Huh? Ik neem toch aan dat jij ook wel snapt dat een mega-hotpants sexier is dan gewoon een lange broek.quote:Op woensdag 11 januari 2012 14:01 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Dat sexy maken doe je zelf, niet de kleren. Het is een kind van 12 for gods sake.
Tja ik ben niet de vraagstellerquote:
Zo'n broek bij een kind van 12 is nooit sexy. Wat snap jij daar niet aan?quote:Op woensdag 11 januari 2012 14:03 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Huh? Ik neem toch aan dat jij ook wel snapt dat een mega-hotpants sexier is dan gewoon een lange broek.
En Sherezade, ik denk dat een broek van 4cm langer niet echt het verschil zal maken, klimaattechnisch gezien.
Ik vind het alleen maar goed dat jij dat niet sexy vindtquote:Op woensdag 11 januari 2012 14:04 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Zo'n broek bij een kind van 12 is nooit sexy. Wat snap jij daar niet aan?
Kom nou toch. Het is een kind, in een korte broek. Geen sexbom die denkt 'laat ik eens lekker geil voor de dag komen.'quote:Op woensdag 11 januari 2012 14:03 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Huh? Ik neem toch aan dat jij ook wel snapt dat een mega-hotpants sexier is dan gewoon een lange broek.
En Sherezade, ik denk dat een broek van 4cm langer niet echt het verschil zal maken, klimaattechnisch gezien.
Ik dacht ook dat hij geshopt was met het oude gezichtquote:Op woensdag 11 januari 2012 13:47 schreef sherezade het volgende:
[..]
wat een rare foto, da lijkt wel een foto van Brit 7 jaar geleden geplakt op een ander lichaam
Relax... ik zei al dat het in mijn herinnering erger was. Ik wil alleen maar zeggen dat ik de kleding niet echt gepast vind.quote:Op woensdag 11 januari 2012 14:05 schreef Copycat het volgende:
[..]
Kom nou toch. Het is een kind, in een korte broek. Geen sexbom die denkt 'laat ik eens lekker geil voor de dag komen.'
Ik word serieus kotsmisselijk van dat doorgeslagen gedoe.
Precies vanwege deze reactie plaats ik dat plaatje.quote:Op woensdag 11 januari 2012 14:04 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Tja ik ben niet de vraagsteller
En een meisje van 12 jaar in een korset, kom nouEn broekjes zo kort als een hotpants...
Ik zie het ook niet. Midden in de zomer zie je in Nederland van elke leeftijd zulke meisjes lopen. Zo kan je op alles wel plakken dat het te sexy is. Ik zou het anders vinden als het kind zwaar in de make-up loopt etc.quote:Op woensdag 11 januari 2012 14:05 schreef Copycat het volgende:
[..]
Kom nou toch. Het is een kind, in een korte broek. Geen sexbom die denkt 'laat ik eens lekker geil voor de dag komen.'
Ik word serieus kotsmisselijk van dat doorgeslagen gedoe.
Ik zie in het zwarte topje trouwens totaal geen korset. Wezenlijk verschil.quote:Op woensdag 11 januari 2012 14:04 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Tja ik ben niet de vraagsteller
En een meisje van 12 jaar in een korset, kom nouEn broekjes zo kort als een hotpants...
Dat.quote:Op woensdag 11 januari 2012 14:06 schreef Copycat het volgende:
Je verseksualiseert het helemaal zelf. Dat is wat er mis is.
Ik heb in alle delen nog nooit dit grietje van 12 in een discussie gezien, ik lees zeker nét steeds de verkeerde.quote:Op woensdag 11 januari 2012 14:07 schreef Godtje het volgende:
[..]
Precies vanwege deze reactie plaats ik dat plaatje.
Dit is nu al 100 keer voorbij gekomen.
Ik wil het topic ook wel mee verkloten om het nog een keer aan te gaan en te stellen dat je je aanstelt!?! Wat jij wil
Never mind. Zo'n issue wilde ik er ook weer niet van maken. Ik kan me alleen goed voorstellen dat dit te bloot gevonden wordt, that's all.quote:Op woensdag 11 januari 2012 14:06 schreef Copycat het volgende:
Je verseksualiseert het helemaal zelf. Dat is wat er mis is.
Tof!quote:Op woensdag 11 januari 2012 14:09 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Klopt, ik moet hem nog aanpassen. Momentje.
Een kind kan aan iedereen wel vertellen wat ze aan moeten doen, zegt niets over modebewust zijn.quote:Op woensdag 11 januari 2012 14:37 schreef thorgal82 het volgende:
die van Britney klopt niet hoor... en ik las dat Suri erg mode bewust is. Ze verteld zelfs aan Tom en Katie wat die aan moeten... waar ik dat heb gelezen... geen idee
quote:Op woensdag 11 januari 2012 15:29 schreef bloodymary1 het volgende:
Misschien moet ze eens met Yvon Jaspers gaan shoppen, samen op de kinderafdeling van C&A.
+1quote:Op woensdag 11 januari 2012 15:29 schreef bloodymary1 het volgende:
Wat erg die Suri! Lijkt wel een soort lilliputter zo met die volwassen kleren. Misschien moet ze eens met Yvon Jaspers gaan shoppen, samen op de kinderafdeling van C&A.
Cover Marie Claire Feb 2012, hoezo Photoshop?quote:Op woensdag 11 januari 2012 14:03 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Een aantal foto's uit het vorige deel:
Christina Aguilera
Whehequote:
Oeioei. Met dat platinablonde haar, die rode lipstick en die gouden ornamentjes moet ik ineens denken aan mijn creepy buurvrouw van vroegah, met haar toef haar en nepgouden slippersquote:
idd geshopt,kijk maar naar die spekkige vingertjes.quote:Op woensdag 11 januari 2012 18:47 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Cover Marie Claire Feb 2012, hoezo Photoshop?
[ afbeelding ]
Of ben ik nou gek dat ze met een serieus gezicht een slanker gezicht heeft?
Tja, is wel waar natuurlijk maar als ik naar de onbewerkte foto kijk dan vind ik alsnog dat ze er érg goed uitziet voor haar leeftijd.quote:
Ja ik ookquote:Op donderdag 12 januari 2012 14:16 schreef cinnamon_M het volgende:
[..]
Tja, is wel waar natuurlijk maar als ik naar de onbewerkte foto kijk dan vind ik alsnog dat ze er érg goed uitziet voor haar leeftijd.
Kelly Obsbourne, wat staat die haarkleur haar mooiquote:
Ik vind zijn hoofd in Six feet under ook sloom, maar in Dexterquote:Op zondag 15 januari 2012 20:30 schreef Copycat het volgende:
Hall heeft - ongeshopt - een geweldig lijf, maar ik vind zijn hoofd zo sloom. Ik dacht in eerste instantie dat het daar bij die foto ook om ging.
Je beledigt mijn future husband.quote:Op zondag 15 januari 2012 20:30 schreef Copycat het volgende:
Hall heeft - ongeshopt - een geweldig lijf, maar ik vind zijn hoofd zo sloom. Ik dacht in eerste instantie dat het daar bij die foto ook om ging.
Sorry. Maar die slome heeft dat toch niet door. Zeker niet met dat kneuzenkapsel.quote:Op zondag 15 januari 2012 20:31 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Je beledigt mijn future husband.
Dit vind ik serieus freaky.quote:Op woensdag 11 januari 2012 14:11 schreef snakelady het volgende:
Die kleding zie ik ook niet veel mis mee in een warm klimaat, vind het erger dat Suri al op hoge hakjes loopt.
[ afbeelding ]
Is toch geen gezicht.
Ik wil je niet bang maken, maar er zijn nogal wat mensen bij Dexie op een bepaalde tafel beland.quote:Op zondag 15 januari 2012 20:34 schreef Copycat het volgende:
[..]
Sorry. Maar die slome heeft dat toch niet door. Zeker niet met dat kneuzenkapsel.
quote:Op zondag 15 januari 2012 20:35 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Ik wil je niet bang maken, maar er zijn nogal wat mensen bij Dexie op een bepaalde tafel beland.
Hate to burst your bubble, maarquote:Op zondag 15 januari 2012 20:35 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Ik wil je niet bang maken, maar er zijn nogal wat mensen bij Dexie op een bepaalde tafel beland.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
Toupet ook, he?quote:Op zondag 15 januari 2012 20:34 schreef Copycat het volgende:
[..]
Sorry. Maar die slome heeft dat toch niet door. Zeker niet met dat kneuzenkapsel.
Echt? Dat is een nog grotere afknapper.quote:
Hij heeft kanker gehad. Hij moest wel een toupetje dragen tijdens de opnames van seizoen 5 geloof ik. Dan zie je dat duidelijk. Hier na behandeling.quote:Op zondag 15 januari 2012 21:22 schreef Copycat het volgende:
[..]
Echt? Dat is een nog grotere afknapper.
Dat wist ik helemaal niet.quote:Op zondag 15 januari 2012 21:29 schreef Mylene het volgende:
[..]
Hij heeft kanker gehad. Hij moest wel een toupetje dragen tijdens de opnames van seizoen 5 geloof ik. Dan zie je dat duidelijk. Hier na behandeling.
[ afbeelding ]
Volgens mij zou hij kaal een stuk leuker zijn. Of anders met een toupet dat niet uit de fifties is gekropen.quote:Op zondag 15 januari 2012 21:32 schreef k_i_m het volgende:
Nee, toen had ie een hele pruik. Het toupet verhaal speelt al veel eerder.
Maak er silliconen special make-up van zou ik zeggen...quote:
Ik denk dat Jessica Biel ook zoiets zegt als Madonna je mag altijd op mijn jurk stappen hoorquote:Op maandag 16 januari 2012 13:57 schreef bloempje-moi het volgende:
Madonna stapt op jurk Jessica Biel
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Maar het is dan ook niet de meest handige jurk
[ afbeelding ]
Potatohead en Bonesquote:Op zondag 15 januari 2012 21:42 schreef k_i_m het volgende:
Demi Moore met Rumer. Die knietjes.
[ afbeelding ]
Is toch photoshop?quote:Op zondag 15 januari 2012 19:35 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Thanks for ruining Michael C. Hall for me.
Nogmaals: rubber. Silliconen rubber.quote:
is ze hier serieus een sigaar aan het roken?quote:Op maandag 16 januari 2012 18:29 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[ afbeelding ]
Rihanna die er een beetje als een zoutzak bij ligt.
Ja.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 11:14 schreef sherezade het volgende:
[..]
is ze hier serieus een sigaar aan het roken?
ja, en..quote:Op dinsdag 17 januari 2012 11:14 schreef sherezade het volgende:
[..]
is ze hier serieus een sigaar aan het roken?
De lens van de camera dichtplamuren.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 15:06 schreef Cynix ® het volgende:
Kan een goede visagist daar nog iets mee doen dan?
grijsgeverfd haar ??quote:Op dinsdag 17 januari 2012 14:46 schreef Spees_Eend het volgende:
Kelly Osbourne moet op zoek naar een nieuwe visagist![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Goh, staat Rumer er eindelijk eens als beste op!quote:Op zondag 15 januari 2012 21:42 schreef k_i_m het volgende:
Demi Moore met Rumer. Die knietjes.
[ afbeelding ]
Qua knieën misschien, maar verderquote:Op dinsdag 17 januari 2012 16:13 schreef vencodark het volgende:
[..]
Goh, staat Rumer er eindelijk eens als beste op!
groen is toch helemaal in in 2012?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 14:46 schreef Spees_Eend het volgende:
Kelly Osbourne moet op zoek naar een nieuwe visagist![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nou ik kijk nog steeds liever naar Demi.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 16:13 schreef vencodark het volgende:
[..]
Goh, staat Rumer er eindelijk eens als beste op!
Ze is helemaal niet zo lelijk als ik altijd dacht.quote:Op donderdag 19 januari 2012 14:40 schreef Godtje het volgende:
Snookie! Of is dit juist flateus
[ afbeelding ]
Ik had haar niet eens herkend!quote:Op donderdag 19 januari 2012 14:40 schreef Godtje het volgende:
Snookie! Of is dit juist flateus
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |