abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_106707165
Voor wie is de FoK!Dieetclub bedoeld? De FoK!Dieetclubtopics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen met overgewicht die een BMI (body mass index, ook wel bekend als Quetelet Index) hebben van 27 of hoger. Bij een BMI van onder de 25 ben je van harte welkom in het zustertopic Slank de zomer in. Dit kun je vinden in het LIF-forum op FoK!. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt. Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje Ik wil ook!.

Linkjes Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Goede en lekkere tips voor verantwoord ontbijt/lunch: Gezonde ontbijt/lunch keuzes

Ik wil ook! Dat kan ;) Maak een dieetticker aan op www.lilyslim.com, vergeet je naam niet in de ticker te zetten!! Meld in dit topic duidelijk dat je ook in de OP wilt en geef het linkje van je ticker. De topicstarter óf één van de modjes zet je er dan bij. Als je een account aanmaakt krijgt je ticker hier automatisch ook een update als je iets aanpast. Als je geen account wilt zul je ieder weegmoment een nieuwe ticker aan moeten maken en de url duidelijk in het topic zetten met het verzoek om aanpassing van je ticker.

Deelnemers De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks:

Riann

BrandX

Kwak
pi_106707187
dat is lang geleden dat ik een topic opende in dieetclub...

quote:
1s.gif Op woensdag 11 januari 2012 23:18 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Je bent heul niet vadsig :N bij vadsig denk ik Flodder...
ik heb een bmi van 44...
Kwak
  Licht Ontvlambaar woensdag 11 januari 2012 @ 23:23:52 #3
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_106707313
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 23:20 schreef kwakz0r het volgende:
dat is lang geleden dat ik een topic opende in dieetclub...

[..]

ik heb een bmi van 44...
Dat maakt je nog niet vadsig :)
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_106707382
O+
Kwak
pi_106707455
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 23:10 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

ga je weer... er zijn zat mensen die dat doen in dit topic! we posten hier alleen de percentages en getallen niet omdat dat niet het belangrijkste is. Als je komt van niks ontbijten, croissants voor de lunch, een zak chips, twee borden vet avondeten - of van de hele dag hongeren en s avonds snoepen - of van sonja bakker - of van een shakedieet - etc - dan is een normaal eetpatroon al heel wat! of ik nou 33% of 28% eiwitten eet op een dag....

jíj begint over dat we niet moeten letten op "gezond/ongezond" maar naar micronutriënten moeten kijken... dan denk ik aan preparaten en whey-shakes enzo.

die lijstjes die ik post zijn gewoon als een soort "controle" van anderen. als ik hier moet opschrijven dat ik een halve zak chips op heb weet ik zeker dat er mensen iets van gaan zeggen. als een ander dat doet zeg ik er ook wat van, net als van smoesjes en emotie-eten enzo.
Kijk, dit soort rare denkbeelden. Wat hebben dat soort dingen nu weer met die anabolen te maken. Begin je verlichting eens hier, op Wikipedia. Ja, het ziet er anders uit dan Viva-forum, en nee, nu niet meteen te roepen 'iedereen kan alles op Wikipedia zetten'. Ga je gewoon eens iets beter inlezen en doe er je voordeel mee. Je hoeft niet je hele leven met voor vier man aan onderkinnen rond te lopen.

quote:
1s.gif Op woensdag 11 januari 2012 23:15 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Tsja... Ik heb geen behoefte aan harde meetbare gegevens, ik ben op zoek naar de balans tussen genieten en gewicht. En het spijt me, ik ben niet dik en vadsig (meer).
Kijk, dat blijft natuurlijk gewoon je persoonlijke voorkeur. En genieten is voor iedereen weer anders. Ik kan er echt van genieten wanneer ik 's avonds alleen en met een baldadig gezicht furieus aan mijn pik sta te trekken terwijl ik kijk naar die breedgeschouderde adonis in de badkamerspiegel. Ik kan daar echt van genieten, weet je? En wanneer ik me bedenk wat ik daar allemaal voor heb moeten doen / niet doen, en dan zo het resultaat zie, dan wil ik die tips graag delen met anderen, in de hoop dat zij zich er ook mee kunnen verbeteren. Want ik kan daar echt van genieten, je weet wel.
  Licht Ontvlambaar woensdag 11 januari 2012 @ 23:30:25 #6
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_106707575
quote:
10s.gif Op woensdag 11 januari 2012 23:27 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

Kijk, dit soort rare denkbeelden. Wat hebben dat soort dingen nu weer met die anabolen te maken. Begin je verlichting eens hier, op Wikipedia. Ja, het ziet er anders uit dan Viva-forum, en nee, nu niet meteen te roepen 'iedereen kan alles op Wikipedia zetten'. Ga je gewoon eens iets beter inlezen en doe er je voordeel mee. Je hoeft niet je hele leven met voor vier man aan onderkinnen rond te lopen.

[..]

Kijk, dat blijft natuurlijk gewoon je persoonlijke voorkeur. En genieten is voor iedereen weer anders. Ik kan er echt van genieten wanneer ik 's avonds alleen en met een baldadig gezicht furieus aan mijn pik sta te trekken terwijl ik kijk naar die breedgeschouderde adonis in de badkamerspiegel. Ik kan daar echt van genieten, weet je? En wanneer ik me bedenk wat ik daar allemaal voor heb moeten doen / niet doen, en dan zo het resultaat zie, dan wil ik die tips graag delen met anderen, in de hoop dat zij zich er ook mee kunnen verbeteren. Want ik kan daar echt van genieten, je weet wel.
Daar heb je volledig gelijk in... Persoonlijk pijp ik liever, goed voor de eiwitinname ook.
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_106707643
quote:

[..]

[..]

ik heb het nergens over anabolen gehad :') ik ben bekend met de macronutriënten en de talloze theorieën over hope veel je van welke moet eten. je had het over micronutriënten, daardoor dacht ik aan preparaten, van aminozuren bijvoobeeld.

en ik heb ook al geen pik :'( sjit.
Kwak
pi_106707780
Zonder die anabolen was het me nooit gelukt. Een beetje shakies hier en crenartines daar, ben net een opgepompte kikker nu. Zijn er in dit topic dan ook mensen die (serieus) aan krachttraining doen dan?
pi_106707853
quote:
14s.gif Op woensdag 11 januari 2012 23:35 schreef Panzermaus het volgende:
Zonder die anabolen was het me nooit gelukt. Een beetje shakies hier en crenartines daar, ben net een opgepompte kikker nu. Zijn er in dit topic dan ook mensen die (serieus) aan krachttraining doen dan?
nee, in slank wel, maar de meesten zitten in t bodybuild topic ;)
Kwak
pi_106708068
quote:

Nou verlicht ons eens met je tips dan want daar lees ik nog niets over.
Spoilers!
pi_106708452
Ik zit hier maar te wachten op die tips Panz. Maar het duurt vast een tijdje voor je dat alles hebt getypt dus ik ga maar naar bed. Trusten schatjes :* .
Spoilers!
pi_106708533
*stil*
*mooi*

welterusten!
Kwak
  woensdag 11 januari 2012 @ 23:54:51 #13
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_106708548
quote:
1s.gif Op woensdag 11 januari 2012 23:30 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Daar heb je volledig gelijk in... Persoonlijk pijp ik liever, goed voor de eiwitinname ook.
_O_ _O- Oh hell yeah O+
Be happy with the little things in life
pi_106709338
quote:
14s.gif Op woensdag 11 januari 2012 22:35 schreef Panzermaus het volgende:
Ik zou jullie bijna digitaal toewensen om altijd dik te blijven, maar zo'n badass ben ik niet.
Hier moest ik wel om lachen maar het is gemeen. Volgens mij valt het bij de overige users wel mee en zijn die vrij goed bezig.
pi_106713294
Goeiemorgen!

Panzermaus, geef dan eens een voorbeeldmenu wat volgens jou goed is, en geschikt voor ons, daar ben ik wel benieuwd naar dan!

Vanmorgen weer wat eraf, en dat voelt goed! *O*

We hadden een heel weekmenu voorbereid, maar de recepten van het voedingscentrum zeggen dat het voor 2 personen is, en wij krijgen dat nevertenooitniet op met zijn tweetjes, dus vandaag eten we restjes.. Lekker makkelijk, want ik heb vandaag mijn "late" werkdag, en dan heb ik meestal weinig puf meer om te koken als ik thuiskom.
Voor volgende week zijn we ook alweer bezig met zoeken naar recepten, dus dat gaat ook goed.
  donderdag 12 januari 2012 @ 08:12:04 #16
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_106713358
Beetje jammer dat je dan zelf aan je pik moe trekken, en ondanks je Adonis lichaam, geen lekker dun sprietje kan vinden, om aan je pik te zuigen.

Vandaag met spoed naar de dokter.
Gisteren ineens enorme rugpijn, uitstralend in beiden benen, inclusief gevoelsverlies. (Heb 5 jaar geleden een hernia operatie gehad, en neen toen was ik niet te zwaar voordat die lekkere geile adonis daarover begint te mauwen.) Dus ik hoop enorm dat het spit is, en geen acute hernia.
pi_106713568
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 08:12 schreef Silmarwen het volgende:
Beetje jammer dat je dan zelf aan je pik moe trekken, en ondanks je Adonis lichaam, geen lekker dun sprietje kan vinden, om aan je pik te zuigen.

Vandaag met spoed naar de dokter.
Gisteren ineens enorme rugpijn, uitstralend in beiden benen, inclusief gevoelsverlies. (Heb 5 jaar geleden een hernia operatie gehad, en neen toen was ik niet te zwaar voordat die lekkere geile adonis daarover begint te mauwen.) Dus ik hoop enorm dat het spit is, en geen acute hernia.
Klinkt niet fijn, veel succes! Hoop met je mee.
pi_106713712
Silmarwen, hopen dat het meevalt, ik hoop voor je dat het gewoon spit is. Hoe laat kan je bij de dokter terecht?
  donderdag 12 januari 2012 @ 08:58:32 #19
319308 Tink89
To live is to dance
pi_106713793
Silmarwen, succes! Hopen allemaal dat het meevalt...

Ik heb overigens de hele discussie teruggelezen *had moeten studeren, moet toch iets doen* en zie nu zo'n vies, overgespierd mannetje dat zichzelf heel lekker vindt voor me. Ben blij dat ik het gisteravond niet gelezen heb, nachtmerries! Wat ik er verder nog over wil zeggen, is dat er hier inderdaad wat mensen bij zijn die niet altijd weten wat gezond is en wat niet, maar precies om daar tips over te krijgen, zijn we allemaal hier. Velen van ons zijn al kilo's kwijt, of het er nou 5 of 50 zijn, dus blijkbaar doen we toch iets goed :) Dus lieverds, ik ben hoe dan ook trots op ons dat we er mee bezig zijn, open staan voor adviezen van mensen die het goed bedoelen en ons niet allemaal over een kam scheren en gezonder zijn dan vroeger! :*

Zo, nu ga ik wel echt studeren. Vanmiddag met een vriendinnetje naar Mugs en Muffins. Neem wrs een ijskoffie (met ijsklontjes, niet met roomijs) en dan vraag ik om halfvolle melk en geen slagroom. Het blijft niet de beste keuze, maar het verschilt tussen volle en halfvolle melk proef ik toch niet en slagroom vind ik niet lekker, dus zo maak ik er iig nog een iets minder grote kcal-bom van :)

Xje!
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_106713819
Als je er maar goed van geniet Tink, het is erg zonde als je iets ongezonds eet wat eigenlijk achteraf helemaal niet de kcal waard was...
pi_106713896
Geen zin om terug te lezen, volgens mij mis ik er niet veel aan
Vanavond weer naar de sportschool voor een uurtje krachttraining *O*
pi_106713905
O ja, en wat ik steeds nog wil vragen, wie heeft er nog tips voor lekkere vis?

Ik heb nu iets van panga/pangasiusfilet liggen in de diepvries, maar die ruikt en smaakt alsof hij eerst nog een paar uurtjes is wezen zwemmen in het plaatselijke subtropische zwemparadijs.. Ik zoek dus iets wat beter smaakt...
pi_106713951
oh ieuw pangasiusfilet.. ik vind dat geen echte vis ;)
Kabeljauw, zalm.. gewoon bij de vishandel, wel wat duurder dan die pangasiusfiletdingen, maar als je dan gewoon iets minder neemt..
Kabeljauw in een pakketje folie met een takje dille, drupje olijfolie, beetje peper en zout in de oven en als het gaar is een schijfje citroen erop uitknijpen omnom!

En sterkte Silmarwen!
pi_106713953
(WTF... wij moeten dus met z'n alle aan de anabolen... dacht het niet. Gewoon gezond eten met die handel en bewegen is voor de meesten genoeg. Wij willen afvallen, niet eruit zien als een bodybuilder. Trouwens, anabolen zijn zo ontzettend slecht voor je lichaam en je hormoonhuishouding... Liever dik dan een micropenis en om de zoveel tijd depressief en agressief door de anabolen. Mij niet gezien)

Vandaag ga ik bakken voor mijn vrienden (en nee, ik eet niet mee), gelukkig ben ik wel gezegend met discipline.
  donderdag 12 januari 2012 @ 09:16:40 #25
319308 Tink89
To live is to dance
pi_106714076
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 09:08 schreef MarMar het volgende:
oh ieuw pangasiusfilet.. ik vind dat geen echte vis ;)
Kabeljauw, zalm.. gewoon bij de vishandel, wel wat duurder dan die pangasiusfiletdingen, maar als je dan gewoon iets minder neemt..
Kabeljauw in een pakketje folie met een takje dille, drupje olijfolie, beetje peper en zout in de oven en als het gaar is een schijfje citroen erop uitknijpen omnom!

En sterkte Silmarwen!
Pangasius- en Tilapia is sowieso lekkerder als je het bij de vishandel haalt, die uit de diepvries is niet echt lekker, nee...
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')