Dit, TS je bent een creep. En als het mijn dochter was sloeg ik jou en je BMW verrot.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 11:08 schreef Dauntl3ss het volgende:
[..]
Gezond mannelijk gedrag? Hij is bijna twee keer zo oud en schrijft zijn verhaal als een soort pervers Bouquetreeks-boekje.
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 11:11 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Dit, TS je bent een creep. En als het mijn dochter was sloeg ik jou en je BMW verrot.
jaartje wachten en het is dan geen probleem meer of wat?quote:Op vrijdag 13 januari 2012 11:11 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Dit, TS je bent een creep. En als het mijn dochter was sloeg ik jou en je BMW verrot.
Ze gaat zelf op zijn avances in gezond vrouwelijk gedrag voor geld doen ze alles.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 11:08 schreef Dauntl3ss het volgende:
[..]
Gezond mannelijk gedrag? Hij is bijna twee keer zo oud en schrijft zijn verhaal als een soort pervers Bouquetreeks-boekje.
Deze vrouw snapt.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 11:11 schreef Lithia het volgende:
Wat boeit het man. Enige wat je wilt is haar jonge, strakke snee, dus neukse alvast.
Wat is dezenquote:Op vrijdag 13 januari 2012 11:12 schreef imanidiot het volgende:
[..]
gezond vrouwelijk gedrag voor geld doen ze alles.
Pijnlijk maar waar het geld andersom ook maar dat laat ik uit gemak natuurlijk even weg.quote:
Ik raad het ts ten strengste af om naar de dames in dit topic te luisteren.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 11:21 schreef Velma het volgende:
Bambi needs to prepare
Ik zou het niet doen man. Je praat over d'r alsof het je je dochter is met die verkleinwoordenAls het nou nog volwassen overkwam...
Semi-pedofielen ook niet.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 11:22 schreef imanidiot het volgende:
[..]
Ik raad het ts ten strengste af om naar de dames in dit topic te luisteren.
Cockblocks zijn niet cool!
17 kom nou.quote:
Ik zou het wel doen en dan zou ik willen dat ze me 'papa' noemt als we bezig zijn!quote:
win-win situatiequote:Op vrijdag 13 januari 2012 11:25 schreef Dauntl3ss het volgende:
[..]
32 kom nou.
Kan 'ie gelijk d'r brood voor school smeren.
*grinnik*quote:Op vrijdag 13 januari 2012 11:25 schreef Dauntl3ss het volgende:
[..]
32 kom nou.
Kan 'ie gelijk d'r brood voor school smeren.
Jij zou bij het CBS moeten gaan werken.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 11:24 schreef Dimens het volgende:
Alle lekkere vrouwen in dit topic: Doen!!! [ afbeelding ]
Alle lelijke vrouwen in dit topic: Ik zou niet doen en je bent vies. [ afbeelding ]
Conclusie; Alle lelijke vrouwen zijn jaloers.
Voor Maurice de Hondquote:Op vrijdag 13 januari 2012 11:26 schreef Dauntl3ss het volgende:
[..]
Jij zou bij het CBS moeten gaan werken.
Welke man gaat er nou voor een vrouw (of meisje) brood staan smeren!quote:
en haar dan ook welke ochtend, in de bmw, naar school brengen EN ophalenquote:Op vrijdag 13 januari 2012 11:26 schreef Cue_ het volgende:
[..]
voor haar.. hij moet daarvoor uit z'n nest komen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |