ik heb een bmi van 44...quote:Op woensdag 11 januari 2012 23:18 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Je bent heul niet vadsigbij vadsig denk ik Flodder...
Dat maakt je nog niet vadsigquote:Op woensdag 11 januari 2012 23:20 schreef kwakz0r het volgende:
dat is lang geleden dat ik een topic opende in dieetclub...
[..]
ik heb een bmi van 44...
Kijk, dit soort rare denkbeelden. Wat hebben dat soort dingen nu weer met die anabolen te maken. Begin je verlichting eens hier, op Wikipedia. Ja, het ziet er anders uit dan Viva-forum, en nee, nu niet meteen te roepen 'iedereen kan alles op Wikipedia zetten'. Ga je gewoon eens iets beter inlezen en doe er je voordeel mee. Je hoeft niet je hele leven met voor vier man aan onderkinnen rond te lopen.quote:Op woensdag 11 januari 2012 23:10 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
ga je weer... er zijn zat mensen die dat doen in dit topic! we posten hier alleen de percentages en getallen niet omdat dat niet het belangrijkste is. Als je komt van niks ontbijten, croissants voor de lunch, een zak chips, twee borden vet avondeten - of van de hele dag hongeren en s avonds snoepen - of van sonja bakker - of van een shakedieet - etc - dan is een normaal eetpatroon al heel wat! of ik nou 33% of 28% eiwitten eet op een dag....
jíj begint over dat we niet moeten letten op "gezond/ongezond" maar naar micronutriënten moeten kijken... dan denk ik aan preparaten en whey-shakes enzo.
die lijstjes die ik post zijn gewoon als een soort "controle" van anderen. als ik hier moet opschrijven dat ik een halve zak chips op heb weet ik zeker dat er mensen iets van gaan zeggen. als een ander dat doet zeg ik er ook wat van, net als van smoesjes en emotie-eten enzo.
Kijk, dat blijft natuurlijk gewoon je persoonlijke voorkeur. En genieten is voor iedereen weer anders. Ik kan er echt van genieten wanneer ik 's avonds alleen en met een baldadig gezicht furieus aan mijn pik sta te trekken terwijl ik kijk naar die breedgeschouderde adonis in de badkamerspiegel. Ik kan daar echt van genieten, weet je? En wanneer ik me bedenk wat ik daar allemaal voor heb moeten doen / niet doen, en dan zo het resultaat zie, dan wil ik die tips graag delen met anderen, in de hoop dat zij zich er ook mee kunnen verbeteren. Want ik kan daar echt van genieten, je weet wel.quote:Op woensdag 11 januari 2012 23:15 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Tsja... Ik heb geen behoefte aan harde meetbare gegevens, ik ben op zoek naar de balans tussen genieten en gewicht. En het spijt me, ik ben niet dik en vadsig (meer).
Daar heb je volledig gelijk in... Persoonlijk pijp ik liever, goed voor de eiwitinname ook.quote:Op woensdag 11 januari 2012 23:27 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Kijk, dit soort rare denkbeelden. Wat hebben dat soort dingen nu weer met die anabolen te maken. Begin je verlichting eens hier, op Wikipedia. Ja, het ziet er anders uit dan Viva-forum, en nee, nu niet meteen te roepen 'iedereen kan alles op Wikipedia zetten'. Ga je gewoon eens iets beter inlezen en doe er je voordeel mee. Je hoeft niet je hele leven met voor vier man aan onderkinnen rond te lopen.
[..]
Kijk, dat blijft natuurlijk gewoon je persoonlijke voorkeur. En genieten is voor iedereen weer anders. Ik kan er echt van genieten wanneer ik 's avonds alleen en met een baldadig gezicht furieus aan mijn pik sta te trekken terwijl ik kijk naar die breedgeschouderde adonis in de badkamerspiegel. Ik kan daar echt van genieten, weet je? En wanneer ik me bedenk wat ik daar allemaal voor heb moeten doen / niet doen, en dan zo het resultaat zie, dan wil ik die tips graag delen met anderen, in de hoop dat zij zich er ook mee kunnen verbeteren. Want ik kan daar echt van genieten, je weet wel.
ik heb het nergens over anabolen gehadquote:Op woensdag 11 januari 2012 23:27 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Kijk, dit soort rare denkbeelden. Wat hebben dat soort dingen nu weer met die anabolen te maken. Begin je verlichting eens hier, op Wikipedia. Ja, het ziet er anders uit dan Viva-forum, en nee, nu niet meteen te roepen 'iedereen kan alles op Wikipedia zetten'. Ga je gewoon eens iets beter inlezen en doe er je voordeel mee. Je hoeft niet je hele leven met voor vier man aan onderkinnen rond te lopen.
[..]
Kijk, dat blijft natuurlijk gewoon je persoonlijke voorkeur. En genieten is voor iedereen weer anders. Ik kan er echt van genieten wanneer ik 's avonds alleen en met een baldadig gezicht furieus aan mijn pik sta te trekken terwijl ik kijk naar die breedgeschouderde adonis in de badkamerspiegel. Ik kan daar echt van genieten, weet je? En wanneer ik me bedenk wat ik daar allemaal voor heb moeten doen / niet doen, en dan zo het resultaat zie, dan wil ik die tips graag delen met anderen, in de hoop dat zij zich er ook mee kunnen verbeteren. Want ik kan daar echt van genieten, je weet wel.
nee, in slank wel, maar de meesten zitten in t bodybuild topicquote:Op woensdag 11 januari 2012 23:35 schreef Panzermaus het volgende:
Zonder die anabolen was het me nooit gelukt. Een beetje shakies hier en crenartines daar, ben net een opgepompte kikker nu. Zijn er in dit topic dan ook mensen die (serieus) aan krachttraining doen dan?
Nou verlicht ons eens met je tips dan want daar lees ik nog niets over.quote:Op woensdag 11 januari 2012 23:27 schreef Panzermaus het volgende:
quote:Op woensdag 11 januari 2012 23:30 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Daar heb je volledig gelijk in... Persoonlijk pijp ik liever, goed voor de eiwitinname ook.
Hier moest ik wel om lachen maar het is gemeen. Volgens mij valt het bij de overige users wel mee en zijn die vrij goed bezig.quote:Op woensdag 11 januari 2012 22:35 schreef Panzermaus het volgende:
Ik zou jullie bijna digitaal toewensen om altijd dik te blijven, maar zo'n badass ben ik niet.
Klinkt niet fijn, veel succes! Hoop met je mee.quote:Op donderdag 12 januari 2012 08:12 schreef Silmarwen het volgende:
Beetje jammer dat je dan zelf aan je pik moe trekken, en ondanks je Adonis lichaam, geen lekker dun sprietje kan vinden, om aan je pik te zuigen.
Vandaag met spoed naar de dokter.
Gisteren ineens enorme rugpijn, uitstralend in beiden benen, inclusief gevoelsverlies. (Heb 5 jaar geleden een hernia operatie gehad, en neen toen was ik niet te zwaar voordat die lekkere geile adonis daarover begint te mauwen.) Dus ik hoop enorm dat het spit is, en geen acute hernia.
Pangasius- en Tilapia is sowieso lekkerder als je het bij de vishandel haalt, die uit de diepvries is niet echt lekker, nee...quote:Op donderdag 12 januari 2012 09:08 schreef MarMar het volgende:
oh ieuw pangasiusfilet.. ik vind dat geen echte vis
Kabeljauw, zalm.. gewoon bij de vishandel, wel wat duurder dan die pangasiusfiletdingen, maar als je dan gewoon iets minder neemt..
Kabeljauw in een pakketje folie met een takje dille, drupje olijfolie, beetje peper en zout in de oven en als het gaar is een schijfje citroen erop uitknijpen omnom!
En sterkte Silmarwen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |