quote:Op donderdag 12 januari 2012 21:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik moest wel lachen toen ze dat in den beginne in alle toonaarden ontkenden. Het was te obvious. Wel schattig.
quote:
Trust mequote:Op donderdag 12 januari 2012 21:43 schreef meowingtons het volgende:
[..]
Juist niet, waarom denk je dat ik dat er niet ingezet heb?
Inderdaad en ik mocht het niet zeggenquote:Op donderdag 12 januari 2012 21:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik moest wel lachen toen ze dat in den beginne in alle toonaarden ontkenden. Het was te obvious. Wel schattig.
quote:Op donderdag 12 januari 2012 21:43 schreef meowingtons het volgende:
[..]
Inderdaad en ik mocht het niet zeggen
Ach, zoals ik zei, het was te obvious. Maar ja, blijkbaar schamen/schaamden ze zich voor hun relatie en dan doe je gekke dingenquote:Op donderdag 12 januari 2012 21:43 schreef meowingtons het volgende:
[..]
Inderdaad en ik mocht het niet zeggen
Dat snap ik welquote:
quote:Op donderdag 12 januari 2012 21:46 schreef robdriessen het volgende:
Ik zit hier maar te lurken tot mijn naam wordt genoemd. Helemaal niets. Forever alone.
Jaquote:Op donderdag 12 januari 2012 21:46 schreef ToT het volgende:
[..]
Ah dus ze zegt gewoon rechtstreeks dat je er niks van bakt?
Op wie geil jij dan?quote:Op donderdag 12 januari 2012 21:46 schreef robdriessen het volgende:
Ik zit hier maar te lurken tot mijn naam wordt genoemd. Helemaal niets. Forever alone.
quote:Op donderdag 12 januari 2012 21:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ach, zoals ik zei, het was te obvious. Maar ja, blijkbaar schamen/schaamden ze zich voor hun relatie en dan doe je gekke dingen.
[..]
Dat snap ik wel. Ik ook op jou, hoor
.
Ik houd m'n mond, hoorquote:Op donderdag 12 januari 2012 21:46 schreef meowingtons het volgende:
[..]Sssss, ze mogen het niet weten
quote:Op donderdag 12 januari 2012 21:46 schreef robdriessen het volgende:
Jaquote:Op donderdag 12 januari 2012 21:46 schreef Tchock het volgende:
Vinden jullie de user 'robdriessen' ook zo cool?
Wiequote:Op donderdag 12 januari 2012 21:48 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Waar is robdriessen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |