2012 15:59 schreef Juminelle het volgende:
Is het raar dat ik nog nooit in de Efteling ben geweest?
Ik heb een hersenschudding overgehouden aan de Space Mountain denk ikquote:Op zaterdag 14 januari 2012 16:47 schreef Chocolatebear het volgende:
Disneyland.
Rock 'n Rollercoaster.
Space Mountain.
Als een baws met glasses en een peuk op de foto.
Ohh ja! Had net mn helix toen en ik ging er met mn neven 3x achter elkaar in. Hele oor rood en bonkendquote:Op zaterdag 14 januari 2012 17:44 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ik heb een hersenschudding overgehouden aan de Space Mountain denk ikDie hoofdsteun daar zit zo los dat m'n hoofd telkens van links naar rechts sloeg.
Beide wel echt dope ja
Ik vind het een beetje Rebecca Black-niveau om eerlijk te zijnquote:
Dat dus ja. Fucking slecht ditquote:Op zaterdag 14 januari 2012 21:07 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Klinkt echt precies als die nummers van Kim Kardashian en Paris Hilton, typische kankerpop-sound.
Hey maar je bent nog wel wakker nu! Of lukt t slapen niet (al helemaal niet als je aan het feest denkt)quote:Op zondag 15 januari 2012 02:19 schreef Juminelle het volgende:
Ziek worden op zaterdagavond terwijl je een tof feestje op de planning had staan
Waaat, da's fucked...quote:Op zondag 15 januari 2012 02:19 schreef Juminelle het volgende:
Ziek worden op zaterdagavond terwijl je een tof feestje op de planning had staan
quote:Op zondag 15 januari 2012 10:19 schreef Reintji het volgende:
[ afbeelding ]
/
Is dit nu een barbaar of een wanhopige fan?
Hahahaquote:Op zondag 15 januari 2012 10:19 schreef Reintji het volgende:
[ afbeelding ]
/
Is dit nu een barbaar of een wanhopige fan?
Dank uquote:
Jaloersquote:Op zondag 15 januari 2012 14:32 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Tevens wakker worden met een homemade saoto-soepje is heerlijk.
[ afbeelding ]
Ik ben al vanaf vrijdag nacht aan het puken en gisteravond heeft m'n papa waterijsjes gehaald. Die heb ik nu al 3 opquote:Op zondag 15 januari 2012 14:33 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Dank u
[..]
Jaloers! Ik krijg sinds gisteravond echt niets naar binnen behalve waterijsjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |