Shoeby valt klein hequote:Op vrijdag 20 januari 2012 09:56 schreef Keshet het volgende:
Ook erg leuk. Moet Emma maar ff pokon gaan geven, dan komt die maat 92 in zicht.
Dat bovenste jurkje heeft Noortje, is maat 92/98 en past 'r perfect. Dus niet te lang wachten hoor.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 09:56 schreef Keshet het volgende:
Ook erg leuk. Moet Emma maar ff pokon gaan geven, dan komt die maat 92 in zicht.
Helemaal mee eens!quote:Op vrijdag 20 januari 2012 10:16 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
@sacreCoeur, als ik een dochter had kocht ik al je kleertjes over! Helemaal mijn smaak. Heb je nou ooit nog die sterrenjas gekocht?
Een leuke verjaardagsjurk voor emma! Ik vind zelf alleen die broekjes eronder niet zo leuk. Zou een shirt en maillot in dezelfde effen kleur doen in het geel of roze
oh súperleuk zegquote:Op vrijdag 20 januari 2012 09:51 schreef SacreCoeur het volgende:
De hele nieuwe shoeby collectie is weer gaaf.
[ afbeelding ]
Er zit hier zo'n randje onder van kant wat me doet denken aan No tomatoes, zo leuk!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
dit moet ik sowieso nog allemaal hebbenhebbenhebben.
Mooi dat je het leuk vindt.. weet je iig hoe Amelie er volgende lente/zomer bij gaat lopenquote:Op vrijdag 20 januari 2012 12:18 schreef mignonne het volgende:
[..]
oh súperleuk zegvooral bovenste twee <3
oeh die lindex spijkerjumpsuit wilde ik voor mn kleine, hij is zo tof
Ik weet dat 't geen bedelpost was maar: Als E. eruitgegroeid is, zo ergens in 2014 ofzo, komt 'ie jouw kant op. Dan past jouw E. er vast ook wel in. 2-2 kabouters ftw.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 12:18 schreef mignonne het volgende:
[..]
oh súperleuk zegvooral bovenste twee <3
oeh die lindex spijkerjumpsuit wilde ik voor mn kleine, hij is zo tof
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 15:26 schreef SacreCoeur het volgende:
Je neemt toch ook wel mn hele wintercollectie over he, anders zit ik er mee
rond de 60/70 stuks
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hahahahaha das idd een heerlijk meissie met een lekker boevenkoppie! Heeft lang met Oona samen gezeten op de vorige groep....We'll have love aplenty
We'll have joys outnumbered
We'll share perfect moments
You and me
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |