abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_106743656

Welkom in de AKQ SC, voor iedereen die ooit in de AKQ gepost heeft, dat nog van plan is of dat nog steeds doet en ieder ander is ook van harte welkom.

Met als vaste gasten:

hartjes93.jpglolz.jpgboes.JPGNebrionic.jpg91kynm.jpgIRM.PNGcute.png
wtg2.gifnapo.JPGiamredleader.jpgAudreyAvatar.jpgavatar214978_1.jpg
sheep60x602.jpgamsterdam_hat.gifwapen60.gif
Brian.pngem-avatar.jpgtyph2.jpg1.jpg

Minister-president (MP) en minister van Algemene Zaken (AZ) - Nembrionic
Minister van Financiën (Fin.) - Iamredleader
Minister van Buitenlandse Zaken (BZ) / (BuZa) - Its-JoJo-4you
Minister van Justitie (Justitie) - Etcetera
Minister van Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties (BZK) / (BiZa) - MadMaster
Minister van Onderwijs, Cultuur en Wetenschap (OCW) - Soempie & Puntenslijpsel & LadyBlack (deeltijddepartement)
Minister van Defensie (Defensie) - Cobra4
Minister van Verkeer en Waterstaat (V&W) - Ofyles2
Minister van Economische Zaken (EZ) - WhiteGuy
Minister van Landbouw, Natuur en Voedselkwaliteit (LNV) - Hawaii_Tim
Minister van Sociale Zaken en Werkgelegenheid (SZW) / (SoZa) - MaJo
Minister van Volksgezondheid, Welzijn en Sport (VWS) - Mr. Anonimous
Minister van Volkshuisvesting, Ruimtelijke Ordening en Milieubeheer (VROM) - TradeMarkie
Minister voor Ontwikkelingssamenwerking (OS) bij (BuZa) - B.ertha
Minister voor Wonen, Wijken en Integratie bij (VROM) - Yurithemaster
Minister voor Jeugd en Gezin bij (VWS) - Tinuviel
Minister voor Informatica (ICT) - De_Hertog
Minister voor Culinaire Wetenschappen (CW) - Diaan73
Minister van Public Relations (PR) - PhysicsRules

De voorgaande delen t/m 989 zijn in de archieven verdwenen. Vanaf topic 990 worden de voorgaande topics niet meer bijgehouden, noch in de OP van een topic, noch in de Wiki.
Lang leve de zoekfunctie van Fok! als je iets nodig hebt of terug wilt zoeken...

Verjaardagen
Its-Jojo-4you - 14 februari
Hawaii_Tim - 26 februari
Cobra4 - 27 februari
Calex - 27 februari
Nembrionic - 9 maart
Soempie - 13 maart
LadyBlack - 8 juni
Whiteguy - 2 juli
MaJo - 7 juli
Yurithemaster - 14 juli
B.ertha - 23 juli
Puntenslijpsel - 31 juli
PhysicsRules - 27 augustus
Supersheep - 29 augustus
Tinuviel - 2 september
Bart - 15 september
TradeMarkie - 25 september
lubje25 - 3 oktober
iamredleader - 11 oktober
Etcetera - 2 november
Nesle - 19 november
Diaan73 - 19 november
Wyccie - eeuwig 18
MadMaster - de leeftijd van een erg goede whisky
Ofyles - ???
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
  Moderator donderdag 12 januari 2012 @ 22:56:33 #2
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_106743712
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 22:53 schreef Soempie het volgende:

[..]

Zo'n vat kost haast niks en het is niet zo moeilijk. Maar je betaalt je wel scheel als een monteur het doet, terwijl Wiebel dat ook wel zelf zou kunnen.
Snap ik wel maar op dit moment zou ik me daar niet druk om willen maken :@
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_106743782
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 22:56 schreef MaJo het volgende:

[..]

Snap ik wel maar op dit moment zou ik me daar niet druk om willen maken :@
Als je geld over hebt niet. :+ Ik vind zo'n 300 euro veel geld. Als het nou 100 euro was ofzo...
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
  Redactie Frontpage donderdag 12 januari 2012 @ 22:58:04 #4
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_106743817
Ik zou het ook wel weten hoor, als het niet nodig is lekker zelf doen.

Maar ik ga nu wel slapen :W

Tot gauw Wiebelsoempje :*
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
  Moderator donderdag 12 januari 2012 @ 22:58:20 #5
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_106743836
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 22:57 schreef Soempie het volgende:

[..]

Als je geld over hebt niet. :+ Ik vind zo'n 300 euro veel geld. Als het nou 100 euro was ofzo...
Oh dat is wel veel geld ja :o Maar Sirda zou het toch oplossen of heb ik het niet goed begrepen?
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_106743845
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 22:58 schreef Etcetera het volgende:

Truste Etcie. :*
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
pi_106743846
Niet dat we geen spaargeld hebben natuurlijk, maar als het anders opgelost kan worden, dan is het wel prettiger natuurlijk dan zo geld over de balk. :@
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_106743897
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 22:58 schreef MaJo het volgende:

[..]

Oh dat is wel veel geld ja :o Maar Sirda zou het toch oplossen of heb ik het niet goed begrepen?
Nee, die zorgt alleen dat het warm is als we thuiskomen. :P
  Moderator donderdag 12 januari 2012 @ 23:00:07 #9
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_106743948
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 22:58 schreef Soempie het volgende:
Niet dat we geen spaargeld hebben natuurlijk, maar als het anders opgelost kan worden, dan is het wel prettiger natuurlijk dan zo geld over de balk. :@
Dat wil je nu ook wel aan andere dingen besteden :Y

quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 22:59 schreef Soempie het volgende:

[..]

Nee, die zorgt alleen dat het warm is als we thuiskomen. :P
Maar hoe kan dat dan als de CV stuk is :?
pi_106743956
Soemp, wat een gedoe :D
Maar heel veel succes/sterkte meis :*
pi_106743961
Portal uitgespeeld *O*
pi_106743985
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 23:00 schreef B.ertha het volgende:
Portal uitgespeeld *O*
I of II?
pi_106744018
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 23:00 schreef Soempie het volgende:

[..]

I of II?
II :)
pi_106744063
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 23:01 schreef B.ertha het volgende:

[..]

II :)
Oh, die heb ik niet gespeeld. Wiebel wel. :Y
pi_106744092
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 23:02 schreef Soempie het volgende:

[..]

Hij is leuk :Y
pi_106744102
quote:

Welterusten. :*
pi_106744158
quote:

Trusten :W
Ik wil ook wel slapen maar mijn nagels zijn nog niet droog :')
pi_106744195
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 23:00 schreef MaJo het volgende:

[..]

Dat wil je nu ook wel aan andere dingen besteden :Y

[..]

De Ketel is niet stuk, het expansievat is lek. Dat vat vangt de drukverschillen op die ontstaan bij het opwarmen en afkoelen van het water in dit (in principe gesloten) systeem. Omdat het vat stuk is, is de waterdruk nu 'absoluut'. Omdat ik de ketel steeds bijvulde tot de benodigde werkdruk (2 bar) loopt het water dus nu door het overdrukventiel weg zodra de ketel aanspringt, vanwege het uitzetten van het water. Het overschot loopt weg en zodra het water weer afkoelt ontstaat er onderdruk.

Het verschil tussen onder en bovendruk is meer dan het systeem kan opvangen zonder expansievat, en door dit hele gedoe is dat overdrukventiel nu wss ook lek, dus ik moet beide vervangen.

De 'oplossing' op dit moment is dat ik de ketel morgenochtend op ~1 bar breng (en een lege emmer onder het ventiel donder) en we laten de ketel gewoon úit. Pas op het laatste moment (als wij naar huis komen) gooit Sirda de CV weer aan zodat het dán pas weer hard gaat lekken, maar het huis iig warm is als de baby thuis komt :P.
  donderdag 12 januari 2012 @ 23:04:20 #19
48760 TradeMarkie
Mijn meterkast is 80 cm
pi_106744204
Ik duik ook lekker mn bed in :W
Don't ask me what I think of you
I might not give the answer that you want me to
Wind mee is wind tegen als je de andere kant op wil
pi_106744227
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 23:02 schreef Soempie het volgende:

[..]

Aanrader!
pi_106744259
TM, slaap lekker. :z
pi_106744285
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 23:00 schreef MaJo het volgende:

Of TM gaat aan de slag. ;)
  Moderator donderdag 12 januari 2012 @ 23:06:04 #23
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_106744310
quote:
5s.gif Op donderdag 12 januari 2012 23:04 schreef Wiebelkont het volgende:

[..]

De Ketel is niet stuk, het expansievat is lek. Dat vat vangt de drukverschillen op die ontstaan bij het opwarmen en afkoelen van het water in dit (in principe gesloten) systeem. Omdat het vak stuk is, is de waterdruk nu 'absoluut'. Omdat ik de ketel steeds bijvulde tot de benodigde werkdruk (2 bar) loopt het water dus nu door het overdrukventiel weg zodra de ketel aanspringt, vanwege het uitzetten van het water. Het overschot loopt weg en zodra het water weer afkoelt ontstaat er onderdruk.

Het verschil tussen onder en bovendruk is meer dan het systeem kan opvangen zonder expansievat, en door dit hele gedoe is dat overdrukventiel nu wss ook lek, dus ik moet beide vervangen.

De 'oplossing' op dit moment is dat ik de ketel morgenochtend op ~1 bar breng (en een lege emmer onder het ventiel donder) en we laten de ketel gewoon úit. Pas op het laatste moment (als wij naar huis komen) gooit Sirda de CV weer aan zodat het dán pas weer hard gaat lekken, maar het huis iig warm is als de baby thuis komt :P.
Dat is een duidelijk verhaal :D ^O^ Fijn dat Sirda het voor jullie oplost op deze manier, maar het is natuurlijk ook niet ideaal dat je het daarna nog moet vervangen als de baby er is. Maar blijkbaar is het niet zo moeilijk begrijp ik :)
pi_106744382
quote:
5s.gif Op donderdag 12 januari 2012 23:04 schreef Wiebelkont het volgende:

[..]

De Ketel is niet stuk, het expansievat is lek. Dat vat vangt de drukverschillen op die ontstaan bij het opwarmen en afkoelen van het water in dit (in principe gesloten) systeem. Omdat het vat stuk is, is de waterdruk nu 'absoluut'. Omdat ik de ketel steeds bijvulde tot de benodigde werkdruk (2 bar) loopt het water dus nu door het overdrukventiel weg zodra de ketel aanspringt, vanwege het uitzetten van het water. Het overschot loopt weg en zodra het water weer afkoelt ontstaat er onderdruk.

Maar dan ga je er dus van uit dat je het zsm gaat repareren zodra je thuis bent. Als die bevalling een beetje lang duurt (of misschien wel sowieso) ben je daar veel te moe voor of heb je er totaal geen zin in.
  Moderator donderdag 12 januari 2012 @ 23:07:38 #25
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_106744400
Zit iemand Eerste Hulp bij Opvoeden te kijken? Die man is echt een sukkel :X Heeft totaal geen begrip voor zijn vrouw en zit haar rol te bagatelliseren :X
pi_106744412
Vandaar het kacheltje.
  donderdag 12 januari 2012 @ 23:08:43 #27
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_106744499
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 23:07 schreef Soempie het volgende:
Vandaar het kacheltje.
Oja. Lezen 8)7
  donderdag 12 januari 2012 @ 23:09:59 #29
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_106744546
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 23:08 schreef MadMaster het volgende:
* MadMaster zet de sjampoepel vast klaar...

[ afbeelding ]
En deze:

pi_106744635
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 23:09 schreef MadMaster het volgende:

[..]

Jij gaat/kan nu niet slapen, gok ik?
Ik moet wel zo gaan slapen, maar ben nog een beetje hyper over die CV en de bevalling en de hele combinatie en een mogelijke meeting met TM terwijl ik doodmoe en opgeblazen ben en een tas die nog niet helemaal ingepakt is enz enz. :')
pi_106744664
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 23:11 schreef Soempie het volgende:

[..]

Ik moet wel zo gaan slapen, maar ben nog een beetje hyper over die CV en de bevalling en de hele combinatie en een mogelijke meeting met TM terwijl ik doodmoe en opgeblazen ben en een tas die nog niet helemaal ingepakt is enz enz. :')
Had je je noodpakket dan nog niet klaar?
pi_106744699
quote:

[..]

Lieverd, jij moet slapen. Die tas is je eerste prioriteit. De rest kan Wiebel allemaal doen of komt vanzelf wel.
pi_106744739
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 23:07 schreef B.ertha het volgende:

[..]

Maar dan ga je er dus van uit dat je het zsm gaat repareren zodra je thuis bent. Als die bevalling een beetje lang duurt (of misschien wel sowieso) ben je daar veel te moe voor of heb je er totaal geen zin in.
Ik denk dat ik de woorden 'geen zin' de komende weken sowieso maar niet in de mond moet nemen :P ik denk dat het reparen van de CV nog in het niet valt bij 's nachts uit bed gejankt worden, stressen met flessen en naar Soempie's 'beck and call' rennen, want die zal ook nog een tijd moeten revalideren :P.
pi_106744757
Nem, deze wel eens op?

En zo ja, is t wat ?
pi_106744818
quote:
10s.gif Op donderdag 12 januari 2012 23:13 schreef Wiebelkont het volgende:

[..]

Ik denk dat ik de woorden 'geen zin' de komende weken sowieso maar niet in de mond moet nemen :P ik denk dat het reparen van de CV nog in het niet valt bij 's nachts uit bed gejankt worden, stressen met flessen en naar Soempie's 'beck and call' rennen, want die zal ook nog een tijd moeten revalideren :P.
Dat snap ik, maar dat is ook van een andere orde dan de cv repareren ;)
pi_106744824
De Baby-noodtas is wél al klaar, alleen de Soemp-tas mist nog wat zaken.
  donderdag 12 januari 2012 @ 23:14:55 #38
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_106744830
quote:

[..]

Focussen... focussen... Adem in... Adem uit...

Relax, de wereld vergaat niet, je wordt alleen maar mama... :P
Dat is het enige waar je je nu druk om moet maken, de rest moet je lekker aan anderen over laten...
pi_106744866
quote:
4s.gif Op donderdag 12 januari 2012 23:14 schreef Wiebelkont het volgende:
De Baby-noodtas is wél al klaar, alleen de Soemp-tas mist nog wat zaken.
Ah, niks aan de hand dus.
pi_106744878
MM, dat ging ook heel goed, tot het moment van die CV. :')

Maar ik ga naar bed inderdaad. Hoor morgen dan meer over hoe laat en wanneer precies.

:z
pi_106744912
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 23:14 schreef MadMaster het volgende:

[..]

Focussen... focussen... Adem in... Adem uit...

Relax, de wereld vergaat niet, je wordt alleen maar mama... :P
Dat is het enige waar je je nu druk om moet maken, de rest moet je lekker aan anderen over laten...
Dat, en we hebben nog weken om alles op de rails te krijgen, want ik hoef pas 1 februari weer te gaan werken (á ongeveer 12 uur per dag inclusief reistijd :9 ).
  donderdag 12 januari 2012 @ 23:17:20 #42
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_106744958
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 23:15 schreef Soempie het volgende:
MM, dat ging ook heel goed, tot het moment van die CV. :')

Maar ik ga naar bed inderdaad. Hoor morgen dan meer over hoe laat en wanneer precies.

:z
Heel veel sterkte de komende uren en hopelijk kan je nog een beetje slapen.
Trusten!!
  Moderator donderdag 12 januari 2012 @ 23:17:25 #43
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_106744963
Het schijnt dat baby's in het begin nog niet echt huilen dus dat scheelt ;)

Slaap lekker soemp, zet hem op morgen :*
pi_106744974
quote:
14s.gif Op donderdag 12 januari 2012 23:16 schreef Wiebelkont het volgende:

[..]

Dat, en we hebben nog weken om alles op de rails te krijgen, want ik hoef pas 1 februari weer te gaan werken (á ongeveer 12 uur per dag inclusief reistijd :9 ).
Ik ben hier na vanavond waarschijnlijk maandag avond pas weer, dus vraag Soemp anders of ze even wacht tot maandag avond met ploppen ;) :)
  donderdag 12 januari 2012 @ 23:18:04 #45
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_106745003
quote:

[..]

Jij ook sterkte de komende uren en dagen!!
  donderdag 12 januari 2012 @ 23:18:20 #46
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_106745017
quote:

[..]

Blijf je dat straks ook doen of streep je een aantal dagen weg?
pi_106745021
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 23:17 schreef MaJo het volgende:
Het schijnt dat baby's in het begin nog niet echt huilen dus dat scheelt ;)

_O- Vertel dat mijn moeder nog eens.
  donderdag 12 januari 2012 @ 23:18:30 #48
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_106745027
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 23:17 schreef Whiteguy het volgende:

[..]

Ik ben hier na vanavond waarschijnlijk maandag avond pas weer, dus vraag Soemp anders of ze even wacht tot maandag avond met ploppen ;) :)
Niks daarvan, ik zit nu al continue te F5'en... ;)
  donderdag 12 januari 2012 @ 23:18:56 #49
171422 LadyBlack
paint it black
pi_106745052
Soempie wat spannend!!

En die cv, daar mag jij je nu niet druk om maken. Mensen kregen vroeger ook kindjes groot in huizen zonder cv :)
pi_106745053
Soemp (en Wiebel), heel veel succes :* Hopelijk is de kleine er al voordat ik hier weer langs kan komen (morgen rond lunchtijd) en gaat het lekker vlot.

Welterusten :z
pi_106745054
Trusten Soemp, en succes ^O^
  Moderator donderdag 12 januari 2012 @ 23:21:19 #52
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_106745190
Jij ook succes wiebel :*
pi_106745293
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 23:18 schreef Ofyles2 het volgende:

[..]

Blijf je dat straks ook doen of streep je een aantal dagen weg?
Ik begin volgende maand bij een nieuwe baas waarin ik in 6 maanden tijd opgeleid word via een hele zwik meeloop, locatie maar ook online trainingen en examens. Ze weten dat ik binnenkort papa wordt en houden daar rekening mee, dus ik zal af en toe eens wat vroeger zijn en soms wat later, dat is niet zo'n probleem. Ik krijg er een auto bij met in principe onbeperkt privé kilometers, dat ook.
  donderdag 12 januari 2012 @ 23:27:06 #54
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_106745461
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 19:38 schreef MaJo het volgende:
Bij Dr. Phil gaat het nu over mannen die hun vrouwen stalken en dreigen te vermoorden als ze bij hem weggaan. Ik snap gewoon niet wat er in dat soort mannen om gaat :? :X
Meestal zijn het de vrouwen dit dat doen. In R&P veel van dat soort gevallen

Ik had er trouwens ook een stukje van gezien.
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
  donderdag 12 januari 2012 @ 23:27:48 #55
81329 MadMaster
Schots en scheef...
  Moderator donderdag 12 januari 2012 @ 23:28:43 #56
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_106745555
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 23:27 schreef Nembrionic het volgende:

[..]

Meestal zijn het de vrouwen dit dat doen. In R&P veel van dat soort gevallen

Ik had er trouwens ook een stukje van gezien.
Het stalkgedeelte waarschijnlijk wel ja maar het vermoorden en mishandelen is vaak wel weer de mannen dunkt me.
pi_106745589
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 23:28 schreef MaJo het volgende:

[..]

Het stalkgedeelte waarschijnlijk wel ja maar het vermoorden en mishandelen is vaak wel weer de mannen dunkt me.
Dat zal je verbazen. ;)
pi_106745634
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 23:27 schreef MadMaster het volgende:
Trusten en tot morgen met een nieuw AKQ SC-lid erbij... :)

[ afbeelding ]
Ja dáág, ben ik ze straks allebei kwijt, dagenlang op de SC.
  donderdag 12 januari 2012 @ 23:30:52 #59
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_106745659
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 23:28 schreef MaJo het volgende:

[..]

Oh, dacht even dat het andersom ging. Dat de mannen dreigden met zelfmoord.
  Moderator donderdag 12 januari 2012 @ 23:31:11 #60
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_106745678
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 23:29 schreef Cobra4 het volgende:

[..]

Dat zal je verbazen. ;)
Het komt zeker wel voor maar denk toch dat het vaker door mannen gebeurd :)
  donderdag 12 januari 2012 @ 23:31:31 #61
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_106745690
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 22:17 schreef MaJo het volgende:
Onze nieuwe onderbuurvrouw is volgens mij stokdoof, haar TV staat zo hard dat we onze eigen TV nog nauwelijks kunnen horen :X
Familie van de oma? :P
  Moderator donderdag 12 januari 2012 @ 23:31:57 #62
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_106745714
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 23:30 schreef Nembrionic het volgende:

[..]

Oh, dacht even dat het andersom ging. Dat de mannen dreigden met zelfmoord.
Nope, de vrouwen kregen doodsbedreigingen en een van hen was zelfs aan 1 oog blind gemept door haar ex :X
  Moderator donderdag 12 januari 2012 @ 23:32:46 #63
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_106745756
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 23:31 schreef Nembrionic het volgende:

[..]

Familie van de oma? :P
Je zou het bijna denken ja _O- Ik vind het wel prima, hoeven we ook geen rekening met het geluid te houden :D
pi_106745775
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 23:31 schreef MaJo het volgende:

[..]

Nope, de vrouwen kregen doodsbedreigingen en een van hen was zelfs aan 1 oog blind gemept door haar ex :X
En wat zijn de bevindingen buiten Dr Phil om?
  donderdag 12 januari 2012 @ 23:33:41 #65
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_106745801
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 22:41 schreef Soempie het volgende:
Dus, nu weer proberen rustig te worden, zoals de rest van de dag. Zennn.
Niet je kindje aan Sirda geven om te aaien he? :P
  Moderator donderdag 12 januari 2012 @ 23:34:19 #66
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_106745832
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 23:33 schreef Cobra4 het volgende:

[..]

En wat zijn de bevindingen buiten Dr Phil om?
Dat dit vaker door mannen dan door vrouwen gebeurd lijkt me ;)

Oh en Noa is weer in Utrecht O+
pi_106745878
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 23:33 schreef Nembrionic het volgende:

[..]

Heb jij nummerherkenning ofzeau?
  Moderator donderdag 12 januari 2012 @ 23:35:29 #68
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_106745883
Ik ga ook slapen :z :W
  donderdag 12 januari 2012 @ 23:35:49 #69
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_106745897
quote:
8s.gif Op donderdag 12 januari 2012 23:35 schreef Wiebelkont het volgende:

[..]

Heb jij nummerherkenning ofzeau?
Nee, belde jij? Ik zat in de bios.
pi_106745906
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 23:35 schreef MaJo het volgende:
Ik ga ook slapen :z :W
Slaap lekker! :*
  donderdag 12 januari 2012 @ 23:36:17 #71
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_106745922
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 22:46 schreef Soempie het volgende:

[..]

Echt he. En dan ook nog vrijdag de 13e. :') :D
Must..not..make...jokes :X
pi_106745925
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 23:33 schreef Nembrionic het volgende:

[..]

_O-
pi_106745929
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 23:35 schreef Nembrionic het volgende:

[..]

Nee, belde jij? Ik zat in de bios.
Had ik in de gaten ja, daarom belde ik 5 min terug nog eens om te vertellen waarvoor ik belde, maar je nam weer niet op :P.
  donderdag 12 januari 2012 @ 23:37:09 #74
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_106745956
quote:
10s.gif Op donderdag 12 januari 2012 23:36 schreef Wiebelkont het volgende:

[..]

Had ik in de gaten ja, daarom belde ik 5 min terug nog eens om te vertellen waarvoor ik belde, maar je nam weer niet op :P.
Ik heb maar 1 gemiste oproep?

Maarre, nog hulp nodig dan of niet?
pi_106746022
Wie is Sirda? :@
Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.
pi_106746135
quote:

[..]

Damn, dat is echt briljant. Als je bij een hoogzwanger persoon thuis zit, op een onbewaakt moment ('ik ga even naar het toilet boven) de hele telefoonklapper bellen met hun thuistelefoon, en na 1x rinkelen de telefoon op de haak gooien.
Overal paniek _O-
pi_106746167
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 23:41 schreef Whiteguy het volgende:

[..]

Damn, dat is echt briljant. Als je bij een hoogzwanger persoon thuis zit, op een onbewaakt moment ('ik ga even naar het toilet boven) de hele telefoonklapper bellen met hun thuistelefoon, en na 1x rinkelen de telefoon op de haak gooien.
Overal paniek _O-
_O-
  donderdag 12 januari 2012 @ 23:47:07 #78
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_106746376
quote:

[..]

Zat dus nog in mijn jas :+
pi_106746384
quote:
99s.gif Op donderdag 12 januari 2012 23:38 schreef CaLeX het volgende:
Wie is Sirda? :@
Laat maar ik heb de search gevonden :+

quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 23:41 schreef Whiteguy het volgende:

[..]

Overal paniek _O-
:D
pi_106747404
Tijd om te gaan maffen. :W
  vrijdag 13 januari 2012 @ 00:35:47 #81
186522 Puntenslijpsel
Let's waste time
pi_106748030
ik hou baby wacht :)
Live from Chicago
Well behaved women rarely make history
Op dinsdag 29 oktober 2013 16:10 schreef _Ophelia_ het volgende:
PS de AKQSC-cliffhangerkoningin en ongekroond kampioene al dan niet verwacht goede aflopen. ;)
  vrijdag 13 januari 2012 @ 00:41:15 #82
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_106748210
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 11:29 schreef Mark het volgende:

[..]

Vrijdag de 13e, mark my words >:)
QFT
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
  vrijdag 13 januari 2012 @ 00:43:10 #83
3432 Whiteguy
TÜV geprüft
pi_106748258
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 00:35 schreef Puntenslijpsel het volgende:
ik hou baby wacht :)
Vangen.
(plaatje is klikbaar voor game)
  Moderator / KerstCrewQuizWinner vrijdag 13 januari 2012 @ 00:56:38 #84
39237 crew  H_T
2733
pi_106748627
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 23:13 schreef Whiteguy het volgende:
Nem, deze wel eens op?
[ afbeelding ]
En zo ja, is t wat ?
Ik ooit wel een keer, maar ik kan de smaak niet naar boven halen. Niet bijzonder vies of lekker dus. Blik is niet zo duur, kan je best een keer proberen
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  vrijdag 13 januari 2012 @ 00:58:06 #85
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_106748669
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 23:13 schreef Whiteguy het volgende:
Nem, deze wel eens op?
[ afbeelding ]
En zo ja, is t wat ?
Jazeker maar het recept is veranderd. Nu niet zo lekker meer.

Maar probeer gewoon een keer :)
pi_106748828
:W
Nobody expects the Spanish Inquisition!
  vrijdag 13 januari 2012 @ 01:04:54 #87
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_106748854
quote:
En? Bevalt 't daar?
pi_106748856
  vrijdag 13 januari 2012 @ 02:09:24 #89
186522 Puntenslijpsel
Let's waste time
pi_106749997
Het sneeuwen is gestopt maar de wind nog niet. Er is denk ik zo'n 10 cm gevallen vandaag, maar door de wind zijn er overal sneeuwduinen
Live from Chicago
PS de AKQSC-cliffhangerkoningin en ongekroond kampioene al dan niet verwacht goede aflopen. ;)
pi_106750701
:W mogguh c_/

Begrijp ik het goed, en is babysoemp nu op weg :D ?
  vrijdag 13 januari 2012 @ 06:38:23 #91
186522 Puntenslijpsel
Let's waste time
pi_106750714
als het goed is gaan ze over minder dan tien minuten bellen of hij er al aankomt :P
Live from Chicago
pi_106750719
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 06:38 schreef Puntenslijpsel het volgende:
als het goed is gaan ze over minder dan tien minuten bellen of hij er al aankomt :P
*O*
Jeetje wat gaaf :D
pi_106750744

Om 8 uur daar melden. Wiebel in de stress, want die moet dat vat halen. :')
  vrijdag 13 januari 2012 @ 06:50:07 #94
186522 Puntenslijpsel
Let's waste time
pi_106750751
ohhh nee verdomme niet bevallen als ik slaap -O-
Live from Chicago
pi_106750761
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 06:31 schreef iamredleader het volgende:
:W mogguh c_/

Begrijp ik het goed, en is babysoemp nu op weg :D ?
D'r is nog niks op weg hoor. Ze gaan de baby dwingen. :P
  vrijdag 13 januari 2012 @ 06:56:05 #96
186522 Puntenslijpsel
Let's waste time
pi_106750772
dan ga ik nu voor de zekerheid maar gauw slapen
Live from Chicago
pi_106750858
Slaap lekker. :) Volgens wyccie komt de baby om 15.15 uur en dan posten we natuurlijk niet direct erna, dus je hebt nog even. :+
pi_106750863
Succes vandaag Soemp en Wiebel! ^O^
  vrijdag 13 januari 2012 @ 07:29:10 #99
48760 TradeMarkie
Mijn meterkast is 80 cm
pi_106750913
Succes vandaag Soemp en Wiebel!
  vrijdag 13 januari 2012 @ 07:37:23 #100
171422 LadyBlack
paint it black
pi_106750952
Soemp, succes!!! :% *O*
  Moderator vrijdag 13 januari 2012 @ 08:27:44 #101
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_106751336
Ik weet niet of jullie dit nog lezen maar: succes soemp en wiebel! *O* De volgende keer dat jullie posten is er waarschijnlijk een kleintje O+
  vrijdag 13 januari 2012 @ 08:28:50 #102
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_106751345
Komt ie al? :o
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
pi_106751384
GO SOEMPIE GO SOEMPIE GO SOEMPIE *O* *O* :% :% :%
pi_106751431
Ah, de kraker wordt vandaag door de ME uit huis gehaald?
Goedemorgen : W
Nobody expects the Spanish Inquisition!
  Moderator vrijdag 13 januari 2012 @ 08:45:09 #105
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_106751526
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 08:35 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ah, de kraker wordt vandaag door de ME uit huis gehaald?
Goedemorgen : W
:D _O-

Goedemorgen :)
  vrijdag 13 januari 2012 @ 09:11:05 #106
48760 TradeMarkie
Mijn meterkast is 80 cm
pi_106751929
stilte voor de storm?
pi_106752232
En we rapporteren hierrrr LIVE vanuit het Amphia Ziekenhuis in Breda waar zojuist de vliezen zijn gebroken en de kleine reeds een plakkertje op de kop heeft :P. Nu wachten tot de weëen beginnen!
pi_106752251
*O* *O* SPANNEND!!!
  vrijdag 13 januari 2012 @ 09:30:20 #109
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_106752322
quote:
10s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 09:26 schreef Wiebelkont het volgende:
En we rapporteren hierrrr LIVE vanuit het Amphia Ziekenhuis in Breda waar zojuist de vliezen zijn gebroken en de kleine reeds een plakkertje op de kop heeft :P. Nu wachten tot de weëen beginnen!
En met een plakkertje bedoelen we dat 'ie met de helm geboren gaat worden of dat 'ie zo'n monitorplakkertje op zijn kop heeft?
  vrijdag 13 januari 2012 @ 09:31:11 #110
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_106752349
Laptop mee en mobiele hotspot op mijn nokia geinstalleerd, wij zijn nu de enige met internet in het ziekenhuis :P.
pi_106752362
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 09:30 schreef Nembrionic het volgende:

[..]

En met een plakkertje bedoelen we dat 'ie met de helm geboren gaat worden of dat 'ie zo'n monitorplakkertje op zijn kop heeft?
Dat laatste, hartslagmeting :P. Maar ik zeg nog niks over het geslacht :P.
  vrijdag 13 januari 2012 @ 09:32:22 #113
65252 Bart
pi_106752371
quote:
14s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 09:31 schreef Wiebelkont het volgende:
Laptop mee en mobiele hotspot op mijn nokia geinstalleerd, wij zijn nu de enige met internet in het ziekenhuis :P.
Linkje naar de livestream?
  vrijdag 13 januari 2012 @ 09:32:38 #114
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_106752377
In ander kindernieuws:

vrijdag 13 januari 2012 @ 09:33:41 #115
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_106752402
quote:
10s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 09:31 schreef Wiebelkont het volgende:

[..]

Dat laatste, hartslagmeting :P. Maar ik zeg nog niks over het geslacht :P.
Fijn dat mijn poging wel opgemerkt wordt :+

Trouwens, hebben ze er geen WiFi? Ik lees veel berichten de laatste tijd dat dat vaak beschikbaar is.
  vrijdag 13 januari 2012 @ 09:37:17 #116
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_106752473
Me draait voor Soempie Heather Nova - Motherland

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Dommage arachide-fromage
pi_106752476
Nee, wij hebben nog een ouderwetsch ziekenhuis :P. Ik kon ook mobiel posten maar zo kan Soempie ook meekijken/lezen.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner vrijdag 13 januari 2012 @ 09:38:22 #118
39237 crew  H_T
2733
pi_106752501
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 09:30 schreef Nembrionic het volgende:

[..]

Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  vrijdag 13 januari 2012 @ 09:40:29 #119
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_106752550
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 09:38 schreef Hawaii_Tim het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Ha, ik wist wel dat er een bijdehandje zou zijn :P
Doe maar even Googelen.

Al wat gehoord van Joost Prinsen?
  vrijdag 13 januari 2012 @ 09:41:05 #120
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_106752563
quote:
10s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 09:37 schreef Wiebelkont het volgende:
Nee, wij hebben nog een ouderwetsch ziekenhuis :P. Ik kon ook mobiel posten maar zo kan Soempie ook meekijken/lezen.
Goeie oplossing :Y
Opladertje eraan :)

MSN open...
  Moderator / KerstCrewQuizWinner vrijdag 13 januari 2012 @ 09:42:46 #121
39237 crew  H_T
2733
pi_106752599
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 09:40 schreef Nembrionic het volgende:

[..]

Ha, ik wist wel dat er een bijdehandje zou zijn :P
Doe maar even Googelen.

Al wat gehoord van Joost Prinsen?
Ik ken de uitdrukking wel ;). Een Romeinse keizer (dacht Caesar) werd ook met helm geboren.

En nee, helaas nog niets gehoord
Ik ben de kleur MAGENTA
pi_106752645
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 09:41 schreef Nembrionic het volgende:

[..]

Goeie oplossing :Y
Opladertje eraan :)

MSN open...
Nee, geen MSN, wij lezen nu gewoon een boekje en wachten het allemaal af. Ik gebruik al 2 jaar geen msn meer (hekel aan) en ga daar nu niet meer mee beginnen :P.
  vrijdag 13 januari 2012 @ 09:45:48 #123
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_106752663
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 09:44 schreef Wiebelkont het volgende:

[..]

Nee, geen MSN, wij lezen nu gewoon een boekje en wachten het allemaal af. Ik gebruik al 2 jaar geen msn meer (hekel aan) en ga daar nu niet meer mee beginnen :P.
Maar Soemp wel. En ik was natuurlijk niet serieus :+
  vrijdag 13 januari 2012 @ 09:47:09 #124
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_106752691
Ik hoop dat het een beetje snel verloopt. En vooral niet alles persoonlijk opvatten Wiebel...ook al denk je dat je in de Exorcist zit _O-
  vrijdag 13 januari 2012 @ 09:47:58 #125
48760 TradeMarkie
Mijn meterkast is 80 cm
pi_106752713
graag voor kwart over 12, want dan moet ik een eitje bakken, eten en vergaderen :+ en anders na (t)weeen
  vrijdag 13 januari 2012 @ 09:48:42 #126
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_106752724
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 09:47 schreef TradeMarkie het volgende:
graag voor kwart over 12, want dan moet ik een eitje bakken, eten en vergaderen :+ en anders na (t)weeen
Badum-tjsik!
  vrijdag 13 januari 2012 @ 09:55:20 #127
171422 LadyBlack
paint it black
pi_106752852
Zo spannend!!

En hier wel vanuit een ziekenhuis met wifi :Y
  vrijdag 13 januari 2012 @ 09:56:45 #128
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_106752885
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 09:55 schreef LadyBlack het volgende:
Zo spannend!!

En hier wel vanuit een ziekenhuis met wifi :Y
Zelfde onderwerp? :)
  vrijdag 13 januari 2012 @ 09:58:23 #129
171422 LadyBlack
paint it black
pi_106752935
Zit nu te wachten op een vriendin die hier werkt, ff koffieleuten c_/ maar heb net een echo gehad, dus wel enigzins ja ;)
  Redactie Frontpage vrijdag 13 januari 2012 @ 10:13:58 #130
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_106753233
Ben ik al te laat :o nee toch :o
With four other people
And aliens
  vrijdag 13 januari 2012 @ 10:14:40 #131
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_106753251
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 10:13 schreef Etcetera het volgende:
Ben ik al te laat :o nee toch :o
Nee, de baby, die is pas te laat.
  Redactie Frontpage vrijdag 13 januari 2012 @ 10:15:02 #132
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_106753257
Stomme baby, ik zou 'm inruilen :{w
With four other people
And aliens
pi_106753279
Spannend :) :) :) Ik blijf even in de buurt :Y
Anti-globalisten aller landen verenigt u!
bron
Mjin eerste AKQ: Algemene Kennis Quiz Deel 547
  vrijdag 13 januari 2012 @ 10:22:02 #134
48760 TradeMarkie
Mijn meterkast is 80 cm
pi_106753397
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 10:14 schreef Nembrionic het volgende:

[..]

Nee, de baby, die is pas te laat.
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 09:48 schreef Nembrionic het volgende:

[..]

Badum-tjsik!
  vrijdag 13 januari 2012 @ 10:24:20 #135
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_106753439
  Redactie Frontpage vrijdag 13 januari 2012 @ 10:26:38 #136
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_106753498
With four other people
And aliens
pi_106753530
F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 :')
  vrijdag 13 januari 2012 @ 10:28:40 #138
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_106753552
quote:
Die Bosman ziet er ook wel uit als een complete idioot
Dommage arachide-fromage
  vrijdag 13 januari 2012 @ 10:29:24 #139
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_106753570
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 10:28 schreef Mark het volgende:

[..]

Ja ze hebben weer een goeie schlemielenfoto uitgezicht bij Nu.NL. Daar zijn ze goed in.
  vrijdag 13 januari 2012 @ 10:31:00 #140
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_106753604
quote:

[..]

Zit hij niet in Triggerfinger? :+
  vrijdag 13 januari 2012 @ 10:32:45 #141
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_106753653
Eerder de Jostiband
Dommage arachide-fromage
pi_106753678
Het wee-opwekkende infuus is ingebracht!
  Moderator / KerstCrewQuizWinner vrijdag 13 januari 2012 @ 10:34:18 #143
39237 crew  H_T
2733
pi_106753695
quote:
6s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 10:27 schreef iamredleader het volgende:
Als die spruit er al zoveel langer over doet om er uit te komen dan is de bevalling echt niet binnen twee uur gepiept hoor ;)
Ik ben de kleur MAGENTA
pi_106753734
Go soemp en wiebel *O*
  vrijdag 13 januari 2012 @ 10:36:52 #145
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_106753767
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 10:34 schreef Hawaii_Tim het volgende:

[..]

Als die spruit er al zoveel langer over doet om er uit te komen dan is de bevalling echt niet binnen twee uur gepiept hoor ;)
Inderdaad, je kunt rustig gaan lunchen
Dommage arachide-fromage
  Redactie Frontpage vrijdag 13 januari 2012 @ 10:38:10 #146
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_106753814
quote:
6s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 10:27 schreef iamredleader het volgende:
Gaat dat niet automagisch :+
With four other people
And aliens
  Redactie Frontpage vrijdag 13 januari 2012 @ 10:38:24 #147
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_106753821
quote:
10s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 10:33 schreef Wiebelkont het volgende:
Het wee-opwekkende infuus is ingebracht!
*O* Spannend :D
With four other people
And aliens
pi_106753892
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 10:36 schreef Mark het volgende:

[..]

Inderdaad, je kunt rustig gaan lunchen
Al mee bezig!

pi_106753965
quote:

[..]

Ziet eruit alsof ie zo uit Maaskantje is aan komen zetten :X
bron
  vrijdag 13 januari 2012 @ 10:54:16 #150
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_106754240
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 10:43 schreef PhysicsRules het volgende:

[..]

Ziet eruit alsof ie zo uit Maaskantje is aan komen zetten :X
Dat vind ik een grove belediging voor de Maaskanters
  Redactie Frontpage vrijdag 13 januari 2012 @ 10:54:47 #151
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_106754257
With four other people
And aliens
  Moderator vrijdag 13 januari 2012 @ 11:07:00 #152
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_106754551
Oeh spannend zo'n live verslag *O*

En voor de F5ers: inderdaad, denk dat het pas vanavond wordt geboren hoor :D Zo'n eerste bevalling duurt gauw een uur of 10. Maar ik hoop dat het sneller gaat natuurlijk :s)
pi_106754644
Baby?
  Moderator vrijdag 13 januari 2012 @ 11:11:21 #154
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_106754676
Jongens geboortes gaan echt niet zo snel hoor :X :')
  vrijdag 13 januari 2012 @ 11:11:52 #155
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_106754694
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 11:11 schreef MaJo het volgende:
Jongens geboortes gaan echt niet zo snel hoor :X :')
Volgens mij denkt niemand dat :P
pi_106754734
Ik weet heus wel dat dat kind er niet binnen een uur na de weeënopwekkers is. Het is meer meeleven en nieuwsgierigheid hoor ;)
  Moderator vrijdag 13 januari 2012 @ 11:12:59 #157
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_106754737
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 11:11 schreef Nembrionic het volgende:

[..]

Volgens mij denkt niemand dat :P
Blijkbaar wel omdat iedereen blijft vragen of de baby er al is :')
pi_106754770
Wij waren er trouwens alledrie binnen een uur of 6-8. Hopelijk is bevallingssnelheid erfelijk :D
  vrijdag 13 januari 2012 @ 11:15:28 #159
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_106754816
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 11:12 schreef MaJo het volgende:

[..]

En dat is overduidelijk niet serieus :D

Redactie Frontpage vrijdag 13 januari 2012 @ 11:16:41 #160
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_106754860
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 11:12 schreef MaJo het volgende:

[..]

We houden gewoon niet van laatkomers :+

En vroeger hielp het ook om bij een poppenkast om iemand te schreeuwen :{w
With four other people
And aliens
  Moderator vrijdag 13 januari 2012 @ 11:17:07 #161
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_106754878
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 11:14 schreef B.ertha het volgende:
Wij waren er trouwens alledrie binnen een uur of 6-8. Hopelijk is bevallingssnelheid erfelijk :D
Dat is wel snel :o :Y En dat zou mooi zijn inderdaad _O-
  Moderator vrijdag 13 januari 2012 @ 11:17:30 #162
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_106754893
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 11:15 schreef Nembrionic het volgende:

[..]

En dat is overduidelijk niet serieus :D

[ afbeelding ]
Oh ok ik dacht dus van wel :)

En wie is deze meneer?
  Moderator vrijdag 13 januari 2012 @ 11:17:41 #163
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_106754899
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 11:16 schreef Etcetera het volgende:

[..]

We houden gewoon niet van laatkomers :+

En vroeger hielp het ook om bij een poppenkast om iemand te schreeuwen :{w
Dat is waar :D _O-
  vrijdag 13 januari 2012 @ 11:19:02 #164
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_106754929
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 11:17 schreef MaJo het volgende:
Oh ok ik dacht dus van wel :)
aaahhwwwww

quote:
En wie is deze meneer?
Deze aardappel: http://www.nu.nl/politiek(...)en-turks-varken.html

:')
  vrijdag 13 januari 2012 @ 11:29:38 #165
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_106755211
Deze uitkomst had ik niet verwacht: http://www.nu.nl/gezondhe(...)r-bij-ziek-kind.html
pi_106755700
:W Soempie hier. Ik verveel me. :')
  Redactie Frontpage vrijdag 13 januari 2012 @ 11:48:03 #167
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_106755742
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 11:46 schreef Wiebelkont het volgende:
With four other people
And aliens
  Moderator vrijdag 13 januari 2012 @ 11:48:29 #168
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_106755760
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 11:46 schreef Wiebelkont het volgende:
Ah meisie :* Maar je hebt internet dus dat scheelt *O*

Hoe lang duurt het voordat de weeën beginnen?
  Redactie Frontpage vrijdag 13 januari 2012 @ 11:49:38 #169
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_106755799
Ik heb het geboortekaartje gevonden :P

With four other people
And aliens
  vrijdag 13 januari 2012 @ 11:50:20 #170
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_106755822
_O_
Dommage arachide-fromage
  vrijdag 13 januari 2012 @ 11:51:40 #171
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_106755881
_O-
pi_106755891
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 11:48 schreef MaJo het volgende:

[..]

Ah meisie :* Maar je hebt internet dus dat scheelt *O*

Hoe lang duurt het voordat de weeën beginnen?
Nou, die zijn begonnen. :P Net een waarbij ik even goed moest concentreren,maar ze zullen wel heftiger worden de komende uren. Volgens de VK gaat het nog wel tot vanavond duren..
  Moderator vrijdag 13 januari 2012 @ 11:53:05 #173
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_106755917
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 11:52 schreef Wiebelkont het volgende:

[..]

Nou, die zijn begonnen. :P Net een waarbij ik even goed moest concentreren,maar ze zullen wel heftiger worden de komende uren. Volgens de VK gaat het nog wel tot vanavond duren..
Oeh dus het is nu écht begonnen, zet hem op *O* Kan inderdaad wel even duren ja. Heb je erge pijn?

En ken je wiebel via fok? :o Ik zie dat jullie een fokbaby krijgen (ja ik lees stiekem mee bij Z&G :@ :'))
  vrijdag 13 januari 2012 @ 11:53:07 #174
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_106755918
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 11:52 schreef Wiebelkont het volgende:

[..]

Dus niet meer te rekken tot de 14e? :P
pi_106755938
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 11:53 schreef Nembrionic het volgende:

[..]

Dus niet meer te rekken tot de 14e? :P
Ze zei dat het vandaag wel ging worden. :P Maar je weet het nooit natuurlijk.
  vrijdag 13 januari 2012 @ 11:54:03 #176
81329 MadMaster
Schots en scheef...
  vrijdag 13 januari 2012 @ 11:55:11 #177
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_106755983
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 11:53 schreef Wiebelkont het volgende:

[..]

Ze zei dat het vandaag wel ging worden. :P Maar je weet het nooit natuurlijk.
Go Soempie!! *O* *O*
  vrijdag 13 januari 2012 @ 11:56:58 #178
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_106756032
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 11:54 schreef MadMaster het volgende:

[..]

_O-
Wat als het toch een meisje wordt?
Dan zou ik oppassen met die vinger
  vrijdag 13 januari 2012 @ 11:57:11 #179
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_106756037
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 11:53 schreef Wiebelkont het volgende:
Ze zei dat het vandaag wel ging worden
Ik snap niet dat je daar je VK nog voor nodig hebt, terwijl wij dat allang gezegd hadden ;)
Dommage arachide-fromage
  Redactie Frontpage vrijdag 13 januari 2012 @ 11:57:17 #180
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_106756042
quote:

[..]

_O-
Is het niet :P
With four other people
And aliens
pi_106756047
quote:

[..]

_O-
Dan moeten we haar ombouwen.

@ MaJo, we kennen elkaar via Fok. :Y
En die samentrekkingen zijn niet fijn en komen ook best redelijk snel na elkaar. Dus, ben blij met de afleiding hier. :D
  vrijdag 13 januari 2012 @ 11:57:54 #182
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_106756065
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 11:57 schreef Mark het volgende:

[..]

Ik snap niet dat je daar je VK nog voor nodig hebt, terwijl wij dat allang gezegd hadden ;)
Kunnen jullie me dan ook de winnende getallen+kleur geven voor de Lotto van morgen?
  vrijdag 13 januari 2012 @ 11:58:17 #183
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_106756073
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 11:57 schreef Wiebelkont het volgende:

[..]

En die samentrekkingen zijn niet fijn en komen ook best redelijk snel na elkaar. Dus, ben blij met de afleiding hier. :D
Tijd voor een spelletje Worms _O-
  Moderator vrijdag 13 januari 2012 @ 11:58:23 #184
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_106756075
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 11:57 schreef Wiebelkont het volgende:

[..]

Wat grappig, dat wist ik helemaal niet :o

Wel bijzonder hoor zo'n live geboorte hier :D En we leiden je met plezier af :*
  vrijdag 13 januari 2012 @ 11:58:56 #185
81329 MadMaster
Schots en scheef...
  vrijdag 13 januari 2012 @ 11:59:05 #186
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_106756099
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 11:57 schreef Nembrionic het volgende:

[..]

Kunnen jullie me dan ook de winnende getallen+kleur geven voor de Lotto van morgen?
De grootste kans op winnen is niet deelnemen, dat is al eens onderzocht
Dommage arachide-fromage
  Moderator vrijdag 13 januari 2012 @ 11:59:31 #187
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_106756113
Ik ga even boodschappen doen en lunchen, hou je taai soemp :*
  Redactie Frontpage vrijdag 13 januari 2012 @ 11:59:45 #188
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_106756117
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 11:58 schreef MadMaster het volgende:

[..]

Of Wordfoetus... ;)
_O-
With four other people
And aliens
  Redactie Frontpage vrijdag 13 januari 2012 @ 12:00:23 #189
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_106756135
With four other people
And aliens
  vrijdag 13 januari 2012 @ 12:00:51 #190
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_106756151
Hier Soempie, hou deze vrolijkheid in gedachte, daar doe je het voor:

Dommage arachide-fromage
pi_106756156
En ik begrijp nu hoe ik aan die 3 cm kom. Heb al eerder zulk soort samentrekkingen gehad, alleen dan minder lang achter elkaar en minder pijnlijk. Wist ik veel. :')
pi_106756168
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 11:58 schreef Nembrionic het volgende:

[..]

Tijd voor een spelletje Worms _O-
pi_106756177
Go Soempie, live feed *O*
  vrijdag 13 januari 2012 @ 12:08:43 #194
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_106756372
  Redactie Frontpage vrijdag 13 januari 2012 @ 12:14:16 #195
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_106756553
With four other people
And aliens
  vrijdag 13 januari 2012 @ 12:15:48 #196
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_106756596
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 11:07 schreef MaJo het volgende:
Oeh spannend zo'n live verslag *O*

En voor de F5ers: inderdaad, denk dat het pas vanavond wordt geboren hoor :D Zo'n eerste bevalling duurt gauw een uur of 10. Maar ik hoop dat het sneller gaat natuurlijk :s)
Ze had natuurlijk al zo'n 3 cm ontsluiting...
bij Twan had ik 1 cm ontsluiting... 's morgens infuus, om 16:35 uur is hij geboren..

Soempie en Wiebelkont, heel veel succes vandaag en nu met de weeën. Ik voel met je mee!! :*
Make love, not war ☮
  vrijdag 13 januari 2012 @ 12:17:37 #197
114177 Diaan73
pi_106756638
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 12:00 schreef Wiebelkont het volgende:
En ik begrijp nu hoe ik aan die 3 cm kom. Heb al eerder zulk soort samentrekkingen gehad, alleen dan minder lang achter elkaar en minder pijnlijk. Wist ik veel. :')
:D _O-

Ik probeer vandaag een beetje mee te lezen. :Y
Make love, not war ☮
pi_106756649
Wiebel weer hier.

Zeg, is het normaal dat ik bij elke wee mijn bek moet houden? oO< .
  Redactie Frontpage vrijdag 13 januari 2012 @ 12:19:59 #199
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_106756692
quote:
7s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 12:18 schreef Wiebelkont het volgende:
Wiebel weer hier.

Volgens mij is bij weeen alles normaal dat je vrouw je opdraagt te doen of laten :%
With four other people
And aliens
  Redactie Frontpage vrijdag 13 januari 2012 @ 12:20:21 #200
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_106756708
Soemp, zeg even dattie op z'n hoofd moet staan. En maak een foto. En post die :7
With four other people
And aliens
pi_106756726
  vrijdag 13 januari 2012 @ 12:22:57 #202
114177 Diaan73
pi_106756778
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 12:19 schreef Etcetera het volgende:

[..]

Volgens mij is bij weeen alles normaal dat je vrouw je opdraagt te doen of laten :%
Dat dus... vooral alleen maar doen wat de vrouw wil. :Y Of soms niet wil...
Make love, not war ☮
pi_106756789
Soemp is pijn aan het wegpuffen! Die kan niet typen!
  Redactie Frontpage vrijdag 13 januari 2012 @ 12:23:46 #204
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_106756811
quote:
8s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 12:23 schreef Wiebelkont het volgende:
Ze moet ook niet typen, ze moet een foto maken :+
With four other people
And aliens
pi_106756821
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 12:23 schreef Etcetera het volgende:

[..]

Ze moet ook niet typen, ze moet een foto maken :+
Dan maak en post jij die foto toch gewoon?
  Redactie Frontpage vrijdag 13 januari 2012 @ 12:25:01 #206
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_106756850
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 12:24 schreef B.ertha het volgende:

[..]

Dan maak en post jij die foto toch gewoon?
Ik ben toch niet echt in buurt van Wiebel en Soemp gekkie :D
With four other people
And aliens
pi_106756902
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 12:25 schreef Etcetera het volgende:

[..]

Ik ben toch niet echt in buurt van Wiebel en Soemp gekkie :D
haha, verkeerde quote :P Ik bedoelde wiebel dus, wiebel moet de foto maken :+
  vrijdag 13 januari 2012 @ 12:27:03 #208
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_106756904
quote:
7s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 12:18 schreef Wiebelkont het volgende:
Wiebel weer hier.

gehuil (zn) : geblèr, gejammer, gejank, gekerm, geschreeuw, geweeklaag, weeklacht
  Moderator vrijdag 13 januari 2012 @ 12:27:05 #209
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_106756907
Go soemp *O* Als het puffen begint dan zit de baby er wel echt aan te komen!

En Wiebel, inderdaad maar alles doen wat soemp zegt _O-
  vrijdag 13 januari 2012 @ 12:27:34 #210
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_106756922
quote:
Ik dacht dat vrouwen altijd zo goed konden multi-tasken... :?
pi_106756927
quote:
Go soempie :% :% :%

En Wiebel, je weet het he: "De-ze-wee-komt-nooit-meer-terug" ;)
Davinia zou me vermoord hebben als ik dat had gezegd }:|
bron
  Redactie Frontpage vrijdag 13 januari 2012 @ 12:28:20 #212
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_106756940
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 12:26 schreef B.ertha het volgende:

[..]

haha, verkeerde quote :P Ik bedoelde wiebel dus, wiebel moet de foto maken :+
:D ^O^
With four other people
And aliens
pi_106756944
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 12:27 schreef PhysicsRules het volgende:

[..]

Go soempie :% :% :%

En Wiebel, je weet het he: "De-ze-wee-komt-nooit-meer-terug" ;)
Davinia zou me vermoord hebben als ik dat had gezegd }:|
En terecht, wat een rotopmerking.
pi_106756987
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 12:28 schreef B.ertha het volgende:

[..]

En terecht, wat een rotopmerking.
Zeker nog nooit bij een bevallingscursus geweest :P
bron
  Moderator vrijdag 13 januari 2012 @ 12:30:36 #215
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_106757011
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 12:29 schreef PhysicsRules het volgende:

[..]

Zou een beetje vreemd zijn als ze er wel is geweest of niet? _O-
  vrijdag 13 januari 2012 @ 12:30:56 #216
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_106757020
quote:

[..]

"Al-tijd-is-Kort-jak-je-ziek..." is uit de mode?
pi_106757024
quote:

[..]

Nee. Maar kom op, als ik heel erge hoofdpijn heb met steken en ik weet dat er nog meer steken gaan komen, heb ik er ook niks aan als je tegen me zegt: "Maar die vorige steek komt nooit meer terug".

pi_106757035
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 12:30 schreef MaJo het volgende:

[..]

:Y
bron
pi_106757037
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 12:30 schreef MaJo het volgende:

[..]

Grote hobby van me :Y
  vrijdag 13 januari 2012 @ 12:32:00 #220
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_106757041
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 12:31 schreef B.ertha het volgende:

[..]

Nee. Maar kom op, als ik heel erge hoofdpijn heb met steken en ik weet dat er nog meer steken gaan komen, heb ik er ook niks aan als je tegen me zegt: "Maar die vorige steek komt nooit meer terug".

Je moet zo'n zin ook staccato opdreunen en tegelijk puffen.
Of zo... :P
pi_106757063
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 12:31 schreef B.ertha het volgende:

[..]

Het gaat om de cadans. Volgens sommigen is het goede manier om de vrouw te helpen om de weeën te begeleiden. In theorie dan. Bij sommigen.
bron
  Moderator vrijdag 13 januari 2012 @ 12:33:07 #222
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_106757076
Ik zou G. afschieten als hij dat zou zeggen denk ik _O-
pi_106757117
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 12:32 schreef PhysicsRules het volgende:

[..]

Het gaat om de cadans. Volgens sommigen is het goede manier om de vrouw te helpen om de weeën te begeleiden. In theorie dan. Bij sommigen.
Aha. Volgens mij is dat voorbereiden vooral nuttig om iets te hebben waar je op terug kunt vallen, als een zekerheid. Want verder gaat het toch zoals het al eeuwen gaat en de vrouw doet het toch vooral zelf.
pi_106757164
Ook hiervandaan: Soemp, zet 'm op! ^O^
  vrijdag 13 januari 2012 @ 12:36:43 #225
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_106757179
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 12:33 schreef MaJo het volgende:
Ik zou G. afschieten als hij dat zou zeggen denk ik _O-
Kind meteen vaderloos, niet goed...
pi_106757195
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 12:36 schreef MadMaster het volgende:

[..]

Rubberen kogels, geen lange termijneffecten ^O^
  Moderator vrijdag 13 januari 2012 @ 12:37:30 #227
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_106757207
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 12:36 schreef MadMaster het volgende:

[..]

Nee dat lijkt me niet heel handig :+
  vrijdag 13 januari 2012 @ 12:38:42 #228
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_106757259
quote:
Dan is ze aardig opweg :P

Kan ik nog even snel naar de winkel of eh....
pi_106757285
Ja, waarom hebben we geen sms buddysysteem? Dit is toch een zaak van levensbelang!
pi_106757373
Hup Soempie *O* :%
  vrijdag 13 januari 2012 @ 12:43:16 #231
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_106757485
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 12:19 schreef Etcetera het volgende:
Volgens mij is alles normaal dat je vrouw je opdraagt te doen of laten :%
Fixed ;)
  Redactie Frontpage vrijdag 13 januari 2012 @ 12:45:10 #233
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_106757502
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 12:44 schreef iamredleader het volgende:

[..]

Fixed ;)
I disagree :D
With four other people
And aliens
  Moderator vrijdag 13 januari 2012 @ 12:45:45 #234
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_106757524
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 12:45 schreef Etcetera het volgende:

[..]

Mwah als ik naar mijn ouders kijk is mijn moeder toch echt wel de baas _O- :D
pi_106757525
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 11:58 schreef MadMaster het volgende:
Of Wordfoetus... ;)
_O-
  vrijdag 13 januari 2012 @ 12:46:00 #236
48760 TradeMarkie
Mijn meterkast is 80 cm
pi_106757532
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 12:45 schreef Etcetera het volgende:

[..]

ik ga mee
pi_106757598
Ik voorspel dat later op de middag de topics elkaar in megatempo gaan opvolgen :P slowchat wordt snelchat, snelchat wordt supersnelchat, en daarna volgt de ontlading (lees: kind geboren) :P
pi_106757601
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 12:46 schreef TradeMarkie het volgende:

[..]

ik ga mee
Ik ga ook mee en verhoog met 'ik doe ook niet alles wat de man zegt'
pi_106757622
quote:
6s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 12:43 schreef MadMaster het volgende:
Typisch, meestal is het hier op vrijdag muisstil...
niet zo hard typen praten
  vrijdag 13 januari 2012 @ 12:49:29 #240
65252 Bart
pi_106757654
Is er al een naam bekend?
  Moderator vrijdag 13 januari 2012 @ 12:50:23 #241
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_106757688
quote:
12s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 12:48 schreef iamredleader het volgende:

[..]

niet zo hard typen praten
Hoe gaat het trouwens met Tinuviel, weer een soepele zwangerschap?
pi_106757697
quote:
99s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 12:49 schreef Bart het volgende:
Ja, het is een jongetje en hij heet Annabel.
  Moderator vrijdag 13 januari 2012 @ 12:50:42 #243
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_106757698
quote:
Aangezien we het geslacht nog niet mogen weten lijkt me van niet ;)
  Moderator vrijdag 13 januari 2012 @ 12:51:05 #244
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_106757710
Ik ben echt de enige die denkt dat het een meisje wordt he :D
  vrijdag 13 januari 2012 @ 12:51:18 #245
65252 Bart
pi_106757717
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 12:50 schreef B.ertha het volgende:

[..]

Geil!
  vrijdag 13 januari 2012 @ 12:51:34 #246
65252 Bart
pi_106757723
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 12:50 schreef MaJo het volgende:

[..]

Aangezien we het geslacht nog niet mogen weten lijkt me van niet ;)
Rene, kun je alle kanten op :P.
  vrijdag 13 januari 2012 @ 12:51:43 #247
48760 TradeMarkie
Mijn meterkast is 80 cm
pi_106757727
quote:
Pearl Jam op vrijdag
pi_106757728
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 12:51 schreef MaJo het volgende:
Nee, dat denk ik ook. Maar jij hebt een theorie (waar ik niet in geloof, maar oké) en ik niet :P
  vrijdag 13 januari 2012 @ 12:52:31 #249
65252 Bart
pi_106757754
quote:
Als je de enige bent dan houdt het in dat Soemp en WK ook denken dat het een jongetje wordt. Dan weet ik wel waar ik mijn geld op in moet zetten :P.
pi_106757772
Ik ga zo hard lachen als het inderdaad een meisje is en ze krijgt de naam die ik eerst had getypt. Die heb ik maar weggehaald omdat het me een serieuze optie leek :P
quote:
99s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 12:52 schreef Bart het volgende:

[..]

Als je de enige bent dan houdt het in dat Soemp en WK ook denken dat het een jongetje wordt. Dan weet ik wel waar ik mijn geld op in moet zetten :P.
  vrijdag 13 januari 2012 @ 12:53:50 #251
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_106757803
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 12:47 schreef iamredleader het volgende:
Ik voorspel dat later op de middag de topics elkaar in megatempo gaan opvolgen :P slowchat wordt snelchat, snelchat wordt supersnelchat, en daarna volgt de ontlading (lees: kind geboren) :P
Zouden we het record kunnen breken?

En er komt natuurlijk een stil moment...dat wij van alles gaan gokken.
pi_106757807
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 12:50 schreef MaJo het volgende:
Hoe gaat het trouwens met Tinuviel, weer een soepele zwangerschap?
Iets minder soepel dan met Jair, maar wel goed. Meer vermoeid, misselijk (maar niet kots-misselijk), en verder goed :)
  Moderator vrijdag 13 januari 2012 @ 12:54:11 #253
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_106757820
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 12:51 schreef B.ertha het volgende:

[..]

Nee, dat denk ik ook. Maar jij hebt een theorie (waar ik niet in geloof, maar oké) en ik niet :P
Als het blijkt te kloppen dan klopt mijn theorie misschien ook wel :P
pi_106757825
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 12:50 schreef B.ertha het volgende:
^O^
  vrijdag 13 januari 2012 @ 12:54:26 #255
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_106757828
quote:
Ik heb geen idee.
  vrijdag 13 januari 2012 @ 12:55:37 #256
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_106757875
Als het een jongetje is, dan denk ik Svenerius Adrianus Sirda.

Als het een meisje wordt, dan denk ik iets Frans.
  vrijdag 13 januari 2012 @ 12:56:02 #257
65252 Bart
pi_106757894
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 12:54 schreef Nembrionic het volgende:

[..]

Ik heb geen idee.
Ik ook niet. Ik weet alleen waar mijn voorkeur naar uit zou gaan als ik zelf een kind zou krijgen, maar het is natuurlijk je reinste onzin om daarom te weten wat ons jongste AKQ-SC-lid gaat worden :P.
  Moderator vrijdag 13 januari 2012 @ 12:56:44 #258
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_106757919
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 12:53 schreef iamredleader het volgende:

[..]

Iets minder soepel dan met Jair, maar wel goed. Meer vermoeid, misselijk (maar niet kots-misselijk), en verder goed :)
Ah dat is wat minder, geef je haar een kus van mij? :* Trekt ze het werken dan nog wel een beetje?
  vrijdag 13 januari 2012 @ 12:57:31 #259
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_106757956
quote:
99s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 12:56 schreef Bart het volgende:

[..]

Ik ook niet. Ik weet alleen waar mijn voorkeur naar uit zou gaan als ik zelf een kind zou krijgen, maar het is natuurlijk je reinste onzin om daarom te weten wat ons jongste AKQ-SC-lid gaat worden :P.
Ik weet eigenlijk niet of ik een voorkeur heb. Wellicht een lichte voorkeur naar een jongetje en dat heeft deels te maken met het feit dat ik me bij een meisje veel meer zorgen zou maken om hormonale pubers.
  vrijdag 13 januari 2012 @ 12:57:31 #260
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_106757957
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 12:55 schreef Nembrionic het volgende:
Als het een jongetje is, dan denk ik Svenerius Adrianus Sirda.

Als het een meisje wordt, dan denk ik iets Frans.
Lange Frans?
  Moderator vrijdag 13 januari 2012 @ 12:57:55 #261
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_106757971
quote:
99s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 12:56 schreef Bart het volgende:

[..]

Waar zou je voorkeur naar uitgaan? Ik denk ik een meisje, maar het maakt me niet zo heel veel uit. Sowieso een baby O+ :@ :')
  Redactie Frontpage vrijdag 13 januari 2012 @ 12:58:57 #262
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_106758019
Toen met het poultje waren er 3 die voor een meisje gingen en 1 voor een jongetje :P
With four other people
And aliens
pi_106758039
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 12:57 schreef Nembrionic het volgende:

[..]

Ik weet eigenlijk niet of ik een voorkeur heb. Wellicht een lichte voorkeur naar een jongetje en dat heeft deels te maken met het feit dat ik me bij een meisje veel meer zorgen zou maken om hormonale pubers.
Ik heb duidelijk een voorkeur voor een meisje. Dat komt vooral omdat ik jongens irritant vind. Op hun achtste omdat ze stoer willen zijn, dingen kapot maken en wild doen en tieners omdat.. Nouja, puberjongens :')

Maar van een jongen zou ik heus ook wel houden en dat gedrag zie je toch niet bij je eigen kinderen :D
  vrijdag 13 januari 2012 @ 13:00:30 #264
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_106758080
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 12:59 schreef B.ertha het volgende:

[..]

Ik heb duidelijk een voorkeur voor een meisje. Dat komt vooral omdat ik jongens irritant vind. Op hun achtste omdat ze stoer willen zijn, dingen kapot maken en wild doen en tieners omdat.. Nouja, puberjongens :')

Maar van een jongen zou ik heus ook wel houden en dat gedrag zie je toch niet bij je eigen kinderen :D
Ik denk dat men door de bank genomen het eigen geslacht prefereert. Ook wel logisch want daar heb je de meeste aansluiting bij.
  Redactie Frontpage vrijdag 13 januari 2012 @ 13:00:56 #265
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_106758098
Ik zou liever een zoontje willen hebben. Want lego :@
With four other people
And aliens
pi_106758126
quote:
99s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 12:51 schreef Bart het volgende:

[..]

Rene, kun je alle kanten op :P.
Dit kan ook nog:

pi_106758133
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 13:00 schreef Nembrionic het volgende:

[..]

Ik denk dat men door de bank genomen het eigen geslacht prefereert. Ook wel logisch want daar heb je de meeste aansluiting bij.
Lijkt mij ook :Y
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 13:00 schreef Etcetera het volgende:
Eerst duplo O+
pi_106758180
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 13:01 schreef Nico_S. het volgende:

[..]

Dit kan ook nog:

quote:
Androgyne namen als René(e) en Robin roepen het
beeld op van een persoon die extravert en populair
is, maar maken een man minder mannelijk en een
vrouw minder vrouwelijk
  vrijdag 13 januari 2012 @ 13:02:57 #269
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_106758184
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 13:00 schreef Etcetera het volgende:
Whehehe ja dat soort dingen zou ik dan ook fantastisch vinden. Beter dan voetbalherinneringen.
  vrijdag 13 januari 2012 @ 13:03:17 #270
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_106758198
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 13:01 schreef B.ertha het volgende:

[..]

Lijkt mij ook :Y

[..]

Eerst duplo O+
Dan Fabuland, dan Lego, dan technisch Lego 8-)
pi_106758229
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 13:03 schreef Nembrionic het volgende:

[..]

Dan Fabuland, dan Lego, dan technisch Lego 8-)
Ik heb vroeger veel gespeeld met Duplo, iets minder met lego.
  vrijdag 13 januari 2012 @ 13:05:05 #272
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_106758257
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 13:04 schreef B.ertha het volgende:

[..]

Ik heb vroeger veel gespeeld met Duplo, iets minder met lego.
En wat dacht je van Nopper?

En gebruikt men tegenwoordig nog Ministeck?
  Redactie Frontpage vrijdag 13 januari 2012 @ 13:05:29 #273
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_106758272
Ik heb nog Ministeck *O*

En nu lunchpauze van het bevallingsavontuur van Wiebel en Soemp :P
With four other people
And aliens
  vrijdag 13 januari 2012 @ 13:07:56 #274
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_106758368
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 13:05 schreef Etcetera het volgende:
Ik heb nog Ministeck *O*

En nu lunchpauze van het bevallingsavontuur van Wiebel en Soemp :P
Ik denk dat het voorlopig stil blijft.

Ik denk ook dat Sven spontaan is gaan roken, op de gang. Gelukkig zitten nieuwe tapijten in het ziekenfonds...
  vrijdag 13 januari 2012 @ 13:09:04 #275
81329 MadMaster
Schots en scheef...
  vrijdag 13 januari 2012 @ 13:10:24 #276
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_106758461
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 13:09 schreef MadMaster het volgende:
Het wordt nu dus geen thuis-bevalling en dat is wel sneu voor Soempie...
Ja, dat vind ik ook wel een beetje jammer :Y
  vrijdag 13 januari 2012 @ 13:11:21 #277
65252 Bart
pi_106758491
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 12:57 schreef MaJo het volgende:

[..]

Waar zou je voorkeur naar uitgaan? Ik denk ik een meisje, maar het maakt me niet zo heel veel uit. Sowieso een baby O+ :@ :')
Mijn voorkeur zou uitgaan naar een meisje als ik één kind zou nemen/krijgen. Twee kinderen jongen en meisje. Drie kinderen een jongen en een tweeling meisjes.
Ofzo :7 :').
pi_106758518
quote:
99s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 13:11 schreef Bart het volgende:

[..]

Mijn voorkeur zou uitgaan naar een meisje als ik één kind zou nemen/krijgen. Twee kinderen jongen en meisje. Drie kinderen een jongen en een tweeling meisjes.
Ofzo :7 :').
Ik ook :D
baby's maken? :+
  vrijdag 13 januari 2012 @ 13:13:02 #279
65252 Bart
pi_106758554
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 13:12 schreef B.ertha het volgende:

[..]

Ik ook :D
baby's maken? :+
Mja, mijn vrouw heeft toch de voorkeur als moeder van mijn kinderen :P.
pi_106758571
quote:
99s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 13:13 schreef Bart het volgende:

[..]

Mja, mijn vrouw heeft toch de voorkeur als moeder van mijn kinderen :P.
Dan zal ik het toch maar met mijn eigen Bart moeten doen ):O
  vrijdag 13 januari 2012 @ 13:13:55 #281
65252 Bart
pi_106758591
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 13:13 schreef B.ertha het volgende:

[..]

Dan zal ik het toch maar met mijn eigen Bart moeten doen ):O
Laten we dat maar doen dan :D.
  vrijdag 13 januari 2012 @ 13:20:52 #282
114177 Diaan73
pi_106758826
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 12:59 schreef B.ertha het volgende:

[..]

Eyeopener: dat zie je echt wel hoor. :Y

Ik had een voorkeur voor een meisje. Twee keer zelfs. Helaas... maar volgens Twan ben ik een jongensmoeder omdat ik niet van roze hou. :D
Make love, not war ☮
  vrijdag 13 januari 2012 @ 13:21:40 #283
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_106758856
Grappig hoe roze/blauw kinderen de wereld zien...
  vrijdag 13 januari 2012 @ 13:22:49 #284
114177 Diaan73
pi_106758894
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 13:21 schreef Nembrionic het volgende:
Grappig hoe roze/blauw kinderen de wereld zien...
Ja, dat is het ook.

Ow en jongen is geen garantie voor Lego. Twan heeft er niet veel mee en Lennon is ook niet echt geïnteresseerd.

Ik kan vanmiddag weer volgen, de collega die op mn scherm kan meekijken, is naar huis!! :D
Make love, not war ☮
  Redactie Frontpage vrijdag 13 januari 2012 @ 13:25:34 #285
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_106758993
Maar het is wel een mooie reden om het te kopen :P
With four other people
And aliens
  vrijdag 13 januari 2012 @ 13:31:19 #286
81329 MadMaster
Schots en scheef...
  Moderator vrijdag 13 januari 2012 @ 13:33:58 #287
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_106759257
Goed teken dat ze niet posten, zal wel hard gaan :Y
pi_106759290
Mag. Niet. Lachen.

_O-
  Moderator vrijdag 13 januari 2012 @ 13:37:13 #289
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_106759374
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 13:34 schreef B.ertha het volgende:
Mag. Niet. Lachen.

[ afbeelding ]

_O-
Oh jawel hoor :D

Ik wil weekend :(
pi_106759523
Het is zeker wel heel fout om nu een account wiebelkomt aan te maken en de grote boodschap te melden? :X
  vrijdag 13 januari 2012 @ 13:42:54 #291
65252 Bart
pi_106759574
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 13:37 schreef MaJo het volgende:

Ik wil weekend :(
Dat ben ik helemaal met je eens. Vanavond lekker uit eten in Amsterdam *O*.
  vrijdag 13 januari 2012 @ 13:43:06 #292
65252 Bart
pi_106759579
En morgen meet in Amsterdam :P.
  Moderator vrijdag 13 januari 2012 @ 13:43:49 #293
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_106759615
quote:
99s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 13:42 schreef Bart het volgende:

[..]

Ik heb vanavond helemaal niks, maar dat vind ik ook wel lekker O+
  vrijdag 13 januari 2012 @ 13:43:56 #294
65252 Bart
pi_106759621
quote:
99s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 13:41 schreef CaLeX het volgende:
Het is zeker wel heel fout om nu een account wiebelkomt aan te maken en de grote boodschap te melden? :X
Ligt eraan wat je precies gaat melden qua komen :X.
  vrijdag 13 januari 2012 @ 13:44:20 #295
65252 Bart
pi_106759637
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 13:43 schreef MaJo het volgende:

[..]

Ik heb vanavond helemaal niks, maar dat vind ik ook wel lekker O+
Oh lekker thuis op de bank is ook zeker niets mis mee O+.
  vrijdag 13 januari 2012 @ 13:46:23 #296
114177 Diaan73
pi_106759724
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 13:25 schreef Etcetera het volgende:
Maar het is wel een mooie reden om het te kopen :P
Dat is waar....

Ik vind Playmobil ook erg O+
Make love, not war ☮
  Moderator vrijdag 13 januari 2012 @ 13:56:06 #297
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_106760137
Ik speelde trouwens ook met lego en technisch lego dus het geslacht maakt helemaal niet uit. Mijn broer speelde met poppen :D
  vrijdag 13 januari 2012 @ 14:02:29 #298
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_106760403
quote:
99s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 13:42 schreef Bart het volgende:

[..]

Waar ga je voedselen?
Ik ruil vanavond Amsterdam in voor Haarlem voor een ouderwets avondje Joegoslavisch dineren... :9
  vrijdag 13 januari 2012 @ 14:02:55 #299
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_106760420
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 13:56 schreef MaJo het volgende:
Ik speelde trouwens ook met lego en technisch lego dus het geslacht maakt helemaal niet uit. Mijn broer speelde met poppen :D
Sinterklaas had de kado-labels verwisseld?
  vrijdag 13 januari 2012 @ 14:05:44 #300
65252 Bart
pi_106760533
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 14:02 schreef MadMaster het volgende:

[..]

Waar ga je voedselen?
Ik ruil vanavond Amsterdam in voor Haarlem voor een ouderwets avondje Joegoslavisch dineren... :9
http://www.amstelhaven.nl/

Was een tijdje terug Groupon, 20 euro voor 2 personen onbeperkt spare-ribs eten :9.
  vrijdag 13 januari 2012 @ 14:06:17 #301
65252 Bart
pi_106760561
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 13:56 schreef MaJo het volgende:
Technisch Lego _O_
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')