dank jequote:Op woensdag 11 januari 2012 16:33 schreef mascara-klodder het volgende:
Bij shownieuws is een tijdje geleden een reportage met zwangere Amanda geweest waar ook de baby-kamer werd geshowed
Met naaldhakken?quote:Op woensdag 11 januari 2012 17:54 schreef Scrutinizer het volgende:
De baby is nog niet geboren maar heeft al minimaal 9 paar schoenen
Volgens mij alleen maar wat Disneykleertjes en voor de rest gewoon een wit met roze kamertje. Volgens mij heeft ze niet eens een aparte babykamer trouwens. Is dat wat aan het einde vooraan staat (met de roze sprei erover) niet haar bed?quote:Op woensdag 11 januari 2012 17:47 schreef snetje het volgende:
[..]
dank je![]()
http://www.shownieuws.tv/video/amanda-klaar-voor-komst-baby/
een Disney kamertje dus .... echt Amanda's
Nee, maar volgens mij wel roze Uggs.quote:Op woensdag 11 januari 2012 17:56 schreef Copycat het volgende:
[..]
Met naaldhakken?
Kan filmpje niet zien nu, Silverlight, alsof het nog 2011 is ...
Volgens mij ook, er hangt ook een tv aan de muur, dat lijkt me ook niet echt nodig voor een babykamer.quote:Op woensdag 11 januari 2012 17:57 schreef Mula het volgende:
[..]
Volgens mij alleen maar wat Disneykleertjes en voor de rest gewoon een wit met roze kamertje. Volgens mij heeft ze niet eens een aparte babykamer trouwens. Is dat wat aan het einde vooraan staat (met de roze sprei erover) niet haar bed?
Amanda leeft nog in 2009.quote:Op woensdag 11 januari 2012 17:57 schreef Scrutinizer het volgende:
Nee, maar volgens mij wel roze Uggs.
Tis alles wat je er van verwachtquote:Op woensdag 11 januari 2012 18:13 schreef Copycat het volgende:
Dan loop ik toch maar even richting laptop.
Nou ik vind het ook maar sneu voor Amanda, ik snap al die haat hier niet zo goed eigenlijk,quote:
Zakdoek bij de hand houden.quote:Op woensdag 11 januari 2012 18:13 schreef Copycat het volgende:
Dan loop ik toch maar even richting laptop.
Ik vond die traantjes in het begin wel sneu, hoor.quote:
Het is gewoon ook sneu, een treurig tafereeltje.quote:Op woensdag 11 januari 2012 18:24 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik vond die traantjes in het begin wel sneu, hoor.
En toen zag ik die roze Bikkembergs ...
Arm kind vooral. Dat die amanda helemaal wegrot kan mij niet zoveel schelen.quote:Op woensdag 11 januari 2012 18:26 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het is gewoon ook sneu, een treurig tafereeltje.
Wel grappig. Eerst had ze een Wife-beater, daarna een Wife-cheater. Kijken of ze hierna weer iets vindt dat rijmt.quote:Op woensdag 11 januari 2012 20:53 schreef Eg_Wel het volgende:
Best wel knap.. Dat Brian dat toen al zag aankomen!
Ik snap dit soort reacties ook niet zo goed. Ik heb destijds in de gouden kooi best gezien dat ze een asociaal typje is, maar dat wil nog niet zeggen dat ze niet goed voor dat kind zal zorgen en dat dit wel een treurige situatie is voor haar (niet voor het kind, dat is nog te jong nu, dat komt wel goed denk ik zo).quote:Op woensdag 11 januari 2012 20:26 schreef Deckard het volgende:
[..]
Arm kind vooral. Dat die amanda helemaal wegrot kan mij niet zoveel schelen.
wife-eater?quote:Op woensdag 11 januari 2012 21:04 schreef Gert het volgende:
[..]
Wel grappig. Eerst had ze een Wife-beater, daarna een Wife-cheater. Kijken of ze hierna weer iets vindt dat rijmt.
wife rijmt in ieder geval op knifequote:Op woensdag 11 januari 2012 21:04 schreef Gert het volgende:
[..]
Wel grappig. Eerst had ze een Wife-beater, daarna een Wife-cheater. Kijken of ze hierna weer iets vindt dat rijmt.
Het is vooral treurig die reactiesquote:Op woensdag 11 januari 2012 21:10 schreef Taurus het volgende:
[..]
Ik snap dit soort reacties ook niet zo goed. Ik heb destijds in de gouden kooi best gezien dat ze een asociaal typje is, maar dat wil nog niet zeggen dat ze niet goed voor dat kind zal zorgen en dat dit wel een treurige situatie is voor haar (niet voor het kind, dat is nog te jong nu, dat komt wel goed denk ik zo).
Bovendien komt het wel vaker voor dat dames die eerst zo verantwoordelijk waren als een tokkie met kinderen plotseling wel hun leven op orde maken. En waarom zou zij er niet zo een zijn? Ik vind 'r niet zo verkeerd.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Nederlanders koesteren hun zelfoverschatting, terwijl ze hun gebrek aan beschaving en bescheidenheid als assertiviteit vieren."
quote:Op woensdag 11 januari 2012 21:18 schreef Gert het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Da's in ieder geval beter danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik denk dat ze het wel zou doen! Geld is geld.quote:
Ja maar dat is echt echt onbereikbaarquote:Op woensdag 11 januari 2012 21:28 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik denk dat ze het wel zou doen! Geld is geld.
Toevallig zat ik kort daarvoor nog te googlen naar nieuws over Amanda. Ik was even nieuwsgierig hoe het met haar gaat en of ze al is bevallen, maar dat duurt nog even.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 13:48 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het stukje uit het AD dan maar:
[..]
Dat is wel schattig naïef trouwens, "een paar honderd euro per maand" als de ex-partner zo'n inkomen heeft![]()
Als ik Amanda was dan ging ik op zoek naar een andere advocaat...
Tja, de knul heeft ook nooit een vader gehad, soms best typisch hoe sommige dingen generaties doorgaan... ben benieuwd of hij nog iets in het leven gaat betekenen voor het kind... Of dat hij pas voorbij komt suizen als het uit de luiers is.quote:Op woensdag 11 januari 2012 21:53 schreef utrecht1970 het volgende:
Nick die nu de fast en furious live met Paris leeft
Als hij niet komt kijken na de geboorte, en zij nodigt hem uit, dan is het best een gigantische klootzakquote:Op woensdag 11 januari 2012 22:02 schreef Laysa het volgende:
Ik vrees dat hij zelfs bij de geboorte niks laat horen
En toch denk ik dat het ontbreken van een vader bij een meisje "schadelijker" is dan bij een jongen.quote:Op woensdag 11 januari 2012 21:59 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Tja, de knul heeft ook nooit een vader gehad, soms best typisch hoe sommige dingen generaties doorgaan... ben benieuwd of hij nog iets in het leven gaat betekenen voor het kind... Of dat hij pas voorbij komt suizen als het uit de luiers is.
En al helemaal niet als er dan net toevallig ook een leuke tekenfilm op tv is.quote:Op woensdag 11 januari 2012 22:02 schreef Laysa het volgende:
Ik vrees dat hij zelfs bij de geboorte niks laat horen
Ik denk precies het omgekeerde. Maar misschien heeft zij ook geen goeie moeder gehad...quote:Op woensdag 11 januari 2012 22:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
En toch denk ik dat het ontbreken van een vader bij een meisje "schadelijker" is dan bij een jongen.
Hij reageert ook niet op echo's die ze door stuurt....zegt zequote:Op woensdag 11 januari 2012 22:04 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Als hij niet komt kijken na de geboorte, en zij nodigt hem uit, dan is het best een gigantische klootzak
Dat staat wel vast... De moeder van Amanda is het toonbeeld van hoe het niet moet.quote:Op woensdag 11 januari 2012 22:06 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik denk precies het omgekeerde. Maar misschien heeft zij ook geen goeie moeder gehad...
Dat vind ik niet zo gek, dat is "maar" een foto, een echo, hij weet dat het prima gaat met de baby, want zij meldt dat in de pers.quote:Op woensdag 11 januari 2012 22:07 schreef Laysa het volgende:
[..]
Hij reageert ook niet op echo's die ze door stuurt....zegt ze
Ik ook. En een goed moederfiguur slaat Mamanda ook niet bepaald. Een modderfiguur, dat dan weer wel.quote:Op woensdag 11 januari 2012 22:06 schreef Pisces29 het volgende:
Ik denk precies het omgekeerde. Maar misschien heeft zij ook geen goeie moeder gehad...
Ah, ja ik weet ook niks over haar, ik ken alleen de foto's waar ze als een sloerie aan de paal hangt.quote:Op woensdag 11 januari 2012 22:09 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat staat wel vast... De moeder van Amanda is het toonbeeld van hoe het niet moet.
Hoe zou hij daar dan op moeten reageren? Dat vind ik helemaal niks zeggen.quote:Op woensdag 11 januari 2012 22:07 schreef Laysa het volgende:
Hij reageert ook niet op echo's die ze door stuurt....zegt ze
Nee, als je ruzie hebt lig je niet wakker van die foto, het is toch niet tastbaar...quote:Op woensdag 11 januari 2012 22:13 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hoe zou hij daar dan op moeten reageren? Dat vind ik helemaal niks zeggen.
Dat inderdaad.quote:Op woensdag 11 januari 2012 22:12 schreef Gert het volgende:
Ach..... volgens mij valt het wel mee met de haat tegen Amanda. De meesten hier vinden het denk ik prima als het goed met haar zou gaan, maar lopen ook niet over van empathie nu ze in diverse media loopt te janken. En ja er wordt dan een beetje sarcastisch over haar gedrag en uitlatingen gedaan. Nou en.
Maar van mij mag Amanda gelukkig worden. Hoe meer gelukkige mensen op aard' hoe beter, zei mijn buurvrouw altijd (luidkeels, vaak en 's nachts).
I agree.quote:Op woensdag 11 januari 2012 22:14 schreef Laysa het volgende:
Nah...een klein beetje belangstelling voor zijn kind zou hem toch niet misstaan...vind ik dan weer hé!
Ik heb al jaren geleden afgezworen Amanda op haar woord te geloven. En interesse in een echo is imo ook wat anders, abstracter. Zeker voor een vader. Denk ik.quote:Op woensdag 11 januari 2012 22:14 schreef Laysa het volgende:
Nah...een klein beetje belangstelling voor zijn kind zou hem toch niet misstaan...vind ik dan weer hé!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |