quote:Op woensdag 18 januari 2012 09:40 schreef debuurvrouw het volgende:
Nou lijkt me bruin nou juist bij uitstek een kleur waar álles bij kan. Oranje, petrol, roze, rood, blauw, groen. nou ja, alles dus.
bij mijn blonde blauwogen staat het niet zo mooi. bij oudste, met donkerder haar en groenachtige ogen weer wel. Net als bosgroenen.quote:Op woensdag 18 januari 2012 13:42 schreef Twinkly het volgende:
[..]bruin! Er mag wel wat meer bruin verkocht worden van mij, het staat Niels ook zo mooi.
Ja, inderdaad. In het waslabeltje stond 98 dus dat past dan wel.quote:Op woensdag 18 januari 2012 13:52 schreef Meimeltje het volgende:
PJ, leuk leuk leuk!
Gympen met lichtjes zijn helemaal hip, hier op school ook veel kinderen met lichtjes in hun schoenen
Lastig idd die maten daar he, nu allemaal 2-3 jaar gekocht?
Voor de laatste wintermaandjes dit jaar.quote:Op woensdag 18 januari 2012 13:46 schreef Meimeltje het volgende:
Bij bruin kan idd veel, zou zelf wel voor een kleurtje gaan, rood of turquoise.
Alvast een jas voor de volgende winter of nog voor de komende 2-3 maandjes?
Welke jas van de Zara is het?
Altijd, ik doe niet aan stoppen met kopen.quote:Op donderdag 19 januari 2012 13:55 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Is er belangstelling voor een lindex bestelling?
Jaaaaaa! Die vond ik echt het leukst en zo ontzettend Emma!quote:Op vrijdag 20 januari 2012 08:44 schreef Keshet het volgende:
Ik heb van de week deze besteld als verjaardagsjurkje:
[ afbeelding ]
en deze gewoon omdat het kan.![]()
[ afbeelding ]
Shoeby valt klein hequote:Op vrijdag 20 januari 2012 09:56 schreef Keshet het volgende:
Ook erg leuk. Moet Emma maar ff pokon gaan geven, dan komt die maat 92 in zicht.
Dat bovenste jurkje heeft Noortje, is maat 92/98 en past 'r perfect. Dus niet te lang wachten hoor.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 09:56 schreef Keshet het volgende:
Ook erg leuk. Moet Emma maar ff pokon gaan geven, dan komt die maat 92 in zicht.
Helemaal mee eens!quote:Op vrijdag 20 januari 2012 10:16 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
@sacreCoeur, als ik een dochter had kocht ik al je kleertjes over! Helemaal mijn smaak. Heb je nou ooit nog die sterrenjas gekocht?
Een leuke verjaardagsjurk voor emma! Ik vind zelf alleen die broekjes eronder niet zo leuk. Zou een shirt en maillot in dezelfde effen kleur doen in het geel of roze
oh súperleuk zegquote:Op vrijdag 20 januari 2012 09:51 schreef SacreCoeur het volgende:
De hele nieuwe shoeby collectie is weer gaaf.
[ afbeelding ]
Er zit hier zo'n randje onder van kant wat me doet denken aan No tomatoes, zo leuk!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
dit moet ik sowieso nog allemaal hebbenhebbenhebben.
Mooi dat je het leuk vindt.. weet je iig hoe Amelie er volgende lente/zomer bij gaat lopenquote:Op vrijdag 20 januari 2012 12:18 schreef mignonne het volgende:
[..]
oh súperleuk zegvooral bovenste twee <3
oeh die lindex spijkerjumpsuit wilde ik voor mn kleine, hij is zo tof
Ik weet dat 't geen bedelpost was maar: Als E. eruitgegroeid is, zo ergens in 2014 ofzo, komt 'ie jouw kant op. Dan past jouw E. er vast ook wel in. 2-2 kabouters ftw.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 12:18 schreef mignonne het volgende:
[..]
oh súperleuk zegvooral bovenste twee <3
oeh die lindex spijkerjumpsuit wilde ik voor mn kleine, hij is zo tof
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 15:26 schreef SacreCoeur het volgende:
Je neemt toch ook wel mn hele wintercollectie over he, anders zit ik er mee
rond de 60/70 stuks
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |