Ze vindt alleen de BMW leuk.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 10:42 schreef 100% Tukker het volgende:
Na er een nachtje over geslapen te hebben, begin ik nu toch een beetje te twijfelen. Vind ze mij leuk om mij, of de combinatie mij + BMW 535i?
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 10:42 schreef 100% Tukker het volgende:
en Facebook-accounts met elkaar terwijl het voorvocht praktisch uit mijn penis sijpelde.
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 10:48 schreef Cracka-ass het volgende:
Ze wil gewoon een knoeperd harde penis ontvangen.
Zoals elk meisje van tussen de 16 en 90.
Maar dat betekend niet dat hij haar niet ongelooflijk hard kan neuken, en daarna in haar anus kan plassen.quote:
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 10:45 schreef Dennis101 het volgende:
Ze vind de BMW leuk, maar wat maakt het uit? Ik zeg doen.
Hoi,quote:Op vrijdag 13 januari 2012 10:58 schreef Dauntl3ss het volgende:
Verder vind ik je een beetje creepy, maar dat terzijde.
Ik vind jou een creep.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 10:58 schreef Dauntl3ss het volgende:
Wat denk je zelf?
Gezond mannelijk gedrag creepy noemen hoe doe jij dat dan.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 10:58 schreef Dauntl3ss het volgende:
Wat denk je zelf?
Koop een bmw (zelfde model natuurlijk).quote:
Gezond mannelijk gedrag? Hij is bijna twee keer zo oud en schrijft zijn verhaal als een soort pervers Bouquetreeks-boekje.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 11:07 schreef imanidiot het volgende:
[..]
Gezond mannelijk gedrag creepy noemen hoe doe jij dat dan.
Jij ga natuurlijk alleen voor jongens met een heel mooi innerlijk.
Dit, TS je bent een creep. En als het mijn dochter was sloeg ik jou en je BMW verrot.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 11:08 schreef Dauntl3ss het volgende:
[..]
Gezond mannelijk gedrag? Hij is bijna twee keer zo oud en schrijft zijn verhaal als een soort pervers Bouquetreeks-boekje.
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 11:11 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Dit, TS je bent een creep. En als het mijn dochter was sloeg ik jou en je BMW verrot.
jaartje wachten en het is dan geen probleem meer of wat?quote:Op vrijdag 13 januari 2012 11:11 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Dit, TS je bent een creep. En als het mijn dochter was sloeg ik jou en je BMW verrot.
Ze gaat zelf op zijn avances in gezond vrouwelijk gedrag voor geld doen ze alles.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 11:08 schreef Dauntl3ss het volgende:
[..]
Gezond mannelijk gedrag? Hij is bijna twee keer zo oud en schrijft zijn verhaal als een soort pervers Bouquetreeks-boekje.
Deze vrouw snapt.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 11:11 schreef Lithia het volgende:
Wat boeit het man. Enige wat je wilt is haar jonge, strakke snee, dus neukse alvast.
Wat is dezenquote:Op vrijdag 13 januari 2012 11:12 schreef imanidiot het volgende:
[..]
gezond vrouwelijk gedrag voor geld doen ze alles.
Pijnlijk maar waar het geld andersom ook maar dat laat ik uit gemak natuurlijk even weg.quote:
Ik raad het ts ten strengste af om naar de dames in dit topic te luisteren.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 11:21 schreef Velma het volgende:
Bambi needs to prepare
Ik zou het niet doen man. Je praat over d'r alsof het je je dochter is met die verkleinwoordenAls het nou nog volwassen overkwam...
Semi-pedofielen ook niet.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 11:22 schreef imanidiot het volgende:
[..]
Ik raad het ts ten strengste af om naar de dames in dit topic te luisteren.
Cockblocks zijn niet cool!
17 kom nou.quote:
Ik zou het wel doen en dan zou ik willen dat ze me 'papa' noemt als we bezig zijn!quote:
win-win situatiequote:Op vrijdag 13 januari 2012 11:25 schreef Dauntl3ss het volgende:
[..]
32 kom nou.
Kan 'ie gelijk d'r brood voor school smeren.
*grinnik*quote:Op vrijdag 13 januari 2012 11:25 schreef Dauntl3ss het volgende:
[..]
32 kom nou.
Jij zou bij het CBS moeten gaan werken.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 11:24 schreef Dimens het volgende:
Alle lekkere vrouwen in dit topic: Doen!!! [ afbeelding ]
Alle lelijke vrouwen in dit topic: Ik zou niet doen en je bent vies. [ afbeelding ]
Conclusie; Alle lelijke vrouwen zijn jaloers.
Voor Maurice de Hondquote:Op vrijdag 13 januari 2012 11:26 schreef Dauntl3ss het volgende:
[..]
Jij zou bij het CBS moeten gaan werken.
Welke man gaat er nou voor een vrouw (of meisje) brood staan smeren!quote:
en haar dan ook welke ochtend, in de bmw, naar school brengen EN ophalenquote:Op vrijdag 13 januari 2012 11:26 schreef Cue_ het volgende:
[..]
voor haar.. hij moet daarvoor uit z'n nest komen
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 11:25 schreef Dauntl3ss het volgende:
[..]
32 kom nou.
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 11:24 schreef Dimens het volgende:
Alle lekkere vrouwen in dit topic: Doen!!! [ afbeelding ]
Alle lelijke vrouwen in dit topic: Ik zou niet doen en je bent vies. [ afbeelding ]
Conclusie; Alle lelijke vrouwen zijn jaloers.
Dat je een vriend hebt? Nee hoor, voel je niks van.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 11:55 schreef arachide. het volgende:
Mijn vriend is 24 en ik ben 17, gaan jullie hier ook moeilijk over doen?
Dat ligt eraan, houdt hij je voor zichzelf? Dan wil ik er nog wel eens moeilijk over doen!quote:Op vrijdag 13 januari 2012 11:55 schreef arachide. het volgende:
Ben je lekker?quote:Op vrijdag 13 januari 2012 11:55 schreef arachide. het volgende:
Alleen als je met hem wilt daten door zijn auto.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 11:55 schreef arachide. het volgende:
Mochten we dat doen, wat geef jij erom?quote:Op vrijdag 13 januari 2012 11:55 schreef arachide. het volgende:
wat is dan wel luxe en kom nou niet aan zetten met een maybachquote:
audi, mercedes amg uitvoeringen , bmw M seriequote:Op vrijdag 13 januari 2012 11:59 schreef Matty___ het volgende:
[..]
wat is dan wel luxe en kom nou niet aan zetten met een maybach
wat zeik je nou dat bmw niet luxe is. mercedes is net zo schaal en van audi niet gesproken. standaard a4 is ook om te janken.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 12:01 schreef JoeyTenowii het volgende:
[..]
audi, mercedes amg uitvoeringen , bmw M serie
Alles waar een chauffeur voorin zitquote:Op vrijdag 13 januari 2012 11:59 schreef Matty___ het volgende:
[..]
wat is dan wel luxe en kom nou niet aan zetten met een maybach
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 12:03 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Alles waar een chauffeur voorin zit
Ja, niet. Ik heb wel mensen gesproken die het pervers vonden. Ik slaap er niet minder om.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 11:59 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Mochten we dat doen, wat geef jij erom?
normale mercedes wel maar amg uitvoering kost al snel 1ton. denk niet dat ts een GT heeft en tevens op de leeftijd van 32 lijkt het mij vrij normaal dat je in zon auto rijdt.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 12:02 schreef Matty___ het volgende:
[..]
wat zeik je nou dat bmw niet luxe is. mercedes is net zo schaal en van audi niet gesproken. standaard a4 is ook om te janken.
24/17 gaat toch prima.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 12:04 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ja, niet. Ik heb wel mensen gesproken die het pervers vonden. Ik slaap er niet minder om.
gold-diggerquote:Op vrijdag 13 januari 2012 12:04 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ja, niet. Ik heb wel mensen gesproken die het pervers vonden. Ik slaap er niet minder om.
Daar doe ik het niet om.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 11:58 schreef Lithia het volgende:
[..]
Alleen als je met hem wilt daten door zijn auto.
24/7 is wel minder inderdaad!quote:
Dat heb je altijd en dat weet je. Alle relaties met een leeftijdsverschil verdedigen helpt meestal niet op deze manier, want veel mensen die het pervers vinden hebben hun oordeel al klaarstaan. Vaak is het een 'wacht maar totdat het uit gaat, dan ben je wel met mij eens'-houding.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 12:04 schreef arachide. het volgende:
[..]
Good girl!quote:
Hij heeft niet eens rijbewijs.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 11:58 schreef Lithia het volgende:
[..]
Alleen als je met hem wilt daten door zijn auto.
Sorry, ik ken niet iedereen persoonlijk.quote:
Weetje, zullen we dan gelijk maar alles op het internet gooien zodat iedereen voorbarige conclusies kan trekken. Beetje jammer..quote:
Drama, alsof iedereen weet wie je vriend is.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 12:41 schreef arachide. het volgende:
[..]
Weetje, zullen we dan gelijk maar alles op het internet gooien zodat iedereen voorbarige conclusies kan trekken. Beetje jammer..
PM dr ofzo, het gaat hier over wulpse 17-jarige kassameisjes.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 12:42 schreef heloef het volgende:
[..]
Drama, alsof iedereen weet wie je vriend is.
Laat maar, je snapt toch niet wat ik bedoelquote:Op vrijdag 13 januari 2012 12:42 schreef heloef het volgende:
[..]
Drama, alsof iedereen weet wie je vriend is.
Ik snap wel wat je bedoelt, maar het geeft geen neuk wat voor conclusies ze trekken in een fucking trolltopique.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 12:57 schreef arachide. het volgende:
[..]
Laat maar, je snapt toch niet wat ik bedoel
beetje raar idd.quote:
Haha grappig jong ben je.quote:
mijn kinderen neuken nietquote:Op vrijdag 13 januari 2012 13:02 schreef controlaltdelete het volgende:
Leeftijdsverschil van 7 jaar maakt niet zoveel uit ligt eraan welke leeftijd het betreft. Als het een meisje van 11 is met een gozer van 18 is het natuurlijk fout, bij17 en 24 zet ik ook zo mijn vraagtekens bij, het is discutabel. Denk niet dat het een lang leven beschoren is iig.
De mannetjes die het allemaal geweldig vinden daarvan hoop ik dat ze in de toekomst dochters krijgen die dan in hun puberteit ook goed genaaid worden door een ouwe knakker van 30+. Ben benieuwd hoe ze zich dan voelen.
Weet je überhaupt wat autisme is?quote:
maar er niet in kan rijdenquote:Op vrijdag 13 januari 2012 13:10 schreef SicSicSics het volgende:
Een autist is toch iemand die juist heel veel van auto's afweet?
Dat dus, voor ik ga deleten.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 13:14 schreef SicSicSics het volgende:
Maar terug ontopic:
Kassameisjes!
[ afbeelding ]
Echt he:quote:Op vrijdag 13 januari 2012 13:14 schreef SicSicSics het volgende:
Maar terug ontopic:
Kassameisjes!
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 14:15 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Laten we het kind nog even twee jaar terugstoppen bij der moeder...
quote:
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 17:02 schreef Arsenal2012 het volgende:
Mijn gevoel zegt dat ze een golddigger is. Ik zou haar gewoon mee uitnemen, dan kan je makkelijker ontdekken wat haar ware motieven zijn. Ze moet van je houden zoals je bent en niet vanwege je bezittingen. Trouwens ga niet teveel de galante gentleman uithangen en je te lief gedragen. Dan denkt zij dat ze allen kan doen en laten. Veel succes!
17, dan mag het zometeen.quote:
Je kan haar ook gewoon eerst een enquette laten invullen om dit te achterhalen. Scheelt weer tijd en geld.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 17:02 schreef Arsenal2012 het volgende:
Mijn gevoel zegt dat ze een golddigger is. Ik zou haar gewoon mee uitnemen, dan kan je makkelijker ontdekken wat haar ware motieven zijn.
Hahha. Leuke troll jij. Leer de wet eens opnieuw.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 23:33 schreef withloveproductions_ het volgende:
Ik ben zelf een meisje van 17 en ik zit ook achter de kassa. Ik ben ook al 2x benaderd door oude mannen (28 en 24/25). Natuurlijk ga ik hier niet op in. Al kom je met 3/4 mooie auto's. Gelukkig namen die ook meteen afstand na het weten van mijn leeftijd. Het feit dat TS 30 is en een relatie probeert aan te gaan met een 17-jarige is gewoon ziek. In mijn ogen ben je een engerd. Daarbij is het meisje 17 en dus minderjarig. Door haar te benaderen maak je je schuldig aan een strafbaar feit. En hoe vervelend het ook klinkt, zoals andere fokkers al hebben gezegd: Het gaat haar niet om jou, maar om je auto. Vergeet haar en ga opzoek naar iemand van je eigen leeftijd. Negeer die bambi-ogen en doe desnoods ergens anders je boodschappen.
Seks mag vanaf 16 jaar, dus het is gewoon legaal.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 23:33 schreef withloveproductions_ het volgende:
Ik ben zelf een meisje van 17 en ik zit ook achter de kassa. Ik ben ook al 2x benaderd door oude mannen (28 en 24/25). Natuurlijk ga ik hier niet op in. Al kom je met 3/4 mooie auto's. Gelukkig namen die ook meteen afstand na het weten van mijn leeftijd. Het feit dat TS 30 is en een relatie probeert aan te gaan met een 17-jarige is gewoon ziek. In mijn ogen ben je een engerd. Daarbij is het meisje 17 en dus minderjarig. Door haar te benaderen maak je je schuldig aan een strafbaar feit. En hoe vervelend het ook klinkt, zoals andere fokkers al hebben gezegd: Het gaat haar niet om jou, maar om je auto. Vergeet haar en ga opzoek naar iemand van je eigen leeftijd. Negeer die bambi-ogen en doe desnoods ergens anders je boodschappen.
Sowiesoquote:Op zaterdag 14 januari 2012 02:40 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Je kan haar ook gewoon eerst een enquette laten invullen om dit te achterhalen. Scheelt weer tijd en geld.
+1quote:Op zaterdag 14 januari 2012 15:15 schreef -Trinity- het volgende:
[ afbeelding ]
Ik weet niet wat voor bekleding erin zit, maar vergeet niet de nodige voorzorgsmaatregelen te nemen hč, anders vindt Manlove Forensics het nog jaren later terug
zet jij het dan juist neer betweter. Het komt in ieder geval in die buurt.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 02:44 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Hahha. Leuke troll jij. Leer de wet eens opnieuw.
seks met een minderjarige niet, wijsneus.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 04:27 schreef heloef het volgende:
[..]
Seks mag vanaf 16 jaar, dus het is gewoon legaal.
Bronnen, wijsneus?quote:Op zondag 15 januari 2012 01:52 schreef withloveproductions_ het volgende:
[..]
seks met een minderjarige niet, wijsneus.
Ga ik niet zoeken, maar ik herinner me wel een wet met een leeftijdsverschil van 3/4 jaar of meer en eentje is minderjarig -18, mag dat niet.quote:
Je nam haar meteen als avatar?quote:Op vrijdag 13 januari 2012 10:42 schreef 100% Tukker het volgende:
Ze heeft prachtig lang blond haar,
Zie ik nergens staan in de buurt van art. 244/245 WvSr, wat Tamashii zegt dan weer wel.quote:Op zondag 15 januari 2012 02:14 schreef withloveproductions_ het volgende:
Ga ik niet zoeken, maar ik herinner me wel een wet met een leeftijdsverschil van 3/4 jaar of meer en eentje is minderjarig -18, mag dat niet.
quote:Op zondag 15 januari 2012 01:52 schreef withloveproductions_ het volgende:
[..]
seks met een minderjarige niet, wijsneus.
Wat een onzinquote:Op zondag 15 januari 2012 02:14 schreef withloveproductions_ het volgende:
[..]
Ga ik niet zoeken, maar ik herinner me wel een wet met een leeftijdsverschil van 3/4 jaar of meer en eentje is minderjarig -18, mag dat niet.
Leuk verzonnen.quote:Op zondag 15 januari 2012 02:14 schreef withloveproductions_ het volgende:
[..]
Die ligt dat kassameisje te bezwangeren op de achterbank van z'n bmw 14.gifquote:
Alleen wordt die vraag zelden tot nooit beantwoord.quote:Op maandag 16 januari 2012 23:42 schreef Under_Score het volgende:
dit topic vraagt natuurlijk om pics
je bedoeld toch niet die emté bij de single daar?quote:Op woensdag 18 januari 2012 21:43 schreef ACT-F het volgende:
Het verhaal komt me erg bekend voor. Bedoel je het kassameisje bij de Emté in Enschede? Je gaat me toch niet vertellen dat ze dertigers aan de lopende band slijt. Dan wisselen we straks indirect elkaars penisvocht uit
EDIT:
Ik bedenk me net dat mijn collega ook gegevens had uitgewisseld met een kassameisje. Ik vrees...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |