Slot en slot.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 17:36 schreef Rucky het volgende:
ecocard probleem mag ook gesloten worden.
Belle en het Beest opvoeren.![]()
quote:Op woensdag 25 januari 2012 11:57 schreef Mark het volgende:
Zo te lezen kan [GRATIS] ca. 30 Kinderleesboeken B/C (afgeschreven van bibliotheek) dicht
Uiteraard.quote:Op woensdag 25 januari 2012 19:48 schreef Mama_Mia het volgende:
Hoi
mag er een [aangeboden] tagje voor mijn topic?
[Aangeboden] 2 bioscoopkaartjes pathé
Dank
Waar vind ik een CCCP schild?quote:Op woensdag 25 januari 2012 20:03 schreef liesje1979 het volgende:
Geen idee maar als je de link die Elisa post even leest snap je dit slotje vast wel.
Ik kan mij voorstellen dat de naam van dit subforum wat verwarring kan opleveren, het is immers Fok!kers helpen Fok!kers. Alleen, zoals je in de FAQ die Elisa postte kunnen lezen dat FHF eigenlijk bedoelt is om FOK!kers die het even moeilijk hebben, of het gewoon niet zo ruim hebben te helpen met dingen die ze nodig hebben maar niet kunnen betalen. In het kort.quote:Op woensdag 25 januari 2012 20:07 schreef PH-KCD het volgende:
[..]
Waar vind ik een CCCP schild?
Nee eigenlijk niet
en de datum erin ?quote:Op woensdag 25 januari 2012 22:32 schreef Rucky het volgende:
De datum is er dus mag de tag animocheck uit de titel? [animocheck] FHF meet in utrecht
quote:Op woensdag 25 januari 2012 22:32 schreef Rucky het volgende:
De datum is er dus mag de tag animocheck uit de titel? FHF meet in utrecht - Vrijdag 13 april!
FHF meet in utrecht - Vrijdag 13 april!quote:
Staat er toch?quote:Op woensdag 25 januari 2012 22:55 schreef Felixa het volgende:
Maar dan nog Utrecht met een hoofdletter en een - tussen FHF en meet. [/taalnazi]
Volgende wijziging kost je een reep chocola.quote:Op woensdag 25 januari 2012 23:01 schreef Rucky het volgende:
Dank je Cat22 misschien er nog even bowlingmeet van maken.![]()
tagje maken van FHF?quote:Op woensdag 25 januari 2012 23:09 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Volgende wijziging kost je een reep chocola.
Ik zie geen chocolade voor me liggen.quote:
quote:Op woensdag 25 januari 2012 23:11 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik zie geen chocolade voor me liggen.
We zitten in FHF tegenprestaties zijn niet toegestaan.quote:Op woensdag 25 januari 2012 23:09 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Volgende wijziging kost je een reep chocola.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |