Lukt me niet hoor :")quote:Op zaterdag 21 januari 2012 12:42 schreef miss_sly het volgende:
Ik kopieer van het eerste kleine plaatje, niet het grote plaatje als je droogkookt. Dat krijg ik ook niet voor elkaar. En op de laptop, niet op de iPad.
Beige heb ik volgens mij nog nooit geprobeerd bij Senna. Ook maar niet doen dan, begrijp ik.
Ik zie het net! Wel 3x het bestelproces doorlopen omdat ik maar geen verzendkosten zag staanquote:Op zaterdag 21 januari 2012 14:45 schreef miss_sly het volgende:
Poppejans, Next rekent geen verzendkosten dus je kunt gewoon zelf betellen
Zie mijn post boven jou, betalen kan gewoon via Ideal!quote:Op zaterdag 21 januari 2012 16:05 schreef Meimeltje het volgende:
Next is zeker met creditcard betalen?
Dan hoef ik al niet te klikken
Oeps sorry overheen gelezen, zat op mn werkquote:Op zaterdag 21 januari 2012 18:18 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Zie mijn post boven jou, betalen kan gewoon via Ideal!
huh ideal?? echt joh???? slingert de site aan; want ik heb al zomerjasjes voor de meiden gespot deze week...quote:Op zaterdag 21 januari 2012 14:53 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Ik zie het net! Wel 3x het bestelproces doorlopen omdat ik maar geen verzendkosten zag staan![]()
![]()
En gewoon kunnen betalen via ideal is helemaal handig
oeh! jaloers!quote:Op zaterdag 21 januari 2012 21:11 schreef Poppedein het volgende:
Oehhh ik zit echt op mn handen voor next spul, maar ik mag even niet van mezelf omdat ik over 2 weken in new york zit en me al voorgenomen heb me daar t buiten gaan 0:-)
oh wat een leuk ding <3quote:Op zaterdag 21 januari 2012 21:21 schreef Poppedein het volgende:
Je kent me toch mignonnelena heeft een meer dan heerlijk microfleece jumpsuit die ze echt heel graag aanheeft als huispak of zondagoutfit. Die heb ik eens ongedragen tweedehands overgenomen en daar wil ik er heel graag nog een paar extra van in een grotere maat en voor jelte ook uiteraard. Die komt van carters en die verzenden niet naar NL. En verder eigenlijk gewoon wat er op mn pad komt
zuksen
Die eerste heb ik ook in mn mandje, En dat tuinbroekje wilk ik ook maar die is uitverkocht in de juiste maat weeeeehx10000!quote:Op zaterdag 21 januari 2012 20:20 schreef Meimeltje het volgende:
Om toch van de zomer dan een geelkleur te proberen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hier zie ik Dyon al helemaal in lopen
[ afbeelding ]
Nou ok, ik ga niet verder kijken. Ik doe het niet, maar ga het wel onthouden!
Daar twijfel ik bij een tshirt of het jasje ook nog over. Losse maat schat ik in dat hij dan 98 wel past,dus ik denk dat ik zou gaan voor 92/98quote:Op zondag 22 januari 2012 16:14 schreef Meimeltje het volgende:
Ok dank!
Dan nog wordt het lastig of het een 92/98 of 98/104 moet zijn...
Het is toch een zomerjasje, dacht ik?quote:Op zondag 22 januari 2012 15:42 schreef Twinkly het volgende:
Deze vind ik ook erg leuk, maar Niels heeft al een regenpak
Ik had op die naam gegoogled en dat betekent regenjas. Misschien is het zo'n soort softshell ding?quote:Op zondag 22 januari 2012 16:38 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Het is toch een zomerjasje, dacht ik?
Ik willum als jasje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |