Snap ik wel maar op dit moment zou ik me daar niet druk om willen makenquote:Op donderdag 12 januari 2012 22:53 schreef Soempie het volgende:
[..]
Zo'n vat kost haast niks en het is niet zo moeilijk. Maar je betaalt je wel scheel als een monteur het doet, terwijl Wiebel dat ook wel zelf zou kunnen.
Als je geld over hebt niet.quote:Op donderdag 12 januari 2012 22:56 schreef MaJo het volgende:
[..]
Snap ik wel maar op dit moment zou ik me daar niet druk om willen maken
Oh dat is wel veel geld jaquote:Op donderdag 12 januari 2012 22:57 schreef Soempie het volgende:
[..]
Als je geld over hebt niet.Ik vind zo'n 300 euro veel geld. Als het nou 100 euro was ofzo...
Truste Etcie.quote:Op donderdag 12 januari 2012 22:58 schreef Etcetera het volgende:
Ik zou het ook wel weten hoor, als het niet nodig is lekker zelf doen.
Maar ik ga nu wel slapen
Tot gauw Wiebelsoempje
Nee, die zorgt alleen dat het warm is als we thuiskomen.quote:Op donderdag 12 januari 2012 22:58 schreef MaJo het volgende:
[..]
Oh dat is wel veel geld jaMaar Sirda zou het toch oplossen of heb ik het niet goed begrepen?
Dat wil je nu ook wel aan andere dingen bestedenquote:Op donderdag 12 januari 2012 22:58 schreef Soempie het volgende:
Niet dat we geen spaargeld hebben natuurlijk, maar als het anders opgelost kan worden, dan is het wel prettiger natuurlijk dan zo geld over de balk.
Maar hoe kan dat dan als de CV stuk isquote:Op donderdag 12 januari 2012 22:59 schreef Soempie het volgende:
[..]
Nee, die zorgt alleen dat het warm is als we thuiskomen.
I of II?quote:
Oh, die heb ik niet gespeeld. Wiebel wel.quote:
Hij is leukquote:Op donderdag 12 januari 2012 23:02 schreef Soempie het volgende:
[..]
Oh, die heb ik niet gespeeld. Wiebel wel.
Welterusten.quote:Op donderdag 12 januari 2012 22:58 schreef Etcetera het volgende:
Maar ik ga nu wel slapen
Tot gauw Wiebelsoempje
Trustenquote:Op donderdag 12 januari 2012 22:58 schreef Etcetera het volgende:
Maar ik ga nu wel slapen
De Ketel is niet stuk, het expansievat is lek. Dat vat vangt de drukverschillen op die ontstaan bij het opwarmen en afkoelen van het water in dit (in principe gesloten) systeem. Omdat het vat stuk is, is de waterdruk nu 'absoluut'. Omdat ik de ketel steeds bijvulde tot de benodigde werkdruk (2 bar) loopt het water dus nu door het overdrukventiel weg zodra de ketel aanspringt, vanwege het uitzetten van het water. Het overschot loopt weg en zodra het water weer afkoelt ontstaat er onderdruk.quote:Op donderdag 12 januari 2012 23:00 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat wil je nu ook wel aan andere dingen besteden
[..]
Maar hoe kan dat dan als de CV stuk is
Aanrader!quote:Op donderdag 12 januari 2012 23:02 schreef Soempie het volgende:
[..]
Oh, die heb ik niet gespeeld. Wiebel wel.
quote:
Dat is een duidelijk verhaalquote:Op donderdag 12 januari 2012 23:04 schreef Wiebelkont het volgende:
[..]
De Ketel is niet stuk, het expansievat is lek. Dat vat vangt de drukverschillen op die ontstaan bij het opwarmen en afkoelen van het water in dit (in principe gesloten) systeem. Omdat het vak stuk is, is de waterdruk nu 'absoluut'. Omdat ik de ketel steeds bijvulde tot de benodigde werkdruk (2 bar) loopt het water dus nu door het overdrukventiel weg zodra de ketel aanspringt, vanwege het uitzetten van het water. Het overschot loopt weg en zodra het water weer afkoelt ontstaat er onderdruk.
Het verschil tussen onder en bovendruk is meer dan het systeem kan opvangen zonder expansievat, en door dit hele gedoe is dat overdrukventiel nu wss ook lek, dus ik moet beide vervangen.
De 'oplossing' op dit moment is dat ik de ketel morgenochtend op ~1 bar breng (en een lege emmer onder het ventiel donder) en we laten de ketel gewoon úit. Pas op het laatste moment (als wij naar huis komen) gooit Sirda de CV weer aan zodat het dán pas weer hard gaat lekken, maar het huis iig warm is als de baby thuis komt.
Maar dan ga je er dus van uit dat je het zsm gaat repareren zodra je thuis bent. Als die bevalling een beetje lang duurt (of misschien wel sowieso) ben je daar veel te moe voor of heb je er totaal geen zin in.quote:Op donderdag 12 januari 2012 23:04 schreef Wiebelkont het volgende:
[..]
De Ketel is niet stuk, het expansievat is lek. Dat vat vangt de drukverschillen op die ontstaan bij het opwarmen en afkoelen van het water in dit (in principe gesloten) systeem. Omdat het vat stuk is, is de waterdruk nu 'absoluut'. Omdat ik de ketel steeds bijvulde tot de benodigde werkdruk (2 bar) loopt het water dus nu door het overdrukventiel weg zodra de ketel aanspringt, vanwege het uitzetten van het water. Het overschot loopt weg en zodra het water weer afkoelt ontstaat er onderdruk.
Het verschil tussen onder en bovendruk is meer dan het systeem kan opvangen zonder expansievat, en door dit hele gedoe is dat overdrukventiel nu wss ook lek, dus ik moet beide vervangen.
De 'oplossing' op dit moment is dat ik de ketel morgenochtend op ~1 bar breng (en een lege emmer onder het ventiel donder) en we laten de ketel gewoon úit. Pas op het laatste moment (als wij naar huis komen) gooit Sirda de CV weer aan zodat het dán pas weer hard gaat lekken, maar het huis iig warm is als de baby thuis komt.
En deze:quote:Op donderdag 12 januari 2012 23:08 schreef MadMaster het volgende:
* MadMaster zet de sjampoepel vast klaar...
[ afbeelding ]
Ik moet wel zo gaan slapen, maar ben nog een beetje hyper over die CV en de bevalling en de hele combinatie en een mogelijke meeting met TM terwijl ik doodmoe en opgeblazen ben en een tas die nog niet helemaal ingepakt is enz enz.quote:Op donderdag 12 januari 2012 23:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jij gaat/kan nu niet slapen, gok ik?
Had je je noodpakket dan nog niet klaar?quote:Op donderdag 12 januari 2012 23:11 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik moet wel zo gaan slapen, maar ben nog een beetje hyper over die CV en de bevalling en de hele combinatie en een mogelijke meeting met TM terwijl ik doodmoe en opgeblazen ben en een tas die nog niet helemaal ingepakt is enz enz.
Lieverd, jij moet slapen. Die tas is je eerste prioriteit. De rest kan Wiebel allemaal doen of komt vanzelf wel.quote:Op donderdag 12 januari 2012 23:11 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik moet wel zo gaan slapen, maar ben nog een beetje hyper over die CV en de bevalling en de hele combinatie en een mogelijke meeting met TM terwijl ik doodmoe en opgeblazen ben en een tas die nog niet helemaal ingepakt is enz enz.
Ik denk dat ik de woorden 'geen zin' de komende weken sowieso maar niet in de mond moet nemenquote:Op donderdag 12 januari 2012 23:07 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Maar dan ga je er dus van uit dat je het zsm gaat repareren zodra je thuis bent. Als die bevalling een beetje lang duurt (of misschien wel sowieso) ben je daar veel te moe voor of heb je er totaal geen zin in.
Dat snap ik, maar dat is ook van een andere orde dan de cv reparerenquote:Op donderdag 12 januari 2012 23:13 schreef Wiebelkont het volgende:
[..]
Ik denk dat ik de woorden 'geen zin' de komende weken sowieso maar niet in de mond moet nemenik denk dat het reparen van de CV nog in het niet valt bij 's nachts uit bed gejankt worden, stressen met flessen en naar Soempie's 'beck and call' rennen, want die zal ook nog een tijd moeten revalideren
.
Focussen... focussen... Adem in... Adem uit...quote:Op donderdag 12 januari 2012 23:11 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ah, niks aan de hand dus.quote:Op donderdag 12 januari 2012 23:14 schreef Wiebelkont het volgende:
De Baby-noodtas is wél al klaar, alleen de Soemp-tas mist nog wat zaken.
Dat, en we hebben nog weken om alles op de rails te krijgen, want ik hoef pas 1 februari weer te gaan werken (á ongeveer 12 uur per dag inclusief reistijdquote:Op donderdag 12 januari 2012 23:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Focussen... focussen... Adem in... Adem uit...
Relax, de wereld vergaat niet, je wordt alleen maar mama...
Dat is het enige waar je je nu druk om moet maken, de rest moet je lekker aan anderen over laten...
Heel veel sterkte de komende uren en hopelijk kan je nog een beetje slapen.quote:Op donderdag 12 januari 2012 23:15 schreef Soempie het volgende:
MM, dat ging ook heel goed, tot het moment van die CV.![]()
Maar ik ga naar bed inderdaad. Hoor morgen dan meer over hoe laat en wanneer precies.
Ik ben hier na vanavond waarschijnlijk maandag avond pas weer, dus vraag Soemp anders of ze even wacht tot maandag avond met ploppenquote:Op donderdag 12 januari 2012 23:16 schreef Wiebelkont het volgende:
[..]
Dat, en we hebben nog weken om alles op de rails te krijgen, want ik hoef pas 1 februari weer te gaan werken (á ongeveer 12 uur per dag inclusief reistijd).
Jij ook sterkte de komende uren en dagen!!quote:Op donderdag 12 januari 2012 23:16 schreef Wiebelkont het volgende:
[..]
Dat, en we hebben nog weken om alles op de rails te krijgen, want ik hoef pas 1 februari weer te gaan werken (á ongeveer 12 uur per dag inclusief reistijd).
Blijf je dat straks ook doen of streep je een aantal dagen weg?quote:Op donderdag 12 januari 2012 23:16 schreef Wiebelkont het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 12 januari 2012 23:17 schreef MaJo het volgende:
Het schijnt dat baby's in het begin nog niet echt huilen dus dat scheelt
Niks daarvan, ik zit nu al continue te F5'en...quote:Op donderdag 12 januari 2012 23:17 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ik ben hier na vanavond waarschijnlijk maandag avond pas weer, dus vraag Soemp anders of ze even wacht tot maandag avond met ploppen![]()
Ik begin volgende maand bij een nieuwe baas waarin ik in 6 maanden tijd opgeleid word via een hele zwik meeloop, locatie maar ook online trainingen en examens. Ze weten dat ik binnenkort papa wordt en houden daar rekening mee, dus ik zal af en toe eens wat vroeger zijn en soms wat later, dat is niet zo'n probleem. Ik krijg er een auto bij met in principe onbeperkt privé kilometers, dat ook.quote:Op donderdag 12 januari 2012 23:18 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Blijf je dat straks ook doen of streep je een aantal dagen weg?
Meestal zijn het de vrouwen dit dat doen. In R&P veel van dat soort gevallenquote:Op donderdag 12 januari 2012 19:38 schreef MaJo het volgende:
Bij Dr. Phil gaat het nu over mannen die hun vrouwen stalken en dreigen te vermoorden als ze bij hem weggaan. Ik snap gewoon niet wat er in dat soort mannen om gaat![]()
Het stalkgedeelte waarschijnlijk wel ja maar het vermoorden en mishandelen is vaak wel weer de mannen dunkt me.quote:Op donderdag 12 januari 2012 23:27 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Meestal zijn het de vrouwen dit dat doen. In R&P veel van dat soort gevallen
Ik had er trouwens ook een stukje van gezien.
Dat zal je verbazen.quote:Op donderdag 12 januari 2012 23:28 schreef MaJo het volgende:
[..]
Het stalkgedeelte waarschijnlijk wel ja maar het vermoorden en mishandelen is vaak wel weer de mannen dunkt me.
Ja dáág, ben ik ze straks allebei kwijt, dagenlang op de SC.quote:Op donderdag 12 januari 2012 23:27 schreef MadMaster het volgende:
Trusten en tot morgen met een nieuw AKQ SC-lid erbij...
[ afbeelding ]
Oh, dacht even dat het andersom ging. Dat de mannen dreigden met zelfmoord.quote:Op donderdag 12 januari 2012 23:28 schreef MaJo het volgende:
[..]
Het stalkgedeelte waarschijnlijk wel ja maar het vermoorden en mishandelen is vaak wel weer de mannen dunkt me.
Het komt zeker wel voor maar denk toch dat het vaker door mannen gebeurdquote:
Familie van de oma?quote:Op donderdag 12 januari 2012 22:17 schreef MaJo het volgende:
Onze nieuwe onderbuurvrouw is volgens mij stokdoof, haar TV staat zo hard dat we onze eigen TV nog nauwelijks kunnen horen
Nope, de vrouwen kregen doodsbedreigingen en een van hen was zelfs aan 1 oog blind gemept door haar exquote:Op donderdag 12 januari 2012 23:30 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Oh, dacht even dat het andersom ging. Dat de mannen dreigden met zelfmoord.
Je zou het bijna denken jaquote:
En wat zijn de bevindingen buiten Dr Phil om?quote:Op donderdag 12 januari 2012 23:31 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nope, de vrouwen kregen doodsbedreigingen en een van hen was zelfs aan 1 oog blind gemept door haar ex
Niet je kindje aan Sirda geven om te aaien he?quote:Op donderdag 12 januari 2012 22:41 schreef Soempie het volgende:
Dus, nu weer proberen rustig te worden, zoals de rest van de dag. Zennn.
Dat dit vaker door mannen dan door vrouwen gebeurd lijkt mequote:Op donderdag 12 januari 2012 23:33 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
En wat zijn de bevindingen buiten Dr Phil om?
Heb jij nummerherkenning ofzeau?quote:Op donderdag 12 januari 2012 23:33 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Niet je kindje aan Sirda geven om te aaien he?
Nee, belde jij? Ik zat in de bios.quote:Op donderdag 12 januari 2012 23:35 schreef Wiebelkont het volgende:
[..]
Heb jij nummerherkenning ofzeau?
Slaap lekker!quote:
Must..not..make...jokesquote:Op donderdag 12 januari 2012 22:46 schreef Soempie het volgende:
[..]
Echt he. En dan ook nog vrijdag de 13e.![]()
quote:Op donderdag 12 januari 2012 23:33 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Niet je kindje aan Sirda geven om te aaien he?
Had ik in de gaten ja, daarom belde ik 5 min terug nog eens om te vertellen waarvoor ik belde, maar je nam weer niet opquote:Op donderdag 12 januari 2012 23:35 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nee, belde jij? Ik zat in de bios.
Ik heb maar 1 gemiste oproep?quote:Op donderdag 12 januari 2012 23:36 schreef Wiebelkont het volgende:
[..]
Had ik in de gaten ja, daarom belde ik 5 min terug nog eens om te vertellen waarvoor ik belde, maar je nam weer niet op.
Damn, dat is echt briljant. Als je bij een hoogzwanger persoon thuis zit, op een onbewaakt moment ('ik ga even naar het toilet boven) de hele telefoonklapper bellen met hun thuistelefoon, en na 1x rinkelen de telefoon op de haak gooien.quote:Op donderdag 12 januari 2012 23:36 schreef Wiebelkont het volgende:
[..]
Had ik in de gaten ja, daarom belde ik 5 min terug nog eens om te vertellen waarvoor ik belde, maar je nam weer niet op.
quote:Op donderdag 12 januari 2012 23:41 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Damn, dat is echt briljant. Als je bij een hoogzwanger persoon thuis zit, op een onbewaakt moment ('ik ga even naar het toilet boven) de hele telefoonklapper bellen met hun thuistelefoon, en na 1x rinkelen de telefoon op de haak gooien.
Overal paniek
Zat dus nog in mijn jasquote:Op donderdag 12 januari 2012 23:36 schreef Wiebelkont het volgende:
[..]
Laat maar ik heb de search gevondenquote:
quote:Op donderdag 12 januari 2012 23:41 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Damn, dat is echt briljant. Als je bij een hoogzwanger persoon thuis zit, op een onbewaakt moment ('ik ga even naar het toilet boven) de hele telefoonklapper bellen met hun thuistelefoon, en na 1x rinkelen de telefoon op de haak gooien.
Overal paniek
QFTquote:
Ik ooit wel een keer, maar ik kan de smaak niet naar boven halen. Niet bijzonder vies of lekker dus. Blik is niet zo duur, kan je best een keer proberenquote:Op donderdag 12 januari 2012 23:13 schreef Whiteguy het volgende:
Nem, deze wel eens op?
[ afbeelding ]
En zo ja, is t wat ?
Jazeker maar het recept is veranderd. Nu niet zo lekker meer.quote:Op donderdag 12 januari 2012 23:13 schreef Whiteguy het volgende:
Nem, deze wel eens op?
[ afbeelding ]
En zo ja, is t wat ?
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 06:38 schreef Puntenslijpsel het volgende:
als het goed is gaan ze over minder dan tien minuten bellen of hij er al aankomt
D'r is nog niks op weg hoor. Ze gaan de baby dwingen.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 06:31 schreef iamredleader het volgende:
mogguh
Begrijp ik het goed, en is babysoemp nu op weg?
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 08:35 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ah, de kraker wordt vandaag door de ME uit huis gehaald?
Goedemorgen : W
En met een plakkertje bedoelen we dat 'ie met de helm geboren gaat worden of dat 'ie zo'n monitorplakkertje op zijn kop heeft?quote:Op vrijdag 13 januari 2012 09:26 schreef Wiebelkont het volgende:
En we rapporteren hierrrr LIVE vanuit het Amphia Ziekenhuis in Breda waar zojuist de vliezen zijn gebroken en de kleine reeds een plakkertje op de kop heeft. Nu wachten tot de weëen beginnen!
Dat laatste, hartslagmetingquote:Op vrijdag 13 januari 2012 09:30 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
En met een plakkertje bedoelen we dat 'ie met de helm geboren gaat worden of dat 'ie zo'n monitorplakkertje op zijn kop heeft?
Linkje naar de livestream?quote:Op vrijdag 13 januari 2012 09:31 schreef Wiebelkont het volgende:
Laptop mee en mobiele hotspot op mijn nokia geinstalleerd, wij zijn nu de enige met internet in het ziekenhuis.
Fijn dat mijn poging wel opgemerkt wordtquote:Op vrijdag 13 januari 2012 09:31 schreef Wiebelkont het volgende:
[..]
Dat laatste, hartslagmeting. Maar ik zeg nog niks over het geslacht
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 09:30 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
En met een plakkertje bedoelen we dat 'ie met de helm geboren gaat worden of dat 'ie zo'n monitorplakkertje op zijn kop heeft?
Ha, ik wist wel dat er een bijdehandje zou zijnquote:
Goeie oplossingquote:Op vrijdag 13 januari 2012 09:37 schreef Wiebelkont het volgende:
Nee, wij hebben nog een ouderwetsch ziekenhuis. Ik kon ook mobiel posten maar zo kan Soempie ook meekijken/lezen.
Ik ken de uitdrukking welquote:Op vrijdag 13 januari 2012 09:40 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ha, ik wist wel dat er een bijdehandje zou zijn
Doe maar even Googelen.
Al wat gehoord van Joost Prinsen?
Nee, geen MSN, wij lezen nu gewoon een boekje en wachten het allemaal af. Ik gebruik al 2 jaar geen msn meer (hekel aan) en ga daar nu niet meer mee beginnenquote:Op vrijdag 13 januari 2012 09:41 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Goeie oplossing
Opladertje eraan
MSN open...
Maar Soemp wel. En ik was natuurlijk niet serieusquote:Op vrijdag 13 januari 2012 09:44 schreef Wiebelkont het volgende:
[..]
Nee, geen MSN, wij lezen nu gewoon een boekje en wachten het allemaal af. Ik gebruik al 2 jaar geen msn meer (hekel aan) en ga daar nu niet meer mee beginnen.
Badum-tjsik!quote:Op vrijdag 13 januari 2012 09:47 schreef TradeMarkie het volgende:
graag voor kwart over 12, want dan moet ik een eitje bakken, eten en vergaderenen anders na (t)weeen
Zelfde onderwerp?quote:Op vrijdag 13 januari 2012 09:55 schreef LadyBlack het volgende:
Zo spannend!!
En hier wel vanuit een ziekenhuis met wifi
Nee, de baby, die is pas te laat.quote:
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 10:14 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nee, de baby, die is pas te laat.
quote:
Wat een hoop modderquote:Op vrijdag 13 januari 2012 10:24 schreef Nembrionic het volgende:
http://www.nu.nl/politiek(...)en-turks-varken.html
Die Bosman ziet er ook wel uit als een complete idiootquote:Op vrijdag 13 januari 2012 10:24 schreef Nembrionic het volgende:
http://www.nu.nl/politiek(...)en-turks-varken.html
Ja ze hebben weer een goeie schlemielenfoto uitgezicht bij Nu.NL. Daar zijn ze goed in.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 10:28 schreef Mark het volgende:
[..]
Die Bosman ziet er ook wel uit als een complete idioot
Zit hij niet in Triggerfinger?quote:Op vrijdag 13 januari 2012 10:28 schreef Mark het volgende:
[..]
Als die spruit er al zoveel langer over doet om er uit te komen dan is de bevalling echt niet binnen twee uur gepiept hoorquote:Op vrijdag 13 januari 2012 10:27 schreef iamredleader het volgende:
F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5
Inderdaad, je kunt rustig gaan lunchenquote:Op vrijdag 13 januari 2012 10:34 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Als die spruit er al zoveel langer over doet om er uit te komen dan is de bevalling echt niet binnen twee uur gepiept hoor
Gaat dat niet automagischquote:Op vrijdag 13 januari 2012 10:27 schreef iamredleader het volgende:
F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 10:33 schreef Wiebelkont het volgende:
Het wee-opwekkende infuus is ingebracht!
Al mee bezig!quote:Op vrijdag 13 januari 2012 10:36 schreef Mark het volgende:
[..]
Inderdaad, je kunt rustig gaan lunchen
Ziet eruit alsof ie zo uit Maaskantje is aan komen zettenquote:Op vrijdag 13 januari 2012 10:28 schreef Mark het volgende:
[..]
Dat vind ik een grove belediging voor de Maaskantersquote:Op vrijdag 13 januari 2012 10:43 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Ziet eruit alsof ie zo uit Maaskantje is aan komen zetten
Volgens mij denkt niemand datquote:Op vrijdag 13 januari 2012 11:11 schreef MaJo het volgende:
Jongens geboortes gaan echt niet zo snel hoor![]()
Blijkbaar wel omdat iedereen blijft vragen of de baby er al isquote:
En dat is overduidelijk niet serieusquote:Op vrijdag 13 januari 2012 11:12 schreef MaJo het volgende:
[..]
Blijkbaar wel omdat iedereen blijft vragen of de baby er al is
We houden gewoon niet van laatkomersquote:Op vrijdag 13 januari 2012 11:12 schreef MaJo het volgende:
[..]
Blijkbaar wel omdat iedereen blijft vragen of de baby er al is
Dat is wel snelquote:Op vrijdag 13 januari 2012 11:14 schreef B.ertha het volgende:
Wij waren er trouwens alledrie binnen een uur of 6-8. Hopelijk is bevallingssnelheid erfelijk
Oh ok ik dacht dus van welquote:Op vrijdag 13 januari 2012 11:15 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
En dat is overduidelijk niet serieus
[ afbeelding ]
Dat is waarquote:Op vrijdag 13 januari 2012 11:16 schreef Etcetera het volgende:
[..]
We houden gewoon niet van laatkomers
En vroeger hielp het ook om bij een poppenkast om iemand te schreeuwen
aaahhwwwwwquote:
Deze aardappel: http://www.nu.nl/politiek(...)en-turks-varken.htmlquote:En wie is deze meneer?
Ah meisiequote:
Nou, die zijn begonnen.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 11:48 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ah meisieMaar je hebt internet dus dat scheelt
Hoe lang duurt het voordat de weeën beginnen?
Oeh dus het is nu écht begonnen, zet hem opquote:Op vrijdag 13 januari 2012 11:52 schreef Wiebelkont het volgende:
[..]
Nou, die zijn begonnen.Net een waarbij ik even goed moest concentreren,maar ze zullen wel heftiger worden de komende uren. Volgens de VK gaat het nog wel tot vanavond duren..
Dus niet meer te rekken tot de 14e?quote:Op vrijdag 13 januari 2012 11:52 schreef Wiebelkont het volgende:
[..]
Nou, die zijn begonnen.Net een waarbij ik even goed moest concentreren,maar ze zullen wel heftiger worden de komende uren. Volgens de VK gaat het nog wel tot vanavond duren..
Ze zei dat het vandaag wel ging worden.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 11:53 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dus niet meer te rekken tot de 14e?
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 11:49 schreef Etcetera het volgende:
Ik heb het geboortekaartje gevonden
[ afbeelding ]
Go Soempie!!quote:Op vrijdag 13 januari 2012 11:53 schreef Wiebelkont het volgende:
[..]
Ze zei dat het vandaag wel ging worden.Maar je weet het nooit natuurlijk.
Dan zou ik oppassen met die vingerquote:Op vrijdag 13 januari 2012 11:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]![]()
Wat als het toch een meisje wordt?
Ik snap niet dat je daar je VK nog voor nodig hebt, terwijl wij dat allang gezegd haddenquote:Op vrijdag 13 januari 2012 11:53 schreef Wiebelkont het volgende:
Ze zei dat het vandaag wel ging worden
Is het nietquote:Op vrijdag 13 januari 2012 11:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]![]()
Dan moeten we haar ombouwen.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 11:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]![]()
Kunnen jullie me dan ook de winnende getallen+kleur geven voor de Lotto van morgen?quote:Op vrijdag 13 januari 2012 11:57 schreef Mark het volgende:
[..]
Ik snap niet dat je daar je VK nog voor nodig hebt, terwijl wij dat allang gezegd hadden
Tijd voor een spelletje Wormsquote:Op vrijdag 13 januari 2012 11:57 schreef Wiebelkont het volgende:
[..]
Dan moeten we haar ombouwen.
@ MaJo, we kennen elkaar via Fok.
En die samentrekkingen zijn niet fijn en komen ook best redelijk snel na elkaar. Dus, ben blij met de afleiding hier.
Wat grappig, dat wist ik helemaal nietquote:Op vrijdag 13 januari 2012 11:57 schreef Wiebelkont het volgende:
[..]
Dan moeten we haar ombouwen.
@ MaJo, we kennen elkaar via Fok.
En die samentrekkingen zijn niet fijn en komen ook best redelijk snel na elkaar. Dus, ben blij met de afleiding hier.
De grootste kans op winnen is niet deelnemen, dat is al eens onderzochtquote:Op vrijdag 13 januari 2012 11:57 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Kunnen jullie me dan ook de winnende getallen+kleur geven voor de Lotto van morgen?
Ze had natuurlijk al zo'n 3 cm ontsluiting...quote:Op vrijdag 13 januari 2012 11:07 schreef MaJo het volgende:
Oeh spannend zo'n live verslag
En voor de F5ers: inderdaad, denk dat het pas vanavond wordt geboren hoorZo'n eerste bevalling duurt gauw een uur of 10. Maar ik hoop dat het sneller gaat natuurlijk
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 12:00 schreef Wiebelkont het volgende:
En ik begrijp nu hoe ik aan die 3 cm kom. Heb al eerder zulk soort samentrekkingen gehad, alleen dan minder lang achter elkaar en minder pijnlijk. Wist ik veel.
Volgens mij is bij weeen alles normaal dat je vrouw je opdraagt te doen of latenquote:Op vrijdag 13 januari 2012 12:18 schreef Wiebelkont het volgende:
Wiebel weer hier.
Zeg, is het normaal dat ik bij elke wee mijn bek moet houden?.
Dat dus... vooral alleen maar doen wat de vrouw wil.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 12:19 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Volgens mij is bij weeen alles normaal dat je vrouw je opdraagt te doen of laten
Ze moet ook niet typen, ze moet een foto makenquote:Op vrijdag 13 januari 2012 12:23 schreef Wiebelkont het volgende:
Soemp is pijn aan het wegpuffen! Die kan niet typen!
Dan maak en post jij die foto toch gewoon?quote:Op vrijdag 13 januari 2012 12:23 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ze moet ook niet typen, ze moet een foto maken
Ik ben toch niet echt in buurt van Wiebel en Soemp gekkiequote:Op vrijdag 13 januari 2012 12:24 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Dan maak en post jij die foto toch gewoon?
haha, verkeerde quotequote:Op vrijdag 13 januari 2012 12:25 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik ben toch niet echt in buurt van Wiebel en Soemp gekkie
gehuil (zn) : geblèr, gejammer, gejank, gekerm, geschreeuw, geweeklaag, weeklachtquote:Op vrijdag 13 januari 2012 12:18 schreef Wiebelkont het volgende:
Wiebel weer hier.
Zeg, is het normaal dat ik bij elke wee mijn bek moet houden?.
Ik dacht dat vrouwen altijd zo goed konden multi-tasken...quote:Op vrijdag 13 januari 2012 12:23 schreef Wiebelkont het volgende:
Go soempiequote:Op vrijdag 13 januari 2012 12:23 schreef Wiebelkont het volgende:
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 12:26 schreef B.ertha het volgende:
[..]
haha, verkeerde quoteIk bedoelde wiebel dus, wiebel moet de foto maken
En terecht, wat een rotopmerking.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 12:27 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Go soempie![]()
![]()
![]()
En Wiebel, je weet het he: "De-ze-wee-komt-nooit-meer-terug"![]()
Davinia zou me vermoord hebben als ik dat had gezegd![]()
Zou een beetje vreemd zijn als ze er wel is geweest of niet?quote:Op vrijdag 13 januari 2012 12:29 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Zeker nog nooit bij een bevallingscursus geweest
"Al-tijd-is-Kort-jak-je-ziek..." is uit de mode?quote:Op vrijdag 13 januari 2012 12:29 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Nee. Maar kom op, als ik heel erge hoofdpijn heb met steken en ik weet dat er nog meer steken gaan komen, heb ik er ook niks aan als je tegen me zegt: "Maar die vorige steek komt nooit meer terug".quote:Op vrijdag 13 januari 2012 12:29 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 12:30 schreef MaJo het volgende:
[..]
Zou een beetje vreemd zijn als ze er wel is geweest of niet?
Grote hobby van mequote:Op vrijdag 13 januari 2012 12:30 schreef MaJo het volgende:
[..]
Zou een beetje vreemd zijn als ze er wel is geweest of niet?
Je moet zo'n zin ook staccato opdreunen en tegelijk puffen.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 12:31 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Nee. Maar kom op, als ik heel erge hoofdpijn heb met steken en ik weet dat er nog meer steken gaan komen, heb ik er ook niks aan als je tegen me zegt: "Maar die vorige steek komt nooit meer terug".
Het gaat om de cadans. Volgens sommigen is het goede manier om de vrouw te helpen om de weeën te begeleiden. In theorie dan. Bij sommigen.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 12:31 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Nee. Maar kom op, als ik heel erge hoofdpijn heb met steken en ik weet dat er nog meer steken gaan komen, heb ik er ook niks aan als je tegen me zegt: "Maar die vorige steek komt nooit meer terug".
Aha. Volgens mij is dat voorbereiden vooral nuttig om iets te hebben waar je op terug kunt vallen, als een zekerheid. Want verder gaat het toch zoals het al eeuwen gaat en de vrouw doet het toch vooral zelf.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 12:32 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Het gaat om de cadans. Volgens sommigen is het goede manier om de vrouw te helpen om de weeën te begeleiden. In theorie dan. Bij sommigen.
Kind meteen vaderloos, niet goed...quote:Op vrijdag 13 januari 2012 12:33 schreef MaJo het volgende:
Ik zou G. afschieten als hij dat zou zeggen denk ik
Rubberen kogels, geen lange termijneffectenquote:Op vrijdag 13 januari 2012 12:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Kind meteen vaderloos, niet goed...
Nee dat lijkt me niet heel handigquote:Op vrijdag 13 januari 2012 12:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Kind meteen vaderloos, niet goed...
Dan is ze aardig opwegquote:Op vrijdag 13 januari 2012 12:23 schreef Wiebelkont het volgende:
Fixedquote:Op vrijdag 13 januari 2012 12:19 schreef Etcetera het volgende:
Volgens mij is alles normaal dat je vrouw je opdraagt te doen of laten
I disagreequote:
Mwah als ik naar mijn ouders kijk is mijn moeder toch echt wel de baasquote:
ik ga meequote:
niet zo hard typen pratenquote:Op vrijdag 13 januari 2012 12:43 schreef MadMaster het volgende:
Typisch, meestal is het hier op vrijdag muisstil...
Hoe gaat het trouwens met Tinuviel, weer een soepele zwangerschap?quote:
Aangezien we het geslacht nog niet mogen weten lijkt me van nietquote:
Geil!quote:Op vrijdag 13 januari 2012 12:50 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ja, het is een jongetje en hij heet Annabel.
Rene, kun je alle kanten opquote:Op vrijdag 13 januari 2012 12:50 schreef MaJo het volgende:
[..]
Aangezien we het geslacht nog niet mogen weten lijkt me van niet
Pearl Jam op vrijdagquote:
Nee, dat denk ik ook. Maar jij hebt een theorie (waar ik niet in geloof, maar oké) en ik nietquote:Op vrijdag 13 januari 2012 12:51 schreef MaJo het volgende:
Ik ben echt de enige die denkt dat het een meisje wordt he
Als je de enige bent dan houdt het in dat Soemp en WK ook denken dat het een jongetje wordt. Dan weet ik wel waar ik mijn geld op in moet zettenquote:Op vrijdag 13 januari 2012 12:51 schreef MaJo het volgende:
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 12:52 schreef Bart het volgende:
[..]
Als je de enige bent dan houdt het in dat Soemp en WK ook denken dat het een jongetje wordt. Dan weet ik wel waar ik mijn geld op in moet zetten.
Zouden we het record kunnen breken?quote:Op vrijdag 13 januari 2012 12:47 schreef iamredleader het volgende:
Ik voorspel dat later op de middag de topics elkaar in megatempo gaan opvolgenslowchat wordt snelchat, snelchat wordt supersnelchat, en daarna volgt de ontlading (lees: kind geboren)
Iets minder soepel dan met Jair, maar wel goed. Meer vermoeid, misselijk (maar niet kots-misselijk), en verder goedquote:Op vrijdag 13 januari 2012 12:50 schreef MaJo het volgende:
Hoe gaat het trouwens met Tinuviel, weer een soepele zwangerschap?
Als het blijkt te kloppen dan klopt mijn theorie misschien ook welquote:Op vrijdag 13 januari 2012 12:51 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Nee, dat denk ik ook. Maar jij hebt een theorie (waar ik niet in geloof, maar oké) en ik niet
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 12:50 schreef B.ertha het volgende:
Ja, het is een jongetje en hij heet Annabel.
Ik heb geen idee.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 12:51 schreef MaJo het volgende:
Ik ook niet. Ik weet alleen waar mijn voorkeur naar uit zou gaan als ik zelf een kind zou krijgen, maar het is natuurlijk je reinste onzin om daarom te weten wat ons jongste AKQ-SC-lid gaat wordenquote:
Ah dat is wat minder, geef je haar een kus van mij?quote:Op vrijdag 13 januari 2012 12:53 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Iets minder soepel dan met Jair, maar wel goed. Meer vermoeid, misselijk (maar niet kots-misselijk), en verder goed
Ik weet eigenlijk niet of ik een voorkeur heb. Wellicht een lichte voorkeur naar een jongetje en dat heeft deels te maken met het feit dat ik me bij een meisje veel meer zorgen zou maken om hormonale pubers.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 12:56 schreef Bart het volgende:
[..]
Ik ook niet. Ik weet alleen waar mijn voorkeur naar uit zou gaan als ik zelf een kind zou krijgen, maar het is natuurlijk je reinste onzin om daarom te weten wat ons jongste AKQ-SC-lid gaat worden.
Lange Frans?quote:Op vrijdag 13 januari 2012 12:55 schreef Nembrionic het volgende:
Als het een jongetje is, dan denk ik Svenerius Adrianus Sirda.
Als het een meisje wordt, dan denk ik iets Frans.
Waar zou je voorkeur naar uitgaan? Ik denk ik een meisje, maar het maakt me niet zo heel veel uit. Sowieso een babyquote:Op vrijdag 13 januari 2012 12:56 schreef Bart het volgende:
[..]
Ik ook niet. Ik weet alleen waar mijn voorkeur naar uit zou gaan als ik zelf een kind zou krijgen, maar het is natuurlijk je reinste onzin om daarom te weten wat ons jongste AKQ-SC-lid gaat worden.
Ik heb duidelijk een voorkeur voor een meisje. Dat komt vooral omdat ik jongens irritant vind. Op hun achtste omdat ze stoer willen zijn, dingen kapot maken en wild doen en tieners omdat.. Nouja, puberjongensquote:Op vrijdag 13 januari 2012 12:57 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik weet eigenlijk niet of ik een voorkeur heb. Wellicht een lichte voorkeur naar een jongetje en dat heeft deels te maken met het feit dat ik me bij een meisje veel meer zorgen zou maken om hormonale pubers.
Ik denk dat men door de bank genomen het eigen geslacht prefereert. Ook wel logisch want daar heb je de meeste aansluiting bij.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 12:59 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ik heb duidelijk een voorkeur voor een meisje. Dat komt vooral omdat ik jongens irritant vind. Op hun achtste omdat ze stoer willen zijn, dingen kapot maken en wild doen en tieners omdat.. Nouja, puberjongens
Maar van een jongen zou ik heus ook wel houden en dat gedrag zie je toch niet bij je eigen kinderen
Lijkt mij ookquote:Op vrijdag 13 januari 2012 13:00 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik denk dat men door de bank genomen het eigen geslacht prefereert. Ook wel logisch want daar heb je de meeste aansluiting bij.
Eerst duploquote:Op vrijdag 13 januari 2012 13:00 schreef Etcetera het volgende:
Ik zou liever een zoontje willen hebben. Want lego
quote:
quote:Androgyne namen als René(e) en Robin roepen het
beeld op van een persoon die extravert en populair
is, maar maken een man minder mannelijk en een
vrouw minder vrouwelijk
Whehehe ja dat soort dingen zou ik dan ook fantastisch vinden. Beter dan voetbalherinneringen.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 13:00 schreef Etcetera het volgende:
Ik zou liever een zoontje willen hebben. Want lego
Dan Fabuland, dan Lego, dan technisch Legoquote:
Ik heb vroeger veel gespeeld met Duplo, iets minder met lego.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 13:03 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dan Fabuland, dan Lego, dan technisch Lego
En wat dacht je van Nopper?quote:Op vrijdag 13 januari 2012 13:04 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ik heb vroeger veel gespeeld met Duplo, iets minder met lego.
Ik denk dat het voorlopig stil blijft.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 13:05 schreef Etcetera het volgende:
Ik heb nog Ministeck
En nu lunchpauze van het bevallingsavontuur van Wiebel en Soemp
Ja, dat vind ik ook wel een beetje jammerquote:Op vrijdag 13 januari 2012 13:09 schreef MadMaster het volgende:
Het wordt nu dus geen thuis-bevalling en dat is wel sneu voor Soempie...
Mijn voorkeur zou uitgaan naar een meisje als ik één kind zou nemen/krijgen. Twee kinderen jongen en meisje. Drie kinderen een jongen en een tweeling meisjes.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 12:57 schreef MaJo het volgende:
[..]
Waar zou je voorkeur naar uitgaan? Ik denk ik een meisje, maar het maakt me niet zo heel veel uit. Sowieso een baby![]()
![]()
Ik ookquote:Op vrijdag 13 januari 2012 13:11 schreef Bart het volgende:
[..]
Mijn voorkeur zou uitgaan naar een meisje als ik één kind zou nemen/krijgen. Twee kinderen jongen en meisje. Drie kinderen een jongen en een tweeling meisjes.
Ofzo![]()
.
Mja, mijn vrouw heeft toch de voorkeur als moeder van mijn kinderenquote:
Dan zal ik het toch maar met mijn eigen Bart moeten doenquote:Op vrijdag 13 januari 2012 13:13 schreef Bart het volgende:
[..]
Mja, mijn vrouw heeft toch de voorkeur als moeder van mijn kinderen.
Laten we dat maar doen danquote:Op vrijdag 13 januari 2012 13:13 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Dan zal ik het toch maar met mijn eigen Bart moeten doen
Eyeopener: dat zie je echt wel hoor.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 12:59 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ik heb duidelijk een voorkeur voor een meisje. Dat komt vooral omdat ik jongens irritant vind. Op hun achtste omdat ze stoer willen zijn, dingen kapot maken en wild doen en tieners omdat.. Nouja, puberjongens
Maar van een jongen zou ik heus ook wel houden en dat gedrag zie je toch niet bij je eigen kinderen
Ja, dat is het ook.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 13:21 schreef Nembrionic het volgende:
Grappig hoe roze/blauw kinderen de wereld zien...
Oh jawel hoorquote:
Dat ben ik helemaal met je eens. Vanavond lekker uit eten in Amsterdamquote:
Ik heb vanavond helemaal niks, maar dat vind ik ook wel lekkerquote:Op vrijdag 13 januari 2012 13:42 schreef Bart het volgende:
[..]
Dat ben ik helemaal met je eens. Vanavond lekker uit eten in Amsterdam.
Ligt eraan wat je precies gaat melden qua komenquote:Op vrijdag 13 januari 2012 13:41 schreef CaLeX het volgende:
Het is zeker wel heel fout om nu een account wiebelkomt aan te maken en de grote boodschap te melden?
Oh lekker thuis op de bank is ook zeker niets mis meequote:Op vrijdag 13 januari 2012 13:43 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik heb vanavond helemaal niks, maar dat vind ik ook wel lekker
Dat is waar....quote:Op vrijdag 13 januari 2012 13:25 schreef Etcetera het volgende:
Maar het is wel een mooie reden om het te kopen
Waar ga je voedselen?quote:Op vrijdag 13 januari 2012 13:42 schreef Bart het volgende:
[..]
Dat ben ik helemaal met je eens. Vanavond lekker uit eten in Amsterdam.
Sinterklaas had de kado-labels verwisseld?quote:Op vrijdag 13 januari 2012 13:56 schreef MaJo het volgende:
Ik speelde trouwens ook met lego en technisch lego dus het geslacht maakt helemaal niet uit. Mijn broer speelde met poppen
http://www.amstelhaven.nl/quote:Op vrijdag 13 januari 2012 14:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Waar ga je voedselen?
Ik ruil vanavond Amsterdam in voor Haarlem voor een ouderwets avondje Joegoslavisch dineren...
Technisch Legoquote:Op vrijdag 13 januari 2012 13:56 schreef MaJo het volgende:
Ik speelde trouwens ook met lego en technisch lego dus het geslacht maakt helemaal niet uit. Mijn broer speelde met poppen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |