Wel eene mooie griet trouwens.quote:Op donderdag 12 januari 2012 19:22 schreef Melting het volgende:
http://www.fail.nl/index/video/beertje_oh_beertje
![]()
![]()
Dan is ie er ineens wel.quote:Op donderdag 12 januari 2012 19:25 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wel eene mooie griet trouwens.
Het klinkt best tof! Hij staat wel op mn laptop die echt supersnel uitvalt, dus ik weet niet wanneer ik em kan draaien, maar leuk is ie dus welquote:
quote:
Hahaha.... zondagavond weer..... en misschien morgenavond, maar dat weet ik nog niet zeker.quote:Op donderdag 12 januari 2012 19:27 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
omdat ik een keer kan luisteren vanavond
jammerquote:Op donderdag 12 januari 2012 19:29 schreef Melting het volgende:
[..]
Hahaha.... zondagavond weer..... en misschien morgenavond, maar dat weet ik nog niet zeker.![]()
Vanavond op tijd mijn mandje in. Ben moe!![]()
En morgen op pad voor een carnavalspak!
Klinkt dus echt niet.quote:
Ik zoek elk jaar iets origineels. Ik zoek dit jaar een mummiepak of zoiets.quote:Op donderdag 12 januari 2012 19:29 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Weet je al wat je gaat kopen?
quote:Op donderdag 12 januari 2012 19:30 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik zoek elk jaar iets origineels. Ik zoek dit jaar een mummiepak of zoiets.
Maar die krijg ik op internet niet gevonden.
Best catchyquote:
Tis je boy snufquote:Op donderdag 12 januari 2012 19:31 schreef Snuf. het volgende:
Het moment dat je users tegenkomt waar je nog nooit van gehoord hebt met quotes van jou in hun signature
quote:Op donderdag 12 januari 2012 19:30 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik zoek elk jaar iets origineels. Ik zoek dit jaar een mummiepak of zoiets.
Maar die krijg ik op internet niet gevonden.
Mattie mijn radio doet het niet meerquote:Op donderdag 12 januari 2012 19:32 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Tis je boy snuf
Neger watquote:Op donderdag 12 januari 2012 19:34 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Mattie mijn radio doet het niet meer
Applequote:Op donderdag 12 januari 2012 19:35 schreef Watertornado het volgende:
Wat zijn die computers goedkoop geworden dan!Snel maar eens iets bestellen. Ben deze 5-jaar-oude laptop een beetje zat.
Nee via iTunes maar is de link veranderd ofzo?quote:Op donderdag 12 januari 2012 19:35 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Neger wat![]()
luister je via de site of?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |