Als ik TS goed begrijp wilde zijn moeder hem verkopen via MP, maar vond ze het idee van FHF zo goed dat hij door een Fokker in nood opgehaald kan worden.quote:Op donderdag 12 januari 2012 19:57 schreef Metalfrost het volgende:
Dit is meer een subforum voor (wederzijdse) diensten. Als je iets wil verkopen, moet je naar Vraag & Aanbod gaan
wil hem niet verkopen.quote:Op donderdag 12 januari 2012 19:57 schreef Metalfrost het volgende:
Dit is meer een subforum voor (wederzijdse) diensten. Als je iets wil verkopen, moet je naar Vraag & Aanbod gaan
Tof van je moeder.quote:Op donderdag 12 januari 2012 20:02 schreef markmarkmark het volgende:
[..]
wil hem niet verkopen.
we willen hem hier gratis weg geven aan iemand.
paxcon, bedankt dat is de foto ervan.
quote:Op donderdag 12 januari 2012 20:08 schreef Rucky het volgende:
[..]
Tof van je moeder.![]()
Als je de foto upload met http://imgur.com/ dan kan je hem hier neerzetten.
(de foto op marktplaats is beschermd)
Ik ben wel handig op de computer maar Ireth is weer handiger met marktplaats.quote:Op donderdag 12 januari 2012 20:13 schreef markmarkmark het volgende:
haha, dank ireth.
ik ben niet zo heel handig op de computer
Kun je hem niet even ergens opslaan ?quote:Op vrijdag 13 januari 2012 13:01 schreef Lonaa het volgende:
Mooie bank.
Ik ben nog opzoek naar een halve inboedel, wegens beeindigen relatie. Alleen ben ik eerst nog wanhopig op zoek naar woonruimte. Ik kan dus geen belofte doen dat ik hem voor donderdag op kan halen, helaas.
Nee. Helaas.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 13:31 schreef MikeGSM het volgende:
[..]
Kun je hem niet even ergens opslaan ?
Ik heb wel interesse!quote:Op maandag 16 januari 2012 01:23 schreef markmarkmark het volgende:
bump
iemand die de bank wilt hebben??
anders gaat hij naar de kringloop
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |