quote:Op vrijdag 13 januari 2012 08:35 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ah, de kraker wordt vandaag door de ME uit huis gehaald?
Goedemorgen : W
En met een plakkertje bedoelen we dat 'ie met de helm geboren gaat worden of dat 'ie zo'n monitorplakkertje op zijn kop heeft?quote:Op vrijdag 13 januari 2012 09:26 schreef Wiebelkont het volgende:
En we rapporteren hierrrr LIVE vanuit het Amphia Ziekenhuis in Breda waar zojuist de vliezen zijn gebroken en de kleine reeds een plakkertje op de kop heeft. Nu wachten tot de weëen beginnen!
Dat laatste, hartslagmetingquote:Op vrijdag 13 januari 2012 09:30 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
En met een plakkertje bedoelen we dat 'ie met de helm geboren gaat worden of dat 'ie zo'n monitorplakkertje op zijn kop heeft?
Linkje naar de livestream?quote:Op vrijdag 13 januari 2012 09:31 schreef Wiebelkont het volgende:
Laptop mee en mobiele hotspot op mijn nokia geinstalleerd, wij zijn nu de enige met internet in het ziekenhuis.
Fijn dat mijn poging wel opgemerkt wordtquote:Op vrijdag 13 januari 2012 09:31 schreef Wiebelkont het volgende:
[..]
Dat laatste, hartslagmeting. Maar ik zeg nog niks over het geslacht
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 09:30 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
En met een plakkertje bedoelen we dat 'ie met de helm geboren gaat worden of dat 'ie zo'n monitorplakkertje op zijn kop heeft?
Ha, ik wist wel dat er een bijdehandje zou zijnquote:
Goeie oplossingquote:Op vrijdag 13 januari 2012 09:37 schreef Wiebelkont het volgende:
Nee, wij hebben nog een ouderwetsch ziekenhuis. Ik kon ook mobiel posten maar zo kan Soempie ook meekijken/lezen.
Ik ken de uitdrukking welquote:Op vrijdag 13 januari 2012 09:40 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ha, ik wist wel dat er een bijdehandje zou zijn
Doe maar even Googelen.
Al wat gehoord van Joost Prinsen?
Nee, geen MSN, wij lezen nu gewoon een boekje en wachten het allemaal af. Ik gebruik al 2 jaar geen msn meer (hekel aan) en ga daar nu niet meer mee beginnenquote:Op vrijdag 13 januari 2012 09:41 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Goeie oplossing
Opladertje eraan
MSN open...
Maar Soemp wel. En ik was natuurlijk niet serieusquote:Op vrijdag 13 januari 2012 09:44 schreef Wiebelkont het volgende:
[..]
Nee, geen MSN, wij lezen nu gewoon een boekje en wachten het allemaal af. Ik gebruik al 2 jaar geen msn meer (hekel aan) en ga daar nu niet meer mee beginnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |