Jah. want Amanda heeft teveel schoentjes gekochtquote:
Even reposten, voor het perspectief.quote:Op woensdag 11 januari 2012 22:12 schreef Gert het volgende:
Ach..... volgens mij valt het wel mee met de haat tegen Amanda. De meesten hier vinden het denk ik prima als het goed met haar zou gaan, maar lopen ook niet over van empathie nu ze in diverse media loopt te janken. En ja er wordt dan een beetje sarcastisch over haar gedrag en uitlatingen gedaan. Nou en.
Maar van mij mag Amanda gelukkig worden. Hoe meer gelukkige mensen op aard' hoe beter, zei mijn buurvrouw altijd (luidkeels, vaak en 's nachts).
Geen idee waar je het over hebt, maar ik vroeg me alleen af wat haten op is. Ik ken het niet. Ik ken de uitdrukking iemand haten maar niet haten op iemand.quote:Op donderdag 12 januari 2012 17:09 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Jah. want Amanda heeft teveel schoentjes gekocht![]()
Als dat kindje van Paris was geweest had dat kindje nog 100x zoveel schoentjes gekregen
maar daar gaat het volgende topic over, nog even geduld
Dat is FOK taal...quote:Op donderdag 12 januari 2012 17:18 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Geen idee waar je het over hebt, maar ik vroeg me alleen af wat haten op is. Ik ken het niet. Ik ken de uitdrukking iemand haten maar niet haten op iemand.
Ja? Met dié Tamara? Leuke, slimme meid is dat. Had haar niet herkent, maar vond het een erg leuke vlotte ambitieuze dame.quote:Op donderdag 12 januari 2012 14:59 schreef utrecht1970 het volgende:
[..]
met tamara uit topmanager gezocht (bnn)
Ik vind het nog steeds verbazingwekkend dat die twee ogenschijnlijk zo'n goed item vormen.quote:Op donderdag 12 januari 2012 17:37 schreef Marrije het volgende:
Ja? Met dié Tamara? Leuke, slimme meid is dat. Had haar niet herkent, maar vond het een erg leuke vlotte ambitieuze dame.
Blijkbaar ja. . . Geen idee wat de bindende factor is (en dan bedoel ik niet de babyquote:Op donderdag 12 januari 2012 17:43 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik vind het nog steeds verbazingwekkend dat die twee ogenschijnlijk zo'n goed item vormen.
Blijkbaar haalt zij het beste in hem naar boven.
quote:Op donderdag 12 januari 2012 17:54 schreef Marrije het volgende:
[..]
Blijkbaar ja. . . Geen idee wat de bindende factor is (en dan bedoel ik niet de baby).
Dat is het denk ik !quote:Op donderdag 12 januari 2012 18:30 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]Misschien wordt ze in elkaar geslagen als ze bij hem weg gaat...... Of misschien is hij niet meer aggressief, kwam dat alleen door Amanda, wat ik me best voor kan stellen.
was deze al gepost ?quote:Op donderdag 12 januari 2012 18:30 schreef Montelly het volgende:
[ afbeelding]afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit is een repost waard..
Weet je hoe irritant en dom zij was in DGK?quote:Op donderdag 12 januari 2012 16:26 schreef Montelly het volgende:
Het valt mij trouwens wel op dat vooral vrouwen haten op Amanda.
En Amanda in DGK-tijd het slechtste.quote:Op donderdag 12 januari 2012 17:43 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik vind het nog steeds verbazingwekkend dat die twee ogenschijnlijk zo'n goed item vormen.
Blijkbaar haalt zij het beste in hem naar boven.
Nou we zullen maar hopen dat zo'n behandeling AJ bespaard blijftquote:Op donderdag 12 januari 2012 18:40 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
was deze al gepost ?
[ afbeelding ]
UPDATE: After 6 months of ‘dating’, Paris Hilton’s spokesperson has publicly said on June 11 that
the couple are no longer seeing each other. Just another ‘boy toy kleenex’, I guess. I’m sure his heart
is broken.![]()
http://athensboy.wordpress.com/2009/06/09/
Daar komt hij anders nooit meer overheen. Teh horrorwinter!!!quote:Op donderdag 12 januari 2012 19:09 schreef Scrutinizer het volgende:
Nou we zullen maar hopen dat zo'n behandeling AJ bespaard blijft
Het is zo'n gevoelige jongen, zo welgemanierd en bij anderen betrokken. Echt het soort man dat in de regel op vrouwen als Amanda of Paris zou vallen.quote:Op donderdag 12 januari 2012 20:30 schreef Copycat het volgende:
[..]
Daar komt hij anders nooit meer overheen. Teh horrorwinter!!!
quote:Op donderdag 12 januari 2012 20:39 schreef Copycat het volgende:
Als hij geen plaatjes kon mixen, had ie vast een hoger postaccount dan ik. En Tong erbij.
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 10:23 schreef controlaltdelete het volgende:
Ik vind die AJ niks knaps aan, ik vind het maar een een grote en lelijke baby. Verder had Amanda ook niet weer niet zoveel babyschoentjes, ik vond het best meevallen, ik heb wel meer schoentjes en babykleding gezien bij as. moeders. Het kamertje zag er ook leuk uit bovendien vond ik haar ook nog eens best oprecht en bezorgd (over haar babietje) overkomen. Wie weet doet het moederschap haar goed. Maar ik heb het idee dat men haar hier liever door het slijk haalt.
Ik wens haar niets slechts toe, ik ben alleen onverschillig over hoe ze haar leven invult. Dus als het slecht met haar afloopt, nou en? Iedereen doet dat hier op dit forum. Alsof een iemand ook echt om dat mens geeft. Dat jij juist niets om dat kind geeft vind ik dan weer raar. Dat kind is de dupe om de gehele situatie. Die moet leven met een moeder die weinig van wanten weet en alles alleen maar kan oplossen met haar lichaam. Dat wordt sowieso een slechte opvoeding.quote:Op woensdag 11 januari 2012 21:10 schreef Taurus het volgende:
[..]
Ik snap dit soort reacties ook niet zo goed. Ik heb destijds in de gouden kooi best gezien dat ze een asociaal typje is, maar dat wil nog niet zeggen dat ze niet goed voor dat kind zal zorgen en dat dit wel een treurige situatie is voor haar (niet voor het kind, dat is nog te jong nu, dat komt wel goed denk ik zo).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |