* twentemeisje duikt wegquote:
DPAM salequote:
IK ZIE JE WELquote:Op woensdag 11 januari 2012 20:03 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
* twentemeisje duikt weg![]()
* twentemeisje kijkt bij nader inzien toch maar even op de site... gewoon voor de zekerheid...
quote:Op woensdag 11 januari 2012 20:17 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
IK ZIE JE WEL
en als je wat gaat bestellen..
ook ff opstart
die bovenste broekjes heb ik voor lex! zitten erg goed en mooiquote:Op woensdag 11 januari 2012 20:30 schreef BarbaBientje01 het volgende:
Mijn verlanglijstje van next, even op het salaris wachten.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Voor een vriendinnetje, of als manlief het leuk vind hou in het zelf voor ooit![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Voor in de achtertuin als het heeel warm is![]()
En nu even op dpam kijken
Wil je er over praten?quote:Op woensdag 11 januari 2012 20:40 schreef Reilain het volgende:
Putverdeurie... heb ik gewoon op de DPAM site geklikt net...
Lol... tussen al die tieten (bij mij in elk geval wel) een heel lief klein peutertjequote:Op donderdag 12 januari 2012 21:46 schreef SacreCoeur het volgende:
hahahaha!
ik zoek nog steeds de monokini van mim-pi dus tik het in bij google enzo.. klik per ongeluk op afbeelding en moeten jullie eens kijken wat je dan ziet als eerste foot
dus zoeken op; mim-pi 2012 monokini
Goeie free publicity.quote:Op donderdag 12 januari 2012 21:46 schreef SacreCoeur het volgende:
hahahaha!
ik zoek nog steeds de monokini van mim-pi dus tik het in bij google enzo.. klik per ongeluk op afbeelding en moeten jullie eens kijken wat je dan ziet als eerste foot
Whahahaha briljant! (en veelzeggendquote:Op donderdag 12 januari 2012 21:46 schreef SacreCoeur het volgende:
hahahaha!
Rare monokini....quote:Op dinsdag 17 januari 2012 11:28 schreef Sorbootje het volgende:
[..]
Whahahaha briljant! (en veelzeggend)
juh ik heb m nog steeds niet, kleertjes.com heeft nog maar een deel dus misschien komt 't nog.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 11:37 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Rare monokini....
Dat ding is echt zeldzaam of niet SC?
Die roze is met donkerblauwe strepenquote:Op donderdag 12 januari 2012 22:47 schreef Reilain het volgende:
Ohhh die trui is zeker leuk KD...
Ik willum ik willum ik willum... (maar dan wel de roze met zwarte streepjes)
(maar ik mag eigenlijk echt niet meer...)
quote:Op woensdag 18 januari 2012 09:40 schreef debuurvrouw het volgende:
Nou lijkt me bruin nou juist bij uitstek een kleur waar álles bij kan. Oranje, petrol, roze, rood, blauw, groen. nou ja, alles dus.
bij mijn blonde blauwogen staat het niet zo mooi. bij oudste, met donkerder haar en groenachtige ogen weer wel. Net als bosgroenen.quote:Op woensdag 18 januari 2012 13:42 schreef Twinkly het volgende:
[..]bruin! Er mag wel wat meer bruin verkocht worden van mij, het staat Niels ook zo mooi.
Ja, inderdaad. In het waslabeltje stond 98 dus dat past dan wel.quote:Op woensdag 18 januari 2012 13:52 schreef Meimeltje het volgende:
PJ, leuk leuk leuk!
Gympen met lichtjes zijn helemaal hip, hier op school ook veel kinderen met lichtjes in hun schoenen
Lastig idd die maten daar he, nu allemaal 2-3 jaar gekocht?
Voor de laatste wintermaandjes dit jaar.quote:Op woensdag 18 januari 2012 13:46 schreef Meimeltje het volgende:
Bij bruin kan idd veel, zou zelf wel voor een kleurtje gaan, rood of turquoise.
Alvast een jas voor de volgende winter of nog voor de komende 2-3 maandjes?
Welke jas van de Zara is het?
Altijd, ik doe niet aan stoppen met kopen.quote:Op donderdag 19 januari 2012 13:55 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Is er belangstelling voor een lindex bestelling?
Jaaaaaa! Die vond ik echt het leukst en zo ontzettend Emma!quote:Op vrijdag 20 januari 2012 08:44 schreef Keshet het volgende:
Ik heb van de week deze besteld als verjaardagsjurkje:
[ afbeelding ]
en deze gewoon omdat het kan.![]()
[ afbeelding ]
Shoeby valt klein hequote:Op vrijdag 20 januari 2012 09:56 schreef Keshet het volgende:
Ook erg leuk. Moet Emma maar ff pokon gaan geven, dan komt die maat 92 in zicht.
Dat bovenste jurkje heeft Noortje, is maat 92/98 en past 'r perfect. Dus niet te lang wachten hoor.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 09:56 schreef Keshet het volgende:
Ook erg leuk. Moet Emma maar ff pokon gaan geven, dan komt die maat 92 in zicht.
Helemaal mee eens!quote:Op vrijdag 20 januari 2012 10:16 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
@sacreCoeur, als ik een dochter had kocht ik al je kleertjes over! Helemaal mijn smaak. Heb je nou ooit nog die sterrenjas gekocht?
Een leuke verjaardagsjurk voor emma! Ik vind zelf alleen die broekjes eronder niet zo leuk. Zou een shirt en maillot in dezelfde effen kleur doen in het geel of roze
oh súperleuk zegquote:Op vrijdag 20 januari 2012 09:51 schreef SacreCoeur het volgende:
De hele nieuwe shoeby collectie is weer gaaf.
[ afbeelding ]
Er zit hier zo'n randje onder van kant wat me doet denken aan No tomatoes, zo leuk!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
dit moet ik sowieso nog allemaal hebbenhebbenhebben.
Mooi dat je het leuk vindt.. weet je iig hoe Amelie er volgende lente/zomer bij gaat lopenquote:Op vrijdag 20 januari 2012 12:18 schreef mignonne het volgende:
[..]
oh súperleuk zegvooral bovenste twee <3
oeh die lindex spijkerjumpsuit wilde ik voor mn kleine, hij is zo tof
Ik weet dat 't geen bedelpost was maar: Als E. eruitgegroeid is, zo ergens in 2014 ofzo, komt 'ie jouw kant op. Dan past jouw E. er vast ook wel in. 2-2 kabouters ftw.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 12:18 schreef mignonne het volgende:
[..]
oh súperleuk zegvooral bovenste twee <3
oeh die lindex spijkerjumpsuit wilde ik voor mn kleine, hij is zo tof
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 15:26 schreef SacreCoeur het volgende:
Je neemt toch ook wel mn hele wintercollectie over he, anders zit ik er mee
rond de 60/70 stuks
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hahahahaha das idd een heerlijk meissie met een lekker boevenkoppie! Heeft lang met Oona samen gezeten op de vorige groep....We'll have love aplenty
We'll have joys outnumbered
We'll share perfect moments
You and me
Lukt me niet hoor :")quote:Op zaterdag 21 januari 2012 12:42 schreef miss_sly het volgende:
Ik kopieer van het eerste kleine plaatje, niet het grote plaatje als je droogkookt. Dat krijg ik ook niet voor elkaar. En op de laptop, niet op de iPad.
Beige heb ik volgens mij nog nooit geprobeerd bij Senna. Ook maar niet doen dan, begrijp ik.
Ik zie het net! Wel 3x het bestelproces doorlopen omdat ik maar geen verzendkosten zag staanquote:Op zaterdag 21 januari 2012 14:45 schreef miss_sly het volgende:
Poppejans, Next rekent geen verzendkosten dus je kunt gewoon zelf betellen
Zie mijn post boven jou, betalen kan gewoon via Ideal!quote:Op zaterdag 21 januari 2012 16:05 schreef Meimeltje het volgende:
Next is zeker met creditcard betalen?
Dan hoef ik al niet te klikken
Oeps sorry overheen gelezen, zat op mn werkquote:Op zaterdag 21 januari 2012 18:18 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Zie mijn post boven jou, betalen kan gewoon via Ideal!
huh ideal?? echt joh???? slingert de site aan; want ik heb al zomerjasjes voor de meiden gespot deze week...quote:Op zaterdag 21 januari 2012 14:53 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Ik zie het net! Wel 3x het bestelproces doorlopen omdat ik maar geen verzendkosten zag staan![]()
![]()
En gewoon kunnen betalen via ideal is helemaal handig
oeh! jaloers!quote:Op zaterdag 21 januari 2012 21:11 schreef Poppedein het volgende:
Oehhh ik zit echt op mn handen voor next spul, maar ik mag even niet van mezelf omdat ik over 2 weken in new york zit en me al voorgenomen heb me daar t buiten gaan 0:-)
oh wat een leuk ding <3quote:Op zaterdag 21 januari 2012 21:21 schreef Poppedein het volgende:
Je kent me toch mignonnelena heeft een meer dan heerlijk microfleece jumpsuit die ze echt heel graag aanheeft als huispak of zondagoutfit. Die heb ik eens ongedragen tweedehands overgenomen en daar wil ik er heel graag nog een paar extra van in een grotere maat en voor jelte ook uiteraard. Die komt van carters en die verzenden niet naar NL. En verder eigenlijk gewoon wat er op mn pad komt
zuksen
Die eerste heb ik ook in mn mandje, En dat tuinbroekje wilk ik ook maar die is uitverkocht in de juiste maat weeeeehx10000!quote:Op zaterdag 21 januari 2012 20:20 schreef Meimeltje het volgende:
Om toch van de zomer dan een geelkleur te proberen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hier zie ik Dyon al helemaal in lopen
[ afbeelding ]
Nou ok, ik ga niet verder kijken. Ik doe het niet, maar ga het wel onthouden!
Daar twijfel ik bij een tshirt of het jasje ook nog over. Losse maat schat ik in dat hij dan 98 wel past,dus ik denk dat ik zou gaan voor 92/98quote:Op zondag 22 januari 2012 16:14 schreef Meimeltje het volgende:
Ok dank!
Dan nog wordt het lastig of het een 92/98 of 98/104 moet zijn...
Het is toch een zomerjasje, dacht ik?quote:Op zondag 22 januari 2012 15:42 schreef Twinkly het volgende:
Deze vind ik ook erg leuk, maar Niels heeft al een regenpak
Ik had op die naam gegoogled en dat betekent regenjas. Misschien is het zo'n soort softshell ding?quote:Op zondag 22 januari 2012 16:38 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Het is toch een zomerjasje, dacht ik?
Ik willum als jasje
Of parachute stof?quote:Op zondag 22 januari 2012 16:49 schreef Twinkly het volgende:
[..]
Ik had op die naam gegoogled en dat betekent regenjas. Misschien is het zo'n soort softshell ding?
Ik ga vrijdag bestellen ws, en ik neem voor het t-shirt+de jas toch ook maat 98-104quote:Op zondag 22 januari 2012 16:56 schreef Meimeltje het volgende:
Nou PJ, dan wacht ik tot jij de bestelling binnen hebt. Dan weet ik of de maten goed zijn
Het lijkt inderdaad op regenjasstof als je hem van dichtbij bekijkt. Het is in ieder geval 100% polyester met fleece binnenkant.quote:Op zondag 22 januari 2012 16:52 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Of parachute stof?
Nouja, iig ik moet hem hebben!
Maar wacht nog even met bestellen,ik wil eigenlijk zo graag dat tuinbroekje er ook bij
Kijk, je oudste heeft smaak! Ik ben jaren diehard fan geweest incl tattoo van een album voorkantquote:Op zondag 22 januari 2012 18:13 schreef lily het volgende:
Ik heb voor Leah een vingino jurkje via marktplaats gekocht. Lekker stoer. En een lief vestje.
De jongens regelen zichzelf ondertussen; de oudste draagt alleen jeans en zijn Korn shirt en de jongste zijn voetbaltenue.
Lekker makkelijk (en jammer want ik heb steeds weiniger in te brengen)
Ja, maar die zijn nu nog maar met zn 3en over geloof ikquote:
Lis heeft dezequote:Op zondag 22 januari 2012 18:17 schreef SacreCoeur het volgende:
KIJKIJKIJKIJKIJK toffe bikini's met pijpje:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ik ben benieuwd welke iesje uitzoekt
Ja die is ook erg leuk!quote:Op zondag 22 januari 2012 19:21 schreef snoopy het volgende:
[..]
Lis heeft deze![]()
[ afbeelding ]
ik denk er over om dezelfde een maat groter te kopen.
wat een leukerd!quote:Op zondag 22 januari 2012 19:21 schreef snoopy het volgende:
[..]
Lis heeft deze![]()
[ afbeelding ]
Welke hema?quote:
http://wild.eu/quote:Op zondag 22 januari 2012 19:59 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Die hoeft inderdaad niet over de armen. You've gotta point.
Waar heb je die gekocht?
Dat weet ik nog wel. Je had ook een nick met Korn erin, toch?quote:Op zondag 22 januari 2012 18:30 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Ik heb ik weet niet wat uitgespookt in mijn gedachten/dromen met Jonathan Davis (de zanger)![]()
ik verafgode die man.
Ik heb trouwens nog een t-shirt met de handtekeningen van Fieldy(bassist) en Jonathan
baba-babywear.bequote:Op zondag 22 januari 2012 20:55 schreef bodpa09 het volgende:
Weet iemand nog hoe die Vlaamse website heet waar je jumpsuits kunt laten bedrukken?
ga ik doenquote:Op zondag 22 januari 2012 21:02 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Oh als je wilt?
Als ik voor die tijd wat anders heb gevonden hoor je het!!
ik heb alleen nog hier in C gekeken....
Rotterdam, ze hebben alleen nog maar andere kleurstellingquote:Op zondag 22 januari 2012 19:55 schreef XXXKarinXXX het volgende:
[..]
Welke hema?Mijnes niet!
![]()
Ook nog in andere kleurstellingen?
welke kleur is dat dan?quote:Op zondag 22 januari 2012 21:22 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Rotterdam, ze hebben alleen nog maar andere kleurstelling
Oeh, ik hou dr vanquote:Op zondag 22 januari 2012 20:03 schreef Reilain het volgende:
Vandaag ging Oona Oldschool
Links moi... Rechts Oona
[ afbeelding ]
Ik heb net de dozen met kleding van Kyllian bekeken en zou dan voor de zomer toch voor 92/98 gaan! Shorts maat 92 en shirts 98 lijken het beste te zijn voor de zomer.quote:Op zondag 22 januari 2012 17:32 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Ik ga vrijdag bestellen ws, en ik neem voor het t-shirt+de jas toch ook maat 98-104
Heb het liever iets oversized dan net ietsje te klein
Zal het sowieso even laten weten hier!
Twinkly, er zijn geen verzendkosten dus zou het eigenlijk niks uitmaken maar mocht ik iets voor je moeten mee bestellen dan hoor ik het wel (kunnen de de eerstvolgende keer dat we elkaar zien kleertjes uitwisselen haha)
Bedankt!quote:Op zondag 22 januari 2012 23:56 schreef Meimeltje het volgende:
[..]
Ik heb net de dozen met kleding van Kyllian bekeken en zou dan voor de zomer toch voor 92/98 gaan! Shorts maat 92 en shirts 98 lijken het beste te zijn voor de zomer.
Ooooh die wil ik ook wel voor Elin, maar die moet eerst nog een paar andere badpakjes en bikini's verslijtenquote:Op zondag 22 januari 2012 19:21 schreef snoopy het volgende:
[..]
Lis heeft deze![]()
[ afbeelding ]
Met een spijkerjasje erbij vind ik het erg leuk, idd! Maar enkel die fletse kleuren vind ik echt geen porem.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:42 schreef mignonne het volgende:
nou nou![]()
T zit em misschien ook wel wat in de combinatie met andere kleding? Ik denk dat zwart Lente erg goed staat, en dan zou ik bijvoorbeeld dit wel bij haar aantrekken, met een zwarte blouse eronder, mouwen van de trui opgestroopt en mouwen van blouse zichtbaar:
[ afbeelding ]
en dan op deze broek:
[ afbeelding ]
van C&A
Of dit op een zwart shirt met een strakke skinny eronder:
[ afbeelding ]
en deze schoenen dr bie.
[ afbeelding ]
En deze combi vind ik ook leuk:
[ afbeelding ]
met dit jasje eroverheen en dan de mouwen opgestroopt of omgeslagen.
[ afbeelding ]
Nja dat dus. Ik vind t altijd lastig om te zeggen of iets echt niet staat bij iemand, het ligt vaak heel erg aan de combinatie waarin het gedragen wordt en de tint van de kleur zeg maar.
Eens. Een zwarte broek staat 'r wel, een shirt niet, vind ik.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:13 schreef SacreCoeur het volgende:
zwart shirt is niet te vergelijken met een zwarte broek of legging.
Oh, die had ik helemaal niet gezien haha!quote:
zie ik daar nou zwart én witquote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:16 schreef Meimeltje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja maar een wit shirt of witte trui zou ik dus eigenlijk nooit voor hm kopenquote:
I agree! Ik vind het Lente ook mooi staan, die lichte kleuren! Zand en Kiezel en dat soort tinten kan ze heel goed hebben.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:49 schreef mignonne het volgende:
ik vind t wel meevallen eigk![]()
maar das persoonlijke smaak natuurlijk.
Maar daarom zou ik het dus 'breken' door een zwart shirt ofzo onder te doen bijvoorbeeld.
Niet de hoofdmoot creme/beige.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |