ik heb een bmi van 44...quote:Op woensdag 11 januari 2012 23:18 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Je bent heul niet vadsigbij vadsig denk ik Flodder...
Dat maakt je nog niet vadsigquote:Op woensdag 11 januari 2012 23:20 schreef kwakz0r het volgende:
dat is lang geleden dat ik een topic opende in dieetclub...
[..]
ik heb een bmi van 44...
Kijk, dit soort rare denkbeelden. Wat hebben dat soort dingen nu weer met die anabolen te maken. Begin je verlichting eens hier, op Wikipedia. Ja, het ziet er anders uit dan Viva-forum, en nee, nu niet meteen te roepen 'iedereen kan alles op Wikipedia zetten'. Ga je gewoon eens iets beter inlezen en doe er je voordeel mee. Je hoeft niet je hele leven met voor vier man aan onderkinnen rond te lopen.quote:Op woensdag 11 januari 2012 23:10 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
ga je weer... er zijn zat mensen die dat doen in dit topic! we posten hier alleen de percentages en getallen niet omdat dat niet het belangrijkste is. Als je komt van niks ontbijten, croissants voor de lunch, een zak chips, twee borden vet avondeten - of van de hele dag hongeren en s avonds snoepen - of van sonja bakker - of van een shakedieet - etc - dan is een normaal eetpatroon al heel wat! of ik nou 33% of 28% eiwitten eet op een dag....
jíj begint over dat we niet moeten letten op "gezond/ongezond" maar naar micronutriënten moeten kijken... dan denk ik aan preparaten en whey-shakes enzo.
die lijstjes die ik post zijn gewoon als een soort "controle" van anderen. als ik hier moet opschrijven dat ik een halve zak chips op heb weet ik zeker dat er mensen iets van gaan zeggen. als een ander dat doet zeg ik er ook wat van, net als van smoesjes en emotie-eten enzo.
Kijk, dat blijft natuurlijk gewoon je persoonlijke voorkeur. En genieten is voor iedereen weer anders. Ik kan er echt van genieten wanneer ik 's avonds alleen en met een baldadig gezicht furieus aan mijn pik sta te trekken terwijl ik kijk naar die breedgeschouderde adonis in de badkamerspiegel. Ik kan daar echt van genieten, weet je? En wanneer ik me bedenk wat ik daar allemaal voor heb moeten doen / niet doen, en dan zo het resultaat zie, dan wil ik die tips graag delen met anderen, in de hoop dat zij zich er ook mee kunnen verbeteren. Want ik kan daar echt van genieten, je weet wel.quote:Op woensdag 11 januari 2012 23:15 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Tsja... Ik heb geen behoefte aan harde meetbare gegevens, ik ben op zoek naar de balans tussen genieten en gewicht. En het spijt me, ik ben niet dik en vadsig (meer).
Daar heb je volledig gelijk in... Persoonlijk pijp ik liever, goed voor de eiwitinname ook.quote:Op woensdag 11 januari 2012 23:27 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Kijk, dit soort rare denkbeelden. Wat hebben dat soort dingen nu weer met die anabolen te maken. Begin je verlichting eens hier, op Wikipedia. Ja, het ziet er anders uit dan Viva-forum, en nee, nu niet meteen te roepen 'iedereen kan alles op Wikipedia zetten'. Ga je gewoon eens iets beter inlezen en doe er je voordeel mee. Je hoeft niet je hele leven met voor vier man aan onderkinnen rond te lopen.
[..]
Kijk, dat blijft natuurlijk gewoon je persoonlijke voorkeur. En genieten is voor iedereen weer anders. Ik kan er echt van genieten wanneer ik 's avonds alleen en met een baldadig gezicht furieus aan mijn pik sta te trekken terwijl ik kijk naar die breedgeschouderde adonis in de badkamerspiegel. Ik kan daar echt van genieten, weet je? En wanneer ik me bedenk wat ik daar allemaal voor heb moeten doen / niet doen, en dan zo het resultaat zie, dan wil ik die tips graag delen met anderen, in de hoop dat zij zich er ook mee kunnen verbeteren. Want ik kan daar echt van genieten, je weet wel.
ik heb het nergens over anabolen gehadquote:Op woensdag 11 januari 2012 23:27 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Kijk, dit soort rare denkbeelden. Wat hebben dat soort dingen nu weer met die anabolen te maken. Begin je verlichting eens hier, op Wikipedia. Ja, het ziet er anders uit dan Viva-forum, en nee, nu niet meteen te roepen 'iedereen kan alles op Wikipedia zetten'. Ga je gewoon eens iets beter inlezen en doe er je voordeel mee. Je hoeft niet je hele leven met voor vier man aan onderkinnen rond te lopen.
[..]
Kijk, dat blijft natuurlijk gewoon je persoonlijke voorkeur. En genieten is voor iedereen weer anders. Ik kan er echt van genieten wanneer ik 's avonds alleen en met een baldadig gezicht furieus aan mijn pik sta te trekken terwijl ik kijk naar die breedgeschouderde adonis in de badkamerspiegel. Ik kan daar echt van genieten, weet je? En wanneer ik me bedenk wat ik daar allemaal voor heb moeten doen / niet doen, en dan zo het resultaat zie, dan wil ik die tips graag delen met anderen, in de hoop dat zij zich er ook mee kunnen verbeteren. Want ik kan daar echt van genieten, je weet wel.
nee, in slank wel, maar de meesten zitten in t bodybuild topicquote:Op woensdag 11 januari 2012 23:35 schreef Panzermaus het volgende:
Zonder die anabolen was het me nooit gelukt. Een beetje shakies hier en crenartines daar, ben net een opgepompte kikker nu. Zijn er in dit topic dan ook mensen die (serieus) aan krachttraining doen dan?
Nou verlicht ons eens met je tips dan want daar lees ik nog niets over.quote:Op woensdag 11 januari 2012 23:27 schreef Panzermaus het volgende:
quote:Op woensdag 11 januari 2012 23:30 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Daar heb je volledig gelijk in... Persoonlijk pijp ik liever, goed voor de eiwitinname ook.
Hier moest ik wel om lachen maar het is gemeen. Volgens mij valt het bij de overige users wel mee en zijn die vrij goed bezig.quote:Op woensdag 11 januari 2012 22:35 schreef Panzermaus het volgende:
Ik zou jullie bijna digitaal toewensen om altijd dik te blijven, maar zo'n badass ben ik niet.
Klinkt niet fijn, veel succes! Hoop met je mee.quote:Op donderdag 12 januari 2012 08:12 schreef Silmarwen het volgende:
Beetje jammer dat je dan zelf aan je pik moe trekken, en ondanks je Adonis lichaam, geen lekker dun sprietje kan vinden, om aan je pik te zuigen.
Vandaag met spoed naar de dokter.
Gisteren ineens enorme rugpijn, uitstralend in beiden benen, inclusief gevoelsverlies. (Heb 5 jaar geleden een hernia operatie gehad, en neen toen was ik niet te zwaar voordat die lekkere geile adonis daarover begint te mauwen.) Dus ik hoop enorm dat het spit is, en geen acute hernia.
Pangasius- en Tilapia is sowieso lekkerder als je het bij de vishandel haalt, die uit de diepvries is niet echt lekker, nee...quote:Op donderdag 12 januari 2012 09:08 schreef MarMar het volgende:
oh ieuw pangasiusfilet.. ik vind dat geen echte vis
Kabeljauw, zalm.. gewoon bij de vishandel, wel wat duurder dan die pangasiusfiletdingen, maar als je dan gewoon iets minder neemt..
Kabeljauw in een pakketje folie met een takje dille, drupje olijfolie, beetje peper en zout in de oven en als het gaar is een schijfje citroen erop uitknijpen omnom!
En sterkte Silmarwen!
ik bedenk me net dat ik beiden nog nooit heb gegetenquote:Op donderdag 12 januari 2012 09:16 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Pangasius- en Tilapia is sowieso lekkerder als je het bij de vishandel haalt, die uit de diepvries is niet echt lekker, nee...
Het is lekker mager en je kunt er bijvoorbeeld wel echt heel lekker mee wokken, omdat het redelijk neutraal is. Vind het ook lekker in een vispotje met mosterd en creme fraichequote:Op donderdag 12 januari 2012 09:22 schreef Sjeen het volgende:
[..]
ik bedenk me net dat ik beiden nog nooit heb gegeten
Daar ligt het vast aanquote:Op donderdag 12 januari 2012 09:48 schreef Sjeen het volgende:
Kijk, daar zal het aan liggen... ik wok zelden en vind bij vis mager geen positief punt
Zelfs als je aan de lijn doet hoef je niet overal van te houdenquote:Op donderdag 12 januari 2012 09:53 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Daar ligt het vast aanIk hou dan weer niet zo van zalm enzo...
Hoeveel kcal? Hoeveel kcal is je onderhoud?quote:Op donderdag 12 januari 2012 09:51 schreef Barreltje het volgende:
crap! ik heb een hoop gemist gister!![]()
Lijstje:
O: bakje vanille yoghurt
T : niks, moet zo naar ziekenhuis voor buik/darm echo en een licht ontbijt was gewenst
L: salade met brood, ik twijfel nog over de soep.. is het verstandig/goed om dat er bij te eten? stimuleert het iets ofzo? ik mis er niks aan als ik het niet eet namelijk.. T: 2 stuks fruit
D: nog geen idee, vanavond eens boodschappen doen
T: bakje vanille yoghurt
Als het gezonde soep is (dus niet met veel room ofzo) dan kan het wat extra groente toevoegen = vitamientjesquote:Op donderdag 12 januari 2012 09:51 schreef Barreltje het volgende:
crap! ik heb een hoop gemist gister!![]()
Lijstje:
O: bakje vanille yoghurt
T : niks, moet zo naar ziekenhuis voor buik/darm echo en een licht ontbijt was gewenst
L: salade met brood, ik twijfel nog over de soep.. is het verstandig/goed om dat er bij te eten? stimuleert het iets ofzo? ik mis er niks aan als ik het niet eet namelijk.. T: 2 stuks fruit
D: nog geen idee, vanavond eens boodschappen doen
T: bakje vanille yoghurt
Elke dag wegen heeft geen zin, daarvoor schommel je te veel. Voor hetzelfde geld houd je nu wat extra vocht vast waardoor je niet lichter bentquote:Op donderdag 12 januari 2012 10:31 schreef Purdey het volgende:
Vanmorgen niks afgevallen, gelijk gebleven met gisteren. En toch, en toch.. Ik val al een week achter elkaar minstens 3 á 4 ons af per dag, en als je dan ineens stilstaat is dat toch een dingetje
Ik weeg wel iedere dag (doel is om de dag, maar dan hou ik niet vol), gewoon om uit te vinden wat voor mij normaal is qua schommelingen. Er zit bij mij eigenlijk nooit meer dan een halve kilo tussen twee dagen, tenzij ik echt heel, heel slecht en zout gegeten heb en dat eten nog niet kwijt ben op de natuurlijke manier, zegmaarquote:Op donderdag 12 januari 2012 11:15 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Elke dag wegen heeft geen zin, daarvoor schommel je te veel. Voor hetzelfde geld houd je nu wat extra vocht vast waardoor je niet lichter bentWacht gewoon even af
'
Maar wel goed bezig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wij maken daar de viskoekjes vanquote:Op donderdag 12 januari 2012 09:16 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Pangasius- en Tilapia is sowieso lekkerder als je het bij de vishandel haalt, die uit de diepvries is niet echt lekker, nee...
Zoiets jaquote:Op donderdag 12 januari 2012 11:32 schreef Audreyoot het volgende:
Sowieso proberen te ontbijten binnen een uur dat je wakker wordt. Je staat vrij laat op, kan je niet om
09:00 uur opstaan
09:30 medicatie & O
11:00 T
12:30 L
15:00 T
18:00 D
Ja, ik zou mijn pillen eerder in moeten nemen inderdaad, daar moet ik beter op letten. Ik zou willen dat ik vroeger op kon staanquote:Op donderdag 12 januari 2012 11:32 schreef Audreyoot het volgende:
Sowieso proberen te ontbijten binnen een uur dat je wakker wordt. Je staat vrij laat op, kan je niet om
09:00 uur opstaan
09:30 medicatie & O
11:00 T
12:30 L
15:00 T
18:00 D
Al eens een wake-up light overwogen? Die doet bij mij wonderen. Werkt vast niet voor iedereen, maar je wordt er zoveel natuurlijker van wakker. En de eerste week is altijd rot, maar als je eenmaal in je ritme zit...quote:Op donderdag 12 januari 2012 11:42 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ja, ik zou mijn pillen eerder in moeten nemen inderdaad, daar moet ik beter op letten. Ik zou willen dat ik vroeger op kon staan. Dat is een strijd die ik al jaren voer. Tot nu toe is het het afgelopen jaar bij elke ophoging van mijn medicijnen beter gegaan, ik zat in november op 9.25 en dan was ik ook echt wakker. Toen moest ik weer ophogen en moet mijn vriend me om 10 uur wakker bellen
.
Je hebt van de wake-up light ook een app voor op je iPhone (android weet ik niet). Natuurlijk niet zo goed als zo'n echt ding, maar voor mijn ouders werkt het en het is wel handig om even te testen want zo'n wake-up light is best duur.quote:Op donderdag 12 januari 2012 11:44 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Al eens een wake-up light overwogen? Die doet bij mij wonderen. Werkt vast niet voor iedereen, maar je wordt er zoveel natuurlijker van wakker. En de eerste week is altijd rot, maar als je eenmaal in je ritme zit...En wat eerder naar bed kan helpen.
En ik vind het 'zet je pillen naast je bed' van Nallie een goed plan, maar zou zelf niet na het sporten pas ontbijten, dan komt je stofwisseling pas heel laat op gang en je moet ergens de energie voor het sporten uit kunnen halen...
Daar zijn de meningen over verdeeld. Het zou juist meer vet verbranden, omdat je je voedsel niet eerst gaat verbranden. Wel maximaal een half uurtje om ketose (spierverbranding) te voorkomen. Ik ben geen expert hoor, maar ik doe het zelf ook regelmatig.quote:Op donderdag 12 januari 2012 11:44 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Al eens een wake-up light overwogen? Die doet bij mij wonderen. Werkt vast niet voor iedereen, maar je wordt er zoveel natuurlijker van wakker. En de eerste week is altijd rot, maar als je eenmaal in je ritme zit...En wat eerder naar bed kan helpen.
En ik vind het 'zet je pillen naast je bed' van Nallie een goed plan, maar zou zelf niet na het sporten pas ontbijten, dan komt je stofwisseling pas heel laat op gang en je moet ergens de energie voor het sporten uit kunnen halen...
whutquote:Op donderdag 12 januari 2012 11:00 schreef 16meter het volgende:
[..]
Hoeveel kcal? Hoeveel kcal is je onderhoud?
Gewoon een lijstje met wat willekeurige etenswaren zegt niks.
En 'bakje vanille yoghurt' is geen voedsel.
Het is een beetje zo gegroeid met het innemen van de pillen. Mijn slikreflex is 's ochtends nog niet zo op gang dus heb ik nooit overwogen om ze bij het wakker worden in te nemen. Ik ga altijd eerst naar beneden, opruimen enzo terwijl de waterkoker aanstaat. Dan kruip ik boven achter de pc met een thermoskan thee. Op het moment dat de thee wat is afgekoeld, neem ik mijn pillen in. Maar ik kan dat natuurlijk net zo goed eerder doen met water, bijvoorbeeld terwijl de waterkoker aanstaat. Dan ben ik een minuut of 10 wakker. Waarom bedenk ik dat zelf nietquote:Op donderdag 12 januari 2012 11:41 schreef Nallie het volgende:
Ik probeer altijd elke 2-3 uur iets te eten.
Kan je je medicijnen direct na het wakker worden nemen? Dus gewoon naast je bed zetten? Ik moet namelijk ook iets innemen half uur voor ontbijt dus dat doe ik dan direct als ik uit bed stap.
En sporten voor het ontbijt? Je sport maar een half uurtje dus dat moet kunnen? Of vind je dat niet fijn? Dat je dan om 9 uur opstaat, gaat sporten tot zeg kwart voor 10, dan je pil inneemt. Gaat douchen en aankleden en dan ontbijt? Dat scheelt alweer een stuk denk ik.
Als je dan licht ontbijt kan je rond 12 nog een lichte T nemen, iets van fruit. en dan rond 14 uur lunchen, 16.30 T en dan rond avondeten en dan rond 21.00 nog een T?
Ik weet niet hoeveel honger je hebt natuurlijk en waar je je fijn bij voelt. En ik weet ook niet precies hoe dat zit met je medicijnen. Maar misschien kan je hier wat mee.
Ik zou het zonde vinden als mijn ochtendritueel zoveel tijd in beslag zou nemen.
Sinds wanneer is ketose spierverbranding??quote:Op donderdag 12 januari 2012 11:51 schreef Nallie het volgende:
[..]
Daar zijn de meningen over verdeeld. Het zou juist meer vet verbranden, omdat je je voedsel niet eerst gaat verbranden. Wel maximaal een half uurtje om ketose (spierverbranding) te voorkomen. Ik ben geen expert hoor, maar ik doe het zelf ook regelmatig.
Hier voeren ze ook de discussie
Kan een gevolg zijn van toch? Of haal ik iets door elkaar?quote:Op donderdag 12 januari 2012 11:53 schreef Audreyoot het volgende:
[..]
Sinds wanneer is ketose spierverbranding??
Ik heb wel een wake-up light overwogen. Maar aangezien ik pas wakker word als het licht is lijkt me dat nou niet zo heel veel uit te maken. Ik slaap prima wanneer het licht is trouwens, ik heb daar echt geen last van.quote:Op donderdag 12 januari 2012 11:44 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Ik heb mijn lichaam destijds expres in ketose gezet om juist vet te verbranden, mijn spiermassa bleef gelijk door de grote hoeveelheid eiwitten die ik innam.quote:Op donderdag 12 januari 2012 11:56 schreef Nallie het volgende:
[..]
Kan een gevolg zijn van toch? Of haal ik iets door elkaar?
Ja maar dan moet je dus wel die eiwitten innemenquote:Op donderdag 12 januari 2012 11:57 schreef Audreyoot het volgende:
[..]
Ik heb mijn lichaam destijds expres in ketose gezet om juist vet te verbranden, mijn spiermassa bleef gelijk door de grote hoeveelheid eiwitten die ik innam.
Ik deed toen ook krachttraining jaquote:Op donderdag 12 januari 2012 11:59 schreef Panzermaus het volgende:
wel keihard blijven liften Audreyoot blijven knallen met die kilogrammen en anabolen, je lichaam is geneigd af te breken wat niet nodig is
Ja anders kan je toch bijna niks eten? Lichaam gaat niet zomaar in ketosequote:Op donderdag 12 januari 2012 11:59 schreef Nallie het volgende:
[..]
Ja maar dan moet je dus wel die eiwitten innemen
Dat heb ik ook hoor, maar toch werkt de wake-up lightquote:Op donderdag 12 januari 2012 11:57 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik heb wel een wake-up light overwogen. Maar aangezien ik pas wakker word als het licht is lijkt me dat nou niet zo heel veel uit te maken. Ik slaap prima wanneer het licht is trouwens, ik heb daar echt geen last van.
We zouden wel eerder naar bed kunnen. Ook dat is zo gegroeid. Mijn vriend werkt belachelijk veel. Hij werkte tot een paar maanden geleden altijd na het eten door tot 22.30. Daarna begon onze avond pas eigenlijk, vandaar de late bedtijd. Maar tegenwoordig komt hij om 21.30 al naar beneden dus dan kunnen we ook best eerder er in. En ik dus ook eerder er uit.
Je gaat ook in ketose bij anorexiaquote:Op donderdag 12 januari 2012 12:01 schreef Audreyoot het volgende:
[..]
Ik deed toen ook krachttraining jaMaar anabolen heb ik nooit gedaan.
[..]
Ja anders kan je toch bijna niks eten? Lichaam gaat niet zomaar in ketose
Hier hetzelfde, slaap makkelijk als het licht is, maar door de langzaam harder wordende geluiden en het licht dat steeds sterker wordt, ben ik meestal zo'n 5-10 minuten voor dat ding z'n hoogtepunt bereikt wel wakker, en relaxter dan met de wekker.quote:Op donderdag 12 januari 2012 12:02 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dat heb ik ook hoor, maar toch werkt de wake-up light
Wij hebben hem als 'kerstpakket' van het werk van mijn vriend gekregen en het is echt heel fijn
Dus? Dat ligt eraan wat diegene eet hoor, als degene brood eet gaat diegene echt niet in ketose.quote:Op donderdag 12 januari 2012 12:05 schreef Nallie het volgende:
[..]
Je gaat ook in ketose bij anorexia
Kan wel, als je maar weinig genoeg eet.quote:Op donderdag 12 januari 2012 12:07 schreef Audreyoot het volgende:
[..]
Dus? Dat ligt eraan wat diegene eet hoor, als degene brood eet gaat diegene echt niet in ketose.
Ketose krijg je als je lichaam leeft op eiwitten ipv koolhydraten. Waarom wordt iemand met anorexia er trouwens bij betrokken? Dat snap ik niet zo goed, ik ga ook niet in een shampoo topic posten dat iemand met anorexia ook zijn haren wast.quote:Op donderdag 12 januari 2012 12:09 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Kan wel, als je maar weinig genoeg eet.
Heb jij weleens een anorexiapatient voldoende koolhydraten zien eten? Het gaat om koolhydraatarm. Hier staat het uitgelegd (Link) En nu wel weer genoeg over ketose denk ik. Ik ga wel weer terug naar Slankquote:Op donderdag 12 januari 2012 12:07 schreef Audreyoot het volgende:
[..]
Dus? Dat ligt eraan wat diegene eet hoor, als degene brood eet gaat diegene echt niet in ketose.
Dat doen ze anders wel hoorquote:Op donderdag 12 januari 2012 12:10 schreef Audreyoot het volgende:
[..]
Ketose krijg je als je lichaam leeft op eiwitten ipv koolhydraten. Waarom wordt iemand met anorexia er trouwens bij betrokken? Dat snap ik niet zo goed, ik ga ook niet in een shampoo topic posten dat iemand met anorexia ook zijn haren wast.
Maar waarom werd die anorexiapatient genoemd? Breng je dit in verband met ketose of hoe moet ik dat zien?quote:Op donderdag 12 januari 2012 12:11 schreef Nallie het volgende:
[..]
Heb jij weleens een anorexiapatient voldoende koolhydraten zien eten? Het gaat om koolhydraatarm. Hier staat het uitgelegd (Link)
Er zijn dus ook mensen die weinig eiwitten en weinig koolhydraten eten. Daar doelde ik op.quote:Op donderdag 12 januari 2012 12:01 schreef Audreyoot het volgende:
Ja anders kan je toch bijna niks eten? Lichaam gaat niet zomaar in ketose
Het werd denk ik genoemd als een ontstaanswijze van ketose.quote:Op donderdag 12 januari 2012 12:12 schreef Audreyoot het volgende:
[..]
Maar waarom werd die anorexiapatient genoemd? Breng je dit in verband met ketose of hoe moet ik dat zien?
Dit inderdaadquote:Op donderdag 12 januari 2012 12:18 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Het werd denk ik genoemd als een ontstaanswijze van ketose.
De ene manier is via koolhydraatgebrek, dus bij uithongering (zoals anorexia), ketogeen dieet of anderszins slechte voedingstoestand, de andere manier is via insulinedeficientie, zoals bij een diabeet.
Uithongering is echt niet hetzelfde als koolhydraatgebrek. Daarom begreep ik de link met anorexia niet. Om in ketose te komen hoef je jezelf niet uit te hongeren, integendeel.quote:Op donderdag 12 januari 2012 12:18 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Het werd denk ik genoemd als een ontstaanswijze van ketose.
De ene manier is via koolhydraatgebrek, dus bij uithongering (zoals anorexia), ketogeen dieet of anderszins slechte voedingstoestand, de andere manier is via insulinedeficientie, zoals bij een diabeet.
Dit ziet er goed uitquote:Op donderdag 12 januari 2012 12:09 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ok, stel dat we per zondag een kwartier eerder naar bed gaan. En dan wil ik per maandag een kwartier langer sporten (2 miles ipv 1) dus een kwartier eerder eruit. Dan zou ik om 9.30 er uit moeten komen. Dat moet te doen zijn. En als ik dan elke twee uur eet moet ik er wel komen.
9.30 wakker
9.45 medicijnen
10.15 ontbijten
11.15 sporten (tadaa, ik heb hier al een uur gewonnen!)
12.00 tussendoortje en douchen
14.00 lunch
16.00 tussendoortje
19.00 avondeten (ga mijn vriend maar eens vriendelijk verzoeken of hij wat regelmatiger thuis wil komen)
21.00 tussendoortje
23.30 naar bed (over 2 weken nog een kwartier eerder zodat ik er een kwartier eerder uit kan en een kwartier langer kan sporten)
Mocht het nou een keer vreselijk mis lopen met het werk van mijn vriend kan ik altijd nog (een deel van) mijn avond T in de middag opeten en dan 's avonds niets meer nemen. We eten dan toch laat.
En ik denk dat ik mijn ochtend T (tomatensap) ga uitbreiden met 2 rijstwafels ofzo. Ik heb altijd heel snel weer last van honger waardoor ik of ga snaaien, of mijn lunch vroeg ga eten waardoor ik later ga snaaien.
Zo, opgelost. Bedankt meiden!
Ik voel me ook echt niet aangevallen, maar er worden dingen gezegd die niet kloppen in mijn opinie.quote:Op donderdag 12 januari 2012 12:18 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Je hoeft je voor zover ik lees, niet aangevallen te voelen.
Nee hoorquote:Op donderdag 12 januari 2012 12:28 schreef trovey het volgende:
Verdorie wat heb ik allemaal gemist...weer een rel?Even allemaal doorlezen.
Een rel starten bij dikkertjes is niet handig, zo meteen vallen ze met z'n allen over iemand heenquote:
Ik ben ook niet zo'n rellertquote:Op donderdag 12 januari 2012 12:31 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Een rel starten bij dikkertjes is niet handig, zo meteen vallen ze met z'n allen over iemand heen
Pardon, ik zag eventjes voor me hoe een mager mannetje werd verpletterd door een aanstormende groep dikke vrouwen die allemaal boven op hem springen (zoals ze het ook wel eens doen bij rugby) en dat had het effect dat ik in mijn eentje keihard zat te lachen...quote:
Maar ik ben geen mager mannetjequote:Op donderdag 12 januari 2012 12:38 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Pardon, ik zag eventjes voor me hoe een mager mannetje werd verpletterd door een aanstormende groep dikke vrouwen die allemaal boven op hem springen (zoals ze het ook wel eens doen bij rugby) en dat had het effect dat ik in mijn eentje keihard zat te lachen...
(en om een of andere reden is iedereen naakt bij dit beeld, gatsie, ik ben pervers)
Girlpower *lacht duivels*quote:Op donderdag 12 januari 2012 12:40 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik heb van de week een aflevering van CSI gekeken waarin een dronken vrouw out was gegaan en in bed op haar scharrel van die nacht was gevallen. Die scharrel had het niet overleefd.
Daar kan en ga ik ook niet over oordelen, alleen dit was het beeld dat in mij opdoemde toen ik bedacht dat het niet handig is om te rellen met dikkertjes.quote:Op donderdag 12 januari 2012 12:41 schreef Audreyoot het volgende:
[..]
Maar ik ben geen mager mannetje
Ik heb een foboquote:Op donderdag 12 januari 2012 12:43 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Daar kan en ga ik ook niet over oordelen, alleen dit was het beeld dat in mij opdoemde toen ik bedacht dat het niet handig is om te rellen met dikkertjes.
Bedoel je mij?quote:Op donderdag 12 januari 2012 12:44 schreef trovey het volgende:
Heb het even bijgelezen...het zoveelste bodybuildertype in dit topic die met een Messiasroeping komt opdraven zonder ook maar enige achtergrond te kennen van de mensen die hij wil bekeren...nee, ik wil gewoon een gezonder gewicht hebben en dat moet met de schijf van 5 en een beetje gezond verstand en tijd gewoon lukken...dank u.Zo, dat is ook weer achter de rug.
Nu even aan de het tussendoortje van vandaag ...een banaan (vanmorgen mijn vaste routine van 2 beschuitjes met halv/beetje hagelslag en nu als drinken kop thee.)
Nee.quote:Op donderdag 12 januari 2012 12:47 schreef Audreyoot het volgende:
[..]
Ik heb een fobo
[..]
Bedoel je mij?
Die egel is... AWESOME!quote:
Inderdaad geen klein mager mannetje, maar mijn perverse beeld was ook niet op jou van toepassing, maar op het rellen in zijn algemeenheid. Maar mijn excuses als je het persoonlijk opvat, want dat was niet de bedoeling.quote:
Ah ik voelde me ook al niet echt bodybuilderquote:
Ja hequote:
haha ik snapte het al allemaal niet meerquote:Op donderdag 12 januari 2012 12:52 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Inderdaad geen klein mager mannetje, maar mijn perverse beeld was ook niet op jou van toepassing, maar op het rellen in zijn algemeenheid. Maar mijn excuses als je het persoonlijk opvat, want dat was niet de bedoeling.
quote:Op donderdag 12 januari 2012 12:53 schreef Audreyoot het volgende:
[..]
Ah ik voelde me ook al niet echt bodybuilder
Is ook broodje aap. Het vocht gaat uit het brood en het vet wat in de kaas zit komt naar buiten. Als dat vet en nu langsdruipt is het misschien zelfs nog 'gezonder' dan de gewone boterham met kaasquote:Op donderdag 12 januari 2012 13:14 schreef ChildoftheStars het volgende:
Het is misschien een stomme vraag, maar je leest vaak dat tosti's ongezond zijn, maar in hoeverre klopt dat? Als ik een broodje magere kaas eet is dat prima, maar zodra ik hem opwarm niet meer... ik snap het probleem niet echt.
Ligt wellicht aan het feit dat mensen dan vaak toch extra vet gebruiken voor het bakproces? Ik gooi het ding gewoon tussen de contactgril zonder extra vet....heb je dus hetzelfde als die normale boterham maar dan met bruine streepjes en warm.quote:Op donderdag 12 januari 2012 13:14 schreef ChildoftheStars het volgende:
Het is misschien een stomme vraag, maar je leest vaak dat tosti's ongezond zijn, maar in hoeverre klopt dat? Als ik een broodje magere kaas eet is dat prima, maar zodra ik hem opwarm niet meer... ik snap het probleem niet echt.
Je hebt geen extra vet nodig in een tosti ijzer of ovenquote:Op donderdag 12 januari 2012 13:16 schreef trovey het volgende:
[..]
Ligt wellicht aan het feit dat mensen dan vaak toch extra vet gebruiken voor het bakproces? Ik gooi het ding gewoon tussen de contactgril zonder extra vet....heb je dus hetzelfde als die normale boterham maar dan met bruine streepjes en warm.
Dan wil niet zeggen dat mensen het dan ook niet gebruiken.quote:Op donderdag 12 januari 2012 13:17 schreef Audreyoot het volgende:
[..]
Je hebt geen extra vet nodig in een tosti ijzer of oven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |