Dat was toen...maar nu werd zojuist naar buiten gebracht bij RTL Blvd dat hij haar onlangs zwanger en wel uit het huis heeft gezet...haar verklaring zou zijn dat hij erg kwaad op haar is geworden omdat zij uit haar dak was gegaan nadat hij aan haar had bekend dat hij was vreemdgegaan begrijpu.quote:Gouden Kooi Amanda zwanger van Afrojack
van onze redactie
AMSTERDAM - De Nederlandse dj Afrojack en zijn vriendin Amanda Balk, die eerder te zien was in de Gouden Kooi en Echte meisjes in de jungle, krijgen samen een kindje.
De dj, echte naam Nick van de Wall, en zijn vriendin zijn door het dolle heen. "Hoewel wij allebei pas 23 jaar zijn, is de zwangerschap helemaal gepland", laat Amanda weten aan RTL Boulevard. "We zijn dolgelukkig."
Amanda en Afrojack zijn inmiddels twee jaar samen. Hun eerste kindje wordt in maart verwacht.
Vervolgens een dag later in het AD:quote:Amanda Balk (23), de hoogzwangere ex-vriendin van dj Afrojack zit in ernstige geldnood. Volgens haar komt Afrojack zijn belofte niet na om haar tot de bevalling in februari financieel te ondersteunen.
Via haar advocaat probeert Balk - ooit deelneemster aan de realityserie de Gouden Kooi - haar voormalige levenspartner er al tijden van te overtuigen dat hij toch weer geld aan haar overmaakt. Die roep om hulp bleef tot nu toe onbeantwoord. Dat meldt het AD vandaag.
'Ik krijg niets meer'
Nadat Balk in september na een knallende ruzie door de 24-jarige Afrojack met al haar bezittingen op straat werd gezet, kreeg ze via zijn management een geldbedrag om de eerste maanden mee door te komen. Om hoeveel geld het gaat, wil ze niet zeggen. Wel dat het pertinent niet zo is dat ze er in korte tijd een klein fortuin doorheen heeft gejaagd. 'Hij zou tot de geboorte van zijn dochter blijven betalen. Nu krijg ik al een hele tijd niets meer. Gelukkig springt mijn familie bij, anders zou ik niet weten hoe ik de huur moet betalen,' aldus de 31 weken zwangere vrouw. 'Godzijdank zit mijn dochter nog veilig in mijn buik en maakt ze niks mee van deze toestand.'
Afrojack stelde kort na de breuk in een officiële verklaring zich te distantiëren van negatieve uitspraken die Amanda over hem deed. Ook benadrukte hij in het statement zijn verantwoordelijkheid voor honderd procent te nemen en ervoor te zorgen dat zijn ex zich 'de komende tijd geen zorgen hoefde te maken'. Gisteren waren Nick van de Wall en zijn management niet bereikbaar voor commentaar op de jongste ontwikkelingen.
'Recht op paar honderd euro per maand'
Sinds de breuk heeft Amanda Nick nooit meer gezien of gesproken. 'Ook van zijn familie heb ik niks meer gehoord. Er is dus, omdat er geen contact is, nog niks duidelijk over een eventuele co-ouderschapsregeling.' Amanda Balk en Afrojack waren niet getrouwd en hadden geen samenlevingscontract. Formeel hoeft hij haar dus niet te betalen. 'Wettelijk heeft mijn dochter wel recht op een paar honderd euro per maand.'
En uiteraard nog een ontroerende blikquote:Advocaten praten over toekomst baby Afrojack
De advocaten van Amanda Balk (23) en haar ex-vriend dj Afrojack, de 24-jarige Nick van de Wall uit Spijkenisse, voeren overleg over regelingen die moeten worden getroffen als voormalig Gouden Kooi-deelneemster Balk in februari bevalt van Afrojacks dochtertje. Dat stelt Hugo Langras, de manager van de wereldberoemde producer en dj.
Of de juridische onderhandelingen gaan over een financiële bijdrage aan moeder en kind, of om een eventuele co-ouderschapregeling is onduidelijk. Langras en ook Nick van de Wall willen geen commentaar geven op de beschuldiging van Amanda Balk dat haar ex zijn belofte niet is nagekomen om haar tot en met de bevalling financieel te ondersteunen.
Afrojack zette gisteren wel een korte reactie op Twitter: Liars Suck. Onzeker is of hij daarmee doelt op Amanda's uitlatingen. Na hun knallende ruzie in september, waarbij Balk met al haar bezittingen door Afrojack op straat werd gezet, kreeg de jonge vrouw via het management van de dj een onbekend geldbedrag om elders opnieuw te beginnen.
Dat geld ging, aldus Balk, snel op aan het inrichten van een babykamer en het bewoonbaar maken van haar Amsterdamse flatje. Balk moet nu een beroep doen op financiële steun van haar familie om het hoofd boven water te houden. Ze probeert Afrojack ervan te overtuigen met extra middelen over de brug te komen. Afrojack heeft altijd gezegd zijn verantwoordelijkheden voor honderd procent te zullen nemen. Afrojack zou nu een verhouding hebben met hotelerfgename Paris Hilton. (Redactie)
Ik was al bezig.... nieuwsberichten van dinsdag en woensdag eringezet.quote:Op donderdag 12 januari 2012 12:37 schreef Laysa het volgende:
[..]
Dit misschien even aanpassen....gaat vast automatisch mee van vorig deel
checkquote:Op donderdag 12 januari 2012 12:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik was al bezig.... nieuwsberichten van dinsdag en woensdag eringezet.
Dat is toch echt een still uit Scarface, the pauper version.quote:Op donderdag 12 januari 2012 12:43 schreef Montelly het volgende:
Amanda moet met haar tietjes gewoon Brian op gaan zoeken![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 12 januari 2012 12:53 schreef Leandra het volgende:
Ik zat trouwens nog na te denken over dat babykamerfilmpje van Boulevard (inmiddels ook in de OP), maar ik zie een kordate kraamhulp die in de weg staande Imelda Marcos collectie zo in een kast zetten
Die is al gelukkig zonder haar.quote:Op donderdag 12 januari 2012 12:43 schreef Montelly het volgende:
[ afbeelding ]
met tamara uit topmanager gezocht (bnn)quote:Op donderdag 12 januari 2012 14:52 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Die is al gelukkig zonder haar.
Die kwam toch voorbij in Eigen Huis en Tuin? Met vrouw en kindquote:Op donderdag 12 januari 2012 12:43 schreef Montelly het volgende:
[ afbeelding ]
Was niet nodig toch?quote:
Je zou toch beter moeten weten dan zo'n TT (of post) van mij, zelfs tijdens DGK heb ik niet als een debieltje "karma is a bitch" zitten juichen toen haar moeder haar weer eens liet stikken op haar verjaardag.quote:Op donderdag 12 januari 2012 15:05 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
jah.. ik had ook iets verwacht van
AMANDA MOET DOOT #5
quote:Op donderdag 12 januari 2012 15:09 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je zou toch beter moeten weten dan zo'n TT (of post) van mij, zelfs tijdens DGK heb ik niet als een debieltje "karma is a bitch" zitten juichen toen haar moeder haar weer eens liet stikken op haar verjaardag.
quote:Op donderdag 12 januari 2012 15:02 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die kwam toch voorbij in Eigen Huis en Tuin? Met vrouw en kind
Overduidelijk...quote:Op donderdag 12 januari 2012 16:26 schreef Montelly het volgende:
Het valt mij trouwens wel op dat vooral vrouwen haten op Amanda.
Of ze soppen allemaal op Afrojack, want dat is zo'n schatjequote:Op donderdag 12 januari 2012 17:01 schreef mootie het volgende:
[..]
Overduidelijk...
Waarschijnlijk zijn ze allemaal retejaloers op Aman!
Haten op?quote:Op donderdag 12 januari 2012 16:26 schreef Montelly het volgende:
Jah. want Amanda heeft teveel schoentjes gekochtquote:
Even reposten, voor het perspectief.quote:Op woensdag 11 januari 2012 22:12 schreef Gert het volgende:
Ach..... volgens mij valt het wel mee met de haat tegen Amanda. De meesten hier vinden het denk ik prima als het goed met haar zou gaan, maar lopen ook niet over van empathie nu ze in diverse media loopt te janken. En ja er wordt dan een beetje sarcastisch over haar gedrag en uitlatingen gedaan. Nou en.
Maar van mij mag Amanda gelukkig worden. Hoe meer gelukkige mensen op aard' hoe beter, zei mijn buurvrouw altijd (luidkeels, vaak en 's nachts).
Geen idee waar je het over hebt, maar ik vroeg me alleen af wat haten op is. Ik ken het niet. Ik ken de uitdrukking iemand haten maar niet haten op iemand.quote:Op donderdag 12 januari 2012 17:09 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Jah. want Amanda heeft teveel schoentjes gekocht![]()
Als dat kindje van Paris was geweest had dat kindje nog 100x zoveel schoentjes gekregen
maar daar gaat het volgende topic over, nog even geduld
Dat is FOK taal...quote:Op donderdag 12 januari 2012 17:18 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Geen idee waar je het over hebt, maar ik vroeg me alleen af wat haten op is. Ik ken het niet. Ik ken de uitdrukking iemand haten maar niet haten op iemand.
Ja? Met dié Tamara? Leuke, slimme meid is dat. Had haar niet herkent, maar vond het een erg leuke vlotte ambitieuze dame.quote:Op donderdag 12 januari 2012 14:59 schreef utrecht1970 het volgende:
[..]
met tamara uit topmanager gezocht (bnn)
Ik vind het nog steeds verbazingwekkend dat die twee ogenschijnlijk zo'n goed item vormen.quote:Op donderdag 12 januari 2012 17:37 schreef Marrije het volgende:
Ja? Met dié Tamara? Leuke, slimme meid is dat. Had haar niet herkent, maar vond het een erg leuke vlotte ambitieuze dame.
Blijkbaar ja. . . Geen idee wat de bindende factor is (en dan bedoel ik niet de babyquote:Op donderdag 12 januari 2012 17:43 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik vind het nog steeds verbazingwekkend dat die twee ogenschijnlijk zo'n goed item vormen.
Blijkbaar haalt zij het beste in hem naar boven.
quote:Op donderdag 12 januari 2012 17:54 schreef Marrije het volgende:
[..]
Blijkbaar ja. . . Geen idee wat de bindende factor is (en dan bedoel ik niet de baby).
Dat is het denk ik !quote:Op donderdag 12 januari 2012 18:30 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]Misschien wordt ze in elkaar geslagen als ze bij hem weg gaat...... Of misschien is hij niet meer aggressief, kwam dat alleen door Amanda, wat ik me best voor kan stellen.
was deze al gepost ?quote:Op donderdag 12 januari 2012 18:30 schreef Montelly het volgende:
[ afbeelding]afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit is een repost waard..
Weet je hoe irritant en dom zij was in DGK?quote:Op donderdag 12 januari 2012 16:26 schreef Montelly het volgende:
En Amanda in DGK-tijd het slechtste.quote:Op donderdag 12 januari 2012 17:43 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik vind het nog steeds verbazingwekkend dat die twee ogenschijnlijk zo'n goed item vormen.
Blijkbaar haalt zij het beste in hem naar boven.
Nou we zullen maar hopen dat zo'n behandeling AJ bespaard blijftquote:Op donderdag 12 januari 2012 18:40 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
was deze al gepost ?
[ afbeelding ]
UPDATE: After 6 months of ‘dating’, Paris Hilton’s spokesperson has publicly said on June 11 that
the couple are no longer seeing each other. Just another ‘boy toy kleenex’, I guess. I’m sure his heart
is broken.![]()
http://athensboy.wordpress.com/2009/06/09/
Daar komt hij anders nooit meer overheen. Teh horrorwinter!!!quote:Op donderdag 12 januari 2012 19:09 schreef Scrutinizer het volgende:
Nou we zullen maar hopen dat zo'n behandeling AJ bespaard blijft
Het is zo'n gevoelige jongen, zo welgemanierd en bij anderen betrokken. Echt het soort man dat in de regel op vrouwen als Amanda of Paris zou vallen.quote:Op donderdag 12 januari 2012 20:30 schreef Copycat het volgende:
[..]
Daar komt hij anders nooit meer overheen. Teh horrorwinter!!!
quote:Op donderdag 12 januari 2012 20:39 schreef Copycat het volgende:
Als hij geen plaatjes kon mixen, had ie vast een hoger postaccount dan ik. En Tong erbij.
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 10:23 schreef controlaltdelete het volgende:
Ik vind die AJ niks knaps aan, ik vind het maar een een grote en lelijke baby. Verder had Amanda ook niet weer niet zoveel babyschoentjes, ik vond het best meevallen, ik heb wel meer schoentjes en babykleding gezien bij as. moeders. Het kamertje zag er ook leuk uit bovendien vond ik haar ook nog eens best oprecht en bezorgd (over haar babietje) overkomen. Wie weet doet het moederschap haar goed. Maar ik heb het idee dat men haar hier liever door het slijk haalt.
Ik wens haar niets slechts toe, ik ben alleen onverschillig over hoe ze haar leven invult. Dus als het slecht met haar afloopt, nou en? Iedereen doet dat hier op dit forum. Alsof een iemand ook echt om dat mens geeft. Dat jij juist niets om dat kind geeft vind ik dan weer raar. Dat kind is de dupe om de gehele situatie. Die moet leven met een moeder die weinig van wanten weet en alles alleen maar kan oplossen met haar lichaam. Dat wordt sowieso een slechte opvoeding.quote:Op woensdag 11 januari 2012 21:10 schreef Taurus het volgende:
[..]
Ik snap dit soort reacties ook niet zo goed. Ik heb destijds in de gouden kooi best gezien dat ze een asociaal typje is, maar dat wil nog niet zeggen dat ze niet goed voor dat kind zal zorgen en dat dit wel een treurige situatie is voor haar (niet voor het kind, dat is nog te jong nu, dat komt wel goed denk ik zo).
Wie zegt dat ik niks om dat kind geef? Ik vind je conclusie over Amanda wel een beetje kortzichtig. Omdat ze wel eens heeft gepaaldanst lost ze alles zelfs! op met haar lichaam? Al zou ze prostituée geweest zijn dan wil dat nog niet zeggen dat een kind een slechte opvoeding zal gaan krijgen. Zat verhalen van kinderen die het tegendeel bewijzen en er zijn ook zat verhalen te vinden over kinderen van ouders uit een goed milieu die evengoed het verkeerde pad opgaan. Beetje conservatief gedacht allemaal.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 12:58 schreef Deckard het volgende:
[..]
Ik wens haar niets slechts toe, ik ben alleen onverschillig over hoe ze haar leven invult. Dus als het slecht met haar afloopt, nou en? Iedereen doet dat hier op dit forum. Alsof een iemand ook echt om dat mens geeft. Dat jij juist niets om dat kind geeft vind ik dan weer raar. Dat kind is de dupe om de gehele situatie. Die moet leven met een moeder die weinig van wanten weet en alles alleen maar kan oplossen met haar lichaam. Dat wordt sowieso een slechte opvoeding.
Wat? Deug je niet als je eens gepaaldanst hebt? Wat voor slechts heeft ze allemaal gedaan dan?quote:Op vrijdag 13 januari 2012 13:51 schreef bloodymary1 het volgende:
Maar de kans is wel groter natuurlijk. Wat je zelf niet hebt kun je ook niet overbrengen.
Ik zeg niet dat ik 'niets om dat kind geef' (dat doe ik sowieso niet trouwens, ik ken het mens en het kind niet), ik zeg dat ik geen reden zie me zorgen te maken over dat kind. Kom nou, er zijn meer dan genoeg (in mijn ogen) tokkie's die een stuk erger zijn dan die Amanda die kinderen grootbrengen en die goed terecht komen. Het mag jouw levensstijl niet zijn, maar daar is dan ook alles mee gezegd.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 12:58 schreef Deckard het volgende:
[..]
Ik wens haar niets slechts toe, ik ben alleen onverschillig over hoe ze haar leven invult. Dus als het slecht met haar afloopt, nou en? Iedereen doet dat hier op dit forum. Alsof een iemand ook echt om dat mens geeft. Dat jij juist niets om dat kind geeft vind ik dan weer raar. Dat kind is de dupe om de gehele situatie. Die moet leven met een moeder die weinig van wanten weet en alles alleen maar kan oplossen met haar lichaam. Dat wordt sowieso een slechte opvoeding.
Hoe weet jij dit nou?quote:Op vrijdag 13 januari 2012 16:22 schreef Deckard het volgende:
Ik heb het over haar houding trouwens. Dat iemand paaldanst en elk weekend lekker tekeer is gegaan zegt natuurlijk weinig. Kan je net zo goed een hele goede moeder zijn. Meer had ik het over dat ze nog nooit iets voor een ander over heeft gehad en het ook nogal een dom mokkel is. Dat kind is meer een leuk speledingetje dan dat het ook werkelijk wat gaat worden in een vaste band. Daar heeft haar eigen moeder al heel goed voor gezorgd dat het die kant op gaat.
Het is een dom mokkel wat niet door het patroon wil breken.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 16:32 schreef Leandra het volgende:
Verwijt je haar nou dat ze zich gedraagt als een logisch gevolg van haar opvoeding?
Ja daar baseer ik het op.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 16:46 schreef Taurus het volgende:
Hoe weet jij dit nou?"Nooit iets voor een ander over gehad", kan zijn dat ik iets heb gemist hoor en dat je haar persoonlijk kent, maar baseer je dit nou op de gouden kooi, ja?
![]()
Ja, want domme mokkels weten ook zo goed dat en hoe ze dat moeten doen...quote:Op vrijdag 13 januari 2012 22:31 schreef Deckard het volgende:
Het is een dom mokkel wat niet door het patroon wil breken.
Team AfroJackquote:
Richie iddquote:Op zaterdag 14 januari 2012 12:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
Denk je dat ze dat kind Nicole gaan noemen of gaat het om Nicole Richie?
quote:
nee sorry, iets met blokkade en auteursrechten..quote:
quote:Op zaterdag 14 januari 2012 15:48 schreef Montelly het volgende:
[..]
nee sorry, iets met blokkade en auteursrechten..
Dat liefdeskindje gaat heeeeeeeeeeeeeeeeeel veel schoentjes krijgenquote:Op maandag 6 februari 2012 01:29 schreef tuinfluiter het volgende:
http://www.telegraaf.nl/p(...)jack__.html?sn=prive
[ afbeelding ]
Whehehequote:
Ik ook. Zodra dat album van Paris af is, verwacht ik dat de gezamenlijke kiekjes ook steeds minder worden.quote:Op maandag 6 februari 2012 14:29 schreef Pisces29 het volgende:
En zou het dan echt zijn?Ik verdenk Pafro nog steeds van een grote publiciteitsstunt.
quote:Hilton dook vorig jaar de studio in met Afrojack voor haar nieuwe plaat. "Ik heb een paar nummers voor haar gemaakt", legt hij uit. "Ik heb haar in contact gebracht met een aantal producenten. Zij kent weer veel artiesten, dus we hebben elkaar vooruitgeholpen."
Correct dusquote:Op maandag 6 februari 2012 14:29 schreef Pisces29 het volgende:
Ik verdenk Pafro nog steeds van een grote publiciteitsstunt.
quote:Op vrijdag 10 februari 2012 11:04 schreef mascara-klodder het volgende:
Ik wacht eigenlijk gewoon op het nieuws dat afrodick Paris heeft bezwangerd
Dat zou pas een publiciteitsstunt zijn
twitter:ParisHilton twitterde op zaterdag 11-02-2012 om 10:32:45Loving LA with the sexiest coolest #Dutch people I've ever met @DJAfrojack & @YolantheCabau. #LoveMyLife
http://t.co/gR86yTVN reageer retweet
Lucky dude !§quote:Op zaterdag 11 februari 2012 13:12 schreef ZaZoe het volgende:
twitter:ParisHilton twitterde op zaterdag 11-02-2012 om 10:32:45Loving LA with the sexiest coolest #Dutch people I've ever met @DJAfrojack & @YolantheCabau. #LoveMyLife
http://t.co/gR86yTVN reageer retweet
Amanda doet wel The Duckfacequote:Op zaterdag 11 februari 2012 13:16 schreef Greys het volgende:
En voor de verandering geen tuitlipjes bij Yo
[ afbeelding ]
Ik moest hardop lachenquote:
quote:Op zaterdag 11 februari 2012 13:24 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Amanda doet wel The Duckface
[ afbeelding ]
In New York
Ik kreeg opeens toch wel behoorlijk medelijden met 'r. Jeetje, ze wil zo graag.....quote:Op zaterdag 11 februari 2012 13:25 schreef Copycat het volgende:
Hij in LA, dan ik in Manhattan!
By night!
Dat heb ik ook wel eens maar dan herinner ik me dat ik haar helemaal niet aardig vind en dan is het zo weer overquote:Op zaterdag 11 februari 2012 13:38 schreef Gaoxing het volgende:
[..]
Ik kreeg opeens toch wel behoorlijk medelijden met 'r. Jeetje, ze wil zo graag.....
quote:Op zaterdag 11 februari 2012 13:24 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Amanda doet wel The Duckface
[ afbeelding ]
In New York
Wanneer komen de kiekjes van Yo en Afro in een parkeergarage?quote:Op zaterdag 11 februari 2012 13:16 schreef Greys het volgende:
En voor de verandering geen tuitlipjes bij Yo
[ afbeelding ]
Zwanger aan de kant gezet worden voor fokking Paris Hilton IS ook meelijwekkend.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 13:38 schreef Gaoxing het volgende:
[..]
Ik kreeg opeens toch wel behoorlijk medelijden met 'r. Jeetje, ze wil zo graag.....
Dan gaat ze van de 1.60m kabouter naar 2.00 meter, ik zeg doen Yolanthequote:Op zaterdag 11 februari 2012 13:55 schreef juultje84 het volgende:
[..]
Wanneer komen de kiekjes van Yo en Afro in een parkeergarage?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |