abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_106707165
Voor wie is de FoK!Dieetclub bedoeld? De FoK!Dieetclubtopics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen met overgewicht die een BMI (body mass index, ook wel bekend als Quetelet Index) hebben van 27 of hoger. Bij een BMI van onder de 25 ben je van harte welkom in het zustertopic Slank de zomer in. Dit kun je vinden in het LIF-forum op FoK!. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt. Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje Ik wil ook!.

Linkjes Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Goede en lekkere tips voor verantwoord ontbijt/lunch: Gezonde ontbijt/lunch keuzes

Ik wil ook! Dat kan ;) Maak een dieetticker aan op www.lilyslim.com, vergeet je naam niet in de ticker te zetten!! Meld in dit topic duidelijk dat je ook in de OP wilt en geef het linkje van je ticker. De topicstarter óf één van de modjes zet je er dan bij. Als je een account aanmaakt krijgt je ticker hier automatisch ook een update als je iets aanpast. Als je geen account wilt zul je ieder weegmoment een nieuwe ticker aan moeten maken en de url duidelijk in het topic zetten met het verzoek om aanpassing van je ticker.

Deelnemers De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks:

Riann

BrandX

Kwak
pi_106707187
dat is lang geleden dat ik een topic opende in dieetclub...

quote:
1s.gif Op woensdag 11 januari 2012 23:18 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Je bent heul niet vadsig :N bij vadsig denk ik Flodder...
ik heb een bmi van 44...
Kwak
  Licht Ontvlambaar woensdag 11 januari 2012 @ 23:23:52 #3
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_106707313
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 23:20 schreef kwakz0r het volgende:
dat is lang geleden dat ik een topic opende in dieetclub...

[..]

ik heb een bmi van 44...
Dat maakt je nog niet vadsig :)
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_106707382
O+
Kwak
pi_106707455
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 23:10 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

ga je weer... er zijn zat mensen die dat doen in dit topic! we posten hier alleen de percentages en getallen niet omdat dat niet het belangrijkste is. Als je komt van niks ontbijten, croissants voor de lunch, een zak chips, twee borden vet avondeten - of van de hele dag hongeren en s avonds snoepen - of van sonja bakker - of van een shakedieet - etc - dan is een normaal eetpatroon al heel wat! of ik nou 33% of 28% eiwitten eet op een dag....

jíj begint over dat we niet moeten letten op "gezond/ongezond" maar naar micronutriënten moeten kijken... dan denk ik aan preparaten en whey-shakes enzo.

die lijstjes die ik post zijn gewoon als een soort "controle" van anderen. als ik hier moet opschrijven dat ik een halve zak chips op heb weet ik zeker dat er mensen iets van gaan zeggen. als een ander dat doet zeg ik er ook wat van, net als van smoesjes en emotie-eten enzo.
Kijk, dit soort rare denkbeelden. Wat hebben dat soort dingen nu weer met die anabolen te maken. Begin je verlichting eens hier, op Wikipedia. Ja, het ziet er anders uit dan Viva-forum, en nee, nu niet meteen te roepen 'iedereen kan alles op Wikipedia zetten'. Ga je gewoon eens iets beter inlezen en doe er je voordeel mee. Je hoeft niet je hele leven met voor vier man aan onderkinnen rond te lopen.

quote:
1s.gif Op woensdag 11 januari 2012 23:15 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Tsja... Ik heb geen behoefte aan harde meetbare gegevens, ik ben op zoek naar de balans tussen genieten en gewicht. En het spijt me, ik ben niet dik en vadsig (meer).
Kijk, dat blijft natuurlijk gewoon je persoonlijke voorkeur. En genieten is voor iedereen weer anders. Ik kan er echt van genieten wanneer ik 's avonds alleen en met een baldadig gezicht furieus aan mijn pik sta te trekken terwijl ik kijk naar die breedgeschouderde adonis in de badkamerspiegel. Ik kan daar echt van genieten, weet je? En wanneer ik me bedenk wat ik daar allemaal voor heb moeten doen / niet doen, en dan zo het resultaat zie, dan wil ik die tips graag delen met anderen, in de hoop dat zij zich er ook mee kunnen verbeteren. Want ik kan daar echt van genieten, je weet wel.
  Licht Ontvlambaar woensdag 11 januari 2012 @ 23:30:25 #6
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_106707575
quote:
10s.gif Op woensdag 11 januari 2012 23:27 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

Kijk, dit soort rare denkbeelden. Wat hebben dat soort dingen nu weer met die anabolen te maken. Begin je verlichting eens hier, op Wikipedia. Ja, het ziet er anders uit dan Viva-forum, en nee, nu niet meteen te roepen 'iedereen kan alles op Wikipedia zetten'. Ga je gewoon eens iets beter inlezen en doe er je voordeel mee. Je hoeft niet je hele leven met voor vier man aan onderkinnen rond te lopen.

[..]

Kijk, dat blijft natuurlijk gewoon je persoonlijke voorkeur. En genieten is voor iedereen weer anders. Ik kan er echt van genieten wanneer ik 's avonds alleen en met een baldadig gezicht furieus aan mijn pik sta te trekken terwijl ik kijk naar die breedgeschouderde adonis in de badkamerspiegel. Ik kan daar echt van genieten, weet je? En wanneer ik me bedenk wat ik daar allemaal voor heb moeten doen / niet doen, en dan zo het resultaat zie, dan wil ik die tips graag delen met anderen, in de hoop dat zij zich er ook mee kunnen verbeteren. Want ik kan daar echt van genieten, je weet wel.
Daar heb je volledig gelijk in... Persoonlijk pijp ik liever, goed voor de eiwitinname ook.
pi_106707643
quote:

[..]

[..]

ik heb het nergens over anabolen gehad :') ik ben bekend met de macronutriënten en de talloze theorieën over hope veel je van welke moet eten. je had het over micronutriënten, daardoor dacht ik aan preparaten, van aminozuren bijvoobeeld.

en ik heb ook al geen pik :'( sjit.
Kwak
pi_106707780
Zonder die anabolen was het me nooit gelukt. Een beetje shakies hier en crenartines daar, ben net een opgepompte kikker nu. Zijn er in dit topic dan ook mensen die (serieus) aan krachttraining doen dan?
pi_106707853
quote:
14s.gif Op woensdag 11 januari 2012 23:35 schreef Panzermaus het volgende:
Zonder die anabolen was het me nooit gelukt. Een beetje shakies hier en crenartines daar, ben net een opgepompte kikker nu. Zijn er in dit topic dan ook mensen die (serieus) aan krachttraining doen dan?
nee, in slank wel, maar de meesten zitten in t bodybuild topic ;)
Kwak
pi_106708068
quote:

Nou verlicht ons eens met je tips dan want daar lees ik nog niets over.
Spoilers!
pi_106708452
Ik zit hier maar te wachten op die tips Panz. Maar het duurt vast een tijdje voor je dat alles hebt getypt dus ik ga maar naar bed. Trusten schatjes :* .
Spoilers!
pi_106708533
*stil*
*mooi*

welterusten!
Kwak
  woensdag 11 januari 2012 @ 23:54:51 #13
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_106708548
quote:
1s.gif Op woensdag 11 januari 2012 23:30 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Daar heb je volledig gelijk in... Persoonlijk pijp ik liever, goed voor de eiwitinname ook.
_O_ _O- Oh hell yeah O+
Be happy with the little things in life
pi_106709338
quote:
14s.gif Op woensdag 11 januari 2012 22:35 schreef Panzermaus het volgende:
Ik zou jullie bijna digitaal toewensen om altijd dik te blijven, maar zo'n badass ben ik niet.
Hier moest ik wel om lachen maar het is gemeen. Volgens mij valt het bij de overige users wel mee en zijn die vrij goed bezig.
pi_106713294
Goeiemorgen!

Panzermaus, geef dan eens een voorbeeldmenu wat volgens jou goed is, en geschikt voor ons, daar ben ik wel benieuwd naar dan!

Vanmorgen weer wat eraf, en dat voelt goed! *O*

We hadden een heel weekmenu voorbereid, maar de recepten van het voedingscentrum zeggen dat het voor 2 personen is, en wij krijgen dat nevertenooitniet op met zijn tweetjes, dus vandaag eten we restjes.. Lekker makkelijk, want ik heb vandaag mijn "late" werkdag, en dan heb ik meestal weinig puf meer om te koken als ik thuiskom.
Voor volgende week zijn we ook alweer bezig met zoeken naar recepten, dus dat gaat ook goed.
  donderdag 12 januari 2012 @ 08:12:04 #16
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_106713358
Beetje jammer dat je dan zelf aan je pik moe trekken, en ondanks je Adonis lichaam, geen lekker dun sprietje kan vinden, om aan je pik te zuigen.

Vandaag met spoed naar de dokter.
Gisteren ineens enorme rugpijn, uitstralend in beiden benen, inclusief gevoelsverlies. (Heb 5 jaar geleden een hernia operatie gehad, en neen toen was ik niet te zwaar voordat die lekkere geile adonis daarover begint te mauwen.) Dus ik hoop enorm dat het spit is, en geen acute hernia.
pi_106713568
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 08:12 schreef Silmarwen het volgende:
Beetje jammer dat je dan zelf aan je pik moe trekken, en ondanks je Adonis lichaam, geen lekker dun sprietje kan vinden, om aan je pik te zuigen.

Vandaag met spoed naar de dokter.
Gisteren ineens enorme rugpijn, uitstralend in beiden benen, inclusief gevoelsverlies. (Heb 5 jaar geleden een hernia operatie gehad, en neen toen was ik niet te zwaar voordat die lekkere geile adonis daarover begint te mauwen.) Dus ik hoop enorm dat het spit is, en geen acute hernia.
Klinkt niet fijn, veel succes! Hoop met je mee.
pi_106713712
Silmarwen, hopen dat het meevalt, ik hoop voor je dat het gewoon spit is. Hoe laat kan je bij de dokter terecht?
  donderdag 12 januari 2012 @ 08:58:32 #19
319308 Tink89
To live is to dance
pi_106713793
Silmarwen, succes! Hopen allemaal dat het meevalt...

Ik heb overigens de hele discussie teruggelezen *had moeten studeren, moet toch iets doen* en zie nu zo'n vies, overgespierd mannetje dat zichzelf heel lekker vindt voor me. Ben blij dat ik het gisteravond niet gelezen heb, nachtmerries! Wat ik er verder nog over wil zeggen, is dat er hier inderdaad wat mensen bij zijn die niet altijd weten wat gezond is en wat niet, maar precies om daar tips over te krijgen, zijn we allemaal hier. Velen van ons zijn al kilo's kwijt, of het er nou 5 of 50 zijn, dus blijkbaar doen we toch iets goed :) Dus lieverds, ik ben hoe dan ook trots op ons dat we er mee bezig zijn, open staan voor adviezen van mensen die het goed bedoelen en ons niet allemaal over een kam scheren en gezonder zijn dan vroeger! :*

Zo, nu ga ik wel echt studeren. Vanmiddag met een vriendinnetje naar Mugs en Muffins. Neem wrs een ijskoffie (met ijsklontjes, niet met roomijs) en dan vraag ik om halfvolle melk en geen slagroom. Het blijft niet de beste keuze, maar het verschilt tussen volle en halfvolle melk proef ik toch niet en slagroom vind ik niet lekker, dus zo maak ik er iig nog een iets minder grote kcal-bom van :)

Xje!
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_106713819
Als je er maar goed van geniet Tink, het is erg zonde als je iets ongezonds eet wat eigenlijk achteraf helemaal niet de kcal waard was...
pi_106713896
Geen zin om terug te lezen, volgens mij mis ik er niet veel aan
Vanavond weer naar de sportschool voor een uurtje krachttraining *O*
pi_106713905
O ja, en wat ik steeds nog wil vragen, wie heeft er nog tips voor lekkere vis?

Ik heb nu iets van panga/pangasiusfilet liggen in de diepvries, maar die ruikt en smaakt alsof hij eerst nog een paar uurtjes is wezen zwemmen in het plaatselijke subtropische zwemparadijs.. Ik zoek dus iets wat beter smaakt...
pi_106713951
oh ieuw pangasiusfilet.. ik vind dat geen echte vis ;)
Kabeljauw, zalm.. gewoon bij de vishandel, wel wat duurder dan die pangasiusfiletdingen, maar als je dan gewoon iets minder neemt..
Kabeljauw in een pakketje folie met een takje dille, drupje olijfolie, beetje peper en zout in de oven en als het gaar is een schijfje citroen erop uitknijpen omnom!

En sterkte Silmarwen!
pi_106713953
(WTF... wij moeten dus met z'n alle aan de anabolen... dacht het niet. Gewoon gezond eten met die handel en bewegen is voor de meesten genoeg. Wij willen afvallen, niet eruit zien als een bodybuilder. Trouwens, anabolen zijn zo ontzettend slecht voor je lichaam en je hormoonhuishouding... Liever dik dan een micropenis en om de zoveel tijd depressief en agressief door de anabolen. Mij niet gezien)

Vandaag ga ik bakken voor mijn vrienden (en nee, ik eet niet mee), gelukkig ben ik wel gezegend met discipline.
  donderdag 12 januari 2012 @ 09:16:40 #25
319308 Tink89
To live is to dance
pi_106714076
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 09:08 schreef MarMar het volgende:
oh ieuw pangasiusfilet.. ik vind dat geen echte vis ;)
Kabeljauw, zalm.. gewoon bij de vishandel, wel wat duurder dan die pangasiusfiletdingen, maar als je dan gewoon iets minder neemt..
Kabeljauw in een pakketje folie met een takje dille, drupje olijfolie, beetje peper en zout in de oven en als het gaar is een schijfje citroen erop uitknijpen omnom!

En sterkte Silmarwen!
Pangasius- en Tilapia is sowieso lekkerder als je het bij de vishandel haalt, die uit de diepvries is niet echt lekker, nee...
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
  Licht Ontvlambaar donderdag 12 januari 2012 @ 09:22:49 #26
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_106714171
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 09:16 schreef Tink89 het volgende:

[..]

Pangasius- en Tilapia is sowieso lekkerder als je het bij de vishandel haalt, die uit de diepvries is niet echt lekker, nee...
ik bedenk me net dat ik beiden nog nooit heb gegeten :P
  donderdag 12 januari 2012 @ 09:28:48 #27
319308 Tink89
To live is to dance
pi_106714255
quote:
11s.gif Op donderdag 12 januari 2012 09:22 schreef Sjeen het volgende:

[..]

ik bedenk me net dat ik beiden nog nooit heb gegeten :P
Het is lekker mager en je kunt er bijvoorbeeld wel echt heel lekker mee wokken, omdat het redelijk neutraal is. Vind het ook lekker in een vispotje met mosterd en creme fraiche :)
  Licht Ontvlambaar donderdag 12 januari 2012 @ 09:48:35 #28
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_106714601
Kijk, daar zal het aan liggen... ik wok zelden en vind bij vis mager geen positief punt ;)
  donderdag 12 januari 2012 @ 09:51:48 #29
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_106714685
crap! ik heb een hoop gemist gister! _O-

Lijstje:
O: bakje vanille yoghurt
T : niks, moet zo naar ziekenhuis voor buik/darm echo en een licht ontbijt was gewenst
L: salade met brood, ik twijfel nog over de soep.. is het verstandig/goed om dat er bij te eten? stimuleert het iets ofzo? ik mis er niks aan als ik het niet eet namelijk.. T: 2 stuks fruit
D: nog geen idee, vanavond eens boodschappen doen
T: bakje vanille yoghurt
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  donderdag 12 januari 2012 @ 09:53:56 #30
319308 Tink89
To live is to dance
pi_106714735
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 09:48 schreef Sjeen het volgende:
Kijk, daar zal het aan liggen... ik wok zelden en vind bij vis mager geen positief punt ;)
Daar ligt het vast aan :) Ik hou dan weer niet zo van zalm enzo...
  donderdag 12 januari 2012 @ 10:22:40 #31
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_106715238
Het is spit. *O* Nog nooit zo blij geweest met spit. :D Krijg pijnstilling, even weekend afwachten.

O: Gepofte rijst met melk en thee
T: Melkliga en thee
L: 2 x Boterham met gekookt ei
T: Gepofte appel met kaneel en rozijntjes
D: Spaghetti (meergranen, met extra groente erdoor, tomaat, champignons, paprika, rode uit.)
pi_106715303
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 09:53 schreef Tink89 het volgende:

[..]

Daar ligt het vast aan :) Ik hou dan weer niet zo van zalm enzo...
Zelfs als je aan de lijn doet hoef je niet overal van te houden ;)
  donderdag 12 januari 2012 @ 10:31:12 #33
251095 Purdey
Better off alone..
pi_106715431
Ik heb ooit eens gelezen dat dat heel slecht was, die pangasius en Tilapia. Omdat dat in Thailand in hele vieze wateren wordt gekweekt, en daarom zo goedkoop is? Ik heb het daarom ook nooit gegeten. Moet eerlijk bekennen dat ik het best weleens wil proberen toch ;)

Vanmorgen niks afgevallen, gelijk gebleven met gisteren. En toch, en toch.. Ik val al een week achter elkaar minstens 3 á 4 ons af per dag, en als je dan ineens stilstaat is dat toch een dingetje :D

O: 2 meergranen pistoletjes. 1 met anijshagel, 1 met donkere hagelslag. Beker thee.
L: 2 boterhammen met kipfilet, cherrytomaatjes, beker optimel.
T: Fruit. Beker thee.
D: Linzencurry met groene boemboe, kokosmelk en kalkoenfilet.
A: Bekertje activia, stukje fruit.
So, here is the truth about the truth. It hurts, and so we lie.
pi_106715712
Gisteren:
O: yoghurt met cruesli
S: 1 mile met gewichten
T: glas tomatensap
L: Gepocheerd ei met ansjovis en spinazie op toast, 2 toastjes met light jam
T: kleine wrap met st moret, rauwe ham en spinazie. (zal foto maken voor Audrey ;) ) 2 keelpastilles, zoute sticks
A: Ovenschotel met boerenkool, aardappel, tomaat en cottage cheese. Klein stukje magere rookworst.
T: 200 ml Verse appelmoes zonder toevoegingen. Keelpastille

Grr, mijn ritme moet echt beter worden, ik denk dat ik maar vaste tijden voor eten aan ga houden want dit schiet niet op.

Vandaag:
O: Yoghurt met cruesli
S: 1 mile met gewichten
T: Glas tomatensap
L: 2 wraps met rauwe ham, st moret en spinazie
T: 2 mini eierkoeken
A: ovenschotel met aardappel en een berg provencaalse groenten
T: appelmoes

[ Bericht 13% gewijzigd door Lucky_Strike op 12-01-2012 10:51:45 ]
Spoilers!
pi_106715846
Oh en hoera voor de spit van Silmarwen en de weeklijsten van Laive *O* w/ .
Spoilers!
pi_106716029
quote:
7s.gif Op donderdag 12 januari 2012 09:51 schreef Barreltje het volgende:

Lijstje:
T : niks, moet zo naar ziekenhuis voor buik/darm echo en een licht ontbijt was gewenst
L: salade met brood, ik twijfel nog over de soep.. is het verstandig/goed om dat er bij te eten? stimuleert het iets ofzo? ik mis er niks aan als ik het niet eet namelijk.. T: 2 stuks fruit
Hoeveel kcal? Hoeveel kcal is je onderhoud?
Gewoon een lijstje met wat willekeurige etenswaren zegt niks.

En 'bakje vanille yoghurt' is geen voedsel.
pi_106716167
quote:
7s.gif Op donderdag 12 januari 2012 09:51 schreef Barreltje het volgende:

Lijstje:
Als het gezonde soep is (dus niet met veel room ofzo) dan kan het wat extra groente toevoegen = vitamientjes :)
Be someone that makes you happy
pi_106716236
Lijstje van gister is ook veranderd:

O: muesli met pecannoten en mag yoghurt
T: volkorenboterham met kipfilet, rucola, philadelphia(wel dun gesmeerd)
L: 1 wrap met zalm en philadelphia & kop koffie met 1 zoetje
T: 2 appels & salade van rucola/tomaat/pijnboompit/komkommer/heldere dressing/ei
T: een kindersurprize ei (why??? haha het is de tijd van de maand maar ik had het beter niet kunnen doen)
D: Droge rijst, sperziebonen met sesamzaad, kip in een klein beetje terriyaki gebakken
T: tomatensoep

Best veel nog geworden maar naar mijn idee niet echt heel slecht op dat chocoladeei na dan.

Lijstje van vandaag:
O: muesli met pecannoten en mag yoghurt (wilde eigenlijk een omelet maar verslapen..)
T: een hardgekookt ei
L: volkorenbroterham met kipfilet en een appel
T: hardgekookt ei en een derde van een zalmwrap
T: appel
D: misschien vandaag de minestronesoep?
pi_106716473
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 10:31 schreef Purdey het volgende:

Vanmorgen niks afgevallen, gelijk gebleven met gisteren. En toch, en toch.. Ik val al een week achter elkaar minstens 3 á 4 ons af per dag, en als je dan ineens stilstaat is dat toch een dingetje
Elke dag wegen heeft geen zin, daarvoor schommel je te veel. Voor hetzelfde geld houd je nu wat extra vocht vast waardoor je niet lichter bent :) Wacht gewoon even af :)
'
Maar wel goed bezig :D
  donderdag 12 januari 2012 @ 11:19:18 #40
319308 Tink89
To live is to dance
pi_106716579
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 11:15 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Elke dag wegen heeft geen zin, daarvoor schommel je te veel. Voor hetzelfde geld houd je nu wat extra vocht vast waardoor je niet lichter bent :) Wacht gewoon even af :)
'
Maar wel goed bezig :D
Ik weeg wel iedere dag (doel is om de dag, maar dan hou ik niet vol), gewoon om uit te vinden wat voor mij normaal is qua schommelingen. Er zit bij mij eigenlijk nooit meer dan een halve kilo tussen twee dagen, tenzij ik echt heel, heel slecht en zout gegeten heb en dat eten nog niet kwijt ben op de natuurlijke manier, zegmaar
pi_106716721
Voor diegene die het kostuum leuk vonden
Het topje is eindelijk klaar *O*

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  donderdag 12 januari 2012 @ 11:23:51 #42
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_106716739
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 09:16 schreef Tink89 het volgende:

[..]

wij maken daar de viskoekjes van :9

@silmarwen oei auw, hopelijk valt het mee, of je leest verder en ziet dat het spit is, beterschap :*

Vanmorgen ontbeten met een schaaltje vanille vla, had niet zo'n honger. Straks ff wat fruit naar binnenwerken en eens bedenken wat ik ga lunchen. Denk dat ik eerst ff langs de winkel ga, heb ook geen brood meer in huis
Be happy with the little things in life
pi_106716898
Ok, ik heb even jullie hulp nodig. Ik heb altijd problemen gehad met het aanhouden van een normaal ritme. Ik voelde me geweldig toen ik fulltime werkte maar dat is ook alweer 9 jaar en diverse lichamelijke ongemakken geleden. Over het algemeen voer ik op een dag niet zo heel veel uit. Ik zou aan mijn scriptie moeten werken maar erg veel verder dan huishouden, wat boodschappen doen, 2 x per week op visite bij oma en een middag werken bij de zaak van mijn vriend kom ik niet. Daar moet uiteraard een en ander in veranderen, mijn scriptie moet in verband met de langstudeerboete dit schooljaar echt af. Maar dat is iets wat ik zelf moet doen. Ik ben nu voornamelijk op zoek naar een fatsoenlijk ritme. Ik eet en doe zo waar ik zin in heb en wat me het beste uitkomt. Ik denk dat ik me veel beter zou voelen als ik op vaste tijden zou eten.
Ik wil dus jullie hulp vragen bij het vaststellen van mijn eettijden. Ik weet even niet meer wat nou logisch is.

Mijn dagindeling:
10.00 wakker worden
10.45 pillen innemen (vast tijdstip, mag wel vroeger maar niet later)
11.15 ontbijten met yoghurt en cruesli (exact 30 min na pil inname)
12.15 sporten
12.45 tussendoortje van een glas tomatensap
13.00 douchen
*nu begint de dag dus pas 'echt'
? lunch
? tussendoortje
Ergens tussen 19.00 en 20.30 avondeten
Afhankelijk van tijd van avondeten of ik nog een tussendoortje neem
23.45 naar bed

Wat zouden nou redelijke tijden zijn om te lunchen en te tussendoren 's middags? Ik wil eigenlijk vaste tijden aanhouden omdat ik denk dat ik me daar beter bij voel maar ik kan op een of andere manier geen beslissing nemen.
Ik ga overigens eens in de twee weken een extra kwartier sporten (tot aan de 50 minuten) en ik heb met mezelf afgesproken dat ik de tijd die ik daar extra een kwijt ben moet compenseren met eerder mijn bed uitkomen.

Nu ik dit allemaal zo eens doorlees is het eigenlijk gewoon raar dat ik geen etenstijden voor mezelf kan bedenken maar ja. Zo is het nou eenmaal :@ .
Spoilers!
pi_106717012
Sowieso proberen te ontbijten binnen een uur dat je wakker wordt. Je staat vrij laat op, kan je niet om
09:00 uur opstaan
09:30 medicatie & O
11:00 T
12:30 L
15:00 T
18:00 D
pi_106717290
Ik probeer altijd elke 2-3 uur iets te eten.
Kan je je medicijnen direct na het wakker worden nemen? Dus gewoon naast je bed zetten? Ik moet namelijk ook iets innemen half uur voor ontbijt dus dat doe ik dan direct als ik uit bed stap.
En sporten voor het ontbijt? Je sport maar een half uurtje dus dat moet kunnen? Of vind je dat niet fijn? Dat je dan om 9 uur opstaat, gaat sporten tot zeg kwart voor 10, dan je pil inneemt. Gaat douchen en aankleden en dan ontbijt? Dat scheelt alweer een stuk denk ik.

Als je dan licht ontbijt kan je rond 12 nog een lichte T nemen, iets van fruit. en dan rond 14 uur lunchen, 16.30 T en dan rond avondeten en dan rond 21.00 nog een T?

Ik weet niet hoeveel honger je hebt natuurlijk en waar je je fijn bij voelt. En ik weet ook niet precies hoe dat zit met je medicijnen. Maar misschien kan je hier wat mee.
Ik zou het zonde vinden als mijn ochtendritueel zoveel tijd in beslag zou nemen.
  donderdag 12 januari 2012 @ 11:41:25 #46
319308 Tink89
To live is to dance
pi_106717295
quote:
17s.gif Op donderdag 12 januari 2012 11:32 schreef Audreyoot het volgende:
Sowieso proberen te ontbijten binnen een uur dat je wakker wordt. Je staat vrij laat op, kan je niet om
Zoiets ja :) Ik zou vanaf de lunch alles een half uurtje opschuiven, omdat ik later eet 's avonds.

Verder ga je redelijk laat naar bed, als je wat eerder gaat, kun je ook makkelijker dat half uur/uur eerder uit je bed... je lichaam is toch gewend aan een bepaalde hoeveelheid slaap.

Xx
pi_106717311
quote:
17s.gif Op donderdag 12 januari 2012 11:32 schreef Audreyoot het volgende:
Ja, ik zou mijn pillen eerder in moeten nemen inderdaad, daar moet ik beter op letten. Ik zou willen dat ik vroeger op kon staan ;( . Dat is een strijd die ik al jaren voer. Tot nu toe is het het afgelopen jaar bij elke ophoging van mijn medicijnen beter gegaan, ik zat in november op 9.25 en dan was ik ook echt wakker. Toen moest ik weer ophogen en moet mijn vriend me om 10 uur wakker bellen |:( .
Spoilers!
  donderdag 12 januari 2012 @ 11:44:14 #48
319308 Tink89
To live is to dance
pi_106717384
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 11:42 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Ja, ik zou mijn pillen eerder in moeten nemen inderdaad, daar moet ik beter op letten. Ik zou willen dat ik vroeger op kon staan ;( . Dat is een strijd die ik al jaren voer. Tot nu toe is het het afgelopen jaar bij elke ophoging van mijn medicijnen beter gegaan, ik zat in november op 9.25 en dan was ik ook echt wakker. Toen moest ik weer ophogen en moet mijn vriend me om 10 uur wakker bellen |:( .
Al eens een wake-up light overwogen? Die doet bij mij wonderen. Werkt vast niet voor iedereen, maar je wordt er zoveel natuurlijker van wakker. En de eerste week is altijd rot, maar als je eenmaal in je ritme zit... :) En wat eerder naar bed kan helpen.

En ik vind het 'zet je pillen naast je bed' van Nallie een goed plan, maar zou zelf niet na het sporten pas ontbijten, dan komt je stofwisseling pas heel laat op gang en je moet ergens de energie voor het sporten uit kunnen halen...
pi_106717537
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 11:44 schreef Tink89 het volgende:

[..]

Al eens een wake-up light overwogen? Die doet bij mij wonderen. Werkt vast niet voor iedereen, maar je wordt er zoveel natuurlijker van wakker. En de eerste week is altijd rot, maar als je eenmaal in je ritme zit... :) En wat eerder naar bed kan helpen.

En ik vind het 'zet je pillen naast je bed' van Nallie een goed plan, maar zou zelf niet na het sporten pas ontbijten, dan komt je stofwisseling pas heel laat op gang en je moet ergens de energie voor het sporten uit kunnen halen...
Je hebt van de wake-up light ook een app voor op je iPhone (android weet ik niet). Natuurlijk niet zo goed als zo'n echt ding, maar voor mijn ouders werkt het en het is wel handig om even te testen want zo'n wake-up light is best duur.
pi_106717601
Ik heb ook een wake-up light, werkt heel goed alleen heeft mijn lichaam er deze week een list op verzonnen want ik heb me al 3 keer verslapen :')
pi_106717616
quote:

[..]

Daar zijn de meningen over verdeeld. Het zou juist meer vet verbranden, omdat je je voedsel niet eerst gaat verbranden. Wel maximaal een half uurtje om ketose (spierverbranding) te voorkomen. Ik ben geen expert hoor, maar ik doe het zelf ook regelmatig.
Hier voeren ze ook de discussie
  donderdag 12 januari 2012 @ 11:52:57 #52
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_106717663
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 11:00 schreef 16meter het volgende:

[..]

Hoeveel kcal? Hoeveel kcal is je onderhoud?
Gewoon een lijstje met wat willekeurige etenswaren zegt niks
.

En 'bakje vanille yoghurt' is geen voedsel.
whut :?
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_106717664
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 11:41 schreef Nallie het volgende:
Ik probeer altijd elke 2-3 uur iets te eten.
Kan je je medicijnen direct na het wakker worden nemen? Dus gewoon naast je bed zetten? Ik moet namelijk ook iets innemen half uur voor ontbijt dus dat doe ik dan direct als ik uit bed stap.
En sporten voor het ontbijt? Je sport maar een half uurtje dus dat moet kunnen? Of vind je dat niet fijn? Dat je dan om 9 uur opstaat, gaat sporten tot zeg kwart voor 10, dan je pil inneemt. Gaat douchen en aankleden en dan ontbijt? Dat scheelt alweer een stuk denk ik.

Als je dan licht ontbijt kan je rond 12 nog een lichte T nemen, iets van fruit. en dan rond 14 uur lunchen, 16.30 T en dan rond avondeten en dan rond 21.00 nog een T?

Ik weet niet hoeveel honger je hebt natuurlijk en waar je je fijn bij voelt. En ik weet ook niet precies hoe dat zit met je medicijnen. Maar misschien kan je hier wat mee.
Ik zou het zonde vinden als mijn ochtendritueel zoveel tijd in beslag zou nemen.
Het is een beetje zo gegroeid met het innemen van de pillen. Mijn slikreflex is 's ochtends nog niet zo op gang dus heb ik nooit overwogen om ze bij het wakker worden in te nemen. Ik ga altijd eerst naar beneden, opruimen enzo terwijl de waterkoker aanstaat. Dan kruip ik boven achter de pc met een thermoskan thee. Op het moment dat de thee wat is afgekoeld, neem ik mijn pillen in. Maar ik kan dat natuurlijk net zo goed eerder doen met water, bijvoorbeeld terwijl de waterkoker aanstaat. Dan ben ik een minuut of 10 wakker. Waarom bedenk ik dat zelf niet :') .
Sporten voor het ontbijt gaat niet. Ik heb spierklachten en een van de 9 pillen die ik slik is voor die spieren. Ik breng mezelf enorm in de problemen als ik gelijk mijn spieren aan het werk zet voor ik die pil op heb. Verder spreekt je tijdsindeling me wel aan. Ik ga eens beter mijn best doen.
Spoilers!
pi_106717665
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 11:51 schreef Nallie het volgende:

[..]

Daar zijn de meningen over verdeeld. Het zou juist meer vet verbranden, omdat je je voedsel niet eerst gaat verbranden. Wel maximaal een half uurtje om ketose (spierverbranding) te voorkomen. Ik ben geen expert hoor, maar ik doe het zelf ook regelmatig.
Hier voeren ze ook de discussie
Sinds wanneer is ketose spierverbranding??
pi_106717767
quote:
17s.gif Op donderdag 12 januari 2012 11:53 schreef Audreyoot het volgende:

[..]

Sinds wanneer is ketose spierverbranding??
Kan een gevolg zijn van toch? Of haal ik iets door elkaar?
pi_106717791
quote:

[..]

Ik heb wel een wake-up light overwogen. Maar aangezien ik pas wakker word als het licht is lijkt me dat nou niet zo heel veel uit te maken. Ik slaap prima wanneer het licht is trouwens, ik heb daar echt geen last van.
We zouden wel eerder naar bed kunnen. Ook dat is zo gegroeid. Mijn vriend werkt belachelijk veel. Hij werkte tot een paar maanden geleden altijd na het eten door tot 22.30. Daarna begon onze avond pas eigenlijk, vandaar de late bedtijd. Maar tegenwoordig komt hij om 21.30 al naar beneden dus dan kunnen we ook best eerder er in. En ik dus ook eerder er uit.

Het helpt toch wel goed ladies. Uberhaupt om het eens op te schrijven en al helemaal om er over te discussieren. Het niet zelf kunnen bedenken dat ik er eerder in moet en eerder pillen in moet nemen komt volgens mij ook wel uit een stuk ontkenning voort :D , dat kan ik echt heeeeel goed.
Spoilers!
pi_106717809
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 11:56 schreef Nallie het volgende:

[..]

Kan een gevolg zijn van toch? Of haal ik iets door elkaar?
Ik heb mijn lichaam destijds expres in ketose gezet om juist vet te verbranden, mijn spiermassa bleef gelijk door de grote hoeveelheid eiwitten die ik innam.
pi_106717866
wel keihard blijven liften Audreyoot blijven knallen met die kilogrammen en anabolen, je lichaam is geneigd af te breken wat niet nodig is
pi_106717878
quote:
17s.gif Op donderdag 12 januari 2012 11:57 schreef Audreyoot het volgende:

[..]

Ik heb mijn lichaam destijds expres in ketose gezet om juist vet te verbranden, mijn spiermassa bleef gelijk door de grote hoeveelheid eiwitten die ik innam.
Ja maar dan moet je dus wel die eiwitten innemen :Y
pi_106717892
Ketonen komen vrij bij het verbruiken van eiwitten als brandstof in plaats van glucose. Zoals bij een nieuwe type 1 diabeet.
Vinden je hersenen niet fijn, maar sommigen vinden het prettig in een dieet.
pi_106717948
quote:
2s.gif Op donderdag 12 januari 2012 11:59 schreef Panzermaus het volgende:
wel keihard blijven liften Audreyoot blijven knallen met die kilogrammen en anabolen, je lichaam is geneigd af te breken wat niet nodig is
Ik deed toen ook krachttraining ja :P Maar anabolen heb ik nooit gedaan.

quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 11:59 schreef Nallie het volgende:

[..]

Ja maar dan moet je dus wel die eiwitten innemen :Y
Ja anders kan je toch bijna niks eten? Lichaam gaat niet zomaar in ketose ;)
pi_106717967
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 11:57 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Ik heb wel een wake-up light overwogen. Maar aangezien ik pas wakker word als het licht is lijkt me dat nou niet zo heel veel uit te maken. Ik slaap prima wanneer het licht is trouwens, ik heb daar echt geen last van.
We zouden wel eerder naar bed kunnen. Ook dat is zo gegroeid. Mijn vriend werkt belachelijk veel. Hij werkte tot een paar maanden geleden altijd na het eten door tot 22.30. Daarna begon onze avond pas eigenlijk, vandaar de late bedtijd. Maar tegenwoordig komt hij om 21.30 al naar beneden dus dan kunnen we ook best eerder er in. En ik dus ook eerder er uit.

Dat heb ik ook hoor, maar toch werkt de wake-up light
Wij hebben hem als 'kerstpakket' van het werk van mijn vriend gekregen en het is echt heel fijn
pi_106718065
quote:
17s.gif Op donderdag 12 januari 2012 12:01 schreef Audreyoot het volgende:

[..]

Ik deed toen ook krachttraining ja :P Maar anabolen heb ik nooit gedaan.

[..]

Je gaat ook in ketose bij anorexia
  donderdag 12 januari 2012 @ 12:06:02 #64
319308 Tink89
To live is to dance
pi_106718071
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 12:02 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Dat heb ik ook hoor, maar toch werkt de wake-up light
Wij hebben hem als 'kerstpakket' van het werk van mijn vriend gekregen en het is echt heel fijn
Hier hetzelfde, slaap makkelijk als het licht is, maar door de langzaam harder wordende geluiden en het licht dat steeds sterker wordt, ben ik meestal zo'n 5-10 minuten voor dat ding z'n hoogtepunt bereikt wel wakker, en relaxter dan met de wekker.

De app werkt overigens alleen voor iPhone, kan dan ook niet wachten tot ik m'n nieuwe telefoon krijg, want wake-up light heb ik 3 maanden getest en moest ik daarna weer inleveren (of kopen, en daar had/heb ik geen geld voor).

Lijstje!

O: 4 volkoren, 1 pindakaas, 1 kipgehakt, 2 20+komijn. Beker thee.
T: Lu crackertjes.
L: IJskoffie met halfvolle melk, zonder slagroom en met ijsklontjes *dus geen koffie met roomijs, zegmaar* en een bagel met jam.
T: Cup-a-soup met crackertjes.
D: Gekruide aardappeltjes met vega-ding en salade.

Xx
pi_106718113
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 12:05 schreef Nallie het volgende:

[..]

Je gaat ook in ketose bij anorexia
Dus? Dat ligt eraan wat diegene eet hoor, als degene brood eet gaat diegene echt niet in ketose.
pi_106718185
Ok, stel dat we per zondag een kwartier eerder naar bed gaan. En dan wil ik per maandag een kwartier langer sporten (2 miles ipv 1) dus een kwartier eerder eruit. Dan zou ik om 9.30 er uit moeten komen. Dat moet te doen zijn. En als ik dan elke twee uur eet moet ik er wel komen.

9.30 wakker
9.45 medicijnen
10.15 ontbijten
11.15 sporten (tadaa, ik heb hier al een uur gewonnen!)
12.00 tussendoortje en douchen
14.00 lunch
16.00 tussendoortje
19.00 avondeten (ga mijn vriend maar eens vriendelijk verzoeken of hij wat regelmatiger thuis wil komen)
21.00 tussendoortje
23.30 naar bed (over 2 weken nog een kwartier eerder zodat ik er een kwartier eerder uit kan en een kwartier langer kan sporten)

Mocht het nou een keer vreselijk mis lopen met het werk van mijn vriend kan ik altijd nog (een deel van) mijn avond T in de middag opeten en dan 's avonds niets meer nemen. We eten dan toch laat.

En ik denk dat ik mijn ochtend T (tomatensap) ga uitbreiden met 2 rijstwafels ofzo. Ik heb altijd heel snel weer last van honger waardoor ik of ga snaaien, of mijn lunch vroeg ga eten waardoor ik later ga snaaien.

Zo, opgelost *O* . Bedankt meiden!
Spoilers!
pi_106718186
quote:
17s.gif Op donderdag 12 januari 2012 12:07 schreef Audreyoot het volgende:

[..]

Dus? Dat ligt eraan wat diegene eet hoor, als degene brood eet gaat diegene echt niet in ketose.
Kan wel, als je maar weinig genoeg eet.
pi_106718190
Volgens mijn weegschaal weeg ik nu 92,5kg. Het lijkt me toch raar dat ik in ongeveer twee/drie weken ongeveer 7kg ben afgevallen, want ik heb een keer of twee/drie gezondigd o.O
pi_106718238
quote:
1s.gif Op donderdag 12 januari 2012 12:09 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Kan wel, als je maar weinig genoeg eet.
Ketose krijg je als je lichaam leeft op eiwitten ipv koolhydraten. Waarom wordt iemand met anorexia er trouwens bij betrokken? Dat snap ik niet zo goed, ik ga ook niet in een shampoo topic posten dat iemand met anorexia ook zijn haren wast.
pi_106718249
quote:
17s.gif Op donderdag 12 januari 2012 12:07 schreef Audreyoot het volgende:

[..]

Heb jij weleens een anorexiapatient voldoende koolhydraten zien eten? Het gaat om koolhydraatarm. Hier staat het uitgelegd (Link) En nu wel weer genoeg over ketose denk ik. Ik ga wel weer terug naar Slank ;)
pi_106718251
quote:
17s.gif Op donderdag 12 januari 2012 12:10 schreef Audreyoot het volgende:

[..]

Ketose krijg je als je lichaam leeft op eiwitten ipv koolhydraten. Waarom wordt iemand met anorexia er trouwens bij betrokken? Dat snap ik niet zo goed, ik ga ook niet in een shampoo topic posten dat iemand met anorexia ook zijn haren wast.
Dat doen ze anders wel hoor ;)
pi_106718298
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 12:11 schreef Nallie het volgende:

[..]

Heb jij weleens een anorexiapatient voldoende koolhydraten zien eten? Het gaat om koolhydraatarm. Hier staat het uitgelegd (Link)
Maar waarom werd die anorexiapatient genoemd? Breng je dit in verband met ketose of hoe moet ik dat zien?
pi_106718448
quote:
17s.gif Op donderdag 12 januari 2012 12:01 schreef Audreyoot het volgende:

Er zijn dus ook mensen die weinig eiwitten en weinig koolhydraten eten. Daar doelde ik op.
pi_106718474
quote:
17s.gif Op donderdag 12 januari 2012 12:12 schreef Audreyoot het volgende:

[..]

Maar waarom werd die anorexiapatient genoemd? Breng je dit in verband met ketose of hoe moet ik dat zien?
Het werd denk ik genoemd als een ontstaanswijze van ketose.
De ene manier is via koolhydraatgebrek, dus bij uithongering (zoals anorexia), ketogeen dieet of anderszins slechte voedingstoestand, de andere manier is via insulinedeficientie, zoals bij een diabeet.
Je hoeft je voor zover ik lees, niet aangevallen te voelen.
pi_106718493
quote:
1s.gif Op donderdag 12 januari 2012 12:18 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

De ene manier is via koolhydraatgebrek, dus bij uithongering (zoals anorexia), ketogeen dieet of anderszins slechte voedingstoestand, de andere manier is via insulinedeficientie, zoals bij een diabeet.
Dit inderdaad :) Dank je!
pi_106718506
quote:

[..]

Uithongering is echt niet hetzelfde als koolhydraatgebrek. Daarom begreep ik de link met anorexia niet. Om in ketose te komen hoef je jezelf niet uit te hongeren, integendeel.

Het kan echt geen kwaad om twee weekjes ketose te doen.
  donderdag 12 januari 2012 @ 12:21:13 #77
319308 Tink89
To live is to dance
pi_106718553
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 12:09 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ok, stel dat we per zondag een kwartier eerder naar bed gaan. En dan wil ik per maandag een kwartier langer sporten (2 miles ipv 1) dus een kwartier eerder eruit. Dan zou ik om 9.30 er uit moeten komen. Dat moet te doen zijn. En als ik dan elke twee uur eet moet ik er wel komen.

9.30 wakker
9.45 medicijnen
10.15 ontbijten
11.15 sporten (tadaa, ik heb hier al een uur gewonnen!)
12.00 tussendoortje en douchen
14.00 lunch
16.00 tussendoortje
19.00 avondeten (ga mijn vriend maar eens vriendelijk verzoeken of hij wat regelmatiger thuis wil komen)
21.00 tussendoortje
23.30 naar bed (over 2 weken nog een kwartier eerder zodat ik er een kwartier eerder uit kan en een kwartier langer kan sporten)

Mocht het nou een keer vreselijk mis lopen met het werk van mijn vriend kan ik altijd nog (een deel van) mijn avond T in de middag opeten en dan 's avonds niets meer nemen. We eten dan toch laat.

En ik denk dat ik mijn ochtend T (tomatensap) ga uitbreiden met 2 rijstwafels ofzo. Ik heb altijd heel snel weer last van honger waardoor ik of ga snaaien, of mijn lunch vroeg ga eten waardoor ik later ga snaaien.

Zo, opgelost *O* . Bedankt meiden!
Dit ziet er goed uit :)
pi_106718591
quote:

[..]

Je hoeft je voor zover ik lees, niet aangevallen te voelen.
Ik voel me ook echt niet aangevallen, maar er worden dingen gezegd die niet kloppen in mijn opinie.
Eerst werd gezegd dat ketose spierverbranding is.
Toen werd gezegd dat ketose af komt van anorexiapatienten.
Nu wordt gezegd dat koolhydraatgebrek gelijk staat aan uithongeren.
Die dingen kloppen gewoon niet.
pi_106718754
Verdorie wat heb ik allemaal gemist...weer een rel? :9 Even allemaal doorlezen. >:)
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_106718801
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 12:28 schreef trovey het volgende:
Verdorie wat heb ik allemaal gemist...weer een rel? :9 Even allemaal doorlezen. >:)
Nee hoor :) Discussie ;)
pi_106718823
quote:
17s.gif Op donderdag 12 januari 2012 12:30 schreef Audreyoot het volgende:

[..]

Nee hoor :) Discussie ;)
Een rel starten bij dikkertjes is niet handig, zo meteen vallen ze met z'n allen over iemand heen ;)
pi_106718917
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 12:31 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Een rel starten bij dikkertjes is niet handig, zo meteen vallen ze met z'n allen over iemand heen ;)
Ik ben ook niet zo'n rellert :P
pi_106718997
quote:
17s.gif Op donderdag 12 januari 2012 12:35 schreef Audreyoot het volgende:

[..]

Ik ben ook niet zo'n rellert :P
Pardon, ik zag eventjes voor me hoe een mager mannetje werd verpletterd door een aanstormende groep dikke vrouwen die allemaal boven op hem springen (zoals ze het ook wel eens doen bij rugby) en dat had het effect dat ik in mijn eentje keihard zat te lachen...

(en om een of andere reden is iedereen naakt bij dit beeld, gatsie, ik ben pervers)
pi_106719046
Ik heb van de week een aflevering van CSI gekeken waarin een dronken vrouw out was gegaan en in bed op haar scharrel van die nacht was gevallen. Die scharrel had het niet overleefd *) .
Spoilers!
pi_106719064
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 12:38 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Pardon, ik zag eventjes voor me hoe een mager mannetje werd verpletterd door een aanstormende groep dikke vrouwen die allemaal boven op hem springen (zoals ze het ook wel eens doen bij rugby) en dat had het effect dat ik in mijn eentje keihard zat te lachen...

(en om een of andere reden is iedereen naakt bij dit beeld, gatsie, ik ben pervers)
Maar ik ben geen mager mannetje :')
pi_106719095
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 12:40 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik heb van de week een aflevering van CSI gekeken waarin een dronken vrouw out was gegaan en in bed op haar scharrel van die nacht was gevallen. Die scharrel had het niet overleefd *) .
Girlpower *lacht duivels*

Ik heb ineens de neiging om keihard Big Girls van Mika op te zetten (arme huisgenoten)
pi_106719145
quote:
17s.gif Op donderdag 12 januari 2012 12:41 schreef Audreyoot het volgende:

[..]

Maar ik ben geen mager mannetje :')
Daar kan en ga ik ook niet over oordelen, alleen dit was het beeld dat in mij opdoemde toen ik bedacht dat het niet handig is om te rellen met dikkertjes.
pi_106719177
Heb het even bijgelezen...het zoveelste bodybuildertype in dit topic die met een Messiasroeping komt opdraven zonder ook maar enige achtergrond te kennen van de mensen die hij wil bekeren...nee, ik wil gewoon een gezonder gewicht hebben en dat moet met de schijf van 5 en een beetje gezond verstand en tijd gewoon lukken...dank u. :* Zo, dat is ook weer achter de rug.
Nu even aan de het tussendoortje van vandaag ...een banaan (vanmorgen mijn vaste routine van 2 beschuitjes met halv/beetje hagelslag en nu als drinken kop thee.)
Optimist tot in de kist
pi_106719262
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 12:43 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Daar kan en ga ik ook niet over oordelen, alleen dit was het beeld dat in mij opdoemde toen ik bedacht dat het niet handig is om te rellen met dikkertjes.
Ik heb een fobo :)

quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 12:44 schreef trovey het volgende:
Heb het even bijgelezen...het zoveelste bodybuildertype in dit topic die met een Messiasroeping komt opdraven zonder ook maar enige achtergrond te kennen van de mensen die hij wil bekeren...nee, ik wil gewoon een gezonder gewicht hebben en dat moet met de schijf van 5 en een beetje gezond verstand en tijd gewoon lukken...dank u. :* Zo, dat is ook weer achter de rug.
Nu even aan de het tussendoortje van vandaag ...een banaan (vanmorgen mijn vaste routine van 2 beschuitjes met halv/beetje hagelslag en nu als drinken kop thee.)
Bedoel je mij?
pi_106719310
quote:
17s.gif Op donderdag 12 januari 2012 12:47 schreef Audreyoot het volgende:

[..]

[..]

Bedoel je mij?
Nee.
Optimist tot in de kist
pi_106719319
quote:

[..]

Die egel is... AWESOME! O+
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_106719457
quote:

[..]

Inderdaad geen klein mager mannetje, maar mijn perverse beeld was ook niet op jou van toepassing, maar op het rellen in zijn algemeenheid. Maar mijn excuses als je het persoonlijk opvat, want dat was niet de bedoeling.
pi_106719492
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 12:48 schreef trovey het volgende:

[..]

Nee.
Ah ik voelde me ook al niet echt bodybuilder :P

quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 12:49 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Die egel is... AWESOME! O+
Ja he :D

quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 12:52 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Inderdaad geen klein mager mannetje, maar mijn perverse beeld was ook niet op jou van toepassing, maar op het rellen in zijn algemeenheid. Maar mijn excuses als je het persoonlijk opvat, want dat was niet de bedoeling.
haha ik snapte het al allemaal niet meer :P maar volgens mij ging het om pagina 1
pi_106719764
quote:
17s.gif Op donderdag 12 januari 2012 12:53 schreef Audreyoot het volgende:

[..]

Ah ik voelde me ook al niet echt bodybuilder :P

^O^
Optimist tot in de kist
pi_106720223
Het is misschien een stomme vraag, maar je leest vaak dat tosti's ongezond zijn, maar in hoeverre klopt dat? Als ik een broodje magere kaas eet is dat prima, maar zodra ik hem opwarm niet meer... ik snap het probleem niet echt.
pi_106720293
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 13:14 schreef ChildoftheStars het volgende:
Het is misschien een stomme vraag, maar je leest vaak dat tosti's ongezond zijn, maar in hoeverre klopt dat? Als ik een broodje magere kaas eet is dat prima, maar zodra ik hem opwarm niet meer... ik snap het probleem niet echt.
Is ook broodje aap. Het vocht gaat uit het brood en het vet wat in de kaas zit komt naar buiten. Als dat vet en nu langsdruipt is het misschien zelfs nog 'gezonder' dan de gewone boterham met kaas :')
pi_106720305
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 13:14 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ligt wellicht aan het feit dat mensen dan vaak toch extra vet gebruiken voor het bakproces? Ik gooi het ding gewoon tussen de contactgril zonder extra vet....heb je dus hetzelfde als die normale boterham maar dan met bruine streepjes en warm. :')
Optimist tot in de kist
pi_106720320
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 13:16 schreef trovey het volgende:

[..]

Ligt wellicht aan het feit dat mensen dan vaak toch extra vet gebruiken voor het bakproces? Ik gooi het ding gewoon tussen de contactgril zonder extra vet....heb je dus hetzelfde als die normale boterham maar dan met bruine streepjes en warm. :')
Je hebt geen extra vet nodig in een tosti ijzer of oven :)
pi_106720348
Ik vond het ook een vaag verhaal :P En misschien komt het omdat je mensen hebt die er saus op doen, maar ja :P Dan ligt het vage niet aan mij
pi_106720353
quote:
17s.gif Op donderdag 12 januari 2012 13:17 schreef Audreyoot het volgende:

[..]

Je hebt geen extra vet nodig in een tosti ijzer of oven :)
Dan wil niet zeggen dat mensen het dan ook niet gebruiken. ;)
Optimist tot in de kist
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')