quote:Op donderdag 12 januari 2012 20:13 schreef Karina het volgende:
Als hij maar een smoesje heeft om jonge meisjes te bekijken...
You make it sound like a bad thing.quote:Op donderdag 12 januari 2012 20:13 schreef Karina het volgende:
Als hij maar een smoesje heeft om jonge meisjes te bekijken...
Te jong voor Gielquote:Op donderdag 12 januari 2012 20:16 schreef Karina het volgende:
Is 13 niet een beetje te jong voor Giel?
Ze is 13 gastquote:Op donderdag 12 januari 2012 20:16 schreef starla het volgende:
Trut is te dom om 5 woorden achter elkaar te zeggen, sjeeez.
waarom zo vals meteen? vrouwen..quote:Op donderdag 12 januari 2012 20:16 schreef starla het volgende:
Trut is te dom om 5 woorden achter elkaar te zeggen, sjeeez.
Je wilt zeggen dat 13 niet te jong is voor Gielquote:Op donderdag 12 januari 2012 20:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Te jong voor GielLuckyTV kan alleen maar tegenvallen na deze post
ja echt wtf, wat geven ze die kinders tegenwoordig? Toen ik dertien was zag ik er echt ook nog uit als 13quote:
Die rustquote:Op donderdag 12 januari 2012 20:18 schreef Modus het volgende:
Ik begin bijna naar Zwagerman te verlangen die een verfstreek analyseert.
quote:
Ze hebben nu wel allemaal vochtige broekjes denk ik.quote:Op donderdag 12 januari 2012 20:18 schreef Tem het volgende:
Had ik al gezegd dat dit een kutitem is?
Hij gaf het ook nog toe dat het ook het plaatje was bij haar, en dan niet het muzikale plaatjequote:Op donderdag 12 januari 2012 20:18 schreef FreckleSs het volgende:
Wel toevallig dat de winnares ook nog de mooiste is
Die van eeeh, empire state of mind? Jaquote:Op donderdag 12 januari 2012 20:19 schreef hexje het volgende:
Ik snap niet wat dat meisje met nicolete kluiver neusje daar doet. Haar uitspraak is tergend.
Over 5 jaar heeft hij een nieuwe vriendin.quote:Op donderdag 12 januari 2012 20:19 schreef alors het volgende:
[..]
Hij gaf het ook nog toe dat het ook het plaatje was bij haar, en dan niet het muzikale plaatje
tis natuurlijk ook een uitdrukking hčquote:Op donderdag 12 januari 2012 20:20 schreef Karina het volgende:
Het liedje ligt in de winkel? Kopen mensen nog CD's dan?
Absoluut. Deze echter niet.quote:Op donderdag 12 januari 2012 20:20 schreef Karina het volgende:
Het liedje ligt in de winkel? Kopen mensen nog CD's dan?
Is dat zoquote:Op donderdag 12 januari 2012 20:20 schreef rubbereend het volgende:
[..]
tis natuurlijk ook een uitdrukking hč
ze beginnen niet allemaal als Sandra Kimquote:Op donderdag 12 januari 2012 20:20 schreef Karina het volgende:
Waarom zingen die kinderen tegenwoordig allemaal van die serieuze liedjes?
quote:Op donderdag 12 januari 2012 20:21 schreef Modus het volgende:
Als er gras rond de vijver groeit, mag de paling er in.
Hehe.quote:Op donderdag 12 januari 2012 20:21 schreef Modus het volgende:
Als er gras rond de vijver groeit, mag de paling er in.
Ja, waarom geen liedjes zoals bv Op een onbewoond eiland, of ik heb zo wawawawaanzinnig gedroomd.quote:Op donderdag 12 januari 2012 20:20 schreef Karina het volgende:
Waarom zingen die kinderen tegenwoordig allemaal van die serieuze liedjes?
Wat zit iedereen hier negatief te doen.quote:Op donderdag 12 januari 2012 20:21 schreef Norrage het volgende:
Wat zit iedereen hier weer lekker kansloos af te knappen zeg
Mental imagequote:Op donderdag 12 januari 2012 20:21 schreef Specularium het volgende:
Ik mis Claudia die verschillig mee zit te knikken.
quote:Op donderdag 12 januari 2012 20:22 schreef UncleDolan het volgende:
Wat zit iedereen hier negatief te doen.
quote:Op donderdag 12 januari 2012 20:21 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ze beginnen niet allemaal als Sandra Kim
Idd, die huppelden nog vrolijk rond in een te groot T-shirt zonder bh op de beat van een slechte synthesizer.quote:Op donderdag 12 januari 2012 20:20 schreef hexje het volgende:
Waarom geen kinderen voor kinderen meer.
Je begint eng te worden.quote:Op donderdag 12 januari 2012 20:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Niet dan? Misschien heeft ze dan ook nog zon diep uitgesneden pakje aan. Heerlijk.
KvK is er nog gewoon en daar zaten ook serieuze liedjes inquote:Op donderdag 12 januari 2012 20:22 schreef hexje het volgende:
[..]
Ja, waarom geen liedjes zoals bv Op een onbewoond eiland, of ik heb zo wawawawaanzinnig gedroomd.
Ze is 13, ik zeg niet dat ze K3 moet zingen, maar iets vlotters zou wel leuk zijn.quote:Op donderdag 12 januari 2012 20:21 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ze beginnen niet allemaal als Sandra Kim
quote:Op donderdag 12 januari 2012 20:23 schreef Eenskijken het volgende:
wat is er met deze meisjes gebeurd?
Doe normaal joh.quote:Op donderdag 12 januari 2012 20:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jij hypocriet. Ik kan je positivisme over Ajax ook niet meer serieus nemen nu.
Dat is EliZequote:Op donderdag 12 januari 2012 20:23 schreef Eenskijken het volgende:
Die zijn nu je vriendin.quote:Op donderdag 12 januari 2012 20:23 schreef Eenskijken het volgende:
No shit.quote:Op donderdag 12 januari 2012 20:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik snap die opmerking nooit.
no shit sherlockquote:Op donderdag 12 januari 2012 20:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik snap die opmerking nooit.
Ja!! die bedoelde ik.quote:Op donderdag 12 januari 2012 20:20 schreef Sooph het volgende:
[..]
Die van eeeh, empire state of mind? Ja
Is nu ook een film uit met die naam. Is dat een soort Twilight reeks alleen dan een detective?quote:Op donderdag 12 januari 2012 20:28 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
no shit sherlock
A very sarcastic way of saying: obviosly.
(Sherlock Holmes was a detective in a classic series of books.)
quote:Op donderdag 12 januari 2012 20:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Is nu ook een film uit met die naam. Is dat een soort Twilight reeks alleen dan een detective?
quote:Op donderdag 12 januari 2012 20:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Is nu ook een film uit met die naam. Is dat een soort Twilight reeks alleen dan een detective?
Och, komt onze juf ook weer aanzetten.quote:Op donderdag 12 januari 2012 20:37 schreef Gnieperd het volgende:
Jullie moeten lief doen tegen Littlerabbit.
Bedanktquote:Op donderdag 12 januari 2012 20:37 schreef Gnieperd het volgende:
Jullie moeten lief doen tegen Littlerabbit.
Ga weg moraalridder.quote:Op donderdag 12 januari 2012 20:38 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Och, komt onze juf ook weer aanzetten.
quote:Op donderdag 12 januari 2012 20:39 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik stel een doodnormale vraag en jullie moeten mij gelijk weer kleineren, lekker is dit.
[..]
Bedankt
[..]
Ga weg moraalridder.
Loden Tijger winnaar.quote:Op donderdag 12 januari 2012 20:42 schreef DrDentz het volgende:
wie was die eindbaas in het voorstukje van pownieuws die zei dat je een ek niet organiseert voor de supporters
merde pas, maigretquote:Op donderdag 12 januari 2012 20:28 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
no shit sherlock
A very sarcastic way of saying: obviosly.
(Sherlock Holmes was a detective in a classic series of books.)
Na de Mart Smeets trui laatst, Mathijs vanavond in Bowie make-up?quote:Op vrijdag 13 januari 2012 17:16 schreef sander89 het volgende:
- Wende Snijers en Joost Zwagerman praten over de glamrock-legende David Bowie. Hij werd afgelopen zondag 65 jaar.
Goeie combo.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 17:16 schreef sander89 het volgende:
Vanavond:
- Het Nederlandse transgender model Valentijn de Hingh...
...en tafelheer is Marc Marie Huijbregts.
Mooie docu was dat inderdaad. Even kijken vanavond.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 17:16 schreef sander89 het volgende:
Vanavond:
- Het Nederlandse transgender model Valentijn de Hingh won gisteravond de Personal Style Award tijdens de Elle Style Awards 2012.
- Wende Snijers en Joost Zwagerman praten over de glamrock-legende David Bowie. Hij werd afgelopen zondag 65 jaar.
- In 'De Week Draait Door' bespreken Dominee Gremdaat, Frenk v/d Linde en Ger Koopman de afgelopen week.
Muziek is er van Wooden Constructions en tafelheer is Marc Marie Huijbregts.
Stukje met/over Valentijn de Hingh ga ik wel kijken de rest weet ik nog niet.
4 jaar geleden was een erg mooi documentaire over haar Valentijn, een jongen die een meisje wil zijn.
Zolang ze d'r muziek thuislaat kan ik haar wel hebben. Ik vond 24u met... met haar erg interessant, vast nog wel terug te kijken ergens.quote:
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 18:12 schreef Modus het volgende:
Lekker wijf idd wel.. Great curves.
.
[ afbeelding ]
Ze moet rechtop gaan staan.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 18:12 schreef Modus het volgende:
Lekker wijf idd wel.. Great curves.
.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 19:31 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Uncle Dolan leuk vinden en dan dit roepen
Hij houdt wel zijn onderbroek aan denk ik.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 19:33 schreef Modus het volgende:
[..]
Zou ie douchen met de jongens achteraf?
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 19:35 schreef Elusive het volgende:
huh ik zie alleen maar lippen, wat is er mis met mij
kut het is een man
Ja, is een meidenstem.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 19:36 schreef Karina het volgende:
De stem is wel goed, daar hoor je het meestal meteen aan.
Ach, laat hem of haar of whatever lekker doen.quote:
Eensquote:Op vrijdag 13 januari 2012 19:39 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ach, laat hem of haar of whatever lekker doen.
Echt wel ja.quote:
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 19:44 schreef Eenskijken het volgende:
vies wijfof moet ik kerel zeggen? je ziet het duidelijk aan het gezicht... die wenkbrauwen ook...
Ja, nu je het zegtquote:Op vrijdag 13 januari 2012 19:45 schreef SonicVolcano het volgende:
Moest denken aan Donna van That 70's Show
Inderdaad, kwam vooral door dat haar.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 19:45 schreef SonicVolcano het volgende:
Moest denken aan Donna van That 70's Show
echt wel. als je niet ziet dat dat een kerel was ben je echt blind. no offensequote:Op vrijdag 13 januari 2012 19:46 schreef Cee het volgende:
[..]Als 't nooit was vermeld had je 't nooit gezien.
Komt omdat je het verhaal er achter weet. Als je haar in de kroeg zou zien zou je het echt niet zeggen.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 19:44 schreef Eenskijken het volgende:
vies wijfof moet ik kerel zeggen? je ziet het duidelijk aan het gezicht... die wenkbrauwen ook...
Met de vut waarschijnlijk, nu eindelijk echtquote:Op vrijdag 13 januari 2012 19:48 schreef Copycat het volgende:
Ik dacht dat Bowie al lang met pensioen was.
Ze zingt ook wel eens een liedje.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 19:49 schreef Cynix ® het volgende:
Wat maakt Wende ook al weer Bowie-kenner?
Ze heeft een CD thuis liggen zegt ze.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 19:49 schreef Cynix ® het volgende:
Daar is hij Joost voor, die mag het weten.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 19:49 schreef Dj_Day-V het volgende:
Toch wel leuk dat Joost van alles verstand heeft.
65 geworden.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 19:49 schreef Karina het volgende:
BowieEven wat gemist, waarom gaat het over Bowie?
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 19:49 schreef Felagund het volgende:
[..]
Daar is hij Joost voor, die mag het weten.
ze heeft zijn gebit geërfdquote:Op vrijdag 13 januari 2012 19:49 schreef Cynix ® het volgende:
Heroes is on-be-taal-baar.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 19:50 schreef Elusive het volgende:
Bowie heeft mij nooit kunnen boeien, op een paar hits na (rebel rebel, diamond dogs etc)
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 19:51 schreef Elusive het volgende:
haar stoel staat volgens mij niet helemaal waterpas
Sarcasme.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 19:51 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Bestaat dat ook al? Lieve tandjes
Terwijl zijn "onbekende" nummers vaak nog mooier zijn.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 19:53 schreef wdn het volgende:
Als je zo alles van Bowie langs elkaar zet is het toch een aardig mooi lijstje met nummers
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 19:53 schreef wdn het volgende:
Als je zo alles van Bowie langs elkaar zet is het toch een aardig mooi lijstje met nummers
Ja. Ik heb hier 6 LP's liggen van hem <3quote:Op vrijdag 13 januari 2012 19:53 schreef ShevaJB het volgende:
[..]
Terwijl zijn "onbekende" nummers vaak nog mooier zijn.
En dat is een cover, een niet erg goede imho.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 19:51 schreef DrDentz het volgende:
Mijn favoriete Bowie-plaat is die met Mick Jagger, Dancing in the Streets!
Je moet de clip er ook bij zien, anders komt het niet volledig tot z'n recht.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 19:54 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
En dat is een cover, een niet erg goede imho.
Had vandaag perfect in het format gepast.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 19:55 schreef Karina het volgende:
Wanneer komt hij een keertje als Margreet Dolman?
http://www.amazon.com/Bes(...)736/ref=cm_lmf_tit_5quote:Op vrijdag 13 januari 2012 19:53 schreef Elusive het volgende:
[..]
maar eens een greatest hit downloaden kopen
Ik zie het nu.quote:
Inderdaad ja, daar dacht ik niet eens aan.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 19:55 schreef Specularium het volgende:
[..]
Had vandaag perfect in het format gepast.
Welnee, sinds wanneer is dat een criterium?quote:Op vrijdag 13 januari 2012 19:56 schreef JimboSlice het volgende:
Is er dan niemand die het storend vindt dat hij absoluut niet kan zingen?
dat maakt het soms ook mooi heh, niet iedereen wil loep zuivere xfactor meukquote:Op vrijdag 13 januari 2012 19:56 schreef JimboSlice het volgende:
sinds Bob Dylan doorbrak denk ikquote:Op vrijdag 13 januari 2012 19:57 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Welnee, sinds wanneer is dat een criterium?
Och na het gekraai van Axl kon ik veel hebbenquote:Op vrijdag 13 januari 2012 19:56 schreef JimboSlice het volgende:
lolquote:Op vrijdag 13 januari 2012 19:58 schreef Elusive het volgende:
[..]
ooit een bootleg van gedownload, nog spijt van, wat een ellendige stem had hij
Als een nummer een clip nodig heeft om goed te zijn...quote:Op vrijdag 13 januari 2012 19:55 schreef DrDentz het volgende:
Je moet de clip er ook bij zien, anders komt het niet volledig tot z'n recht.
Ik heb alle albums van Joostquote:Op vrijdag 13 januari 2012 19:56 schreef JimboSlice het volgende:
Het wordt een beetje sneu nu.quote:
Oh youquote:Op vrijdag 13 januari 2012 19:59 schreef GGMM het volgende:
Geenstijl begint een beetje Jensen-niveau te krijgen.
Bij Manchester City ?quote:
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 20:01 schreef Elusive het volgende:
wat maken die belgen toch goede TV, waarom kunnen wij dat hier niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |