beetje raar idd.quote:
Haha grappig jong ben je.quote:
mijn kinderen neuken nietquote:Op vrijdag 13 januari 2012 13:02 schreef controlaltdelete het volgende:
Leeftijdsverschil van 7 jaar maakt niet zoveel uit ligt eraan welke leeftijd het betreft. Als het een meisje van 11 is met een gozer van 18 is het natuurlijk fout, bij17 en 24 zet ik ook zo mijn vraagtekens bij, het is discutabel. Denk niet dat het een lang leven beschoren is iig.
De mannetjes die het allemaal geweldig vinden daarvan hoop ik dat ze in de toekomst dochters krijgen die dan in hun puberteit ook goed genaaid worden door een ouwe knakker van 30+. Ben benieuwd hoe ze zich dan voelen.
Weet je überhaupt wat autisme is?quote:
maar er niet in kan rijdenquote:Op vrijdag 13 januari 2012 13:10 schreef SicSicSics het volgende:
Een autist is toch iemand die juist heel veel van auto's afweet?
Dat dus, voor ik ga deleten.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 13:14 schreef SicSicSics het volgende:
Maar terug ontopic:
Kassameisjes!
[ afbeelding ]
Echt he:quote:Op vrijdag 13 januari 2012 13:14 schreef SicSicSics het volgende:
Maar terug ontopic:
Kassameisjes!
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 14:15 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Laten we het kind nog even twee jaar terugstoppen bij der moeder...
quote:
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 17:02 schreef Arsenal2012 het volgende:
Mijn gevoel zegt dat ze een golddigger is. Ik zou haar gewoon mee uitnemen, dan kan je makkelijker ontdekken wat haar ware motieven zijn. Ze moet van je houden zoals je bent en niet vanwege je bezittingen. Trouwens ga niet teveel de galante gentleman uithangen en je te lief gedragen. Dan denkt zij dat ze allen kan doen en laten. Veel succes!
17, dan mag het zometeen.quote:
Je kan haar ook gewoon eerst een enquette laten invullen om dit te achterhalen. Scheelt weer tijd en geld.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 17:02 schreef Arsenal2012 het volgende:
Mijn gevoel zegt dat ze een golddigger is. Ik zou haar gewoon mee uitnemen, dan kan je makkelijker ontdekken wat haar ware motieven zijn.
Hahha. Leuke troll jij. Leer de wet eens opnieuw.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 23:33 schreef withloveproductions_ het volgende:
Ik ben zelf een meisje van 17 en ik zit ook achter de kassa. Ik ben ook al 2x benaderd door oude mannen (28 en 24/25). Natuurlijk ga ik hier niet op in. Al kom je met 3/4 mooie auto's. Gelukkig namen die ook meteen afstand na het weten van mijn leeftijd. Het feit dat TS 30 is en een relatie probeert aan te gaan met een 17-jarige is gewoon ziek. In mijn ogen ben je een engerd. Daarbij is het meisje 17 en dus minderjarig. Door haar te benaderen maak je je schuldig aan een strafbaar feit. En hoe vervelend het ook klinkt, zoals andere fokkers al hebben gezegd: Het gaat haar niet om jou, maar om je auto. Vergeet haar en ga opzoek naar iemand van je eigen leeftijd. Negeer die bambi-ogen en doe desnoods ergens anders je boodschappen.
Seks mag vanaf 16 jaar, dus het is gewoon legaal.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 23:33 schreef withloveproductions_ het volgende:
Ik ben zelf een meisje van 17 en ik zit ook achter de kassa. Ik ben ook al 2x benaderd door oude mannen (28 en 24/25). Natuurlijk ga ik hier niet op in. Al kom je met 3/4 mooie auto's. Gelukkig namen die ook meteen afstand na het weten van mijn leeftijd. Het feit dat TS 30 is en een relatie probeert aan te gaan met een 17-jarige is gewoon ziek. In mijn ogen ben je een engerd. Daarbij is het meisje 17 en dus minderjarig. Door haar te benaderen maak je je schuldig aan een strafbaar feit. En hoe vervelend het ook klinkt, zoals andere fokkers al hebben gezegd: Het gaat haar niet om jou, maar om je auto. Vergeet haar en ga opzoek naar iemand van je eigen leeftijd. Negeer die bambi-ogen en doe desnoods ergens anders je boodschappen.
Sowiesoquote:Op zaterdag 14 januari 2012 02:40 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Je kan haar ook gewoon eerst een enquette laten invullen om dit te achterhalen. Scheelt weer tijd en geld.
+1quote:Op zaterdag 14 januari 2012 15:15 schreef -Trinity- het volgende:
[ afbeelding ]
Ik weet niet wat voor bekleding erin zit, maar vergeet niet de nodige voorzorgsmaatregelen te nemen hè, anders vindt Manlove Forensics het nog jaren later terug
zet jij het dan juist neer betweter. Het komt in ieder geval in die buurt.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 02:44 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Hahha. Leuke troll jij. Leer de wet eens opnieuw.
seks met een minderjarige niet, wijsneus.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 04:27 schreef heloef het volgende:
[..]
Seks mag vanaf 16 jaar, dus het is gewoon legaal.
Bronnen, wijsneus?quote:Op zondag 15 januari 2012 01:52 schreef withloveproductions_ het volgende:
[..]
seks met een minderjarige niet, wijsneus.
Ga ik niet zoeken, maar ik herinner me wel een wet met een leeftijdsverschil van 3/4 jaar of meer en eentje is minderjarig -18, mag dat niet.quote:
Je nam haar meteen als avatar?quote:Op vrijdag 13 januari 2012 10:42 schreef 100% Tukker het volgende:
Ze heeft prachtig lang blond haar,
Zie ik nergens staan in de buurt van art. 244/245 WvSr, wat Tamashii zegt dan weer wel.quote:Op zondag 15 januari 2012 02:14 schreef withloveproductions_ het volgende:
Ga ik niet zoeken, maar ik herinner me wel een wet met een leeftijdsverschil van 3/4 jaar of meer en eentje is minderjarig -18, mag dat niet.
quote:Op zondag 15 januari 2012 01:52 schreef withloveproductions_ het volgende:
[..]
seks met een minderjarige niet, wijsneus.
Wat een onzinquote:Op zondag 15 januari 2012 02:14 schreef withloveproductions_ het volgende:
[..]
Ga ik niet zoeken, maar ik herinner me wel een wet met een leeftijdsverschil van 3/4 jaar of meer en eentje is minderjarig -18, mag dat niet.
Leuk verzonnen.quote:Op zondag 15 januari 2012 02:14 schreef withloveproductions_ het volgende:
[..]
Die ligt dat kassameisje te bezwangeren op de achterbank van z'n bmw 14.gifquote:
Alleen wordt die vraag zelden tot nooit beantwoord.quote:Op maandag 16 januari 2012 23:42 schreef Under_Score het volgende:
dit topic vraagt natuurlijk om pics
je bedoeld toch niet die emté bij de single daar?quote:Op woensdag 18 januari 2012 21:43 schreef ACT-F het volgende:
Het verhaal komt me erg bekend voor. Bedoel je het kassameisje bij de Emté in Enschede? Je gaat me toch niet vertellen dat ze dertigers aan de lopende band slijt. Dan wisselen we straks indirect elkaars penisvocht uit
EDIT:
Ik bedenk me net dat mijn collega ook gegevens had uitgewisseld met een kassameisje. Ik vrees...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |