SPOILER: De Radio49 DJ's (in alfabetische volgorde)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Luisteren in een media player?
Dat kan, klik hier om naar Radio 49 in je media player te luisteren.
Wat kan ik als luisteraar verwachten op Radio 49?
Alles. Simpeler is het niet samen te vatten. Iedere DJ heeft zijn eigen stijl, van muziekspecials tot talkshows en verzoekprogramma's. Een bepaald nummer of thema in gedachten? Vraag het eens in het topic, wie weet is er wel iemand die het draait! Zo niet, mag je - als je het leuk vindt - dat zélf doen!
En als er geen DJ draait?
Dan zorgt Guppie (de verzoekjesautomaat) voor lekkere muziek. Klik op de grote zwarte VERZOEKJES knop hier boven en beneden om iets aan te vragen. Guppie wordt beheerd door robdriessen en kan ook bediend worden door Ishimaru, Knetterkrankjorum, Outpost76, Symphonic, Melting en LovelyLady.
Ik wil ook! Hoe meld ik me aan en kom ik op het rooster?
Aanmelden voor het rooster kan door een PM (liefst naar 2 of meer personen) te sturen naar mr-green, Samzz, Knetterkrankjorum, LovelyLady of Charmed_Angel.
Nadat je op het rooster bent gezet ontvang je het mailadres waarmee je de gegevens krijgt waarmee je kan inloggen op de stream.
LET OP: DJ's moeten zich minimaal 10 minuten voor hun show melden in het topic, zijn ze er niet dan wordt hun uurtje weggegeven!
Zijn er eisen aan DJ's of hun programma's?
Niet echt, draai wat je leuk vindt, of juist totaal iets anders. Hoe meer stijlen, hoe beter! Het enige wat we van je vragen is enthousiasme, de juiste software (zoals SAM of VDJ) en als je durft: een goede microfoon!SPOILER: Het huishoudelijke hoekjeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar tot bepaalde hoogte! Het topic is voornamelijk bedoeld voor feedback voor de DJ's.
FOKking meeting 20 Januari[Radio 49] Meet op 20 januari
MEETING! 28 Januari
Onze eigenste kroegbaas stelt zijn kroeg beschikbaar voor een meeting op 28 januari. Wil jij ook een avondje zuipen in de kroeg van Royco, stuur dan even een PM naar arachide. of Royco1 dan zullen zij je meer informatie sturen! Komen!
Nee man. Gewoon een PC. En ik ga gewoon geen Word enzo installeren.quote:Op donderdag 12 januari 2012 19:36 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Apple
[..]
Nee via iTunes maar is de link veranderd ofzo?
Neequote:Op donderdag 12 januari 2012 19:36 schreef Snuf. het volgende:
[..]
[..]
Nee via iTunes maar is de link veranderd ofzo?
Wordquote:Op donderdag 12 januari 2012 19:37 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nee man. Gewoon een PC. En ik ga gewoon geen Word enzo installeren.
Haha rookworstquote:
Applequote:Op donderdag 12 januari 2012 19:37 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nee man. Gewoon een PC. En ik ga gewoon geen Word enzo installeren.
Wat is er handig aan dan?quote:Op donderdag 12 januari 2012 19:38 schreef meowingtons het volgende:
[..]
Word(jammer dat het wel handig is, omdat vrijwel iedereen het gebruikt en de speciale opmaken gebrukt
)
quote:
haddaway what is lovequote:
Nou dat de opmaak tenminste fatsoenlijk werkt, met openoffice krijg ik vaak gezeik namelijkquote:
Ah oke zal na mn show es luisterenquote:Op donderdag 12 januari 2012 19:51 schreef meowingtons het volgende:
Broertje deze doelde ik op:
Zelf net zitten uploaden op youtube, want ze zitten allemaal zonder geluid daar
Deze video bevat inhoud van WMG en SME. Een of beide partners hebben deze wegens auteursrechtschending geblokkeerd.quote:Op donderdag 12 januari 2012 19:51 schreef meowingtons het volgende:
Broertje deze doelde ik op:
Zelf net zitten uploaden op youtube, want ze zitten allemaal zonder geluid daar
quote:Op donderdag 12 januari 2012 19:53 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Deze video bevat inhoud van WMG en SME. Een of beide partners hebben deze wegens auteursrechtschending geblokkeerd.
Je moet dan ook geen OpenOffice ofzo gebruiken.quote:Op donderdag 12 januari 2012 19:51 schreef meowingtons het volgende:
[..]
Nou dat de opmaak tenminste fatsoenlijk werkt, met openoffice krijg ik vaak gezeik namelijk
Wat dan wel?quote:Op donderdag 12 januari 2012 19:56 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Je moet dan ook geen OpenOffice ofzo gebruiken.
Wil jij?quote:
Nee, ik draai niet vandaag. Ik duik om 20.30 mijn bed in.quote:Op donderdag 12 januari 2012 19:59 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Wil jij?
anders ga ik graag tot 21.00 door
Sorryquote:
Shandy!quote:Op donderdag 12 januari 2012 20:03 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Sorry![]()
zit amper alcohol in![]()
shandy
Jaquote:Op donderdag 12 januari 2012 20:05 schreef Melting het volgende:
[..]
Shandy!Bestaat dat nog? Wist ik helemaal niet.
Heb ik geen. Jou platenkeuze bevalt me zeer goed.quote:
Mensen zijn druk bezig?quote:Op donderdag 12 januari 2012 20:12 schreef Melting het volgende:
Op de site staat 7 luisteraars, en op het forum is het stil.
ja ik ben cursussen aan het uitzoeken om zo mijn kans op een baan te vergrotenquote:Op donderdag 12 januari 2012 20:12 schreef Melting het volgende:
Op de site staat 7 luisteraars, en op het forum is het stil.
Dat ga je nu pas doen?quote:Op donderdag 12 januari 2012 20:13 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja ik ben cursussen aan het uitzoeken om zo mijn kans op een baan te vergroten
QFT!quote:Op donderdag 12 januari 2012 20:14 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Broertje [bazen muziek]
Ik merk nu dat ik bepaalde papiertjes nog niet hadquote:Op donderdag 12 januari 2012 20:14 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat ga je nu pas doen?
Je zit al een half jaar thuis! Heb je tijd genoeg voor gehad!
What Fuck The?quote:Op donderdag 12 januari 2012 20:15 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik wil toch verder in het bank-verzekeringswezen en heb dus WFT nodig![]()
Zit daar statie geld op?quote:
Wat staat er op het label?quote:Op donderdag 12 januari 2012 20:17 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Zit daar statie geld op?
Royal clubquote:
Volgens mij wel.quote:Op donderdag 12 januari 2012 20:17 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Zit daar statie geld op?
quote:Op donderdag 12 januari 2012 20:19 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Royal club
shandy
whut?quote:
WT bedoelde waarschijnlijk dat op het etiket staat of er statiegeld op zit, of niet.quote:
quote:Op donderdag 12 januari 2012 20:20 schreef Melting het volgende:
[..]
WT bedoelde waarschijnlijk dat op het etiket staat of er statiegeld op zit, of niet.
Maar ik heb het nagezocht voor je.... er zit statiegeld op.
Je bent te goed voor dat kind.quote:Op donderdag 12 januari 2012 20:20 schreef Melting het volgende:
[..]
WT bedoelde waarschijnlijk dat op het etiket staat of er statiegeld op zit, of niet.
Maar ik heb het nagezocht voor je.... er zit statiegeld op.
Ik ben te goed voor deze wereld.... dus ik denk dat ik er maar uit stap.quote:Op donderdag 12 januari 2012 20:21 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Je bent te goed voor dat kind.
Om 22.30 gaat meowquote:Op donderdag 12 januari 2012 20:28 schreef Melting het volgende:
Broertje... jij mag het zeggen..... Gup zo meteen aanzetten, zodat hij er na jou automatisch opspringt, of eraf laten en dan maar afwachten of er nog een dj komt na je?
quote:Op donderdag 12 januari 2012 20:28 schreef Melting het volgende:
Broertje... jij mag het zeggen..... Gup zo meteen aanzetten, zodat hij er na jou automatisch opspringt, of eraf laten en dan maar afwachten of er nog een dj komt na je?
quote:
Hey ToT!quote:
Wil jij het rooster nog even bijwerken?quote:Op donderdag 12 januari 2012 20:30 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ga zo muziek uitzetten
Ik ga beginnen met cursus Spaans en ik kan niet leren met muziek aan
Ik vind het best!quote:Op donderdag 12 januari 2012 20:30 schreef Melting het volgende:
[..]
Hey ToT!..... draai jij van 21.00 tot 22.30?
quote:Op donderdag 12 januari 2012 20:30 schreef Melting het volgende:
[..]
Wil jij het rooster nog even bijwerken?
Jij bent snel?quote:
ipad ligt voor mequote:Op donderdag 12 januari 2012 20:33 schreef Melting het volgende:
[..]
Jij bent snel?
Mijn dm was nog niet verstuurd.
Holaquote:
Bij mij gaan de lichten nu ook uit.quote:
Slaap lekkerquote:Op donderdag 12 januari 2012 20:37 schreef Melting het volgende:
[..]
Bij mij gaan de lichten nu ook uit.
Tot morgen!
welterustenquote:Op donderdag 12 januari 2012 20:37 schreef Melting het volgende:
[..]
Bij mij gaan de lichten nu ook uit.
Tot morgen!
Dankquote:Op donderdag 12 januari 2012 20:37 schreef Melting het volgende:
Trouwens.... erg goed gedraaid, Broertje. Was heerlijk rustige muziek!
Zodra het donker wordt, word ik wakkerquote:Op donderdag 12 januari 2012 20:38 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
welterusten
Dat jij zo vroeg kan slapen
He wat voor kleur aura heb ik eigenlijkquote:Op donderdag 12 januari 2012 20:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zodra het donker wordt, word ik wakker.
Ik draai nuquote:Op donderdag 12 januari 2012 20:44 schreef ToT het volgende:
Ow je bent gestopt, Broertje?Soz ik was ondertussen muziek aan het uitzoeken.
Niemand draait nu?
Geel, rood, bloedrood, beetje indigo en paarsquote:Op donderdag 12 januari 2012 20:42 schreef Watertornado het volgende:
[..]
He wat voor kleur aura heb ik eigenlijk
Owwwwww okee!quote:Op donderdag 12 januari 2012 20:44 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Ik draai nu
was gewoon een jingle er door heen
Tjee, precies de variaties van jouw nagellak.quote:Op donderdag 12 januari 2012 20:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Geel, rood, bloedrood, beetje indigo en paars.
Wat ga je draaien?quote:
Gewoon echt van alles door elkaar heen.quote:Op donderdag 12 januari 2012 20:46 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Wat ga je draaien?
Ik heb geen gele en indigo nagellak.quote:Op donderdag 12 januari 2012 20:45 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Tjee, precies de variaties van jouw nagellak.
Ja.quote:Op donderdag 12 januari 2012 20:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb geen gele en indigo nagellak.
Je weet dat ik de definities bij de kleuren bullshit vind?
Dankquote:Op donderdag 12 januari 2012 20:47 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ben er vandoor
Lekkere muziek broertjeTHX
Tot morgen
Whehehequote:Op donderdag 12 januari 2012 20:47 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja.
Behalve dat je het gister gezegd had, zou je anders ook niet een kleurenpalet opnoemen waar een gevorderde schilder nog voor in zijn broek schijt, hoeveel kleuren dat dan ook moge zijn.
quote:Op donderdag 12 januari 2012 20:59 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Loop ongeveer 1-2 minuten uit
Hallonquote:
vikingenquote:Op donderdag 12 januari 2012 21:03 schreef Watertornado het volgende:
Je gaat toch wel Korpiklaani draaien hè?
quote:
quote:Op donderdag 12 januari 2012 21:03 schreef Watertornado het volgende:
Je gaat toch wel Korpiklaani draaien hè?
Godverdomme er is een artiest die zo ongeveer elk nummer aan een drank toewijdt en JIJ hebt hem niet?quote:
quote:Op donderdag 12 januari 2012 21:07 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Godverdomme er is een artiest die zo ongeveer elk nummer aan een drank toewijdt en JIJ hebt hem niet?
En daarna Taio cruz - hangover draaien?quote:Op donderdag 12 januari 2012 21:07 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Godverdomme er is een artiest die zo ongeveer elk nummer aan een drank toewijdt en JIJ hebt hem niet?
jij bent 'tquote:Op donderdag 12 januari 2012 21:12 schreef Zokunen het volgende:
Hmm dikke buffers hier.
Is it me or de radio?
quote:Op donderdag 12 januari 2012 21:14 schreef Zokunen het volgende:
Nog een keer op play gedrukt en nu lijkt het goed te gaan
Waddan?quote:Op donderdag 12 januari 2012 21:19 schreef -Datdus- het volgende:
Ik heb net het ziekste verhaal ooit gelezen.
Ehm....na het eerste zinnetje heb ik al zoiets van: skip!quote:Op donderdag 12 januari 2012 21:21 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Dat stuk in het geel.
http://www.reddit.com/r/A(...)ently_giving/c2scovr
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baby darling doll face honey
quote:Op donderdag 12 januari 2012 21:25 schreef meowingtons het volgende:
[..]
Waarom jump je echt 16 seconden na Crack het topic in?
Wij zijn niet cool genoeg blijkbaar... Niet eens bros before hos in dit topic?quote:
Doen vriendjes en vriendinnetjes toch vaker?quote:Op donderdag 12 januari 2012 21:25 schreef meowingtons het volgende:
[..]
Leuk verhaalquote:Op donderdag 12 januari 2012 21:21 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Dat stuk in het geel.
quote:Op donderdag 12 januari 2012 21:21 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Dat stuk in het geel.
Ja Tchock, stalk je me ofzo?quote:Op donderdag 12 januari 2012 21:25 schreef meowingtons het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 12 januari 2012 21:25 schreef meowingtons het volgende:
[..]
Toevalquote:
JA DAT VIEL MIJ OOK AL OP JAquote:Op donderdag 12 januari 2012 21:28 schreef Tchock het volgende:
[..]
[..]
ToevalIk praatte zelfs eerst hier tegen jullie dan tegen Crack in msn
Kom net thuis enzo.
Misselijkmakend gedoequote:Op donderdag 12 januari 2012 21:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Doen vriendjes en vriendinnetjes toch vaker?
Crack is weer fair gamequote:Op donderdag 12 januari 2012 21:29 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja duh, fok boven mij stellen. Wat denktie?
Nee, sorryquote:
Ik ook niet, daarom vraag ik hetquote:
quote:Dit topic heeft 92 volgers die niet gereageerd hebben, en 0 reageerders die het topic uit MyAT hebben verwijderd.
Geen smaakquote:Op donderdag 12 januari 2012 21:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, sorry.
[..]
Ik ook niet, daarom vraag ik het.
Wat nou geen smaakquote:
Fair enoughquote:Op donderdag 12 januari 2012 21:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat nou geen smaak. Ik heb geen flauw idee hoe Crack eruit ziet
.
En vice versa balhaarquote:Op donderdag 12 januari 2012 21:41 schreef meowingtons het volgende:
[..]
Tchock op Crack en dat is hem wel
Ik moest wel lachen toen ze dat in den beginne in alle toonaarden ontkenden. Het was te obvious. Wel schattig.quote:Op donderdag 12 januari 2012 21:41 schreef meowingtons het volgende:
[..]
Tchock op Crack en dat is hem wel
Voor zover ik weet alleen Crack en Tchock en VallieHallie en Fee. Maar die laatsten zijn hier niet zo vaak meer.quote:
quote:Op donderdag 12 januari 2012 21:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik moest wel lachen toen ze dat in den beginne in alle toonaarden ontkenden. Het was te obvious. Wel schattig.
quote:
Trust mequote:Op donderdag 12 januari 2012 21:43 schreef meowingtons het volgende:
[..]
Juist niet, waarom denk je dat ik dat er niet ingezet heb?
Inderdaad en ik mocht het niet zeggenquote:Op donderdag 12 januari 2012 21:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik moest wel lachen toen ze dat in den beginne in alle toonaarden ontkenden. Het was te obvious. Wel schattig.
quote:Op donderdag 12 januari 2012 21:43 schreef meowingtons het volgende:
[..]
Inderdaad en ik mocht het niet zeggen
Ach, zoals ik zei, het was te obvious. Maar ja, blijkbaar schamen/schaamden ze zich voor hun relatie en dan doe je gekke dingenquote:Op donderdag 12 januari 2012 21:43 schreef meowingtons het volgende:
[..]
Inderdaad en ik mocht het niet zeggen
Dat snap ik welquote:
quote:Op donderdag 12 januari 2012 21:46 schreef robdriessen het volgende:
Ik zit hier maar te lurken tot mijn naam wordt genoemd. Helemaal niets. Forever alone.
Jaquote:Op donderdag 12 januari 2012 21:46 schreef ToT het volgende:
[..]
Ah dus ze zegt gewoon rechtstreeks dat je er niks van bakt?
Op wie geil jij dan?quote:Op donderdag 12 januari 2012 21:46 schreef robdriessen het volgende:
Ik zit hier maar te lurken tot mijn naam wordt genoemd. Helemaal niets. Forever alone.
quote:Op donderdag 12 januari 2012 21:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ach, zoals ik zei, het was te obvious. Maar ja, blijkbaar schamen/schaamden ze zich voor hun relatie en dan doe je gekke dingen.
[..]
Dat snap ik wel. Ik ook op jou, hoor
.
Ik houd m'n mond, hoorquote:Op donderdag 12 januari 2012 21:46 schreef meowingtons het volgende:
[..]Sssss, ze mogen het niet weten
quote:Op donderdag 12 januari 2012 21:46 schreef robdriessen het volgende:
Jaquote:Op donderdag 12 januari 2012 21:46 schreef Tchock het volgende:
Vinden jullie de user 'robdriessen' ook zo cool?
Wiequote:Op donderdag 12 januari 2012 21:48 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Waar is robdriessen?
Die ene user met een kat in zn UIquote:
Liefdequote:
Eerst op Monopoly. Maar toen die me 5 uur lang alle hoeken van de kamer had laten zien, ben ik er definitief achter gekomen dat ik toch echt hetero ben.quote:
Hoiquote:Op donderdag 12 januari 2012 21:49 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Die ene user met een kat in zn UI
quote:Op donderdag 12 januari 2012 21:50 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Eerst op Monopoly. Maar toen die me 5 uur lang alle hoeken van de kamer had laten zien, ben ik er definitief achter gekomen dat ik toch echt hetero ben.
De persoon waarop ik geilquote:
Ohquote:Op donderdag 12 januari 2012 21:50 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Eerst op Monopoly. Maar toen die me 5 uur lang alle hoeken van de kamer had laten zien, ben ik er definitief achter gekomen dat ik toch echt hetero ben.
Luek verhaalquote:Op donderdag 12 januari 2012 21:56 schreef meowingtons het volgende:
http://www.volkskrant.nl/(...)utst-Nederland.dhtml
Jammerlijk hoe waar dit is, maar het is natuurlijk ook echt vet gay om na het sporten goed schoon te worden naast andere mannen
quote:Op donderdag 12 januari 2012 22:01 schreef ToT het volgende:
Dit plaatje past wel bij dit nummer!
[ afbeelding ]
Ewaquote:
Wat heeft iedereen daar toch tegen?quote:
Omdat hele facebook timelines ermee volgespamt worden en nu 9gag ineens zo populair werd dezelfde grap minstens 7 keer per dag gepost wordt en dan waarschijnlijk kom je hem ook nog eens op 8 verschillende sites weer gelinkt vanaf 9gag tegen...quote:Op donderdag 12 januari 2012 22:13 schreef ToT het volgende:
[..]
Wat heeft iedereen daar toch tegen?Ik kende het niet tot ik merkte dat iedereen hier er over zat te zeiken en ik eens wilde zien what all the shit was about!
Terwijl 9gag weer alles jat van reddit/4chan.quote:Op donderdag 12 januari 2012 22:14 schreef meowingtons het volgende:
[..]
Omdat hele facebook timelines ermee volgespamt worden en nu 9gag ineens zo populair werd dezelfde grap minstens 7 keer per dag gepost wordt en dan waarschijnlijk kom je hem ook nog eens op 8 verschillende sites weer gelinkt vanaf 9gag tegen...
Hmmmm dus het is kut omdat het populair is?quote:Op donderdag 12 januari 2012 22:14 schreef meowingtons het volgende:
[..]
Omdat hele facebook timelines ermee volgespamt worden en nu 9gag ineens zo populair werd dezelfde grap minstens 7 keer per dag gepost wordt en dan waarschijnlijk kom je hem ook nog eens op 8 verschillende sites weer gelinkt vanaf 9gag tegen...
HAHA dat is PRECIES het probleemquote:Op donderdag 12 januari 2012 22:15 schreef ToT het volgende:
[..]
Hmmmm dus het is kut omdat het populair is?
quote:Op donderdag 12 januari 2012 22:17 schreef Tchock het volgende:
[..]
HAHA dat is PRECIES het probleemMeow heeft er vaker last van
Dat het populair is is het probleem niet, het probleem is dat het niveau er ontzettend laag is en de grappen zo vaak herhaald worden dat het niet meer leuk is... Wat dan wel weer veroorzaakt is, doordat het ineens zo populair geworden isquote:Op donderdag 12 januari 2012 22:15 schreef ToT het volgende:
[..]
Hmmmm dus het is kut omdat het populair is?
Fok populair noemenquote:Op donderdag 12 januari 2012 22:18 schreef ToT het volgende:
[..]![]()
Mja dat vraag ik me wel af wat-ie op Fok doet!
Kloptquote:Op donderdag 12 januari 2012 22:15 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Terwijl 9gag weer alles jat van reddit/4chan.
Gaat dat om pageviews?quote:Op donderdag 12 januari 2012 22:19 schreef ToT het volgende:
[..]
Hmmm op welke plaats staat Fok qua grote sites van Nederland?
Het is SwJquote:
Fok is wel redelijk groot qua aantal gebruikers en redelijk vaak bekeken qua pageviews, dus zou je voorzichtig de conclusie kunnen trekken dat Fok wel populair is!quote:
oudje al hoor.quote:Op donderdag 12 januari 2012 22:19 schreef heloef het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Maar buiten fok hoor je er niets overquote:Op donderdag 12 januari 2012 22:21 schreef ToT het volgende:
[..]
Fok is wel redelijk groot qua aantal gebruikers en redelijk vaak bekeken qua pageviews, dus zou je voorzichtig de conclusie kunnen trekken dat Fok wel populair is!
Kloptquote:
Nee want ik ben 15quote:Op donderdag 12 januari 2012 22:22 schreef -Datdus- het volgende:
Kennen jullie het gevoel "FUCK, ik ben al bijna 20"?
quote:Op donderdag 12 januari 2012 22:22 schreef -Datdus- het volgende:
Ja, 1/4e van je leven al voorbij gewoon, als je mazzel hebt dan, en met veel mazzel slechts 1/5e...quote:Op donderdag 12 januari 2012 22:22 schreef -Datdus- het volgende:
I know, iemand had hem in zijn presentatie zitten. Ik moest lachen.quote:
quote:
Neeeee, de drukquote:Op donderdag 12 januari 2012 22:27 schreef Samzz het volgende:
Oei, dat was weer lekker. Nu eens luisteren waar Meow ons mee om de oren gaat slaan
.
Ja, die is enorm. Je moet me zien te plezieren, nuquote:
Accu gewoon leeg, geen idee waarom, de rest van de avond heeft ie t gewoon weer gedaanquote:
Damnit... Gelukkig kan ik nog eventjes rusten tot de go gegeven isquote:Op donderdag 12 januari 2012 22:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, die is enorm. Je moet me zien te plezieren, nu.
Succes daarmee.
Even kumbaya en zoquote:Op donderdag 12 januari 2012 22:29 schreef meowingtons het volgende:
[..]
Damnit... Gelukkig kan ik nog eventjes rusten tot de go gegeven is
Mag 't ook buiten de radio om?quote:Op donderdag 12 januari 2012 22:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, die is enorm. Je moet me zien te plezieren, nu.
Succes daarmee.
Dat doe ik alquote:Op donderdag 12 januari 2012 22:30 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Mag 't ook buiten de radio om?
Jaquote:
Meow wel hoorquote:Op donderdag 12 januari 2012 22:30 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Mag 't ook buiten de radio om?
Aww damn, maar poolen met broertje en een vriendin was ook leukquote:
Ja dus ik mag dat nuquote:
Nee, je bent pas 15, en Samzz is vast geen Pedofiel..quote:Op donderdag 12 januari 2012 22:33 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Ja dus ik mag dat nu
Samzz heeft daar geen problemen mee dat ik 15 benquote:Op donderdag 12 januari 2012 22:34 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nee, je bent pas 15, en Samzz is vast geen Pedofiel..
Nein, ben ik nietquote:Op donderdag 12 januari 2012 22:34 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nee, je bent pas 15, en Samzz is vast geen Pedofiel..
Ja, eigenlijk welquote:Op donderdag 12 januari 2012 22:35 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Samzz heeft daat geen problemen mee dat ik 15 ben
Pech dan doe ik het op de andere manierquote:
Welke andere manierquote:Op donderdag 12 januari 2012 22:36 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Pech dan doe ik het op de andere manier
Je vastbinden,en je plezierenquote:
quote:Op donderdag 12 januari 2012 22:37 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Je vastbinden,en je plezieren
'quote:
Yeah... Succes daarmeequote:Op donderdag 12 januari 2012 22:37 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 12 januari 2012 22:37 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Komt goedquote:
Dusssss.......hoe bedoelde je het dan?quote:Op donderdag 12 januari 2012 22:38 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
'jij denkt door
Ik dacht ook doorquote:Op donderdag 12 januari 2012 22:39 schreef ToT het volgende:
[..]
Dusssss.......hoe bedoelde je het dan?
Gewoon aan het werk, want ik heb vandaag al pech zat gehadquote:Op donderdag 12 januari 2012 22:40 schreef Huppelmuts het volgende:
Bijna vrijdag de 13de![]()
Gaan jullie nog iets met dat thema doen?
quote:Op donderdag 12 januari 2012 22:39 schreef ToT het volgende:
[..]
Dusssss.......hoe bedoelde je het dan?
Neequote:Op donderdag 12 januari 2012 22:40 schreef Huppelmuts het volgende:
Bijna vrijdag de 13de![]()
Gaan jullie nog iets met dat thema doen?
Wait, whut?quote:Op donderdag 12 januari 2012 22:41 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ben iig blij dat iedereen hier nu eindelijk op een echte leuke vrouw geilt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |