Ik draai nuquote:Op donderdag 12 januari 2012 20:44 schreef ToT het volgende:
Ow je bent gestopt, Broertje?Soz ik was ondertussen muziek aan het uitzoeken.
Niemand draait nu?
Geel, rood, bloedrood, beetje indigo en paarsquote:Op donderdag 12 januari 2012 20:42 schreef Watertornado het volgende:
[..]
He wat voor kleur aura heb ik eigenlijk
Owwwwww okee!quote:Op donderdag 12 januari 2012 20:44 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Ik draai nu
was gewoon een jingle er door heen
Tjee, precies de variaties van jouw nagellak.quote:Op donderdag 12 januari 2012 20:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Geel, rood, bloedrood, beetje indigo en paars.
Wat ga je draaien?quote:
Gewoon echt van alles door elkaar heen.quote:Op donderdag 12 januari 2012 20:46 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Wat ga je draaien?
Ik heb geen gele en indigo nagellak.quote:Op donderdag 12 januari 2012 20:45 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Tjee, precies de variaties van jouw nagellak.
Ja.quote:Op donderdag 12 januari 2012 20:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb geen gele en indigo nagellak.
Je weet dat ik de definities bij de kleuren bullshit vind?
Dankquote:Op donderdag 12 januari 2012 20:47 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ben er vandoor
Lekkere muziek broertjeTHX
Tot morgen
Whehehequote:Op donderdag 12 januari 2012 20:47 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja.
Behalve dat je het gister gezegd had, zou je anders ook niet een kleurenpalet opnoemen waar een gevorderde schilder nog voor in zijn broek schijt, hoeveel kleuren dat dan ook moge zijn.
quote:Op donderdag 12 januari 2012 20:59 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Loop ongeveer 1-2 minuten uit
Hallonquote:
vikingenquote:Op donderdag 12 januari 2012 21:03 schreef Watertornado het volgende:
Je gaat toch wel Korpiklaani draaien hè?
quote:
quote:Op donderdag 12 januari 2012 21:03 schreef Watertornado het volgende:
Je gaat toch wel Korpiklaani draaien hè?
Godverdomme er is een artiest die zo ongeveer elk nummer aan een drank toewijdt en JIJ hebt hem niet?quote:
quote:Op donderdag 12 januari 2012 21:07 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Godverdomme er is een artiest die zo ongeveer elk nummer aan een drank toewijdt en JIJ hebt hem niet?
En daarna Taio cruz - hangover draaien?quote:Op donderdag 12 januari 2012 21:07 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Godverdomme er is een artiest die zo ongeveer elk nummer aan een drank toewijdt en JIJ hebt hem niet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |