Die ene user met een kat in zn UIquote:
Liefdequote:
Eerst op Monopoly. Maar toen die me 5 uur lang alle hoeken van de kamer had laten zien, ben ik er definitief achter gekomen dat ik toch echt hetero ben.quote:
Hoiquote:Op donderdag 12 januari 2012 21:49 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Die ene user met een kat in zn UI
quote:Op donderdag 12 januari 2012 21:50 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Eerst op Monopoly. Maar toen die me 5 uur lang alle hoeken van de kamer had laten zien, ben ik er definitief achter gekomen dat ik toch echt hetero ben.
De persoon waarop ik geilquote:
Ohquote:Op donderdag 12 januari 2012 21:50 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Eerst op Monopoly. Maar toen die me 5 uur lang alle hoeken van de kamer had laten zien, ben ik er definitief achter gekomen dat ik toch echt hetero ben.
Luek verhaalquote:Op donderdag 12 januari 2012 21:56 schreef meowingtons het volgende:
http://www.volkskrant.nl/(...)utst-Nederland.dhtml
Jammerlijk hoe waar dit is, maar het is natuurlijk ook echt vet gay om na het sporten goed schoon te worden naast andere mannen
quote:Op donderdag 12 januari 2012 22:01 schreef ToT het volgende:
Dit plaatje past wel bij dit nummer!
[ afbeelding ]
Ewaquote:
Wat heeft iedereen daar toch tegen?quote:
Omdat hele facebook timelines ermee volgespamt worden en nu 9gag ineens zo populair werd dezelfde grap minstens 7 keer per dag gepost wordt en dan waarschijnlijk kom je hem ook nog eens op 8 verschillende sites weer gelinkt vanaf 9gag tegen...quote:Op donderdag 12 januari 2012 22:13 schreef ToT het volgende:
[..]
Wat heeft iedereen daar toch tegen?Ik kende het niet tot ik merkte dat iedereen hier er over zat te zeiken en ik eens wilde zien what all the shit was about!
Terwijl 9gag weer alles jat van reddit/4chan.quote:Op donderdag 12 januari 2012 22:14 schreef meowingtons het volgende:
[..]
Omdat hele facebook timelines ermee volgespamt worden en nu 9gag ineens zo populair werd dezelfde grap minstens 7 keer per dag gepost wordt en dan waarschijnlijk kom je hem ook nog eens op 8 verschillende sites weer gelinkt vanaf 9gag tegen...
Hmmmm dus het is kut omdat het populair is?quote:Op donderdag 12 januari 2012 22:14 schreef meowingtons het volgende:
[..]
Omdat hele facebook timelines ermee volgespamt worden en nu 9gag ineens zo populair werd dezelfde grap minstens 7 keer per dag gepost wordt en dan waarschijnlijk kom je hem ook nog eens op 8 verschillende sites weer gelinkt vanaf 9gag tegen...
HAHA dat is PRECIES het probleemquote:Op donderdag 12 januari 2012 22:15 schreef ToT het volgende:
[..]
Hmmmm dus het is kut omdat het populair is?
quote:Op donderdag 12 januari 2012 22:17 schreef Tchock het volgende:
[..]
HAHA dat is PRECIES het probleemMeow heeft er vaker last van
Dat het populair is is het probleem niet, het probleem is dat het niveau er ontzettend laag is en de grappen zo vaak herhaald worden dat het niet meer leuk is... Wat dan wel weer veroorzaakt is, doordat het ineens zo populair geworden isquote:Op donderdag 12 januari 2012 22:15 schreef ToT het volgende:
[..]
Hmmmm dus het is kut omdat het populair is?
Fok populair noemenquote:Op donderdag 12 januari 2012 22:18 schreef ToT het volgende:
[..]![]()
Mja dat vraag ik me wel af wat-ie op Fok doet!
Kloptquote:Op donderdag 12 januari 2012 22:15 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Terwijl 9gag weer alles jat van reddit/4chan.
Gaat dat om pageviews?quote:Op donderdag 12 januari 2012 22:19 schreef ToT het volgende:
[..]
Hmmm op welke plaats staat Fok qua grote sites van Nederland?
Het is SwJquote:
Fok is wel redelijk groot qua aantal gebruikers en redelijk vaak bekeken qua pageviews, dus zou je voorzichtig de conclusie kunnen trekken dat Fok wel populair is!quote:
oudje al hoor.quote:Op donderdag 12 januari 2012 22:19 schreef heloef het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Maar buiten fok hoor je er niets overquote:Op donderdag 12 januari 2012 22:21 schreef ToT het volgende:
[..]
Fok is wel redelijk groot qua aantal gebruikers en redelijk vaak bekeken qua pageviews, dus zou je voorzichtig de conclusie kunnen trekken dat Fok wel populair is!
Kloptquote:
Nee want ik ben 15quote:Op donderdag 12 januari 2012 22:22 schreef -Datdus- het volgende:
Kennen jullie het gevoel "FUCK, ik ben al bijna 20"?
quote:Op donderdag 12 januari 2012 22:22 schreef -Datdus- het volgende:
Ja, 1/4e van je leven al voorbij gewoon, als je mazzel hebt dan, en met veel mazzel slechts 1/5e...quote:Op donderdag 12 januari 2012 22:22 schreef -Datdus- het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |